21 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Tomasza, Piotra, Tomisława

~Stevenacems
01:32 21-12-2024
Thanks for designing such helpful & enjoyable web space. I really look ahead... więcej »
~Raymondheath
04:24 19-12-2024
Eye Movement Desensitization and Reprocessing Therapy: Clarifying Common... więcej »
~Eric
06:25 18-12-2024
Hello Nadarzyn Owner,My name’s Eric and I just found your site Nadarzyn... więcej »

A jednak liceum dla sportowców

Komentarzy (103)
06-02-2017

Dzisiaj radni na sesji Rady Gminy w Nadarzynie podjęli uchwałę przyjmuje zadania z zakresu właściwości Powiatu Pruszkowskiego, polegające na założenie i prowadzenie Liceum Ogólnokształcącego z siedzibą w Nadarzynie.

W związku z zaniepokojeniem rodziców uczniów szkoły podstawowej w Nadarzynie dotyczącej dwuzmianowości, na zapytanie radnej Bożeny Kapitan wójt wyjaśnił, że są to informacje nieprawdziwe, ponieważ za dwa lata dzieci w szkole będzie jeszcze mniej niż teraz i gdy klasy VII I VIII pozostaną w podstawówce przy Sitarskich, w zupełności wystarczy dla nich miejsca, bez konsekwencji zmianowości (Wyliczenia te można znaleźć na naszym portalu we wcześniejszych artykułach, ale nie do końca potwierdzają tezę wójta).

Wójt powiedział również, że uczniowie klas gimnazjalnych nie byli na razie pytani, czy chcą po gimnazjum uczyć się w nadarzyńskim LO, ponieważ jeszcze nie wiadomo co zadecyduje powiat.
To również chyba nie zostało skoordynowane z komitetem, który twierdzi że takie pytanie padło w klasach III. Niestety, mimo wielu informacji jakie zamieszcza komitet, takiej nie znaleźliśmy.

Na kolejne pytanie radnej, a co będzie jeżeli tylu chętnych do LO nie będzie, wójt odpowiedział, że nic się nie stanie i najwyżej klasy będą mniejsze, a poza tym w Żabiej woli też nie mają szkoły średniej, więc uzupełni się go uczniami spoza gminy.

Na pytanie radnej Małgorzaty Wasiewicz, dlaczego planowane są trzy oddziały w liceum, wójt stwierdził, że docelowo maja to być dwie klasy o profilu sportowym oraz jedna klasa humanistyczna.

You Tubie: A jednak liceum dla sportowców

Get Flash to see this player.

Komentarze:
08-02-2017
~do ojca Pio:
a masz dowody, że P. Nowak nie chciał LO w Nadarzynie??? Mam wrażenie, że kłamiesz i to cię podnieca.
07-02-2017
~Ojciec Pio:
Panowie z Pisu pan Rymuza, Nowak, oponenci idei powstania LO, teraz klepneli bo zorientowali sie ze w związku z poparciem społecznym i pewą przegraną w głosowaniu mogą jedynie stracić. A to ze buździli wcześniej to już co innego. Leżąc na łopatkach ugrali coś dla siebie zawsze mogą powiedzieć bylismy za.  więcej
07-02-2017
~Afrodyta :
@Zeus. Ten jegomość to niejaki Pullman (ksywka). Kiedyś pracował w MO. Bliski kolega naszego wójta. Zwykle kieruje komitetami, które mają bronić wójta przed referendum.
07-02-2017
~do 20:24:59 ~polska firma Hetman::
Owszem, podatki za grunty płaci tutaj, ale cała reszta podatków jest płacona tam gdzie firma jest zarejestrowana - w Raszynie.80 pracowników - extra! Chłopaki przyjeżdzają do roboty z innych części Polski i nocują w barakach socjalnych na sortowni.1:0 kłamczuszku  więcej
07-02-2017
~Zeus:
Potwierdzam to, co pisze Marek. Byłem na tej sesji i bardzo się cieszę, że mamy LO w Nadarzynie. Teraz trzeba tylko dopilnować tego, żeby obecne władze nie spieprzyły tego, tylko dobrze przygotowały kadry (dokształcanie dotychczasowych, nabór nowych, itd.). Może jakieś egzaminy kompetencyjne dla przyszłych pedagogów LO? Aha i jeszcze jedno - ja jestem jednym z "Zielonych". Zupełnie nie rozumiem czemu się nas miesza w sprawę "walki" za lub przeciw Liceum. Bez sensu - część z nas "Zielonych" jest przeciw, część z nas jest za. Aha, jeszcze jedno! Potwierdzam, że po tym, gdy radny Nowak zabrał głos popierając w zaistniałej sytuacji powołanie LO w Nadarzynie i prosił pozostałych radnych o głosowanie na "tak", to jakiś cham z rogu sali, tj. jeden z widzów (gości) zaczął bardzo niekulturalnie się zachowywać obrażając pana Nowaka. Nie wiem, kto to był, bo nie widziałem, ale zamiast się cieszyć, że radny z Nadarzyna chce głosować po jego myśli, to z pasją w głosie (głośno) ubliżał Nowakowi. Inni, go uciszali, klaskali Nowakowi, a ten gość dalej ciągnął swoje.  więcej
07-02-2017
~Marek:
Mamy LO w Nadarzynie! Byłem na sesji Rady Powiatu w Pruszkowie i LO zostało przegłosowane 26 tak i 1 głos nie. Mam tylko uwagę do jednego z mieszkańców (widzów), mieszkańca Nadarzyna bodajże z ul. Maciejki (taki siwy z brodą, ok. 65 lat). W pewnym momencie zachowywał się jak prostak a z jego reakcji wynika, że chyba chorobliwie nienawidzi radnego powiatowego Dariusza Nowaka. To jest taki siwy gość, który zawsze, od lat angażuje się b. aktywnie po stronie wójta Grzyba - działa z taką premedytacją i tak agresywnie, jakby robił na tym wielki interes i jego byt zależał od bytu lub niebytu wójta. Jego reakcje na sesji rady były zwyczajnie ohydne, bo "nie na miejscu", to zbyt mało powiedziane.  więcej
07-02-2017
~polska firma Hetman:
Radny chce likwidacji polskiej firmy? Która płaci podatki budując polską gospodarkę, która zatrudnia pracowników ? Która wspiera rozwój gminy? Chyba nie radny PiS ! Prawo i Sprawiedliwość uważa że polskie firmy są motorem rozwoju polskiej gospodarki . Myśli nad rozwiązaniami systemowymi, żeby je wzmacniać . Gwarantuje pomoc i wsparcie przedsiębiorcom, którzy odprowadzają podatki w kraju. Dlatego ci, którzy to piszą chcą chyba w coś radnego wkręcić i załatwić swoje interesy. Polska firma Hetman tylko do kasy w Nadarzynie płaciła w poprzednich latach chyba przeszło 100 tys. zł rocznie podatku od nieruchomości i to przed oddaniem nowej hali. Daje pracę nawet 80-ciu pracownikom . Wspiera też rozwój gospodarki uczciwie płacąc tutaj podatki.   więcej
07-02-2017
~do mieszkanki:
P. Rybicki nie robi tego za free. Dostaje pokaźne wynagrodzenie w glks lub w gosie. Jeżeli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o ............. Ot taki z niego spolecznik
07-02-2017
~mieszkanka tej gminy :
ostatnio na FB pan Siwa i Rybicki idą ręka w rękę Siwa to wiem radny który mówił ,że będzie patrzył na to co robi władza i miał być za ludźmi,miał być niezależny ,a to co teraz robi to jest typowa zależność od gminy nie rozumiem jego działania ,a ten Rybicki to kto to jest co on robi w gminie jakie stanowisko zajmuje ktoś wie ???bo to jego zaangażowanie w LO i to FB takie pokazywanie się wszędzie co to za człowiek ??   więcej
07-02-2017
~mieszkanka :
Zieloni walczą w naszej gminie o interes małej grupki ludzi ,przecież mogliby powiedzieć my tam nie mieszkamy to co to nas obchodzi co nie ?? ale nie powstali po to aby pomagać mieszkańcom ,ci z turystycznej się zgłosili do nich o pomoc skoro tej pomocy nie dostali z gminy .Z tego co wiem to wielu sprawach pomogli ludziom ,jednak nie chwalą się tym na prawo i lewo,   więcej
07-02-2017
~W "Stowarzyszeniu Przyjaciół Gminy Nadarzyn" jest kilku wyborców PO:
są też pracownicy korporacjij finansowych, jest także pracownik Gazety Wyborczej, znajdą się zwolennicy PSL-u, jak i zapewne PiS-u. Ponieważ tak się między sobą różnią, więc temat polityki na spotkaniach ani podczas działalności nie istnieje. liczy się to, co się dzieje w Nadarzynie, głównie Hetman i patrzenie na ręce władzy. "Szpalera" nie rozgryzłem ale w Stowarzyszeniu "Zielona Gmina Nasz Dom" jest więcej wyborców PO, niż innych.  więcej
07-02-2017
~A co mają wspólnego Zieloni i PiS? Też przecież nic.:
07-02-2017
~No tak nie najeżdżasz na wójtów ale za to najeżdżasz na Zielonych i PIS:
Tak więc Twoje wypowiedzi nie są bezstronne. Ja też jestem za LO a nie jadę po Zielonych, bo oni nie mają z tematem LO nic wspólnego.
07-02-2017
~lol:
nie najeżdżasz na wójtów mega sołtysie bo ich ciągle wybielasz i bronisz ,a zobacz na kogo ty najeżdżasz? i jak brzydko się o nich wyrażasz choć wielu nie znasz osobiście ,tak samo jak wyrażasz się o ludziach co wypowiadają swoje poglądy wrzucasz ich do jednego wora .Piszesz interes masz w tym może zdradzisz jaki jaka fuchę ci zaproponowano ? no chyba że to ty nie jesteś w stanie tego zrozumieć i pojąć .   więcej
07-02-2017
~mega do lol:
interes mam duży, przyznam, ale nie mam zamiaru się tu przechwalać. Piszę tu, bo jestem przekonany, że LO w Nadarzynie to bardzo dobry pomysł. Nie najeżdżam jak wy na wójtów - co WCALE nie znaczy, że ich popieram! Jesteś w stanie to zrozumieć??
07-02-2017
~lol:
do mega sołtys wytłumacz mi jaki masz w tym interes ,że od świtu do nocy siedzisz na tym portalu i tak zajadłe bronisz LO i władzy w naszej gminie ????
07-02-2017
~mega do śmieszka:
nie znasz sprawy to się śmiej a nie pisz...
07-02-2017
~mega:
jak radny No..k jest taki dobry w likwidowaniu (na razie to tylko hasła) to powinien zacząć od likwidacji... waszej głupoty!!! Bo wasze chamskie I ordynarne wpisy - za moje przepraszam ale zostałem sprowokowany - nie przynoszą mu ani chluby ani satysfakcji... tylko wstyd. Jak ja miałbym takich pomagierów - to pewnie wyrwałbym sobie wszystkie włosy z głowy...hmm... sorry panie radny...  więcej
07-02-2017
~śmieszka :
mega sołtys przecież starosto powiedziało ,że nie macic przeciwko LO to czemu takie atakujące wpisy na nich wypisujesz i każdego poosadzasz?? a ufo wam może też przeszkadza w utworzeniu LO co ???
07-02-2017
~mega+mega sołtys= mega idiota.:
07-02-2017
~ DO 15:49:39 ~mega::
ty mega idioto popieraj dalej Grzyba Muchalskiego i Kuźmińska co zrobili śmietnik w centrum Nadarzyna.
07-02-2017
~Nowak obiecał i słowa dotrzyma.:
Kopara wam wszystkim opadnie wy PSLoskie nasienia, jak radny powiatowy zlikwiduje Hetmana, a to tylko kwestia czasu. Na wiosnę Hetman będzie zwijał ten śmieciowy śmierdzący interes.
07-02-2017
~mega:
ludzie opamiętajcie się! Jak ktoś nie jedzie na wójta - jak ten posranieć poniżej - to zaraz zwolennik wójta??? Gdzie tu sens gdzie logika? Ja mam swój rozum I nim się kieruje! Nie podoba mi się Hetman w Nadarzynie - ale to nie znaczy, że co drugie zdanie będę powtarzał - Precz z Hetmanem! Bo wtedy ktoś niezorientowany mógłby o mnie pomyśleć - że jebnięty jakiś jestem!!! A nie jestem. ... tak mi się wydaje... chociaż pisząc tu I czytając co niektóre wpisy, to ta pewność nie jest już taka wielka ...  więcej
07-02-2017
~toy:
Grzyb tak wygląda, jak by kasztana dusił.
07-02-2017
~STARE TRIO Z MŁOCHOWA pod sąd za degradację gminy.:
07-02-2017
~mega sołtys jest też jeszcze bardziej zajadłym przeciwnikiem PIS-u i jednocześnie:
jest bardzo gorącym zwolennikiem wójta Grzyba i obecnych władz gminnych - to też wyraźnie widać z jego wpisów.
07-02-2017
~Panie mega sołtys:
Z wpisów widać, że jest pan zajadłym przeciwnikiem naszych gminnych "Zielonych" mimo, że są u nich zwolennicy wszystkich opcji politycznych a same stowarzyszenia nie są polityczne.
07-02-2017
~mega do Maria:
żeby wszystko było kwestią wiary ... Gratuluje jej Pani... ale życie pokazuje że pan N. jest .... mówiąc kolokwialnie - mało skuteczny... choc będę to musiał odszczekać jak dziś uwali LO w starostwie!
07-02-2017
~mega sołtys:
Jestem walnięty i nie wiem, co piszę.
07-02-2017
~mega sołtys:
poprzedni wpis pod moim nickiem - to wpis "ciemnozielonego sabotażysty". Dla moich miłośników to jasne. Dla pisowskiej gawiedzi to bez znaczenia...
07-02-2017
~Maria z osiedla:
Ja też wierzę radnemu powiatowemu, że dzięki jego wysiłkowi, zostanie zlikwidowany śmietnik w Ndarzynie
07-02-2017
~Stefan z Nadarzyna.:
Radny powiatowy Dariusz Nowak obiecał że zlikwiduje nielegalne śmieciowisko w Nadarzynie i ja mu wierzę.
07-02-2017
~Mają rozum między nogami.:
Najgorsze nieszczęście do gminy czyli śmieciowisko ściągnęli do centrum Nadarzyna Grzyb Muchalski i Kuźmińska. Ich głupota nie ma granic. Teraz chcą sie trochę wybiałkować tym liceum, ale to typowa gra z ich strony. Oni liczą ze będą tu rządzić aż do śmierci.  więcej
07-02-2017
~mega sołtys:
Jest taka jedna organizacja, o której mówią i piszą, ale ja nie wiem, co ona zrobiła i czym się zajmuje, bo nie czytałem i nie słuchałem, bo się nie tym interesuję - dlatego twierdzę, że skoro ja o tym nie wiem, to znaczy, że niczego ta organizacja nie robi i chyba w ogóle nie istnieje. Bo dla mnie istnieje tylko to, o czym wiem. Ta organizacja nazywa się CARITAS.  więcej
07-02-2017
~mega do lol:
...a co pis mógłby ludziom obiecać??? więcej krzyku i kłótni?? mają to w tv na znacznie wyższym poziomie... I nie piszcie proszę z dziecinną naiwnością o pytaniu się dzieci - czy chcą? ... 99 na 100 powie że nie chce żadnej szkoły!!! ...tylko chcą siedzieć przy kompie i jak zawzięty tatuś albo mamusia wylewać swoje żale I frustracje na tym i podobnych forach! Szkoda  więcej
07-02-2017
~mega do mam:
nie jestem z psl-u i nikt mi nie mówi co mam pisać! Na swój własny użytek możecie płakać, że zbierali podpisy, że chodzili po domach... że rozdawali opał ... albo wódkę (to pewnie zwolennicy vice)... ale to w żaden sposób nie zmieni rzeczywistości! Większość mieszkańców chce LO!!! I jak pisowscy powiatowi radni to udupią - to będziecie mieli satysfakcję - że z pełną świadomością wyszczaliście się pod wiatr!!!   więcej
07-02-2017
~Uczennica :
Moja babcia ( 74) tez podpisała bo chce żebym poszła do LO w Nadarzynie. Tez bym bardzo chciała i z całego serca jej dziękuję za poparcie.
07-02-2017
~lol:
mega sołtysie jakby PiS nie chciał tak jak piszesz LO to by tak jak wy latał jak kot z pęcherzem po domach i obiecywał ludziom banialuki aby tylko zdobyć podpis ,pytam po co to wszystko macie w tym cel to czemu go nie chcecie ujawnić tylko takie podchody .Dzieci was nie interesują jakie mają o LO zdanie ile się do LO tych dzieci zapisze ,ale krzyczycie ile macie sił ,że ci to ci wam blokują a wy chcecie ,człowieku weś ty się nad sobą zastanów co ty za głupoty wypisujesz chyba już tego nie kontrolujesz   więcej
07-02-2017
~mieszkanka :
mega sołtys może się zdecydujesz raz piszesz PiS nie chce LO ,teraz ,że zieloni nie chcą LO uważaj jak takie brednie piszesz bo będziesz się musiał z tego tłumaczyć ,bo zieloni nie pozwolą sobą ciągle pomiatać .Nie wiesz czym się zajmują to nie obrażaj tej grupy ludzi i nie wypisuj głupot ?? Widać sami się miotacie z tym LO aby go przepchnąć za wszelką cene tylko co potem ????  więcej
07-02-2017
~mam swoje zdanie :
mega sołtys to odpowiedz dlaczego podpisy były tak zbierane ,że wszyscy radni sołtysi pracownicy chodzili od domu do domu i nawet od staruszek chcieli podpisy ???co ma się staruszka 70 letnia do liceum ,dlaczego zaangażowaliście nawet księdza???ludzie ci człowieku piszą jedno a ty jak mantra powtarzasz tylko wyuczona regułkę i każdego kto ma inne zdanie niż ty wyzywasz,To takie wasze PSL owskie działanie????  więcej
07-02-2017
~do mega sołtys:
Człowieku ty już nie masz pomysłu co dalej pisać piszesz byle pisać bez składu i ładu.
07-02-2017
~mega sołtys:
no to super!!! tylko co wynika konkretnego z waszego działania? ktoś popatrzy z boku I powtórzy stare powiedzenie... "psy szczekają a karawana spokojnie jedzie dalej!"
07-02-2017
~marek:
Hetman na wylocie?! Czy moglibyśmy poznać bliższe szczegóły tej radosnej wieści? Póki co, to śmieciarki Hetmana jak rozjeżdżały tak rozjeżdżają Nadarzyn każdego dnia, a śmieci z połowy województwa jak waliły tak walą do nas szerokim strumieniem. Ludzie chorują, ci którzy mogą wynoszą się z Nadarzyna jak najdalej. No, ale skoro Hetman na wylocie, to sukces i poparcie w wyborach macie zapewnione. Już możecie obsadzać kluczowe stanowiska. Śmiechu warte....Proponuję zejść na ziemię i zaprzestać bajdurzenia.  więcej
07-02-2017
~Robert:
Co więcej - wszyscy mieszkańcy, którzy wygrali procesy z Gminą (Strażą Gminną), Policją i Hetmanem byli aktywnymi członkami tych Stowarzyszeń, stale przez nie wspieranymi.
07-02-2017
~Nick:
Przecież cały zorganizowany sprzeciw wobec obecnej władzy to jedynie "Zieloni" (Stowarzyszenie Przyjaciół Gminy Nadarzyn, Szpaler, Zielona Gmina Nasz Dom).
07-02-2017
~powielacz: :
~mega do marek:Przecież Hetman jest na wylocie, więc po co wypisujesz takie kłamstwa??? A o Zielonych się nie martw, gdyby nie ich obecność to nie byłoby w ogóle takiego tematu jak wójt z zarzutami, zastępca wójta złapany po pijaku, dyrektor gminnej oświaty w Sądzie za podawanie alkoholu w szkole. Nie byłoby też wielu innych spraw , które oczyszczają Nadarzyńską zgniliznę.   więcej
07-02-2017
~"mega" nie zachowuj się niehonorowo!:
Jeśli stawiasz innym zarzut, że "pokrzykują, obrażają anonimowo" to może byś tak sam nie robił tego samego - również anonimowo? :-)
07-02-2017
~mega mega :
...w mojej definicji: "zaprzaństwo" to wyparcie się rozumu! ... na dowód czego mogę przytoczyć większość waszych wpisów...
07-02-2017
~mega do mendy:
...ciekawy jestem ile tego opału obiecał? Pachnie mi to PRL-em I deputatami ... Pod kościołem zmarznięty Pan Siwa nic nie obiecywał, a parę setek podpisów zebrał... No I na koniec logiczna zagwozdka - Ja, tak samo jak dyrektorka podstawówki, nie zgadzam się na dwuzmianowość na Sitarskich!!! I co ty na to?  więcej
07-02-2017
~mega do marek:
generalnie się z Tobą zgadzam... "ciemno-zieloni" zachowują się jak wyrzucone z piaskownicy dzieci. Pokrzykują z daleka, obrażają anonimowo... czasem jak się odważniejszy znajdzie to i kamieniem rzuci zza pleców kolegi... a potem PIS ich zdominował, przejmując niestety ich nieszczęsną retorykę... Racje masz też w tym, że jak chcą coś w gminie znaczyć - to muszą coś konkretnego zrobić! Na razie koncentrują się na uwaleniu pomysłu LO... a to nie jest dobra droga... nie idźcie tą drogą panowie nie idźcie..  więcej
07-02-2017
~do mega sołtys:
Poniżej masz definicję zaprzaństwa. Widać, że w Twoim przypadku to mocno zawodzi edukacja wczesnoszkolna HeHezaprzaństwo (język polski)wymowa: IPA: [zaˈpʃãj̃stfɔ], AS: [zapšãĩ ̯stfo], zjawiska fonetyczne: utr. dźw.• nazal.• rozs. artyk.znaczenia:rzeczownik, rodzaj nijaki (1.1) przest. zdrada; wyparcie się swojej ojczyzny, religii, rodziny  więcej
07-02-2017
~Do mega mendy.:
Sąsiedzi podpisali całą rodziną gdy radny obiecał im opał... . Po raz kolejny obrażasz ludzi, którzy w żaden sposób na to nie zasłużyli. Olewasz sprzeciw dyrektora szkoły przy Sitarskich, która nie zgadza się na dwuzmianowość.
07-02-2017
~Do marek:
Przecież Hetman jest na wylocie, więc po co wypisujesz takie kłamstwa??? A o Zielonych się nie martw, gdyby nie ich obecność to nie byłoby w ogóle takiego tematu jak wójt z zarzutami, zastępca wójta złapany po pijaku, dyrektor gminnej oświaty w Sądzie za podawanie alkoholu w szkole. Nie byłoby też wielu innych spraw , które oczyszczają Nadarzyńską zgniliznę.  więcej
07-02-2017
~Walendów2:
Troszkę inny temat,podziękowania dla Pani Joanny z rady sołeckiej,za tak szybką reakcję zajęcia się naszą sprawą.Ul Nad Utratą była bardzo oblodzona,chociaż była to niedziela to o godzinie 12 przejechała piaskarka,a za dwie godziny już mogliśmy jeździć bezpiecznie,jeszcze raz DZIĘKUJEMY.  więcej
07-02-2017
~mieszkaniec:
Jestem przekonany ,że wójt Grzyb i jego ekipa po tej kadencji odejdą od władzy. Jestem też przekonany ,ze pojawi się racjonalny kandydat i mieszkańcy Nadarzyna zagłosują na niego , a nie PiS i ich popleczników
07-02-2017
~marek:
No i to jest właśnie ta różnica! Złodziej z pijakiem są w stanie w dalszym ciągu mobilizować swoich ludzi, a Zieloni i PIS nie. Mówię to z prawdziwym żalem, bo widzę jak nasza gmina jest przez obecną ekipę systematycznie niszczona, okradana i dewastowana. Problem zasadza się w gruncie rzeczy na skuteczności: złodziej z pijakiem są skuteczni, natomiast tzw. opozycja niestety dorobiła się gęby krzykaczy, którzy nie tylko, że nie dotrzymują obietnic wyborczych, to jeszcze przegrywają wszystko, co jest do przegrania. Dowód? Nie będę tutaj oryginalny: sprawa Hetmana. Czas biegnie a Hetman jak działał tak działa. Zwykli ludzie walczą w sądach, wygrywają nawet sprawy, a tzw. opozycja stoi z boku i wszystko co robi w tej sprawie to kiwanie głową i mówienie: tak trzymać. Co do Zielonych, to ich już de facto nie ma. Ich szanse w następnych wyborach są w zasadzie bliskie zera. Co innego PIS: tutaj aspiracje są bardzo duże, tylko że bez spektakularnego sukcesu, bez pokazania ludziom, że Pan Nowak i spółka są w stanie coś konkretnego doprowadzić do końca, marzenia o przejęciu władzy w Nadarzynie to jak majaki osoby niespełna rozumu. Panie Nowak, jeśli PIS poważnie myśli o tym, żeby mieć w Nadarzynie swojego wójta, musicie załatwić problem Hetmana. Nie jest ważne, w jaki sposób Pan i Pańscy koledzy to zrobicie, chodzi o to, aby zameldować ludziom, że śmieciowisko zostało zamknięte, a problem smrodu nie jest już problemem Nadarzyna i jego mieszkańców, ponieważ PIS uporał się z tym problemem w sposób definitywny i skuteczny.   więcej
07-02-2017
~Karol:
Jeśli już, to profile biol-chem i mat-fiz, po których dzieciaki będą szły na studia kierunkowe na uniwersytetach i politechnice. Po studiach humanistycznych nie ma pracy.
07-02-2017
~!@#:
Nie pytali uczniów bo nie wiadomo co powie powiat a podjęli uchwałę!!! To po co ta uchwała? Czyżby zdanie powiatu nie miało tu żadnego znaczenia.
07-02-2017
~mega sołtys:
nadchodzi czas decydowania - widzę coraz cięższe armaty wyciągają pisiaty!!! Ponad 2600 podpisów!!!! Tu macie zaprzańcy problem!!! Ludzie nie podpisywali list - bo im ktoś kazał... w waszych chorych mózgach sądzicie, że na pewno im ktoś kazał!!! Bo wy sami bez rozkazu prezesa albo łysego nic nie zrobicie i nie napiszecie!!! Wice oszust starosta już nam pokazał jaka jest ta wasza "komsomolska moralność". Gość nie z pisu - a łże jak przyboczny prezesa!!! Gdzie ma pan honor panie vice???? Kamery nagrały jak powiedział pan, że popiera pomysł LO - a potem na komisji co? Zesrało się?? Możecie pisać co chcecie o wójtach - ale Oni od was róznią sie tym, że słowa dotrzymują! P.S. Nie mam na imię Marcin   więcej
07-02-2017
~~~:
I co? Nie starczyło argumentów? To żeby zadowolić jedynie mądrego trzeba poszczekać ?
06-02-2017
~ups:
ponoć listy będą sprawdzane tak jak gmina weryfikowała przed wyborami ludzi oj się narobiło
06-02-2017
~pana fanka:
Panie Marcinie us miało być mega sołtysie to jak pana dzieci deklaruje pan będą chodziły do naszego LO ,jak tak to niech to LO już będzie ,a co tam jakoś w podstawówce dzieciaki poupychamy w tych ławkach 2 na 1 ,a reszta na podłodze niech siedzi .Przedszkole nie potrzebne wszak bogata gmina i Dance maluch się podrzuci jakoś je poupycha  więcej
06-02-2017
~Czy oni dadzą się zrobić w 5 złotych.:
Wójt zebrał trochę podpisów i chce oszwabić starostę i jego urzędników.
06-02-2017
~Wódko daj żyć.:
Janek kuwa co to za sport, 4x100 pod płotkiem.
06-02-2017
~Grzyb waży około 150 kilo bez butów.:
Może podnoszenie ciężarów, po 100 na sztangę.
06-02-2017
~do jerzy z osiedla i ta jego papuga:
Grzyb ze swoimi możliwościami zdrowotnymi, powinien tworzyć opcję, za liceum para sportowym.
06-02-2017
~ jurek on jest wrakiem zdrowotnym 22:18:28 ~jerzy z osiedla i ta jego papuga::
Grzyb ze swojego samochodu zaparkowanego pod drzwiami gminy dochodzi do nich zatrzymując się przynajmniej dwa razy. On nigdzie nie jest w stanie pobiec.
06-02-2017
~ do 22:15:29 ~gdzie był wice::
Jeżeli tam był, to powinni go zbadać alkomatem.
06-02-2017
~jerzy z osiedla i ta jego papuga:
Jeżeli ten nasz wójt, przebiegnie kilometr w czasie dla 55 latków i nie umrze , to ja się zgadzam na takie liceum. Moja papuga może go pilotować z powietrza.
06-02-2017
~gdzie był wice:
może był w Legionowie lub w Podkowie Leśnej jako przedstawiciel gminy i protestował przy łaczenie gminy do Warszawy
06-02-2017
~Licem sportowe, trzeba być poważnie chorym.:
Niech Grzyb rzuci bumerangiem z całej siły i czeka na efekt.
06-02-2017
~Janusz sie pomylił i powiedział prawdę.:
Radna Małgośka swoim pytaniem obnażyła Grzyba i tym samym zadała mu potężny cios, bo po jej zapytaniu, Grzyb wychlapał się jak przedszkolak.
06-02-2017
~Reklama.:
Nawet w reklamie kosmetyków mówią, że trzeba mieć jaja.
06-02-2017
~Ale jaja jak balony.:
Ten co zbierał podpisy, żeby dzieci miały liceum, sam nie ma dzieci i nic nie wskazuje na to, żeby miał.
06-02-2017
~0,7 zgłoś się.:
A gdzie był dzisiaj pijak kierowca, zastępca wójta Grzyba, nijaki Tomasz Muchalski, że zabrakło go na sesji. W jakim stanie był Muchalski, w czasie sesji, że nie mógł się stawić osobiście. Może był na odLOocie.
06-02-2017
~Do póki Grzyb będzie wójtem to ja swojej córki do LO w Nadarzynie nie wyślę.:
Chciałbym przypomnieć historyczny i makabryczny wpis, o pewnych ludziach co lubią młode.06-12-2015~Sięgam pamięcią i.. wspomnień czar.:Na ostatnim opłatku ZUK-u w Perle leśnej, były nawet wróżby. Impreza jak impreza , wszystkie są do siebie podobne i wszystkie tak samo się kończą. Spędzają wszystkich na siłę i spróbuj nie przyjść. Żarcie, wóda, śpiew, rano kac. Ale na opłatku ZUK-u było inaczej. Tym razem janek przyjechał już mocno nawalony , a połowie przyjęcia, pokazał swoje nieznane dotąd oblicze ha ha ha kuwa. Oblicze wróżbity i jasnowidza. janek wróżył młodym dziewczynom z dłoni, tym co dopiero rozpoczęły pracę , takie młodziutkie, które są nawet młodsze od jego cółki. Więc brał je na siłę za rękę swoją łapą i wróżył im z dłoni, z wewnętrznej strony, śliniąc się przy tym i oblizując jęzorem. Jedną ręką trzymał mocno dziewczęcą dłoń, a drugą jeździł delikatnie średnim palcem w górę i w dół i między palcami raz szybciej raz wolniej, a nawet i zygzakiem. Wszędzie widział duże możliwości dzięki spolegliwości. Były też takie dogłębne diagnozy osobowości, że panna w szkole była zamknięta, a teraz przyszedł czas by się otworzyła powtarzając dwa razy szeroko, szeroko i głośno przy tym rechocząc. Dziewczyny modliły się, że by wróżbiarz i jasnowidz, nie okazał się też RUMPOLOGIEM i żeby ta wysoce kompromitująca je sytuacja, już się skończyła. Późniejsze wulgaryzmy i patologia tej imprezy, jest nie do opisania przez normalnego człowieka.   więcej
06-02-2017
~Wójt pił w szkole podstawowej.:
Pijacka impreza w szkole podstawowej w Ruścu, za przyzwoleniem wójta Grzyba. To co może się dziać w liceum, za przyzwoleniem wójta.
06-02-2017
~Żabia Wola nie zaufania do Grzybalubi i dzieci do waszgo LO nie przyśle.:
Grzyb z Muchalskim, doprowadzili swoimi decyzjami do upadku banku spółdzielczego w Nadarzynie i my w Żabiej Woli, też dostaliśmy po łbie, za ich oszustwa i krętactwo. Nasze dzieci nie pójdą do liceum w Nadarzynie , choć by nie miały gdzie pójść. Ta gmina jest przeklęta i skażona dopóki trwają tam, te oszukańcze rządy.  więcej
06-02-2017
~mamuśka:
@17:55:53~mega do mamusiek:. O ile mi wiadomo to alkohol w szkole podstawowej podaje się za wiedzą wójta, dyrektora gminnej oświaty i dyrektorów szkół. W tej sprawie jest toczy się postępowanie przed Sądem Rejonowym w Pruszkowie.
06-02-2017
~Siłownie pod chmurka, zadaszenie OSP w Nadarzynie:
Przyklad trwonienia publicznych pieniedzy. Gdzie tu zdrowy rozsadek i odpowiedzialnosc rzadzenia urzedem ?
06-02-2017
~Na opak:
Osób najbardziej zainteresowanych nikt nie pytał. A jak starosta zatwierdzi LO i nie będzie chętnych? Żabia Wola ma ratować sytuację a kto ich pytał o zdanie?
06-02-2017
~mieszkaniec:
Pomysł na utworzenie liceum w Nadarzynie może jest i dobry, ale czy na pewno korzystny dla potencjalnych maturzystów? Poza dobrą bazą szkolną i sportową potrzebni są przecież dobrzy nauczyciele. Sama jako matka trójki dzieci mogłam się o tym przekonać gdyż jedno z nich chodziło do tego gimnazjum i poza kilkoma nauczycielami zdecydowana większość słabo uczyła nie mówiąc już o utrzymaniu dyscypliny w klasie. I jak pamiętam wyniki egzaminu gimnazjalnego nie było zbyt wysokie o czym wszyscy wiemy. A więc czy tak naprawdę tutaj nie chodzi o pewne wygórowane ambicje niektórych nauczycieli, którzy chcą pracować tylko w szkole średniej, a nie podstawowej. Przecież ich obowiązkiem będzie przygotowanie do matury, a to nie byle jaki egzamin. Kiedyś nie było gimnazjów, a ci nauczyciele pracowali w szkołach podstawowych i wtedy to im nie przeszkadzało. Czyżby teraz marzyło im się ,żeby uczniowie zwracali się do nich ,, pani profesor''. To nie wystarczy żeby zdać maturę. To zbyt ważny egzamin   więcej
06-02-2017
~jurk:
Czy jeszcze nie dotarły instrukcje z Nowogrodzkiej odnośnie metropolii?
06-02-2017
~LO SPORTOWE:
to jest w Pruszkowie na Gomulińskiego i LO Mistrzostwa Sportowego. W Nadarzynie to może być jedynie z klasami sportowymi, tj. więcej zajęć z wychowania fizycznego. I po co to?
06-02-2017
~A DLACZEGO:
gmina Nadarzyn ma dopłacać do uczniów z Żabiej Woli? Bo to co daje MEN to jest za mało.. Pytali o to Państwo Radni?
06-02-2017
~DOJAZD DO PRUSZKOWA:
do szkoły sportowej i LO Zana, Kościuszki zorganizować należy. Szkoły są i zawodowe na Promyka. Do wyboru do koloru. A u nas we wsi Nadarzyn i pozostałych wsi w gminie brakuje żłobków, przedszkoli, kanalizacji, oświetlenia, dróg porządnych itd... itd...brakuje  więcej
06-02-2017
~PYTANIE!!!!:
I żadnej/go z państwa radnych nie obchodziło ile taki uczeń w LO z jedną klasą np. 15 osobową będzie gminę kosztować???? Państwo Radni skupcie się na zadaniach gminy i z tego rozliczajcie Pana Wójta. A dlaczego nie wyższa szkoła w Nadarzynie!!! Co zrobi potem ta 15 - stka absolwentów LO. W świat wyruszy??? Zgroza!!! 20 km do Wa-wy albo 14 do Pruszkowa będą musieli pokonać.... CO ZA GŁUPOTA Z TYM LO!!!!!  więcej
06-02-2017
~odpowiedź będzie oczywista:
Starosta już ma szkołę sportową w Pruszkowie.
06-02-2017
~mega do mamusiek:
...nie propagujcie takich bzdur - bo to tylko o was źle świadczy! Jak już będziecie w kuratorium to zapytajcie - jakie są wyniki naszego gimnazjum! Tylko najpierw złapcie się za brody, żeby wam sztuczne szczęki nie wypadły! Żyjemy w czasach, gdzie rządzą rozbisurmanione mamuśki - które na każdy jęk rozwydrzonego bachora lecą do szkoły i robią raban! A potem jak pojawiają się problemy z alkoholem, narkotykami, seksem - to drą japy - że to szkoła tak wychowuje!!!  więcej
06-02-2017
~ksenia:
Pytam znajomej dlaczego nie oddała swojego dziecka do gimnazjum w Nadarzynie i wozi je taki kawał ,odpowiedź krótka poprzednie dziecko ciągle płakało nie chciało chodzić ,nonstop sprawdziany ,stres i nerwica ,nauczyciele którzy uczyli 1 dziecko to horror ,jak drugie ma przeżywać to samo to ona dziękuje ,dzieciak sam powiedział każde inne nie Nadarzyn ,widać rodzeństwo miedzy sobą na tematy szkolne rozmawia ,a nasza władza mimo wielu lat tego problemu nie widzi .Zawsze lepiej niepowodzenia zwalić na dzieciaki niż przyznać się ,że nie nadaje się na nauczyciela .Jak dziecko do podstawówki chodziło chętnie i o nauczycielach wypowiadało się ta cudowna Pani ,ta kochana,ta dobra .tak teraz tylko prosi mogę nie iść na lekcję ? zwolnij mnie ,chcę się rozchorować żeby nie chodzić do gimnazjum ,kolega żeby nie iść oszukał rodziców ,że go brzuch boli mogę i ja .No proszę państwa gdy podobne rzeczy słyszałam od znajomych kilka lat temu to nie wierzyłam ,ale jak to samo teraz jest z moim dzieckiem to widać ,że mamy problem,Ja w przeciwieństwie do niektórych nie boję się o tym rozmawiać ,jednak gdy tak będzie dłużej z pewnymi nauczycielami to tę sprawę nagłośnię w kuratorium   więcej
06-02-2017
~Rodzic:
1 klas nikt nawet nie pytał ,tak powiedziało mi dziecko ,że nikt do nich nie przychodził i nie byli pytani czy chcą chodzić do liceum ,a w dodatku jak rozmawiają ze sobą to powiedział ,że prawie wszyscy idą do różnych szkół w Warszawie jak skończą to cholerne tak tak się dzieci z 1 klasy wyrażają ,o gimnazjum że mają dość tych okropnych nauczycieli poza małymi wyjątkami.To teraz już wiem co wychowawczyni miała na myśli na 1 zebraniu mówiąc ,że nagminnie dzieciaki uciekają z niektórych przedmiotów.A czyja to wina chyba nauczyciela który nie umie odpowiednio prowadzić lekcji i zjednać sobie młodzież . Czy nie warto by zrobić konsultacje dlaczego dzieci nie cierpią tych nauczycieli ? co zrobić aby poprawić te relacje ,a jak się nie da to zatrudnić takich którzy uczą z powołania i umieją dogadać się z młodzieżą ,a nie tylko co lekcja kratówki - zamiast tłumaczenie lekcji tak aby uczeń zrozumiał .   więcej
06-02-2017
~Tia kuwa.:
Burdel totalny już jest, teraz czas na liceum.
06-02-2017
~Nasze dzieci 3 gimnazjum pytane o chęć pozostania :
w Nadarzyńskim LO wyrażały się o tym z pogardą.
06-02-2017
~" Wygaszony mandat prezydenta Lublina ":
06-02-2017
~Grzyb to zwykły oszust.:
Jeszcze nie raz was oszuka
06-02-2017
~Walki na brzuchy :
06-02-2017
~Liceum dla sportowcow ze specjalnoscia W A L K I N A B R Z U H Y:
Trenera wysokiej klasy mamy.
06-02-2017
~mega sołtys:
oj pacykarze... oj farbowane lisy.. nagle się okazuje, że wszyscy podpisaliście listy ale na "inne" liceum tak??? Liceum ogólnokształcące - taki jest project I taki będzie. A profile to już sprawa drugorzędna - bo pewnie będzie profilowanie w oparciu o konkretne potrzeby uczniów!!!   więcej
06-02-2017
~To jest oszustwo:
Dlaczego gdy podpisywałem to mówiliście że kwestia klas sportowych to już przeszłość ! Rozumiem że wójt dzisiaj przedstawił ostatnie ustalenia ? Wyglada to dziwnie.
06-02-2017
~Do komitetu :
Panie Zwolinski dlaczego ma byc liceum sportowe o profilach itp?? Przecież pisaliście ze juz dawno odeszliscie od tego ???
06-02-2017
~to jest czysta złośliwość wójta i skubaczki gęsi:
06-02-2017
~mieszkanka:
po prostu jak to w zwyczaju bywa od lat oszukali Pania w białych rękawiczkach
06-02-2017
~Szydło z worka wyszło:
Nie jestem z PiS i proszę mnie z ta partia nie wiązać, ale muszę napisać jedno jak to ma sie z tym co podpisywałam wczoraj przecież mówiliście że nie bedzie to LO sportowe???? Komitet swoje a wójt swoje co to ma byc??? Czy wy sami wiecie czego chcecie !!!!  więcej
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU