3 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Franciszka, Ksawerego, Lucjusza

~Stefan z Nadarzyna.
09:55 01-12-2024
Masz rację. To jedyna skuteczna droga.... więcej »
~Do sądu ich.
11:16 30-11-2024
Obiekt wykonany a oni blokują wykonawcy tyle milionów.... więcej »
~Nieudacznicy.
18:08 29-11-2024
Znów wykańczają przedsiębiorcę.... więcej »

Półprawdy o liceum ogólnokształcącym

Komentarzy (168)
02-02-2017

Wydawać by się mogło, że tematem numer jeden w Gminie Nadarzyn jest obecnie utworzenie liceum ogólnokształcącego po wygaszanym gimnazjum. Jednak po bliższym przyjrzeniu oraz spotkaniach informacyjnych na które przyszło zaledwie 80-ciu rodziców do trzech szkół widać, że tak naprawdę powstaniem liceum zainteresowana jest grupa nauczycieli gimnazjum i osób z nimi powiązanych, która robi wokół tego dużo szumu.
Moglibyśmy to obserwować i zobaczyć co z tego wyjdzie, ale nie możemy stać z boku, jeżeli inicjatywa ta budowana jest na półprawdach, a finalnie koszt poniosą dzieci.

19 stycznia zadaliśmy kilka pytań Dyrektor Gminnego Zespołu Oświaty pani Marii Aleksińskiej. Wczoraj otrzymaliśmy takie odpowiedzi:

  1. Dzieci zamieszkałe w Wolicy, Szamotach, Walendowie i Kajetanach będą miały zapewnione miejsce realizacji obowiązku szkolnego w Szkole Podstawowej im. Witolda Doroszewskiego w Nadarzynie (pomijając dzieci z Nadarzyna i Strzeniówki o które nie pytaliśmy, bo wydawało nam się to oczywiste).
  2. W roku szkolnym 2017/2018 oraz 2018/2019, za zgodą Mazowieckiego Kuratora Oświaty, a tym samym pozytywnym zaopiniowaniu uchwały w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą - Prawo oświatowe, klasy VII, a następnie VII i VIII, będą realizować obowiązek szkolny w budynku przy ul. Żółwińskiej 41.
  3. W Szkole Podstawowej w Nadarzynie, przy obecnym niżu demograficznym oraz zaplanowanych inwestycjach rozbudowy szkoły, zostanie zapewnione miejsce do realizacji obowiązku szkolnego w szkole o strukturze klas I – VIII.
  4. Na rok szkolny 2017/2018, w chwili dokonywania analizy (XI 2016 – na podstawie danych przekazanych z USC Nadarzyn), potencjalnych kandydatów (przedszkolaków idących do kl I - przyp. red), zameldowanych na terenie obwodu Szkoły Podstawowej w Nadarzynie, było 34.
  5. Biorąc pod uwagę fakt napływu dzieci w danym obwodzie (w tym dzieci zamieszkałe i niezameldowane), planowane są 3 klasy pierwsze po 25 uczniów.

W przypadku pierwszych dwóch odpowiedzi, wszystko się zgadza i jest to jasne, natomiast kolejne punkty to już półprawdy, albo zwyczajne nieprawdy.

Na jakiej podstawie oceniony jest niż demograficzny i co on oznacza? Ciężko określić. A już mowa o zaplanowaniu rozbudowy szkoły podstawowej w Nadarzynie jest zwyczajną półprawdą.

Owszem szkoła zostanie rozbudowana, ale o stołówkę, świetlicę i gabinety. Mówił o tym wójt gminy na ostatniej sesji RG, a także można było o tym usłyszeć na sierpniowej sesji RG w 2016 roku, co prezentujemy poniżej w formie zapisu video.

Kolejną półprawdą jest fakt informowania na podstawie meldunku, o 34 pewnych kandydatach do I klasy podstawowej przy Sitarskich .
Co roku radni uchwalają uchwałę mówiącą o dotacjach dla przedszkoli publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Nadarzyn. Są w niej trzy załączniki przeznaczone dla przedszkoli otrzymujących dotacje, w których dyrektorzy muszą wyliczyć się z każdego dziecka wpisując jego wszystkie dane włącznie z miejscem zamieszkania. Na podstawie takich informacji z kilku lat, ilość kandydatów do klasy I, można wyliczyć niemalże bezbłędnie. Dlaczego więc podaje się liczbę z meldunku? Można się tylko domyślać, że pasuje ona do teorii niżu.

Dalej pani dyrektor podaje planowaną liczbę klas I w sezonie 2017/2018. Jeżeli nawet przyjmiemy, że będą to 3 oddziały i w kolejnych latach również będzie taki niż demograficzny, że więcej klas z rocznika się zrobić nie da, to i tak teoria o braku dwuzmianowości legnie w gruzach, co prezentuje poniższa tabela.

 

Rzeczywiście, przez najbliższe dwa lata kiedy VII, a następnie VII i VIII klasy (liczby zaznaczone kolorem czerwonym w drugiej i trzeciej kolumnie) przejdą do budynku po gimnazjum, w podstawówce będzie luz. Na 25 sal edukacyjnych, zajętych będzie 24 a w kolejnym roku 23 klasy.
Gorzej zacznie się robić, kiedy za trzy lata VII, a następnie VII i VIII klasy pozostaną przy Sitarskich. W sezonie 2019/2020 zabraknie jednej sali edukacyjnej, a w kolejnych sezonach czterech i trzech klas do nauki. A wszystko przy założeniu, że w podstawówce już od najbliższego roku szkolnego, do pierwszych klas przyjmowane będą tyko trzy oddziały na rocznik! Gdy dzieci trzeba będzie rozdzielić do czterech lub pięciu oddziałów na rocznik, sal dydaktycznych zabraknie jeszcze więcej!
Roczników po dwie klasy nawet nie bierzemy pod uwagę, bo takie były chyba w Nadarzynie 20 lat temu.

Teraz przejdźmy do informacji które pojawiają się na różnych forach internetowych.

Manipulujemy?

Ujawniliśmy zapis rozmowy wójta ze starostą i okazało się, że jesteśmy manipulantami, tylko że sam pan Dariusz Zwoliński w ostatniej rozmowie z wice starostą Krzysztofem Rymuzą, nic już nie mówił o trzech miesiącach w których odżegnywano się od oddziałów sportowych, tylko podał datę 20 stycznia 2017 roku, skrzętnie zapominając, że wójt powiedział również, że LO w Gminie Nadarzyn NIE MA SENSU

Generacja kosztów

Inicjatorzy piszą:trzy szkoły podstawowe (2 w Nadarzynie i Ruścu) będą generowały duże koszty w których będzie uczyło się mało uczniów, nie w pełni wykorzystujących lokalowe możliwości tych placówek.
Dlaczego pan Zwoliński nie troszczy się o szkołę w Woli Krakowiańskiej gdzie mieszka, która generuje największe koszty w gminie i jest nie wykorzystana w pełni. A może tak podstawić autokar i przywozić te dzieci do Nadarzyna, może to będzie lepsze i tańsze rozwiązanie?

Profilowanie międzyklasowe

W kolejnych fragmentach można znaleźć informację, o profilowaniu miedzy klasowym, czego w ogóle w liceach nie ma. Są rozszerzenia, a to całkowicie inne pojecie. Niewiedza, czy wprowadzanie w błąd?

Trudy dojazd?

Do Warszawy są trzy linie autobusowe, a 733 jedzie do Warszawy zaledwie 23 minuty.

Utrata kadry pedagogicznej.

Tak, czy inaczej, część nauczycieli będzie musiała odejść. W liceum nie ma zajęć technicznych, artystycznych, plastyki, muzyki, czy na temat bezpieczeństwa. Nauczyciele tych przedmiotów oraz po nauczaniu początkowym, świetliczanki stracą pracę, nawet jeżeli nie teraz to za dwa lata kiedy odejdą dwa pozostałe roczniki gimnazjum i klas VII i VIII. Gorzej bo wtedy pracy mogą nie znaleźć już nigdzie, nikt przez te dwa lata nie będzie na nich czekał. 

Reforma szkół średnich

I ostatnia sprawa. Czy rzeczywiście została przemyślana sprawa utworzenia teraz liceum, jeżeli reforma szkół średnich wejdzie w życie z dniem 1 września 2019 i wtedy 3-letnie licea zamienią się na 4 letnie. 
Powstanie kolejne zamieszanie z wygaszaniem klas 3 letnich i tworzeniem klas 4 letnich.
Na domiar złego od tego momentu w szkole przy Żółwińskiej nie będzie już ani klas gimnazjalnych, ani klas VII i VIII, które przewidziane są przy Sitarskich (pacz odpowiedź 3 pani DGZO), pozostanie samo liceum.

Przy optymistycznych warunkach, jak sam pan Dariusz Zwoliński mówił na spotkaniu informacyjnym, początkowo realnie utworzone zostaną dwie klasy LO, a w następnych latach po 3 oddziały 25 osobowe na rocznik. Jak łatwo policzyć, w sezonie 2019/2020 w "liceum ogólnokształcącym" przy Żółwińskiej będzie 8 oddziałów (2 klasy III, 3 klasy, II i 3 klasy I) i to dopiero będzie rzeź kadry, generowanie kosztów i nie w pełni wykorzystanie możliwości lokalowych. 

A poza tym, dlaczego inicjatorzy nie drążyli tematu 2,5 roku temu, kiedy pierwszy raz wpadli na taki pomysł?   

Jak widać próbuje się z naszego portalu zrobić manipulatorów, pisiorów i nie wiadomo co jeszcze, choć wszystko dokumentujemy pismami, nagraniami, jak też analizami, a co mamy w zamian? Słowa, słowa niepoparte choćby jednym zestawieniem. 

Czy naprawdę to liceum jest w imię dobra dzieci? I czy jest na to jakiś biznesplan?

You Tubie: Stołówka w SP Nadarzyn jeszcze nieprędko

You Tubie: Półprawdy o liceum ogólnokształcącym

Relacja z sesji RG 31.08.2016

Get Flash to see this player.

Relacja z sesji RG 25.01.2017

Get Flash to see this player.

Komentarze:
30-04-2022
~wtf:
co kurwa
07-02-2017
~Matole ! balowaliscie, piliscie a teraz dupa mokra.:
CBA i Prokuratura czuwa.
07-02-2017
~olka:
I CO MOTOŁKI ?SZCZEKACZKI ZAMKNIĘTO WAM???BĘDZIE LO W NADARZYNIE.
06-02-2017
~mieszkaniec:
Pomysł na utworzenie liceum w Nadarzynie może jest i dobry, ale czy na pewno korzystny dla potencjalnych maturzystów? Poza dobrą bazą szkolną i sportową potrzebni są przecież dobrzy nauczyciele. Sama jako matka trójki dzieci mogłam się o tym przekonać gdyż jedno z nich chodziło do tego gimnazjum i poza kilkoma nauczycielami zdecydowana większość słabo uczyła nie mówiąc już o utrzymaniu dyscypliny w klasie. I jak pamiętam wyniki egzaminu gimnazjalnego nie było zbyt wysokie o czym wszyscy wiemy. A więc czy tak naprawdę tutaj nie chodzi o pewne wygórowane ambicje niektórych nauczycieli, którzy chcą pracować tylko w szkole średniej, a nie podstawowej. Przecież ich obowiązkiem będzie przygotowanie do matury, a to nie byle jaki egzamin. Kiedyś nie było gimnazjów, a ci nauczyciele pracowali w szkołach podstawowych i wtedy to im nie przeszkadzało. Czyżby teraz marzyło im się ,żeby uczniowie zwracali się do nich ,, pani profesor''. To nie wystarczy żeby zdać maturę. To zbyt ważny egzamin   więcej
04-02-2017
~W Urzedzie Skarbowym litosci nie ma.:
04-02-2017
~Kara.:
Lepiej zbieracie podpisy poparcia dla niewinności Grzyba.
04-02-2017
~mega do olka:
... no nareszcie jakaś bratnia dusza... tylko pamiętaj! Żeby tu pisać, to trzeba mieć twardą skórę - bo pisiory nawalają fekaliami tym mocniej, im więcej prawdy napiszesz... trzeba byś odpornym... ale mimo wszystko pamiętaj że Cię lubię.
04-02-2017
~olka do lili:
Z tego co słyszałem ,jest juź 1238 podpisów,no tak ,pewnie sfałszowane,bo nie moźe być duźego poparcia )))))),trzeba koniecznie znaleść zamach smoleński ,pucz i inne wydarzenia.Jakbym słyszałem prezesa wszystkich polaków.Moźecie zwołać komisje śledczą ,źeby stwierdziła autentyczność podpisów.  więcej
04-02-2017
~lili:
tak mówisz olka to czemu tyle na FB gminni pisarze porobili jakiś dziwnych ....... dla poparcia .dla tego ....dla owego ...czego tak się boją miotają ,bo ludzie już mają dosyć tego ,że co wójt sobie ubzdura to i tak ,żebt było milion głosów sprzeciwu to i tak powstanie bo on tak chce i basta ,a kilkanaście osób które jak ćmy pod każdym robi wpisy i głosy poparcia te same po 10 razy to wtedy krzyczycie mamy 1000 podpisów A HERMASZEWSKI TEŻ SIĘ TERAZ PODPISAŁ ????JAK ZA WYBORÓW NA WÓJTA .Wszędzie na każdym kroku LO już się tak z tym posrali ,że niedługo będą ludziom do pracy wpadać i do kibelków listy wkładać ,całkiem wam te łby wyprali PSL owcy zrobią wszystko aby władzy trzymać się pazurami ,ale widać jak ludzie w sondażach mają już was dosyć ,za te afery jątrzenia jak wam słupki spadają z każdym miesiącem (jestem bezpartyjna) ale cieszę,się ,że tym kodowcom poparcie leci na łeb i szyję .Wszyscy rodzice dzieci szkół podst.i przedszkoli twierdzą ,że 2 szkoła jest potrzebna ,a wy co nie macie dzieci w szkole wiecie najlepiej jak i stare babcie w moherowych beretach co wam te listy podpisały .Niech starostwo zweryfikuje te podpisy ,a wtedy okaże się ,że 90% nie ma dzieci i nie będą one chodziły do LO ,ale najwięcej krzyczą ci co mają w tym interes dla siebie nie dla ogółu   więcej
04-02-2017
~olka :
czemy słuźy ta cała dyskusja,skoro LO i tak powstanie?Szkoła ponadgimnazjalna to dobry pomysł,ukłon w stronę nauczycieli,rodziców i gminy za poparcie.Wiadomo,źe ten cały nadarzyński zielony pisuar musi namącić,ale kto was słucha?Juź od dawna nikt się wami nie interesuje,moźecie sobie pisać,szczekać,pluć.LO i tak powstanie.  więcej
04-02-2017
~tola:
mega sołty jaką fuchę ci obiecali w tym LO ????
04-02-2017
~mieszkanka:
panie mega sołty czy ja czegoś tu nie rozumiem twierdzi pan ,że nie jest związany z władzą gminy ,a zbyt dobrze jest pan poinformowany o jej sprawach ...co gdzie kiedy ile czy to nie jest dziwnie ??może to pan wczoraj siedział koło poczty i nagabywał wchodzących na podpisy ????????  więcej
04-02-2017
~Prawda.:
Dzisiaj od rana czytamy paszkwile. Uważamy że powinny być lekturą obowiązkowa w nowym liceum.
04-02-2017
~ty mega sołtys:
Jesteś jakiś zdesperowany za wszelką cenę bronisz koryta grzybowego,dobrze Ci radzę skorzystaj ze specjalisty od głowy
04-02-2017
~mama ucznia:
do~Przypadek czy nagroda za pilotaż: to dlaczego poprzedni dyrektor musiał w ciągu roku opuścić swoje stanowisko ???
04-02-2017
~mega sołtys:
zostawić was samych na jeden piątkowy wieczór... i już się napieliście jak plandeka na żuku...A wasza bolszewicka inwencja to samego dzierżyńskiego by ucieszyła, nie mówiąc już o " tak czy owak"... zafundowaliście "szczekaczki" miły piątkowy wieczór "szefowi" ... no chyba że on sam maczał palce w tych wpisach - co nie jest wykluczone... nie macie argumentów przeciw LO - a zarzuty prokuratorskie czy promile nie mają z tym żadnego związku! Ludzie w szkole na Sitarskich podpisywali listy MASOWO!!! I to jest fakt!!! Bo 95 proc. ludzi rozumie że jak się do nich mówi że nie będzie dwuzmianowości - to nie będzie!!! Ci co takiego przekazu nie łapią powinni czym prędzej uda ćsię do lekarza lub farmaceuty...  więcej
04-02-2017
~Stefan z Nadarzyna:
Na nadarzyn tv ludzie opisują fakty o działalności skompromitowanej sitwy grzybowej.
04-02-2017
~lola x:
Nadarzyn TV ma dno przezroczyste .Wszystko widać co się w naszej Gminie dzieje.
04-02-2017
~apropos szkół....:
Nadarzyn.tv-najgorsze dno,zbieracie plotki ,źygacie jadem razem z waszym guru panem majewskim,który usuwa komenty mądre i prawdziwe.Jakim prawem ?!LO w Nadarzynie powstanie!Szczekajcie sobie ,nie interesuje nikogo co piszecie na tym obrzydliwo-paskudnym nadarzyn.tv  więcej
04-02-2017
~taa:
Nawet pracownicy urzędu, w Godzinach pracy biegali po podpisy.
04-02-2017
~Pytanie :
To jak było z twoja córką i za ile.
04-02-2017
~hihihi podpisy zbierają.:
Muchalski sprawdzi , niech się ktoś spróbuje nie podpisać, lub odmówi podpisu , muchlskigo ankieterowi , to ma po prostu przejebane, tak jak to muchalski mówił w czasie referendum, kilka lat temu.
04-02-2017
~Licealna chucpa.:
To następny chwyt grzybowców.
04-02-2017
~ręka rękę myje, po palcu w dupę.:
Może Muchalski pochwali się, jaki wynik maturalny uzyskała jego córka w liceum pruszkowskim i w jaki pokrętny sposób Muchalski uczestniczył w załatwieniu dyrektorstwa w gimnazjum nadarzyńskim, byłemu dyrektorowi liceum pruszkowskiego, gdy tam uczęszczała jego córka. Cóż to za wdzięczność, bo wiemy z doświadczenia, że Muchalski jest bardzo wdzięczny, jak mu się coś załatwi.  więcej
04-02-2017
~ Panie Starosto przebudź się , pogoń tych oszustów i nie daj się.:
Gmina Nadarzyn na starostę pluje, a w zamian usłużnej pomocy potrzebuje.
04-02-2017
~władza żąda efektu bo podpisy to jej sukcesu kulisy. :
Wszystkie hieny zbierają podpisy, według moczodawców i swojej polisy.
04-02-2017
~LICEUM NA WNUSIA.:
Kuwa ale jaja, ile osób są w stanie skaptować grzybowcy gminni przez radnych kotleciarzy , swoich zależnych sołtysów i zależnych derektorów szkół i przeczkoli. Starosta powinien ogłosić konsultacje społeczne w tej sprawie i posłuchać ludzi nie zależnych, od gminnej tzw. mafii.   więcej
04-02-2017
~jerzy z osiedla i ta jego papuga:
co ma wisieć nie utonie.
04-02-2017
~Muchalski jest skompromitowany.:
On vice wójt Muchalski, razem z wójtem Grzybem, podejmują najważniejsze decyzje i wice wójt Muchalski , jest w tym samym stopniu odpowiedzialny za wszystko. ŁAPÓWKI, PRZEKUPSTWO, TO ŁAMIGŁÓWKA, BO ONI SĄ WSPÓLNIE UMOCZENI W OSZUSTWO,
04-02-2017
~Nie panikujmy i proponuje troszkę spokoju.:
Wójt Janusz Grzyb z PSL, ma 6 zarzutów od prokuratora, za nielegalnie zdobyty majątek, co widać to w sposób oczywisty , w celowo sfałszowanych przez wójta Grzyba oświadczeniach majątkowych, żeby ukryć nielegalnie uzyskane prywatnie miliony na gminie , w czasie sprawowania przez niego władzy w gminie Nadarzyn. To powinno być ścigane z urzędu. Przekręty w jego wydaniu , opiewają na kilka milionów. Dla niego wójta Grzyba, tzw. pslowskiego wójta gminy Nadarzyn to chyba kaplica , a dochodzą i inne ciekawostki, z tych kryminalnych lat sprawowania przez niego władzy, jako wójta gminy Nadarzyn, czyli niegospodarność, oraz łapówki. Kiedy go zamkniecie, to skończy się problem w gminie i powiecie.  więcej
03-02-2017
~Morda w kubeł.:
Czy mafioso, musi być zawsze perfidnie gruby i mieć mordę, jak kubeł na zlewki.
03-02-2017
~Kosa nostra nadarzynostra.:
Gmina przewyższyła układ mafijny z Palermo.
03-02-2017
~Gonzo:
Te listy z podpisami przyniósł nam radny wójtowski. Generalnie nic nie umiał nam powiedzieć o co chodzi. Ale powiedział, ze w gminie sprawdzają kto podpisuje i kserują te listy. Pytał się też czy mamy jakieś sprawy do załatwienia w gminie to z tymi podpisami łatwiej się je załatwi.  więcej
03-02-2017
~PIJACKA SPRAWA MUCHALSKIEGO:
Czy sąd będzie czekał do usranej śmierci.
03-02-2017
~Pijak kierowca Muchalski ma sprawę w sądzie.:
Za jazdę po pijaku i WÓJT GRZYB trzyma go na stanowisku zastępcy.
03-02-2017
~Nie zgadzam się na podstawówkę na dwie zmiany!!!:
Niby dlaczego w Nadarzynie nasz dzieci muszą mieć pogorszoną naukę, bo wójtowi się wymyśliło LO w budynku po Gimnazjum? Za materiałach propagandowych gminy Widzę dwóch facetów (Zwoliński i Rybicki), którzy, nie mieszkają w Nadarzynie, nie mają dzieci w naszej szkole i generalnie bardzo chcą na siłę wleźć wójtowi w t..k , ale kosztem pogorszonej edukacji szkolnej naszych dzieci.   więcej
03-02-2017
~Krawężnik uratował życie dzieciom pod szkołą.:
Ludzie bądźcie cicho, bo zastępca wójta Muchalski co miał około 4 promile alkoholu we krwi gdy go złapala policja na drodze, uruchomił wszelkich swych wysłanników typu zależni sołtysi , zależni radni i zależni dyrektorzy szkól i innych obiektów gminnych podlegających jemu żeby od każdego osobnika w kontakcie, wyekzekwowali podpis poparcia za liceum w Nadarzynie, pomimo tego, że Muchalski został złapany pod szkołą, na przejściu dla dzieci szkolnych, mając 3,18 promila alkoholu we krwi, za fajerą swojego samochodu, gdzie zatrzymał go zwykły krawężnik żeby dalej nie pojechał i nikogo nie rozjechał.  więcej
03-02-2017
~A w gminie Nadarzyn postawówka bedzie na dwie zmiany.:
niezalezna.pl - strefa wolnego słowa3 lutego 2017Gazeta Polska | Nowe Państwo | Gazeta Polska Codziennie | VODNajnowsze Opinie Wideo BlogiPolska Świat Sport Gospodarka Obrona narodowa Historia Kultura MediaWielkie zmiany w szkołach: tablice multimedialne, mniejsze klasy, internet...  więcej
03-02-2017
~Pajęcza sieć wspierania i zależności gdzie pieniądz gminny gości.:
Ty Muchalski, to może ty się wypowiedz, jak to było z twoją córką, co najpierw zaczęła w warszawskim Kołłątaju, a w końcu wylądowała w pruszkowskim liceum, ha ha ha na rozstaju.
03-02-2017
~Komornicza licytacja majatku Maranoskiego to gratka.:
A ja zlicytuję do końca ten wgnieciony zlewozmywak i powiem szczerze, że jak by był durszlak do makaronu i łyżka wazowa, tylko nie aluminiowa, to tez chętnie zalicytuję panie komorniku.
03-02-2017
~A maja jakąś polisę na zbyciu...?:
03-02-2017
~Tylko tanio.:
Ja bym wzięła mikrofalę i telewizor.
03-02-2017
~jerzy z osiedla i ta jego papuga:
ja prosiłem o tą siekierę Friskas licytowaną u Maranowskiego, bliskiego kumpla Muchalskiego.
03-02-2017
~Na trasie katowickiej stoi panienka, to moze usiadzie ci na leb i bedzieszmial peruke:
03-02-2017
~Możecie dać namiary co będą licytować -szukam męskiej peruki od dawna :(:
03-02-2017
~Podobno jest jakaś licytacja na dniach w Walendowie:
Możecie dać namiary co konkretnie będą licytować?
03-02-2017
~do uwaga, uwaga.:
Dariusz M. i Tomasz M. to dwaj bliscy koledzy co na podobnym wózku jechali.
03-02-2017
~Z psychologią na ty.:
Bardzo często się zdarza, że w rodzinie patologicznej, gdzie ojciec pije duże ilości alkoholu i bije żonę, najbardziej cierpi dziecko, bo rodzina idzie w rozsypkę, a dziecko może trafić do sierocińca.
03-02-2017
~uwaga uwaga:
Inny temat w Walendowie 10 02 2017 godzina 12;00 odbędzie licytacja przedmiotów,u Dariusza M.
03-02-2017
~008:
Akcja "walka o LO w Nadarzynie" to temat zastępczy dla problemów wójta w prokuraturze i sprawy podawania alkoholu w szkole w Ruścu.
03-02-2017
~Czy będzie w Nadarzynie liceum.:
Trzeba wziąć starostę metodą na wnuczka, oj przepraszam metodą na wnusia.
03-02-2017
~ do 16:21:11 ~Liceum w Nadarzynie i metoda na wnusia.::
O metodzie na wnuczka to już słyszałem, ale metoda na wnusia, to absolutne novum panie Muchalski. Pan to umie zabłysnąć.
03-02-2017
~Grzyb ma juz wnuki:
03-02-2017
~Liceum w Nadarzynie i metoda na wnusia.:
Jak zwykle Muchalski jest prekursorem wszystkiego.
03-02-2017
~Do Intelektualista:
No to dawaj może się jeszcze czegoś nauczymy.
03-02-2017
~Przypadek czy nagroda za pilotaż:
Dyrektorem liceum pruszkowskiego, w czasie tych lat gdzie córka Muchalskiego osiągała swoje wyniki w nauce, był ten sam człowiek, którego Muchalski zrobił dyrektorem gimnazjum w Nadarzynie.
03-02-2017
~Nauczyciela wolą się nie narażać.:
03-02-2017
~3,18 miał pijany Muchalski.:
To się udziela wszystkim.
03-02-2017
~do mega=sołtysa:
gdzie jesteś mój luby, już tęsknię za tobą,,,koniec pracy, aż do poniedziałku,,,
03-02-2017
~Podobno tatus Władzia dostał dobre bańki:
03-02-2017
~Czy w Ejszyszkacj jest L.O ?:
03-02-2017
~mega do haha:
...dużo trudnych słów co?? wiem, że z tobą można wypić .. ale trzeba trafić jak matce 5 złoty skubniesz z portfela! albo na trasie od tirowców pare groszy "zarobisz"... przestań się tu wymądrzać - bo ci z podniecenia rurki w kroku zafarbują...
03-02-2017
~menda do mega:
3,18 promila majątku wójta pod wielką lupą prokuratorów z 6 zarzutami!!!! Hańba!!!
03-02-2017
~mega do lola:
nie musisz mnie uspokajać... ze mnie jest niespotykanie spokojny człowiek! To, że nie wiem co się stanie z tymi nauczycielami, świadczy tylko o tym, że nie lobbuje za LO w imieniu jakiejkolwiek grupy interesów - tylko liczy się dla mnie ogólne dobro mieszkańców mojego Nadarzyna!!!Zabrzmiało to może zbyt górnolotnie - ale trudno... taka jest prawda... Chcę by moje dzieci miały wybór, by nie musiały zbyt wcześnie przeżywać traumy wstawania na 6.25 na autobus!!! Żeby nie musiały marnować 3-4 godz. dziennie na dojazdy! No I żeby za szybko nie "dojrzewały", poznając "życie" warszawskich subkultur!   więcej
03-02-2017
~lola:
mega jak to nie wiesz? przecież to takie łatwe pytanie co się ma do tego gmina ? skoro tych przedmiotów w LO nie ma to po co ci nauczyciele ? co będą robić? jesteś żarliwym obrońcą jak widzę LO a nie wiesz co stanie się z nauczycielami przedmiotów których nie uczy się w LO .Jeszcze raz spokojnie pomyśl bez unoszenia się bo nerwy nie są tu potrzebne .myśl spokojnie ,logicznie ,a na pewno uda ci się odpowiedzieć to nie takie trudne ? no spokojnie ,spokojnie   więcej
03-02-2017
~Zeus:
Moi Drodzy! Ja już wielokrotnie pisałem, że jestem zwolennikiem LO - dość solidnie to uzasadniając. Sprawa jest naprawdę poważna a Wy obrzucacie się nawzajem błotem, zamiast poważnie, ze wzajemnym szacunkiem dyskutować - wyłącznie z użyciem argumentów. Pozdrawiam i bardzo uprzejmie Was proszę o Wasze opinie podane bez jakichkolwiek emocji.  więcej
03-02-2017
~tylko pis-da :
własnie. PIS wszystko zlikwiduje! Zostanie tylko Łysy i ha ha ... i jeden drugiego będzie całował w pompkę... i bedom jedli salceson
03-02-2017
~Ha ha:
Ty kozioł nie tykaj mnie frajerze i nie przyklejaj łatki że jestem pisiorem. Przez takich ja ty ciulu pierd..ole politykę w całej rozciągłości . Jak sam jesteś lacho..ągiem gminnym lub innym to nie myśl że tak wszyscy robią . Może pociągniesz grubemu to zrobi cię mgr nie tylko od kozła ha ha   więcej
03-02-2017
~PiS zlikwiduje ta mega hołotę:
03-02-2017
~mega do lola:
Nie wiem. To sprawa gminy - a ja w gminie nie pracuje... Jeśli mój poziom jest "rynsztokowy" to jaki poziom prezentuje to bezmózgie roześmiane monstrum? średnia pisowska??
03-02-2017
~Ha ha:
Jak to co zrobią wyje..ą na zbity pysk, i bardzo dobrze może zaczną w końcu pracować za swoje, ale mam polew jak na was patrzę , zaorać ku..wa wszystko zachciało sie liceum, nikt do niego nie bedzie chodził i jak widzę że podpisują sie pod tymi zasranymi bredniami kartce stare baby i stare dziady nagabywani w sklepie przy kupnie salcesonu, no to kur.a piknie to już widzę te świetlaną przyszłość przed kozłami ha ha ha  więcej
03-02-2017
~lola:
mega sołtys jak na razie to każdy twój wpis to poziom rynsztoku popatrz na siebie nim tak samo kogoś obrazisz Zadam ci znowu pytanie CO ZROBIĄ Z NAUCZYCIELAMI CO UCZĄ PLASTYKI ,TECHNIKI .MUZYKI,ORAZ ŚWIETLICZANKI ,to łatwe pytanie może jak jesteś taki wykształcony to uda ci się choć na to jedno odpowiedzieć   więcej
03-02-2017
~do mega -mini sołtysika:
sołtysiku nareszcie coś mądrego napisałeś, bo wiedz,że każdy sądzi według siebie----mamusia twoja dobrze gotuje, więc się jej trzymaj
03-02-2017
~mega do ha ha:
Rynsztokowy poziom twojej wypowiedzi powinien jeszcze bardziej zdeterminować Pana Zwolińskiego do walki o LO w Nadarzynie. I nie chwal się kolego tym, że ww pan jest na twoim garnuszku - bo z 90-procentowym prawdopodobieństwiem stwierdzam, że jesteś niedouczonym, bezrobotnym frustratem - który zamiast wziąć się do roboty - to siedzi przy kompie, ogląda porno i czeka aż mamusia poda obiadek...   więcej
03-02-2017
~Ha ha:
Leje na to co skończył i jak sie wypowiada :) Dla mnie jest tylko mgr od kozła:) który jest na moim garnuszku i wpier....la ile wlezie i na dodatek ch..a załatwi z tym całym liceum dla następnych mgr od kozła. Po ch..j nam tyle tego pętactwa które tylko skakać potrafi bo łby są jak betoniary gdzie syf kręci sie wkoło :))))  więcej
03-02-2017
~mega do ha ha:
masz rację. Musiał zrobić coś wyjątkowego. W przeciwieństwie do ciebie - skończył studia. W przeciwieństwie do ciebie umie się wypowiadać pełnymi zdaniami. Taki jest właśnie Dariusz Zwoliński. Bierz przykład z Darka.
03-02-2017
~Ha ha:
Mgr od skoku przez kozła to tylko na łeb spada , zobacz jego garnek jaki przekręcony :))))))))) Musiał zrobić coś wyjątkowego jako przyszły mgr więc skok na łeb był tym novum :)))
03-02-2017
~mega sołtys do ha ha:
z tego co wiem to przez kozła skacze się na nogi! Skoro miałeś z tym problem I spadałeś na łeb - to na twoim miejscu bym się tym nie chwalił...
03-02-2017
~Ha ha :
Jak sie skacze przez kozła to i łeb potłuczony ha ha
03-02-2017
~Jednak dzielenie:
Uważam że to był błąd panie Zwoliński,ale jak sie słucha Grzyba i jemu oddaje się całą incjatywe i nawet piszę Pan jak ta sitwa grzybowa:(
03-02-2017
~mega sołtys:
Bardzo was proszę odczepcie się od p. Zwolińskiego!! Chłop dwoi się i troi żeby w tym naszym zaścianku powstało LO, tak że już prawie wszystkie włosy stracił i powoli upodabnia się do ... sami wiecie kogo!!!! Co go jeszcze dodatkowo stresuje!!! Popieram go całym sercem i namawiam "normalnych" mieszkańców, którzy trafią na ten pisowski portal by dołączyli do mnie!!! Tak Trzymaj Darek!! I nie wstydź się proszę, że masz tak samo na imię jak "..tak czy owak"!   więcej
03-02-2017
~Nie dać sie podzielić:
Mam nadzieje że radni powiatowi nie dadzą sie nabrać na ten nr z LO:) Dziel i rządź !!! Okazuje sie jeżeli jesteś za podstawówką to jesteś niedouczonym pisiorem na dodatek. Nie ładnie sie bawicie dzieląc w ten sposób mieszkańców , a to sie zemści np jak ktoś napisał poniżej, będą ludzie szukać winnego.  więcej
03-02-2017
~Do mega mendy:
Dziękuje za komentarz, własnie ta cała incjatywa padła ;)
03-02-2017
~Do autora poniższego posta:
Ale jesteś głupi... Pisowski krzykaczu
03-02-2017
~Jeżeli nie powstanie w tym roku LO bedzie winą Zwolińskiego !!!!:
Człowieku dlaczego dałeś przez pół roku aby Grzyb w Naszym imieniu rozmawiał z Powiatem ???? Przecież wie Pan jak sie do niego odnosi !!! Dlaczego taki komitet nie powstał w tamtym roku?? Teraz na ostatni moment chcecie załatwić wszystko czego niepotrafił Pan przez ostatni czas?? Myśle że ten rok może byc stracony a wina spada na Pana, przykro mi to mówić :(  więcej
03-02-2017
~mega sołtys:
Dla wszystkich pisowskich cfaniaczków mam taką propozycję: Na 7 lutego do starostwa niech przywiozą listy z podpisami przeciwników LO (czyli niedouczonych miłośników pustych podstawówek) w Nadarzynie! Niech pokażą władcom powiatu jaką siłę stanowią! Bo szczekają na tym portalu jakby było ich nie wiadomo ilu! A później się okazuje, że za wszystkimi wpisami jak zwykle stoją: Wiktorek i "tak czy owak"!  więcej
03-02-2017
~Tzn. że już nie będzie nowego Wójta w Nadarzynie, ani jego nowych pomagierów ? , ojojoj jak przykro :
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Projekt-ustawy-o-ustroju-Warszawy-skierowany-do-I-czytania-w-Sejmie-Zaopiniowany-w-trybie-pilnym,wid,18691175,wiadomosc.html
03-02-2017
~do Prawda:
nic nie stoi na przeszkodzie abyś pokazał swój wizerunek
02-02-2017
~Matka:
Obecność Janusza Grzyba w Nadarzynie na stanowisku wójta staje się męcząca i zaczyna już ludziom przeszkadzać. Mówię o tych którzy nie stoją po żadnej stronie barykady.
02-02-2017
~kolega wiewiórki:
Tu nie chodzi o dzieci i nauczycieli co pokazuje choćby ten artykuł. Zarząd pruszkowski zgadzając cię na LO wyhoduje sobie w wyborach samorządowych bardzo groźnego rywala, bo jak widać niektórzy rodzice dają się nabrać
02-02-2017
~kolega wiewiórki:
Grupa osób przychylnych wójtowi poczuła się zagrożona. Grzyb startować już nie będzie, a Tomasz M. wyeliminował się sam. Aby utrzymać obecne status quo sitwy postanowili zrobić trochę szumu wokół siebie i pokazać że coś potrafią osiągnąć, żeby pokazać to później w wyborach. Podobno jeden chce zostać wójtem a drugi jego zastępcą. Powiat nie zgadzając się na LO mocno psuje im szyki, bo po pierwsze zaliczą porażkę, a po drugie żeby się pokazać muszą wymyślić jakiś kolejny projekt. Dlatego dostali taki szał jajec, że w tej chwili gotowi są zgodzić się na szkołę zawodową dla operatorów obróbki skrawania.  więcej
02-02-2017
~" ...chodzi by wywołać zamieszanie i ugrać czyjeś ambicje polityczne...":
a kolor jego był zielony.Bardzo celny wpis poniżej!
02-02-2017
~008:
Coraz bardziej staje się widoczne, że wójtowskim pomagierom nie chodzi o poprawienie jakości edukacji w Nadarzynie. Nawet nie chodzi im o LO, tylko chodzi by wywołać zamieszanie i ugrać czyjeś ambicje polityczne, lub co gorsza ukryć niemedialne doniesienia o prokuratorskich zarzutach. Niestety kilkoro rodziców dało się nabrać.   więcej
02-02-2017
~A co ma PiS do tego??:
02-02-2017
~Tylko PIS ma racje !! To nasza jedyna słuszna droga !!:
02-02-2017
~Nie dla LO :
Nie dla LO w Nadarzynie. Szkoda marnować funduszy. Jest nie tylko potrzeba, ale konieczność zadbać o szkołę podstawową w Nadarzynie.
02-02-2017
~Do radnych powiatu:
Nie dla LO w Nadarzynie - chcemy najlepszych warunków dla naszych pociech!!! LO to dwie zmiany nauki w podstawówce czy tego chcemy !!!
02-02-2017
~lola x:
Ten portal ma przezroczyste dno , wszystko widać co się w naszej gminie dzieje .
02-02-2017
~@ Obserwator:
Masz racje. Zasluzyli sobie na zarzuty prokuratorskie i zabranie prawa jazdy. Wyobraz sobie, ze nikt im nie zazdrosci.
02-02-2017
~do obserwatora:
przeczytaj swój wpis -o czym ty napisałeś- bełkot, a myślisz że zjadłeś wszystkie mysie rozumy, jak chcesz coś napisać to pisz coś ciekawego imądrego.
02-02-2017
~Obserwator :
Ten portal to dno. Chyba Wam w życiu nie wyszło, maz się znęca psychicznie a moze bije? Zona zdradza? Sąsiedzi maja lepszy samochod? Ha ha ha. Szkoda mi was- No ale każdy sobie zasłużył na to co ma.
02-02-2017
~Pan R to ma pojęcie o black jacku i grze w oczko :))):
02-02-2017
~Jan:
Do zapraszam do lektury. Widzę, że w komitecie jest sporo osób z miejscowości gdzie szkolnictwo ma się dobrze i nie ma dwuzmianowości jak np. Rozalin-Kostowiec. Za to nie ma rodziców dzieci, które chodzą do SP przy Sitarskich w Nadarzynie gdzie po zużyciu gmachu gimnazjum na LO dzieciaki zostaną stłoczone jak sardynki w puszce. Czy Pan R. ma pojęcie co to jest posyłanie dziecka na drugą zmianę, i gorsza edukacja dla własnego dziecka? Może lepiej się zastanowić...?  więcej
02-02-2017
~Lepiej przeczytac " Paszkwile ":
02-02-2017
~Do poniżej:
A może napisze pan o fakturach ze sklepu w Rozalinie :)
02-02-2017
~Półprawdy !!!:
Ta pani od oświaty, to ta od losowania w czasie wyborów ? To nie tylko nieprawda, ale g....o prawda co ona powie.
02-02-2017
~Wójtowi 13-tkę podpisuje Przewodnicząca Rady Gminy:
02-02-2017
~Na trzynastki min. dla Grzyba i Muchalskiego:
W budżecie gminy na obecny rok przewidziano 350 tys. zł.
02-02-2017
~Czyzby trzynastki byly wyplacone za zarzuty prokuratorskie :
Spoleczenstwo nie pozwoli zeby sprawy zostaly zamiecione pod dywan.
02-02-2017
~~~:
Dajcie już spokój z tymi zarzutami. Słyszę o nich już ze dwa lata i .... NIC.Ile można powtarzać bzdurę? Aż stanie się prawdą przez zasiedzenie? To już nie chwyci musicie wymyśleć sobie coś nowego, to się już osłuchało i jest nieskuteczne.
02-02-2017
~pomysł:
Ktoś dał dobry pomysł budowy więzienia. Na pewno wójt to poprze. Więc skupcie się na tym
02-02-2017
~Jak z nimi można cokolwiek organizować oni wszystko upodlą i zbrukają.:
Jak tu budować liceum z takimi ludźmi; wójt Grzyb 6 ZARZUTÓW OD PROKURATORA i sprawa rozwojowa bo będzie ich więcej--jego zastępca Muchalski sądzony za jazdę po pijaku 3,18 promila we krwi, na dodatek razem pili wódę w karpiku-- dalej jakaś tam iksińska organizuje imprezkę na terenie szkoły z piciem alkoholu gdzie uczestniczą w tym władze gminy i spędzeni przez nich nauczyciele.  więcej
02-02-2017
~Prawda jest taka, ze patologią jest pijanstwo, zlodziejstwo, łajdactwo w zyciu prywatnym i zawodowym:
02-02-2017
~Do Prawdy:
Napisał nieanonimowy Polak - boki zrywać
02-02-2017
~Rodzic:
A jak Nowak obroni podstawówkę przed ściskiem i dwoma zmianami to będę namawiała właśnie wszystkich żeby na niego zagłosowali
02-02-2017
~Prawda:
No wlasnie : moze liceum dla normalnych , niepatologicznych dzieci, ktorych rodzice dbają o ich rozwój a nie politykę. Patologii tu juz nic nie pomoże. Do patologii niestety nic nie dociera bo mózgi za małe. Nie maja wyobrażenia co to liceum bo sami go nie kończyli. Poziom tu tego portalu Panie WM schodzi na psy. Wiem ze czasami lepiej jak mówią nawet zle bo mówią ale skutek jest taki : jątrzenie, skłócanie, nakręcanie złych emocji. Ten słaby portal zostanie ale i tak beda tu pisać ciagle te same trole. Moze warto sie zastanowić nad pokazywaniem swojego wizerunku tutaj? Pisanie anonimowo jest ohydnym sposobem by dowalić koleżance, koledze, sąsiadowi itp. A Polak, jak wiemy, potrafi. No ale widać prowadzącemu ten poziom jest bliski i idealnie wpisuje się w ten stereotyp Polaka   więcej
02-02-2017
~Pijana gmina 2016/ 2017:
LICEUM NIE DLA ABSTYNENTA.
02-02-2017
~Liceum u HETMANA.:
02-02-2017
~mega sołtys:
LICEUM FRYZJERSKIE!!! Poprze pan panie Nowak??
02-02-2017
~NIEDOKOŃCZONE LICEUM.:
02-02-2017
~Liceum z sześcioma zarzutami.:
02-02-2017
~Liceum Azerskie. :
Kamień już tam jest.
02-02-2017
~Ja jestem z rodziny patologicznej i chcę takie logo.:
3,18 I DUPĘ POKARZCIE.
02-02-2017
~@:
Nie bijcie piany wymyślcie logo dla liceum, które by przyciągnęło dzieci.
02-02-2017
~mega do Nadarzyniak:
nie wiem na co Nowak liczy - ale jak uwali LO to się przeliczy! Kochanie...
02-02-2017
~Nadarzyniak:
mega ty jesteś tak głupi że aż szkoda słów. Podpuszczać to sobie możesz swojego partnera. Myślisz, że Nowak na wasze PSLowskie, albo kodziarskie głosy liczy. Durniu
02-02-2017
~Luty:
A moje dziecko chce iść do LO w Nadarzynie i ma dobre oceny w obecnym gimnazjum. Nie chce mi sie tu dużo pisać bo i tak przeciwnicy maja gdzieś sensowne argumenty. Jeżeli LO powstanie ( watpię bo tu chodzi o tego jakiego Nowaka co chce byc wójtem i potem chce zabłysnąć ale ludzie go nie poprą bo teraz robi taki syf zamiast poprzeć LO). Wszystko to polityka niestety ale jestem całym sercem za powstaniem LO bo ile można miec podstawówek?! Ta w Ruscu to chyba zeby spełniać marzenia dyrektora Dolegi o byciu ' kims' jak sie jest znikąd. Niech bus wozi dzieci z podstawówki tam bo tam budynek na miarę sejmu wielki.   więcej
02-02-2017
~mega sołtys:
a na koniec dzisiejszego dnia powiem wam, że 7 lutego spotka zdziwko łysego!!! Zobaczy ile w parę dni udało się zebrać podpisów!!! A jak uwali LO I dojdzie to na Żoliborz - to w Wielkiej Warszawskiej Aglomeracji może zwiększyć się znacznie "wyspa" niegłosujących na PIS gmin!!! I wtedy pisowskie robaczki baaaardzo oddalicie się od ucha prezesa...  więcej
02-02-2017
~qwer:
mega zwijaj się do domu bo ci szlaban zamkną hhashshsh
02-02-2017
~loli:
ty mega tak reprezentować jak w WN jesteś tam głównym redaktorem hahahahahahha
02-02-2017
~mieszkanka:
Przedszkola wójt drugiego w Nadarzynie nie wybuduje bo by przewodnicząca Wacławiak straciła olbrzymie dochody tak według mnie jest prawda ,a nauczycieli z tym LO to ktoś celowo oszukuje bo jak tu w art. napisano sporo z nich wyleci tego im nikt chyba nie powiedział ,bo to co niektórzy uczą w LO nie jest potrzebne nauczyciele przetrzyjcież swoje oczy ,że was w butelkę chyba chcą z tym LO nabić i jak korek szampana potem wystrzelić  więcej
02-02-2017
~hahahahha:
tak wybuduje pod samym cmentarzem ,a może zlikwiduje boisko bo po co ono dzieciakom ,te pomysły wójta to chore brednie najwyższy czas aby go wreszcie z tego stanowiska zdjąć
02-02-2017
~ tia 14:55:48 ~mega sołtys:
Życzymy i tego za śmieciowisko.
02-02-2017
~mega sołtys:
...zapomniałem dodać że w ramach dodatkowej kary vice wójta rozsrzela pluton egzekucyjny, składający się z alkoholików mających co najmniej 4 promile we krwi!!!
02-02-2017
~mega sołtys:
troche boje się polemizować z przedmówcą - bo jak sprawa dojdzie do Zeroziobry - to niechybnie naszego wójta a przy okazji I vice rozstrzelają przed budynkiem gminy w trybie natychmiastowym!!! A ich rodziny ześlą na roboty do San Escobar!!!
02-02-2017
~6 zarzutów od prokuratora dla wójta Grzyba a w zanadrzu jeszcze kilka.:
Jak śmie się wypowiadać w sprawie liceum. Liceum to temat dla ludzi uczciwych, odpowiedzialnych i nie skażonych moralnie.
02-02-2017
~mega do Sąsiad:
czepnij się meritum a nie słówek! Bo naskarżę szefowi, że się słabo staracie na odcinku propagandy!!!
02-02-2017
~Może niech iksińska coś napisze.:
02-02-2017
~mega do Maxi cieciu:
...żeby u mnie pisać to trzeba coś sobą reprezentować! A co u pana "taka czy owaka" już cię nie chcą???
02-02-2017
~Maxi Cieciu:
Ty Mega Skręć mnie do tej roboty też umiem takie głupoty pisać
02-02-2017
~lola x:
Lepiej niech Grzyb się zajmie swoim ranczem w Dylewie a nie szkołami . Widać jego ''kulturę'' słysząc jego niezrozumiały bełkot .
02-02-2017
~do mega-sołtysa:
tylko komuniści pisali Bóg, z Bogiem itd z małej litery-mądralo co wszystkie rozumy na raz zjadłeś.Odczep się ty zwiędły rzepie,wez się za robotę bo więcej zapomogi z gminy nie dostaniesz. Sąsiad.
02-02-2017
~maria:
jaki bystry w dobudowach,licea podlegaja pod powiat,a więc nie ma potrzeby kolejnej inwestycji ,brak szkół podsta wowych a skoro ma być nauczanie wydłużone w szkole podstawowej o 2 lata to te zasoby,które posiada obecnie gmina razem z budynkiem gimnazjum za 2 lata okażą się za małe ;reasumując nie dla liceum w Nadarzynie  więcej
02-02-2017
~mieszkanka:
Wójt to może sobie wybudować schron na swojej posesji.
02-02-2017
~mega sołtys:
...no i jak mam skomentować poniższe wpisy??? nie użyję epitetów -bo może to są dzieci...? wciąż udowadniacie, że liceum w nadarzynie jest bardzo potrzebne!!! Macie potężne problemy z "czytaniem ze zrozumieniem"! No I dochodzi jeszcze dramatyczna ubogość logicznego myślenia... Ja was bardzo proszę!!! Spróbujcie raz w życiu wbrew sobie!!! Wbrew swoim widocznym ułomnościom!!! Poprzyjcie liceum!!! Potem je z bożą pomocą skończycie I wszyscy będą zadowoleni!!! Nawet pan "tak czy owak" - bo na zebraniach przestaniecie powtarzać swoje obecnie ulubione hasła!!! I może kiedyś się tak zdarzy - że coś pożytecznego wymyślicie...tego wam z całego serca życzę.  więcej
02-02-2017
~rodzic:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej na sitarskich dotyczy jedynie zaplecza gastronomicznego. Nigdy nie chodziło by "dobudować" dodatkowe klasy. Nie dajcie sobie wmówić, że rozbudowa szkoły na Sitarskich jest związana z przyjęciem klas VII-VIII to jest jawne wprowadzanie ludzi w błąd. Czy tak trudno zrozumieć, podstawówka obecnie jest za mała. Przed reformą w 1999r kiedy na Sitarskich były klasy I-VIII ile było mieszkańców a obecnie ile mamy? Jedyne rozwiązanie to stworzenie z gimnazjum szkoły podstawowej nr 2.  więcej
02-02-2017
~wiadomo do kogo:
Ty masz stan umysłu pijanego misia Koala, więc daj sobie spokój bo twoje mądrości są na poziomie dziecka z piaskownicy. "jak wójt będzie chciał do wybuduje dodatkowe klasy" Gdzie, za co i jak jak już jest koncepcja która nie zakłada żadnych dodatkowych. Buuuuhahahhahahaha jaki matoł  więcej
02-02-2017
~mega sołtys:
używam przymiotnika "łysy" by określić pewnego pana....ale i pewien stan umysłu! Generalnie wy wszyscy (tak jak on) nie macie NIC konkretnego do powiedzenia na temat utworzenia LO - po za tym co napisał nadarzyniak... NIE BO NIE!!!! Nie słuchacie innych ludzi tylko siebie i tak się w tym swoim smrodku kisicie... Szkoda mi was - ale bardziej szkoda mi nadarzyna - że się tu tyle "podejrzanego politycznie" element osiedliło...  więcej
02-02-2017
~Nadarzyniak:
Nie damy się grupce belfrów, Nie dla LO w Nadarzynie!!! Nauczyciele z gimnazjum zachowają pracę ale dzieci będą chodziły na Sitarskich na 2 zmiany. NIE MA ZGODY NA TAKI PRZEKRĘT!!!!
02-02-2017
~do mega-mendy:
Po co dobudowywać sale lekcyjne w SP w Nadarzynie skoro jest gotowy budynek na świetną podstawówkę po gimnazjum? Wiadomo, że przy kolejnym mega budzie może i czyjś kolejny domek wyrosnąć. Porównując co budowano publicznie i co powstawało równocześnie na działkach prywatnych można dojść do ciekawych obserwacji. No ale mega-menda popiera złodziejstwo, to co tu tłumaczyć. Menda zawsze pozostanie mendą a jak się rozwinie to nawet megamendą...  więcej
02-02-2017
~do mega sołtys:
Łysy nie łysy,teraz modna jest taka fryzura,co z tego że masz bujne włosy,a w głowie sieczkę,a może doprawiłeś sobie włosy lub perukę.Więc ty mega sołtys nie czepiaj się łysego,bo nie wart jesteś stanąć obok niego.
02-02-2017
~mega sołtys:
... bo matka jest tylko jedna!!!... nawet gdybym był z gminy - to co to zmienia w kontekście moich argumentów??? Nic. Ignorowanie mnie będzie DOWODEM, że mam rację!!! I to mnie cieszy! Ignorujcie mnie pisiory ignorujcie!!!
02-02-2017
~matka:
bardzo proszę wszystkich , którzy chcą zabrać głos na tym portalu , aby wpisy mega=sołtysa lekceważyć,bo to jest podpucha UG--nie dajcie się wciągnąć w dyskusję.
02-02-2017
~mega sołtys:
żałosny jest fakt że Łysy pisze powyższy artykuł o kłamstwach I półprawdach ... na nich się właśnie opierając! przykład: wójt chce teraz LO a szkoła na sitarskich jest nieprzygotowana... za mało klas. Prawda. ma być rozbudowana o coś tam coś tam - ale nie o nowe sale lekcyjne. Prawda. Więc jak (zadaje łysy pytanie) pomieszczą się dzieci!!!!! Wylicza ile sal zabraknie!!! Ano na dzień dzisiejszy zabraknie - ale władze ZADEKLAROWAŁY że jak dostaniemy pozwolenie na liceum - to klasy dobuduja!!! Po co teraz dobudowywać klasy jak Nowak stanie na swojej gołej głowie żeby nie było LO Nadarzyn!!!?? Taka oto bolszewicka manipulacja stoi za całym pisiorskim projektem pt. (Uwalić teraz LO w Nadarzynie - bo to jest pomysł wójtów) a za rok ...albo dwa.... na białym koniu wjedzie Łysy Nowak I z tej wysokości obdarzy Nadarzyn liceum - jako ...gruntownie przeanalizowany, doskonały projekt (czyt. pisowski...albo jedynej władzy oświeconej). Mógłbym dalej "rozbierać" na częsci pierwsze ten manipulatorski artykulik ... ale szkoda mi czasu... Niech żyje prawda!!!   więcej
02-02-2017
~subwencja to za mało!!!:
bo ok. 6 000 zł na ucznia od państwa. Samorządy dokładają bo koszt kształcenia może wynieść w tak małym LO nawet 15-20 tys. Jeżeli zakłada się nabór uczniów z sąsiednich gmin (np. Żabia Wola), należy wiedzieć że to na koszt GN. Czy nie lepiej te pieniądze przeznaczyć na potrzeby mieszkańców gminy (żłobki, przedszkola, kanalizację drogi, oświetlenie.. i wiele innych )??  więcej
02-02-2017
~Rodzic:
Dziękuję Pani dyrektor Bogusiewicz, która naraziła się wójtowi na zebraniu i wyraziła swoje obawy o los naszych dzieci w SP w Nadarzynie po utworzeniu LO w budynku gimnazjum. Pewnie Muchalski już pracuje nad wyciszeniem tego dyrektorskiego i niewygodnego dla niego głosu...  więcej
02-02-2017
~Rodzic do inny rodzic:
Zamiast zarzucać kłamstwo, może zastanów się czy Ja nie jestem lepiej zorientowany o tym ile i kto wchodzi w skład tej grup, którą utworzył wójt z zastępcą w celu "przepchnięcia" LO teraz gdy potrzebny plus wizerunkowy, pomimo potwornych szkód w edukacji podstawowej w Nadarzynie.  więcej
02-02-2017
~do taka prawda:
Nawet dzieci niezameldowane a właściwie ich rodzice płacą podatki do gminy - od nieruchomości, od prowadzenia działalności gospodarczej, opłaty za wodę i ścieki, składki w szkołach. Nie każdemu pasuje przemeldować się od razu do Nadarzyna - Hetman nadal ma główną siedzibę w Warszawie i tam połaci podatki a dochodowy do Raszyna...  więcej
02-02-2017
~Inny Rodzic:
@Rodzic - kłamiesz! W komitecie jest 15 osób, a nie 42.
02-02-2017
~Wójt oczekuje na pieniądze z subwencji oświatowej na licea:
A to, że dzieciaki w podstawówce będą na dwie zmiany w ścisku to On już ma w tyłku bo odchodzi. Na utworzenie LO mamy jeszcze 2 lata i lepiej się kierować dobrem dzieci niż osobistymi kalkulacjami Grzyba i Muchalskiego. Proszę rodziców, którzy się dali wciągnąć do komitetu wójtowskiego o większą wnikliwość i odwagę by wójtowi zadać kilka trudnych pytań - konkretnie Panią B-K ze Starej Wsi!  więcej
02-02-2017
~taka prawda:
A co mnie obchodzą jakieś dzieci zamieszkałe ale niezameldowane niech idą do szkoły tam gdzie idą podatki rodziców.
02-02-2017
~Rodzic:
Grzyb to kłamca nałogowy. Jeśli się nie pomyli to prawdy nie powie. A Dyrektor Gminnej Oświaty od zawsze mówi i pisze to co wójt Jej powie, więc Jej pisma to słowa Grzyba. Na zebraniach w sprawie LO w trzech podstawówkach było 80 osób w tym 42 z , które założyły komitet w tej sprawie. Inni rodzice, którzy mają dzieci w podstawówce przy Sitarskich są zmartwieni ściskiem jaki się zrobi w szkole.  więcej
02-02-2017
~Mieszkaniec:
Dlaczego gmina nie pokaże wszystkich danych?? Komitet także powinien dążyć aby było tych danych jak najwiecej. Uważam także że powinno sie jasno powiedzieć którzy nauczyciele chcą uczyć w LO i czy mają takie uprawnienia. Szkoda że te informacje są dopiero teraz , a co sie przez ostatnich 7 miesięcy ?  więcej
02-02-2017
~Bo nikt nie wiedział:
Nikt nie powiedział, że to spotkanie w sprawie liceum.
02-02-2017
~Młodzież zastąpi nieudolnych.:
Grzyb z Muchaskim za co się nie wezmą to spieprzą.
02-02-2017
~ jak do tego liceum zgłosi się 5 uczniów nakrzyż???????:
02-02-2017
~Liceum kłamstw ??????:
Jakie są kwalifikacje dzisiejszych nauczycieli do nauki w LO ??? Czy główna KODziara solara pokaże swoje papiery :)
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU