3 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Franciszka, Ksawerego, Lucjusza

~Stefan z Nadarzyna.
09:55 01-12-2024
Masz rację. To jedyna skuteczna droga.... więcej »
~Do sądu ich.
11:16 30-11-2024
Obiekt wykonany a oni blokują wykonawcy tyle milionów.... więcej »
~Nieudacznicy.
18:08 29-11-2024
Znów wykańczają przedsiębiorcę.... więcej »

Sprawa protestu wyborczego, ciąg dalszy

Komentarzy (183)
27-02-2015

We wtorek odbyła się trzecia rozprawa sądowa dotycząca protestu wyborczego w sprawie podejrzenia nieprawidłowości przy wyborach samorządowych w Gminie Nadarzynie.

Tym razem doszło do przesłuchano siedmiu spośród ośmiu świadków w sprawie. Zeznawała kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, która zajmowała się rejestrowaniem wyborców, przewodnicząca gminnej komisji wyborczej, jej członkowie oraz mężowie zaufania.

Już na wstępie mecenas reprezentujący skarżących zaznaczył, że w proteście znajduje się dużo zarzutów, ale koncentracja będzie skupiona głównie na dwóch; dopisywaniu mieszkańców do spisu wyborców oraz nieprawidłowości przy losowania radnego w okręgu nr 3, obwodzie nr 1.

Na pytania dotyczące pierwszego i zarazem głównego zarzutu bardzo długo odpowiadała pani Iwona Malinowska (kierownik USC), ale już teraz widać, że nie wszystko pokrywa się z jej wyjaśnieniami.
W jednym z pytań chodziło np. o to w ilu przypadkach zamieszkanie danego adresu potwierdzał sołtys, a zarazem kandydat i obecny radny pan Pietrzak. Odpowiedź padła, że w jednym może dwóch. Tymczasem tych potwierdzeń było więcej, a osób dopisanych do rejestrów na takiej podstawie tylko w tym okręgu, co najmniej osiem.
Udało się nam także dowiedzieć, że w decyzjach rejestrujących wyborców znajduje się wiele niejasności. Jedną z nich jest np. małżeństwo w którym żona została zarejestrowana pod innym adresem niż wskazywała we wniosku. W ostatnich decyzjach brakuje, jakichkolwiek notatek, czy protokołów potwierdzających sprawdzenie wnioskującego. A to nie wszystkie tego typu sprawy.

Nasza gmina okazała się znów wyjątkowa i jak widać urzędnicy nie do końca poradzili sobie z ilością chętnych do głosowania. A tych w porównaniu z gminami ościennymi było nad wyraz dużo.
Sprawdziliśmy i okazało się, że na na dwadzieścia parę gmin z powiatu pruszkowskiego, grodziskiego i piaseczyńskiego, tylko Gmina Nadarzyn może poszczycić się takim dużym przyrostem wyborców.
Prawie we wszystkich sprawdzonych gminach odsetek dopisywanych osób do rejestrów wyborczych nie przekraczał 1%, a w niektórych był nawet ujemny. W Gminie Nadarzyn wyniósł on 4,6%, a przecież to nie wszyscy, którzy mogli dodatkowo skorzystać na terenie gminy z prawa głosu. Do tego trzeba dodać jeszcze ponad 300 osób, które się zameldowały, co daje nam razem blisko 800-set osobową dodatkową grupę wyborców.

Bardzo dużo wątpliwości było także co do losowania. Te kwestie wyjaśniała przewodnicząca gminnej komisji pani Maria Jaworska oraz członkowie, Weronika Jakubowska (losująca), Krzysztof Żołądź i Robert Czyż.
Pan Krzysztof Żołądź stwierdził, że w jego ocenie losowanie miało mało wspólnego z losowością, a koperty podczas tasowania zawsze wracały na swoje miejsce.

Dalsze wątpliwości i przesłuchania świadków odbędą się 24 marca na który sędzia wyznaczył kolejny termin rozprawy.

Mecenas

Get Flash to see this player.

Świadek Iwona Malinowska

Get Flash to see this player.

Świadek Maria Jaworska

Get Flash to see this player.

Świadek Weronika Jakubowska

Get Flash to see this player.

Świadek Krzysztof Żołądź

Get Flash to see this player.

Świadek Robert Czyż

Get Flash to see this player.

Świadkowie Robert Bernatowicz i Paweł Zbroszczyk

Get Flash to see this player.

Komentarze:
03-03-2015
~~do: Stare trio.........::
Jak dobrze się podkręcić od czasu do czasu - co bierzemy?
03-03-2015
~do: Stare trio.........:
Ale numery: Kuzminska zaplacila za 1 m kw ziemi ok 26 zl 70 gr. ( co daje za 1,5 ha 400.000 zl i jest to moze cena realna ) natomiast dwoch jej przyjaciol za 5,3 ha 110.000 zl ( tj. ok. 2 zl za 1 m kw ) Czyli 53.000 m kw x 26 zl 70 gr. = 1.415.000 zł ) Wychodzi na to, ze wartosc zanizono dziesieciokrotnie. ..............  więcej
02-03-2015
~Pofilaktycznie kuwa:
Na sesji powinien być obowiązkowy alkomat i najdokładniej powinno się sprawdzać tych co w międzyczsie tak zwanym wychodzą do kibla , lub gdzie indziej pod byle pozorem. Po sesji każdy powinien dmuchać w balon.
02-03-2015
~Gmina skompromitowana niebywale:
02-03-2015
~Przeciez mowil, ze Urzad Skarbowy w Warszawie.:
02-03-2015
~Ciekawe kto go tak sprawdzał:
Mukalski to mówił, że jego to tak strasznie sprawdzali że i jego obszczane gacie wąchali. Po mojemu, to tak zwana nieniecka dokładność.
02-03-2015
~STARE TRIO Z MŁOCHOWA czyli Grzyb , Muchalski , Kuźmińska inwestorzy a może zło......:
01-02-2015Cuda inwestycyjne, czy fałszerstwa inwestycje, popełnione przez koleżeństwo, wspólnie rządzące gminą Nadarzyn, czyli Grzyb , Muchalski , Kuźmińska, tak zwane na tym portalu, STARE TRIO Z MŁOCHOWA? W zeznaniu za za 2010 rok, Grzyb ujawnił zakup ziemi we współwłasności z Muchalskim o pow. 3,3 ha za jedyne 50 tysięcy, a Muchalski podał w zeznaniu, że tą samą ziemię we współwłasności z Grzybem o pow. 3,3 ha zapłacił 60 tysięcy. Minęli się o jakieś 10 tysięcy, ale to pryszcz, może dogadując się byli po kielichu i kto by tam pamiętał, o jakichś marnych 10 tysiącach, gdy u Grzyba wchodzą w grę ,lewe i nieudokumentowane miliony. W zeznaniu za 2011 rok jeszcze ciekawiej, Grzyb z Muchalskim kupują we współwłasnośći 2,05 ha i Grzyb nie podaje kwoty zakupu tej ziemi, czyli tą ziemię nabył za 0,00 zł , tylko ze starego zeznania za 2010 rok, do nowego zeznania za 2011 rok przenosi stary zakup, w kwocie 50 tysięcy za 3,3 ha, a areał ziemski w tym przypadku sumuje do 5,3 ha. To znaczy, że za zakup 3,3 ha i 2,05 ha, co daje 5,35 ha, podaje jedna kwotę 50 tysięcy za dwa lata zeznaniowe. Muchalski w tej pokrętnej współwłasności tych samych ziem, podaje zupełnie inne kwoty. Za działkę kupioną we współwłasności z Grzybem, w zeznaniu za 2011 rok o powierzchni 2,05 ha, podaje kwotę 50 tysięcy, a pamiętamy ze Grzyb za to samo nic nie podał w zeznaniu, czyli 0,00 zł. Sumując te cholerne słupki, u Grzyba i Muchalskiego w zeznaniach z dwóch lat, wynika że Muchalski kupił tą samą ziemię, o łącznej pow. 5,3 ha we współwłasności, ZA 110 TYSIĘCY , A GRZYB TĄ SAMA ZIEMIE WE WSPÓŁWŁASNOŚCI , JEDYNIE ZA 50 TYSIĘCY. Oszustwo niebywałe i udokumentowane ichnimi własnoręcznymi podpisami, pod świadomością odpowiedzialności karnej. Żeby było ciekawiej, w zeznaniach za 2011 rok, dochodzi ich nierozłączna pracownica i koleżanka, ówczesna sekretarzowa Grzyba, Kuźmińska Agnieszka, która ulegając wizjom swojego szefa, o zysku na zakupie ziemi, bierze ślepo kredyt we frankach na zakup ziemi, blisko Grzyba i Muchalskiego. Słyszałam te rozmowy o rychłym zwrocie pieniędzy i milionowym zarobku, na głupio sprzedających ziemię rolnikach z Krakowian. W końcu Kuźmińska kupiła ziemię, w bardzo bliskim sąsiedztwie Grzyba i Muchalskiego, no w prostej linii jakieś 200, lub 300 metrów, ale tu ciekawostka niezwykła. Kuźmińska kupując w tym samym roku co Grzyb z Muchalskim i w bezpośrednim sąsiedztwie, płaciła a za 1,5 ha 400 tysięcy złotych , a Grzyb z Muchalskim za 5,3 ha we współwłasności tylko 110 tysięcy. Szczęśliwcy czy oszuści. Warto dodać, że ten pan, który niby za bezcen, sprzedał hektary Grzybowi i muchalskiemu, to w tym samym czasie był taki cwany że sprzedawał innym ludziom działki o pow. 1500 metrów kwadratowych po 80 tysięcy i 100 tysięcy za działkę, na co są oczywiste ślady w księgach wieczystych, tych właścicieli, w treści hipotecznej. Grzybowi i Muchalskiemu oddał hektary za bezcen, a innym ludziom tylko marne 1500 metrów, kwadratowych sprzedawał po 100 tysięcy. Przekręty Grzyba i Muchalskiego zaczęły się wiele lat temu i jest okazja, żeby ich za to rozliczyć.   więcej
02-03-2015
~;)):
Toff nie przejmuj się tak za cienkiego mają prawnika
02-03-2015
~Zdaje mi sie, ze Muchalski na jednej z sesji mowil, ze jego oswiadczenia majatkowe tez sprawdzal U,:
Dlacedgo ?
02-03-2015
~lewe miliony u wójta Grzyba z PSL to fakt:
02-03-2015
~Skąd u Wójta Grzyba z PSL biorą się nieudokumentowane LEWE MILIONY na jego prywatne inwestycje:
Dylewo Grzyba nie zgłoszone przez wile lat czyli ukrywane jest warte wiele milionów.
02-03-2015
~Ile osób z bezposredniego otoczenia jest w to zamieszanych:
Skoro pani prokuratorka powiedziała ze sprawa jest rozwojowa może i nie tylko Grzyb jest zamieszany w lewe miliony.
02-03-2015
~Gmina prawie bankrut a wójt Grzyb jest nieudokumentowanym milionerem:
Majątek Grzyba oraz jego rodziny jest wielomilionowy i nieudokumentowany. Nie ma on pokrycia w legalnie zarobionych pieniądzach, czyli jest nielegalny i powstał w wyniku malwersacji finansowych na gminie Nadarzyn, co opisała Najwyższa Izba Kontroli w raporcie pokontrolnym. Ile milionów straciła nasza gmina, a zyskał prywatnie wójt Janusz Grzyb z PSL. Pani prokurator pewnie dokładnie policzy lewe miliony Grzyba.   więcej
02-03-2015
~Grzyb defaudowal pieniądze gminne czyli nasze.:
Kłócicie się o fundusze publiczne i niedouczony jakiś się wymądrza. A Grzyb ma prywatnie lewe nieudokumentowane miliony i śmieje się z waszych głupich dyskusji i dalej jest wójtem, bo ludzie zależni od niego fałszowali wybory
02-03-2015
~toff:
To co będziemy mieć wybory uzupełniające w okręgach Nadarzyn I i II, czy do RG wchodzą ci którzy mieli drugi wynik w ostatnich wyborach.
02-03-2015
~do: Chetny:
Wobec tego wyjasnij z jakich funduszy jest odpisywany fundusz sodjalny ? Z wynagrodzen pracownikow czy ze srodkow pubicznych ? Faktycznie jestem niedouczony.
02-03-2015
~Chętny:
Sprawdź co to jest fundusz świadczeń socjalnych, bo nie masz o tym zielonego pojęcia. Każdy zakład zatrudniający ponad 20 osób, ma taki odpis i nie obrażaj ludzi uczciwie pracujących, myślę po twoim wpisie, że jesteś niedouczony/a. Czas na edukację.
02-03-2015
~do: Chętny:
Ha, ha, ha gryzipiorki wypracowali co ? Co wyprodukowali ? Co sprzedali ? Moze węgiel wykopali ? Nie rozsmieszaj ludzi. Gmina zadluzona a oni wypracowali tylko co ?
02-03-2015
~Chętny:
Fundusz socjalny to jest fundusz, który wypracowali pracownicy i z tego funduszu mogli sobie pojechać do SPA bo tak sami zdecydowali.Żal Ci?
02-03-2015
~do: Chetny:
A co to jest fundusz socjalny ? Nie publiczny ?
02-03-2015
~Chętny:
Nie z publicznej kasy tylko z funduszu socjalnego.A radny pewnie z zaoszczędzonych podatków w rajach podatkowych.
02-03-2015
~do do wiadomości WPR:
A od kiedy to przewodnicząca podpisuje wójtowi urlopy, premie, nagrody i nie wiem co jeszcze. Koleżanka, która Ci to powiedziała nie ma zielonego pojęcia o pensji wójta, ale chyba była podejmowana jakaś uchwała o wynagrodzeniu wójta, to sprawdź zanim coś powiesz.Jak zwykle same brednie.   więcej
02-03-2015
~Jezeli radny zaprosi to pokryje koszty z wlasnej kieszeni nie tak jak inni z pubicznej kasy.:
02-03-2015
~do Etam SPA:
Co to za atrakcje w SPA Kielce, radny M. zaprasza na Cypr. A jakby tak zaprosił do Ghany, to chętnie skorzystam.
02-03-2015
~E tam SPA, :
Lepiej do Arabi Saudyjskiej lub Nowego Yorku.
02-03-2015
~Kiedy wybieramy sie do SPA pod Kielcami ?:
Kto bedzie sponsorowal ten wyjazd ?
02-03-2015
~" Krystaliczni " i " Uczciwi "pod lupa CBA i prokuratury.:
02-03-2015
~Beti:
a czemu to nie ma żadnej wzmianki na temat sesji rady gminy? czyżby strach spojrzał w oczy? lepiej, żeby ludzie nie dowiedzieli się na temat 2 ostatnich uchwał, które będą podejmowane? "Krystaliczni" Panowie M. i Z. zakpili z wyborców? no no, to dopiero cuda w tym zielonym Nadarzynie.  więcej
02-03-2015
~Ale " Ponad Podzialami " sa zdesperowani, ha, ha, ha ,.........:
Nie ma lekko. Nadszedl najwyzszy czas rozliczen.
02-03-2015
~do cud :
jesteś upierdliwa jak wrzód na dupie.
02-03-2015
~do: Cud:
Biedny cudaku lecz sie. Zal mi ciebie.
02-03-2015
~Staw z infrastruktura za około 0,5 miliona w Dylewie:
Wykop stwawu to 150 tys a rozplantowanie ziemi z wykopu i usypanie wyspy to drugie 150 tys plus zwodzony most do wyspy i altana na wyspie plus plaża z piaskiem to daje koszt około 500 tys złotych.
02-03-2015
~Mnie to po prostu nie miesci sie w glowie.:
Jak trzeba czuc zie bezkarnym i aroganckim robic takie rzeczy ?
02-03-2015
~@:
Lista przestępstw jest bez końca.
02-03-2015
~ciekawie:
Janusz NIE g. Za darmo to już w mordke nie chcą dać ale za aneksik to nie tylko staw można mieć.
02-03-2015
~ciekawie:
kto wykopał staw w Dylewie.!? Ten sam kto pobudował nowy UG i to za nasze pieniądze.
02-03-2015
~Janusz nie G:
Podobno nic nie kosztuje, byli chętni i zrobili za darmo.
02-03-2015
~do: uslugi koparka:
Tylko wykop kosztuje 150.000 zl, a ile kosztuje budowa stawu, wysepki, mostku i zalesienie terenu oraz domow z bali ?
02-03-2015
~Usługi koparką:
Wykopanie stawu o głębokości wykopu 5 metrów i powierzchni 3 tys. m mk to koszt 150 tys. zł
02-03-2015
~Pewnie prokurator to zauwazył:
Grzyb wykopał na dziko, ten staw w Dylewie.
02-03-2015
~008:
Do powielacz. Tak ten wpis, który cytujesz żeczywiście oddaje sedno sprawy jeśli chodzi o podsumowanie rządów obecnej koalicji i wójta. Tłumaczy również dlaczego w wielu wsiach na terenie tej gminy nie wybudowano wielu ważnych inwestycji z powodu ... braku środków w budżecie gminy.  więcej
02-03-2015
~powielacz:
Lubię ten wpis : ~Centralna:Ciebie nie trzeba traktować jak idiotę bo nim jesteś. Zaślepionym bęcwałem, który pisze tu żeby pisać. Te pieniądze, które powinny być przeznaczone na boisko w Wolicy, czy inne potrzeby mieszkańców, znajdziesz w Dylewie, na Mazowieckiej w Młochowie, Kobylnikach, Woli Krakowiańskiej i zapewne na kontach w bankach niekoniecznie w Polsce. Tu trzeba mówić wprost, to co zostało ukradzione nam mieszkańcom to co najmniej, CO NAJMNIEJ roczny budżet na inwestycje w całej gminie. Ale obawiam się że ty w swej zawiści i idiotyzmie który przedstawiasz tego nie zrozumiesz   więcej
02-03-2015
~Janusz nie G:
Czy to prawda, co mówią w Nadarzynie że w następnych wyborach samorządowych komitet wójta Grzyba zmieni nazwę z "Ponad Podziałami" na "PONAD PRAWEM" ?
01-03-2015
~Przedszkole Pani Danuty to oczko w głowie:
Najwyższa Izba Kontroli po skontrolowaniu Gminy Nadarzyn ujawniła że Gmina do przedszkoli nie wysyłała na czas dotacji. A do których nie wysyłała na czas, bo koleżanka mówiła, że do przedszkola Pani Wacławiak przekaz idzie zawsze o terminie a reszta to może poczekać.  więcej
01-03-2015
~do wiadomości WPR:
Czytałem to już 5 razy. Gdyby mieli stracić mandaty to już by stracili, bo przewodnicząca by już o to dawno zadbała. Widocznie podchody pod opozycję się nie udały (Pan Filipek najpierw obiecał a później nie znalazł paragrafu? A po łapkach go Pani Danko) i trzeba będzie ze łzami w oczach przyjąć na dziennik oświadczenia majątkowe. Co za nieszczęście, że radni w swoich działaniach mieszczą się w ramach prawa. No co za nieszczęście :)) Pani Danko. a tak swoją drogą to ładnie tak przepisać przedszkole na synka a samemu zasiadać jako przewodnicząca rady i świadczyć wobec wójta nadzór w ramach prawa pracy? Wójt płaci na przedszkole a Danusia podpisuje wójtowi premie, nagrody i urlopy. Wymarzony układ Pani Danko, ale czy to moralne?  więcej
01-03-2015
~czubuś:
Ale po co bawić się w ciuciubabkę, przecież wiadomo o co chodzi. Żeby to chodziło o niepoświadczenie nieprawdy to już byłoby pozamiatane. Tu chodzi o udowodnienie przyjęcia korzyści materialnej. Żeby chodziło tylko o przyjmującego taką korzyść również byłoby pozamiatane, ale tu chodzi również o wręczającego korzyść no i tu już jest trochę dłużej. Pani prokurator chce złapać obie strony  więcej
01-03-2015
~Wójt podaje wartość nowego domu na 200 tys. zł A co na to eksperci?:
Średnio 2578 zł za m kw. - tyle kosztuje obecnie wybudowanie domu jednorodzinnego. Źródło: http://info.porady.domiporta.pl/temat/porady/ile+kosztuje+budowa+domu .Czyli 2578 x 155 m. kw = 399 590 zł.
01-03-2015
~Skoro wójt miesiąc już nie rządzi gminą, to kto w tej gminie naprawdę rzadzi?:
Wójt Gminy Janusz Grzyb jest nieobecny w urzędzie od prawie miesiąca. Czy to normalne, że wójt gminy nie pracuje tyle czasu? Czy stan zdrowia wójta pozwala mu wykonywać obowiązki?
01-03-2015
~Weronika:
Dlaczego Pan Grzyb i Pan Muchalski ukrywali, że są w spółce gruntowej ze sobą od 2006 roku?
01-03-2015
~Dylewo, kaprys, smak czy przelewające się bogactwo:
Dylewo. Powierzchnia - 3 hektary. Teren ogrodzony a dodatkowo front o długości 120 metrów w klinkierze z przęsłami i bramą. Na terenie posiadłości, lub jak kto woli rancza znajduje się budynek mieszkalny, piętrowy wykonany w technologii "z bala" o wymiarach 10 m. długości i 8 szerokości. Powierzchnia użytkowa to ok 130 m.kw. Następnie w sąsiedztwie znajduje się drugi budynek, który w dokumentach budowy widnieje pod nazwą "stajnia". Również wybudowany w technologii "z bala" o wymiarach 18 metrów długości i 6 metrów szerokości. Obydwa budynki wykonane w stylu kurpiowskim z charakterystycznymi wykończeniami i okuciami. Widoczna dbałość o szczegóły i bogactwo w elementy etniczne wykonane z drewna i metalu. Obydwa budynki zadaszone i pokryte blacho-dachówką w kolorze zielonym dla bardziej zainteresowanych to ten sam kolor co blacho-dachówka na budynku sportowo-technicznym znajdującym się na stadionie w Nadarzynie. Stan obiektu w Dylewie to obiekt nowo-wybudowany a oddany do użytku według danych z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Makowie Mazowieckim to 22 lipiec 2011r. Natomiast data złożenia wniosku przez właściciela obiektu czyli pana Janusza Grzyba to maj 2011roku, co oznacza, że obiekt w Dylewie już wiosną 2011 roku był gotowy. Doadtkowo na terenie posesji wójta Janusza Grzyba w Dylewie znajduje się staw o powierzchni 3 tys. metrów kwadratowych z usypaną po środku sztuczną wyspą, do której wiedzie piękny i okazały most drewniany ze zdobnymi poręczami. Most jest szerokości 3 metrów, co oprócz jego wyjątkowej wygody dodaje pełni szyku i sprawia wrażenie wygody i otwartości dla użytkowników. Zadaszona i przestronna altana pokrywająca 90% powierzchni wyspy, dzięki swojemu bogatemu wyposażeniu , pozwala zażywać wygodnego i komfortowego wypoczynku zarówno właścicielowi jak i zaproszonym gościom. Posadzony na terenie rancza las dostarcza poczucia swobody i prywatności.  więcej
01-03-2015
~raczej nie:
A ja słyszałem, że posiadłości w naszym kraju raczej go nie interesują, bardziej ciepłe kraje.
01-03-2015
~To sprzedsjacy i kupujacy powinien wykazac w oswiadczeniu majatkowym.:
01-03-2015
~słyszałam, że ktoryś z tych radnych kupił Dylewo:
01-03-2015
~coś jest na rzeczy:
A może mają coś do ukrycia?
01-03-2015
~Wielka fuvha byc radnym B E Z R A D NY M .:
01-03-2015
~Hmmmmmm :
A może już nie chcą być radnymi ??
01-03-2015
~I co to będzie?:
Rzeczywiście brak oświadczeń majątkowych radnego Zaborowskiego i Miszczuka. Co to może oznaczać?
01-03-2015
~do 18;25:07:
masz jeszcze nianie,to w jakim jesteś wieku?
01-03-2015
~10:52:31 ~Czy Janek jeszcze może zapolować? ha ha ha::
bo wataha walczy wspólnie i solidarnie ,a jeden myśliwy otoczony strzela na oślep
01-03-2015
~dupa to masz:
Kraj ci się nie podoba,siłą nikt cie nie trzyma.
01-03-2015
~Janusz nie G.:
Ponad Podziałami czy PONAD PRAWEM ?
01-03-2015
~A gdzie wpisane jest Dylewo ? ? ?:
Kto jest jego właścicielem ?
01-03-2015
~Czyż to możliwe?:
Czy Panowie Zaborowski i Miszczuk złożyli oświadczenia majątkowe, bo w BIP-ie ich nie ma.
01-03-2015
~Do ocena:
Aby publicznie brać się za ocenę potrzebna jest chociaż minimalna wiedza na temat który się pisze. Przepis na który się powołujesz dotyczy tylko w wyborach na Prezydenta czy do sejmu. Natomiast w wyborach samorządowych do rejestru można na własny wniosek dopisywać się przez cały rok. Siejesz tylko ferment nie wiem tylko poco.  więcej
01-03-2015
~do Ocena:
Do rejestru wyborców można dopisywać przez cały rok natomiast do spisu owszem do 12 listopada. Tyle tylko, że wy nie rozróżniacie rejestru od spisu. Kasuj Wiktor bo jeszcze ktoś przeczyta.
01-03-2015
~Co powiedziała kierownik Wydziału Ewidencji Ludności UG Nadarzyn w sądzie i kogo wkopała:
Pani Malinowska w swoich zeznaniach na sali sądowej powiedziała dużo a nawet bardzo dużo na temat nieprawidłowości w czasie przygotowywanych wyborów przez Urząd Gminy w Nadarzynie. Nie powiedziała tylko tego czy łąmiąc prawo wyborcze i umieszczając osoby na listach do głosowania po 12 listopada działała z włąsnej woli czy na żądanie innej osoby, lub osób.  więcej
01-03-2015
~Normalny czlowiek spalilby sie ze wstydu.:
01-03-2015
~Janka upolowali:
01-03-2015
~Czy Janek jeszcze może zapolować? ha ha ha:
Czasem aż ból serce ściska jak się widzi biednego Janka otoczonego przez te zielone wilczyska. Wywlekli mu fałszywe oświadczenia majątkowe, wywlekli mu wybudowane domy, na które nie miał pokrycia w legalnych dochodach, wywlekli mu niemoralną spółkę gruntową ze swoim zastępcą. Teraz Janek ma na karku prokuratora, CBA i Urząd Kontroli Skarbowej z Warszawy. Oj Janku, Janku jaki z ciebie myśliwy, że te wilki ciebie tak obstąpiły a ty nieboraku już masz fuzję niesprawną.  więcej
01-03-2015
~do ocena:
Człowieku trochę obiektywizmu, tylko u nas w Nadarzynie urzędniczki są takie nadgorliwe i sprawdzają wszystkie wnioski, w innych gminach nie ruszają tyłka tylko dopisują na podstawie złożonych papierów. Ale przecież było do przewidzenia że Zieloni przegrają i pójdą do sądu, pewnie dlatego każdy dopisujący się był sprawdzany.sam byłem wkurzony, że sprawdzają mojego syna który jest zameldowany u swojej babci w Warszawie, po co to skoro podpisał się pod wnioskiem, to bierze na siebie odpowiedzialność. Świętsze od papieża.  więcej
01-03-2015
~Amen:
Janek prze..bałeś wszystko nawet radom i skarżysko.
01-03-2015
~Wójt gminy Nadarzyn Janusz Grzyb z PSL kontra pani prokurator z Grodziska.:
Kto będzie mocniejszy, czy szonwinista wójt Janusz Grzyb, czy pani prokurator. Pani prokurator z Grodziska powiedziała, że sprawa jest rozwojowa, czyli pewnie Grzybowi się nie upiecze. Czy wezmą go za pupę i wielu innych.
01-03-2015
~W WARUNKACH RECYDYWY TO CHYBA KONIEC DELIKWENTA.:
01-03-2015
~Czy wójt Grzyb składając wielokrotnie sfałszowane oświadczenia majatkowe jest recydywistą wielokrotn:
Czyżby dzisiaj, po kilku dniach od kolejnego procesu w sądzie , o fałszerstwa wyborcze , dodam kuwa , bo nie wytrzymam , czyżby dzisiaj , po obejrzeniu tych skandalicznych fałszerstw wyborczych, w postaci zeznań, tzw. ludzi Grzyba , zaprzyjaźnionych i uzależnionych funkcyjnie i płatniczo , z wójtem Januszem Grzybem PSLowcem , oraz jego Komitetem Nad Podziałami , opada pewna część ciała . Dlatego rozumiem kuwa, że tak zwani mieszkańcy gminy Nadarzyn, czyli zwykli ludzie , powoli zaczęli rozumieć , że Grzyb , Muchalski , Gawrońska , Wiatr , Jakubowski i reszta tego je..anego komitetu wzajemnej adoracji z Młochowa, robią ich zwykłych mieszkańców z Nadarzyna po prostu w h..a i ciągną gigantyczne zyski zyski, ich kosztem . Ludzie rozumni się zbuntowali i w wyborach nie głosowali na kłamcę, oszusta, i wielokrotnego recydywy w fałszowaniu oświadczeń majątkowych, wójta gminy Nadarzyn. Janusza Grzyba z PSL. Recydywa to jest ktoś taki kuwa, który popełnia to samo przestępstwo ponownie.  więcej
01-03-2015
~toff:
Sorrki---- w tamtym roku----- zleciało oj zleciało Ludkowie. Wyśmiałem gostka.
01-03-2015
~toff:
Mieszkam w Nadarzynie 20l bez meldunku, od lat biore tu udział w głosowaniu i nikt nie powiedział mi ze nie mam prawa tego robić. Dopiero w tym roku powiedziano mi ze jako zaprzedany Zielonym powinienem głosować tam gdzie jestem zameldowany.
28-02-2015
~toff:
W Polsce niema przysięgi w sądzie, jest tylko oświadczenie ustne ze rozumie się ze za składanie fałszywych zeznań czeka kara więzienia od 0,5 do 5l.
28-02-2015
~Ocena:
Problem jest taki, że Pani Malinowska uchybiła procedurze weryfikacji wniosków o dopisanie do rejestru wyborców dla bardzo dużej liczby składanych wniosków. A poza tym umieszczała na listach do głosowania osoby po dniu 12 listopada czym naruszyła przepisy prawa wyborczego /kodeksu wyborczego/.   więcej
28-02-2015
~do Czyż ma rację:
Pozwolę sobie sparafrazować. Ciekawe czy o wszystkich tak myślicie? Rozumiem, że jeśli nie ma się tu własności to ma się prawo tu głosować i kandydować, mimo że meldunek jest u obcego człowieka w mieszkaniu w Nadarzynie. Ale pewnie to dotyczy tylko Ponad Podziałami.   więcej
28-02-2015
~do lola:
Ale tylko dlatego, że odpadł w losowaniu, a to pech!
28-02-2015
~Czyż mam rację?:
Ciekawe czy o wszystkich tak myślicie? Rozumiem, że jeśli ma się tu własność to ma się prawo tu głosować,mimo że meldunek jest w Polsce. Ale pewnie to dotyczy tylko zielonych.
28-02-2015
~do dowcipnisia (tylko we własnym mniemaniu) od Czyż-by:
Osoby, o których piszesz faktycznie tu mieszkają razem ze swoimi rodzinami, tu pracują, a tylko meldunek mają w innym miejscu. Mają również nieruchomości na terenie Nadarzyna, natomiast pan W. tutaj kandydował, faktycznie zamieszkując w innym miejscu, nie posiada tu nieruchomości, a został domeldowany u państwa L. Jakie było uzasadnienie tego domeldowania?  więcej
28-02-2015
~do do poniżej:
Na pewno mieszka ale to nie znaczy że korespondencja musi być wysyłana do Nadarzyna,może podał inny adres np tam gdzie więcej przebywa,(praca).
28-02-2015
~Do poniżej:
Skoro tak to może znaczyć, że osoba tu nie przebywa, Czyż-by to znaczyło, że mój radny Zaborowski nie mieszka w mojej gminie?
28-02-2015
~mieszkam w Młochowie:
Korespondencja przychodzi do mojej firmy w Warszawie,nie widzę w tym nic dziwnego.
28-02-2015
~dużo jest takich ludzi że do korespondencji podają inny adres :
28-02-2015
~Czyż nie tak z naciskiem na Czyż:
A gdzie mieszka Zaborowski, bo pisma każe słać na Belwederską.
28-02-2015
~co ręka w rękę razem z grzybem plac zabaw otwierał:
28-02-2015
~hipokryzja:
To jest, że jeszcze macie czelność się wypowiadać po tym jak manipulowaliście losowanie nie wspominając o wyborach. A może przyznacie się, gdzie domeldowaliście swojego kandydata z osiedla niejakiego pana prezesa W.
28-02-2015
~lola:
mąż kandydatki na wójta nie był w komisji, kropka.
28-02-2015
~ Czyż nie tak było?:
A czy pan Bernatowicz nie był czasem zgłoszony do komisji, tyle że odpadł w losowaniu. Czyli że mąż kandydatki na wójta mógłby być w komisji, jest dopiero hipokryzja!!!
28-02-2015
~Boże pomóż im:
Żenujący ten wpis, prawdy się nie spodziewajcie, bo problem jest w bolszewickich głowach, które czytają o ściganiu przez CBA, prokuraturę, sądy i nic im to nie mówi. Dodając do nich tych, co nie mają komputerów i tylko łączy ich kumoterstwo, mamy w gminie, to, co mamy. Wyrzucić z głów tę chłopską - bolszewicką mentalność i wróci normalność.   więcej
28-02-2015
~Prawdy mozna spodziewac sie po prawdomownych.:
Ci prawdomowni kompromituja sie nawet przed sadem. Pisza ulotki noca na malej drukarence dla znajomych.
28-02-2015
~do do poprzednika:
Myślisz że ty piszesz prawdę,obudź się i przetrzyj oczy,bo chyba jesteś ślepy i głuchy.
28-02-2015
~maria 11:
należy zwrócic uwagę na zeznania kierownik usc---mówiła,że tylko w piątek przyszli panowie i chcieli wgladu do spisu wyborcow -co oczywiście odmowila,ąle sąd pytał czy inni chcieli też wglądu do spisu i tu miała przerrwę w myśleniu --zapomniała,że dwa dni wczeniej był członek komisji Gminnej i tez chcial wglądu--oczywiście odmówiła i nie pokazal żadnego pisma a było --nemezja--kazala mu złozyć pismo na dziennik z gory wiedząc,że go Jej nie dostarczą---tak się zastanawiam,czy urząd nie jest tez zobligowany tak jak sądy do terminów w trybie wyborczym-to byłby casus -muszę zadać pytanie profesorom pozdrawiam panią,ale myślę,że lepiej gdyby wróciła jej pamieć,bo przecież zeznawała pod przysięgą mozna duuuzo stracic,lepiej stracić posadę.ćiągle pamiętam o nieprawdziwych zeznaniach przed referendum,ale sąd mu i tak nie uwierzyl,dlatego wowczas wójt przegrał proces pozdrawiam mówiących nie prawdę.  więcej
28-02-2015
~pisz sobie na innym portalu jak ci się nudzi:
28-02-2015
~do: Sąsiad M.:
Masz racje pelno zbukow lata po swiecie i zostawia po sobie gniazda jaskolcze.
28-02-2015
~oczywiście prezes osiedla Walendia:
28-02-2015
~fafa:
Przepraszam to nie pan administrator a pan prezes ha ha ha.
28-02-2015
~Sąsiad Majewskiego:
Pełno zboków na tym portalu gdzie jest administrator który powinien usuwać te obelżywe komentarze świadczące o autorach że są niezrównoważeni psychicznie.
28-02-2015
~oraz zakwestionowano przebieg losowania w Gminnej Komisji Wyborczej:
28-02-2015
~w poście uciechy zabronione:
28-02-2015
~do: kutafon:
A jak maja sie czuc twoi przyjaciele jak sa pod lupa CBA i Prokuratury ? Nie slychac nic o wyjazdach do SPA i o innych uciechach.
28-02-2015
~Kutafon:
Jak się czujecie moi przyjaciele
28-02-2015
~Lustrzyca:
Jak się potężny bebech, i wielką mordę z małymi oczkami to łysą pałę ciężko zobaczyć.
28-02-2015
~sołtys z Wolicy też nie powinien być w komisji gdzie kandydował jego synw:
28-02-2015
~do: A po co obsadza się komisje członkami rodzin kandydatów?::
Nie wiesz o czym piszesz. Mój znajomy startował w innym powiecie i miał zgłosić kilka osób do komisji. Każdy z kandydujących też miał to zrobić. Ze znajomych mojego kolegi do różnych komisji w całym powiecie dostało się kilka osób. Byli to przeważnie młodzi ludzie, studenci, którzy chcieli sobie dorobić. Nikt nikogo nie wyznaczał, było dużo chętnych więc było losowanie.  więcej
28-02-2015
~Wygrane wybory z CBA i prokuratura na karku.:
28-02-2015
~drogi doktorku:
Jeśli wszystko jest OK i zgodnie z prawem to nie ma powodu do stresu. Problem zaczyna się wtedy gdy przegrywa się wybory. Mało tego ci co dostali się do RG nie składają oświadczeń majątkowych, to jest dopiero stres.
28-02-2015
~@Jan:
Janie dzisiaj możesz nie wiedzieć bo masz na oku żonę :}
28-02-2015
~Sztywna sprawa:
Dla pani Malinowskiej to wyborna jest taka sytuacja kiedy murzyn poże się poszczyć długim meldunkiem.
28-02-2015
~murzyn w Kajetanach :
Z całym szacunkiem dla murzyna,ale chyba nie mieszka na osiedlu zamkniętym,aby urzędnicy lub mieszkańcy nie mogli zamienić z nim kilka zdań no chyba że ktoś zabroni.
28-02-2015
~A po co obsadza się komisje członkami rodzin kandydatów?:
28-02-2015
~Doktor:
Nigdy nie życzy się źle, ale pani J powinna się zastanowić czy to co jej się przytrafiło nie jest efektem stresu trwającego od 2002 roku. Inne panie również powinny się zastanowić, czy chcą żyć w takim ciągłym stresie doprowadzając swoje zdrowie do ruiny. Poczucie winy ciągnie się latami, a to stres nad stresami i w imię czego, tego aby wójt mógł budować domy, stajnie? To nie jest gra drugiego życia już nie dostaniecie miłe panie!  więcej
28-02-2015
~rączka rączkę myje:
28-02-2015
~tyle powiązań:
Pełna zgoda co do poprzedniej wypowiedzi. Dodam że była propozycja aby losował Bieńkowski. Nie powiązany rodzinnie z nikim. Niestety głosowała Jakubowska, pracownik gminy i w dodatku córka kandydata z Urzuta z komitetu Ponad Podziałami. Dlaczego nie było o tym wzmianki przed sądem?Bo pani Jaworska też jest pracownikiem gminy.   więcej
28-02-2015
~do "i kto się mija z prawdą" vel "czyż nie tak ?":
Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia.Raczej oczywiste, że pan Żołądź nie jest stróżem pana Czyża, więc mógł nie zauważyć jak tamten wybierał numer. Sprawa pośpiechu podczas losowania i czasu trwania: najpierw pani Jaworska chciała wymusić na członkach komisji przejście automatem pani Wacławiak bez losowania. Kiedy zaprotestowano, długo wydzwaniała w celu uzyskania dogodnej dla siebie interpretacji. Gdy nie udało jej się zarządziła losowanie. Przeprowadzone w atmosferze pośpiechu i nacisku z jej strony. Dla mnie budzi wątpliwości 100-procentowa zgodność zeznań dwóch świadków, ponieważ wygląda na uzgodnioną wcześniej wersję. Poczekajmy jak oceni to sąd. Polecam film "Dwunastu gniewnych ludzi", daje do myślenia.  więcej
28-02-2015
~fafa:
Czy policja także nie wjeżdża na osiedle Walendia?Dlaczego Urząd Gminy pozwolił na lekceważenie swoich pracowników? Panie Muchalski czy rozmawiał pan na ten temat z administratorem tego osiedla?
28-02-2015
~ciekawe :
Dlaczego urzędnicy boją się wykonywać swoich obowiązków na osiedlu Walendia? Czy może dostali polecenie aby odpuścili ten teren ?
28-02-2015
~Jaja jak berety, ze nie mozna wejsc na osiedle strzezone.:
28-02-2015
~do: ponoć na waledii mieszka murzyn::
W Kajetanach też mieszka murzyń i co z tego?
28-02-2015
~przykład idzie z Walendii:
Faktycznie pomysł na następne wybory. Dopisać według listy zarządcy ze 100 osób bez sprawdzania i kandydat ma wybór w kieszeni.
28-02-2015
~Prawdomowni zeznaja::
Szef Grzyb zeznaje w sadzie, ze noca na malej drukarence drukowal ulotki, a pracownica gminna zeznaje, ze nmogla wejsc na osiedle strzezone.
28-02-2015
~ciekawe:
To na następne wybory może w Walendowie dopisze się z 200 osób; ) wystarczy administrator ha ha . Takie rzeczy tylko w Nadarzynie. Pani Malinowska a czemu w Walendowie nie potwierdza sołtyso -radny , też go nie wpuszczają na osiedle? Jeżeli nie chcą wpuszczać urzędników gminnych na teren osiedla , czyli tak naprawdę olewają władze to dlaczego władza tak chętnie stawia im oświetlenie teraz martwi się o drogę ? Te pytanie jest ciekawe hm...;)  więcej
28-02-2015
~Te wpisy są malinowe:
28-02-2015
~Do ponoć na waledii mieszka murzyn:
Ponoć niedojda i chwalidupa poleciał ze skargą na policję , ale wyszedł z kwitkiem, bo się okazało, że murzyn może wszędzie mieszkać, tym bardziej jak ma długi meldunek.
28-02-2015
~Porada:
Jeżeli na osiedle Walendia nie są wpuszczani urzędnicy którzy sprawdzają pobyt osób, to przecież na przeciwko jest sympatyczny lasek, gdzie można umówić się na spotkanie i sprawę załatwić.
28-02-2015
~Przecież Walendia to nie Białołęka:
A ja słyszałęm, że na Walendi mieszka pewien muzułmanin z małym haremem i podobno urzędniczki boją się tam wchodzić, żeby nie zostać dołaczone do tego haremu. A osiedle jest zamknięte i kto tam wejdzie już może nie wyjść. Pani Malinowskliej gratuluję czujności...   więcej
28-02-2015
~toff:
:))))))))))))))..... WARIACI :-
28-02-2015
~no i gdzie to ha ha ha?:
Jeśli już tu mowa o doktorze Walewskim to pracuje w okolicznych przychodniach w sasiedniej gminie. Ludzie go chwalą i nie narzekają. A u nas? Spróbujcie się zapisać do lekarza, tak dla sprawdzenia, jakie są u nas terminy. I wtedy się będziecie smiać ale niewesoło.  więcej
27-02-2015
~ponoć na waledii mieszka murzyn:
21:39:57~sprawdzić czy tu mieszkają:Pani Malinowska nie została wpuszczona do osiedla Walendia,dlaczego bo osiedle jest strzeżone.Miła Pani czy Pani próbowała sprawdzić dopisanych mieszkańców, może Pani nie wie co należy do obowiązku urzędniczki. A może chciała sprawdzić u murzyna, czy jego meldunek jest dostatecznie długi, jak mówią plotki.  więcej
27-02-2015
~pytanko:
Czy Walaszek nie jest znajomym Muchalskiego? Walaszek na świadka !!!
27-02-2015
~Nie dałaby rady przeskoczyć przez szlaban:
27-02-2015
~Pierwszy raz slysze, zeby urzednik gminny nie mogl wejsc na teren osiedla mieszkaniowego.:
Sad zapewne też.
27-02-2015
~CUD!!!!!!!!!!:
OBCOKRAJOWCY SIEDZĄ TEN PORTAL,CZŁOWIECZE JAK JUŻ JESTEŚ W NASZYM KRAJU BĄDŹ ŁASKAW PISAĆ PO POLSKU,CHYBA ŻE JESZCZE SIĘ NIE NAUCZYŁEŚ.
27-02-2015
~dino:
Pan Walaszek jest osobą zaufania urzędników gminy, sąd powinien się zastanowić jak można sprawdzić bez sprawdzania ha ha ha.
27-02-2015
~będzie egzotycznie:
W najbliższym czasie spróbuję nawiązać kontakt z TAO TAO, KIM DZONGIEM, CIN CIN i BOYS BOLS, ale po jakiemu ja się dogadam?
27-02-2015
~do odwracanie kota ogonem:
Są tacy ( właściwie jeden )wśród tych zeznających świadków z gminnej komisji, którzy jak odwoływano Gronkiewiczową to głosował w Warszawie, a jak odwoływano radę gminy Nadarzyn, to głosował w Nadarzynie. To jest dopiero pisowska,chrześcijańska uczciwość! Zapewne miał przy sobie różaniec.  więcej
27-02-2015
~sprawdzić czy tu mieszkają:
Pani Malinowska nie została wpuszczona do osiedla Walendia,dlaczego bo osiedle jest strzeżone.Miła Pani czy Pani próbowała sprawdzić dopisanych mieszkańców,może Pani niewie co należy do obowiązku urzędniczki.
27-02-2015
~ja nie wierzę w to sprawdzenie:
Ile czasu zajęłoby sprawdzenie ponad 400 osób dopisujących się do spisu wyborców? To jest drodzy państwo fizycznie i niemożliwe i nierealne.
27-02-2015
~Ale ubaw, siedzimy całą rodziną przed kompem i lejemy za śmiechu ! Trzymamy kciuki !:
27-02-2015
~Co tu się kuwa wyrabia na tym portalu ? Dlaczego niktg nie kasuje nieprzychylnych postów ?!:
... za to niedopilnowanie zostaną wyciągnięte konsekwencje !
27-02-2015
~odwracanie kota ogonem:
Ostatnie głupie wpisy chcą na siłę odwrócić uwagę od tematu. Szczególnie od wypowiedzi przed sądem pań urzędniczek. Np. Pani Malinowska uwierzyła na słowo Panu Walaszkowi. Oj nie trzeba było wierzyć tylko samej sprawdzić kto naprawdę mieszka w Walendii.  więcej
27-02-2015
~do: Co za zupelny zbieg okolicznosci:
Dlaczego tej sprawy nie ujawniono w sadzie ? Mozna to jeszcze zglosic pisemnie lub na kolejnej rozprawie. Ale lepiej pisemnie jaknajszybciej. To jest wazna informacja.
27-02-2015
~Święty Szymonie z Lipnicy, cudowny Lekarzu chorych:
http://sw-szymon.pl/index.php?id=264&rodz_str=tekst&lang=pl
27-02-2015
~Co za zupełny zbieg okoliczności:
Córka radnego Dariusza Jakubowskiego z Urzuta, która pozostaje w podległości służbowej wobec Janusza Grzyba losowała mandat radnego i przypadkowo wypadło na Panią Wacławiak, która jest z tego samego komitetu co tatuś pani losującej?
27-02-2015
~A czy na jednym zdjęci może być Szymon i Baranek ?:
27-02-2015
~Czyż nie tak?:
Jeżeli Jakubowska i Jaworska zeznają tak samo to znaczy, że nie kręcą tylko mówią prawdę. Gorzej z zeznaniami Czyża i Żołądzia, zupełnie różne wersje to tak jakby pracowali w dwóch różnych komisjach. Cytat " ile razy P. Czyż dzwonił do pełnomocnika Dawida Kopra?" Pan Żołądź "raz", A Pan Czyż na to samo pytanie "kilka razy". Pan Żołądź "losowanie było przeprowadzone bardzo pośpiesznie", a Pan Czyż w tej samej kwestii "losowanie trwało godzinę do półtorej". Chyba ktoś tu kłamie!!!  więcej
27-02-2015
~Jak ma katar to wzywa lekarza do domu a chorzy na grypę czekają tydzień:
Grzyb z zemsty wyrzucił z pracy świetnego lekarza Doktora Walewskiego a teraz my pacjęci musimy czekać w kolejkach kilkudniowych. Grzyb jak zachoruje to dyrektor Chustecki przyjeżdża osobiście do domu, żeby go zbadać.
27-02-2015
~do zagadka :
Krewną,jest córką radnego Dariusza Jakubowskiego ,z komitetu Ponad Podziałami.
27-02-2015
~Chlip, chlip, chlip ! Admin , ratuj biją zielonych ! Dlaczego nie kasujesz postów? nie taka była umo:
Jeśli tak dalej będzie to już nie będę kupowała u Ciebie papieru do xsero !
27-02-2015
~Grzyb to oszust i fałszerz oświadczeń majątkowych.:
Oswiadczenia radnych będą i na dodatek uczciwe, a oświadczenia Grzyba, ciągle są i od wielu lat nieuczciwe, wręcz kryminogenne i prokuratura mówi, że sprawa Grzyba jest rozwojowa.
27-02-2015
~toff:
Szymon może i ma się dobrze ale my jego pacjenci to już gorzej. Jakieś wirusy mnie dopadły, byłem dziś w ośrodku, chcieli mnie zapisać na czwartek.!?? Odwróciłem się bez słowa i udałem do apteki po porade i leki.
27-02-2015
~zagadka:
Czyją krewną lub powinowatą jest osoba losująca ?
27-02-2015
~Czy do koszyczka możemy włożyć zdjęcie Pana Szymona ?:
Czy do koszyczka możemy włożyć zdjęcie Pana Szymona i Baranka ?
27-02-2015
~Ja nauczyłam dzici pacierza Ojcz nasz, Zdrowaś i Modlitwa za Pana Doktora ... też się modlimy .:
27-02-2015
~Modlmy się - prosił o to i nie odwoływał ! nie mieszaj ludziom w głowch diable !!:
27-02-2015
~Pan Doktor ma sie dobrze.:
Modlic sie powinni ci na ktorych plecach reke trzyma CBA i Prokuratura.
27-02-2015
~Módlmy się w Poście za Naszego Pana Doktora ! Alleluja, Alleluja, Alleluja ...:
27-02-2015
~do: http:.......:
Ale macie smrod kolo tylka ! ......Ha, ha, ha !
27-02-2015
~do: 18:14:25:
Zostaw te wódkę bo język ci się plącze nawet gdy piszesz:)
27-02-2015
~Normalnie to samo zeznają kropka w kropkę:
Do Pani Jaworskiej i Pani Jakubowskiej. Wasze zeznania są identyczne. Nawet przecinki stawiacie w tych samych miejscach. Pani Jakubowska jako zeznająca po pani Jaworskiej wyrecytowała takie samo zeznanie jak Pani Jaworska pomimo tego, że Sąd nie pyatał o takie szczegóły jak podawała w zeznaniu Pani Jakubowska. Zeznania pani Jakubowskiej zostało skwitowane porozumiewawczym i znaczącym spojrzeniem na siebie sędziów. Gratulujemy Pani Jakubowskiej i Pani Jaworskiej.  więcej
27-02-2015
~do checa na całego:
Dopisywaliście swoich nawet w piątek wieczorem przed wyborami? Nic dziwnego, że zarzucają wam istotne uchybienia, które miały wpływ na wybory. Osoby reprezentujące gminę zajmują się wyborami od przynajmniej 12 lat, więc na brak wiedzy, czy doświadczenia już nie mogą zrzuić winy.  więcej
27-02-2015
~Checa na całego:
Przecież Pan Czyź stwierdził że losowanie trwało półtorej godziny, to chyba długo jak na przygotowanie dwóch kopert, ale ślamazarnie ta komisja pracowała.A najlepszy w tymcyrku był Pan Zbroszczyk, biedak nawet nie wiedział z jakiego był komitetu bezradnie szukał podpowiedzi.  więcej
27-02-2015
~dopisywanie:
Według rozporządzenia Przewodniczącego PKW dopisywać można było do 12 listopada. Panowie z kamerą byli 14 istopada w UG i rozmawiali z panią kier, która nie chciała im powiedzieć ilu jest uprawnionyc wyborców, pnieważ jeszcze. się dopisują- a była 14godz. 14 list. Ta sama pani wsądzie powiedziała, że pracowała do 22.00 tego dnia. Sąd powinien dokładnie wyjaśnić tą sytuację.   więcej
27-02-2015
~brak odpowiedzi: kiedy przed wyborami skończyło się dopisywanie wyborców?:
27-02-2015
~Dlacaego Jawosska spiesztla sie z losowaniem ?:
27-02-2015
~Oszustwo wyborcze Grzyba i kumpli widać na orginalnych listach:
Jeżeli sąd pozwoli na dostęp do orginalnych list wyborczych z podpisami to Grzyb i jego armia lężą. Ten wydruk z gminy co dali do sadu z osobami wpisanymi na listy wyborcze jest sfałszowany a za to grozi co nie co.
27-02-2015
~okręg nr 3 obwód nr 1 sprawdzić osoby dopisane!!!:
27-02-2015
~Czarna terecha na straży mówców:
27-02-2015
~A może janka zamkli:
~Halowy Turniej Piłki Siatkowej o Puchar Zastępcy Wójta :co się dzieje - Janek w odstawce ? Powoli go wygaszają .?
27-02-2015
~Wszystko pod nadzorem i wyszło głupio i nieuczciwie.:
Panie wyuczyły się na pamięć i recytowały jak na konkursie. Nawet p przecinku pamiątały. Cóż za pamięć absolutna.
27-02-2015
~Zenek:
Ciekawe czy z Malinowską był jej chłop w sądzie, bo ja swojej kobity to bym samej do sądu nie puścił.
27-02-2015
~HA HA HA :
Malinowska przed sądem.
27-02-2015
~Wybory sfałszowane:
Z ciebie taka Mariolka jak koziej dupy trąba.
27-02-2015
~Panie Majewski,:
gdzie magiczne słowo "dziękuję" za wskazanie błędu w imieniu Pani Jaworskiej. Taki burak nie zna takich słów? Z ciebie taki dziennikarz jak z koziej dupy trąba. Mariola
27-02-2015
~Halowy Turniej Piłki Siatkowej o Puchar Zastępcy Wójta :
co się dzieje - Janek w odstawce ? Powoli go wygaszają .?
27-02-2015
~Dla malinowskiej to tylko jedno kreślenie na całe jej dorosłe życie:
.....
27-02-2015
~Mandacik p.Waclawiakowej wisi na wlosku.:
27-02-2015
~800 DOPISANYCH :
Wybory sfałszowane o 800 osób.
27-02-2015
~GESZEFT:
ILE OSÓB W OSTATNICH DNIACH KIEDY JUŻ NIE MOŻNA BYŁ DOPISYWAĆ NIKOGOGO DO LIST TA MALINOWSKA DOPISAŁA BEZPRAWNIE
27-02-2015
~Z wolnej stopy:
Jeżeli sąd pozwoli na dostęp do orginalnych list wyborczych z podpisami to Grzyb i jego armia lężą.
27-02-2015
~Jeżeki kłami to ją oskarżymy:
Czy Malinowska kłamie.
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU