3 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Franciszka, Ksawerego, Lucjusza

~Stefan z Nadarzyna.
09:55 01-12-2024
Masz rację. To jedyna skuteczna droga.... więcej »
~Do sądu ich.
11:16 30-11-2024
Obiekt wykonany a oni blokują wykonawcy tyle milionów.... więcej »
~Nieudacznicy.
18:08 29-11-2024
Znów wykańczają przedsiębiorcę.... więcej »

Powiat wyciął inwestycje na terenie GN. Czyżby?

Komentarzy (158)
09-02-2015

Okazuje się, że sesje Rady Gminy to nieocenione lekcje w zdobywaniu nauki. A to można się dowiedzieć, że wiedzę zdobywa się u źródła, a to że jak się o coś pyta, to trzeba mieć chociaż odrobinę elementarnej wiedzy, ale wszystko dotyczy tych złych malkontentów oraz radnych opozycyjnych, w drugą stronę oczywiście to już nie działa.

Na ostatniej sesji Rady Gminy Nadarzyn, radny Jan Perzyna zapytał obecnego na widowni radnego powiatowego Stanisława Dymurę o to, dlaczego z inwestycji powiatowych zdjęto rondo w Krakowianach, a zastępca wójta Tomasz Muchalski wtórował mówiąc, że nowy zarząd powiatu pruszkowskiego, wycięł nasze (nadarzyńskie) inwestycje.

Jaki otrzymują przekaz obecni na sali, a i zapewne otrzymają mieszkańcy? Taki, że nowa rada powiatu jest zła i żadnych inwestycji nie będzie. A to jest oczywiście co najmniej manipulacją, jak nie ohydnym kłamstwem, ponieważ zarząd powiatu zarówno nie zdjął ronda w Krakowianach ze swoich inwestycji, jak również nic nie wyciął.

Wszystkie inwestycje powiatowe omawiane były na sesji Rady Powiatu Pruszkowskiego 30 stycznia 2015 roku, na której był zarówno pan radny Stanisław Dymura, Dariusz Nowak, czy na pewno zainteresowana tym tematem pani Agnieszka Kuźmińska, która tak jak wójt, zastępca, czy syn dociekliwego radnego posiadają gospodarstwa rolne w Krakowianach, czy Woli Krakowiańskiej.

Zarówno rondo w Krakowianach, jak i nakładka w Walendowie będą wykonane, a pan zastępca powinien najlepiej wiedzieć jak rozkłada się pieniądze na takie cele, przecież sam niedawno tłumaczył radnej Katarzynie Jach dlaczego w Kajetanach inwestycje będą ograniczone.

Get Flash to see this player.

Get Flash to see this player.

Get Flash to see this player.

Komentarze:
12-02-2015
~Czarnecki nic nie chce, ten drugi tylko śpi, oby tak dalej:
12-02-2015
~do co się dzieje z pieniędzmi gminnymi:
W Parolach te hale należą do syna radnego, który w poprzednich latach miał umażane podatki z powodu kryzysu na rynku.
12-02-2015
~do Co się dzieje z pieniędzmi gminnymi :
Pewnie to tylko zbieżność w czasie, ale w tym samym czasie została wybudowana hala magazynowa o pow 2,5 tys m kw w Parolach
11-02-2015
~do Krakowian:
Tak jak w Krakowianach jest i w Woli Krakowiańskiej, albo jeszcz ciekawiej. Sołtysem jest p. Głuszak , to czowiek już 86 letni , a jeszcze chce być sołtysem. Perzynie i wójtowi jest na rękę taki starszy człowiek, bo go ignorują i robią co chcą i tu jest problem jak to przerwać kiedy ludzie wierzą w obiecanki Perzyny i wójta.???  więcej
11-02-2015
~syn prezesa :
"Załatwia" wójt i wicewójt ;)))) Nie osądzaj innych po swoich idola ;)))
11-02-2015
~Wlosy jeza sie na glowie.:
Kto kontroluje wszystkie wydatki z publicznej kasy ?
11-02-2015
~Co się dzieje z pieniędzmi gminnymi na przykładzie kanalizacji w Wolicy:
Kanalizacja w Wolicy była wegług umowy w 2009 roku zakontraktowana na 13,5 miliona złotych. W 2012 roku okazało się, że wykonano tylko 60% tej zakontraktowanej kanalizacji a zapłacono wykonawcy 14 milionów złotych. Proste wyliczenie pokazuje, że 60% kanalizacji kosztuje 8,1 miliona więc gdzie się podziało 5,4 miliona złotych nie mówiąc już o tych dodatkowych 500 tysiącach z ostatecznie zwiększonej kwoty do 14 milionów wypłaconej na koniec robót?  więcej
11-02-2015
~do Dorotka:
Czarnecki tak mówi, bo sobie prywatne sprawy z wójtem pozałatwiał i nie będzie się z niczym wychylał. Wójt pieniądze przemarnował i mu pasuje, żeby nie pytać się o swietlicę w Krakowianach, czy plac zabaw dla dzieci, bo nie musi sobie głowy zaprzątać skąd wziąć na to pieniądze, których i tak nie ma. A taki usłużny i zaprzyjaźniony sołtys jak Czarnecki to samo dobro dla wójta, bo jest człowiekiem układnym z władzą i z władzą gra . A to, że mieszkańcy się nie liczą, to wiadomo. Mieszkańcy Krakowian wybierajcie sobie dalej tego samego sołtysa, on wam wszystko obieca, ale najpierw się dogada z wójtem a o was zapomni i będzie to samo co teraz czyli g..o.!  więcej
11-02-2015
~do bez ronda nie można żyć :
Ale beż hucznych imprez można żyć!!!!
11-02-2015
~Na alegro zawsze najtaniej:
Sprzedam małe rondo po okazyjnej cenie, oświetlenie gratis.
11-02-2015
~dorotka:
na wiejskim zebraniu na którym było aż 9 mieszkańców, kiedy zapytano na co przeznaczyć fundusze sołeckie to sołtys stwierdził że w Krakowianach nic nie trzeba robić bo wszystko jest. Oświetlenia nie potrzeba itd To o czym my tu mówimy.
11-02-2015
~a ja jaj:
Muchalski mówił, że powiat wyciął mu rondo , oj żeby mu powiat czego innego nie wyciął.
11-02-2015
~Bez ronda żyć się nie da:
A ja że się tak wyraże, chcę mieć małe rondko, koło swojej działki na drodze gminnej i proszę je natychmiast wybudować, a później jeszcze jedno, koło mojej sąsiadki, bo sasiadka też chce.
11-02-2015
~Mieszkaniec Walendowa:
Ul Nad Utratą na wysokości osiedla Ventana również jest niebezpieczna,wymaga remontu.Nie wspomnę że niema chodnika ,ba pobocza nie ma ,oświetlenia.
11-02-2015
~Krakowianie do dzieła:
Przekonujące są te opinie z Krakowian. Tylko dlaczego sołtys Czarnecki nigdy tego nie poruszył na żadnej sesji? Mieszkańcy Krakowian, weźcie sprawy we własne ręce.
11-02-2015
~Krzysztof:
Korekta skrzyzowania i porządne oświetlenie go wystarczą w zupełności.
11-02-2015
~Krakowiany:
no faktycznie chałupy, stodoły,pola, brak oświetlenia, brak sklepów i porządnych ulic też mi atrakcyjność, aż chce sie tam mieszkać. A jakie perspektywy dla młodych, no i zapraszam w sezon zimowy jak zawieje i zamiecie. A tak w ogóle to nie powinno być licytacji gdzie bardziej co potrzebne. Należy się tu, należy się gdzies gdzie faktycznie są często wypadki. Należy się i już bez zbędnego gadania.   więcej
11-02-2015
~do Walendów:
Nawet lądował helikopter ratunkowy na łące sióstr jak doszło do poważnego wypadku. Deweloper powinien się tu włączyć a nie starać o oświetlenie chaszczy w kierunku Łaz. I o chodnik dla dzików też w kierunku Łaz.
11-02-2015
~Z Krakowian II:
Niech ktoś z osób decyzyjnych z powiatu w końcu tu przyjedzie i popatrzy. Komu to rondo? Mieszkańcom? Nie opowiadajcie bzdur. Chodziło o to, żeby kilku ludzi zarobiło niezłe pieniądze na ziemi, którą powiat kupił. Później to rondo. No tak ale to rondo jest po to, by tereny deweloperskie przy ul. Złotej zyskały na atrakcyjności dla dewelopera i w tedy kilku ludzi sobie je korzystnie sprzeda. Bo nikt z nich niebędzie budował sam osiedla. Oni tylko szykują tereny pod inwestycje. Ciągną media jak kanalizację wodę, asfalt i załatwiają z elektrownią transformatory i linie zasilające pod te osiedla. Jak to załatwią to sprzedadzą a mieszkańcy będą tylko musieli jeździć po drogach zupełnie zniszczonych przez ciężarówki, które będą te osiedla budowały. Nikt się nami w Krakowianach czy w Woli Krakowiańskiej nie będzie interesował, bo już ci co mieli na nas zarobić to zarobili sprzedając tereny deweloperom a nam zostaną tylko koszty zniszczonych samochodów na zniszczonych drogach, smród i zamieszanie. Proszę Pana Nowaka, żeby poprosił starostwo, czy radę czy starostę i te pieniążki przeznaczone na rondo /1,2 miliona złotych w latach 2015-2017/ przeznaczył na korektę skrzyżowania w Krakowianach i porządny remont naszych powiatówek. Będziemy w tedy wszyscy wdzięczni, bo to będą mądre inwestycje dla mieszkańców a nie dla dewelopera wójta, zatępcy i innych.  więcej
11-02-2015
~Sowa:
Jedno pytanie. Kiedy ostatni raz w Krakowianach na tym skrzyżowaniu był wypadek? I nie chodzi mi o to, że trzeba czekać, aż ten wypadek będzie, bo nikomu tego nie życzę, ale jeżeli na innym skrzyżowaniu do wypadków dochodzi dużo częściej i są one bardzo poważne, to ja się pytam, gdzie powinien być priorytet? Dlaczego u nas nie myśli się racjonalnie, tylko po uważaniu? Przecież to bez lupy widać, że w Krakowianach chodzi o zwiększenie atrakcyjności terenów które w dużej mierze wykupione są przez panującą ekipę PSL i ich oddanych ludzi.   więcej
11-02-2015
~Krakowiany:
zgadzam się w 100%. Nie trzeba wydawać nie wiem ile pieniędzy żeby poprawić bezpieczeństwo na tym skrzyżowaniu. Tak piszecie jakby na tych Krakowianach cały czas było coś robione i remontowane. Kiedy ostatnio coś tam robili? a nigdy. A poprawienie tego skrzyżowania tak zeby poprawic bezpieczenstwo jest potrzebne. I nie tylko sarny i dziki tam się kręcą, bo codziennie bardzo dużo samochodów przejężdża od Tarczyna przez Krakowiany do trasy i pobliskich miejsc pracy. To nie to co kiedyś 2 czy 3 samochody na dzień.   więcej
11-02-2015
~Rondo to jest dla wójta i jego osiedla a dla nas potrzebne są wyremontowane drogi.:
W Krakowianach na skrzyżowaniu jeśli już to wystarczy drogę do mostka trochę przesunąć by się na wprost jechało i lepiej to oświetlić. Całość może nawet nie przekroczy 200 tys. zł. Ale za to, gdyby powiat poprawił drogi asfaltowe przez wieś i na Tarczyn za te pieniądze na rondo to jest bardziej potrzebne, by sie bezpiecznie jeździło. Pan Nowak i tak dużo dla nas zrobił tej zimy, bo wziął za tyłek tych od odśnieżania i przynajmniej się bezpiecznie jeździ. Jak była wicestarostą Pani Kuźmińska to z odśnieżaniem zawsze był problem. I nawet sam Perzyna jak się do niego chodziło to się na Kuźmińską denerwował, że nie dba o Krakowiany i o Wolę.  więcej
11-02-2015
~Walendów:
Nie Da się policzyć ile było niebezpiecznych wypadków na tym skrzyżowaniu,bezpieczeństwo mieszkańców nic nie znaczy,lepiej pojechać do SPA.
11-02-2015
~może o to chodzi żeby było jak najwięcej wypadków.:
11-02-2015
~W Walendowie tysiące ludzi jeździ przez skrzyżowanie śmierci a wójt sobie rondo do osiedla buduje:
Te Krakowiany to jest taki ważny punkt w Powiecie, że oprócz ronda dla kundelka warto pomyśleć tam o wiadukcie dla dzików i kaskadzie dla saren. Jeszcze nitka serpentyny dla lisów i ze dwa tunele dla żab i zaskrońcy. No i jeszcze niech by powiat postawił ambonę, żeby do tego wszystkiego można było by nap..ać ze sztucera.  więcej
11-02-2015
~Sygnalizacja świetlna w Krakowianach:
Światła niech im wstawią i żeby docenić powagę sytuacji, to nawet w sześciu kolorach, a co tam. Dodatkowe kolory niech oznaczają uprzywilejowany przejazd dla Grzyba, Dla Muchalskiego i dla Perzyny.
11-02-2015
~Rondo.....Wielki kubeł:
11-02-2015
~A ja nazwałbym to rondo.:
LEWE RONDO
11-02-2015
~Proponuję nazwać rondo w Krakowianach :
Rondem małego kundelka.
11-02-2015
~Rondo w krakowinach to taki wspaniały pomysł jak rondo na sacharze dla wielbłądów:
Po rondzie w krakowinach bedą latały dziki i sarny, oraz małe kundelki, do których będzie strzelał pewien myśliwy.
11-02-2015
~Walendów:
Dla nas rondo jest niezbędne, bo będzie korzystało z niego kilaset, lub ponad tysiąc osób.
11-02-2015
~do Krakowiany:
a czy jest jakiś inny kandydat na sołtysa w Krakowianach? nie ma więc z automatu przechodzi ta sama osoba. Sami znajomi i rodzina to już połowa mieszkanców wsi i połowa głosów. Tam zeby sie cos zmieniło to musi się zmienic sołtys, a żeby się zmienił sołtys to musi przeprowadzic się trochę ludzi z zewnątrz zainteresowanych sprawami wsi i gminy. Jedna czy dwie osoby nic nie zawojują.  więcej
11-02-2015
~Niezależny i uczciwy starosta to wróg dla pewnych kręgów:
Lepsza pywatna hala za 2,5 miliona niż rondo dla wszystkich. A jak się solidnie dołki podkopie pod starostą to za jakiś czas dojdą do władzy swojaki i sprawę ronda załatwią. W Krakowianach ziemię pod osiedla dewelopersklie kupiło wielu ważnych ludzi więc nawet starosta nie wie skąd nadejdzie odsiecz dla Grzyba i Muchalskiego.  więcej
11-02-2015
~rondo :
W Walendowie był projekt zrobiony ronda,jak widać gdzieś się zapodziało.Ale powstało oświetlenie na ul Brzozowej,co prawda oświetlają las.
11-02-2015
~Lewe miliony u Grzyba w prywatnej kieszeni.:
No tak, ale skąd wziać teraz pieniądze na rondo i inne inwestycje na terenie gminy, jężeli skombinowane na lewo , lewe miliony , są u wójta GRZYBA W PRYWATNEJ KIESZENI.
11-02-2015
~Muchalski nie pisz bzdur i uderz się w piersi:
Napisałeś: "Budowa tego ronda to zadanie powiatu i budżet gminy nie ma nic do rzeczy" To dlaczego Gmina Nadarzyn zapłaciła za dokumentację projektową dla tego ronda? Skoro zapłaciła za projekt to może też zapłacić za wykonanie. W Strzeniówce Wójt zapłacił za projekt i budowę oświetlenia na ul. Pruszkowskiej a to jest droga powiatowa. To oświetlenie kosztowało kilkaset tysięcy złotych. To są nowoczesne i drogie lampy ledowe na odcinku prawie 800 metrów.  więcej
11-02-2015
~czytać się nie da takie bzdury:
Budowa tego ronda to zadanie powiatu i budżet gminy nie ma nic do rzeczy. Dlaczego nikt tego nie wyjaśni mieszkańcom?
11-02-2015
~Mówi się o tym w Parolach i w Tarczynie:
Hala o wartości 2,5 miliona złotych należy to tajnej spółki. A ronda w Krakowianach jak nie było tak nie ma.
11-02-2015
~Czemu to się równa:
Grzyb+Muchalski+Perzyna= Hala o pow. 2500 m kw w Parolach. Rok budowy 2011 i 2012.
11-02-2015
~Prokuratura w Grodzisku działa:
Prokurator dokładnie policzy, nielegalne miliony wójta Grzyba i pewnie je odzyska dla gminy Nadarzyn. Wtedy za te odzyskane wiele milionów, wybudujemy nie tylko rondo w Krakowianach, ale pewnie jeszcze wiele innych inwestycji na terenie naszej gminy.  więcej
11-02-2015
~na rondo zabraknie pieniędzy:
Rondo kosztuje kilkasat tysięcy, a wójt skombinował sobie prywatnie, do swojej kieszeni kilka milionów.
11-02-2015
~Gdzie się podziały nasze milionony , gdzie się podziały, gdzie. La la la la la ....:
Grzyb pozyskał lewe miliony, na swoje prywatne inwestycje, w tajemniczy sposób, wójtując w gminie Nadarzyn przez wiele lat.
11-02-2015
~Lewe miliony u nwójta Grzyba w kieszeni i ronda nie będzie.:
11-02-2015
~do duch:
Szkoda że nie jesteś jeszcze jasnowidzem.
11-02-2015
~duch:
To fakt p.nowak może załatwić dużo ,ale to chyba dobrze dla naszej gminy .Nawet może załatwić ze ronda nie będzie ;))))
11-02-2015
~ja:
Ale p. Nowak podobno wszystko może w powiecie załatwić, więc chyba jest nadstarostą. Ciekaw jestem ile to nas kosztuje?
11-02-2015
~Do jest super :
Racja swojakow trzeba wspierac a ci duracy jeszcze ich wybieraja i glosuja na ten element bylejaki, czy ci wyborcy nie maja swego rozumu czy juz calkiem maja we łbach POmyje. Juz 25 lat pseudo zmian podobno na lesze a tu dalej pasozyt i sztuka bez wartsci siedzi i bierze duze pienaidze/podobno 10 tys zl. za to ze jest swojakiem i kolesiem.Kiedy wyborcy zaczna myslec o swoich rodzinach o sobie o małych ojczyznach, Kolesie sobie pomagaja a prawo maja gdzies tak jak szkodnik wojt Grzyb, wpisuje w oswiadczeniach majatkowych co chce i jak chce.  więcej
11-02-2015
~Pani Agnieszko czy Pani też lubi manipulować tak jak Pan Muchalski?:
Pan Nowak? Przecież on nie jest wice starostą tak jak pani Kuźmińska.
11-02-2015
~ja:
To niezłą kasę p. Nowak trzepie w starostwie. Tylko za co?
11-02-2015
~Im dalej od Nadarzyna tym zarobki spadają:
Zarobki Pani Agnieszki Kuźmińskiej będą skromniejsze u Marszałka. Nie przekroczą miesięcznie średnio kwoty 10 500 zł na rękę. W starostwie było znacznie lepiej bo średnio miesięcznie Pani Agnieszka zarabiała 12 800 zł. na rękę. Jako Zastępca wójta Grzyba Pani Agnieszka zarabiała średnio 13 400 zł miesięcznie na rękę.  więcej
11-02-2015
~Jest super:
I to jest właśnie to. Mazowsze straci kolejne 100 tys zł albo i więcej, tylko dlatego, że zapewni posadkę swojakowi. Kocham ten nasz kraj. A Wy moi krajanie dalej głosujcie na Grzybów, Piechocińskich, całą tę sitwę PSLowską, a później marsz do Biedronki bo tam gówno warte żarcie jest tańsze, przecież nie stać Was na robienie zakupów w droższych sklepach bo państwo musi mieć pieniądze na pensje dla swoich.   więcej
11-02-2015
~d0 Z KRAKOWIAN:
W Krakowianach sołtysem jest Czarnecki, chyba jest mądrym i dobrym sołtysem, kiedy go ludzie wybierają. Przecież wy mieszkańcy Krakowian jesteście z tych szczęśliwych, bo dzięki operatywności sołtysa i jego znajomością pozbyliście się ziemi ornej i dzięki temu Krakowiany rozbudowały się , a młodzi mają piękne domy. Czeko jeszcze chcieć??????  więcej
11-02-2015
~Wyrzucona przez mieszkańców z zastępcy starosty odnalazła się u Marszałka:
Departament Kultury, Promocji i TurystykiDyrektor: Paweł CukrowskiZastępca: Izabela StelmańskaZastępca: Agnieszka Kuźmińska03-472 Warszawa, ul. B. Brechta 3
11-02-2015
~zenek:
Przepraszam drugiego zastępcy, czyli zastępca zastępcy. No ale kto PSL owi zabroni mieć 10 zastępców. Co to za różnica czy dług Mazowsza będziemy spłacać do roku 2039 czy do 2049
11-02-2015
~zenek:
Proszę, proszę i to od razu na zastępcę dyrektora departamentu. No to facet musi się trzymać na baczności.
11-02-2015
~o co chodzi z Agnieszką gdzie ona wlazła:
11-02-2015
~AntyPSL:
PSL broni, PSL radzi, PSL nigdy cię nie zdradzi. Proszę bardzo szybciutko znalazła się posadka ciekawe z jaką pensją
11-02-2015
~Wydział Kultury Urzędu Marszalkowskiego:
Agnieszko witaj w naszych szeregach , ale będziesz kulturalna ;)
10-02-2015
~UWAGA:
Mieszkańcy osiedla NSM, wczorajszej nocy próbowano włamać się do jednego z domów.Bądzcie czujni.!!!!!!!
10-02-2015
~W rozpaczy to sa ci co uciekaja w chorobe.:
10-02-2015
~Czytając te wpisy,:
od razu widać w jak wielkiej jesteście rozpaczy. Nie udało się co? A najbardziej śmieszne jest to gdy czyta się te wpisy po wykasowaniu przez pseudoredaktorka normalnych merytorycznych wpisów i zostaje tylko to siano. Trudno się zorientować o co chodzi gdy czyta się obraźliwą ripostę jedynie słusznej opozycji a pytanie czy też jakieś inne zdanie pytającego czy też oznajmującego zostało usunięte. Wiktor jeśli usuwasz pytanie to usuwaj też odpowiedź bo dla kogoś z zewnątrz, niezorientowanego wygląda to jak jakiś kiepski rebus. Mnie też zaraz usuniesz więc zrobię sobie zrzut. pa  więcej
10-02-2015
~Taki jeden kazal podwladnym policjantom sprzatac.:
10-02-2015
~Wspomnienia:
Jak wracał od Czarneckiego to nawet z samochodu nie wysiadł. Wszystko poszło w fotel.
10-02-2015
~wkrótce będzie ważny deweloper w Walendowie Raj na Ziemi :
10-02-2015
~Dzień jak co dzień sanatorium:
Siostro Kamilo bardzo proszę, żeby pensjonariuszowi z siódemki podać kaczkę, ale nie do zjedzenia, tylko do zeszczania.
10-02-2015
~Deweloper i jego mieszkańcy są teraz najważniejsi dla sołtysa w Walendowie:
10-02-2015
~Balsam na twe gardło:
Najlepsza dla pensjonariusza jest okowita.
10-02-2015
~Senatorium jest chyba tlko dla senatorów:
10-02-2015
~z Walendowa:
To prawda że rdzenni mieszkańcy Walendowa nie mają swojego sołtysa. A odwodnienie ulicy Nad Utratą tak wychwalone i dziękowane jest na niewielkim odcinku. Nie ma się z czego cieszyć.
10-02-2015
~Rękopis Znaleziony w Barku:
Dla naszego obłożnie chorego wszystkiego co najlepsze. W nucie polskiej Fryderyk Chopin. Dla stęsknionego za rodzinnym krajem Polonez. Dla miłośnika architektury - Belvedere. Dla strażaka - gaśnica
10-02-2015
~0.5 LUB 0,7:
Weź mu Pana Tadeusza.
10-02-2015
~Ty odwiedzający:
Weź no temu wyposzczonemu coś z biblioteki, niekoniecznie do czytania...
10-02-2015
~Stefan:
Czy zastępca pojedzie w łykend odwiedzić rokonwalescenta.
10-02-2015
~19. 30 codziennie:
tomek o tej porze jest już mocno wstawiony.
10-02-2015
~przepraszam nie ma zapomniałem zrobić pauzę :
10-02-2015
~do korepetytor:
chyba już jesteś po kielichu, bo nie pisze się rożnym, tylko różnym.
10-02-2015
~licytacji nie było nic nie sprzedawał :
10-02-2015
~Wyżeł:
Jak łatwo skundlić się na sesji.
10-02-2015
~korepetytor :
Do gościa który pisze pod rożnymi nazwami senatorium. A co to takiego jest, nie ma pisze się oddzielnie.
10-02-2015
~pytania do widowni?:
Tego jeszcze nie było: osoby siedzące jako widownia np. p. Dymura. I oto radny Perzyna zadaje pytania komuś z widowni. I ten z widowni udziela odpowiedzi a właściwie jej nie udziela. To w jakim właściwie charakterze wystąpił radny z powiatu? Po co przybył na sesję?   więcej
10-02-2015
~gal:
Na razie to tajemnica ale moja koleżanka w gminie ma się dowiedzieć od znajomej.
10-02-2015
~Czy to jest objęte tajemnicą:
A gdzie jest to senatorium ja się pytam.
10-02-2015
~delirium:
Wódko daj żyć w senatorium.
10-02-2015
~w sanatorium psychiatrycznym niema klamek :
10-02-2015
~wątroba :
Czekam na skierowanie do sanatorium
10-02-2015
~Czy w senatorim są klamki.:
10-02-2015
~@:
Czy prkurator może skierować do senatorium.
10-02-2015
~Senatorium wysyła SOS:
0,7 finlandia zgłoś się najlepiej w kartonie x 12.
10-02-2015
~kiedyś i sanatorium też się skończy :
10-02-2015
~Czy byl juz na przeswietleniu w prokuraturze ?:
10-02-2015
~Janek ty świńtuchu:
10-02-2015
~Janek bawi się dobrze:
Nie ma jak to w senatorium , mała czarna i do łóżka.
10-02-2015
~te panie straciły koryto :
10-02-2015
~Za właściwe stanowisko powiem wszystko:
Ja proponuję do wypowiedzi Stanisława Dymury podłożyć znany przebój "Makarena"
10-02-2015
~Starosta sobie poradzi.:
10-02-2015
~tak działa opozycja w starowstwie:
To logiczne że Dymura jest w opozycji i byłe panie starosta i wicestarosta też. Czyhają na każde potknięcie nowego starosty. I nie liczcie na to że powiedzą jedno dobre słowo o nim. Ani że w czymś mu pomogą.
10-02-2015
~Z Krakowian:
Ilu takich Perzyn jest wśród sołtysów?? To ze ośmiesza siebie to jego sprawa ale taki chłopo/pan pierdzi w stołek i bierze za to pieniądze. To już nie ma mądrzejszych mieszkańców?? Słyszałem że gdzieś w Polsce sołtysem został 19 letni chłopak.Może czas dać szansę ludziom młodym.  więcej
10-02-2015
~Muchalski w sprawie ronda kłamał:
Dlaczego Muchalski nie lubi nowego starosty i oczernia go wobec mieszkańców.
10-02-2015
~Moze juz wiadomo, ze Grzyb bedzie musial odejsc a Dymura przyjdzie na jego miejsce.:
10-02-2015
~Mówi się, że po nadaniu praw miejskich dla nadarzyna:
Dymura będzie drugim zastępcą Grzyba.
10-02-2015
~Na co liczy Dymura?:
Ake kpina! Przychodzi radny powiatowy Stanisław Dymura na sesję rady gminy i jak jest pytany o powiatowe inwestycje to prosi wicewójta o to by ten odpowiedział na to pytanie. To są jakieś jaja. To kto jesy radnym w powiecie Dymura czy Muchalski? Dlaczego Dymura nie powiedział, że wójt mówi nieprawdę? Dlaczego to kłamstwo przemilczał? Na co liczy Dymura w Urzędzie Gminy, że pozwala na mówienie kłamstw o polityce inwestycyjnej starostwa w Gminie Nadarzyn? Na co liczy Dymura?  więcej
10-02-2015
~OBCY:
Miałem okazje poznać owego sołtysa,wiem kiedy mówi prawdę,jak się pomyli.
10-02-2015
~w WALENDOWIE :
10-02-2015
~to znaczy że rdzenni mieszkańcy nie mają swojego sołtysa :
10-02-2015
~miszkaniec:
sołtys Walendowa w zmowie z deweloperem Walendi!!!przepraszam sołtys dewelopera,bo przez niego wybrany.
10-02-2015
~POmoc z PSLu a ludzie się nie liczą:
Janusz Piechociński opowiedział się przeciwko odwołaniu prezesa JSW. - A potem jakie będzie żądanie? Odwołania rady nadzorczej? A potem ministra skarbu i parlamentu? - mówił wicepremier i minister gospodarki
10-02-2015
~pewnie tak się stanie:
10-02-2015
~Oj cos mi sie zdaje, ze prawo powinno dobrze zajac sie tymi rzadami publicznym majatkiem.:
10-02-2015
~W Polsce może nie ale w naszej Gminie TAK!!!!!:
10-02-2015
~To w Polsce wojt ustanawia prawo ?:
10-02-2015
~o to trzeba zapytać wójta i komisję która przeprowadzała wywiad środowiskowy :
10-02-2015
~Na jakiej podstawie prawnej mieszkania socjalne przydziela sie zamoznym ? ? ?:
10-02-2015
~uczciwość jest u wójta zawsze uczciwie :
10-02-2015
~Jak daja to biora.:
Tylko, gdzie jest przyzwoitosc i uczciwosc ?
10-02-2015
~tam nikt nie jest biedny:
10-02-2015
~A co ci biedacy maja do powiedzenia ?:
10-02-2015
~komunalni mieszkają na ul Brzozowej:
10-02-2015
~mieszkanka:
a komu zrobiła to odwodnienie bo nie starym mieszkańcom którzy wiele lat o to proszą tylko tym komunalnym trzeba było dodać
10-02-2015
~Pani Kużmińska w Walendowie zrobiła odwodnienie parę metrów ul Nad Utratą :
10-02-2015
~Mieszkańcy Walendowa:
W miejscu gdzie Starostwo planuje wybudowanie ronda kilka lat temu na autobus szkolny wpadł rozpędzony samochód osobowy. Mimo, że wicestarostą przez ostatnie cztery lata była Pani Kuźmińska z naszej gminy rondo nie zostało wybudowane i nie zrobiono nawet na nie projektu. Mieszkańcy Walendowa i okolicznych osiedli liczą, że obecne władze powiatu to rondo wybudują. Cieszy też informacja, że przebudowa skrzyżowania w Walendowie jest zaplanowana w budżecie starostwa. Dziękujemy Panu Nowakowi.  więcej
10-02-2015
~po co komu rondo w Walendowie:
10-02-2015
~Może Pan Muchalski sprostuje swoją wypowiedź?:
Rondo w Krakowianach realizacja przez obecne władze powiatu to: kwotowa w latach 2015 - 200 tys. zł, w 2016r - 500 tys. zł, w 2017- 500 tys. zł. Nie rozumiem dlaczego wg. Pana Muchalskiego inwestycja została "wycięta"? Przebudowa skrzyżowania w Walendowie - rok 2015 to dokumentacja projektowa - 80 tys. zł tu też ciężko zrozumieć co wg. Pana Muchalskiego jest "wycięte".   więcej
10-02-2015
~???:
Dzięki adminie za wiarygodność - od tej pory kopia wpisów!!
09-02-2015
~Oj tam, oj tam ! czepiasz się ! Ma rower ? MA !!:
09-02-2015
~Radny Miszczuk został liderem Zielonych, to dobry wybór na Wójta !:
09-02-2015
~Ciekawy:
A co na sesji robi Dymura , szykuje się do zastąpienie Grzyba ?
09-02-2015
~ciekawie:
W 1997r. pewnemu pijakowi zmarła matka i zostawiła mu 2,5h ziemi, ten sprzedał grunt po 5zł za metr. Gdy rozniosło się w W-wie ze Młochowie można tak tanio kupić ziemie przeżyliśmy najazd chętnych na jej zakup. Jeśli ktoś mi mówi ze w 2007r. kupił u nas ziemie za 4zł za metr to mówie mu żeby zrobił sobie badania lekarskie.  więcej
09-02-2015
~tyle ile powinien mieć:
09-02-2015
~Do ???:
Pani Kuźmińska kupiła grunty w Krakowianach za 525 tys. zł a wpisał w oświadczeniu majątkowym, że ich wartość wynosi 400 tys. zł Czy to jest dozwolone? Pani kupiła grunty w październiku 2010r. a już w Grudniu podała w oświadczeniu majątkowym, że są warte 125 tys. zł mniej.  więcej
09-02-2015
~zobaczymy siłę wszystkich radnych:
09-02-2015
~Raszyn należy do Powiatu i co w tym dziwnego:
09-02-2015
~Nowa władza jest sprawiedliwa i to was boli że nie można jej przekupić:
09-02-2015
~dorotka:
Macie racje nic się nie zmieni bo mieszkańcy nie lubią zmian. Z tego co tu na nadarzyn.tv przeczytałam to plac gminny miał teraz na sesji czy na poprzedniej sesji prawnie przejść na gminę.
09-02-2015
~W/K:
Do tej pory słyszałam, że najtańsza ziemia została sprzedana za 8,70zł za metr w Krakowianach???? Za 5zł chodziła ziemia jakieś 15-18 lat temu----a kiedy zakupili ziemię wójt i wice tego nie wiem????
09-02-2015
~do Dorotki:
Słyszałam, że w Krakowianach plac gminny , już jest sprzedany?
09-02-2015
~do Dorotki:
Przez te wszystkie lata przed wyborami obiecywano "cuda wianki- w koło to samo " i ludzie się nabierali i głosowali na tych samych co obiecywali a po wyborach w nosie wszystkich mieli. W takich Krakowianach czy w Woli Krakowiańskiej nic się nie zmieni, bo znów uwierzono w "cuda wianki". Ale proszę zauważyć , że 80% ludzi jest szczęśliwych, że została stara władza, oni nie lubią nowości , ani zmian.  więcej
09-02-2015
~Krakowiany i Wola Krakowiańska:
Wymieniłam te dwie wsie , bo tam nie tylko wójt i wice wójt posiadają duże obszary ziemi/ p. Kużmińska ma tylko 1,5 ha/ to są duże hektary, tym się zainteresujcie / wójt+wice+ KTO???????/
09-02-2015
~Czy Pan Muchalski mówi prawdę?:
W swoim oświadczeniu majątkowym od 2007 roku podaje niezmiennie, że posiada 50% udziałów w gospodarstwie rolnym o powierzchni 3,3 Ha o wartości (tego udziału) 60 tys. zł. Co oznacza, że wartość całego gospodarstwa wynosi 120 tys. zł. czyli 3.63 zł za m. kw. I tu zaczyna się kłamstwo, bo Pan W. który sprzedawał wójtom tę ziemię mówi, że sprzedał im po 5 zł za m. kw czyli za 165 tys zł. A więc udział Pana Muchalskiego musiał wynosić 82500 zł.  więcej
09-02-2015
~Na budowe drogi dojazdowej do naszych posesji czekamy od 16 lat.:
A w Woli Krakowianskiej ul Zlota buduje sie expresowo, poniewaz przylegle do tej drogi grunty naleza do prominentow. Czyz nie jest to wykorzystywanie publicznej funkcji do celow prywatnych ?
09-02-2015
~Dymura, kuźmińska brońcie Muchalskiego:
Pan Muchalski szykuje sobie grunty w Woli Krakowiańskiej przy ul. Złotej pod deweloperkę a takie rondo z pewnością usprawniłoby komunikację gdyby nagle do Woli Krakowiańskiej i Krakowian musiało codziennie dojechać ze 4 tysiące nowych mieszkańców. A póki ronda nie ma do deweloper nie chce za bardzo kupować i tu leży pies pogrzebany. Bo wicewójtowi pewnie chciałoby się trochę zarobić na odsprzedaży atrakcyjnych gruntów a tu lipa!   więcej
09-02-2015
~do zagadka:
to tobie jest
09-02-2015
~Zagadka:
Skąd pochodzi te zdanie:"Złodziej to on był zawsze, ale żeby psami poszczuć;))" Czy Wam to coś przypomina? Oczywiście mówimy o mości murgrabim z Janosika:))))
09-02-2015
~dorotka:
W końcu niech coś i na Krakowianach zrobią a nie tylko skupują tam ziemię. W okolicznych miejscowościach są nazwy ulic, oświetlenie, a na Krakowianach nic. Rondo jest potrzebne, nazw ulic to się nigdy nie doprosimy bo podobno kiedys jak się mieszkanców pytali to nikt nie chciał. Ciekawe kogo się pytali? chyba osób w wieku 75+ dobra ściema. Chodniki zrobione ale zarastają. Plac gminny leży, ani swietlicy ani placu zabaw dla dzieci bo po co? przecież tam nikt nic nie potrzebuje żal  więcej
09-02-2015
~qwert:
a ile jest nieutwardzonych dróg ?? i brak jest tam chodników ???czy teraz wójt zamierza wszystkie pieniądze pompować tam gdzie nakupił działek ?????to się w pale nie mieści po co on tak pchał się na tego wójta
09-02-2015
~do lolo:
Poprzednia władza dużo mówiła gorzej było z wykonaniem.Co dotyczy Walendowa to brak słów.
09-02-2015
~lolo:
nie wiem czy to jest najważniejsza inwestycja powiatu w gminie Nadarzyn??? Są inne według mnie ważniejsze skrzyżowania, np. w Walendowie.Krakowiany to jest żenujący żart poprzedniej władzy w powiecie.
09-02-2015
~ciekawe:
ok, ok pomyliłem się tak miało być, 1ha - 10 000 m2, nie zrobiłem odstępu i zabrakło jednego zera, nie zmienia jednak to faktu że wg przelicznika jaki obrał wójt to 15 ha
09-02-2015
~radny:
Weś korepetycje 15000 m2 to 1,5 ha a nie 15 ha
09-02-2015
~syndrom kłamcy?:
Muchalski może weź daj sobie spokój już z tym wójtowaniem. Ośmieszasz się na każdym kroku. Idź zobacz może czy ziemniaki nie zginęły, albo jakaś zaraza ich nie złapała. Przecież na tym znasz się dużo lepiej niż na wójtowaniu.
09-02-2015
~Ciekawy:
Ciekawe jednak można kupić tanio pod warunkiem ze właściciela gruntów znajdziesz w Tworkach.
09-02-2015
~Ciekawe:
Według przelicznika wójtowego, za 300 tys to można kupić 15 ha ziemi - 15000 m2
09-02-2015
~pytanko:
A kogo ta największą działka pod rondo? Albo kogo ta działka o największej kwocie za metr? 300 tyś? Panowie ze spółki dlaczego nie nauczyliscie poprzedniego zarządu powiatu kupować hektarów za grosze ?:)
09-02-2015
~poplątanie:
Wola Krakowiańska i Krakowiany to dwie różne miejscowości. A tu się cały czas plącze jedną miejscowość z drugą.
09-02-2015
~Janusz nie G:
No cóż, ale jak widać dla v-ce wójta Muchalskiego, są równi i równiejsi....
09-02-2015
~zawsze uczciwie:
dla kogo ?
09-02-2015
~Ustawki to były są i będą:
09-02-2015
~do najmadrzejszego na sali obrad:
Robisz zamęt i oklamujesz ludzi!! wprowadzasz w błąd!!! A ten aparatczyk były naczelnik to po co na sesję przyszedł??? Chyba jakaś ustawka mi się wydaje tutaj była
09-02-2015
~inwestycje :
Nie trzeba było szastać środkami przed wyborami,to nie byłoby potrzeby nic wyciąć.
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU