21 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Tomasza, Piotra, Tomisława

~Stevenacems
01:32 21-12-2024
Thanks for designing such helpful & enjoyable web space. I really look ahead... więcej »
~Raymondheath
04:24 19-12-2024
Eye Movement Desensitization and Reprocessing Therapy: Clarifying Common... więcej »
~Eric
06:25 18-12-2024
Hello Nadarzyn Owner,My name’s Eric and I just found your site Nadarzyn... więcej »

Świetlica w Wolicy, jeszcze nieprędko

Komentarzy (78)
02-03-2014

Wolica to piąte pod względem ludności (865) sołectwo w naszej gminie, w której mieszkańcy od dawna chcieli by mieć własną świetlicę z prawdziwego zdarzenia.
Obecnie rolę świetlicy pełni niewielkie przedszkole i zakres funkcjonowania godzin świetlicy, zależny jest od zajęć przedszkolaków. Najczęściej instruktorzy mają do dyspozycji czas od godz. 17.00-20.30. 

Wykup gruntów i postawienie budynku nowej świetlicy proponował już w 2010 roku, w swoim programie wyborczym kandydata na wójta, Janusz Grzyb. Rozmowy na ten temat pojawiły się nawet na początku kadencji samorządowej 2006-2010, których inicjatorem był ówczesny radny pan Kozłowski. 
Niestety, jak widać mimo upływu tylu lat, do tej pory w tej sprawie niewiele zrobiono, a mieszkańcy Wolicy na swoją świetlicę będą musieli jeszcze trochę poczekać.

Na ostatniej sesji Rady Gminy, po raz kolejny o sprawę gruntów pod oświatę, nie tylko świetlicę, pytał radny Dawid Koper.
Wójt w swojej odpowiedzi, przerzucił odpowiedzialność zaistniałej sytuacji na Urząd Miasta Warszawa, która jest właścicielem nieruchomości potrzebnej do finalizacji projektu. Powiedział, że obecnie czekają na wycenę tego gruntu i w zależności od ceny, podjęte będą dalsze decyzje.

Zlecenia wykonania operatu szacunkowego określenia wartości tej nieruchomości, potwierdza pani Agnieszka Kłąb, zastępca rzecznika prasowego Urzędu m st. Warszawa. Jednak w dalszej części stwierdza że dla terenu, na którym nieruchomość jest położona, brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Dlatego 12 lutego br. Biuro Gospodarki Nieruchomościami Urzędu m.st. Warszawy wystąpiło do Urzędu Gminy Nadarzyn z pytaniem o przeznaczenie tej nieruchomości wg studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Niestety, do 28 lutego nie uzyskano odpowiedzi.

Jak widać obu urzędom chyba nie po drodze w szybkim załatwieniu tej sprawy i mieszkańcy Wolicy nieprędko doczekają się jej rozwiązania.

Get Flash to see this player.

Komentarze:
08-03-2014
~zosia:
Świetlica w Wolicy jeszcze nieprędko? normalka, w Krakowianach już od 20 lat budują świetlicę...
06-03-2014
~do 05-03-2014 ~coś za coś::
przeciez gmina nie płaci od wysłanego listu tylko ma podpisana umowę i to jest korzystniejsze i tańsze
06-03-2014
~do ~Szastanie gminną kasą prowadzi do długów::
na poczcie 5,60 zł cos ci sie pomyliło 3 zł raczej za małe przelewy a jak wiekszość ma konta to płaci 0 zł lub 1 zł najdrozszy bank
06-03-2014
~ja:
To znaczy zna się na robocie, na wójta ją.
06-03-2014
~nieznajoma :
Pani Maria Suska byla bodajże przewodniczącą Gromadzkiej Rady Narodowej i rozkułaczała wsie. Była też, aż do upadku komuny, radną w Nadarzynie.
06-03-2014
~Gdzie umiar a gdzie odpowiedzialność?:
Gmina płaci 17 tys. zł miesięcznie w ramach wypłaty pensji dla wójta Grzyba i dla kolejnych trzech osób tak samo? Pomimo tak ogromnego zadłużenia na kilkadziesiąt milionów złotych? Wójt jako szef podpisuje wypłatę zastępcy, skarbnikowi, sekretarzowi i reszcie, a kto podpisuje wypłatę wójtowi?  więcej
06-03-2014
~toff:
17tys. hm.!? Ja dostaje na przelew 1680zL. dodatkowo łapie fuchu i mimo oszczędnego zycia jest cięzko. Niech mają tyle ale niech widać efekty ich pracy
05-03-2014
~Po nas choćby i potop:
Wójt + zastępca wójta + sekretarz gminy + skarbnik gminy to chyba 4 x 17 tysięcy = prawie 100 tysięcy miesięcznie na pensję dla czterech urzędników .
05-03-2014
~To trzeba mieć tupet:
Gmina tonie w długu, a oni sobie pensje po prawie 17 000.00 wypłacają.
05-03-2014
~Romek:
A mój znajomy w Kielcach w Odysseju widział człowieka beczkę w słomkowym kapeluszu i z koszulą wyłażącą ze spodni.
05-03-2014
~Mój znajomy do SPA nie jeździ :
Grzyb bierze około 17 tysięcy miesięcznie, a mój znajomy przez rok tyle nie zarabia i pracuje po 8 godzin dziennie.
05-03-2014
~Ha , ha , ha , kuwa , robota nie zając i trzy dni postoi:
Pensje biorą po 17 tysięcy a trafić ich w robocie to sztuka, bo albo jeszcze ich nie ma , albo już ich nie ma.
05-03-2014
~Żbik:
Znam Dawida i uważam, go za człowieka, który wie co mówi i mądrze mówi. Jest również człowiekiem uczciwym, który potrafi ciężko pracować. Głosowałem na niego w wyborach i nadal uważam, że tacy ludzie jak Dawid powinni nas reprezentować. Zgadzam się też z tym, że funkcji sołtysa i radnego nie można łączyć,bo to szkodzi interesom wsi!  więcej
05-03-2014
~Gmina na skraju bankructwa ale wszystko jest okey i ich pensje też są okey:
Ich zarobki, po około 17 tysięcy miesięcznie na łeb, to wyjątkowa przesada i jawna kpina ze wszystkich mieszkańców gminy Nadarzyn.
05-03-2014
~Troy:
@cztery F. Widziałem jak spisywałeś ludzi, którzy przyszli na referendum do OSP Nadarzyn. Zrobiłeś notatki dla siebie czy zaniosłeś wójtowi? Stawiam na to drugie!
05-03-2014
~do konan:
Z tego co wiem, to nie za darmo, bo radni dostają diety. Jedni więcej inni mniej. Decyzje dot. umorzeń wójt wydaje jednoosobowo. A co do radnego i sołtysa to myślę że obydwaj są ok. Tak powinna wyglądać demokracja. A nie jak w strzeniowce nadarzynie czy walendowie- jedna osoba na miejscu sołtysa i radnego- to jest porażka. I wójt może sterować łatwo takimi ludźmi.   więcej
05-03-2014
~Widzę z domu kiedy są w robocie i jak długo:
Zastępca wójta Muchalski, też zarabia około 17 tysięcy miesięcznie i do roboty przyjeżdża w kratkę. Można na monitoringu gminnym policzyć, ile godzin pracuje. Za co biorą tak kosmiczne pensje. Skandal.
05-03-2014
~Czy leci z nami pilot?:
A ktoś w ogóle w tej gminie kontroluje wójta? Może Pani Przewodnicząca Rady Gminy...?
05-03-2014
~Wójt w swojej odpowiedzi, przerzucił odpowiedzialność zaistniałej sytuacji na Urząd Miasta Warszawa,:
A w Chinach jak piorun walnie w stodołę i stodoła się spali to mówią, że to wina stodoły bo tam stała gdzie walnął piorun i była drewniana... Wójt nic w tej sprawienie zrobił a zasłania się Warszawą!
05-03-2014
~Wójcie kradziejów to sobie ten swój młochów nazwij:
Nie wszyscy sołtysi zbierają podatek od mieszkańców. Ale jak ktoś powie, że są tacy sołtysi co lecą tylko na kasę i resztą jest nieważna to się z nim zgodzę!
05-03-2014
~Wójt ma gest i płaci z pieniędzy nie swoich:
Te 10% dla sołtysów od wójta to niezły kotlet w ciągu roku. Przychylność dla wójta kupiona. Później taki sołtys namawia, żeby ludzie nie szli na referendum. Kryminał za przestępstwo wyborcze.
05-03-2014
~cztery F:
Soltys w naszej wsi jest najlepszy i nikt mu nie podskoczy mieszkancy stoja za nim i pokazali to na wyborach obecnemu radnemu
05-03-2014
~konan:
Smieszne te wasze komentarze są kolejny raz nadz wspanialy rady wolicy sie nie popisal tylko krytykuje soltysa, jest taki super i za darmo pracuje a zapomial jak dostal umozenie podatku hahaha
05-03-2014
~Szastanie gminną kasą prowadzi do długów:
@coś za coś. Mówię tu o prowizji 10% dla sołtysa za przyjęcie podatku gruntowego od mieszkańców, lub małych firm i zaniesienie go do kasy w Urzędzie Gminy Nadarzyn przy ul. Mszczonowskiej 24 w Nadarzynie. To o czym Ty mówisz to zwykłe zaniesienie decyzji o wymiarze/naliczeniu/ wysokości podatku dla danego płatnika. Za to sołtys dostaje 2,8 zł a na poczcie wysłanie poleconym kosztuje 5,6 - to jest oszczędność i tu się nikt nie czepia więc proszę nie zaciemniać sprawy. Zaniesienie podatnikowi listu z UG o wymiarze podatku za mniejsze pieniądze niż operator pocztowy jest działaniem ekonomicznym. Natomiast samo zapłacenie podatku nie odbywa się w momencie przyjęcia listu przez płatnika/ mieszkańca/ z rąk sołtysa tylko w przeciągu wyznaczonego terminu w dostarczonej decyzji czyli 7 dni /mogę mylić ilość dni/. Ta prowizja dla sołtysa za samo przyniesienie kwoty podatku od mieszkańca /płatnik/ do kasy UG w Nadarzynie w momencie gdy ten sam mieszkaniec /płatnik/ sam wpłaca inne podatki do gminy jest praktyką niegospodarną w ocenie działalności wójta, który na to pozwala!  więcej
05-03-2014
~do coś:
Gmina tak czy siak taki nakaz i tak wysyła, ja przynajmniej dostaje co roku nie mam pojęcia co roznosi sołtys i dlaczego roznosi u mnie nigdy sołtysa nie było. Znam przypadek, że starsza osoba dostała nakaz z gminy, sołtys u niej nie był, a ta osoba i tak poleciała do domu sołtysa zapłacić mu podatek, choć dość często jest na poczcie w gminie. Może to się sprawdza gdzieś na wsiach gdzie mają daleko do gminy i by musieli specjalnie przyjeżdżać, ale nie bardzo rozumiem takiego procederu biorąc pod uwagę, tak jak ktoś napisał wcześniej, obecnie i tak trzeba w jakiś sposób zapłacić za śmieci. Za nie sołtys już nie zbiera.  więcej
05-03-2014
~zorientowany :
Nazwę Kradziejów rzeczywiście upowszechniły zdarzenia z tamtej okolicy .Np. normalnym obrazkiem na wsi były kury grzebiące w drodze , ale nie tam . Jakim włodarzem Nadarzyna była pani Maria Suska?.Bo poza aktywnością społeczną ( tu proszę o nie komentowanie)i znajomością osobistą,chyba dosyć bliską z pewnym ministrem z okresu średniego Gomułki, chyba był nawet wice-premierem i bywał w Nadarzynie, żadnych funkcji nie sprawowała.Ale może ktoś wie i może coś napisać?  więcej
05-03-2014
~coś za coś:
Widzę, że muszę powtórzyć bo nie kumaci się trafili. UG wysyłając zawiadomienie/nakaz do adresata zapłaci więcej (z publicznych pieniędzy) poczcie za dostarczenie przesyłki niż sołtysowi, który osobiście dostarczy nakaz do adresata, jasne?
05-03-2014
~Szastanie gminną kasą prowadzi do długów:
To są właśnie te kotlety rozdawane przez władzę sołtysom. 10% prowizji od podatku płaconego za grunty przez mieszkańców i przez niektóre firmy (małe, bo duże muszą płacić bezpośrednio do kasy Gminy lub na konto) sołtys otrzymuje jako "wynagrodzenie". To w pewnych sytuacjach mogą być spore pieniądze. Ale mnie nurtuje inne pytanie. Chodzi o to, że nasza gmina tonie w długach. Jest to kilkadziesiąt milionów złotych z przewagą drogich kredytów w komercyjnych bankach. A tu nagle patrz 100 tys. rocznie dostają sołtysi za to, że zbiorą ten podatek w imieniu gminy i zaniosą do kasy w urzędzie Gminy. A pytam się dlaczego za śmieci każdy osobiście, lub pocztą płaci a podatek za grunty zbiera pośrednik sołtys? Jak płacę jeden podatek do gminy /śmieci/to mogę zanieść i drugi /gruntowy, transportowy/ - to chyba logiczne.Od razu widać, że rola sołtysa pośrednika w opłacaniu podatków gruntowych jest zupełnie niepotrzebna i kosztowna. No ale wracamy tu do kotleta wójtowskiego. Teraz wszystko jasne. Dzięki wymuszonemu pośrednictwu w zbieraniu tylko jednego rodzaju podatku wójt może wynagrodzić sowicie sołtysa a sołtys wynagrodzony to sołtys zadowolony, a sołtys zadowolony i wdzięczny to już wielka radość wójta.  więcej
05-03-2014
~do coś za coś:
Sołtys może roznosić nakazy i owszem. Ma od sztuki płatne za dostarczenie. Ale podatek powinno się płacić na konto urzędu/można też przez internet/ Z jakiej paki 10% mojego podatku ma zabrać sołtys? To czasy zamierzchłe kiedy nie było innego wyjścia tylko płacić stojącemu nad głową sołtysowi.  więcej
05-03-2014
~asia:
Klementynka o jakich cudach mówisz?
05-03-2014
~nieznajoma:
Nazwa Kradziejów Była znana już w latach 50 ubiegłego wieku. Jakbyś nie wiedział to piszę ci, że chodzi o XX wiek. Jes to część Wolicy, gdzie mieszkała pani Maria Suska - włodarz Nadarzyna. Jak nie wiesz to nie pisz głupot zanim nie uzypełnisz braków swojej wiedzy na temat gminy,do której się SPROWADZIŁEŚ. Jak widzisz słowo to dłużej funkcjonuje w gminie niż ty na świecie.  więcej
05-03-2014
~do coś za coś:
A kto płaci przez pocztę. Przelew internetowy jest najtańszy. I oddają resztówki, które sołtys chętnie zatrzymuje.
05-03-2014
~toff:
Do listopada daleko. hm.!? to tylko się tak zdaje, szybko zleci a lider powinien być już promowany. Na samym robieniu z obecnego wójta czarnego charakteru daleka nie zajedziemy. Lider powinien być powszechnie znany i szanowany a taki nie siedzi jak królik w kapeluszu.......  więcej
05-03-2014
~Klementynka:
@toff. Wybory dopiero w listopadzie. A na razie patrzmy wójtowi na ręce. 15 lat braku kontroli nad władzą zrobiło swoje. Teraz czas na zgłębienie wszystkich tajemnic: co, kto, komu, gdzie... No i te niesamowite cuda w Krakowianach...
05-03-2014
~toff:
1800 przeciw 500 zastraszonych, 7100 do pozyskania. OK p.Grzyb już na walizkach, nawet OB-ej. Tylko do jasnej Anielki na kogo będziemy głosować??????????????????????????????
04-03-2014
~Czy tu coś śmierdzi:
Firma jednoosobowa JANISIÓW, o wiodącej działalności ...introligatorstwo... , wyjęła z gminy ćwierć miliona złotych, za wątpliwe remonty i nikt nie na nic do powiedzenia. Ludzie pytają w internecie wójta Grzyba o całą tą sprawę, a on prawdopodobnie udaje, że nic o sprawie nie wie, bo jeszcze żadnej odpowiedzi nie było. A może to taki chwyt , cisza nad tą trumną.  więcej
04-03-2014
~Panie wójcie Grzyb czy firma JANISIÓW to pańska rodzina:
Panie wójcie gminy Nadarzyn, Januszu Grzybie, czy firma JANISIÓW, której zlecił pan wątpliwe remonty bez przetargu, na kwotę około ćwierć miliona złotych, jest powiązana z panem rodzinnie czy nie.
04-03-2014
~Vera:
Porażająca niemoc wójta w sprawie świetlicy dla Wolicy. Przez wiele lat obserwowałam jak wójt się męczył z tą nieszczęsną kanalizacją. Dopiero wielkie niezadowolenie na Wolicy, o którym coraz więcej donosił wójtowi sołtys spowodowało, że sprawa ruszyła z miejsca. Ciekawe co jeszcze sołtys donosił wójtowi...  więcej
04-03-2014
~lola:
Kupię nagranie : ktoś to nagrał komórką i to poszło w eter.
04-03-2014
~Marek:
Z wypowiedzi :~Grzyb z Muchalskim już na walizkach!:ktoś to nagrał komórką i to poszło w eter.Czy ktoś wie kto posiada to nagranie?
04-03-2014
~Grzyb z Muchalskim już na walizkach!:
Kogo się da to kupić a kogo się nie da to zastraszyć. Tych niezdecydowanych to nie ma co się bać bo mały procent a reszta i tak ma zawsze gdzieś kto rządzi i jak to robi. To podstawowa dewiza rządzącej grupy. Po referendum w Nadarzynie ta dewiza wzięła w łep! Bo 1800 osób poszło do referendum pomimo zastraszania i otwarcie opowiedziało się za odwołaniem wójta. Kolejne 600 zostało w domu ze strachu bo na zebraniu w ZUK-u Pan Prezes nie pozostawił wśród pracowników żadnych wątpliwości a ktoś to nagrał komórką i to poszło w eter. Można wymieniać kolejne grupy i tych co bezczelnie chodzili po domach i "ostrzegali". Można wymienić też kilka spotkań władz z radami sołeckimi, gdzie "tłumaczono", że lojalność to cenna inwestycja.Można mówić o wysyłaniu esemesów do mieszkańców z telefonów służbowych. Można mówić o bezczelnych odezwach do rodziców, które czytali dyrektorzy w szkołach na zebraniach rodziców. W Gminie Nadarzyn uprawnionych do głosowania jest obecnie ok. 9500 osób. Do wyborów według oficjalnych danych chodzi między 3600 a 4200 osób. Gdyby wziąć pod uwagę dolną granicę 3600 osób to wynik referendum gdzie przeciwko wójtowi zagłosowało 1800 osób ustawia wójta Grzyba już na walizkach. Jeżeli dodamy do tego zastraszonych 600 cichych przeciwników to przegrana wójta jest bezspornym faktem już dziś!  więcej
04-03-2014
~Rośnie niezła grupka poparcia:
Dodajmy do tego strażaków i orkiestrę, którzy są finansowani z pieniędzy gminnych i elektorat rośnie. Nie zapomnijmy też o sołtysach i radnych, którzy przez przypadek, zawsze głosują po myśli wójta i tak od 14 lat.
04-03-2014
~Rozpoznać najliczniejsze rodziny w gminie Nadarzyn to jest to,reszta się nie liczy:
Pewien znajomy, sprzedał mi taki lake motyv czysto hipotetycznie , że ponoć Grzyb, w czasie swojego urzędowania, rozpoznał największe rodziny w gminie Nadarzyn i ponoć się nimi otoczył. Sposób jest niby prosty . Niby dzięki niemu, niby dostali kuwa, to co powinni dostać normalnie, czyli w ramach robót i usług, zleconych przez gminę Nadarzyn, ludziom zamieszkałym w gminie Nadarzyn, po prostu niby załatwił pracę i zatrudnienie ich firm, we współpracy z gminą i ponoć mają kuwa, zawdzięczać to tylko jemu. Wdzięczność za to, co się należy tym ludziom i ich rodzinom, normalnie z urzędu, czyli np. praca w gminie, lub świadczenie usług na rzecz gminy, a mówi się ponoć, że ja ci to załatwiłem, następuje we właściwym czasie. Ja ci to załatwiłem, a teraz wy i wasze rodziny pomóżcie mi, to tak hipotetycznie kuwa. Załatwiactwo, to taki ciekawy termin. Spójrzmy też z drugiej strony, kuwa, wybory na radnych. Ciekawy kandydat na radnego z Nadarzyna, którego rodzina jest niemal najliczniejszą w Nadarzynie, pan Szmel. Czy on może przegrać . Grzyb ponoć bardzo podejrzewa, że on powinien wygrać i to od razu , ponoć bardzo chyba go lubi, bo ma możliwość oceny jego rodziny, na terenie NADARZYNA i policzenia sztywnych głosów prawdopodobnie oddanych, na przyszłego radnego Szmela, przez jego rodzinę i bliskich znajomych. 2+2=4 4+4=16 te działania zna nawet prostak. Po takiej ocenie, bardzo łatwo jest dać sygnał, kandyduj chłopie , a w zamyśle ; już kuwa jesteś nasz;.   więcej
03-03-2014
~Było sobiepaństwo:
Ciekawe ilu znajomych wójta Grzyba, pracuje w gminie i jednostkach podległych.
03-03-2014
~Panie wójcie Grzyb teraz z PSL czy może pan się odnieść do tych rewelacji:
PANIE GRZYB czy to prawda, że zanim pan firmował partię PSL, był pan w strukturach ZSL, w latach 80 tych i czy miał pan paszport w tych latach, uprawniający do zagranicznych wyjazdów. Przypomnę tylko, że paszport w tych latach, mieli nieliczni.
03-03-2014
~Nadarzyn Osiedle blisko wysypiska:
Wywalmy ich za to w jesiennych wyborach.
03-03-2014
~Grzyb z PSL i jego zastępca Muchalski załatwili nam to śmieciowisko w tak gigantycznym rozmiarze:
To święta prawda , że papiery na to śmieciowisko podpisywali Grzyb z Muchalskim i oni są bezpośrednio odpowiedzialni, za tą bombę ekologiczną z opóźnionym zapłonem.
03-03-2014
~Wolica jest w promieniu razenia śmieciowiska i nie zgadza się na nie:
Faktyczny przewóz śmieci po Nadarzynie to jeden milion sto tysięcy ton rocznie i pewnie zapytacie dlaczego. Ano dlatego że :550 tys. ton przywieźć i 550 tys. ton wywieźć, to daje obrót śmieciem wożonym w ilości, jeden milion sto tysięcy ton. Grzyb z Muchalskim załatwili dokumenty Hetmanowi na przywóz i przerób do 550 tys. ton śmieci rocznie do Nadarzyna. Jeżeli podzielimy to przez 260 dni roboczych to daje 2115 ton śmieci przywiezionych do Nadarzyna dziennie. Wyobraźcie sobie jeden ciąg wjeżdżających ciężarówek który musi wwieźć ponad dwa tysiące ton śmieci dziennie na ulicę turystyczną. Jeżeli każda ciężarówka przywozi 5 ton śmieci to w ciągu dnia musi ich przyjechać 423 ciężarówki czyli co 2 minuty jedna, ale jest jeszcze mała ciekawostka. Przywiezione śmieci trzeba posortować i wywieźć , czyli następne 423 ciężarówki muszą wywozić to dziadostwo z Turystycznej. Reasumując 423 ciężarówki + 423 ciężarówki= 846 ciężarówek w ciągu jednego dnia w 16 godzinowym cyklu pracy to daje ciężarówkę co minutę. Ta miejscowość takiego kataklizmu nie wytrzyma. POLE RAŻENIA ZARAZKÓW CHOROBOTWÓRCZYCH POWSTAJĄCYCH W KOMPOSTOWNIACH MOZĘ SIĘGNĄĆ DO 5 KM. Grzyb z Muchalskim mieszkają po za tą strefą, w Młochowie. Tam wiatr już zarazy nie zaniesie. Do nas wieją wiatry od śmieciowiska i my czujemy się zagrożeni.  więcej
03-03-2014
~Grzyb powinien już odejść:
Nasza gmina bez Grzyba.
03-03-2014
~IPN:
Brak słów na określenie tego co robi Grzyb.
03-03-2014
~Dwa tygodnie temu był wielki bal w świetlicy w Rozalinie:
Przypomnę tylko , że bezzasadna rozbudowa świetlicy w Rozalinie, pochłonie około 0,5 miliona złotych. Grzyb preferuje tylko budowę i rozbudowę takich świetlic, gdzie można urządzać balety i imprezy mocno zakrapiane . Ostatni balet w świetlicy w Rozalinie z udziałem wójta Grzyba, miał być fetą po referendalną i udał się bardzo. Wszyscy jedli , pili i dobrze się bawili kuwa.  więcej
03-03-2014
~Takiego wójta nie chcemy:
Grzyb czuje wyjątkową bezkarność, nazywając miejscowość Wolica , prześmiewczo Kradziejów. Takie zachowanie i prześmiewcze przycinki, świadczą o zupełnym braku kultury i o kompletnym braku szacunku, dla ludzi zamieszkujących te tereny. Wyśmiewanie się się z ludzi jest nie na miejscu i szczególnie nie pasuje osobie, pełniącej taki urząd.  więcej
03-03-2014
~ola:
Paul zgadzam się z tobą w 100% inwestuje się w jedną miejscowość a w pozostałych nie ma nic. Zapomniano o takich wsiach jak Parole, Krakowiany czy wola Krakowiańska. Tam nic się nie dzieje. Ani nazw ulic, ani oświetlenia. Normalnie "wsi spokojna, wsi wesoła". Jakby czas stanął w miejscu. W miejscowości Krakowiany też kiedyś miała być świetlica, rondo na tym dziwnym skrzyżowaniu itp. Zrobili chodniki, które teraz zarastają.  więcej
03-03-2014
~coś za coś :
"czas na zmiany" może masz rację ale wtedy nakaz trzeba wysłać pocztą a to jest droższe niż prowizja dla sołtysa
03-03-2014
~czas na zmiany:
Podatek powinno się płacić na konto urzędu a nie sołtysowi Wolicy do kieszeni.To są należności dla gminy a nie sposób zarobkowania dla sołtysa.
03-03-2014
~gwiazdeczka:
sama świetlica nie załatwi sprawy potrzebni są ludzie z pasją by poprowadzić taką świetlicę którzy mają pomysły jak ją poprowadzić
03-03-2014
~do wolica:
przedszkole w wolicy to na prawdę bardzo ładne i przyjazne dzieciom miałam tam swoje dzieci i bardzo miło i ciepło wspominam te lata.Nie ma co pisać źe wszystko w Wolicy jest be.Woliczanka
03-03-2014
~Dąbek:
@do kradziejowiaków. Właśnie problem w tym, że wójt nie postrzega Wolicy tak jak ty czy ja. On tylko widzi nas jako tych co się dorobili na złodziejstwie a te nazwy historycznych terenów są mu zupełnie obce. Dla Ciebie Wolica to kilka terenów, z których każdy ma swoją historyczną nazwę, legendę i pamięć o ludziach i rodach tam zamieszkujących. Pamięć o tych którzy pomagali w partyzantce. A dla Wójta Grzyba Wolica to chamska nazwa "kradziejów" i ulica Piotra i Pawła gdzie mieszka Pan Prezes we własnej osobie - czyli ten co trzyma z wójtem więc jest lepszy!  więcej
03-03-2014
~do kradziejowiaków:
Mieszkańcy Kradziejowa wyluzujcie wolica była i jest duża i żeby łatwiej można było się określić gdzie kto mieszka używano określeń Przerąbki Kradziejów Cecin ,Siedzana ,Wielkie pole,Tamten koniec,Dziolika,Korytnia,
03-03-2014
~wolica:
ludzie w Wolicy jest tylko przedszkole,jakaś drewniana buda przerobiona na miejsce modłów i jeden sklep to wszystko.Miejscem spotkań dla młodzieży jest maleńki mosteczek ,żadnych orlików cz placów zabaw,nawet jednej ławki nie ma żeby sobie usiąść.Na tej wiosce wisi jakieś fatum zemsta wójta za Kozłowskiego,nieudolni radni,wystraszony sołtys i obojętni mieszkańcy którzy już w nic i nikomu nie wierzą .Dlatego jak czytam jakie są w gminie inwestycje i czego ludzie oczekują to mi się serce kraje bo w Wolicy to są marzenia ściętej głowy .  więcej
03-03-2014
~Do edukator :
Zeby zmienic niedouczonego sołtysa trzeba chodzic na zebrania wiejskie na wyborcze rowniez, to samo sie nie dokona, ciemny soltys czy radny to podpora wojta Grzyba czym glupszy to lepszy. Taka polityka trwa od poczatku jego rzadow, najlepiej jak soltys i radny w ednej ciemnej osobie to dobrodziejstwo dla wladzy wojtowej, dlatego mieszkancy musza wybierac sami i chodzic na wybory soltysow bo ciemna mas a sama sie wybiera wsrod swojakow,ilosc ludzi na wyborach jest bez znaczenia takie sa prawa podobno demokratyczne,,,.  więcej
03-03-2014
~Wolica nie Kradziejów:
Grzyb Wolicy nie lubi i my jego też.
03-03-2014
~Paul:
Nie oszukujmy się nikt nie będzie inwestował w Wolicę bo to się nie opłaca. Priorytety są takie, żeby zniszczyć Nadarzyn, zrobić z niego zaplecze, a centrum gminy przenieść bardziej na południe, czyli w okolicy budującego się gimnazjum, Młochowa, a w Parolach, Woli Krakowiańskiej zrobić osiedla mieszkaniowe z dala od zgiełku, sortowni, kompostowni ruchu ulicznego. Może w Woli K. ktoś powie ile ziemi jest wykupowanych i przez kogo i dlaczego pola łąki zmieniane są na mieszkaniówkę.   więcej
03-03-2014
~Centralna:
Jak to się mogło stać, że przez 14 lat radnym z Wolicy był tak wielki zausznik Grzyba jak Pan Prezes Kozłowski i ten ważny Prezes nie załatwił praktycznie nic dla Wolicy? Świetlica to temat od 16 lat. Kanalizacja dopiero za 4 lata skończą to co miało być już zakończone w 2006 roku! Drogi asfaltowe jak już robią to zaraz się okazuje, że podbudowa siada. Tylko sołtys z Wolicy jest zadowolony bo nauczył się podatek ściągać od firm i mieszkańców i ma z tego sporo prowizji.  więcej
02-03-2014
~Wolica nie kradziejów:
Panie wójcie Grzyb, to jak w końcu było z tym ZSL i z tym paszportem.
02-03-2014
~Ludzie przejżyjmy na oczy:
Jak czytam o mnogości problemów i tego całego cyrku towarzyszącego naszemu wójtowi, to często się zastanawiam, jak mógł tak długo na tym stanowisku, gościć w gminie Nadarzyn.
02-03-2014
~Henryk z Wolicy pyta bo pamięta że paszport w tamtych latach to żadkość:
Czy obecny wójt Grzyb już podczas studiów należał do ZSL i kiedy dostał swój pierwszy paszport.
02-03-2014
~Panie wójcie Grzyb teraz z PSL jak to było kiedyś:
To jak z tym paszportem i przynależnością do byłego ZSL, w latach 80 tych. Może chociaż jakiś strzęp info, z tamtych lat.
02-03-2014
~Ten wójt nie lubi mieszkańców naszej gminy:
Nazwać Wolicę w urągający sposób, mówiąc o niej Kradziejów, to wyjątkowy brak szacunku dla wszystkich mieszkańców Wolicy.
02-03-2014
~14 lat marnotrawienia publicznych pieniędzy + kłamstwo. Raport NIK nie zostawia suchej nitki.:
Panie wójcie Grzyb Z PSL, czy miał pan paszport w latach osiemdziesiątych i czy należał pan do struktur byłego ZSL, czyli nowego PSL.
02-03-2014
~Takiego wójta nie chcemy:
Grzyb czuje wyjątkową bezkarność, nazywając miejscowość Wolica , prześmiewczo Kradziejów.
02-03-2014
~JPN:
PANIE GRZYB czy to prawda, że zanim pan firmował partię PSL, był pan w strukturach ZSL, w latach 80 tych i czy miał pan paszport w tych latach, uprawniający do zagranicznych wyjazdów. Przypomnę tylko, że paszport w tych latach, mieli nieliczni.
02-03-2014
~Jak nazwać taka sytuację gdy się hamsko obraża mieszkańców:
Tylko wyjątkowy brak szacunku dla mieszkańców i wielka pewność siebie, wręcz bezkarność, może dać przyzwolenie na ustną zmianę nazwy, z Wolica na Kradziejów, a później głupi rechot z tego.
02-03-2014
~@edukator:
startuj chlopie! wiedza co jest potrzebne to polowa sukcesu!
02-03-2014
~Tartak w Kobylnikach to niezła ciekawostka dla skarbówki:
Skąd wziąć miliony na taką inwestycję. Ja się tylko pytam.
02-03-2014
~Luksusowe samochody , duże luksusowe domy i dziesiątki hektarów pod inwestycje:
Czy ja kuwa skromny obywatel, mogę zapytać skąd na to wziąć.
02-03-2014
~Wolica nazwana przez Grzyba ; KRADZIEJÓW ;:
Grzyb nazwał Wolicę kradziejów i prawdopodobnie nie prędko tam coś zainwestuje, może w obawie przed grabieżą , a wójt preferuje uczciwość, ha ha ha kuwa.
02-03-2014
~edukator:
Potrzebna jest świetlica z małą biblioteką i aktualnymi czasopismami. Potrzebna jest też wymiana sołtysa, którego działalność polega na zbieraniu podatków i braniu z tego 10%. Potrzebny jest sołtys wykształcony, który nie będzie służącym wójta.
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU