25 listopada 2024, imieniny obchodzą: Erazma, Katarzyny, Beaty

~Zdolniacha w samochodzie na koszt podatnika,
11:45 25-11-2024
No tak on dotarl, a reszta to h.j obchodzi.... więcej »
~Sympatyk PO
07:32 24-11-2024
Umiemy się promować, uśmiechać i klepać po plecach, także to powinni... więcej »
~Bezpieczeństwo w gminie
08:09 23-11-2024
Taka uwaga na marginesie. Piątkowy poranek 22 listopada 2024 r. na drogach... więcej »

Sprawozdanie finansowe za pierwsze półrocze Straży Gminnej

Komentarzy (30)
02-10-2013

Na sesji Rady Gminy, która odbyła sie 18 września 2013 roku, komendant Adam Piskorz przedstawił radzie sprawozdanie finansowe Straży Gminnej za pierwsze półrocze 2013 roku.

Wynika z niego, że w Straży Gminnej, zatrudnionych jest 11 osób na 9,75 etatu. Pracowali oni w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 22:00, a w razie potrzeb służby wystawiane były także w dni świąteczne oraz weekendy.
W przedstawinym okresie do dyżurnego Straży Gminnej wpłynęło 1826 interwencji, stanowiących wykroczenia bądź przestępstwa, z czego strażnicy interweniowali 1450 razy. W przypadku 1117 zakończonych spraw, Straż Gminna nałożyła mandaty w wysokości 142 350 zł. Najwięcej bo 130 250 zł, pochodzi z mandatów od kierowców przekraczających prędkość.

Więcej informacji można uzyskać z załączonego sprawozdania

Get Flash to see this player.

Komentarze:
10-10-2013
~zniesmaczony:
Kiciu nie tylko komendant straży gminnej ale również komendanci komisariatu policji tam zamieszkują. pewnie ze swoich "niskich" pensji nie stać ich na wynajęcie mieszkań. A tak na marginesie to jak można przydzielić komuś mieszkanie socjalne gdy ta osoba w swoim oświadczeniu majątkowym pisze, że posiada mieszkanie własnościowe o powierzchni 60 m kw. (komendant komisariatu w Nadarzynie - oświadczenie na stronie Komendy Powiatowej w Pruszkowie). wszyscy trzej to poplecznicy Grzyba i kolesie dbający o własne interesy.  więcej
05-10-2013
~Kicia:
Ciekawe na jakiej podstawie komendant Strazy dostał domek socjalny?Mówi się że pobiera wysoka emeryture i pensje od Wójta A inny musi brać kredyt na 30 lat? Czy to normalne?
05-10-2013
~007:
Do znaki ostrzegawcze. 70km/h oraz 40km/h wg znaków drogowych to max prędkość z jaką można jechać przy dobrych warunkach atmosferycznych. Jeśli jest ślisko należy dostosować prędkość do panujących warunków na drodze. Tak więc w kiepskich warunkach z np. 50 do 40 bez problemu zwolnisz i nie będziesz narażony na niebezpieczeństwo.  więcej
04-10-2013
~znaki ostrzegawcze:
Ten znak 40 km/godz stoi na ulicy Brzozowej a nieco przed nim znak 70 km/godz. Czy bezpieczne jest tak nagłe hamowanie szczególnie jak jest ślisko? Dlaczego nie widzi tej sytuacji komendant straży który mieszka w jednym z domków socjalnych na Brzozowej?  więcej
04-10-2013
~lysaw:
zgadzam się z marianem - to kompletny idiotyzm robic takie ograniczenia na leśnym odcinku pruszkowskiej i brzozowej!!!! widać złą wolę pomysłodawców i wykonawców tych ograniczeń. A ty konradku nie pisz że ktoś jest drobnym oszustem - jeśli nie honoruje głupot które wokół nas się mnożą. Trzeba takie rzeczy zauważać i piętnować - a nie ludzi których to krzywdzi.  więcej
04-10-2013
~do konrada Marian:
Nie życzę sobie inwektyw w stosunku o mnie. Nie znasz mnie i uważaj co mówisz ! Zamiast się zająć dlaczego stoi durny znak ograniczenia predkości do 40 km/h to postawic maszynkę do zarabiania pięniedzy wraz ze śpiacym strażnikiem. Puknij się w czoło! A uzywając słowo "patologia" świadczy o tobie że jesteś byłym policjantem lub darmozjadem strażnikiem !   więcej
04-10-2013
~no i gdzie te koszty:
Nawet słówkiem nikt nie piśnie o kosztach działania Straży Gminnej. To znaczy że są ogromne w porównaniu do ich ogłoszonego w sprawozdaniu dochodu. Wiele gmin i miast już likwiduje swoje straże jako zbędny balast. Oni nie zastąpią policjantów. A nasz komisariat z osczędności nie pracuje w nocy. Może zamiast tej straży przywrócić całodobowo pracę posterunku.  więcej
03-10-2013
~007:
001-1. Nikogo nie skazano a unieważniono wybory. 2.Wbrew temu co piszesz nie masz wyłączności na prawdę. 3. Na moje pytania nie odpowiedziałeś merytorycznie. 4. Ciągle atakujesz i używasz inwektyw ja tego nie robię.5. Nie wiem jaka jest Twoja wiedza na temat tzw. "śmieciowiska" ale wnioskuję, że znikoma. Na koniec dwa zdania bo mam inne sprawy na głowie. W poprzedniej ustawie dotyczącej "odpadów' nie było literki 'o". Wprawdzie o tym nie pisałeś ale inni to podnosili, twierdząc, że wydano pozwolenie firmie Hetman niezgodnie z prawem i nie chcę żeby mi to umknęło.  więcej
03-10-2013
~konrad:
Pozwolę sobie odnieść się do wpisów mariana i 001.Czy ktoś lubi czy też nie służby mundurowe, czy się to komuś podoba czy też nie, nie zwalnia to nikogo z obowiązku przestrzegania prawa.Przykład mariana pokazał, że jest drobnym oszustem i co najgorsze nawet nie widzi swojego błędu i nie jest w stanie określić swojego zachowania jako złe, więc to już pod patologię podchodzi.001 oczywiście stosuje taktykę rozpowszechniania kłamstw. Jeżeli się mylę to przeproszę, ale pytam , gdzie jest wyrok skazujący? i czy osoba prawomocnie skazana , może zajmować stanowisko w samorządzie?Odpowiedź jest prosta - Nie.Więc 001 , najpierw miej coś na potwierdzenie swoich słów, a później się nimi dziel.Chyba , że chodzi ci o coś innego niż prawda i obiektywność, to wtedy jestem w stanie zrozumieć twoje zacietrzewienie.Pozdrawiam,  więcej
03-10-2013
~do 002:
Oby twoja wróżba w części drugiej się nie spełniła.
03-10-2013
~002:
Co byście tu nie napisali to: 1. Będzie referendum. 2. Wójt i rada je wygrają. 3. Wszystko będzie po staremu! Dlaczego? Bo w gminie za dużo jest jeszcze wójtowych zwolenników... a straż wiejska i śmietnik jeszcze się tak we znaki mieszkańcom nie dały, by zmobilizować ludzi do głosowania przeciw.  więcej
03-10-2013
~001:
007 - Jesteś hipokrytą, bo nie widzisz nic złego w obronie człowieka, którego skazano za oszustwo wyborcze, jednocześnie pokazując święte oburzenie po tym, jak ktoś łamie ograniczenie prędkości. Po tym jak broniłeś swojego mocodawcy i relatywizowałeś jego czyny, nie masz prawa powoływać się na argumenty, których użyłeś, a ja mam prawo nazywać Cię hipokrytą (nie hipokrytom). Chciałeś złapać Mariana na występku i myślałeś, że podłączysz pod to tych, którzy popierają referendum, a my widzimy, że popierasz oszustwa wyborcze, albo co najmniej nie widzisz w tym nic złego. Z tego powodu wyraźnie widać, że jesteś fałszywy i reprezentujesz postawę "jak mnie złapią za rękę, to będę mówił, że to nie moja ręka". Jeżeli tego nie rozumiesz to jednak musisz wznieść się na wyższy poziom moralny i logiczny.  więcej
03-10-2013
~Marian:
Człowieku nie obrażaj ludzi ! Jak jakiś idiota ustawił w lesie ograniczenie do 40 km to OK. Trzeba durne przepisy lekceważyć zresztą podobnie jak Straż Wiejską.
03-10-2013
~Do Marian:
Nigdy nie malem ze straza do czynienia miejscowa, ale twoje argumenty to jakies durne wpisy .Jak mozna sie oburzac ze cie ukarali albo ci sie udalo nie placic bo cie ostrzegli swiatlami.Zlamales prawo drogowe pzrekraczajc szybkosc.Myslac twoja kategoria to zlodziej zarobil 200 czy 300zł jak okradl sasiada.Jakis ty niedorozwoj bez pomyslunku. Jezdzij według znakow i kodeksu drogowego a nie bedziesz placił mandatow.  więcej
02-10-2013
~Krysia:
007 kolejny lizod.p Wójta. Niby dorosły a nie ma swojego zdania . Trzgedia
02-10-2013
~007:
Widzę, że muszę jednak zejść do waszego poziomu dyskusji. Prawo jest po to aby go przestrzegać a nie łamać jak potocznie się uważa. Dopóki się komuś nie udowodni winy nie jest winny. Nie znam uzasadnienia wyroku w sprawie unieważnienia wyborów więc nie będę się wypowiadał. Wy na pewno to uzasadnienie znacie prawda? Co do Turystycznej też pewnie bazujecie na "opiniach" takich ekspertów jak Macierewicz. Ja znam inne oficjalne opinie. Co do Białorusi to się nie będę wypowiadał bo tam nie byłem, natomiast wybory po 2004 były uznane przez polskie prawo. Teraz odniosę się do personalnych inwektyw w stosunku do mnie. Po pierwsze nie chciałem Mariana za nic złapać, odniosłem się tylko do głupot jakie wypisuje a po drugie nie nazywaj mnie hipokrytom bo mnie nie znasz i nie pamiętam abym popełnił jakieś oszustwo wyborcze. Idę spać dobranoc.  więcej
02-10-2013
~001:
Nie odpowiedziałeś. Popierasz przestrzeganie prawa czy popierasz człowieka, który te prawo łamie i to na innym poziomie szkodliwości społecznej niż przekroczenie prędkości o 15 km/h? Wciskasz nam, że lepszy jest człowiek, który sfałszował wybory, niż Ci którzy walczą o zdrowie swoje i swoich dzieci, dobytek pokoleń uczciwych mieszkańców, o dorobek życia ich rodziców, który chcą zostawić swoim dzieciom? I to, że wygrał wybory go usprawiedliwia? Skądś to znam... z Białorusi. Pokazałeś wszystkim jak fałszywy jesteś. Chciałeś złapać Mariana za przekroczenie prędkości, a my złapaliśmy cię za oszustwo wyborcze ty hipokryto.  więcej
02-10-2013
~007:
Oceniacz, żyjemy w demokratycznym kraju i masz do tego prawo.
02-10-2013
~007:
Nie wiem komu odpisuję bo się nie przedstawiłeś. Jeśli chodzi o unieważnione wybory to z wyrokami sądów się nie dyskutuje. Podkreślam, że Janusz Grzyb wygrał kolejne wybory zdecydowanie. To powinno Ci wystarczyć za odpowiedź, tym bardziej, że my też nie wiemy z kim mamy do czynienia.  więcej
02-10-2013
~Oceniacz:
Do ~007. Ja nie myślę jak Marian, krytykuję obecną władzę Nadarzyna i jestem za referendum. No i?
02-10-2013
~do 007:
Popieram referendum i jestem za przestrzeganiem prawa, w tym przepisów ruchu drogowego. Czy taka odpowiedź Cię satysfakcjonuje? Mam nadzieję, że odwdzięczysz mi się tym samym i odpowiesz na moje pytanie, tak żebyśmy wiedzieli z kim mamy do czynienia. Jak oceniasz działania Wójta, w kontekście unieważnionych wyborów i wyroku sądowego przeciw Wójtowi? Czy popierasz działania, które prowadzą do unieważnienia wyborów? I jaką ocenę to wystawia Januszowi Grzybowi?  więcej
02-10-2013
~007:
Widzę, że Panowie sobie troszeczkę pobrykaliście. Nie jestem strażnikiem i nigdy nie będę. Mam za dużo lat. Tak naprawdę nie obchodzi mnie wasze indywidualne podejście do przepisów ruchu drogowego. Możecie się pozabijać na drzewach skoro macie skłonności samobójcze. Spróbuję odpowiedzieć tylko na te wpisy, które są poważne. Marian nie pisałeś w swoim wpisie gdzie stał patrol, mam na myśli obszar zabudowany, zakręt itp. napisałeś w lesie, ja myślę , że nie jeździłeś po lesie tylko po jakiejś drodze, oznakowanej co do prędkości itp. Po drugie znaki o ograniczeniu prędkości ustawia właściciel drogi, w tym przypadku to chyba starosta pruszkowski ale nie wiem na pewno. Jeśli strażnik spał w samochodzie to popełnił wykroczenie i powinieneś to zgłosić do SG z podaniem miejsca i godziny. Taki zawód jak nauczyciel, lekarz, też nic nie produkuje i w Twoim mniemaniu pewnie to nie jest praca. Co do ignorowania prawa - prawo jest uchwalane przez Sejm RP. Funkcjonariusze publiczni go tylko egzekwują. Nie nazwałem Cię personalnie patologią społeczną a jeśli czujesz się obrażony to przepraszam. Na koniec co do mojego nicku tj. "007" a nie jak Ty napisałeś "agent 007". Nie jestem agentem i nigdy nie byłem. To tyle co do odpowiedzi na mój wpis ale to nie jest problem. Najbardziej martwi mnie brak merytorycznych odpowiedzi na moje pytania, które zadałem przeciwnikom obecnej władzy w gminie dlatego też. zacytuję je "Czy wszyscy inni krytykujący wybraną zgodnie z prawem władzę też mają takie poglądy co do przestrzegania prawa? Dobrze by było aby się wypowiedzieli, dowiedzielibyśmy się może z kim mamy do czynienia. Niech się określą te osoby, które są za referendum czy myślą tak jak Marian? Jeszcze zdanie do admina. Czy Pan też popiera łamanie prawa o ruchu drogowym i publiczne obrażanie funkcjonariuszy publicznych? ". pozdrawiam   więcej
02-10-2013
~Krysia:
Mam nadzieję że nowy Wójt zlikwiduje tą niepotrzebną, deficytową, antynadarzyńską organizacje !
02-10-2013
~o wypracowaniu P. Piskorza:
No pięknie napisane, same sukcesy. Ale gdzie dla porównania wydatki jakie były ogółem poniesione na Straż Gminną w ilości osób 11? w tym administracji 3?
02-10-2013
~do 007:
Jechałem dziś rowerem ulicą Brzozową ok 8.30. Mijając samochód strażników gminnych zobaczyłem że obaj sobie spią. Fotoradar wystawili po drugiej stronie ulicy. No szkoda że nie nie miałem przy sobie aparatu bo fotki byłyby ekstra.
02-10-2013
~*dolar76:
007 ty nie masz pojecia o prawie czy strażnik miejski zna przepisy czy może stac w lesie poza obszarem zabudowanym raczej nie a dlaczego stoi bo baran nie zna przepisów. A ja mam filmik z ich postoju w lesie jak straznik obmacuje strażniczkę a fotki sie pstrykają. Z resztą do straży trafiają głąby co nie mają na co liczyc w policji bo mają inteligencje za małą   więcej
02-10-2013
~marian:
Agencie 007 , czy uważasz za wystawienie w lesie radaru i spanie w samochodzie za pracę? Czy Straż Wiejska coś produkuje, przyczynia sie do czegoś istotnego w gminie? Postawienie znaku ograniczenia predkości do 40 km w lesie poza obszarem zabudownym ma sens? Czy słuzy do wystawinia mandatów?Głupie prawo trzeba ignorować ! Po drugie jak jesteś strażnikiem czyli osobą publiczną mam prawo Cie krytykować. Poza tym nie życzę sobie aby nazywać mnie "Patologią Społecną" bo ja w przeciwieństwie do ciebie nie pełnie żadnej funkcji społecznej. Następnym razem chetnie zrobie fotkę Tobie lub twoim kolegom w "pracy". Powodzenia w łupieniu kierowców.  więcej
02-10-2013
~007:
Marian a dlaczego przekroczyłeś prędkość o 20-25 km? Naprawdę nie rozumiesz, że złamałeś prawo o ruchu drogowym. Inne przepisy prawa też łamiesz? Mrugnięcie z przeciwka też było wykroczeniem. Te "nieroby" jak ich nazywasz są zatrudnieni na etat i to jest ich praca. Jakie zawody jeszcze chciałbyś obrażać? Czy ty naprawdę nie rozumiesz , że wystawiasz siebie i tobie podobnych w ten sposób na strzał? Czy wszyscy inni krytykujący wybraną zgodnie z prawem władzę też mają takie poglądy co do przestrzegania prawa? Dobrze by było aby się wypowiedzieli, dowiedzielibyśmy się może z kim mamy do czynienia, z jakąś patologią społeczną może? Niech się określą te osoby, które są za referendum czy myślą tak jak Marian?Jeszcze zdanie do admina. Czy Pan też popiera łamanie prawa o ruchu drogowym i publiczne obrażanie funkcjonariuszy publicznych? Nie zauważyłem gwiazdki przy wpisie Mariana, ciekawe czy przy moim będzie. pozdrawiam  więcej
02-10-2013
~marian:
Dziś przejeżdzałem Brzozową i stali w lesie dziady gdyby nie mrugnął mi z przeciwka to bym dostał mandat za przekrocenie prędkości o 20-25 km/ h.W zasadzie jeden nierób spał w samochodzie i miał wystawiony radar. Szkoda gadać. Straż Wiejska nie nałozyła mandaty tylko ukradła kierowcom pieniądze jak to zbóje !   więcej
02-10-2013
~kum46:
Piękne wypracowanie! Dochody 142 350 zł!A koszty jakie były??
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU