21 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Tomasza, Piotra, Tomisława

~Stevenacems
01:32 21-12-2024
Thanks for designing such helpful & enjoyable web space. I really look ahead... więcej »
~Raymondheath
04:24 19-12-2024
Eye Movement Desensitization and Reprocessing Therapy: Clarifying Common... więcej »
~Eric
06:25 18-12-2024
Hello Nadarzyn Owner,My name’s Eric and I just found your site Nadarzyn... więcej »

Odpowiedź na petycję skierowaną do WGNJG

Komentarzy (110)
02-11-2016

W odpowiedzi na skierowany do Wójta Gminy Nadarzyn list wzywający do odwołania koncertu, zwracam się z prośbą o nieangażowanie się władz Gminy w spór światopoglądowy dotyczący aborcji i podtrzymanie warunków koncertu pani Natalii Przybysz w Nadarzyńskim Ośrodku Kultury, planowanego na 19‐go listopada tego roku.

Pani Natalia Przybysz jest uznaną piosenkarką i została zaproszona do NOK‐u jako nagradzana artystka, a nie autorytet moralny. Jej życie prywatne może interesować, ale nie powinno być wyznacznikiem tego czy zasłużyła na udostępnianie budynków gminnych czy nie. Pani Natalia nie popełniła czynu zabronionego, nie jest w tej sprawie skazana wyrokiem sądu ani postawiona w stan oskarżenia. Natomiast ocenę jej osobistych decyzji każdy z nas powinien pozostawić swojemu sumieniu.

Nie można zgadzać się, żeby światopogląd poszczególnych osób wpływał na działania Gminy w zakresie promocji kultury skierowanej do całej społeczności gminy Nadarzyn. Kalendarz kulturalny NOK‐u nie może być uzależniony od stanu debaty publicznej na kontrowersyjne tematy. Osoby, które nie zgadzają się z prywatnymi decyzjami pani Natalii Przybysz, najlepiej wyrażą swoje zdanie wstrzymując się od udziału w tym wydarzeniu kulturalnym. Natomiast zainteresowanie koncertem jest najlepszym dowodem na potrzebę organizacji tego wydarzenia.

 

Paweł Ostaszewski

Petycję można poprzeć klikając na link: Petycja

Komentarze:
09-11-2016
~MOALE W ANALE.:
Numer jeden w Polsce pod rządami Grzyba i Muchalskiego. Najbardziej wyśpiewana, aborcyjna gmina Nadarzyn, bo tu aborteka swym śpiewem pokaże, jak zamordowała swe dziecko, w nagłym zamiarze. Muchalski z Grzybem, popierają jej całokształt śpiewno aborcyjny, pozwalając na koncert, typowo komercyjny. Życie dziecka się dla nich nie liczy, jak się po wodce, kolejny numer i wpadkę zaliczy.  więcej
09-11-2016
~Najwyższa jakość.:
Grzyb na występie tej k......y
09-11-2016
~Języczk uwagi.:
Alla, nadila alla, nadila alla belislica .Ja mogę zrozumieć ten śpiew, ten wyjątkowy wyraz ponadczasowy i wyjątkowy przekaz artystyczny, ale śpiewająca dzieciobójczyni, nie może mieć w poprzek. To takie proste.
09-11-2016
~Skrzydełko czy nóżka...?:
Teraz nawet szpagat będzie głupio wyglądał
09-11-2016
~Hanibal:
No kuwa zaproście i mnie.
09-11-2016
~Janek z tomkiem na koncercie.:
Koncert się odbędzie, pomimo że śpiewająca lejdi, ma na koncie morderstwo. Następnym razem, niech Grzyb z Muchalskim zorganizują koncert, dla wielokrotnego mordercy kobiet, który lubi grę na skrzypcach.
09-11-2016
~6 zarzutów od prokuratora dla wójta Grzyba.:
To ci dopiero rodzinka.
09-11-2016
~Andrzej.:
Sprzedam tanio wózek inwalidzki po zmarłym koledze. Trzeba tylko dać prawe koło centrowania.
09-11-2016
~Za dwa tygodnie imieny Janusza Grzyba:
Skoro Janusz wyszedł ze szpitala, to ja już dziś życzę mu tego samego, czego jego syn Krzysztof życzył, tym którzy poszli do referendum, tyko jeszcze głębiej i dużo częściej. Muchalskiego imieniny też niedługo, to i jemu życzę tego samego co Grzybowi.  więcej
09-11-2016
~Do Znajomy doktora.:
A ja myślałem, że mu w końcu utną tą nogę. Może jeszcze nic straconego.
09-11-2016
~Grzyb z Muchalskim muszą przekazać jakiś prezent na ręce, :
koncertującej aborterki. Myślę że powinni zakupić dla niej, w specjalistycznym sklepie .....Rozszerzadło Hegar 11,5 mm. Prezent powinna w ich imieniu przekazać jakaś kobieta, no na przykład czarna terecha.
09-11-2016
~Bond.:
Jak będzie 0,7 to przyjdą.
09-11-2016
~Może i muchalski będzie na koncercie.:
Jest nadzieja że kulawy Grzyb będzie na koncercie tej co się wyskrobała i zabiła swoje własne dziecko.
09-11-2016
~Znajomy doktora.:
Ponoć już Grzyba przywieźli do domu ze szpitala. Na nogę nie może stawać całym ciężarem, bo go boli. Zabieg się udał, ale to nie załatwia sprawy do końca. W jego bardzo ciężkim przypadku, raczej dobrej perspektywy nie widać, tu może być tylko gorzej.
07-11-2016
~I tak na nic.:
Najwyżej cewnik założą.
07-11-2016
~Piguła mini.:
Noga nogą, żeby tylko małego nie chlasnęli.
07-11-2016
~Murarski poniedziałek.:
Na którą dzisiej pijaka do roboty zwieźli.
07-11-2016
~Na jednej nie przyjdzie.:
07-11-2016
~mieszkanka:
Ludzie jaki vice wójt,to tyko zastępca wójta,przecież mieszkańcy nie wybierali jego na zastępcę.Co do wójta to co obcięli mu nogę że ni wróci .
07-11-2016
~DO Rynek.:
Ha ha ha jak mi go bardzo szkoda.
07-11-2016
~@:
To znaczy że wójta nie będzie na koncercie aborterki. Och co za szkoda, to może chociaż vicewójt będzie.
07-11-2016
~Rynek:
Słyszałem od pewnej starszej pielęgniarki że wójt jest już trzeci tydzień w szpitalu i sprawa jest bardzo poważna, że na urząd już nie wróci i szykuje się na rentę.
07-11-2016
~rambo bambo:
Otworzyli Rossmana?
07-11-2016
~Brawo sklepikarze, ale zostaliscie wydymani ha ! ha ! ha !:
07-11-2016
~Sklepikarze nadarzynscy popierali nieudolny uklad PSL-iwski i bardzo dobrze Grzyb im podziekowal:
06-11-2016
~Niech ich piekło pochłonie.:
Polski handel w Nadarzynie, zniszczył Grzyb z Muchalskim, ściągając nam na głowę Lidla.
06-11-2016
~jerzy z osiedla i ta jego papuga mają rację:
niech ona po więzieniach koncertuje.
06-11-2016
~do P. Prejss:
Czy zastanowił się pan nad losem dzieci, których rodzice stracili pracę w wyniku ekspansji firm, które pan reprezentuje? Oczywiści ich pan nie widzi, a może nie istnieją?
06-11-2016
~do Czytelników:
Czy pan Prejss myśli jak jeszcze bardziej zniszczyć polki handel, jak obniżyć pensje zatrudnionym w "Auchan", zmusić tych ludzi do niewolniczej pracy? W końcu jest przedstawicielem "Auchan". Jakoś nie interesuje się już urodzonymi, ich losem, że za marny grosz tyrają w obcych marketach, zwłaszcza w niedziele Co pan zrobił panie Prejss dla poprawy warunków pracy, płacy i wolnych dni świętych, w firmie której jest pan przedstawicielem? Może tych co pójdą na koncert, zesłałby pan do kopalni na Syberii? Albo od razu na stos? Moralność pani Dulskiej.  więcej
06-11-2016
~do jerzy z osiedla i ta jego papuga::
Czy już, wzorem inkwizycji, podobno świętej, ustawiłeś stos dla wszystkich, którzy nie chcą potępiać pani Natalii i chcą obejrzeć koncert? Brawo za wpis ~pro choice :15:08:02.
06-11-2016
~Kiedyś był piękny.:
Szalony doktorek vel pogotowie sexualne wygląda na bardzo zmęczonego .
06-11-2016
~A wy go popieracie.:
Pamiętam jak Muchalski kpił sobie z wartości chrześcijańskich. Dla niego koncert aborterki co zabiła własne dziecko to woda na młyn.
06-11-2016
~Katole !:
A kiedy petycja przeciwko pedofilom w czarnych sułtanach którzy gwałcą nasze dzieci .
06-11-2016
~jerzy z osiedla i ta jego papuga:
Cenzura nam się nie marzy, ale kto zabija dziecko powinien siedzieć w więzieniu i tam koncertować do woli.
06-11-2016
~pro choice :
Cenzura wam się marzy, co, katole (nie mylić z katolikami)? Ale jak do tej pory mamy wolność słowa i wolność sztuki! Kto chce, idzie na festiwal chórów kościelnych, kto inny na koncert Natalii Przybysz, notabene b. utalentowanej wokalistki. Dlaczego jakieś zakute łby mają mi tego zabraniać? Ja się nie wtrącam w ich życie i bardzo proszę, żeby oni nie wtrącali się w moje. Też mieszkam w Nadarzynie i płacę tu podatki, i nie obchodzi mnie, co jakiś pan Prejss (nawet nie wiem, kto to taki) myśli o Natalii Przybysz. Tak chętnie i łatwo wchodzicie w rolę sędziów, chociaż nie macie pojęcia o jej życiu prywatnym! Jest matką dwojga małych dzieci, nie chciała mieć trzeciego - jej sprawa, jej wybór, jej sumienie. Co rok ponad 100 tys. Polek przerywa ciążę, ale żadna się do tego głośno nie przyznaje, bojąc się katolskiego (nie mylić z katolickim) hejtu. W każdym innym kraju zachodnim (oprócz Irlandii i Malty), w Rosji, Japonii, Chinach, Indiach - robiłyby to legalnie i bezpiecznie, i nie musiałyby się przed nikim tłumaczyć. W Polsce niestety panuje "w tym temacie" wielkie zakłamanie i obłuda. Szanuję Natalię za jej szczerość i odwagę.   więcej
05-11-2016
~Do N:
" mamo kiedy znalazłem się pod twoim serduszkiem, a moje zaczęło bić w rytm twojego, z radością czekałem kiedy mnie przytulisz do swej piersi a mój tato będzie mnie huśtał w swoich rekach, ale okazało się ze moje miejsce w domu zajął kundel ze schroniska nie było dla mnie miejsca pojechałaś na Słowację i tam judasz za zabicie mnie wiał ojro, mamusiu takie miałem plany wobec ciebie kiedy ty byłabyś stara, miałem być radością twego życia, ty mnie mamo zamordowałaś nawet tatusia nie zapytałaś o zdanie, teraz mamo na starość będziesz walczyła o prawo do eutanazji, po co to wszystko, czy nie lepiej było słuchać Boga,,, "  więcej
05-11-2016
~Nick:
Jeden nazwał szumowinami współczesnych ONR-owców porównując ich do przedwojennych, podczas gdy przedwojenni z obecnymi nie mają nic wspólnego (powierzchowność. Drugi nazwał pierwszego czerwoną hołotą i ścierwem podczas, gdy ów pierwszy z "komuchami" nie musi mieć wiele wspólnego. I w ten sposób nakręcamy się obrażając się nawzajem i tworząc w ten sposób głębokie podziały. A nie przyszło Wam gamonie do głowy, że wszystko, co myślicie, Wasze osądy a nawet emocje możecie ująć w spokojny, rzeczowy i przede wszystkim kulturalny sposób? Nie przyszło Wam do głowy, że wtedy dopiero Wasze głosy będą słyszane i brane pod uwagę przez tzw. "obojętnych", neutralnych a nawet przez Waszych przeciwników? Nie przyszło Wam do głowy, że w toku spokojnej, kulturalnej dyskusji będziemy mogli przynajmniej ustalić zarówno katalog rozbieżności, jak i wspólne mianowniki, które jak sądzę poza samym wspólnym językiem istnieją w całkiem wielu obszarach. Pomyślcie i zacznijcie ze sobą rozmawiać, zamiast obrzucać się wzajemnie błotem.  więcej
04-11-2016
~do poprzednika:
raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę :)Wam komuchy nic co Polskie się nie podoba.A przede wszystkim Polskie myślenie.Przyjdzie czas i na was ścierwa
03-11-2016
~ONR w okresie międzywojennym był zdelegalizowany:
Nie wiem skąd te szumowiny się znowu wzięły. Pewnie z płodów z gwałtów nie usuniętych w terminie.
03-11-2016
~do ~Darek do loala: z 10:44:04:
Zmień leki albo lekarza. Twoja choroba szybko się rozwija. A tak poważnie bo nie będę się zajmował wpisami jakiegoś chorego człowieka to należy natychmiast zdelegalizować ONR. pozdrawiam
03-11-2016
~do lola:
Twoje pytanie :"twój wywód i rozpisanie nie na temat my tu dyskutujemy o naszej miejscowości i NOK-u dalej pytam kogo ten Soros tutaj sponsoruje jak piszesz kasa leci ???????? dla kogo w naszej gminie ?" - gdybyś wyciągała wnioski, czytała ze zrozumieniem , a przede wszystkim odrobine myślała logicznie wyciągnęła byś wnioski, że tu nie chodzi tylko o Nadarzyn , a o całą układankę z destabilizacji kraju , dzielenia społeczeństwa przez opłacanych ludzi lub pożytecznych idiotów.Organizacją opłacaną jest np KOD.A ta Pani co opowiada o skrobance jest zwykłym pionkiem lub pożytecznym idiotą właśnie dla tych organizacji.Naprawdę aby to zrozumieć trzeba logicznie myśleć, tego Ci życzę.  więcej
03-11-2016
~Do lola:
Zostaw już Darka w spokoju.Zrozumiał, że bezpodstawnie Cię zaatakował i ostatnia jego wypowiedź była swego rodzaju neutralnym wyciągnięciem ręki do Ciebie, doceń to. Nie wie kto jest opłacany w naszej gminie przez sorosa (nie sądzisz, że ktoś by się tym chwalił?), napisał ogólnie jak sytuacja wygląda w kraju i na świecie. To ważne sprawy, naprawdę warto wiedzieć.  więcej
03-11-2016
~lola:
Darku dalej myślenie nie boli nie podpisuję się jako loala tylko lola,twój wywód i rozpisanie nie na temat my tu dyskutujemy o naszej miejscowości i NOK-u dalej pytam kogo ten Soros tutaj sponsoruje jak piszesz kasa leci ???????? dla kogo w naszej gminie ? kolejny raz odpowiem ten co pyta nie bładzi lecz ten co cos zaczyna mówić nie mówi dokładnie i wyraźnie ,a nie półsłowkami ,a potem obraża innych inteligencję .  więcej
03-11-2016
~ROSSMANKA :
wielkie otwarcie rossmana już w najbliższy wtorek zapraszamy - mega promocje :-)
03-11-2016
~majrosław:
Już pewne w najbliższy poniedziałek otwarcie ROSSMANA!!!!
03-11-2016
~michal:
Wkrótce przyjdzie czas, że wójt będzie na pasku chodził .
03-11-2016
~A ja myślę, że w obronie życia występują podstępnie Jehowi:
Bo prawdziwy katolik słucha się księdza pijaka, który chodzi na pasku u wójta.
03-11-2016
~Zyzula:
Brawo p. Pawle. Mam nadzieję, że większość mieszkańców gminy Nadarzyn myśli podobnie. Niestety mniejszość próbuje narzucić nam myślenie z ciemnogrodu. Kreują się na zaangażowanych ludzi Kościoła, a w rzeczywistości to szkodzą całej sprawie. Nie wspominam tu o obłudzie i zakłamaniu..  więcej
03-11-2016
~Darek do loala:
http://wrealu24.pl/services/978-szok-soros-sie-przyznal-specjalnie-zalalem-europe-islamistami-granice-panstw-to-przeszkoda-videoten gość od dziesiątek lat sponsoruje zamieszanie w Europie. Majdan np. Sponsoruje Clintonówne obcenie.W Polsce Fundacja Batrotego i inne , przez polityków np PO Nowoczesnej traktowane jako wyrocznie.Fundacje te wpieprzają się w wewnętrzne sprawy kraju.Często wywody ich pseudo ekspertów można wyczytać na łamach GW.Wszystko po to by destabilizować sytuację w kraju.U niego w kieszeni siedzi większość polityków PO Nowoczesnej SLD itp.To jego fundacje sponsoruję te marsze czarne i inne.KOD.wszystko ma na celu doprowadzenie do "Majdanu" w Polsce bo obecna władza nie wspiera jego interesu. Swego czasu Ból Komorowski odznaczył go orderem. Żyd Mason wyższego stopnia.Ich celem jest likwidacja Państw narodowych , granic za czym idzie wymieszanie kulturowe.Wówczas korporacje mające i tak już dużą władzę sterować będą całą Europą bez granic. Proponuję lekturę i źródła nie oparte na TVN i GW wówczas może twój horyzont wiedzy powiększyłby się o nazwisko Soros nie tylko Solorz  więcej
03-11-2016
~Do Boski Plan:
Niestety ten plan nie jest taki doskonały, chyba że masz na myśli innego Boga. Lewacy może i powymierają bezdzietnie, ale wcześniej sprowadzą nam tu islamistów, którzy co prawda nienarodzonych dzieci nie zabijają i mnożą się przykładowo, ale z zabijaniem tych narodzonych już nie mają żadnego problemu.  więcej
03-11-2016
~http://www.dawcy-spermy.pl/:
02-11-2016
~lola do Darka :
o Zygmuncie Solorzu to słyszałam ale o Sorosu to nie więc zapytałam ale widzę ,że twoje myślenie nie boli, a kultura na bakier z beretem .Kto pyta nie błądzi, a ten co coś pisze nie zrozumiale i na prośbę wytłumaczenia zlewa z góry i ośmiesza to tylko mu współczuć zadufania w sobie .  więcej
02-11-2016
~Ja powiem tak:
pisanie do UGN jest dla mnie bez sensu. Oni tylko czekają na uznanie ich autorytetu. A tymczasem jest to podejrzana grupa przestępcza. Co prawda widziałem tylko dwie gęby z opaskami na oczach, ale ci co nie mają opaski mają w oczach durność i bezradność wobec tego, co się w gminie dzieje. Najbardziej brakuje mi opaski na oczach tej paniusi, co to niby ma kontrolę nad wójtem. W rzeczywistości wspiera tych z opaskami pragnąc dostać dla siebie taką opaskę.   więcej
02-11-2016
~Do Darek:
Byłeś niesprawiedliwy dla loli, ona nie brała kasy od sorosa, a większa pollityka jej nie interesuje. Ma do tego prawo. Nie musi być po przeciwnej stronie barykady, co więcej z pewnością nie jest.
02-11-2016
~Darek:
do lola 16:03:07 ; pisałem że nie zrozumiesz.Twój oświecony mózg tego nie pojmuje.Ciemnogród rozumie i w nim nadzieja
02-11-2016
~matka:
Ja bardzo współczuję dzieciom N.P., ponieważ niezależnie w jakim wieku się o tym dowiedzą, będzie to dla nich trauma.
02-11-2016
~nie admin do Olga:
Tym wpisem ujawniłaś się kobieto jako zagorzała przeciwniczka tego portalu, a może również pracownica działu promocji UGN.
02-11-2016
~Oceniacz:
Do Amfa 2. Lepiej bądźmy konserwatywni i zgwałćmy razem z księdzem nieletniego ministranta. JUHU!
02-11-2016
~Teliga:
To nie jest prawda, co jest napisane w tej petycji. Popełniła czyn zabroniony tą tzw. wyważoną, kompromisową ustawą antyaborcyjną. I nie jest przecież istotne, czy uczyniła to w Polsce, czy na Słowacji.
02-11-2016
~Parafianin:
Pod którą petycją podpisał się Proboszcz naszej Parafii w Nadarzynie? Widząc zachowanie proboszcza na przestrzeni kilku ostatnich lat , to nie mam pewności więc pytam.
02-11-2016
~Zorba:
Coś tak jakby chłopak wychudł i pobladł. Czyżby trenował przed odsiadką i zamyka się w piwnicy np. na 8h/dziennie?
02-11-2016
~Obraz nędzy i rozpaczy:
http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-11-02/natalia-przybysz-mimo-protestow-zaspiewa-w-nadarzynie-nie-wnikamy-w-sumienia-mieszkancow-i-artystow/
02-11-2016
~sorki, że sie "włanczam" w te dialogii:
ale wytrysk z połykiem to aborcja czy kanibalizm?
02-11-2016
~rzeczowy:
Nadarzyn liczy ok. 12000 mieszkańców - 108 osób podpisało petycję - bez komentarza.
02-11-2016
~Nadarzyn w Polsacie:
02-11-2016
~gość:
ja pierdziu Nadarzyn w Polsacie właśnie w wiadomościach leciało ,co sie z wice stało jakiś dziwny w oczach ,głos mu drgał taki zdenerwowany był jejku co mu ?
02-11-2016
~chimba:
Wypowiadają się ludzie różnej maści i sprawności umysłu ale nikomu nie starczyło rozumu pomyśleć, że na 199% koncert był zaklepany zanim pani Przybysz wylansowała swoją aborcję? Żeby nie było wątpliwości: uważam że zabicie dziecka w każdym wieku od połączenia gamet jest morderstwem. Ale co to ma do koncertu umówionego pewnie latem albo i wcześniej?? Jak można pluć na panią Michalską akurat za to? Myślenie ma przyszłość. Cieszmy się, że możemy tu komentować bo akurat nas nie "usunięto" niezależnie od tego czy byliśmy owocem wpadki w normalnym związku czy gwałtu.  więcej
02-11-2016
~Babinicz:
Zabójstwo jest zawsze zabójstwem nawet jesli zostało popełnione w mocy wadliwego prawa, a sprawca nie jest ścigany z urzędu. Przyzwolenie na zabójstwo niewinnego człowieka jest poza wszelkim cywilizowanym światopoglądem. Jeżeli ktoś po zabiciu drugiego człowieka wychodzi na scenę i śpiewa piosenki to ma poważny problem psychiczny i trzeba mu pomóc a nie klepać po ramieniu i prosić ... żeby nam zaśpiewał.  więcej
02-11-2016
~Tora Tora Tora!:
Będą jaja. Ja tam w każdym razie wezmę kopę jaj.
02-11-2016
~lola:
Darku a kto to jest -Kasa od Sorosa leci !--- i komu on płaci ?
02-11-2016
~Medyk do Amfa:
Lepiej zmierz sobie temperaturę. Chore głowy. A te jajka to w pierwszej kolejności należą się skorumpowanemu proboszczowi, wójtowi i zbzikowanej kierowniczce NOK.
02-11-2016
~Amfa 2:
Tak! Popieram Amfę! Zróbmy tak! A żeby nasz protest usłyszeli wszyscy w całym kraju i za granicą wszystkie się na koncercie publicznie wyskrobiemy - jedna drugą! najlepiej przy pomocy samurajskiej katany! Jedno cięcie poprzeczne a drugie wzdłużne! A te z nas, które jeszcze dadzą radę, powyskrobują sobie nawzajem mózgi!!! Najlepiej łyżkami do lodów, żeby było bardziej hipstersko, groovy i fancy. W świat pójdzie zarąbiste przesłanie!!!  więcej
02-11-2016
~Amfa:
Moje Drogie FEMINY!!! ZRÓBMY MANIFĘ PODCZAS KONCERTU NATALII! Na znak feministycznego protestu przyjdźmy wszystkie ubrane na czarno, najlepiej w lateksowych kostiumach! Wdziejmy na siebie majtki ze sztucznymi penisami! Nasz protest przeciw seksistowskiemu męskiemu światu wyrazimy zakładając na głowy papierowe torby z otworami na oczy! Niech widzą, niech się inni wstydzą! My jesteśmy wielkie i będziemy walczyć aż do skutku!!!  więcej
02-11-2016
~Z uwagi na możliwe jaja NOK zapewnia czarne parasolki:
02-11-2016
~Przeciwnik tego co zrobiła ta Pani:
Jeśli koncert się odbędzie to kupię bilet i przyniosę tuzin kurzych komórek jajowych.
02-11-2016
~Darek:
i właśnie tak to jest.podzielić społeczeństwo.Kasa od Sorosa leci !! Są tacy co robią to dla kasy(wszelkiej maści lewactwo) , ale są też pożyteczni idioci nazywający siebie oświeconymi.No ale i tak większość tych "oświeconych" wpisu nie zrozumie , i pozostaje im tylko bicie piany.  więcej
02-11-2016
~Czy Grzyb z Muchalskim popierają obnoszenie się z aborcją Pani Przybysz?:
W końcu kierowniczka NOK to ich podwładna.
02-11-2016
~Do - do ej:
Jak się kiedyś nawróci obecna morderczyni to niech przyjedzie na spowiedź do Nadarzyna pod skrzydła obecnego proboszcza. Odpowiedni datek i z grzechu śmiertelnego szybciutko ją oczyści. Panie Boże dlaczego obdarzyłeś nas takim mamonowym pasterzem w Nadarzynie?  więcej
02-11-2016
~czyn zabroniony:
Nie popełniła czynu zabronionego? W Polsce nie wolno zabijać na żądanie. To że można w innym kraju, nie znaczy że wszystko jest ok.
02-11-2016
~Czy można być katolikiem-alkoholikiem i popierać aborcję publicznie?:
02-11-2016
~Violo :
jaki metraż mieszkania zezwala na zabicie dziecka? Mam nadzieje że jedno z dzieci przybysz jak ona bedzie miała z 50 lat orzeknie ze to juz starość i jest ciasno wiec eutanazja!!
02-11-2016
~Boski Plan:
Tak więc jedna grupa społeczna, ta konserwatywna, katolicka będzie rodzić dzieci (nawet kalekie) a druga, ta postępowa, lewicowo-liberalna, "światowa" będzie dokonywać aborcji, czy jak kto woli zabijać dzieci. W efekcie - na przestrzeni kolejnych dekad będzie ubywało tych "postępowych" zaś coraz więcej będzie tych konserwatywnych. I świat znowu zrobi się normalny.  więcej
02-11-2016
~do ~ej:
Albo się jest katolikiem albo nie i nie zależy to przecież od tego, czy jesteśmy ochrzczeni lecz od tego jaką drogą od czasu chrztu podążamy. Nie można być trochę katolikiem a trochę nie. Albo w pewnych sprawach być a w innych nie. Jeśli zabiła z premedytacją, to katoliczką (szerzej chrześcijanką) nie jest. Może się kiedyś nawróci, ale to już inna sprawa.  więcej
02-11-2016
~Janusz:
A u nas mamy co chcemy kochasiu
02-11-2016
~ do 13:36:23 ~Janusz::
Mnie twoja macica nie interesuje, bo prawdziwi mężczyźni mają j..a.
02-11-2016
~Walek:
Czy wójt grzyb jest za aborcją ????
02-11-2016
~Czy wójt Grzyb popiera aborcję Pani Przybysz wynikającą z kaprysu?:
02-11-2016
~do Olgi:
Olgo! Gdybyś była konsekwentna, to mimo, że masz świadomość swojego istnienia, powinnaś dojść do wniosku, że Twoja mama powinna Cię wyskrobać! Bo przecież prawie wszyscy płodzimy i rodzimy nasze dzieci "w złym momencie" - mieszkanie małe albo w ogóle go brak, za mała pensja i nie starczy na dziecko, karierę trzeba robić, kolejne dziecko to już za dużo, albo starzy jesteśmy - dotychczasowe odchowaliśmy i nie chce nam się wychowywać kolejnych. Nawet dla bogatych dziecko stanowi dodatkowe obciążenie, masę wyrzeczeń i w ogóle wywraca dotychczasowy świat do góry nogami. Tak więc wszyscy - również i Twoja matka powinni się poddać aborcji! Inaczej są/będą ciemni, zacofani i zaściankowi.  więcej
02-11-2016
~ej:
Nie jest katolicką, czy chyba nie jest? Bo jak chyba to najpierw się upewnij a potem zabieraj glos
02-11-2016
~Janusz:
W Nadarzynie rodzi sie nowy ruch LGBT !!!! Tak dla koncertu Natali !!! Aborcja na życzenie !!!! Spadajcie od naszych macic !!!!
02-11-2016
~Karolina:
Droga Olgo! Pomyśl, czy teraz żyjąc i mając swą świadomość chciałabyś aby Ciebie matka z jakiegokolwiek powodu wyskrobała? Np. bo ma za mały dom i zamiast nowego samochodu i wycieczki na Karaiby musiałaby ten dom rozbudować? Ty też kiedyś byłaś jedną zapłodnioną komórką w macicy (zaraz potem dwiema, trzema, etc.) a po 16 dniach zaczęło bić Twoje serce (ostatnie badania brytyjskich lekarzy naukowców). I nie wyjeżdżajcie mi tutaj z katolicyzmem, bo wyjdzie na to, że (jedynie) katolicy są za życiem a niekatolicy za zabijaniem. A to przecież bzdura.  więcej
02-11-2016
~do poniższego:
Ale chyba N.Przybysz chyba nie jest katoliczką, więc może do woli używać antykoncepcję?
02-11-2016
~ej:
No katolicy z Nadarzyna jaka antykoncepcja, tego Kościół też zabrania.
02-11-2016
Admin:
Szanowna Pani Olgo, proszę poprawnie wpisać cyferki z obrazka, a na pewno komentarz się ukaże. Nie usuwaliśmy Pani żadnego komentarza, proszę więc nie insynuować i nie mówić o zwyczajach
02-11-2016
~Ania:
Ta pani chyba nie wie do czego służy antykoncepcja? A tak poważnie - przy takim dostępie wszelkiej maści środków antykoncepcyjnych, jeśli dochodzi już do zapłodnienia trzeba brać pełnię odpowiedzialności za swoje postępowanie i wynikające z niego konsekwencję. Że wcześniej o tym nie pomyślała? No cóż, wiele z nas nie myślało, ale jak sobie pomyślę, że miałabym zabić swojego Stasia albo Amelkę, to aż wariuję na samą myśl o tym. Trudno mi sobie wyobrazić, żeby odpowiedzialnie można było podjąć inną decyzję, niż donoszenie ciąży. Ta druga decyzja (aborcja), to jest właśnie ucieczka od odpowiedzialności.  więcej
02-11-2016
~Olga:
Dodam raz jeszcze, że wstyd mi, że w Nadarzynie panuje taka ciemnota !!!!!!!!!!!
02-11-2016
~Olga:
Kim jest autor petycji ?
02-11-2016
~Olga:
Proszę bardzo jakie zwyczaje na nadarzyn.tv, nie ujawniają wszystkich komentarzy, pomimo, że są zgodne z przepisami.
02-11-2016
~brawo Gekkon:
Ta pani niech śpiewa na manifestacjach i nie dzieli lokalnej społeczności na małych lokalnych koncertach w użyczonych przez lokalną władzę Ośrodkach Kultury. Trochę będzie głupio, jeśli koncert w NOK-u stanie się manifestacją proaborcyjną. A może być z tego niezła medialna zadyma. Jeśli tak się stanie, to kolejny raz Gmina Nadarzyn będzie na ustach całego kraju i kolejny raz w niezbyt chlubnym kontekście. Już zaczynają o tym trąbić inne portale. http://wpolityce.pl/gwiazdy/313873-nie-chca-koncertu-natalii-przybysz-mieszkancy-nadarzyna-kieruja-petycje-do-wojta  więcej
02-11-2016
~Do jednego z poniższych:
Rzeczywiście te aborcje na życzenie (szczególnie kalek), eutanazje starców, dzieci, niepełnosprawnych, chorych psychicznie, nie dających sobie rady - trąci trochę (a może wcale nie trochę, tylko bardzo) faszyzmen a dokładnie jego niemiecką odmianą: nazizmem. Hitler też chciał być bardzo światowy i chciał, by cały świat był poukładany wg. jego ideologii. Jeśli na tym ma polegać światowość, to ja wcale nie chcę być światowy. Pozostaję przy swoich starych, wyciochanych, poglądach w których drugi człowiek jest podmiotem, posiada godność, należy mu się szacunek a jego życie jest najwyższą wartością. I najważniejsze - nie jest ani lepszy, ani gorszy ode mnie i od innych ludzi. Nie ma też mniej, ani więcej praw niż ja i inni ludzie. A wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność i prawo do istnienia człowieka drugiego. Takie są moje wartości i chciałbym aby takli właśnie był świat. Niestety brak szacunku do życia i szerzej do innego człowieka z całym jego człowieczeństwem i jego naturalnymi (inni powiedzą boskimi) prawami chyba na naszych oczach ginie. dalej już tylko prawo dżungli, chaos, wojna, zgliszcza i koniec cywilizacji.  więcej
02-11-2016
~ana:
brawo, podoba mi się ta odpowiedź. Wolność wyboru, pasuje ci idz na koncert nie pasuje to nie idz. I co tu się doszukiwać
02-11-2016
~Zyggi:
Ta pani zabiła dziecko, które rosło w jej łonie, bo nie chciała by się pogorszył komfort jej życia. Zbyt ciasne mieszkanie (60m.kw.) i powrót do pieluch były trudem, który taką decyzję usprawiedliwiał. Do tego zrobiła ze swojej zbrodni manifest ideologiczny. OHYDA! Jeśli będziemy szli dalej w tą stronę to... będziemy mieli nazizm w czystej postaci. Kolejny krok to zabijanie niepełnosprawnych i chorych psychicznie (zaoszczędzimy na szpitalach) a kolejny to zabijanie wszelkich "innych". Nie chcąc N. Przybysz w NOK-u w Nadarzynie pokażemy, że nie popieramy ani tej pani, ani jej manifestu ani nazistowskiej ideologii.  więcej
02-11-2016
~DO PAWEŁ:
oprócz anonimowości jest jeszcze sumienie .a ten chrzest i komunia to po co jak wiary nie ma na pokaz - brawo
02-11-2016
~Do mężczyzn popierających Przybysz i Michalską:
Wazektomia i do przodu!
02-11-2016
~Chcesz by nazwali Cię światowcem to sie podpisz:
Janek z Sanoka, Kuba ze Szczecina i Alicja z Gdańska też apelują do Wójta, zastępcy i Pani Michalskiej by ten koncert się odbył w Nadarzynie.
02-11-2016
~Paweł:
Panie Romanie, odwagi :). poniżej informacja co do polityki prywatności portalu na którym widnieje petycja"Nie przekazujemy udostępnionych nam danych niepowiązanym grupom bez Twojego wyraźnego pozwolenia. Czasami możemy udostępnić część danych z pewnymi powiązanymi grupami. Na przykład: Powiązane osoby trzecie i wykonawcy – tacy jak administratorzy naszej bazy danych – wyłącznie w celu udzielenia nam pomocy w wykonywaniu naszej pracy. Grupy te nie udostępniają Twoich danych osobowych ani nie wykorzystują ich inaczej niż zgodnie z naszymi instrukcjami. Administratorzy zewnętrzni – tacy jak organizacje, które zatrudniamy w celu ułatwienia nam dystrybucji dużej ilości wiadomości. Zawartość wiadomości pochodzi od Avaaz, a wspomniane osoby trzecie nie mają bezpośredniego dostępu do danych osobowych."  więcej
02-11-2016
~Ot co:
Społeczeństwo w gminie jest wystarczająco podzielone . Komu wiec zależy na dolaniu oliwy do ognia? Biorąc pod uwagę konserwatyzm społeczny mieszkańców, władzom gminy ktoś podrzucił kukułcze jajo.
02-11-2016
~Lola:
I kto to pisze te odpowiedz ?? Lewicowiec fuuu
02-11-2016
~Gekkon:
Natalia Przybysz przestała być zwykłą, oderwaną od polityki i sporów światopoglądowych artystką w momencie, gdy sama swoją osobę wykorzystała, jako element manifestu zwolenników aborcji na życzenie. Angażując się po jednej stronie sporu siłą rzeczy zyskała spore grono przeciwników światopoglądowych. Odtąd jej koncerty nie będą już formą artystyczną lecz formą manifestu i każdy organizator koncertu oraz każdy biorący w nim udział staje się częścią tego manifestu. Jeśli więc chcemy uniknąć w gminie tej ogólnopolskiej, "brudnej" polityki i tym samym chcemy uniknąć wśród naszych mieszkańców bezsensownego podziału światopoglądowego, to lepiej Pani Natalii w ogóle do nas nie zapraszać. Jest tak wielu porównywalnych a nawet lepszych artystów, którzy sami sobą nie manifestują żadnych skrajnych ideologii. Jest więc w czym wybierać. A Pani Natalia, skoro zaangażowała się w tą "wyższą" politykę, to niech już śpiewa na demonstracjach i protestach, tj. publiczności jednorodnej światopoglądowo. Z pewnością biznesowo na tym nie straci. Stanie się bardziej znana. Pewnie słuchać jej będzie więcej osób, niż do tej pory. Pewnie sprzeda więcej płyt. Ale przynajmniej nie będzie dzieliła ludzi.  więcej
02-11-2016
~Roman:
Podpisałbym te petycje ale na stronie widnieć bedą moje dane a chce jeszcze ochrzcić dziecko i Komunia pózniej :(
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU