30 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Eugeniusza, Rainera, Sewera

~Eric
11:36 30-12-2024
Hello Nadarzyn Administrator,My name is Eric, and I just found your site... więcej »
~Karenchevy
02:59 29-12-2024
Safe shopping isn't just about picking any box with a lock; it's about... więcej »
~RonaldTub
05:16 28-12-2024
Outdoor Space Upgrades Made Easy Outdoor areas, such as backyards, patios, or... więcej »

Gminny agitator

Komentarzy (109)
10-07-2020

Czyli rzecz o bezpartyjnym Wójcie Gminy Nadarzyn – Dariuszu Zwolińskim

Do napisania tego co myślę i zauważam, skłonił mnie post podesłany przez znajomych, w którym wójt na swoim koncie społecznościowym agituje za  p. Rafałem Trzaskowskim. I tu...

Uwaga pierwsza:

„Zagrożeniem dla demokracji jest sytuacja kiedy w rękach jednej opcji politycznej znajduje się pełnia władzy…”

To dosyć zabawny argument pana wójta, w przypadku kiedy w Gminie Nadarzyn, od 20 lat władzę sprawuje jedna opcja. Rada Gminy w tym przewodnicząca, to osoby wywodzące się z komitetu wójta. Organ nadzorczy, który powinien kontrolować wójta, ogranicza się do comiesięcznego spotkania, na którym prawie zawsze jednogłośnie  popierane są  wszystkie uchwały, a skargi mieszkańców na urzędników są zazwyczaj, a nawet zawsze niezasadne.

No, ale przecież jakie to zagrożenie dla demokracji?

To może zapytajmy, kto rozdziela fuchy (funkcje) w jednostkach gminnych, np. w spółce komunalnej, która obecnie kierowana jest przez dwóch wspaniałych prezesów. Albo kto decyduje o stanowiskach dyrektorskich w szkołach? Tak, tak, oczywiście wiemy, to konkursy wyłaniają tych fachowców. Wiemy też, że o zatrudnieniu, chociażby na umowę zlecenie, decyduje fachowość i niemożliwość zastąpienia takiego fachowca nikim innym, tak jak było to w przypadku koordynatora. 
Ostatnie roszady z dyrektorami GOS, do którego po zatarciu kary wrócił na stanowisko były dyrektor, przechowywany przez ten czas w klubie dotowanym przez Gminę, to zapewne też najczystszy przejaw demokracji, bo przecież wybrany w konkursie.

Pan wójt pisze o bezpieczniku, który będzie umiał przeciwstawić się zakusom jedynej partii rządzącej, a to prawie, PRAWIE!, jak w naszej gminie, gdzie takim bezpiecznikiem, a może raczej bezpieczniakiem gwarantującym status quo, jest on sam. Jest gwarancja i niemal wzorowa współpraca i współudział z różnymi środowiskami, ale pod warunkiem, że będą znajdowali się tam jego poplecznicy.

Niestety, ale to właśnie klasa polityczna do której zdaję się aspiruje p. wójt Zwoliński, nie jest w stanie spełnić moich oczekiwań demokratycznych. I to tyle uwag o nadarzyńskiej demokracji.

Uwaga druga:

„Pragnę, aby telewizja publiczna nie obrażała inteligencji swoich widzów. Chciałbym, aby jej przekaz nie był jednostronny, aby obiektywnie pokazywała strony konfliktu, dawała szansę widzowi na samodzielne wyrobienie zdania. Mam dość dokonywanych w niej segregacji, podziałów i wykluczeń, chcę aby nie dzieliła, ale łączyła Polaków.”

Pan wójt życzy sobie, aby przekaz TVP był obiektywny i nie był jednostronny, co jest ze wszech miar pożądane i tak też powinno być. Ja życzyłbym sobie, aby tak też było w Gminie Nadarzyn. Czy tak jest? Czy wydawane od ponad dwudziestu lat Wiadomości Nadarzyńskie są obiektywne, a dostęp do nich ma także opozycja? A jak tam samopoczucie antyMalkontenta? Czy autorskie audycje w radiu Bogoria, z którą Gmina podpisała umowę za którą płaci co miesiąc pieniądze (po co komu umowa o współpracy, skoro z misji dziennikarskiej wynika wprost, że ma być obiektywnie i niejednostronnie), wcześniej radio Niepokalanów, strony społecznościowe Gminy Nadarzyn, sołeckie, to instrumenty obiektywne, czy może raczej do obróbki psychologicznej społeczności gminnej?

Uwaga trzecia:
 
„Marzę aby Prezydent RP był człowiekiem, który przywróci szacunek do Polski za granicą.”

Czy jak wybory wygra kandydat Trzaskowski, to będzie lepszy dostęp np. do UE, do p. Timmermansa, Verheugena, czy innych? Czy szacunek dla Polski mają przywrócić donosy składane przez pana Trzaskowskiego?

Uwaga czwarta:

"Chcę Ojczyzny, w której przyszłość obywateli będzie dla polityków ważniejsza od jej historii…"
 
Tu warto zacytować Józefa Piłsudskiego
"Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien szacunku, teraźniejszości ani prawa do przyszłości."

Mimo że moje włosy pokrył już szron i też uważam, że przyszłość jest ważna, to nie wolno odsuwać historii, nie wolno zapominać o tych co przelewali krew i oddawali życie za wolność Ojczyzny. Żeby Karol Łoniewski nie był tylko bohaterem szkolnych akademii, ale żył w sercach młodych ludzi i był dla nich przykładem.
Po co pan Zwoliński składa wieńce pod pomnikiem J.Piłsudskiego, jeżeli historia ma być mniej ważna od przyszłości. Ma się liczyć tylko tu i teraz?

Uważam też, że kpiny z suwerena pana Zwolińskiego są nie są na miejscu. Redystrybucja dochodów państwa, która się dokonała w ostatnich latach na rzecz ubogich rodzin, dzieci, to sprawa, która nawet u mentorów, które rekomenduje wójt znajdują poparcie. Sam pan Trzaskowski obiecuje, że nie wycofa się z tych programów społecznościowych, Dziś jest tak, że człowiek pracowity, kreatywny ma wszelkie szanse na osiągnięcie sukcesu i bogactwa. Co do opieki na słabszymi i wykluczonymi, to według mnie właśnie należy udzielać im wsparcia. Wystarczy spojrzeć na nadarzyńską „Tęczę” która jest chyba najlepszym przykładem jak wsparcie państwa i samorządu daje dobry efekt. Nie może być tak, że do pogorzelca (zdarzenie z 2016 roku) pomoc dociera dopiero po czterech dniach.

Uwaga piąta:

„Mam w sobie żal za milczącą zgodę Pierwszej Damy, za brak reakcji Pana Prezydenta i wreszcie za jego akceptację i podpis pod ustawą o „deformie” polskiej oświaty…"

Jestem z rocznika, który uczęszczał do szkoły powszechnej siedmioklasowej. Swoich nauczycieli i wychowawców uważam do dziś za fantastycznych. Ale nie rozumiem kiedy mój 13 – letni wnuk opowiadając o swoich szkolnych sprawach, wymienia tylko trzech nauczycieli o których wyraża się w superlatywach, bo budzą w nim potrzebę pogłębiania wiedzy przedmiotowej, a reszta to jak mówi: „zakuj, zapamiętaj, zapomnij. Kiedy się dziwię i zadaje kolejne pytania to wychodzi, że dzisiejsza szkoła nie szkoli, a „hoduje głupców”.  Szkołę nie tworzy Pierwsza Dama i Prezydent, a jej nauczyciele.

Zgadzam się jednak z jednym. Pójdźmy da wyborów i zagłosujmy z własnym sumieniem, ale zwróćmy także uwagę, że to o czym pisze agitujący wójt, to niemalże odzwierciedlenie tego, z czym mamy do czynienia w naszej gminie. Jeżeli pełni władza jest tak zła, to może wójt na poparcie swoich słów, powinien pierwszy zrobić krok i zrezygnować z urzędu wójta, aby władza gminna nie była w jednych rękach?

Trochę to obłudne co pisze wójt i w zasadzie też chciałbym, aby nie robił z nas głupców. Każdy powinien zastanowić się, co zmieniło się i jak wpłynęło na każdego ostatnie 5 lat rządów jednej opcji politycznej. Wymienić na głos wady i zalety, a nie słuchać wójta, którego demokracja jest daleka od ideałów. Każdy powinien głosować tak jak podpowiada mu to rozum, albo serce, a nie poglądy wątpliwych autorytetów.

Autor:Wyborca

Komentarze:
06-09-2021
~chachacha ale mu pojechałeś.:
06-09-2021
~Mietek z Rozalina:
A ja leję na obecnego wójta, bo to zwykły cieć i gminne popychadło.
06-09-2021
~Czesiek z Mlochowa :
A mówiły jaskółki, że już wójt Grzyb namaścił tego kandydata na nowego wójta, więc ta zmiana na "bezpartyjnego"... Pamiętamy jak z tym było.
01-09-2020
~helena:
za 2,3 miesiące będą nowe wybory,bo ustawa o podziale województwa mazowieckiego nabiera konkretów,będziemy mili szansę na nowe twarze,ale czy to mozliwe w takiej gminie?tu wszystko jest ze soba powiązane ,prawda?
01-09-2020
~to wspaniały pomysł:
Zbiórka na P&R o godz. 4.30 w dowolnie wyznaczone dni. Pamiętać o kosztach bagażu.
01-09-2020
~gminny lewak:
Ponieważ koszty kolejnej awarii oczyszczalni 'Czajka' będą ogromne i będą musiały być poniesione przez m. st. Warszawa, nasz gminny lewak, który Czaskoskiego tak gorąco i z takim wiernopoddańczym oddaniem wspierał w kampanii prezydenckiej, powinien namówić gminny aktyw do czynu społecznego na rzecz stolicy. W oznaczonym dniu wójt, radni oraz wszyscy nadarzyńscy urzędnicy zameldują się z wiadrami, baliami i czym-tam-kto-dysponuje i pojadą nad Wisłę, aby wyławiać fekalia z rzeki i w ten sposób wspierać Czaskoskiego w walce z przeciwnościami losu. Ten wspaniały pomysł, kolejny na który wpadł gminny lewak nadarzyński jedząc kolację, przyczyni się do umocnienia tradycyjnych więzi tęczowej przyjaźni i lewackich ideałów w naszych partnerskich miejscowościach.   więcej
01-09-2020
~do Katanga:
Tak jest! Mieszkańcy wybrali, to i mieszkańcy mają prawo krytykować. Takie to już zasady demokracji. A że podstaw do krytyki wójt i radni dają pod dostatkiem, stąd i uzasadniona krytyka. A dziennikarza proponuję nie obrzucać inwektywami, bo niezależny dziennikarz to jeden z elementów demokracji właśnie. Co by to było, gdyby w Nadarzynie zabrakło tego portalu, a istniała wyłącznie gminna propaganda, którą można bez groźby popełnienia wielkiej przesady porównać do wyczynów Goebbelsa stanu wojennego, czyli Urbana. Wracając do głównego tematu: wójt został wprawdzie wybrany w demokratycznym sposób, ale to nie zmienia faktu, że jest wójtem beznadziejnym, nie radzącym sobie z problemami i popełniającym raz za razem kolejne błędy i podejmując szkodliwe decyzje. Taka to i uroda tej demokracji, że powoduje ona że od czasu do czasu ludzie wybierają na stanowiska niemoty i nieudaczników. A rola dziennikarza i także mieszkańców, którzy interesują się sprawami np. gminy jest tych nieudaczników piętnować i krytykować.   więcej
31-08-2020
~Wisła piękna rzeka:
Oprócz napicia niech się też wymoczy w tym roztworze. Ciekawe czy mu narządy nie odpadną.
31-08-2020
~gminny lewak do poprzednika:
Tym bardziej, jeśli tam był jakiś przegląd, a dodatkowo Czaskoski mówi, że wodę można pić, bo g..no jest ozonowanie, to nasz gminny lewak powinien się napić. Skoro był w stanie ściągnąć telewizję do Nadarzyna i prowadzić agitację, to tym bardziej teraz powinien poprzeć swojego kandydata i zademonstrować swoje przywiązanie do gównianych, o przepraszam chciałem napisać, lewicoeo-progresywnych wartości. Niech pije na zdrowie, przecież za tym w końcu agitował!  więcej
31-08-2020
~Ale tam, zdaje się. był jakiś przegląd:
przez firmę zewnętrzną?
31-08-2020
~gminny lewak:
Agitował za Czaskowskim jak najęty. Publicznie na placu przed P+R zrobił mu laskę, wszyscy to widzieli. To teraz w ramach udowodnienia tego, że nie jest jak chorągiewka na wietrze, niech posłucha swojego 'promotora' i niech się napije wody z Wisły tam, gdzie z uszkodzonego kolektora brązowa ciecz leje się do największej z polskich rzek! No, niech udowodni ten gminny lewak, że ma jaja i niech się tej cieczy napije. Skoro agitował i zachwalał, niech teraz udowodni nam, że wierzy w Czaskoskiego i ma zaufanie do tego, co ów publicznie mówi!  więcej
29-08-2020
~gminny lewak:
Ja nie wiem, może ci progresywni tak mają: czego się nie dotkną, to się g..nem leje. W Wawie to się poteierdza i u nas w Nadarzynie też. Może to taka cecha immanentna tych ruchów i ideologii oraz ludzi, którzy je reprezentują. Na koniec krótka przyśpiewka, żeby nie było tak ponuro:"Płynie gówno do morza, do morza, cieszą się ludzie z Pomorza, z Pomorza, hej. Ach ty miły Rafale, Rafale, ty nam spuszczasz tę wonną falę, tę falę, hej". Powyższy poemat dedykuję niniejszym gminnemu lewakowi, niech sobie to wydrukuje i powiesi nad biurkiem w wójtowym gabinecie.  więcej
29-08-2020
~oj tam oj tam:
A ile razy u nas leje się bokiem do rzeki z oczyszczalni. Doszliśmy do tego że to jest normalka. Już nikt nie podnosi rabanu. Co miało zostać wytrute to już wytruli.
29-08-2020
~gminny lewak:
Na naszych oczach dzieje się historia! Jakie to postępowe, jakie europejskie! W Warszawie Czaskoski znowu leje g..no do Wisły. Ciekawe, czy gminny lewak nadarzyński, ten sam który witał Czaskoskiego w Nadarzynie, pójdzie za przykładem i też każe lać. Jak postęp to postęp!Jak nowoczesność i europejskość to na całego!   więcej
20-08-2020
~Wójt wyrażnie ośmieszył:
mieszkańców gminy.Takie sprawy jeżeli są w opinii absurdalne,pozostawia się na swoim podwórku,a nie publicznie drwi z ludzi.P.Zwoliński apeluję do pana: zabierz pan swojej żonie komputer.Te Jej komentarze to żenada.Niech cicho siedzi i pije tą słynną lemoniadę z miętą.  więcej
20-08-2020
~do czytelniczka:
Śmieje się z nas ten półgłówek? Naprawdę? Jełop, który został 'zainstalowany' w Nadarzynie jako klasyczny słup, który nic nie może, nic nie potrafi, na niczym się nie zna. Czym większy głąb, tym bardziej zadufany w sobie.
20-08-2020
~czytelniczka:
Bardzo nieładnie wójcie tak na warszawskim portalu wyśmiewać się z mieszkańców ,ile trzeba mieć w sobie jadu do mieszkańców aby tak z nich szydzić w internecie .MASAKRA dla wojta mieszkańcy- chodzi tu chyba o Kajetany to jak to opisane tak było bije im w dekiel hahah ale ładnie o wa sie wyraża a wy tak na niego głosowalisci ,a teraz się z was wyśmiewa   więcej
20-08-2020
~Te bardziej poważne nie nadają się:
do upublicznienia?...no tak, jakby to świadczyło. Po co ośmieszać/kompromitować urzędników, jak można mieszkańców;))
20-08-2020
~Bardzo zręczne to przekierowanie poważnych :
problemów na kumkające żabki i mrówki. Ktoś uwierzył?
20-08-2020
~do Jerzy:
A po co zmieniać nazwisko, mówimy o wójcie Gminy Nadarzyn. Ten człowiek nie jest ani, fachowcem, ani nie jest bezpartyjny, jak próbuję siebie przedstawiać, ani nie jest faktycznie wójtem, bo kto inny podejmuje decyzję i ma faktyczny wpływ na to, w jaki sposób funkcjonuje nasza gmina. Ale najgorsze w tym wszystkim nie jest to, że człowiek ów robi z siebie publiczne pośmiewisko, ale to, że przez swoją niekompetencję i brak przygotowania do pełnionej formalnie funkcji naraża na ryzyko gminę, jej mieszkańców i środki publiczne, którymi w naszym imieniu powinien uczciwie gospodarować.   więcej
20-08-2020
~jerzy do Do Wójta:
Wystarczy zmienić nazwisko i opis pasuje do obecnego Prezydenta.
20-08-2020
~do wójta GN:
Ile fałszywych informacji może być w jednym krótkim zdaniu? Okazuje się, że znacznie więcej niż się to większości z nas wydaje. No, bo weźmy 'na warsztat' takie zdanie: wójt Nadarzyna to bezpartyjny fachowiec. Prawda czy fałsz? Fałsz i to trzykrotny w jednym zdaniu! Zacznijmy od końca. Czy wójt to fachowiec? Nie, bo nie zna się na rzetelnym, uczciwym wykonywaniu obowiązków, które są w zakresie odpowiedzialności na tym stanowisku. Po bez mała dwóch latach od wyborów widzimy to praktycznie każdego dnia i na każdym kroku. Wójt jest niekompetentny, nie panuje nad swoimi urzędnikami i po prostu beznadziejnie zarządza sprawami gminy. Fałsz kolejny: bezpartyjny? Jak to jest z tą bezpartyjnością wójta mogliśmy się przekonać ostatnio, gdy w prymitywny, by nie powiedzieć,prostacki sposób prowadził zwyczajna agitację, opowiadając się po stronie jednej partii, co było i niesmaczne, i ocierało się o warcholstwo. Fałsz trzeci,najbardziej kompromitujący: czy człowiek, który formalnie został powołany na stanowisko wójta jest nim faktycznie, a nie tylko 'na pokaz'. Wszyscy w Nadarzynie podejrzewamy, a zdarzenia dnia codziennego i docierające sprawdzone informacje potwierdzają, że człowiek, który pełni tę funkcję jest zwykłym figurantem, albo jak kto woli 'słupem', który został wystawiony na to stanowisko przez układ nadarzyński. W rzeczywistości nasza gmina rządzi od lat kto inny, więc de facto wójt to nie wójt, czyli kolejny fałsz. Uff! Jedno krótkie zdanie, s tyle w nim fałszu.  więcej
19-08-2020
~ bies 0,5:
Nie rozgryziosz
19-08-2020
~On bezpartyjny , he he kuwa ,zwykły przedłużacz, czyli chyba kabel.:
Czyli rzecz o bezpartyjnym Wójcie Gminy Nadarzyn – Dariuszu Zwolińskim
19-08-2020
~socjal ista:
Wójt Zwoliński to niebywale skompromitowny człowiek.
19-08-2020
~kim irsen:
Ciekawe kim był jego ojciec w czasach komuny.
19-08-2020
~OMON ATEA:
A może wójt pojedzie na Białoruś tam zdobywa sie punkty. Droga prosta trzeba tyko chcieć.
19-08-2020
~może bądźmy bardzie ludzcy.:
nie można wójta hejtować
19-08-2020
~Heit na wójta to głupota:
19-08-2020
~Malczikowskie wyrąbane:
19-08-2020
~Befsztyk ze szczura:
Ludzie zobaczcie jakich milionowych majątków dorobili się ludzie ze świecznika gminy Nadarzyn, zobaczcie jak ich rodziny kwitną i opływają w luksusy, a wy głosujący na ich wybór i ichnie miliony , macie tylko ochłap. Oni się pasą a was rżną i się z was śmieją na grilu, jak wypiją do dna.  więcej
19-08-2020
~Obserwator z dala.:
W mediach europejskich piszą że nadchodzi koniec starej łukaszenkowskiej białorusi , oby to przeniosło się na gminę nadarzń rządzoną metodami biełorusińskimi od około 20 lat. Czas kończyć z pijaństwem i malwersacjami .
19-08-2020
~Nadarzyniak coś sobie przypomina do pana lewaka.10-08-2020 ~gminny lewak::
Już kiedyś chyba czytałem wpis na stronach nadarzyn tv, żeby obecny wójt pochwalił się kim był jego tata w latach komuny i jakie zajmował stanowisko, lub po prostu co robił , mówiąc krótko, jaką robotę wykonywał w robocie, no bo chyba gdzieś ku..a pracował .   więcej
19-08-2020
~BIAŁORUŚ PRAWDZIWA.:
I znów im wyciekło.
19-08-2020
~Rynek do 16-08-2020 ~Łukaszanka w Nadarzynie!::
Ciekawy pomysł z tymi kluczami, ale ja uważam że główne uroczystości powinny odbyć się przy kamieniu azerskim który postawił były wójt i jego zastępca. Pamiętamy jak jak komanda azerskie wraz z niemcami mordowali ludność Warszawy, w czasie drugiej wojny światowej. To gmina okryta hańbą.  więcej
19-08-2020
~Ale o co chodzi?:
W czasie utajnionych obrad rady gminy Nadarzyn przewodnicząca apelowała do radnych, aby ci podjęli uchwałę przyznająca prawo do pobytu na terenie gminy Prezydentowi Łukaszence. Ze łzami w oczach radna z Komorowskiej zapewniała, że wobec krzywdy, która dzieje się jej pobratymcowi, towarzyszowi Łukaszence, jest gotowa pokryć z własnej kieszeni koszt pobytu dostojnego gościa w Polsce, chce udostępnić mu do zamieszkania własny dom, a także przygotowała ciekawy program kulturalno-wypoczynkowy tak, aby dostojny gość nie nudził się na uchodźstwie. Ostatecznie propozycja przepadła, bo radny Perzyna oświadczył, że ma w du..ie Łukaszenkę i przewodnicząca, a jeśli ta ostatnia chce pomagać towarzyszom na Białorusi, to niech tam wyjedzie i zajmie się rozpędzaniem protestujących.  więcej
16-08-2020
~Łukaszanka w Nadarzynie!:
Sensacyjne doniesienia z ostatniej chwili. Prezydent Łukaszenka zdecydował się wobec narastających protestów na ucieczkę z Białorusi. Na miejsce swojego azylu wybrał Nadarzyn, gdzie jego zdaniem panują najbardziej korzystne warunki do życia dla ludzi takich jak on. Na swoją siedzibę na uchodźstwie Łukaszenką wybrał dom znajdujący się przy ulicy Komorowskiej, należący do Przewodniczącej Rady Gminy. Łukaszenka stwierdził, że u tej gospodyni będzie czuł się jak u siebie, a poza tym będzie mógł rozmawiać ze swoją gospodynią w języku ojczystym jej rodziny. Na dzień jutrzejszy zapowiedziano uroczyste powitanie dostojnego gościa przez wójta w budynku gminy. Planowane jest przyznanie honorowego obywatelstwa, a także dostojny gość otrzyma symboliczne klucze do gminy. Na zakończenie planuje się odśpiewanie Międzynarodówki oraz wznoszenie proletariackich okrzyków i komunistycznych haseł.  więcej
10-08-2020
~2 pytania:
O czym była wzmianka w tym numerze WN? Dlatego leży schowany?
10-08-2020
~gminny lewak:
Co Wam to przypomina? Palenie, niszczenie, albo rekwirowanie prasy, książek lub czasopism? Przecież tak robili faszyści, a przede wszystkim komuniści i ubecy. Tak działa władza w Nadarzynie: jest numer pisma gminnego, to się go rekwiruje i niszczy, bo zawiera niewygodne informacje! Przecież to się w głowie nie mieści! I taki ktoś jest wójtem, gęba pełna frazesów o szacunku i potrzebie współpracy, a na co dzień standardy ubeckie! Takiego mamy w Nadarzynie wójta. Skąd się biorą tacy ludzie, z jakich rodzin muszą pochodzić, żeby stosować takie praktyki?   więcej
10-08-2020
~redaktor naczelna Dorota Sobolewska pracownik gminy:
Niech wyciągnie z lamusa numer WN z Pierwszą Damą na okładce. Schowany skrupulatnie. No chyba czas najwyższy. A jak nie to powiadomimy samego Prezydenta. Ładnie będzie wójtowi?
10-08-2020
~gminny lewak:
Czaskowski ogłasza: 'Mińsk Warszawa, wspólna sprawa'. No ciekawe, co teraz zrobi nasz gminny lewak, przecież on i ci, co za nim stoją rządzą przy pomocy ubeckich metod, takich samych jakie na Białorusi stosuje Łukaszenka! Gminnemu lewakowi proponuję odezwę do mieszkańców Nadarzyna, w którym wezwie do szturmu na gminny ratusz przy Mszczonowskiej i odbicie władzy z rąk koordynatora i radnej waclawiakowej! To ci będzie odezwa.   więcej
28-07-2020
~gminny lewak:
My tu sobie Gadu-Gadu o wyborach, o zerwanych plakatach, a tu po malutku, po cichu gminny lewak szykuje nam drastyczne podwyżki opłat za śmieci. W końcu hetman musi się na nas dorobić, nie po to zrobili wuefistę wójtem, żeby nie dbał o interesy sitwy. Płakać i płacić - tak ma być!   więcej
20-07-2020
~do wójta GN:
Zleć badania środowiskowe śmieciowiska przy Turystycznej! Sortownia działa od 7 lat bez badań, bez faktycznej kontroli, tylko 'na słowo honoru' właściciela hetmana! Przecież to skandal i jawna stronniczość urzędników gminnych na czele z wójtem. Właściciel hetmana to kilkukrotny recydywista skazany prawomocnym przez sądy za prowadzenie działalności niezgodnie z przepisami. Nikt nie wie, co tam się dzieje, jakie odpady tam trafiają, co jest zakopywane, co wywożone. Do tego lokalizacja, którą stanowi zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi. Stan w końcu po stronie ludzi, po stronie ludzi. Zacznij zachowywać się przyzwoicie!  więcej
19-07-2020
~Brawo dla tego artykułu. :
Super argumenty.
18-07-2020
~gminny lewak:
Za takim językiem i obyczajami jest nasz wójt? O takie wartości mu chodzi? Do tego chce nas namawiać? Za tym agitował, żeby głosować? Naprawdę? No to bardzo proszę: ***** wójta i koordynatora!
17-07-2020
~lol:
wójt jak to można poczytać co wypisuje na swoim fb cała wina za niepowodzenia swoje obarcza pisowców ,a wielu jak widać mu wierzy co przedłożyło się w wyborach.jednak gdy to dosięgnie w końcu ich to się przekonają czy warto tak było temu wójtowi w te bajeczki wieżyc  więcej
16-07-2020
~mieszkanka do 13-07-2020 ~Darek::
No widzę ,że jesteś człowiekiem bez szacunku dla innych ,ja Ci zwróciłam uwagę ,że to portal lokalny anie zajmujący się gospodarką krajową .Ty od razu wyzywasz mnie od najgorszych (na marginesie powiem ci ,że moje IQ jest dobre bo jednej z najlepszych szkół z wynikiem najlepszym w wawie bym nie skończyła ,ale się tym nie chwalę).Ty natomiast jak większość PO-wcow wyzwać obrazić bez powodu bo ktoś raczył ci zwrócić uwagę ,że się mylisz,masz uwagi to możesz je napisać,a nie od razu kogoś z błotem mieszać .  więcej
16-07-2020
~Mietek z Rozalina:
Ubeckie metody i chamska propaganda lewackich poglądów oto sposób w jaki wójt i jego otoczenie zarządzają nasza gminą. Nic dobrego z tego nie będzie. Nic dobrego dla uczciwych ludzi, bo tacy jak koordynator czy radna z Komorowskiej będą się mieli doskonale.  więcej
16-07-2020
~Mietek z Rozalina:
Ubeckie metody i chamska propaganda lewackich poglądów oto sposób w jaki wójt i jego otoczenie zarządzają nasza gminą. Nic dobrego z tego nie będzie. Nic dobrego dla uczciwych ludzi, bo tacy jak koordynator czy radna z Komorowskiej będą się mieli doskonale.  więcej
13-07-2020
~szkodaczasu:
Zwoliński Un cóś dziś do ludzi godoł na FB na livie , jak nie Un , ale to Unnn, a jednak jak nie Unnn hahahaa
13-07-2020
~do poniżej:
i przestań niszczyć nadarzyn,tv kłamliwymi pozwami pisanymi przez gminnego prawnika dyktowane przez 3,18 zamiast tego zacznij z nimi działać uczciwie
13-07-2020
~do wójta GN:
Wyciągnij rękę do zgody! Pojednaj się z ludźmi! Zwolnij pijaka, przestań popierać złodziejstwo i rozkradanie publicznych środków. Przeprowadź badania środowiskowe śmieciowiska przy Turystycznej. Bądź uczciwym i rzetelnie wykonującym swoje obowiązki urzędnikiem samorządowym. Czy my naprawdę aż tak wiele oczekujemy?  więcej
13-07-2020
~we wienzieniu wygrał trzaskoski:
ciekawe na kogo oddał swój głos radny złodziej od kwiatów.
13-07-2020
~prostactwo liche.:
Czy to prawda ze Lejdi Popielnica zabrała głos na face buku.
13-07-2020
~Darek:
Do mieszkanka 9:55:30 No cóż bystra to Ty jednak nie jesteś i nic nie zrozumiałaś z wpisu.Jak baran prowadzony na rzeź beee beee beee.Nakręcona katarynka bez mózgu.Napisze jeszcze raz , gospodarka jest ważna i rozwój np gminy , reszta to tematy zastępcze ograniczonych ludzi.Od 30 lat podzielili naród który idzie ku przepaści, pięknie to widać np w Nadarzynie na tym portalu.Pis reprezentuje interesy żydoameryki A Po koncernów Niemieckich.A Polacy co ?wojenka ideologiczna w teatrzyku lalek z góry napisanym scenariuszem przez okupantów gospodarczych.Ale żeby to rozumieć trzeba mieć IQ wyższe od ameby, a jak widać u Ciebie z tym problem.  więcej
13-07-2020
~Mietek z Rozalina:
Wójt nawołuje do ochrony demokracji przy okazji w prymitywny sposób próbując przemycać wartości pseudo-lewicowe. Czy w ramach tych wartości mieszczą się również praktyki rodem z czasów stalinowskich. Czy tak ma wyglądać demokracja w rozumieniu naszego kochanego włodarza? Z jednej strony gębą pełną frazesów i banałów, z drugiej bezpardonowa walka wszelkimi sposobami z tymi, którzy myślą inaczej. Nękanie dziennikarza ujawniającego nieprawidłowości w gminie, ciąganie po sądach i brutalne tępienie wszystkich, którzy ośmielają się myśleć inaczej. Poszanowanie dla opinii innych? Wójt gminy Nadarzyn udawadniali swoimi działaniami, że nie ma o tym pojęcia, że w gruncie rzeczy jest człowiekiem nietolerancyjnym, pozbawionym skrupułów i nadużywającym swojego stanowiska urzędnika samorządowego. I ktoś taki chce nas uczyć demokracji!  więcej
13-07-2020
~do gminnego lewaka:
Do roboty się weź uczciwej, a nie demokracji nas będziesz uczył! Nie za to masz płacone i nie za to odpowiadasz.
13-07-2020
~do poniżej:
oraz jego zon czy przeprosi za swoje nietaktowny wpis mnie bardzo jej wpis oburzył jak tak można porównać wyborców i wynieść nad niebiosa swego męża
13-07-2020
~mieszkaniec Nadarzyna:
Czy wójt przeprosi nas, mieszkańców Nadarzyna za swoje nieodpowiedzialne zachowanie w trakcie kampanii wyborczej? Za warcholstwo, za prymitywną agitację polityczna, w końcu za narażenie na śmieszność Nadarzyna poprzez jego infantylne, lewackie zachowanie i komentarze? Czy przeprosi nas za to, że zamiast uczciwie i rzetelnie pracować nad rozwiązywaniem problemów naszej gminy zajmuje się walkę ideologiczną i próba promowania lewackich wartości? Czy w końcu przeprosi nas za to, że zatrudnia w urzędzie pijaków, chroni ich i pozwala na łamanie prawa? Przeprosi nas? Nie przeprosi, bo do tego potrzebna jest klasa i odpowiedni poziom intelektualny, a tych przymiotów wójtowi najwidoczniej brak.  więcej
13-07-2020
~mieszkanka do 07:40:11 ~Darek::
Panie to jest lokalny portal o lokalnych sprawach i nieprawidłowościach w gminie ,których nie dowiesz się z propagandowego gminnego portalu czy gazety ,Sprawy krajowe i światowe to czytaj na tych ogólnych i oglądaj wszystkie stacje TV
13-07-2020
~do ~~zrozumiałem::
własnie uważna za ... zobaczcie wpis żony wójta --mieszkańcy to aż trudno mi tu to napisać jak nas uważa wykształcona kobieta po prostu wstyd ,mąż to dyktator według niej a reszta to kiedyś aby nie obrazić mówiło się plebs co im sie powie to zrobią dla swego dyktatora a potem kopa w dupe .I taka jest tez polityka jego kandydata z PO   więcej
13-07-2020
~Koniec mafii vatoskich:
Koniec z rozkradaniem majątku publicznego, koniec złodziejstwa.
13-07-2020
~Wiadomość dla marnego byłego wuefisty jeżeli już się obudził.:
Wyniki cząstkowe z 99,97 procent obwodów są następujące:Andrzej Duda - 10 413 094 głosy, tj. 51,21 procentRafał Trzaskowski - 9 921 219 głosów, tj. 48,79 procent.Frekwencja wyniosła 68,12 procent.
13-07-2020
~ha ha ha ha haha ha jak głośno wyją:
08:33:32~Och jak go glośno słychać w gminie.:Kwi kwi kwi kwi kwi kwik kwik kwik.
13-07-2020
~Zasłyszane jednym uchem i podejrzane jednym okiem.:
Gdy zdeklarowany ateista, usłyszał wynik wyborów, to krzyknął o Jezu , następnie przeżegnał się i powiedział, teraz to już amen.
13-07-2020
~Wyborca.:
PONOĆ PIJAK BARDZO PRZEŻYWA TEN WYNIK.
13-07-2020
~Bravo nadarzyn tv:
Bravo PIS.
13-07-2020
~Dzięki Bogu i mądrym ludziom.:
Cieszę się, że wygrali Polacy z krwi i kości. Starokomuna i ich naśladowcy muszą zrozumieć, że tym razem, Polak mądry po szkodzie i nie dał się nabrać, by być dalej ciemiężonym.
13-07-2020
~Oliwa sprawiedliwa.:
Ateistyczny świat się nie sprawdza.
13-07-2020
~HA HAHA ALE HISTORIA.:
Wypie.....ć , wypie....ć, wypie ...ć.
13-07-2020
~Och jak go glośno słychać w gminie.:
Kwi kwi kwi kwi kwi kwik kwik kwik.
13-07-2020
~Darek:
To już robi się nudne. Nudne te artykuły , sorry kiedyś myślałem że chodzi o śmieci i słusznie , czy o poprzedniego wójta też słusznie bo władza odbija.Wiesz co mnie interesuje? Jak mawiał klasyk "gospodarka głupcze".Interesuje mnie dlaczego rząd podniósł VAT na drewno opałowe A zmniejszył na pomarańcze z Hajfy , które cenowo w zagranicznych marketach będą tańsze od rodzimych jabłek.Dlaczego nie ma koronawirusa w korporacjach A jest w małych przedsiębiorstwach czy kopalniach które są zamykane A jednocześnie Polska zalewana jest węglem z Kolumbii czy RosjiDlaczego Szumowski raz śmieje się z maseczek by po chwili kazać je nosić.Dlaczego na wiecach nikt nie ma maseczki A idąc do sklepu musimy zakładać pod karą mandatu? I tak można pisać długoDlatego czy to Ci z lewa czy Ci niby z prawa won od samorządów.I bardzo dobrze że w Nadarzynie Jest Wójt który bynajmniej oficjalnie nie należy do żadnej partii bo czy to PIS czy Po to tylko sztuczny podział A i tak na górze ten sam zarządca i nie jest to wykreowany medialnie Kaczyński i nie jest to Tusk. Ten podział (dla plebsu)ustalony był w 87 roku i trwa do dziś.  więcej
13-07-2020
~Mietek z Rozalina:
Czy teraz ze strony wójta możemy spodziewać się kolejnych aktów warcholstwa i politykierstwa? Czy może jednak w końcu zajmie się tym, co jest jego psim obowiązkiem, tj. uczciwą pracą. Osobiście bardzo w to wątpię. Ktoś kto przyłapany na gorącym uczynku ukrywania pijaństwa wśród urzędników gminnych (chodzi o zastępcę), ktoś kto na koszt podatnika zatrudnia pijaka skazanego prawomocnie za jazdę w stanie upojenia alkoholowego, nie zasługuje na moje zaufanie. Ten człowiek zdolny jest do wszystkiego, tylko nie do uczciwej pracy dla dobra gminy i jej mieszkańców.  więcej
11-07-2020
~gminny lewak:
Ten artykuł powinien być zatytułowany 'Gminny lewak', ponieważ postawa i poglądy, które reprezentuje wójt to skrajne lewactwo.
11-07-2020
~~~zrozumiałem:
Wójt Dariusz Zwoliński uważa mieszkańców za …
11-07-2020
~~zrozumiałeś:
Dariusz Zwoliński - Wójt Gminy Nadarzyn Mateusz zacytowałeś, może nawet przeczytałeś, szkoda ... że nic nie zrozumiałeś.
11-07-2020
~do 18:52:31 ~Taka sytuacja, załóżmy, że rzecz dzieje się ::
10 lat socjali to minimum kilkadziesiąt tys zł, jak nie więcej. Można sobie pozwolić na fryzjera i drogie sporty;-))...z kieszeni innych ludzi.
11-07-2020
~do 18.49:
Chodzi mi o to że: ludzie tu piszący o wójcie NIGDY tego mu nie powiedzą w oczy. Ani też słowa krytyki w oczy swojemu radnemu choćby coś ukradł. Choćby tylko siedział milcząc na sesjach i kasował diety. Ani słowa krytyki od wyborców.
11-07-2020
~A pro pos fb wpisu::
mieć prawo a mieć klasę robi różnicę;)
11-07-2020
~lol:
zacytuję zdanie z wójtowego FB "Zacznijmy szanować odrębne zdanie." czyli wszyscy musimy to robić ale jak inni napiszą o nim prawdę to od razu podaje ich do sądu to się pytam Wójcie do kogo te słowa kierujesz skoro sam ich nie przestrzegasz!!!!!
11-07-2020
~czytelniczka:
Czy jest już cisza wyborcza? wchodzę na fb i widzę agitację wójta czy to nie jest złamanie ciszy wyborczej? przecież wójt wmawiał nam swoim wyborcom ,że jest bezpartyjny a teraz agituje swoimi wpisami czy to jest złamanie ciszy wyborczej ?bo z tego co pamiętam sam pozwał portal jak widniały tu tydzień banery pisowskie ,a teraz sam tuz na kilkanaście godzin przed wyborami daje taki agitacyjny post   więcej
11-07-2020
~czytelniczka:
Właśnie jestem ciekawa czy wójt Nadarzyna pokarze publicznie pisma lub nagranie!!!!!???? w których rzekomo został jak napisał OBWINIONY przez i tu wymienia z nazwiska ludzi ,ciekawe czy jemu wolno rozpowszechniać kłamstwa i pisać nieprawdę .Mam nadzieje ,że dotrze to do tych osób i wytoczą mu tak jak on szybko wytacza procesy temu portalowi,że zostanie ukarany za pisanie kłamstw i wprowadzenie ludzi w błąd czym hejtuje przeciwko obecnemu rządowi   więcej
11-07-2020
~mieszkaniec Nadarzyna:
Złodziejską gmina z lewackim wójtem. Kto to dziadostwo popiera i wybiera? Mieszkańcy Nadarzyna. Naprawdę tacy jesteśmy? Dajemy swoje przyzwolenie na złodziejstwo, pijaństwo i lewackie ekscesy wójta?
11-07-2020
~Zakładając, że taka sytuacja mogłaby mieć:
miejsce, skąd takie decyzje wyborców? Właśnie dlatego, czasem ręce opadająś i ludzie wolą żyć własnym życiem. To nie strach. Kojarzycie ludzi, którzy w kinie na horrorach ciągle gadają i się śmieją - ze strachu oczywiście - czasem takie gadanie wynika właśnie z obawy i stachu o własną przyszłość. Więc, kto tu się boi?   więcej
11-07-2020
~Taka sytuacja, załóżmy, że rzecz dzieje się :
np. w Walendowie. Jest małżeństwo, które stara się o separację i dostaje ją, no, np. w 2011 r. Przysądzone alimenty itd. Wszyscy sąsiedzi i znajomi utrzymywani są w przeświadczeniu o separacji, ale....małżeństwo nadal mieszka razem. Zgodnie z prawem, może tak być. Ale, załóżmy, że np. 5-6 lat później mąż zakłada firmę (ten, który płaci alimenty) i wciąga żonę (tą, z którą ma separację i płaci alimenty) do małżeńskiej wspólnoty majątkowej. A to już dziwne. Pytanie - biorąc pod uwagę, że: 1. w roku zasądzenia separacji np. urodziło się dziecko, więc trwa okres wychowawczy (podczas którego należy się mnóstwo socjali), 2. tatko pary - załóżmy - jest urzędnikiem w gminie, co czasem pomaga, 3. małżeństwo mieszka razem i mimo separacji oraz alimentów - mają wspólnotę majątkową, 4. dużo starania wkłada się w utrwalenie separacji u znajomych (mydlenie oczu?)..... czy może w takiej sytuacji chodzić o "status samotnej matki"? I czemu to miałoby służyć? Oczywiście, opisana sytuacja jest tylko przykładowym założeniem. Przypominam, że urzędy nie mają własnych piniędzy.  więcej
11-07-2020
~mieszkanka do 17:18:20 ~do 15.23::
i tu masz rację ale co z tego jak admin naraża skórę dla całego ogółu ,a broni go tylko garstka tych co umieją się wójtowi przeciwstawić.Admin kreuje wolność słowa ,pozwala każdemu tu na wypowiedzi a wójt tłumi to wszystko pozywając go cały czas do sądu ,tym chce go zniechęcić do dalszego prowadzenia portalu bo sądy kosztują adwokat bierze na pewno ponad 2 tysiaki a wójt sam nie płaci za to tylko z kasy gminy a ludzie na to pozwalają aby swoje małe EGO łagodził naszymi pieniędzmi .Gdyby miał wydawać ze swoich to wiedzcie nie robił by tego bo miesięcznie tyle nie zarabia co na sady wydaje aby zniszczyć WOLNOŚĆ SŁOWA I TA DEMOKRACJĘ Czy powiemy temu wójtowi wreszcie NIE MAMY TEGO DOŚĆ ????  więcej
11-07-2020
~Ja przypuszczam, że tu nie chodzi o strach.:
Ktoś tych ludzi wybiera. A wybiera się osoby, z którymi wyborcy się identyfikują. Biorąc pod uwagę wieloletnią bezkarność, mimo oczywistych faktów, nie warto babrać się w bagnie. A uczciwa prasa daje niemal obiektywny (nie ma ludzi całkowicie obiektywnych)pogląd i możliwość zmian podczas każdych kolejnych wyborów (tajnych - zdaje się). Więc tu nie chodzi o strach, tylko większościowe przyzwolenie, osób identyfikującuch się od 20 lat z gminnymi urzędnikami.  więcej
11-07-2020
~do 15.23:
No to powiedz, powiedz wójtowi NIE. Inaczej pozostanie tylko twoje puste hasło rzucone w powietrze. Wielu ludzi tylko pisze a kolana im trzęsą się ze strachu. Naprawdę odważny jest tylko admin tego portalu.
11-07-2020
~Świadomiem łamie prawo.:
Nie udziela dostępu do informacji publicznej.
11-07-2020
~Dużo osób inteligentnych siedzi teraz na tzw. kasie:
lub wózku widłowym, z prostej przyczyny....nie są w stanie przekroczyć tych granic (moralności, honoru czy przyzwoitości), które dla wielu - nie istnieją. Chętnie zrzekną się 13-tki.
11-07-2020
~Kompleksy;) leżą u podstaw takich "kreacji":
Jakby tak porównać w-f z jakimś ścisłym tech kierunkiem np. polibudy (czy innej państwówki), to trudno ich nie mieć. Inteligencji to pozbywano się w Katyniu. Nikt naprawdę inteligentny, nie będzie się "kreował" ...bo nie musi. Inteligencja prawdziwa jest tak naturalna, jak poczucie humoru itp. Nikt tego nie manifestuje, eksponuje czy obwieszcza innym, bo nie widzi w tym nic nadzwyczajnego. ...Chyba, że ma kompleksy;))), świadomość braków i dostęp do wielu słowników z "yntelygentnymi" słówkami i zwrotami oraz specami od PR;-D Inteligencja a elita to teraz przeciwstawne słowa.  więcej
11-07-2020
~http://YouTube.com/WojciechCejrowski:
Http://YouTube.com/WojciechCejrowskiStop dla kneblowania wolności słowa i prawa do wyrażania swoich poglądów. Lewakom w typie wójta Gminy Nadarzyn trzeba powiedzieć stanowcze: nie!
11-07-2020
~Mietek z Rozalina:
A to jest moja odpowiedź na te bzdury wypisywane przez wójta o demokracji i wolności słowa. Cejrowski w kiblu - jest próba blokowania tego filmiku w sieci. Proszę oglądać i przesyłać dalej. Sam Cejrowski o to prosi i do tego zachęca. http://YouTube/Wojciech Cejrowski  więcej
11-07-2020
~mieszkanka:
haha wój krzyczy o demokracji???? a dlaczego sam jej zabrania w naszej gminie??? mamy prosty przykład portal nadarzyn.tv ciągany do sądu za własnie ta demokracje wolność słowa,inny przykład kto chce ti cos napisać czy dać reklamę jest co gnębiony i prykaz bo wylecisz z roboty ...to jest ta wójtowa wolność słowa i demokracja???? gdyby tacy rządzili jak własnie wójt mówi to dopiero by był słuszny cel o słowa tylko po jednej stronie politycznej ,to wtedy się dędzie działo sądy tylko opanowane jak widzimy przez jedna partie (jak to jedna ostatnio wykrzyczało do obecnego rządu to zemsta wydawanie wyroków nie zgodnych z prawem i niszczenie w ten sposób kazdego kto ma własne zdanie   więcej
11-07-2020
~do marioneta:
Siedzi w pokoju bez oznaczenia, ściśle tajne. Ale jak się posłucha tych ryczących śmiechów, popatrzy na te donoszone kawy i napoje to wszystko jasne.
11-07-2020
~Irek:
Ktoś taki, jak wójt wypowiada się na temat zagrożonej demokracji! To paradne i byłoby nawet zabawne, gdyby nie było jednocześnie groteskowe. Gmina Nadarzyn i demokracja? To tak jak Urban w stanie wojennym przemawiał do zachodnich dziennikarzy, przekonując ich o wyższości demokracji socjalistycznej. Na zewnątrz pałowanie i zamykanie ludzi do więzień, a oficjalnie troska o demokrację i prawa człowieka. Miała Polska swojego Goebbelsa stanu wojennego (Urbana), ma Nadarzyn i swojego. Czasy się niby zmieniły, a przekaz zawsze ten sam.  więcej
11-07-2020
~Marioneta.:
Przecież w gminie rządzi 3,18.
11-07-2020
~Janie Nowaku i Ruśczaninie:
Gdyby autor podpisał się imieniem i nazwiskiem to na jego podwórko pewnie coś by wpadło. A on sam byłby tak prześladowany jak młody kontrkandydat starego radnego kotleciarza.
11-07-2020
~he he :
Zwoliński to marny trener od wfu bez żadnych osiągnięć . Jego poparcie to jak gwóźdź do trumny.
11-07-2020
~Ateistyczny pocałunek.:
Bravo bravisimo.
11-07-2020
~Są też różne demokracje:
Demokracja, demokracja liberalna, demokracja kontrolowana...Są też różne prawdy:Prawda, półprawda i gównoprawda
11-07-2020
~Bo demokracja jest wtedy jak rządzą:
NASI
11-07-2020
~To są słowa Kaczynskiego:
Zacytowane przez DZ. Kolejna rzeczą jest to, że to suweren wybiera tak partie rządzącą, jak prezydenta. To samo jest w gminie. My wybieramy wójta i radę gminy. Tak zostało wybrane przez wyborców a nie wójta, dziękuję, dowidzenia.
10-07-2020
~Będzie myślenie:
Jakby tu udusić Majewskiego?
10-07-2020
~Do Ruśczanina :
Czy to programowy artykuł? nie sądzę. Też mam dość tej gminnej demokracji . Czas na zmiany
10-07-2020
~marek:
Wójt Gminy Nadarzyn jest zwolennikiem demokracji kontrolowanej, tj. takiej gdzie racja jest zawsze po stronie takich, jak on. Dlaczego? Dlatego, że oni, w domyśle te elita intelektualną, wiedzą lepiej, co jest dobre, a co jest złe. Nie ciemny lud, który nie wie, jak i na kogo głosować, tylko tacy wybitni myśliciele jak, nie przymierzając, nasz wójt. To on uzurpuje sobie prawo do tego, aby decydować, czy ludzie mogą głosować, czy nie. Demokracja kontrolowana, którą zadadzą się na jednej, podstawowej zasadzie: jest dobrze wtedy, gdy my rządzimy, a jak rządzi kto inny, to demokracji nie ma. Jak ta kontrolowana demokracja wygląda w Nadarzynie, dobrze wiemy i widzimy. Brud, smród i ubóstwo. Aha, jest jeszcze wójt, który zająć się sprawami gminy i jej mieszkańców, próbuje w nieudolny sposób bawić się w wielką politykę. A weź się, chłopie lepiej za miotłę, więcej będzie z tego pożytku, niż z tych grafomańskich wypocin na temat demokracji.  więcej
10-07-2020
~Ruśczanin:
Pod takim , programowym ,artykułem wypadałoby podpisać się imieniem i nazwiskiem .Wójt jest politykiem i ma prawo mieć i głosić swoje poglądy. Wyborcy rozliczą Go przy urnie wyborczej.Wyborcy w naszej gminie są inteligentni i sami podejmą decyzję .Nie sądzę ,żeby miał na nią wpływ Wójt czy też Autor tego artykułu.  więcej
10-07-2020
~Jan Nowak:
Ciężko się podpisać imieniem i nazwiskiem pod własnym artykułem? Czas na zmiany
10-07-2020
~Trenerzyno nie osmieszaj się:
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU