21 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Tomasza, Piotra, Tomisława

~Stevenacems
01:32 21-12-2024
Thanks for designing such helpful & enjoyable web space. I really look ahead... więcej »
~Raymondheath
04:24 19-12-2024
Eye Movement Desensitization and Reprocessing Therapy: Clarifying Common... więcej »
~Eric
06:25 18-12-2024
Hello Nadarzyn Owner,My name’s Eric and I just found your site Nadarzyn... więcej »

Spacerkiem po Naszej Gminie – Nowa jakoś(ć) inwestycji?

Komentarzy (41)
13-08-2018

Mieszkańcy Tulipanowej i Karmelowej w Nadarzynie po tylu latach nareszcie doczekali się oświetlenia ulicznego. No i chyba z tego powodu powinni być zadowoleni.

O oświetleniu tym, pisałem już w poprzednich artykułach, ale tu kolejna ciekawostka. Całość inwestycji opiewała na sumę 130 tys. zł. Mogłoby się więc wydawać, że inwestycja ta będzie zaprojektowana i wykonana na najwyższym poziomie.
Niestety, już na pierwszej lampie przy ul. Granicznej można zobaczyć dość mocno kontrowersyjne podłączenie zasilania tej, a może wszystkich nowo postawionych lamp.

Czy to tak było zaprojektowane, czy nie tak, a gminny inspektor nadzoru to odebrał?

Projektant zadbał o piękne słupy i ledowe lampy, tylko chyba zapomniał o tym, że żeby się świeciły potrzebne jest doprowadzenie zasilenia.

Teraz wygląda to na jakąś partyzantkę. Przewód owinięto wokół wysięgnika łukowego, poprowadzono go dalej i podczepiono przelotowo (o zgrozo!!!) do słupa telekomunikacyjnego, a następnie nad ul. Graniczną do zasilania starych lamp tam zamontowanych.

Jak na tak dużą kwotę przeznaczoną na tę inwestycję, to coś takiego nie powinno nigdy zaistnieć. Ale mieszkamy w Gminie Nadarzyn. Lampy są? Są. Świecą? Świecą. To kto by sobie zawracał głowę szczegółami.   

cdn… Paweł Kaleta

Komentarze:
16-08-2018
~Do poprzednika:
Jeden na pewno DZ, ale tego z jego ekipą trzeba wykopać.
16-08-2018
~Wybory 2018:
Do 27 sierpnia zgłaszanie komitetów. Czy jest już jakiś oficjalnych kandydat na wójta?
15-08-2018
~Podobna sytuacja jest w parku na Poniatowskiego:
Park po to żeby usiąść na ławce czy pospacerować,a oni jakieś cuda niezwity pomalowali,że nie wiadomo o co chodzi w tym wszystkim.
15-08-2018
~Mieszkaniec:
Witam, szykuje się następne gminne kuriozum. Przez środek parkingu przed Urzędem Gminy będzie poprowadzona ścieżka rowerowa. Ciekawe kto wpadł na taki "kozacki pomysł"? Większej durnoty wymyślić się już nie dało?
15-08-2018
~do poprzednika:
wg przysłowia " jak się bawić to do końca, a można " jak psuć to też do końca"= stawiam na DZ. Będzie wesoło.
15-08-2018
~Jasne:
Kto powiedział, że kandydatów ma być tylko 2. Może być więcej. Kto ma siły i chęć niech próbuje.
15-08-2018
~Do wszystkich:
Niech startują wszyscy co chcą podjąć się tego wyzwania. Czym więcej kandydatów tym mniejsze szansę Zwolinskiego.
15-08-2018
~do mieszkaniec:
rozumiem ,że pasuje Ci kod,ale nikt Ci nie dał prawa mnie obrażać,bo właśnie jestem w Pis i nie wstydzę sie tego,moge sobie spokojnie popatrzec w lustro i powiedziec nikogo nie obrażam...tak powaznie Pan Krzysztof pewnie będzie dobrym kandydatem,jeżeli zechce się podjąć takiego wyzwania a Ty pierwszy Go zmieszasz z błotem ?czy dobrze mi się wydaje? nie będzie dla Ciebie ważne czy jest mądry,właściwy na to stanowisko.... tylko przynależność partyjna ---gratuluję mądrości  więcej
14-08-2018
~do marek:
Jak to dobrze, że czasami wchodzę na ten portal- dzięki uświadomiłeś mnie, że te wybory jeszcze się nie odbyły a już są przegrane- wniosek siedzę w chałupie= dzięki, jesteś w i e l k i
14-08-2018
~Do Marek:
Qurde, tylko potrafisz narzekać. Chodzi Ci o to samo co mnie, ale przestaję kumać w co grasz. Chcesz zmiany czy nie?
14-08-2018
~marek:
Te wybory i tak są już przegrane a katastrofy,obawiam się, nie da się uniknąć. No bo jak można marzyć o wygraniu wyborów w dwa miesiące, skoro straciło się całą kadencję na biciu piany. No, nie, cofam to, co właśnie napisałem. Jedną rzecz udało się opozycji wywalczyć, a mianowicie: montaż koszy na śmieci przy przystankach autobusowych. Brawo! A teraz na poważnie; nie da się wygrać w Nadarzynie z PSL'em bez definitywnego rozwiazania kwestii (czytaj: zamknięcia) sortowni śmieci przy Turystycznej. Pisałem o tym i o powodach, dlaczego tak jest wielokrotnie i nie mam zamiaru się powtarzać. A teraz drugi wniosek, który dla wielu będzie nie do 'przelkniecia': jedyną siłą i formacja, która realnie jest w stanie wygrać w Nadarzynie z PSL'em jest PIS. O tym też już wielokrotnie pisałem, uzasadniając powody, dla których tak jest. I konstatacja trzecia, być może najważniejsza w kontekście tego, że trzeba będzie spędzić w opozycji kolejne cztery lata, bez widoków na szybką zmianę swojego położenia. Od złej, zdeprawowanej władzy, która rządzi i będzie przez najbliższe lata rządzić Nadarzynem, gorsza jest jedynie słaba i nieudolna opozycja. Taką właśnie słabą i wyjątkowo nieudolną opozycję w mijającej kadencji mieliśmy w Nadarzynie. Efekt był łatwy do przewidzenia, no i właśnie ten efekt się realizuje. A Pan Czyż to faktycznie może i dobry społecznik i organizator, ale 'papierow' na to, żeby wygrać w Nadarzynie z PSL'em nigdy nie miał i mieć nie będzie.  więcej
14-08-2018
~Szczęśliwi łysi :
Nic im nie stoi nic im nie wisi.
14-08-2018
~do Marka:
Znam osobiście Pana Roberta i nie widzę w Nim tej charyzmy, natomiast widzę w nim dobrego organizatora i społecznika - jest OK. Marku podaj swego kandydata to w tedy podyskutujemy o nim i o przyszłości naszej gminy.Dla ułatwienia dyskusji podaj cechy jakie powinien mieć Twój kandydat.  więcej
14-08-2018
~marek:
Bardzo przepraszam czytelników mojego poprzedniego postu, ale wygląda na to, że CHARYZMA Naczelnego Gluptaka Zielonego jest tak ogromna, że pod jej wpływem ludzie zaczynają popełniać błędy ortograficzne. Znajomość Języka Ojczystego, w tym zasad ortografii, jest obowiązkiem każdego, kto ma czelność, aby publicznie zabierać głos. Za popełniony błąd, najuprzejmiej przepraszam.  więcej
14-08-2018
~do mieszkaniec gminy:
Ja stawiam na Laskowskiego. Jest fachowcem i spoza układu polityczno-koleżeńskiego nadarzyńskiego
14-08-2018
~Ja już tu proponowałem:
Niech redaktor Wiktor zapyta potencjalnych kandydatów, czy chcieliby wystartować w wyborach.
14-08-2018
~do marek:
No to zrób coś człowieku! Nie krytykuj, tylko podpowiedz kogo wystawić na wójta. Zgadzam się z Tobą, trzeba zawalczyć o Nadarzyn, ale jak będziemy się tylko wewnętrznie kłócić, to niechybnie wynik będzie przesądzony.
14-08-2018
~do Marka:
dzięki, że się odezwałeś, bo bez Ciebie jest jakoś tak nijak. Lubisz walić prosto z mostu, a najlepiej Ci idzie walenie w Pana Czyża? doprawdy ,aż dziw bierze ile w Tobie jest negatywnego żaru do walki z tym panem?? Ja Ci Marku proponuję abyś sie sprężył i ten żar i całą siłę skierował na walkę z PsL, abyś pomógł ZIELONYM głuptakom w tej walce, aby nareszcie wróciła NORMALNOŚĆ w Nadarzynie i w całej gminie.. Włącz sie w kampanię przedwyborczą -PONAD PODZIAŁAMI.   więcej
14-08-2018
~Mieszkaniec gminy:
Jest kilka rozsądnych kandydatur na wójta. Ważne, żeby nie ten stary układ 3,18 i nie PIS bo to obciach.1. Dawid Koper2. dr Chusteckizastanówmy się nad tymi kandyturami i do dzieła
14-08-2018
~do poprzednika:
Dawid Koper- to jest dobry wybór/ jeżeli On wyrazi zgodę???/
14-08-2018
~marek:
Tak zupełnie na trzeźwo i bez emocji: sprawa wyborów, które odbędą się w październiku dla mieszkańców Nadarzyna jest niestety przesadzona. Brak kandydatów, brak programu, brak poparcia i tylko to nieustanne, bezproduktywne bicie piany. O tym, co stanie się z Zielonymi Głuptakami i ich haryzmatycznym przywódcą pisałem tutaj wielokrotnie, zwracając uwagę na to, że nieudolność i brak elementarnego instynktu zachowawczego doprowadzą przy najbliższych wyborach to katastrofy, jeśli za taką uznać kompletna degrengoladę, której emanacją jest postawa Pana Czyża i jemu podobnych. Zwracałem na to uwagę co najmniej trzy lata temu, więc w gruncie rzeczy nie ma czemu się dziwić. Ale to, co dzieje się z nadarzyńskim PIS'em, to jest w gruncie rzeczy i niepojęte, i zastanawiające do tego stopnia, że karze postawić pytanie, czy ekipa skupiona wokół Nowaka postawiła sobie ambitne zadanie bycia wieczną opozycją bez widoków na odbicie władzy w Nadarzynie z rąk tych bydlaków z PSL'u? Może ludziom z PIS' nie zależy na Nadarzynie, może celem nadrzędnym jest władza w powiecie czy w sejmiku wojewódzkim? Jeśli ci ludzie tak kombinują, to mogą się bardzo, ale to bardzo rozczarować, bo tym razem Nadarzyn nie ma powodów, aby głosować na PIS. Sprawa śmieciowiska nie załatwiona, działacze PIS'u są nierozpoznawalne, za wyjątkiem jednego Nowaka, brak spraw załatwionych pozytywnie dla ludzi w Nadarzynie. Drodzy działacze partii Jarosława Kaczyńskiego, przegrywając Nadarzyn, przegracie również w Pruszkowie, bo bez głosów z Nadarzyna nie da się wygrać w powiecie. Oj, będzie żal i zgrzytanie zębami!  więcej
14-08-2018
~do poprzednika:
No, ale żeby wywalić Zwola, to musimy mieć kim go zastąpić. Kim? Na kogo mamy głosować?
14-08-2018
~Trzeźwy:
Wielka akcja wywalenia pijaka wymaga w pierwszej kolejności wywalenia WF-isty.
14-08-2018
~WYBORY SAMORZĄDOWE 21 PAŹDZIERNIKA 2018 ROKU:
Wyrzucmy nieudaczników i cwaniaczkow i wybierzmy dobrego wójta i dobrych radnych. Mamy już mało czasu.
14-08-2018
~Misza:
Nic dziwnego że się nadarzyniakom podoba jak jeszcze 20 lat temu robili do swawojki. Autochtony miejscowe i przyjazdne to zmora tej gminy.
14-08-2018
~miejscowy:
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,autobusem-wjechal-w-las,268648.html
14-08-2018
~KIELBIK:
PANIE WOJCIE ZWOLINSKI KIEDY PANA ZAINTERESUJE NAGMINNE ZATROWANIE FEKALIAMI RZEKI MROWKI PRZEZ OCZYSZCZALNIE SCIEKOW KTORA SIE MIESCI NA KONCU ULICY TURYSTYCZNEJ.TA RZEKA UMARLA.KTO ZA TO ODPOWIADA KTO ZEZWALA NA TAKIE DRANSTWO.
13-08-2018
~Panie Wiktor że, zgadza się Pan na takie krótkie wywiady z potencjalnymi kandydatami? :
13-08-2018
~Do poprzednika:
Bardzo dobry pomysł. Panie redaktorze kamerę w rękę i pytać. Panu to najlepiej pójdzie a i my wszyscy będziemy mieli jasna sytuację na kogo zagłosować. Niech się zdeklaruja i niech powiedzą jaki mają pomysł na rozwój gminy. Popieram.
13-08-2018
~Do poprzednich 3 wpisów :
Pełna zgoda. Trzeba ich poprostu zapytać czy chcą. Czasu mało. A może Pan Wiktor zapytałby ich przed kamerą. Byłoby szybko i mielibyśmy jasna sytuację.
13-08-2018
~Bo to jest tak, że dla Grzybiarzy ich wójt, to złoty interes, a dla każdego innego człowieka:
być wójtem, to żaden interes. Pensja jako taka, ale duża odpowiedzialność i robota niewdzięczna. Za to dla mieszkańców gminy złotym interesem jest mieć dobrego gospodarza-menedźera, z prawdziwego zdarzenia wójta nie Grzybiarza.
13-08-2018
~Dobry byłby też Dyrektor nadarzyńskiego ZOZ-u,:
ale pewnie woli być lekarzem, niż wójtem.Tak gdybamy, kto by był najlepszy a najpierw taka osoba musiałaby wyrazić chęć udziału w wyborach. I tu jest pies pogrzebany, bo pewnie żaden nie będzie chciał.
13-08-2018
~A moim zdaniem na wójta powinniśmy zgłosić Pana Laskowskiego :
To samorządowe z prawdziwego zdarzenia. Mało takich w Polsce. Człowiek z zewnątrz, nieubabrany w nasze lokalne układu. Słuchałem go na zebraniu w Nadarzynie. On zaprowadzilby porządek w gminie szybko.
13-08-2018
~na smoka...:
U nas w Urzucie na łącznej wygląda to dokładnie tak samo. Biały kabel od starej lampy do nowej z owinięciem nadmiaru wokół słupa. Jest wesoło...
13-08-2018
~Moim zdaniem wójtem powinien zostać ten facet, co to za Nowaka kierował:
Przedsiębiorstwem Komunalnym (ZUK-iem). Miał jaja, wykształcenie zarówno techniczne, jak i prawnicze. Do tego uczciwy i sprawiedliwy. Poustawiał to towarzystwo w ZUK-u szybciej, niż się wszyscy spodziewali a oni sami mówili o nim, że jest dobry.
13-08-2018
~o moja święta aldoś:
jakie rażące błędy przeszkadzają, cytuje przysłowie,jak chce się psa uderzyć,kij się zawsze znajdzie,tylko kij ma dwa końce,pies potrafi ugryźć.Ale w tym przypadku kultura wzięła górę,zostało poprawione.
13-08-2018
~Ładnie:) :
Mój dziadek 20 lat temu też tak sibie zrobił na oborze.
13-08-2018
~No, poleję się ze smiechu:
Znowu 3,18 pochlał. No, nikt na trzeźwo nie wpadłby na to. No, McGiver gminny nadarzyński.
13-08-2018
~Były wójt też pił w godzinach pracy:
Może monterzy byli na cyku w robocie i po prostu pomylili słupy
13-08-2018
~W Gminie Wójt zatrudnia "tani" nadzór inwestorski:
Zwoliński sam napisał w najnowszych wiadomościach nadarzyńskich, że oszczędza na fachowym nadzorze inwestorskim. Dla laika to co wypisuje wójt może być sensowne, ale dla fachowca, który zna się na sprawie to co pisze i robi w inwestycjach wójt jest niedopuszczalne. Z resztą Koordynator gminnych inwestycji suto opłacany przez wójta ma tylko wykształcenie rolnicze, więc nic dziwnego, że kable energetyczne wieszają do słupa telekomunikacyjnego. A to tylko mała część faktycznych niezgodności na innych inwestycjach. Takie dyletanctwo wychodzi po latach, ale w tedy winnego nikt nie szuka.  więcej
13-08-2018
~Super ;))))):
Najlepszy jest słup telekomunikacyjny ;) Czy Orange wie, że ich słupy służą do przeprowadzania kabli elektrycznych?
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU