21 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Tomasza, Piotra, Tomisława

~Stevenacems
01:32 21-12-2024
Thanks for designing such helpful & enjoyable web space. I really look ahead... więcej »
~Raymondheath
04:24 19-12-2024
Eye Movement Desensitization and Reprocessing Therapy: Clarifying Common... więcej »
~Eric
06:25 18-12-2024
Hello Nadarzyn Owner,My name’s Eric and I just found your site Nadarzyn... więcej »

Trzech mieszkańców Ruśca blokuje budowę chodnika

Komentarzy (176)
29-10-2015

Wydawałoby się, że drogę, czy chodnik, tym bardziej, że prowadziłby on wprost do szkoły, chciałaby mieć większość ludzi nie tylko w naszej gminie, ale chyba w każdej napotkanej miejscowości.

Okazuje się jednak, że to myślenie jest błędne. W Ruścu kością niezgody na budowę chodnika przy ulicy Osiedlowej, stało się 30 centymetrów. To trochę więcej niż dwa palce, bo praktycznie cała stopa, ale ta szerokość spowodowała, że trzech mieszkańców nie zgadza się na budowę chodnika wzdłuż ich posesji.
Te 30 centymetrów to teren znajdujący się przed ich ogrodzeniami i jak twierdzą należący do nich, dlatego nie zgadzają się, aby chodnik naruszał ich prywatność.

O chodnik na sesji Rady Gminy pytał radny Paweł Ciemiński. Stwierdził on że wójt Janusz Grzyb na jednym ze spotkań z radą sołecką powiedział, że jeżeli nie będzie zgody tych trzech mieszkańców, to chodnik będzie budowany z ich pominięciem. Trochę inną wersję natomiast przedstawił zastępca wójta Tomasz Muchalski. Wyjaśniał on na sesji, że dopóki nie będzie rozgraniczenia działek ten chodnik po prostu nie powstanie.

Do obejrzenia także na YT:KLIKNIJ TU

Get Flash to see this player.

Komentarze:
09-11-2015
~princes:
Co dalej z chodnikiem ? Nastąpiło już to rozgraniczenie ? Kto coś wie na ten temat.
08-11-2015
~bolo:
Mnie interesuje wyłącznie chodnik dla dzieci. Czy coś się zmieniło od tej sesji? Mam nadzieję, że decydenci nie wykręcą się od tej inwestycji.Mieszkańcy nie odpuszczą tego tematu.
07-11-2015
~a:
Drodzy Państwo,Jak skończyła się sprawa zabójstwa młodej kobiety z Nadarzyna? Morderca siedzi?
07-11-2015
~Dobrowolnie nie odejdzie. Musi byc wyprowadzony przez Prokurature.:
07-11-2015
~hela:
no właśnie czy teraz też powie sądu sie nie boje bo Piechociński mnie wybroni ?
07-11-2015
~lol:
jego najbliższy przyjaciel Piechociński ,który miał go bronic stracił w swojej partii przywództwo ,to jakie ma teraz on wyjście ? takie samo rezygnacja
07-11-2015
~W końcu go dopadli.:
06-11-2015
~Grzyb rezygnuje.:
Słyszałem to od jego najbliższego kolegi Jurka.
06-11-2015
~Grzyb+ Muchalski+ Kuźmińska ponosą odpowiedzialność za makabryczne rządy w gminie.:
Te osoby i ich dokonania, przez te lata sprawowania władzy w gminie Nadarzyn pokazują, że to tzw. STARE TRIO Z MŁOCHOWA, jest nie godne sprawowania jakiejkolwiek funkcji w gminie i w żadnym urzędzie, na terenie państwa polskiego.
06-11-2015
~Muchalski to ciężki przypadek.:
Jestem doktorem, a moja żona jest profesorem. Nie wstydzę się przyznać do tego, że moja żona przewyższa mnie o głowę. Mam dla żony wielki szacunek i dlatego pytam pana, panie doktorze Muchalski. Bardzo proszę, niech pan powie, jaki ma pan szacunek dla swojej żony i rodziny , po przez te lata swoich dokonań zawodowych w gminie Nadarzyn, porównując je z latami w związku małżeńskim. Czytając wiele wpisów internautów, widać że pan w tym związku jest zupełnie goły, ale zawsze wesoły. Kto panu daje taką wesołość, czy to gmina tak rozwesela.  więcej
06-11-2015
~Agnieszka jest lepsza od niego bo mniej pije wody od Muchalskiego.:
Muchalski wycina konkurencję, czyli swoją najbliższą koleżankę z ulicy, byłą wicestarościnę pruszkowską i byłą zastępczynię wójta gminy Nadarzyn Janusza Grzyba, panią Agnieszkę Kuźmińską, do wyścigu po schedę, po fotel, po ich wspólniku, po wójcie Jonaszu Grzybie, a mianowicie, jest to wyścig po fotel wójta gminy Nadarzyn, bo Grzyba dni są policzone. Muchalski natychmiast przeszedł metamorfozę i wszystkim słodzi, nawet udaje grzecznego , chce wszystkim wszystko dać, żeby go tylko wybrali, ku.wa go mać. Na ostatniej sesji, Muchalski sprawiał wrażenie męża opatrznościowego dla naszej gminy, szkoda tylko, że nie sprawiał wrażenia męża swojej żony.  więcej
03-11-2015
~Poplecznik wojta:
Normalnemu czlowiekowi nie miesci sie w glowie, zeby robic takie numery.
03-11-2015
~jerzy z osiedla i ta jego papuga:
My czytaliśmy raport Najwyższej Izby Kontroli, sporządzony pieczołowicie, oraz bezstronnie przez kontrolerów NIK i wierzymy tym kontrolerom, a nie Grzybowi, Muhalskiemu i Kuźmińskiej, którzy wspólnie defraudowali miliony złotych, podczas swych rządów, z kasy urzędu gminy Nadarzyn, co opisał NIK w swoim raporcie pokontrolnym.  więcej
03-11-2015
~STARE TRIO Z MŁOCHOWA czyli Grzyb , Muchalski , Kuźmińska defraudowali miliony gminne czyli nasze.:
To trzeba wyjaśnić dokładnie, BO NIK WSKAZAŁ JASNO WINNYCH TYCH PRZEKRĘTÓW, a Grzyb nie był sam przy lewych milionach.
03-11-2015
~Piła motorowa:
Jestem w pogotowiu.
03-11-2015
~Skalpel :
A ja już się nie mogę doczekać, kiedy będę potrzebny.
03-11-2015
~Zadłużona gmina w potrzebie.:
Zabrać mu cały nielegalny majątek i zwrócić gminie.
03-11-2015
~Poplecznik wojta:
Ja nie zycze wiezienia, bo to bylaby najlagodniejsza kara. Z jakiego tytulu spoleczenstwo musialoby dalej go utrzymywac. Tylko rozliczenie oswiadczen majatkowych i naprawienie wyrzadzonych nieprawidlowosci.
03-11-2015
~Niech żyje nam.:
Sto lat , sto lat, niech żyje żyje nam. A kto? No oczywiście janek. A gdzie? We więźniu.
03-11-2015
~Świety Mikołaj i świeta za pasem.:
Oby jankowi przyniósł karcer.
03-11-2015
~przeciwnik wójta:
Ja mu życzę jak najgorzej t.j. długich lat więzienia, na które sobie w pełni zasłużył. Pisanie o karze w postaci chorej nogi jest dla mnie pozbawione sensu i jest zachowaniem niegodnym.
03-11-2015
~Nastepnych delikwentow tez czeka sroga kara boska.:
Oznaki juz widac.
03-11-2015
~Grzesznik do ponizej:
Dziekuje Bogu za taka kare. Bog jest nierychliwy ale sprawiedliwy.
03-11-2015
~Z pamietnika młodej lekarki.:
Jak noga gnije, to śmierdzi jak cholera.
03-11-2015
~do: mlodej lekarki:
Gangrena ma to do siebie, ze atakuje druga noge a nastepnie reszte ciala. Choroba ta trwa latami. I to jest najwieksza kara za to co ten osobnik wyrzadzil ludziom.
03-11-2015
~Na alegro zawsze najtaniej:
Sprzedam piłę spalinówkę.
03-11-2015
~Będąc młodą lekarką.:
JANEK ma duży cukier i noga gnije i nikt mu nie pomoże, tyko piła może mu pomóc.
03-11-2015
~@:
Noga noga powiadacie, co tam jedna noga, a co by było, jak by to głowa była chora, a głowę ma się jedną.
03-11-2015
~do ampótacja:
Jaka szkoda że ci dziadzia umarł.
03-11-2015
~ do 15:09:30 ~Niech mi ktos powie, ze to nie jest kara boska.::
Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy.
03-11-2015
~ampótacja:
Spszedam wuzek inwalycki po zmarlym dziatku.
03-11-2015
~Taka władza to hańba:
Grzyb to skandal wójtowania a Muchalski to skandal do kwadratu.
03-11-2015
~Gość pikniku :
Prezesa Hetmana na tym pikniku nie widziałem .Natomiast Muchalski paradował już od samego rana i zachowywał się tak jak by Hetman był jego własnością .A może jest???
03-11-2015
~008:
Jeśli chodzi o wice wójta to moja opinia o nim jest taka, że ma problem z panowaniem nad swoimi emocjami w różnych sytuacjach. Poza tym kompletnie nie sprawdził się jako urzędnik mający służyć obronie tej społeczności. Zwolnił Hetmana z oceny oddziaływania na środowisko wbrew zaleceniu Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie i na szkodę mieszkańców Nadarzyna. Mieszkańcy ponoszą koszty finansowe postępowań odwoławczych od tej karygodnej decyzji w sprawie Hetmana. W czasie pikniku pseudoekologicznego Hetmana w 2013r. Pan Muchalski na filmie jako pierwszy wystartował w grupie sołtysów i radnych, którzy udając zwykłych mieszkańców pozowali na zwiedzających instalację Hetmana. Przypomnę, że zakład Hetmana na ten piknik pseudoekologiczny został wymyty karcherami na tę imprezę a zamiast kompostu pokazano zwiedzającym wcześniej przygotowaną mieszankę ziemi i liści.   więcej
03-11-2015
~Rolnik małorolny:
Tanio sprzedam stary dyszel od furmanki, idealny na protezę.
03-11-2015
~Nie wiadomo co lepsze.:
Jeżeli amputują całą nogę, to może mały zyska na długości.
03-11-2015
~@ ty idioto:
Mowi sie podskoki na jednaj nozce.
03-11-2015
~Niech mi ktos powie, ze to nie jest kara boska.:
03-11-2015
~ty idioto amputacja tak się pisze nie ó:
03-11-2015
~mieszkaniec Nadarzyna:
jak wójt czuje się tak dobrze to po co jest na zwolnieniu lekarskim.
03-11-2015
~do kolega doktora:
mówi się ampótacja ty idioto
03-11-2015
~Z patologią na ty.:
Rodzina patologiczna to taka, w której co dziennie dochodzi do awantur, bo mąż nie szanuje swojej żony, a nawet ją bije. Ponadto zdrajca mąż , wyjeżdża każdego dnia, łajdaczyć się z kobietami, z którymi na co dzień pracuje. Pije wódkę szklankami i wraca późną nocą, czasami nawet zaszczany i mocno śmierdzący. Po takim nocnym powrocie , w zależności jak jest pijany, znów jest awantura z żoną i bicie słabszej żony. Ich życie jest istnym piekłem , a bardzo często jedyne dziecko na przykład, niech to będzie córka, jest w takich sytuacjach, między młotem a kowadłem. Tata obdarowuje córkę drogimi prezentami i przyzwoleniem na wszystko, to jego strategia, a mama która używa wszelkich środków, żeby dziecko wychować na wartościowego człowieka , wobec tatusiowego przyzwolenia na wszystko, często ponosi klęskę i prawie bije się z dzieckiem , żeby pokazać mu wartości nadrzędne i szlachetne, bez względu na pieniądz. Taki mąż to zakała rodziny i deprawator wszystkiego. W takiej rodzinie, dziecko nie czuje się bezpiecznie , a żona jest wyjątkowo poniżana i strasznie samotna , ba czasami wręcz odrzucona za młodu. Patologiczny mąż widzi cały czas tylko inne kobiety i wódkę, od której jest już uzależniony. Patologia męża ma pewnie głębsze podłoże i tu trzeba by przeanalizować jego ciężkie dzieciństwo i związane z tym przypadłości, które przenosi na swój obecny związek. Taką patologię przy bardzo wysokim stopniu dochodów , najlepiej leczy bieda i brak dostępu do nieograniczonych pieniędzy.   więcej
03-11-2015
~Ale jaja.:
Koń by się uśmiał ha ha ha rodzina na medal.
03-11-2015
~Do Chamów:
Ci co jadą bez opamiętania na zastępcę wójta to zwykłe mędy i ludzie bez honoru. Znam rodzinę Tomka i jest to bardzo przykładne małżeństwo. Takimi wpisami pokazujecie swoje oblicze. Popaczcie najpierw na swoje postępowanie, zaszczuwając i opluwając myślicie że ludzie przyzwoici to kupią?.   więcej
03-11-2015
~kolega doktora:
Ponoć wójt ma bardzo chorą nogę i grozi mu empukacja do samego małego.
03-11-2015
~Zobaczymy jak to jest z tą UCZCIWOACIA ? ? ?.:
Raporty NIK-u i oświadczenia majatkowe ?
03-11-2015
~to nie fama tylko fakt:
Wybory będą, ale na dwóch radnych bo ci niby uczciwi zapomnieli o swoich obowiązkach albo specjalnie nie złożyli oświadczeń. A i jeszcze jedno pan Wójt czuje się bardzo dobrze i ma z was niezły ubaw, jak się o niego martwicie.
03-11-2015
~nick:
Fama niesie, że w Nadarzynie mogą niebawem odbyć się wybory. W tej sytuacji p. Muchalski powinien zabiegać o wyborców a nie jątrzyc. W Ruścu punktem wyjścia jest chodnik dla dzieci do szkoły. Jeżeli powstanie to chwała p. Muchalskiemu, a jeżeli nie szans nie będzie miał żadnych. Taka jest moja opinia, bowiem znam nastroje i determinacje mieszkańców w sprawie chodnika. A z drugiej strony Rusiec miał zawsze pod górkę. Wszystko przychodzi z takim trudem. Inne wsie tak nie mają.  więcej
03-11-2015
~STARE TRIO Z MŁOCHOWA czyli Grzyb,Muchalski, Kuźmiśka defraudowali miliony z kasy gminy.:
Ich los jest przesądzony i w dodatku te układy z Hetmanem.
03-11-2015
~Mysle, ze CBA i Prokuratura rowniez interesuje sie T. M.:
03-11-2015
~Muchalski raczej się dobrze nie kojarzy.:
Jego morale i życie osobiste, pozostawiam do oceny wyborców. Ja i moja żona mówimy mu nie.
03-11-2015
~kolejny nowy dzień:
Szkoła w Ruścu powstała jako kiełbasa wyborcza zabezieczająca przed wyborem innej kandydatki. Teraz Grzyb przed odpowiedzialnością będzie uciekał w chorobę, a Muchalski ma przejąć stanowisko wójta. Kasy w gminie brak, więc alternatywa dla Ruśca głosuje na Muchalskiego, albo nici z chodnika. LUDZIE, CZY JUŻ ZAWSZE BĘDZIECIE CHODZIĆ NA SMYCZY SZMACIAKA I JEGO POMAGIERA???  więcej
02-11-2015
~To ten Tonek taki Rosputin ?:
02-11-2015
~D mój młodszy syn...:
Tomku, to twój syn z ejszyszek też przyjechał na Wszystkich Świętych?
02-11-2015
~do wygląda na to że i Zielona ma wyboje,::
Nie jestem sołtysem, ani radnym (nie interesuje mnie żadna funkcja), ale jest kilka dróg w tzw. Kradziejowie i Paszkowie. Tylko, czy wszystkie są gminne? Bo część mieszkających tam osób twierdzi , że są prywatne i żeby nimi nie jeździć autami.
02-11-2015
~wygląda na to że i Zielona ma wyboje,:
Jesteś sołtysem albo radnym rusz swoją głową gdzie mieszkańcy nie mają odpowiedniej drogi.Wygląda na to że nie znasz wszystkich dróg w Wolicy.
02-11-2015
~do 15:34:54 ~TO CHYBA NIE JEŹDZISZ ROWERAMI DROGAMI GDZIE SĄ WYBOJE:
Znając życie, to piszesz o ulicy Zielonej.
02-11-2015
~do hetman w Ruścu :
Po pierwsze to zwały ziemi są nie w Ruścu tylko w Młochowie. Po drugie to chyba jest właściciel działki. To czemu mówi się o Ruścu? Gdzie sołtys i radny z Młochowa? Ich teren ich problem. Tyle w temacie
02-11-2015
~Wolica zaczyna się prawie do Małych Janek a kończy się przy Maximusie:
02-11-2015
~TO CHYBA NIE JEŹDZISZ ROWERAMI DROGAMI GDZIE SĄ WYBOJE :
Jak sam piszesz Wolica jest bardzo duża,wygląda na to że jeździsz blisko swojego domu.
02-11-2015
~do 16 lat może i dłużej na drogę czekają mieszkańcy WOLICY::
O której drodze piszesz? Bo jeździmy trochę na rowerach i Wolica ma całkiem sporo dróg (utwardzonych i nawet wyasfaltowanych).
02-11-2015
~16 lat może i dłużej na drogę czekają mieszkańcy WOLICY:
02-11-2015
~Mieszkancy od 16 lat nie moga doczekac sie drogi do swoich posesji:
a Rusiec chce po roku. Wazniejsza byla budowa ul. Zlotej w Krakowianach, szkolenia w SPA, przyjecia w restauracjach i nie tylko, wojaze pa swiecie z cala swita.
01-11-2015
~no tak:
Zamiast pisać o chodniku to pisze się o składowisku. Dziś jest szczególny dzień. Może pomyślmy o tym, żeby chodnik był. Chyba nie trzeba dobitniej pisać. Nie trzeba przykrywać tematami zastępczymi.
01-11-2015
~mieszkanka :
Ludzie czy macie nas za idiotów, przecież wiadomo ze żadnej sortowni u nas nie będzie. Ale napewno będzie chodnik jak nie za was to za następnego wójta a tych trzech niech się wali.sasiedzi wam podziekuja.
01-11-2015
~lider:
Gmina może wszystko patrz Hetman. Kuzminska dostaje głosów jak na lekarstwo a Grzyb dostanie zarzuty do końca roku i wybory na wiosnę. Muchalski w końcu może staniesz do potyczki a nie chowasz się za spódniczki; )
01-11-2015
~przewodnicząca :
Mieszkańcy chcą jeszcze sortowni w Młochowie i w Krakowianach przy nowym rondzie. Może być także spalarnia na Mazowieckiej. I napewno na Komorowskiej.
01-11-2015
~leon:
Niech starostwo wyda decyzję na sortownie u Wacławiakowej nie h karma wróci do niej
01-11-2015
~robcio:
A ja bym wydał decyzję aby stanęła sortownia u Waclawiakowej :)
01-11-2015
~cmentarz:
No faktycznie na cmentarzu w Nadarzynie było kilkaset osób, co najmniej. Byłam z rodziną trzy razy -rano, potem msza o 12 i po południu i ciągle były tłumy. I tylko zapach świeczek....
01-11-2015
~do ziemniak:
Panie Darku N. jeśli rzeczywiście Starostwo naprawi swój błąd wydania zgody na Hetmana, i pomoże żeby go wyrzucić, to my wszyscy mieszkańcy podziękujemy stokrotnie. Ale niemniej ważne żeby Starostwo już teraz przecież w nowym zestawie po raz kolejny nie robiło tego samego błędu co poprzednio. Niech nie wydają zgody na jakieś kolejne składowiska odpadów. Panie Darku N. dobrze pan wie, że gmina niestety niewiele ma tu do powiedzenia i decyzje i zgody dla firm zapadają u was w powiecie i u marszałka.  więcej
01-11-2015
~rusiak:
Petycja w sprawie chodnika , trzeba ruszyć się ludziki bo nas gminne cwaniak wydymaja
01-11-2015
~W/K:
patrząc na minę p Muchalskiego ,widzę człowieka zatroskanego i myślącego jak wasz problem rozwiązać z tym chodnikiem , on jest z wami.
01-11-2015
~do Smród ze śmieciowiska na cmentarzu:
Na którym to niby cmentarzu? Bo ja też niedawno wróciłam i było bardzo dużo ludzi. Fakt, że było nieco ciemniej niż przy szkole, ale jednak było widać. A już blisko 100 m. od cmentarza czuć parafinę, może to uczula synka?
01-11-2015
~ziemniak :
Szukanie dziury w całym, Panie Muchalski ludzie tego nie kupią . Tak jak z PiS ludzie już tej retoryki nie kupili. Dzięki Starostwu nie będzie Hetmana, no chyba ze faktycznie chcecie Hetmana w Ruścu i go przenosicie.
01-11-2015
~chodzi o radnego z Rusca, ktiry popierak Hetmana.:
01-11-2015
~masz na mysli bylego radnego ?:
01-11-2015
~najlepiej radnemu na podwórko :
01-11-2015
~Wobec tego Hetmana przeniesc do Krakowian.:
01-11-2015
~kto wydał pozwolenie na Hetmana:
Wiadomo starostwo z wójtem na czele i p Kużmińską
01-11-2015
~Rusiec zawsze w wyborach samorzadowych glosowal na Grzyba.:
Za to otrzymaliscie od niego podziekowanie.
01-11-2015
~Do Hetman..:
No właśnie chłopie. Gmina nie pozwala! Daje odmowę! A Starostwo mówi, nas nie obchodzi wasza odmowa. My się zgadzamy, bo to nic takiego. Więc według mnie trzeba zatrzymać tych co dają zgody czyli STAROSTWO. Panie Nowak, wykaż się Pan! Wpłyń Pan na powiat, żeby się odpiep...yli od naszej gminy i przestali dawać zgody sprzeczne z naszymi interesami.  więcej
01-11-2015
~pytanie:
Dlaczego nikt nie zada pytania dlaczego starostwo na czele z gminą wydali pozwolenie dla Hetmana. Teraz czepianie się obecnej władzy w starostwie że wszystko co robią to jest złe,no tak poprzednia władza i rada była cacy.
01-11-2015
~Hetman w Ruścu? :
Pamiętacie jakie gmina stworzyła studium dla Ruśca w tym miejscu? To wójtowie chcą przenieś Hetmana do Ruśca. A mówili że takie wpisy są nieuprawnione. Przecież ktoś musiał wydać opinie środowiskowa, czyli gmina ugadala się z hetman em plus studium zagospodarowania. Panie Muchalski dlaczego chęci przenieś Hetmana do Ruśca?   więcej
01-11-2015
~sztuczny problem:
E tam sztucznie dmuchany problem. Przy maximusie tez jest fałdy ziemi i co kto zezwolił? A pani przewodnicząca powinna się ucieszyć ze będzie miała przy przedszkolu sortownie mam nadzieje ze poczuje się tak samo jak niektórzy z turystycznej :) pani Wacławiak tak bardzo się podobało na dniach otwartych w Hetmanie to teraz dzieci z przedszkola będą chodzić do sortowni eletrosmieci; )  więcej
01-11-2015
~Doskonala lokalizacja.:
01-11-2015
~Hetmana przenoszą do Młochowa:
niedaleko Muchalskiego
01-11-2015
~' Hetman " przenosi sie do Rusca na stare smieciowisko ?:
01-11-2015
~ciekawostki z sesji:
słyszałam, że Starostwo wydało kolejne pozwolenia na gromadzenie śmieci na terenie gminy, tym razem w Ruścu. Panie Wiktorze, bardzo prosimy o relację. Co się dzieje. Co za kukułcze jajo chcą nam z powiatu znowu wrzucić. Gmina nie daje zgody. Wysyła odmowy, a tu proszę, starostwo daje zgodę, bo nie widzi zagrożenia. Ale my widzimy, nie chcemy żeby znowu się rozrosło coś. I bardzo mi się podobał pomysł spotkania radnych ze starostwem, żeby im powiedzieli, żeby przestali wydawać pozwolenia na odpady. Trzymam kciuki, bo potem znowu my zostaniemy z problemem, a ten co wydaje zgode czyli starosta uda greka i się wybieli.  więcej
01-11-2015
~koniecznie trzeba tak zrobić:
bo inaczej trafią do jakiegoś tartaku.
01-11-2015
~do 17:59:38 ~od dębów w rynku to się odpiernicz,sadziłeś je?::
Zrób wokół nich ogrodzenie z potrójnego drutu kolczastego, pod prądem. :-)))
01-11-2015
~od dębów w rynku to się odpiernicz,sadziłeś je?:
01-11-2015
~dęby?:
Ale jeszcze napisz o które dęby ci chodzi - o te wymyślone? o te wsadzone na rynku? Przecież wszyscy mieszkańcy Ruśca wiedzą, że nigdy żadnych dębów nikt nie wyciął. Jeden dąb usunęli, gdy robiona była droga - to o ten ci chodzi? Czy powtarzasz w kółko bajki?  więcej
01-11-2015
~chodnik czy ?:
co odbiegasz od tematu - zgodę na sortownię załatwiło nam starostwo, jak już nie raz, tylko umyli rączki, a chodniki na drodze gminnej są pod władzą gminy. Taka różnica. Na sortownię zgodziło się starostwo i zdanie gminy nie było im potrzebne. Gmina była głupia, że postawiła kropkę nad i nie robiąc raportu oddziaływania na środowisko, ale nic to nie zmieniało, bo zgoda wyszła ze starostwa i raport i tak nic by nie zmienił, nikt się nie musiałby z tym raportem liczyć, to tylko bicie piany. A tutaj takie mądre głosy, żeby ludziom zabrać, wejść, zrobić, nie liczyć się. Tylko żyjemy w wolnym kraju i przepisy są przepisami. Jak wy to widzicie - zrobienie kawałka chodnika, znowu kawałek ulicy i znowu kawałek chodnika? Albo zawężyć ulicę, a potem ciężarówka wam nie przejedzie? Ja nie rozumiem. Jak to czytam, to wydaje mi się, że jeśli się właściciele się nie zgodzą, to tego chodnika nie będzie.   więcej
01-11-2015
~właśnie wójty nie pytali nas mieszkańców czy chcemy śmietnik:
w centrum ?? dlaczego załatwili to w ciagu kilku dni ,a chodnik do szkoły dla dzieci które muszą chodzić w zdłuż ulicy nie moga załatwić bo jedna osoba zgłasza sprzeciw o kilka dosłownie kilka entymetrów .Rondo dużżżeeee im potrzebne po co??? a co z rondem w Nadarzynie codziennie są olbrzymie korki .Kilka dni temu po południu jechałam na wizyte do lekarza stałam w korku 30 minut czy tego ronda nie mozna przebudowac aby odciążyć te korki ??????  więcej
01-11-2015
~chodnik czy sortownia:
Proszę państwa nie wiem gdie my żyjemy ? budowę chodnika do szkoły może zablokować jedna osoba ,a śmieciowiska w centum Nadarzyna nie mogło zablokować 2 tysiace ludzi czy ci drwaj wójtowie to sobie z naszej gminy zrobili prywatna własność???
01-11-2015
~do ~do urzędnika::
Nie jestem urzędnikiem. Mam posesję przy jednej z dróg i za darmo nie oddam kawałka na żadne cele. No cóż, własność prywatna. Wystarczy, że muszę płacić potężne haracze od prowadzonej firmy, a masa nierobów tylko żyje na krzywy ryj i żąda za samo to, że żyje.  więcej
01-11-2015
~dęby:
Czy radny z Ruśca wspólnie z sołtysem będą mieli odwagę zająć się sprawą tych dębów? Radny Kaczmarczyk nie zajął się tą sprawą. Panowie na najbliższej sesji złóżcie wniosek o przeprowadzenie w tej sprawie dochodzenia. Tylko nie przez ludzi wójta.
01-11-2015
~viola:
Z tym chodnikiem to jest istny cyrk. Z Tego co mi wiadomo to nie tylko chodzi o pasek ziemi (niekoniecznie są jej właścicielami), ale jeden z wariantów budowy chodnika dopuszcza zwężeni ulicy w celu pominięcia ich centymetrów. I to też im nie pasuje, pomimo, że problem ten pozostaje w gestii gminy. Tak zrozumiałam z wypowiedzi na sesji gminy.  więcej
01-11-2015
~@:
Prokurator z Grodziska też umie liczyć nielegalne miliony.
01-11-2015
~CBA go podliczy.:
01-11-2015
~To będzie sprawiedliwe.:
Trzeba zlicytować cały nielegalny majątek rodziny Grzyba i wybudować za to drogi gminne i chodniki.
01-11-2015
~Grube miliony na lewo i inwestycje za lewe pieniądze poczynione przez wójta Grzyba prywatnie to fakt:
Trzeba mu odebrać nielegalnie pozyskane pieniądze i zwrócić do gminy na budowę w chodnika.
01-11-2015
~Sa jeszcae nieruchomosci w Krakowianach, Mlochowie i Dylewie.:
01-11-2015
~Złodzieje dębów.:
Za te dęby to powinni iść do więzienia.
01-11-2015
~UL. Żwirowa:
NIECH ZAPŁACĄ ZA 200 letnie dęby ukradzione na ruścu i nielegalnie wycięte to będą pieniądze na chodnik.
01-11-2015
~Rusiec:
Niech Grzyb sprzeda tartak w Kobylnikach i znajdą się pieniądze na chodnik.
01-11-2015
~do urzędnika:
Ja już dawno oddałem, bo sami sobie po cichu wzieliście.
01-11-2015
~do ~Marnotrawcy publicznych pieniędzy, skandal na skandalu, Grzyb z Muchalskim zmarnowali wszystko.:
A czy ty oddałbyś część działki za darmo dla mieszkańców, na chodnik?
01-11-2015
~Nilegalnie umożone pieniądze synowi niech oddazą na chodnik.:
Biedna mamusia i biedny synuś dawidek kupują do spóły dżipa wranglera.Jak się robi mieszkańców gminy w bambuko. Ten biedny syn, co to mu tatuś, hochsztaplersko umorzył podatek, (należny naszej gminie Nadarzyn), jakoś tak w podobnym czasie, kupował ze swoją mamusią, a tatusia żoną, dżipa wranglera za około 150 tysięcy złotych, we współwłasności, a tatuś w podobnym czasie, kupował ze swoją żoną, a mamusią swojego syna, inne dobra, dla swojej rodziny we współwłasności i wielkiej radości nie majac grosza oszczędnosci. Ha ha ha biznes rodzinny i oszustwo, kręci się w najlepsze. Złote lata rządów Grzyba w gminie Nadarzyn, pomnażają jego lewy majątek. Nawet lewe umorzenie dla swojego syna, za marne około 5 tysięcy, wobec lewych i nieudokumentowanych milionów, pozyskanych przez wójta Grzyba w tajemniczych okolicznościach , przyda się jako pieniądz dla niego, a tym samym dla całej rodziny.   więcej
01-11-2015
~Niech syn Grzyba odda umorzone przez tatusia podatki to poeniadze sie znajda.:
01-11-2015
~Marnotrawcy publicznych pieniędzy, skandal na skandalu, Grzyb z Muchalskim zmarnowali wszystko.:
Nikt niczego im nie chce zabrać, tyko pozostała część mieszkańców chce mieć chodnik, a tych trzech napuszczonych przez Grzyba i Muchalskiego, ma blokować żeby w Ruścu chodnika nie było, bo kasa gminy jest pusta i nie ma pieniędzy na nic.
01-11-2015
~do ~do: ponizej:
A jak podoba ci się nagonka na właścicieli działek, które chcą zabrać im piszący poniżej? Czy już wraca socjalizm, ten z lat pięćdziesiątych, a nawet czterdziestych?
01-11-2015
~do: ponizej:
Masz racje. Mieszkancy niech zbieraja sie na wybudowanie publicznej drogi a gminna swita niech wojazuje po swiecie, pije, je i plawi sie w SPA na szkoleniach.
01-11-2015
~do mieszkanka :
Czy to są prywatne działki? To zrzućcie się po np. 20,00 zł. i tę część wykupcie, a nie robicie z właścicieli wrogów mieszkańców. Przecież to takie proste, jedna flaszka, czy 1,5 paczki fajek mniej, a będzie chodnik. Czy wy, co tak atakujecie tych trzech właścicieli, oddacie swoje działki na potrzeby mieszkańców? Miłego dnia.  więcej
01-11-2015
~mieszkanka :
Na szambiarza jest jeden sposób: żądać wystawiania rachunków.
31-10-2015
~Kolega rolnika:
Czy prokurator i skarbowy mogły by prześwietlić te transakcje.
31-10-2015
~Krowy na tych ziemiach będą pasać.:
Utopili setki tysięcy na krakowiańskich ziemiach kupionych od chłopów.Grzyb, Muchalski, Kuźmińska, Perzyna, Chustecki, czyli tzw. grupa kapitałowa SAMI SWOI, nakupili za setki tysięcy terenów w Krakowianach i chcą je uatrakcyjnić, żeby nadziać jakiegoś dewelopera na ich kupno. Rondo i asfalty, plus nowy transformator.  więcej
31-10-2015
~Coś tu śmierdzi z kilometra:
Zarówno Grzybowi jak i Muchalskiemu, bardzo ale to bardzo zależy na rondzie w Krakowianach takim jak to sobie oni wymarzyli - dużym. W tym celu to oni jako urząd napisali petycję i dali sołtysom aby przeszli się po ludziach i wmawiali im że takie rondo jak oni oczekują jest niezbędne dla bezpieczeństwa mieszkańców. Żeby było więcej podpisów, petycję rzucili nawet Młochów. Wiadomo, że starostwo zrobiło badania przepustowości w tym miejscu i wyszło że takie wielkie rondo jest w Krakowianach nie potrzebne i były by to zmarnowane pieniądze. Pytanie. Dlaczego Grzybolandii zależy na tak wielkim rondzie? Dlaczego sami zaangażowali się w tę petycje? Dlaczego tu sami wmawiają ludziom że to niedobre starostwo nie chce im zrobić takiego dużego ronda, że aż podpisy zbierają? Dlaczego napisali o tym aż w WN? Dlaczego nie zrobią petycji dla mieszkańców Ruśca i nie napiszą w WN o niedobrych trzech mieszkańcach Ruśca? Przecież tu jak na dłoni widać że starostwo pokrzyżowało jakieś prywatne interesy.  więcej
31-10-2015
~matka:
Wzięłam do ręki ostatni numer wiadomości nadarzyńskich i szlag za przeproszeniem mnie trafił. To rondo w Krakowianach jest ważniejsze od chodnika do szkoły??????????????
31-10-2015
~do poniżej:
Tak prosze Pani i w tym temacie szuka się pokrętnych wymówek Pani chociaż chodzi o bezpieczeństwo naszych dzieci.
31-10-2015
~matka:
Czy ja dobrze zrozumiałam że budowę chodnika może jedna osoba wnieść protest i z budowy nici??? Co zca wygaduje? To jest chore!!! To dzieci mają chodzić i zdrowie i życie narażać? To ja za takiej władzy nie chcę!!!!!!!!!!!!!!!!
31-10-2015
~sowa:
chamstwo w biały dzień, Muchalski kazał pisać petycje wystraszonym ludziom z Krakowian i nawet z Młochowa, ponieważ powiat chce przebudować skrzyżowanie tak aby pożytek mieli mieszkańcy a nie grupka inwestorow takich jak grzyb muchalski, perzyna, koniował i inni. a w Ruścu niepotrafią zrobić prostego chodnika bo im się radny nie podoba !!! Szafujecie bezpieczeństwem dzieci, Panowie kuwa przyjedziemy po was z taczka  więcej
31-10-2015
~Teodor:
P. Muchalski w czasie dyskusji na sesji był mało przekonywujący, a można stwierdzić, że ściemniał. Jak zwykle powoływał się na trudności i procedury. To jego znana taktyka, którą stosuje wobec osób mniej zorientowanych w temacie bądź osób których może łatwo ulegają jego bajerowaniu. Czasy się zmieniają i osoby zam. w Ruścu nie dadzą się omamić jego okrąglakami.Chodnik jest dla sprawą proritetową i wręcz żądamy jego wykonania.  więcej
31-10-2015
~Stefan:
Miejsce złodzieja jest we wieńźniu.
31-10-2015
~Oj trio bedzie spiewalo i to slowiczymi glosikami.:
Zemsty nie bedzie. Ale prawo jest prawem.
31-10-2015
~śpiewający ptaszek :
Może coś bzyka w SW ?
31-10-2015
~Koleżanka urzędniczki co nie jedno wie.:
Muchslaki robi w gminie około 3 godziny dziennie i znika.
31-10-2015
~NASTĄPI TAKI PIĘKNY DZIEŃ GDY PROKURATOR BĘDZIE PROKURATOREM A SĘDZA SĘDZIĄ:
Panie Grzyb i Muchalski i panie Kuźmińska, już niedługo odpowiecie za defraudowanie milionów z kasy urzędu gminy Nadarzyn. Nikt wam państwowych pieniędzy nie daruje. NIK W SWOIM RAPORCIE OPISAŁ WASZE PRZEKRĘTY I ODPOWIECIE ZA TO. MACIE TO JAK W BANKU.  więcej
31-10-2015
~Za co on pobiera wynagrodzenie ?:
31-10-2015
~Hańba i skandal.:
Muchalskiego nieudacznictwo i skandaliczne rządy doprowadziły do wielu patologicznych sytuacji. Chodnik jest jest jednym z przykładów.
31-10-2015
~jak on wstrętny ten w czerwonym krawacie:
31-10-2015
~do lola - x:
Tak mamy się z czego cieszyć mamy nową podstawówkę. Tylko kto o nią zabiegał? Nie radny, nie sołtys tylko rodzice. Zbliżały się wybory to szkołę pobudowali. W starej zrobili żłobek ale nie zrobili przedszkola. Ile dzieci z Ruśca korzysta ze żłobka? Trzeba było żłobek gminny zrobić w Woli Krakowiańskiej. A w tym budynku co żłobek to zrobić świetlicę wiejską. Dlaczego w Ruścu nie ma świetlicy? Co radni i sołtysi zrobili dla mieszkańców? I słyszymy na zebraniu wiejskim, że inne wsie nam zazdoszczą. To ja się pytam czego nam zazdroszczą? Chyba dziur w drogach, braku latarni, chodników, świetlicy. Środkowa bez asfaltu, Główna za wąska, Żwirowa mieszkańcy i na Sezamkowej też złożyli się na projekt. Sezamkową mają wreszcie zrobić. A kiedy resztę?  więcej
31-10-2015
~lokaj:
My chcemy chodnika i basta!!Dookoła na wsiach jest dużo chodników tylko w Ruścu brak.Nie zawsze one są tam niezbędne i mało wykorzystywane. Ale wybudowano szkołę i teraz musi być bezpieczne dojście dzieci do szkoły. Kto tego nie rozumie ten powinien odejść z zajmowanego stanowiska.  więcej
31-10-2015
~mieszkaniec:
POGADAMY Z POWIATEM MOŻE ZASTĄPI GMINĘ W BUDOWIE CHODNIKA W RUŚCU. WÓJTOWIE JESTEŚCIE NIEUDOLNI. PROSZĘ ZOBACZYĆ CHODNIKI SĄ TYLKO PRZY DROGACH POWIATOWYCH NO MOŻE JESZCZE Z DWIE LOKALNIE. DNO I WODOROSTY ,ZASTĘPCA BY WZIĄŁ SIĘ DO ROBOTY A NIE STRZELAŁ FARMAZONY. RODZICE PODPISZEMY PETYCJĘ NIECH NAS NIE OLEWAJĄ. W KRAKOWIANACH KAŻĄ MIESZKAŃCA PODPISYWAĆ PETYCJĘ ABY WALCZYLI O WARTOŚĆ ZIEMI DEVELOPERÓW Z UL ZŁOTEJ A NAM CHODNIKA NIE CHCĄ ZROBIĆ.   więcej
31-10-2015
~lola - x:
Nie przesadzajcie - mieszkacie w najbogatszej gminie na Mazowszu i jeszcze chcecie chodniki ?
31-10-2015
~TO SIĘ W GŁOWIE NIE MIEŚCI !!!:
W Ruścu mamy nową szkołę i ani 1 metra chodnika prowadzącego do szkoły. W ogóle patrząc na chodniki w sąsiednich miejscowościach to u nas jest ich jak na lekarstwo. Szkoda, że nie mamy dróg powiatowych to może chodniki by były. Bardzo niebezpieczna też jest po zmroku ul. Górna. Ludzie jak się tam wybieracie to zakładajcie odblaski.  więcej
31-10-2015
~komunikacja miejska:
a kiedy wreszcie będzie? wie ktoś coś?
31-10-2015
~feniks:
Ja liczę na rozsądek w sprawie budowy chodnika. Gmina podejmie się roli rozjemcy, a jak trzeba będzie to wypłaci kasę za cofnięcia płotów.Wszystko jest do załatwienia, potrzeba trochę dobrej woli ze wszystkich stron. Inwestycja musi powstać bez względu na zaistniałe trudności.Liczę na większa aktywność gminy w tym temacie.  więcej
31-10-2015
~cytat dnia :)))):
" My nie zaniehujemy tej inwestycji"
31-10-2015
~filmik :
Obejrzałem filmik. Nie rozumiem jaki to dylemat? Od czego jest gmina? Właśnie od takich "dylematów". Czy sprawdzili urzędnicy czy płoty nie są postawione w gminnym pasie drogowym? Bo dziwnie wygląda to u pana, który szambo wybiera. Płot blisko ulicy a szpaler tuji odsunięty z metr. Na moje oko płot tam nie powinien być. Ciekawe jak u reszty?  więcej
31-10-2015
~do: bb:
Rusiec placi podatki do Urzedu Gminy a wojt je umarza wlasnemu synowi.
31-10-2015
~bb:
Może niech Rusiec zrzuci się na odszkodowanie za te 30 cm i przysłowiowo rzuci im te pieniądze w twarz.
31-10-2015
~rodzic:
Proszę Państwa tu się nie ma nad czym zastanawiać! Bezpieczeństwo pieszych jest najważniejsze. Skoro panowie chcą kasy to gmina powinna zapłacić. Dlaczego nie chce? Chodnika powstać musi.
31-10-2015
~do lol:
Po tej co szkoła
31-10-2015
~lol:
Po której stronie ul Osiedlowej ten chodnik ma być wybudowany?,po nr parzystych czy nieparzystych.
30-10-2015
~Do byłego radnego, sołtysa i rady sołeckiej:
czy wiecie dlaczego ludzie was nie wybrali? Dlaczego postawili na nowe twarze?
30-10-2015
~pan Muchalski moze chciec, tylko kto bedzie jego chcial ?:
30-10-2015
~facet:
Czy aby p.Muchalski nie zechce być nastepcą obecnego wójta ?
30-10-2015
~To wina Muchalskiego który celowo skłóca ludzi.:
30-10-2015
~paranoja :
Nowa szkoła czynna od roku. A chodników jak nie było tak nie ma. Rusiec zawsze tak ma
30-10-2015
~do riko:
Ja też
30-10-2015
~do Kazimiero:
jak się chce to wszystko można. Pytanie brzmi czy się chce.
30-10-2015
~wyborca:
Aktualne władze gminy organizują sobie" twardy " elektorat w Ruścu skupiając wokół siebie trzy rodziny. Ja bym na nich nie liczył bo są to ludzie b.przewrotni, a aktualnie zupełnie stracili resztki autorytetu wśród mieszkańców. Od zakończeniu tej sprawy (budowy chodnika) będzie zależec nasza postawa wobec wójta.  więcej
30-10-2015
~rodzic:
Dlaczego gmina nie wybudowała chodnika prowadzącego do nowej szkoły. Ten chodnik powinien być gotowy już ponad rok temu. Nad czym się gmina zastanawia?Kto weźmie odpowiedzialność za ew. wypadek?
30-10-2015
~z Ruśca:
Dziwi mnie ostatnio duża aktywność byłego radnego M.K.Szkoda, że podczas swojej kadencji tak bardzo się nie udzielał społecznie jak teraz.Panie Pawle dziękuję za podjęcie tematu chodnika na sesji. To jest człowiek, który interesuje się sprawami mieszkańców i działa.  więcej
30-10-2015
~viola:
Trzej przeciwnicy budowy chodnika to M.P.O.
30-10-2015
~borys:
Tu wcale nie chodzi o pieniądze, bo ci trzej należą do ludzi zamożnych.Nawet nie chodzi o kawałek ich gruntu. Ci osobnicy usiłuja niedopuścić do budowy chodnika na ulicy Osiedlowej na zlecenie swoich mocodawców. Łącznikiem jest tu b. radny.Włodarze gminy muszą brać pod uwagę jednak większość - 3 kontra 600 zdeterminowanych mieszkańców. Statystyka w tej sytuacji jest bezlitosna.  więcej
30-10-2015
~riko:
To ja też rezygnuję :)
30-10-2015
~rodzic:
Od dzisiaj rezygnuje z usług szambiarza z ul. Osiedlowej. On jest wśród tych trzech.Dziękuje
30-10-2015
~Rusiec :
Tu wcale nie chodzi tym panom o tylko o chodnik.Tylko o to, żeby pokazać mieszkańcom, że nowy wiejski samorząd nie zrobi chodnika. No bo jak inaczej to tłumaczyć? Wstydu nie mają!!! Jeden z tych trzech to wieloletni sołtys. Nic nie zrobił we wsi!!!
30-10-2015
~fico:
Trzej ustawieni mieszkańcy (wstyd mi za nich) przeciwko całej wsi.Okło 900 osób jest uprawnionych do głosowania to każdy powinien sobie skalkulowac co mu się opłaca i kto ma rację. Jak można skłócać mieszkańców i to w takiej sprawie.Rusiec jest odporny na takie intrygi i rozumie ich sens. Zapamietamy to.P. Muchalski chodnik musi być. Czy Pan to rozumie.  więcej
30-10-2015
~Woliczanin:
Podobna sytuacja miała miejsce w Wolicy w poprzedniej kadencji. Jak radnym był Dawid Koper, to blokowali co się da, a jak coś zrobili to już wszyscy musieli wiedzieć że to zasługa sołtysa Żukowskiego. Teraz jak syn Żukowskiego głosuje razem z nimi to inwestycji w Wolicy będzie co niemiara Może nawet świetlica powstanie, a może nawet szkołę wybudują, tylko oby mieli za co, bo teraz o przychylności RiO mogą zapomnieć  więcej
30-10-2015
~ruśieczanin:
Jak można grać bezpieczeństwem dzieci !!!!!Ktoś tu się szaleju najadł !!!!A gdzie solidarność wiejska ? Liczymy na Rodziców których dzieci chodzą do szkoły ulicą Osiedlową. Wg mnie szaleńcy się opamiętają i chodnik powstanie.Amen
30-10-2015
~do poniżej:
Święta racja.
30-10-2015
~Ludzie wójta na rozkaz blokują chodnik:
Problemy największe robi Pan Bogdan Osiński, który był sołtysem i radnym z Ruśca. Dziwię się, że wójt od Pana Osińskiego wynajmuje zabawki na imprezy plenerowe gminy za kilkanaście, lub kilkadziesiąt tysięcy rocznie a nie potrafi porozumieć się co do przejścia chodnika. Dziwię się również, że wójt i zastępca prowadzą dezinformację w tej sprawie. Co innego mówią do mieszkańców ("wywalcie Ciemińskiego to chodnik będzie"), co innego na sesji ("brak rozgraniczenia"), co innego sołtysowi i radzie sołeckiej. Nawet Zośka w sklepie przy osiedlowej ma inną wersję w sprawie tego chodnika. Ogólny chaos i sprzeczne informacje wypływają od wójta i zastępcy, a prawda jest taka, że wójt doprowadził gminę do bankructwa, nie ma kasy i chce na inwestycjach w Ruścu oszczędzić ile się da. Bezczelne typy podpuściły szmbiarza, by blokował chodnik a dziadowi w zamian pozwolili robić zrzut szamba z prywatnej beki do kanalizacji gminy. Osińskiemu nie wiem co obiecali, ale ten gostek jest wyjątkowo interesowny i zrobi to co wójt mu każe. Wójt karze blokować chodnik to Osiński blokuje a Kaczmarczyk lata i robi dodatkowy zamęt.  więcej
30-10-2015
~do poniżej:
widać , że z promocji piszesz , macie tam problemy z odmianą nazwisk ha ha ha :)))
30-10-2015
~Wzór :
Może wzorują się na niejakim panu Lorenc. Który to też kiedyś był z gminą dogadany odnośnie oddania 2m ziemi pod ulicę Osiedlową , a jak przyszło co do czego to zażyczył sobie ponad 4 tyś.
30-10-2015
~astra:
proszę Państwa , przecież to widać , że to gra polityczna, tylko niestety stracą na tym dzieci. Może tych trzech mieszkańców trzeba ujawnić szerszej widowni i zaraz będziemy mogli więcej zdziałać. Na początku niech gmina z jednym z tych warchołów zakończy współprace. a następny to chyba członek PSL wiec jednak polityka wstyd !!!!  więcej
30-10-2015
~Kazimiero:
jaki problem zmierzyć ,pogadać jak z ludźmi i po prostu zapłacić za te 30 cm i po ptakach , będzie chodnik .
30-10-2015
~bob:
Wszyscy trzej to "biznesmeni". Jeden grymas p. wójta i oni byliby pierwszymi chetnymi do budowy chodnika. To o co tu chodzi ?
30-10-2015
~alkol:
W sprawie blokady budowy chodnika nawet odbywają się tajne spotkania u byłego radnego. Jaki on ma interes, aby działać na szkode mieszkańców wsi. Jak był radnym to był figurantem.
30-10-2015
~teofil:
Dla mnie jest sprawa jasna.Pan Muchalski jest w zmowie z tymi trzema mieszkancami, aby nie dopuścic do budowy chodnika. Ale mieszkańcy są tak zdeterminowani iż zrobią wszystko, aby ten chodnik powstał.Przecież nie jest to kaprys samorządu wiejskiego Ruśca, ale chodzi o BEZPIECZEŃSTWO DZIECI. Kto weżmie odpowiedzialność gdy coś się stanie !!!!!!!  więcej
30-10-2015
~rak:
A może zaprzestać inwestować w dmuchańce przez gminę i poinformowac innych o życzliwości jednego z mieszkańców
30-10-2015
~do 29-10-2015 ~Jak można się tak zaprzedać.::
A może zwyczajnie należy wykupić te 30 cm paska gruntu? Jak wszyscy, a zwłaszcza Ty, zrzucą się, to będzie to niewielka kwota na mieszkańca prawda?
29-10-2015
~Jak można się tak zaprzedać.:
Tych trzech mieszkańców, to bliscy kuple Grzyba, chodzący na jego pasku i zablokują wszystko jak Grzyb każe. A może wywalmy ich z naszej społeczności, może nie znajmy tych rodzin i ich dzieci, może eliminujmy ich z naszego życia społecznego, skoro wójt Grzyb i jego zastępca napuszczają trzy rodziny we wsi, przeciw wszystkim mieszkańcom.  więcej
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU