22 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Honoraty, Zenona, Franciszki

~DonaldTox
09:45 22-12-2024
Gday to all our water relaxation aficionados! There's nothing really like... więcej »
~Eric
21:52 21-12-2024
Hello Nadarzyn Owner!Eric here with a quick thought about your website... więcej »
~Eric
21:52 21-12-2024
Hello Nadarzyn I just found your site, quick question…My name’s Eric, and... więcej »

Wójt przegrywa w sądzie

Komentarzy (126)
10-12-2014

"Kilka miesięcy temu lokalny portal internetowy nadarzyn.tv stał się platformą formułowania wobec mnie zarzutów... Wczoraj pan Redaktor Naczelny i administrator portalu nadarzyn.tv został w I instancji zobowiązany przez Sąd Okręgowy w Warszawie do opublikowania sprostowania nieprawdziwych informacji zamieszczonych w artykule dotyczącym wywozu odpadów z budowy szkoły w Ruścu..." takie zdania można było znaleźć we wrześniowym wydaniu Wiadomości Nadarzyńskich, a sformułowane były przez wójta Gminy Nadarzyn Janusza Grzyba, który w nadarzyńskim biuletynie wydawanym za gminne pieniądze, wydał oświadczenie próbując wybielić własną osobę.

Otóż informujemy, że w dniu wczorajszym 9 grudnia, Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił wyrok Sądu Okręgowego i oddalił powództwo wójta w całości. Wyrok jest prawomocny. Nie musimy ani wójta przepraszać, czego żądał w swoim pozwie, ani prostować artykułu.

Czy wójt w takim razie będzie miał odwagę, poinformować mieszkańców Gminy Nadarzyn w Wiadomościach Nadarzyński, że jego informacja była zbyt wczesna i pochopna?

Pozostając przy oświadczeniu wójta z wrześniowych Wiadomości Nadarzyńskich można znaleźć też zdanie takie: "Podkreślam również, że inne instytucje, w tym Urząd Skarbowy i Wojewoda, analizując moje oświadczenia majątkowe nie kwestionowały ich prawidłowości. Pytam zatem publicznie jaki był cel tych publikacji???"

Odpowiadamy. Pokazania prawdy i manipulacji jakiej dopuszcza się wójt Gminy Nadarzyn Janusz Grzyb.

Informację o prawidłowościach w oświadczeniach majątkowych wójta, próbowała nawet uwiarygodniać na jednej z sesji Rady Gminy, pani przewodnicząca Danuta Wacławiak, wymachując kartką papieru na której jakoby podpisał się wojewoda. Jeżeli nawet, to prawdopodobnie była to opinia o oświadczeniu majątkowym za 2013 rok. My jednak wiemy, że wojewoda mazowiecki po przeanalizowaniu wszystkich oświadczeń majątkowych z ostatniej kadencji, skierował je do kontroli przez Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie!!!

Do tej pory słyszeliśmy, że wojewoda do oświadczeń wójta nie ma zastrzeżeń, dlaczego raptem wszystko się zmieniło?

Ile w takim razie jest warte oświadczenie wójta?

Komentarze:
14-12-2014
~do poprzednika:
Jak zamkną Grzyba,może wtedy nie będzie się bał podpisać
14-12-2014
~Kiedy idziemy do p. Chusteckiego z zadaniem podpisania umowy o prace z dr. Walewskim ?:
14-12-2014
~do: Adam:
Widzisz jacy ci oponenci uczciwego sa wredni. Przeciez on jest taki uczciwy, inteligentny, przystojny, wspanialy niesepleniacy krasomowca, przyjazny i niekonfliktowy samorzadowiec, sady sa jemu obce nie mowiac o CBA i prokuraturze. Majatek zdobyl uczciwie z pracy urzedniczej a ze sam nie zna skladnikow swojego majatku i zapomina wpisywac do oswiadczen majatkowych to nie ma co sie dziwic skoro tyle tego jest.  więcej
13-12-2014
~Adam:
Z Przykrością stwierdzam że osoby których wpisy się tu znajdują (oczywiście nie wszystkich) tylko pewnej grupy, są bardzo obraźliwe i z negatywnym nastawieniem do Pana Janusza. Podkreślam fakt że pewnej grupy gdyż nie będę postępował tak jak obrońcy Walewskiego,którzy występują w imieniu mieszkańców,co można interpretować jako , że wszystkich. Na przyszłość piszcie konkretnie że chodzi o grupę mieszkańców a nie także wszystkich pozostałych.   więcej
13-12-2014
~szewc:
Adam idz sie leczyc na nogi bo na glowe juz za pozno
12-12-2014
~dlaczego to zrobił:
A dlaczego to doktor Chustecki jak ognia unika odpowiedzi na pytanie DLACZEGO TAK POSTĄPIŁ? Oświadczenie na stronie urzędu nic nie wyjaśnia i jest bez sensu.
12-12-2014
~Adam :
Czy dlatego że staję w obronię Pana Janusza zaraz muszę być Księdzem. Warto żeby każdy katolik czasami czytał Pismo Święte i podejmował refleksje nad Słowem Bożym. Ale cóż.. wy potraficie Pana Grzyba tylko oceniać i obraźliwie osądzać. Zwracam się tu do tych którzy stosują język nienawiści.  więcej
12-12-2014
~do: Adam:
Popierasz osobe zaufania publicznego pod lupa CBA i prokuratury. Uczciwi wyborcy kogos takiego nie popieraja i wstydza sie takiego reprezenyanta.
12-12-2014
~Adam do Andrzeja:
czy ty aby nie jesteś ksiądz
12-12-2014
~Adam :
i jeszcze jeden fragment z tej samej Ewangelii. Tak zwana złota zasada postępowania którą osoby wierzące i uczciwe powinny się kierować. Ewangelia wg Świętego Mateusza rozdział 7 werset 12 Wszystko więc, co byście chcieli, żeby wam ludzie czynili, i wy im czyńcie!  więcej
12-12-2014
~Adam :
Korzyść jaką mam z popierania obecnej władzy jest przekonanie że Funkcję Wójta w naszej Gminie piastuje osoba która godnie reprezentuje nasze społeczeństwo. Wójt jest organem wykonawczym. Pan Janusz został wybrany w wyborach bezpośrednich. Jego kadencja trwa 4 lat. Pan Grzyb pełni ta funkcję od 16 lat, a co za tym idzie ogromne doświadczenie tego człowieka dzięki czemu Urząd prawidłowo funkcjonuje.   więcej
12-12-2014
~toff:
Adaśko a Ty chłopino jesteś z PiS-u ze mówisz ich językiem czy tylko popugujesz PiS-orów.!?
12-12-2014
~Jan\:
do @Adam Chyba nie ma Pan na myśli wójta Grzyba, bo nie uwierzę ani w jego elokwencję ani poziom wiedzy, a tym bardziej w kulturę osobistą. Wyprzedał gminny majątek za kilkanaście milionów i zadłużył gminę na kilkadziesiąt milionów. Jego połowa Rady Gminy to klakierzy, z których większość zdania gramatycznie zlepić nie potrafi i nigdy merytorycznie się nie wypowiada.  więcej
12-12-2014
~Janusz nie G:
@ do Adam, Szanowny Panie a Pan tak bez korzyści popiera nadarzyńską władzę ? Jakoś wierzy się nie chce ?
12-12-2014
~Adam :
Dobrze,że funkcję Wójta w Naszej Gminie reprezentuje osoba o wysokim poziomie wiedzy i doświadczeniu. Panie Januszu nie pozwolimy żeby grupka ludzi stosująca język nienawiści robiła zamęt w naszym społeczeństwie i skłócała ludzi.
12-12-2014
~Adam :
Osoby które szalenie stają w obronie pana Walewskiego reprezentują obłędnie niski poziom. Dzięki nagraniom jakie zostały zamieszczone na stronie Urzędu Gminy ze środowej pikiety można dostrzec znacząco prymitywne zachowania ludzi którzy chcieli objąć władzę w Naszej Gminie.  więcej
12-12-2014
~do 17.56.28:
Zanim napiszesz takie bzdury chwilę się zastanów "anonimie".To jest GMINNY ZOZ a nie prywatny. Podmiotem torzącym jest Rada Gminy - reprezentant nas - mieszkańców. Wraca stare pytanie -tabakiera dla nosa czy nos dla tabakiery. ZOZ to nasz, mieszkańców majątek. Zarówno dyrektor A. Chustecki jak i Szymon Walewski to przcownicy tej - naszej firmy.Celem istnienia gminnego ZOZ jest dbanie o zdrowie mieszkańców gminy.Mieszkańcy jako w pewnym sensie właściciele mają tu coś do powiedzenia.I dokąd wójt tego ZOZ nie sprywatyzuje doptąd mamy prawo do domagania się od p. Chusteckiego wyjaśnień. TO NIE JEST PRYWATNY FOLWARK WÓJTA I DYREKTORA.I niech nigdy tym się nie stanie.  więcej
12-12-2014
~Pacjenci maja prawo decydowac, ktory lekarz ma ich leczyc.:
Rzadzic to mozna na swoim prywatnym folwarku a nie majatku publicznym. Dr. Walewski chce nas leczyc, za co jestesmy Jemu wdzieczni, bo jest bardzo dobrym lekarzem. NIE POZWOLIMY NA ZWOLNIENIE NASZEGO LEKRZA, DO KTOREGO MAMY ZAUFANIE.
12-12-2014
~Od kiedy to pracownik dyktuje warunki pracodawcy ?:
Czy komuś się w d.pie poprzewracało ? Jeśli pracodawca/prezes/dyrektor czy inny szef chce się rozstać z pracownikiem to zawsze może i ma prawo do tego i basta ! oczywiście na zasadach określonych i potwierdzonych podpisem na akceptowanej przez obie strony umową ! To co, teraz pracownicy mają rządzić pracodawcami ?! o czym wy tu rozprawiacie , o lamentowaniu człowieka ze go zwolnili ? Ok., szkoda ale zgodził się na te warunki jak podpisywał umowę i kropka.  więcej
12-12-2014
~lola:
Proponuję złożyć się i kupić na święta prezent dla wójta o którym on marzy nocami .Brudna, śmierdząca śmieciarka z napisem H.....
12-12-2014
~Opłatek u Prezesa Kozłowskiego:
Dzisiaj jest opłatek w ZUK-u. Żenujące jak prezes Kozłowski życzy wszystkim , żeby byli zdrowi...
12-12-2014
~Ul. Graniczna:
Potwierdzam. Jeden z nich to znany hejter gminny. Mówi się również, że za swoje zasługi w obrażaniu ludzi załatwił żonie pracę w gminnej spółce w Przedsiębiorstwie Komunalnym. Prześladowanie ludzi trenował już na swoich sąsiadach, którzy z kolei nazywają go bardzo niecenzuralnie.  więcej
12-12-2014
~Mszczonowska:
Dzisiaj dwóch homoseksualistów robiło zdjęcia mężczyznom pod urzędem gminy.
12-12-2014
~do powielacza:
Zostawcie go wspokoju .To jest człowiek na granicy wytrzymałości /J=już nie wie co ma robić w swojm życiu ---nawet dyryguje śmieciarkami/. Jest bardzo chory ,musiał zażyć konsultacji ,aż u dwóch lekarzy----to jest to ?Jak widzicie pieniądz to nie wszystko---wszyscy chorujemy. Bardzo współczuję żonie PANI WOJTOWEJ jest jej bardzo ciężko żyć z takim mężęm ?albo go tak ślepo kocha?  więcej
12-12-2014
~eeeeee tam:
Kruszymy, kruszymy, każdy beton da się skruszyć, tylko nie wolno się poddawać. Jeszcze w 2006 roku Grzyb miał tylko 400 przeciwników w 2010 prawie 800, na referendum już było 1800 a w wyborach prawie 2900. Po zwolnieniu Walewskiego okazało się że jeszcze kolejne parę osób przejrzało na oczy, szkoda że tak późno, ale dobre i to.   więcej
12-12-2014
~Baron z PSL:
jak go nazywają jest nie do ruszenia,tym bardziej teraz kiedy PSL jest u władzy-zobaczycie że są równi i równiejsi,taki mamy kraj.
12-12-2014
~powielacz:
Ja sądzę, że ten podręcznik, o którym piszesz, ma dłuższą historię. Faszyści też ze swoich ofiar, Żydów, uczynili sprawców biedy spowodowanej wielkim kryzysem, uzasadniając tym ich eksterminację.
12-12-2014
~powielacz:
przecież o to chodzi tym burakom aby najpierw przewrócić a potem dalej kopać leżącego
12-12-2014
~powielacz:
dla propagandzistów:po zrobieniu świństwa, należy z ofiary uczynić sprawcę wielkiego zła; kat ma zostać przedstawiony jak wybawca, a docelowo ofiara ma dostać wizerunek oprawcy, zaś na jego występkach ma się skupić uwaga publiczności;wierzę, że tak brzmiały instrukcje na szkoleniach PSL, które realizujecie tuszując tą śmierdzącą sprawę;mam dla Was ważną informację: 1. ten podręcznik, z którego was uczono był napisany przed pojawieniem się internetu 2. służy on propagandzistom działającym w skali całego kraju, gdzie ludzie osobiście nie znają ani kata, ani ofiary;zatem tutaj, na wsi, to źle działa, a pompując w media społecznościowe swoje kłamstwa prowokujecie coraz więcej publikacji obnażających prawdę; jak widzicie zasięg medialny tego tematu rośnie, a kto sieje wiatr tez zbiera burzę;rada: jak zostawicie w spokoju ten wątek dyskusyjny, to pewno za parę dni umrze śmiercią naturalną; jak będziecie nadal oczerniać pokrzywdzonego, to przyjedzie wam tłumaczyć się z odkrywania prawdy w kolejnych obszarach zamiecionych pod dywan, bo w tle tego tematu jest dużo do opowiadania; przecież widzicie, że temat już wyszedł poza Nadarzyn i mało brakuje, by towarzysz G. został rzucony na żer mas przez kolegów z PSL, aby zaspokoić rządzę krwi tłumów, które po ogólnopolskich przekrętach w wyborczych chcą igrzysk z gladiatorami z PSLu; tow. Janusz G. dobrze się do tej roli nadaje; jego wizerunek zdobi ogólnopolskie reportaże o zielonym cudzie nad urną; zatem zadbajcie o swoje sprawy i majątki, bo wójt i jego zastępcy możecie już nie uratować  więcej
12-12-2014
~laryngolog :
u p wójta uszy odmówiły posłuszeństwa jak widać nie reaguje na zadane pytania odpowiadać odpowiada tylko nie na pytanie zadane przez mieszkańców,potrzebny aparat słuchowy.
12-12-2014
~schemat łamania jednostek lub grup przez władzę w Nadarzynie:
1. jakaś grupa lub osoba ma zdanie niezgodne ze zdaniem wójta 2. osobę lub grupę się zastrasza i/lub ośmiesza, często za pomocą innych zastraszonych 3. wystosowuje się oświadczenie. Przykłady: 1. sprawa protestu lekarzy (ośmieszanie na łamach ekopulsu, zastraszanie i na końcu oświadczenie złamanych) 2. sprawa świetlicy w Urzucie dla dzieci ze "Szlakiem Tęczy" (ośmieszanie B. Czyż na stronie internetowej Hetmana zmanipulowanym filmem i wpisach , oświadczenia stowarzyszenia) 3. sprawa zwolnienia doktora Walewskiego (ośmieszanie doktora Walewskiego i doktora Chusteckiego na stronach antymalkontenta zastraszanie Chusteckiego podczas rozmowy i oświadczenie złamanego Chusteckiego. Czy tylko ja widzę ten schemat czy ktoś widzi go również?  więcej
12-12-2014
~Wpis poświęcony tym co głosowali na Grzyba:
W czwartek po wyborach wygranych przez Janusza Grzyba wójt przyjeżdża do ośrodka zdrowia i jest przez 20 minut intensywnie badany przez dr. Chusteckiego i dr. Żakowskiego. Następnie po jego wyjściu koledzy lekarze wzywaja na rozmowę dr. Walewskiego i informują, że wójt nakazał zwolnić go a jak koledzy się będą opierać to pierwszy poleci Chustecki a na jego miejsce wejdzie inny człowiek i zrobi to co wójt każe.   więcej
12-12-2014
~Stefek:
Jak sam Janusz Grzyb przyznał, był w ośrodku zdrowia w Nadarzynie zaraz po wyborach, ale jako pacjent, a nie jako wójt. To ciekawe, bo ja jako pacjent mieszkający w Nadarzynie nie latam do ośrodka zdrowia w Młochowie tylko wybieram najbliższy otwarty ośrodek. Drugie pytanie, to czy do laryngologa w Nadarzynie można wejść tak z marszu i co dolega naszemu zawsze uczciwie panującemu Kasztelanowi, czyżby gardło go bolało?   więcej
12-12-2014
~do 08:55:11:
Po co to "ty tumanie"? Starajmy się utrzymać włqsciwy poziom dyskusji. Pan dyrektor Chuctecki jest nie tylko dobrym lekarzem ale również znakomitym dyrektorem. Dlatego to nie podatnicy utrzymują nasz ZOZ. Wynik finansowy tej placówki jest dodatni - ZOZ sam się finansuje. Powodem tego / oprócz niewątpliwych talentów dyrektora /jest zaangażowany znakomity zespół lekarzy. Jedną z perełek jest Szymon Walewski. I tu pojawia się konkretne pytanie do Dyr. A. Chusteckiego. Dlaczego niszczy to co z takim trudem zbudował? Mamy NASZ, GMINNY ośrodek zdrowia. Szanowanego dyrektora, świetnych lekarzy. Niech Walewski dalej tu pracuje albo niech p. dyrektor publicznie poda powód rozwiązania kontraktu.  więcej
12-12-2014
~toff:
Chwila chwilunia Ludkowie, zamiast do sądy najpierw trzeba spotkać się z panem Chusteckim i zadać mu kilka pytań na temat okoliczności i przyczyn nie przedłużenia umowy z dr. Szymonem.
12-12-2014
~do: 08:55:18:
Czy ty tumanie nie rozumiesz, ze ZOZ jest instytucja uzytecznosci publicznej, ktora utrzymuja podatnicy. Pacjenci powinni decydowac o wyborze lekarza a nie samorzadowiec.Pacjenci maja zaufanie do dr. Walewskiego a on chce ich leczyc. Dlatego miejsce dr. Walewskiego jest w naszeju przychodni.Nie pozwolimy zwolnic z pracy dr. Walewskiego ! Jak zajdzie potrzeba pacjenci pojda do sadu, a p. Grzyb i Chustecki z wlasnej kieszeni beda placili odszkodowanie dr. Walewskiemu.  więcej
12-12-2014
~antyignorant:
Dalej próbujesz uprawiać swój czarny pijar. Ja jako mieszkaniec tej gminy i zapewne 4 tys pacjentów, które leczył Walewski, chcemy, a nawet żądamy podania przyczyny wypowiedzenia umowy. To nie jest prywatna klinika dr Chusteckiego (jeszcze na szczęście). Jakbyś nie wiedział to jest Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nadarzynie. GMINNY, czyli nasz i pan dr Chustecki powinien się liczyć z wolą mieszkańców!!!!   więcej
12-12-2014
~do poprzednika:
pełna zgoda . Kontrakt jest kontraktem, ale czy okoliczności rozwiązania tego kontraktu są krystaliczne jak łza?? Odpowiedz sobie sam jeśli masz odrobinę sumienia, czy odbyło się to w sposób nie budzący kontrowersji?? A tak na marginesie, to zapamiętaj moje słowa (najlepiej je skopiuj i zapisz sobie na swoim funpage'u)Szymon tę sprawę wygra w sądzie-możesz być pewny, jeśli zawalczy. A wtedy to nie wójt tylko ZOZ będzie płacił odszkodowanie.   więcej
12-12-2014
~do antyignorant:
drogi panie. Oczywiście zgadzam się z panem. Kontrak podpisany na czas nieoreślony czyli znaczy bezterminowo, ale jest też paragraf 4 ustęp 1 mówiący "o możliwości rozwiązania umowy na mocy porozumienia stron w każdym czasie lub z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, co oznacza , że umowa może być roziązana przez każdą ze stron, bez podania przyczyny". Czy Szymon Walewski nie wiedział jaką umowę podpisuje? Czy dla pana i pana Walewskiego termin bezterminowo oznacza do końca świata i jeden dzień dłużej?  więcej
12-12-2014
~08:34:10 ~do Andrzej Wójcicki::
Ludzie za pracą jeżdżą do Anglii ale czy to jest dobre i czy to jest nam potrzebne czemu i komu służy twój wpis . Czy porządni i pracowici muszą wyjeżdżać a leserzy i obiboki zostać czy to jest według ciebie OK . My chcemy Walewskiego tu w naszej " bogatej gminie " a nie lekarzy z PSLu. " ZAWSZE UCZCIWIE - czyje to hasło ? - Obłuda !  więcej
12-12-2014
~Mb Europe do: do Andrzej Wójcicki:
i jeszcze jedno.. skoro jest Pan tak wszechwiedzący, Panie od czarnego pijaru, to kto nas teraz będzie leczył zamiast dr Walewskiego?? Pan?? - Pan Panie dr?? Pan już nas leczy w WN , a może dr wice wójt?? - on nas leczy na sesjach RG, a jak mieszkańcy przychodzą do wójta to się chowa w swojej dziupli, bo strach go ogarnął. Więc on chyba nie za bardzo, bo może się bać lewatywę zrobić;) No chyba nie chce Pan powiedzieć, że Pani pielęgniarka Zdzebel, w nagrodę za wygraną z Walewskim w wyborach?? SCHODZIMY NA PSY. ZOZ UPOLITYCZNIŁ PAN WÓJT, A NIE WALEWSKI. Pozdrawiam   więcej
12-12-2014
~antyignorant:
Panie antymalkontent tak jak poprzednik napisał jesteś ignorantem. Jak na razie nikt nie podał powodu rozwiązania kontraktu przez pana Chusteckiego. Ludzie chcą być leczeni przez pana Walewskiego. Świadczy o tym chociażby ilość pacjentów jaką przyjął pan doktor (ponad 4 tys osób). Chcemy znać powody pozbycia się dobrego lekarza. Nikt nie pozbywa się od tak, dobrych pracowników, a tym bardziej lekarzy. Przyjęte tłumaczenie że skończył się kontrakt jest irracjonalne. Z tego co wiadomo pan Walewski miał kontrakt bezterminowy i nie można tu mówić o jakimś końcu tylko woli przełożonego. Jeżeli ten miał wolę wypowiedzenia to musiała być jakaś przyczyna, a tą była jak zapewne wszyscy to wiedzą wizyta wójta w ośrodku zdrowia.   więcej
12-12-2014
~Do ignoranta antymalkontenta:
Nie dość, że ukrywa się jako antymalkontent, to jeszcze pisze z takich serwerów żeby go trudniej było namierzyć. Pewnie przed komputerem siedzi jeszcze w kominiarce
12-12-2014
~do Andrzej Wójcicki:
Szanowny Panie Andrzeju, jak pana wyborca pozwalam sobie odpowiedzieć na "pański" wpis.Muszę przyznać , że z wielkim zdumieniem przeczytałem pana słowa, jeżeli to faktycznie pan napisał?Bardzo żałuję , że niestety panu się nie udało wygrać w wyborach samorządowych i poziom reprezentowania w radzie gminy mieszkańców "NSM" zmienił się na gorsze. Pan w poprzedniej radzie był człowiekiem zrównoważonym, myślącym , próbującym dotrzeć zawsze do sedna i człowiekiem dla którego merytoryczna dyskusja o dobro wyborców było najważniejsze. To co dla pana było rutyną dla obecnej pani radnej jest nieosiągalne , jak to mawiał klasyk.."- A Ja ? - A Pani nie... I jeszcze długo długo nie..." no cóż, jak to pan określił demokracja. Panie Andrzeju jako człowiek światowy, dużo podróżujący , a może jako biznesmen pewnie pan wie, że coś takiego jak umowa, kontrakt, to dla ludzi honoru rzecz święta. Umowa , kontrakt, podpisany świadomie jest rzeczą świętą. I jeżeli każda ze stron podpisując ma uczciwe zamiary i chce się w sposób uczciwy z niego wywiązać to musi w pełni respektować każdy paragraf tej umowy ( kontraktu). Nie można sobie traktować wybiórczo, że pewnych paragrafów będę przestrzegał, a pewnych nie. Tak podpisany dokument tworzy całość. Zapewne pan również wie, że jeżeli w umowie ( kontrakcie) jest zapis , paragraf mówiący o rozwiązaniu jej , to takie prawo, możliwość przysługuje dwóm stronom umowy. Więc tym bardziej dziwią mnie pana słowa, wyrażające zdziwienie rozwiązaniem umowy(kontraktu) przez dyrektora ZOZ z doktorem Walewskim. Panie Andrzeju, nikt lepiej przecież niż pan jako biznesmen i pan doktor Walewski nie wie lepiej, że skoro lekarz chce leczyć określoną grupę pacjentów, a ta określona grupa chce być leczona przez tego lekarza, to w XXI wieku i w czasach gospodarki rynkowej nic nie stoi na przeszkodzie. Przecież może pan jak i również pan Walewski poprosić prezesa NSM o użyczenie , wynajem lokalu na przychodnie lekarską. Przecież pan doktor Walewski prowadzi działalność gospodarczą, więc bez problemu może otworzyć prywatną praktykę , może również podpisać kontrakt z NFZ i leczyć pacjentów , którzy tego zechcą. Co stoi na przeszkodzie? Czy to nie lepsze rozwiązanie , niż robić z siebie nieudacznika, ofiarę i organizować zamach na gospodarkę rynkową i wybiórczo traktować paragrafy podpisanej przez siebie umowy. Przecież za dobrym lekarzem , ludzie i do Suwałk jeżdzą , więc pan doktor Walewski na frekwencję nie powinien narzekać.  więcej
12-12-2014
~Mb Europe do: do Andrzej Wójcicki:
Ze zdumieniem czytam Pana wpis i zastanawiam się czy Pan Antymalkontent był wyborcą Pana Andrzeja Wójcickiego - jak Pan napisał w komentarzu?? Nie trzeba być Szanowny Panie cudotwórcą żeby poznać Pana wpis. Więc po co się ukrywać za nieznanym Nickiem skoro można napisać po prostu: Antymalkontent. Tak wiele Pan pisze o tych złych hejterach, a zachowuje się Pan jak jeden z nich:) Pozdrawiam. nie antymalkontent  więcej
12-12-2014
~do: Andrzej Wojcicki:
Za dobrym radnym ludzie tez pojda. Widocznie byl pan taki dobry klakier, ze mieszkancy wiecej pana nie chcieli. Bedac radnym nie wiedzial pan co sie dzieje w gminie ? Wstyd nam za takich radnych jak pan..................Malgorzata
12-12-2014
~do Andrzej Wójcicki:
Szanowny Panie Andrzeju - komentarz usunięty Anonim Proxy
11-12-2014
~Andrzej Wójcicki:
Szanowni Państwo,przez dwie kadencje maiałem zaszczyt reprezentować w Radzie Gminy mieszkańców okręgu wyborczego /dawny NSM/. W ostatnich wyborach jako kandytat z "Ponad Podziałami" przegrałem wybory z "zielonymi". Cóż, demokracja. Zostawmy jednak "politykę" i wróćmy do meritum. Dużo podróżuję po świecie i zauważyłem że tylko w Polsce samorząd to "WŁADZA". Włodzrze to i tamto i jeszcze coś. Paranoja. W normalnych krajach " wybrańcy"- wybrani w wyborach- pełnią rolę służebną wobec wyborców. Czują się odpowiedzialni za organizowanie otoczenia "Wyborców" i starają się ZASŁUŻYĆ na ponowny wybór.Cóż, mnie to się nie udało. Co do doktora Walewskiego mam następujące zdanie. Jest to z gruntu porządny i uczciwy człowiek.Jako lekarz rodzinny czuje się odpowiedzialny za zdrowie swoich pacjentów. Nie zawahał się na Radzie Gminy wystąpić w ochronie naszego zdrowia.Być może zbyt impulsywnie sugerował, że kompostowanie 60 000 ton odpadów komunalnych / słownie sześćdziesiąt tysięcy ton/ odpadów zwiezionych do Nadarzyna odbije się niekorzystnie na zdrowiu jego pacjentów / osobiście byłem świadkiem jego wystąpienia /. Widząc brak reakcji na swoje działania zgłosił swoją kandydaturę w wyborach do Rady Gminy. Cóż,taki uczciwy do bólu facet nie rozumiejący w co się wdaje. Jako radny rozmawiałem z Panem Dyrektorem Chusteckim wielokrotnie na temat Pana Doktora Walewskiego. Za każdym razem Pan dr Chustecki wyrażał się o nim z wielkim szacunkiem jako o lekarzu o bardzo wysokim morale i dużej wiedzy medycznej.Szymek Walewski tu mieszka, zna nas, my Go znamy. Chce nas leczyć my chcemy być przez Niego leczeni. Chrzanić "politykę" warto żyć parę dni dłużej. Wójt ostatnio publicznie stwierdził, że pozbycie się z ZOZ Dr. Walewskiego to nie jego pomysł.To decyzja dyr. Chusteckiego. Jako były radny i aktualny pacjent nic z tego nie rozumiem. Chcę, by lekarzem rodzinnym mojej rodziny był właśnie ten lekarz. I tyle w tej sprawie chciałem Państwu przekazać.Dobranoc.   więcej
11-12-2014
~Adam :
Piszesz o demokracji ale tak naprawdę sam nie rozumiesz na czym ona polega. Warto czasem poczytać jakąś dobrą lekturę i dopiero wtedy się wypowiadać.
11-12-2014
~Adam:
Przykro kiedy czytam wasze komentarze. Dlaczego jesteście tak wrogo nastawieni?Skąd bierze się u was ten język nienawiści?zaakceptujcie przegraną. Skoro Pan Walewski prosi o modlitwę to będzie. Zapewniam nie tylko za niego ale też za tych którzy się polubili.I proszę zmieńcie ten wasz język. Bo tak nie postępuje osoba wierzaca w Jezusa Chrystusa.   więcej
11-12-2014
~Czy adam to nie miał coś wspólnego z diabłem:
11-12-2014
~Darek:
NADARZYN !!! http://telewizjarepublika.pl/Zadanie-specjalne-odc-55-20142015-o-nieprawidlowosciach-w-czasie-wyborow-saorzadowych,video,1293.html#.VIoAX9KG-So
11-12-2014
~@Adam:
W pewnym filmie bohaterka wypowiadając słowa: "Zazwyczaj tego nie robię, ale dla ciebie zrobię wyjątek" spoliczkowała podleca. Myślę, że bardzo wiele osób ze mną na czele zrobiłoby to samo względem ciebie. Zero to dla ciebie komplement.
11-12-2014
~do Adam:
ty jesteś dupowłazem obecnej władzy , nikt Ci tego nie broni.Inni natomiast mają prawo do własnej oceny obecnej władzy .To jest demokracja.Ale niewolnicy tacy jak ty nie wiedzą co to oznacza
11-12-2014
~Adam :
Zastanawiam się nad tym czy ci którzy tak bronią Pana Walewskiego rzeczywiście są przekonani, że to taki wspaniały lekarz, a co za tym idzie osoba posiadająca odpowiednie kwalifikacje i wiedzę. Ale co najważniejsze jest człowiekiem. Mam tu na myśli to, że odnosi się z szacunkiem do każdego pacjenta, który może mu zaufać i być przekonany, że się nie zawiedzie.CZYTAJĄC WASZE KOMENTARZE BRAKUJE MI KONKRETÓW.Nie wiem czy ktokolwiek z was zdaje sobie sprawę z tego, że aby być dobrym lekarzem to trzeba mieć do tego powołanie (tak jak ksiądz czy nauczyciel).W dzisiejszym współczesnym świecie lekarz to osoba lecząca nie tylko ciało ale i duszę.Jeśli Pan Walewski który na środowej pikiecie pod UG prosi o modlitwę, to należałoby oczekiwać od takiej osoby wyraźnego kierowania się wartościami chrześcijańskimi.Ale jednak chyba coś jest nie, bo sam jakiś czas temu doświadczyłem bardzo powtórzę jeszcze raz bardzo nieprzyjemnego zachowania, wręcz obraźliwego.Powiem więcej lekarz dr Walewski wydawałoby się osoba wykształcona, myśląca, na wizycie lekarskiej obraził mnie-pacjenta, używał obraźliwych i wulgarnych słów. Jest mi przykro że osoby które deklarują się jako wierzące w Jezusa Chrystusa, z taka łatwością oskarżają naszą obecną władzę. Coś chyba jest nie tak Kochani Chrześcijanie. Zastanówcie się kilka razy zanim zaczniecie kogoś oskarżać. A metody jakie wy stosujecie, nie mówiąc już o słownictwie nie przystają osoba wierzącym, katolikom. Pomyślcie nad tym czy warto...   więcej
11-12-2014
~Grzyb się przeliczył:
Bufonada i łokciarstwo, upewniło go że wszystko może i jest nietykalny. Jak strasznie się pomylił.
11-12-2014
~Telewizja nie kłamie:
Ostatnio oglondałem łestern jak wieszali tych co kradli pieniądze.
11-12-2014
~Czy to ten urząd skarbowy zajmuje się oświadczeniami majątkowymi wójta Janusza Grzyba?:
http://www.uks.wawa.ibip.net.pl/
11-12-2014
~taki jeden:
KONSTYTUCJARZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ SĄDY I TRYBUNAŁY Art. 173.Sądy i Trybunały są władzą odrębną i niezależną od innych władz.
11-12-2014
~do: drobiazgowej kontroli:
Kobieta w kiosku nie wystawila rachunku na 30 gr. Urzad skarbowy ukaral ja grzywna w wys kilku tys zl.
11-12-2014
~do: ponizej:
Mandat 5.000.000 zl oraz konfiskata calego majatku na rzecz gminy.
11-12-2014
~do Wiecie co:
Napisałeś że jakiś mandat mu dadzą. Pewnie niech mu dadzą mandat na 5 milionów i po sprawie. Ja jestem za.
11-12-2014
~Grzyb do drobiazgowej kontroli:
Największa kompromitacja wójta Grzyba będzie wtedy, jak go wywalą z urzedu, za prywatne nielegalne miliony.
11-12-2014
~do odwaga wójta:
Ty mówisz o wstydzie. Popytaj jak kończył w poprzednich robotach.
11-12-2014
~Lewe i nieudokumentowane pieniądze to pech dla Grzyba:
Życie ziemskie płata figle i zanim będzie sąd ostateczny, to wielu będzie osądzonych tu na ziemi.
11-12-2014
~hahaha:
Chyba że ostateczny.
11-12-2014
~Ale sąd może Grzyba ruszyć:
11-12-2014
~Grzyb się wyśmiewa z CBA:
Nie ma mocnego na Grzyba ani prokurator, ani skarkowy , ani CBA nie jest mu nic w stanie zrobić bo Grzyba chroni marszałek Struzik i wicepremier Piechociński. Wy wszyscy możecie zapomnieć o czym kolwiek, bo Grzyba nikt nie ruszy.
11-12-2014
~~xyz:
pamiętaj że partie się zmieniają
11-12-2014
~Wiecie co:
ide o zakład że nic mu nie zrobią,nawet CBA go nie ruszyło a Urząd Skarbowy da jakiś mandat i po sprawie.Obawiam się że ci na górze(czyt koledzy z partii) nie dadzą mu zrobić krzywdy.
11-12-2014
~Odwaga wojta:
A ja Wam powiem, ze podziwiam uczciwego. Ja nie mialbym odwagi robic takich numerow. Ze strachu przed konsekwencjami utraty mienia, wiezienia kalesony mialbym pelne. Nie mowie juz o wstydzie wsrod znajomych i rodziny.
11-12-2014
~SKARBOWY:
Za późno.
11-12-2014
~Janek sprzedam pralkę do prania brudnych pieniędzy:
11-12-2014
~Brudne pieniądze:
Czy to nie jest jakiś układ mafijny.
11-12-2014
~Skala koropcji jes niewyobrażalna:
To nie jakiś tam przekręcik to jest przestępstwo przeciwko mieniu publicznemu.
11-12-2014
~Grzyb sam sie zlapal :
Wywalil kilka domow jak stodoly, nakupowal hektarow ziemi, urzadzil rodzine, napisal i podpisal oswiadczenia majatkowe. Uczciwie sam wskazal swoja uczciwosc. Wszystko jak na dloni posiadaja organy scigania i urzad skarbowy. Grunt to jak uczciwosc panie wojcie.  więcej
11-12-2014
~JAJA KOBYŁY WÓJT:
Los Grzyba jest już przesądzony. Zaczekajcie jeszcze trochę.
11-12-2014
~Beneficjent wójt Grzyb:
Postępowanie zostało podjęte na skutek uznania przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie i będzie prowadzone w kierunku czynów z art. 228§1 kk, art. 231 §1 kk i art. 233§6 kk.Art. 228. § 1. Kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, przyjmuje korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.Art. 231. § 1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.Art. 233. § 1. Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. Prkuratura, Urząd Skarbowy, CBA, kogo jeszcze trzeba zatrudnić żeby Grzyba złapać.  więcej
11-12-2014
~Bardzo dobrze, ze Wojewoda skierowal sprawe do urzedu skarbowego.:
Urzad skarbowy lepiej policzy niz Wojewoda.
11-12-2014
~Kuwa znalazłem:
Czy na pytanie urzędu skarbowego ....skad panie janek miałeś pan pieniądze na prywatne inwestycje.
11-12-2014
~Danka, oddaj mandat, n ie należy ci się:
Kolejny news o sfałszowanych wyborach. Danka, robi się cieplej i cieplej. Oddaj mandat póki masz czas. "Głosowanie w jednym z okręgów w podczęstochowskiej gminie Olsztyn ma zostać powtórzone - uznał Sąd Okręgowy w Częstochowie, uwzględniając protest w sprawie wyników wyborów do rady gminy. Poinformował o tym w czwartek rzecznik sądu Bogusław Zając.W okręgu nr 13, w którym doszło do nieprawidłowości, wybierany jest jeden z 15 radnych gminy Olsztyn. Protest złożył pełnomocnik komitetu "Razem dla Gminy Olsztyn", domagając się stwierdzenia nieważności wyboru radnego. Uzyskał on 100 głosów, a jego kontrkandydat - 99. Z urny wyjęto 206 kart do głosowania, podczas gdy na liście podpisało się 205 wyborców.- W tej sytuacji nie można ustalić, czy któryś z wyborców nie oddał dwóch głosów na tego samego kandydata, co w przypadku różnicy jednego głosu mogło mieć wpływ na wynik głosowanie. Dlatego wybory należy powtórzyć - powiedział sędzia Zając".  więcej
11-12-2014
~Grzyb z Wacławiakową wspolnie oszukiwali wyborców:
Za fałszerstwo świadczenia majątkowego Grzyba trzeba podać do skarbowego i Wacławiakową za współudział w oszustwie na sesji.
11-12-2014
~Grzyb z Wclawiakową wspólnie oszukiwali wyborców:
Za fałszerstwo świadczenia majątkowego Grzyba trzeba podać do skarbowego i Wacławiakową za współudział w oszustwie na sesji.
11-12-2014
~Ruszą go ruszą:
Przed Urzędem Kontroli Skarbowej w Warszawie, już nie taki oszustom nogi się gięły. Grzybowi może majątku zabraknąć, żeby się wypłacić. Ale jak zabraknie majątku, to resztę można pójść i odsiedzieć, 50 zł dniówka.
11-12-2014
~GRZYB SIĘ CHWALI ŻE JEST NIE DO RUSZENIA i jego kolega Piechociński wicepremier go zawsze obroni.:
Grzyb popełnił przestępstwo, celowo fałszując swoje oświadczenie majątkowe i składając je u wojewody.
11-12-2014
~kiki:
a co Romuś bidulka jeszcze sesji nie zrobił ??przecież mu za to płaca z naszych podatków
11-12-2014
~bączek:
Panie Wiktorze, a gdzie sesja? Już nie mogę się doczekać;)
11-12-2014
~gosc:
Nie widzą kłamstw, bo sami w nich uczestniczą. Poza tym się boją - każdy na każdego coś ma
11-12-2014
~popieracze wójta gorsi niż wójt:
Przeraża, że popierający wójta nie widzą jego kłamstw, oszustw, obłudy i manipulacji także nimi. Gdy oglądałem jak na II sesji byli za utrzymaniem pensji wójta i swoich skojarzyli mi się z bolszewikami idącymi na śmierć za Stalina. Obronimy wodza i i jego twierdzę w Dylewie. Za to wszystko co wójt tu wyprawia ta bolszewia powinna odpowiadać razem z nim   więcej
11-12-2014
~M:
Był na TVN 24 NA ŻYWO WCZORAJ
11-12-2014
~salwador:
Czy Panstwo wiecie kiedy TVN nada swoj program z wczorajszej pikiety zwiazanej z obrona Pana dr. Walewskiego? Bylo fajnie i nadal nalezy kontynuwac tego typu protesty.
11-12-2014
~Danka, oddaj mandat, nie należy ci się:
Danka, tak kończą oszuści wyborczy. Poczytaj sobie, co cię czeka."Sąd Okręgowy w Krośnie stwierdził w środę nieważność wyboru radnego w jednym obwodzie do głosowania do rady gminy Brzyska. Postanowił też o przeprowadzeniu ponownych wyborów do rady gminy w tym obwodzie z udziałem dwóch kandydatów, którzy uzyskali największą liczbę głosów.Jak poinformował rzecznik krośnieńskiego sądu Artur Lipiński, komisja wyborcza w obwodzie do głosowania nr 5 w Ujeździe wydała 214 kart do głosowania, a z urny wyjęto 215 ważnych kart - nikt z komisji nie potrafił wyjaśnić, skąd wzięła się ta jedna nadprogramowa karta. Tymczasem różnica głosów między dwoma kandydatami wyniosła w tym obwodzie właśnie jeden głos.Chodzi o Pawła Gołąba i Ryszarda Józefa Żygłowicza. Uzyskali oni odpowiednio 90 i 89 głosów. Radym został Gołąb.Lipiński podkreślił, że nieważność wyboru radnego do rady gminy Brzyska sąd stwierdził tylko w jednym obwodzie - w Ujeździe, w okręgu wyborczym nr 11. Komisarz wyborczy w Krośnie sędzia Arkadiusz Trojanowski wyjaśnił PAP, że w tym wypadku okręg wyborczy i obwód wyborczy pokrywają się ze sobą, w związku z tym, jeżeli postanowienie sądu się uprawomocni, to wybory do rady gminy Brzyska trzeba będzie powtórzyć w całym okręgu nr 11.Unieważnienie sądu jest w części dotyczącej kandydatów Gołąba i Żygłowicza. Jak dodał Lipiński sąd postanowił również o wygaśnięciu mandatu radnego wybranego w tym obwodzie i zdecydował przeprowadzić ponowne wybory z udziałem właśnie tych dwóch kandydatów."  więcej
11-12-2014
~Ja jestem niewinny ten majątek podrzuciła mi opozycja:
11-12-2014
~Ja was kuwa przepraszam:
Panowie nie aresztujcie mnie ja naprawdę nie chciałem.
11-12-2014
~Pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
Co zrobić żeby lewe miliony były prawe.
11-12-2014
~Oj ja nieszczęsny tyle lat oszustwa i kombinacji jak tu teraz żyć:
Znajomy mi mówił, że Grzyb wczoraj płakał, że mu majątek skarbówka zabierze, że co on teraz zrobi.
11-12-2014
~Świat z za krat:
Za nilegalnie zdobyte miliony można iść siedziać na długo.
11-12-2014
~Skarbowy go prześwietli:
Koniec Grzyba tuż tuż.
11-12-2014
~Sanki na już:
Tu trzeba zastosować środki nadzwyczajne i zastosować sankcje, bodaj na 3 miesiące, żeby nie mógł mataczyć w sprawie.
11-12-2014
~Zniknął artykuł o II sesji Rady Gminy w Nadarzynie ...:
11-12-2014
~odróżniajcie Urzędy Skarbowe np. pruszków od Urzędu Kontroli Skarbowej:
11-12-2014
~12345:
masz smród w śmierdzących gaciach,NADARZYN TV OTWIERA NAM MIESZKAŃCOM OCZY
10-12-2014
~12345:
No nie udało się, oj jak przykro, a tu już propagandowy czekali w przedbiegach, żeby opisać sprawę w WN jaki to nadarzyn.tv niedobry. Oj jak mi przykro ojojoj i co teraz będzie. Pierdzącos do nogi trzeba to jakoś przeinaczyć tak żeby pokazać że nadarzyn.tv jednak przegrał tę sprawę.  więcej
10-12-2014
~Janusz nie G.:
Popieramy niezależne media. A urzędowi kontroli skarbowej "darz bór" !
10-12-2014
~Beda zrywane boki ze smiechu to jest pewne.:
10-12-2014
~do@~No panie Grzyb lekko z Uszedem:
Można boki zrywać ze śmiechu !
10-12-2014
~No panie Grzyb lekko z Uszedem Skarbowym w Warszawie to nie sa zarty.:
Zobaczymy rechoczacy pana smiech. Oj bedzie wesolo.
10-12-2014
~Ewa:
Panie Wiktorze,w imieniu całej naszej grupy mieszkańców Nadarzyna którzy dzisiaj zebrali się przed Urzędem dziękuje Panu za trud włożony w przywracanie normalności w naszej wsi z wyrazami szacunku ewa.
10-12-2014
~Cierpliwości, nowi radni wiedzą co mają sprawdzać.:
10-12-2014
~mów ŚWINI PRAWDĘ ONA MÓWI ŻE DESZCZ PADA :
10-12-2014
~panie wójcie czekamy na przeprosiny:
10-12-2014
~prawda jak oliwa zawsze na wierzch wypływa, jaśnie panie kasztelanie:
10-12-2014
~Obserwator:
Powinni się jeszcze wziąć za rozliczenie wojaży Wójta ze Swoją Świtą po Świecie pod pretekstem nawiązywania Współpracy - Kpina i SYF marnowanie naszej Gminnej Kasy pod różnymi pretekstami a Teraz Szykują się do Francji znów Orkiestra Nie Strażacka jedzie nawiązywać kontakty boć kolejny lipny Festiwal się szykuje Co pan na Tą wiadomość Panie Wójcie może jakiś komentarz bądź słowa wyjaśnienia??? Panie Drygęcie jakie terach Hambany Eksportowe pojadą ???? Kto zasłużył albo kto będzie reprezentował Naszą Gminę Nadarzyn??  więcej
10-12-2014
~ania:
Panie Wiktorze,w imieniu dużej grupy mieszkańców Nadarzyna dziękuje Panu za trud włożony w przywracanie normalności w naszej wsiz wyrazami szacunkuania
10-12-2014
~do 21.32.00:
Nie podniecaj się tak bardzo , te wszystkie wiadomości w EKO-coś to jest ich punkt widzenia ,może z tymi kontrolami jest jak z majątkiem wójta? Kto to wie???/ Każda sprawa ma jeszcze drugie dno,znasz je?
10-12-2014
~Mieszkaniec Wolicy:
Wójt Janusz Grzyb wyraźnie oświadczył:"Będę Państwa informował o wynikach kolejnych postępowań przeciwko osobom, które naruszają prawo godzącnie tylko w moje dobre imię, ale psując też wizerunek naszej Gminy." Czy zatem teraz Pan, panie wójt, zamieści Pan w najbliższym numerze wiadomości informację o przegranej sprawie? ma Pan na tyle honoru, by to uczynić?   więcej
10-12-2014
~zawsze uczciwie:
Ponad Podziałami
10-12-2014
~Gratulacje dla Pana Wiktora ! ! ! ! ! ! ! ! ! !:
10-12-2014
~Urzad Kontroli Skarbowej już niejednego dokładnie i skrupulatnie rozliczył:
10-12-2014
~Zawsze uczciwie:
ZAWSZE ?
10-12-2014
~rozny:
Miło usłyszeć, że nie zawsze macki p.Grzyba pozwalają na zamykanie ust każdej krytyce i każdemu oponentowi. Brawo
10-12-2014
~Wojewoda wypchnął smroda:
Oświadczenia majątkowe wójta Janusza Grzyba za 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 i wrześniowe za 8 miesięcy 2014r są dokumentami, w których wójt Gminy Janusz Grzyb podał nieprawdę. w odwiadczeniach za 2010, 2011 i 2012 zataił posiadanie budynku domu i stajni w Dylewie, oraz nie podał wartości tych budynków - ok 1 milion złotych. W oświadczeniach majątkowych w 2012, 2013, 2014, i we wrześniowym za 8 miesięcy 2014 roku wójt Janusz Grzyb nie wykazał posiadania drugiego domu w Młochowie przy ul. Myśliwskiej ani jego wartości - ok 600 - 700 tys. zł., oraz nie podał wartości zabudowań w Dylewie. Problem wójta jest taki, że na te inwestycje nie ma pokrycia w wykazywanych dochodach za cały okres sprawowania wójtostwa w Gminie Nadarzyn.  więcej
10-12-2014
~Warszawski Urzad Skarbowy ma dlugie dlugopisy i potrafi dobrze liczyc .:
10-12-2014
~PSL rozdaje karty w naszym państwie:
Grzyb nie boi się CBA, PROKURATORA i URZĘDU SKARBOWEGO bo mówił że jego koledzy z PSL, marszałek Struzik i wicepremier Piechociński, wybronią go ze wszystkiego.
10-12-2014
~Grzyb jest skończony:
Wojewoda mazowiecki po przeanalizowaniu wszystkich oświadczeń majątkowych z ostatniej kadencji, skierował je do kontroli przez Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie!!!
10-12-2014
~Wójt Grzyb to kłamca, oszust i fałszerz:
Oswiadczenie wójta jest gówno warte, jak zawsze kłamliwe i pachnące kryminałem.
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU