23 listopada 2024, imieniny obchodzą: Adeli, Klemensa, Orestesa

~Bezpieczeństwo w gminie
08:09 23-11-2024
Taka uwaga na marginesie. Piątkowy poranek 22 listopada 2024 r. na drogach... więcej »
~Uczciwy. Przepraszam wszystkich.
23:22 22-11-2024
Oby sie na nim przejechali.... więcej »
~Uczciwość gminna
21:39 22-11-2024
Jak zaczyna się prace z łajdakami to można stracić 6 mln. Mam nadzieję... więcej »

Wybory samorządowe 16 listopada

Komentarzy (319)
21-08-2014

Już wiadomo na pewno, wybory samorządowe odbędą się 16 listopada. Premier Donald Tusk podpisał dzisiaj rozporządzenie w tej sprawie. Ewentualna druga tura wyborów, tam gdzie wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast nie uzyskają wymaganej większości w pierwszej turze, odbędzie się 30 listopada.

Wybory samorządowe odbywają się w ostatni dzień wolny od pracy poprzedzający upływ kadencji rad. Kadencja obecnych rad upływa 21 listopada, a ostatnim dniem wolnym od pracy przed tym terminem jest 16 listopada.

W obecnych wyborach samorządowych do rad gmin, po raz pierwszy zastosowane zostaną okręgi jednomandatowe.
Dla Gminy Nadarzyn oznacza to,  że w 15 okręgach wyborczych, mieszkańcy wybierać będą tylko jednego kandydata na radnego, a nie jak to było dotychczas np. w Nadarzynie, gdzie można było wybierać kandydatów czterech, czy w Młochowie dwóch.  

Wyborcy w wyborach samorządowych oprócz wyboru swojego radnego będą mogli oddać także głos na wójta (burmistrza, prezydenta miasta), radnego powiatu oraz województwa.

Decyzja premiera ma ukazać się w Dzienniku ustaw 27 sierpnia i z tym dniem formalnie może rozpocząć  się kampania wyborcza.

Zgodnie z wyjaśnieniami Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 30 czerwca 2014 roku, kampania wyborcza jest limitowana, co oznacza, że każdy kandydat, czy komitet, ma określony budżet na swoją prezentację.

Limit wydatków ustala się oddzielnie dla każdego komitetu wyborczego poprzez zsumowanie kwot obliczonych według zasad określonych w art. 378 i art. 476 Kodeksu wyborczego.
W wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw limit wydatków oblicza się mnożąc kwotę przypadającą na jeden mandat radnego przez liczbę mandatów przypadających na okręg lub okręgi, w których komitet wyborczy zarejestrował kandydatów (bez względu na liczbę zgłoszonych kandydatów). Kwota przypadająca na jeden mandat radnego wynosi:
- w wyborach do rady gminy w gminach do 40 tys. mieszkańców — 1 000 zł.

Inaczej liczy się natomiast limit związany z prowadzeniem kampanii wyborczej kandydata na wójta. W gminach do 500 tys. mieszkańców, kwotę tę ustala się mnożąc liczbę mieszkańców danej gminy przez kwotę 60 groszy.
W przypadku Gminy Nadarzyn, kandydat na wójta na swoją kampanię wyborczą, będzie mógł wydać około 6 800 zł (11 472 mieszkańców gminy).



Komentarze:
05-09-2014
~do 20:40:11 ~Na co on liczyl ?: Sadzil, ze to sie nie wyda ? :
Jestem tu nowa ... gdzie na tym niezależnym portalu mogę znaleźć jakieś informacje o dożynkach ? tzn. gdzie, co, jak itp ? cokolwiek, żebyśmy dzieciakom zaplanowali pierwszą po wakacjach ( czyt. trudną dla nich :) )niedziele ...
05-09-2014
~W biznesie szczególnie jak jest nielegalny przyjaciól nie ma ! ! !:
Zazdrość nie ma grabic.
05-09-2014
~Na co on liczyl ?:
Sadzil, ze to sie nie wyda ?
05-09-2014
~Urzędujący wójt Janusz Grzyb z PSL celowo fałszował swoje oświadczenia majatkowe:
~Grzyb nie ujawnił w swoich oświadczeniach majątkowych kilku mlilinów i to jest fakt.Grzyba w Nadarzynie nikt już nie chce, od wielu lat. To widać było w ostatnich wyborach 4 lata temu. Gdyby wtedy miał kontr kandydata, to by przegrał. Grzyb z Muchalskim będą robić wszystko , żeby zniechęcić każdego kandydata , który chciałby startować przeciw Grzybowi. Nie dajcie się niczym zastraszyć, to odniesiemy wielki sukces jako społeczeństwo, wywalając kłamcę i oszusta , obecnego wójta Grzyba.   więcej
05-09-2014
~Grzyb niech się tłumaczy z majątku :
30-08-2014
~ 29-08-2014 ~do Ludzi::
Ale ludzie, przecież są jakieś granice tego co się pisze, co się mówi. - -- -- Ale ludzie, przecież są jakieś granice co się robi w tej Gminie
29-08-2014
~fakt:
Zrób splasha orzeźwiający jest ;)
29-08-2014
~Etam:
Nie czytać, nie myśleć, a będzie lżej
29-08-2014
~do Ludzi:
Tak czytam jak wy tu ludzie jadem plujecie i tak sobie myślę, że teraz gdy tu po gminie Obraz perygrynuje, to może - jakimś cudem - podziała to jak egzorcyzmy. Może otrząśniecie się z tego zamotania. Bo ja rozumiem, że zbliżają się wybory. Krytyka jest twórcza i potrzebna. Rozumiem, że toczy się walka polityczna. Ja rozumiem, że można i trzeba patrzeć władzy na ręce. Ale ludzie, przecież są jakieś granice tego co się pisze, co się mówi.   więcej
29-08-2014
~a mieszkancy tak go szanuja, ze mowia spadaj .:
29-08-2014
~niczego i nikogo nie uszanuje:
tomek wyśmiewa się z wartości chrześcijańskich
29-08-2014
~tomek przebiera nozkami, zeby wskoczyc na stolec " przyjaciela ".:
29-08-2014
~Grzyb na przymusowy odwyk, Tomek w kamasze i na front wschodni:
Kużmińska do rekultywacji terenu po Hetmanie. I po problemie, że przyjdzie im do głowy start w wyborach.
29-08-2014
~STASZEK !!! BPAWO ! ! ! ! ! ! ! ! 1 1:
29-08-2014
~STARE TRIO Z MŁOCHOWA JEST WINNE ZA ŚMIECIOWISKO W NADARZYNIE:
29-08-2014
~Wtwalmy to z naszej gminy:
Grzyb + Muchalski+ Kuźmińska= HETMAN
29-08-2014
~Popieram twój wpis staszek:
To co wyprawiają jest chaniebne.
29-08-2014
~HAŃBA:
Stopień łajdactwa jest zatrważający.
29-08-2014
~staszek:
Jest rzeczą ewidentną, że dalsze pozostawanie Grzyba i Muchalskego na zajmowanych stanowiskach stanowi przeszkodę dla normalnego rozwoju naszej gminy. Korupcja, marnotrawstwo, nepotyzm, działania na szkodę mieszkańców Nadarzyna, uwikłanie w niejasne powiązania o charakterze kryminalnym,... zarzuty można mnożyć i mnożyć. Grzyb i Muchalski symbolizują sobą to, co najgorsze w polskim samorządzie a co musi zostać wykorzenione i wypalone gorącym żelazem, aby nigdy więcej takie patologie nie mogły się powtórzyć. Ci dwaj osobnicy doprowadzili swoimi działaniami do głębokich podziałów i antagonizmów w lokalnej społeczności i już sam ten fakt jest dla nich dyskredytujący i wyklucza możliwość ubiegania się o wybór na kolejną kadencję. Panowie Grzyb i Muchalski, wynoście się z Nadarzyna! Nie ma tu dla was więcej miejsca!   więcej
29-08-2014
~może niech tomek powie z jakiej litry pisze się Litwin:
29-08-2014
~Tadeusz:
Mam pytanie do znawców poprawnej pisowni. Czy słowo Ejszyszki piszemy Ejszyszki czy Eyszyszki. Oraz czy słowo Litwin jako przezwisko piszemy z dużej, czy może z małej litery?
29-08-2014
~toff:
Już pisałem ze nie kopiowałem Wikopedii, korzystałem z tego samego zródła co ona. Nie mogę zapamiętać dokładnych stanów uzbrojenia okręgu, co innego wydarzenia.
29-08-2014
~Odpowie za to:
Są bardzo mocne kwity na Grzyba i teraz to już tylko kwesdtia czasu.
29-08-2014
~do toff:
Tomaszu, pisałeś o Powstaniu Warszawskim, choć kopiowałeś teksty z Wikipedii. Ale już nie napisałeś, że cytujesz. Więc nie krytykuj innych, jeśli sam tak zrobiłeś. No ale i artykuł i Twoje oraz innych wpisy jakoś dziwnie zniknęły z tego portalu. Czyżby było tam coś, co uwierało admina? No i w komentarzach z wczoraj, piszący powinni iść do szkoły w celu nauki j. polskiego, tyle w ich wpisach błędów. Poszukajcie, bo ich liczba jest ogromna.  więcej
29-08-2014
~Jezeli CBA skierowalo sprawe do prokuratury musza byc mocne dowody.:
Zreszta wszyscy o tym wiedza.
29-08-2014
~toff:
Przed UG będzie nowa wystawa, prawdopodobnie o wrześniu 1939r. (choć tak naprawdę to wie tylko pani Dorotka) Gminna Grupa Historyczna napracowała się - wypożyczyła ją z IPN-u.
28-08-2014
~Nie wyłga się z tego i koledzy też nie pomogą:
Są dowody w sprawie czyli zdjęcia i filmy i daty tego wszystkiego.
28-08-2014
~Skąd u Wójta Grzyba z PSL biorą się nieudokumentowane MILIONY na jego prywatne inwestycje:
Czy CBA przeprowadziło już czynności sprawdzające, w sprawie wójta Janusza Grzyba i czy jakaś prokuratura zajęła się tą sprawą. Pamiętajmy że chodzi tu, nie o jakieś małe nieudokumentowane pieniądze, tylko o nieudokumentowane miliony, zainwestowane w swoje prywatne tereny, przez wójta gminy Nadarzyn Janusza Grzyba z PSLu.   więcej
28-08-2014
~Przyczyna choroby dyplomatycznej moze byc strach przed spowiedezia.:
28-08-2014
~Doktor:
Jak ma sie takie wielkie brzucho jak on, to rzeczywiście może paść podejrzenie, że on jest bardzo chory .
28-08-2014
~Ta choroba to moze jest taka jak p. skarbnik.:
28-08-2014
Admin:
test
28-08-2014
~Impreza za imprezą to trzeba mieć zdrowie:
28-08-2014
~On jest chory tylko jak się obudzi:
Choroba dyplomatyczna nie trwa długo , rano człowiek się budzi, pije zastrzyk lub dwa i już się jest na chodzie.
28-08-2014
~toff:
Wpadłam na ITV i co widże, p. wójt wyzdrowiał czy przepustka od lekarza.!?
28-08-2014
~Rozliczmy ich za to:
Grzyb z Muchalskim wyprzedali majątek gminy za bezcen.
28-08-2014
~toff:
Z miejscami parkingowymi może być problem, według mojej oceny jest ich w tej chwili po prostu za mało. Już w poniedziałek samochody będą stać na przyległych ulicach ulicach. W poniedziałek nie zobaczymy p. Arka pracownika od ciężkich prac ze starej szkoły, choć pracowity i powszechnie lubiany to według nowego dyra nie jest mobilny.!?  więcej
28-08-2014
~Stary Nadarzyniak:
No to przy wyborach okaże się, czy mieszkańcy gminy umieją tylko dymać w gwizdek, czy wreszcie pokażą Grzybom i im podobnym, że czas na emeryturę. Napisałem świadomie - emeryturę, bo tyle co nakradli, a ich nikt do tej pory nie rozliczył to starczy jeszcze dla ich wnuków.  więcej
28-08-2014
~Ten pierwszy raz:
HA HA HA kuwa, nowej szkoły to żeśmy jescze nie przesuwali.
28-08-2014
~Trza drogę powiwtową przesunąć albo szkołę.:
Mało miejsca pod szkołą, to niech drogę powiwtową przesuną, przecierz mają w powiecie swoją Kuźmińską, to im załatwi.
28-08-2014
~Ile się bierze za nową szkołę:
28-08-2014
~Odbiory nowej szkoły szły jak po maśle:
Czy wójt to ostanio nie bywł na jakichś wyspach.
28-08-2014
~Ponoć i ziemie kumus kradli ze szkoły:
Zabrali szkole połowę trenu i teraz dzieci będą mieli potworną niewygodę.
28-08-2014
~BANBRUCI I MARNOTRAWCY:
28-08-2014
~Grzyb z Muchalskim rządzą już 14 lat. Połóżmy temu kres bo zmarnują wszystko do reszty:
Grzyb przehandlował połowę działki , przeznaczoną dla dzieci szkolnych i dlatego brakuje miejsca na bezpieczną komunikację na terenie szkoły.
28-08-2014
~Nawet ziemię przeznczoną na szkołe okroili i sprzedali:
Przed szkołą jest dlatego tak mało miejsca bo połowę terenu przeznaczonego pod szkołę Grzyb z Muchalskim po prostu sprzedali za bezcen jakimś swoim kumplom .
28-08-2014
~Za ten bałagan inwestycyjny odpowiada Grzyb z Muchalskim:
Jeszcze szkoła nie zaczęła codziennej pracy, a już nastąpił paraliż komunikacyjny na jej terenie. Co to będzie jak rodzice dzieci przywiozą i jeszcze gimbas przyjedzie z dziećmi.
28-08-2014
~REKOLEKCJE PARAFIA:
Zapraszamy na rekolekcje start dziś 9.00 - trochę o rekolekcjoniście: Ks. Mieczysław NowakKSIĄDZ W PARAFII Mam za sobą 37 lat kapłaństwa. Pracowałem w 10 placówkach duszpasterskich, w tym jako proboszcz w 4 parafiach. Właśnie przekazałem następnemu księdzu moją ostatnią placówkę, którą tworzyłem od początku, której nadawałem styl, formowałem ją i przez to także siebie. I to chyba jest najciekawsze - owa twórczość, wzajemne oddziaływanie. To doświadczenie Chrystusa we wspólnocie Ludu Bożego jest przeżyciem głęboko angażującym.Ksiądz nie jest tylko urzędnikiem. Wręcz trudno mi sobie wyobrazić taką postawę kapłana. Oznaczałoby to okaleczanie jego powołania. Normalny ksiądz żyje parafią. To jest jego pasja, jego miłość, jego życie. I dlatego udana praca w parafii uszczęśliwia go głęboko, a nieudana - frustruje i wpycha w nerwicę. Myślę, że wielu z nas płaci za to zdrowiem, zgorzknieniem i świadomością zmarnowanej szansy. Niejeden z nas jest zostawiony samemu sobie, bez pomocy z góry i z dołu. Dlatego wielu nie wie, co robić, nie ma żadnej wizji życia w parafii. Praca duszpasterska jest wtedy tylko ciągłą improwizacją. Dobrze, jeśli ktoś to jasno widzi, bo stwarza to szansę na wyjście z tego stanu.  więcej
28-08-2014
~zdziwiony:
O jakim wy rondzie mówicie, bo nie bardzo wiem?? To gdzieś w szkole??
27-08-2014
~Odbiornik inwestycji lubi wręcz kocha pieniądze:
Ja bym chętnie odebrał małe rondo, zrobione po kosztach dużego ronda.
27-08-2014
~Bob budowniczy się pyta:
Czy małe rondo może kosztować milion.
27-08-2014
~Małe rondo małe koszty, a wydatek duży.:
Nowa chochsztaplerka.
27-08-2014
~Żeby to się liczyć naucyło, a co im tam , szkoły będą budować.:
Jeżeli jest mały mózg, to i rondo może być małe.
27-08-2014
~Tych dwóch trzeba wywalić już dziś , bo szkodzą naszej społeczności.:
Grzyb z Muchalskim jak zwykle nie dopilnowali inwestycji,w bo się na tym nie znają i na terenie nowo wybudowanej szkoły, jest za małe rondo i autobusy nie mogą się zmieścić.
27-08-2014
~ola:
Słuchajcie jak to jest, czy każda wieś rok rocznie otrzymuje środki funduszu sołeckiego?
27-08-2014
~p. Grzyb i Muchalski:
Dajcie chociaz jeden przyklad co dobrego i madrego zrobiliscie dla gminy i mieszkancow przez caly okres waszej pracy,oplacanej ze srodkow publicznych. Tylko jeden jedyny.
27-08-2014
~To o nich śpiewał Wojciech Młynarski:
Okazuje się, że to o Grzybie i Muchalskim śpiewał Młynarski: "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie, co by tu jeszcze...?" Pozornie można by próbować sprawę bagatelizować i twierdzić, że ci dwaj osobnicy to nieudacznicy i ćwoki. Ale każdy, kto uważnie śledzi to, co dzieje się w naszej gminie wie, że niegospodarności i marnotrawstwo mają tutaj miejsce od lat i nie są przypadkiem, ale celową działalnością noszącą znamiona przestępstwa. Panowie Grzyb i Muchalski! Odejdźcie z Nadarzyna i pozwólcie naszej gminie rozwijać się w normalny, zdrowy sposób. Wasz czas dobiegł końca!  więcej
27-08-2014
~do: Siema Eniuu:
Co wyjezdzasz z polityka. Czy wiesz co znaczy to slowo ? Czlowieku zastanow sie nad tym co piszesz i nie osmieszaj sie.
27-08-2014
~do~mieszkanka: toff ma rację. Nadarzyńska młodzież będzie tylko przesiadywać na tych siłowniach:
Ludzie ! czy wam już całkiem odbiło od tej polityki ? to może zróbcie dla młodzieży ogrodzony kratami spacerniak ?! albo jeszcze lepiej klatkę z kamerami i strażnikami ... Ja już dziękuje za pomysły nowej władzy, nie skorzystam!! Siema Eniuu !
27-08-2014
~Grzyb nie jest skory bronić kogokolwiek bezinteresownie. !:
27-08-2014
~Monika:
A pamiętacie jak w kwietniu wywozili ziemię z terenu naszej szkoły w Ruścu? Pamiętacie jak Wiktor o tym pisał a wójt broniił wykonawcy? Co z tego, że wykonawca spartoli robotę jak wójt go chroni?
27-08-2014
~Wywalić jaknajszybciej i obciażyć wszystkimi kosztami.:
27-08-2014
~toff:
Tomasz.!? Toć już dziś zachowuje się jak prawdziwy gospodarz, codziennie bywa na budowie, wzywa dyra na dywanik do UG.......
27-08-2014
~Przepraszam troche poklnę.:
Za ca sie wzieli wszystko spieprzyli. Teraz rondo. Kto poniesie koszty przebudowy ronda ? Bardzo prosze niech ktos mi wskarze, ktora inwestycja nie zostala spiepszona i przeplacona. Do jasnej cholery, gdzie byl inspektor nadzoru, RIO, skarbnik, jakakolwiek kontrola ? Kto poniesie za to wszystko konsekwencje? Kto i w jaki sposob splaci zadluzenie gminy, oraz naprawi wszystko co sknocili ?  więcej
27-08-2014
~toff:
Do poniedziałku ronda raczej ronda nie do się przebudować, potrzebny nowy projekt, materiały.... jutro jeszcze będzie wymieniana kostka przed wejściami. Dziś skosili ogniche na tz. trawnikach, p. Tomasz był zły.
27-08-2014
~do toff:
Czyżby szybkość budowy powoli miała konsekwencje??To nie duży problem, jeszcze jest czas żeby przebudować rondo
27-08-2014
~toff:
Dziś na terenie nowej SP okazało się ze szkolny autobus nie ma możliwości zawruczenia - rondo wybudowanie w tym celu jest za małe i wymaga przebudowy.!?
27-08-2014
~Zmienić radnych:
Bajerska, Perzyna, Wacławiak i pozostali nie chcemy aby nas reprezentowali! Co zrobiliście przez tyle lat zasiadania w radzie gminy??? Hałas i smród hetamana!
27-08-2014
~mieszkanka:
toff ma rację. Nadarzyńska młodzież będzie tylko przesiadywać na tych siłowniach. Doskonałym przykładem jest boisko przy Lipowej, pełno petów i pustych butelek, wiele interwencji Policji i żadnych efektów. Ucieszyłam się kiedy zobaczyłam kamerę, bo pomyślałam, że teraz się ten bałagan skończy. Pomyliłam się. Zrezygnowano z oświetlenia obiektu. Co za cymbał to wymyślił?!  więcej
27-08-2014
~Kim jest Darek czytając jego wpisy to jakiś CHAM :
27-08-2014
~Darek wyśmiewa się z dziadóweczki gęsiareczki.:
27-08-2014
~Darek trzęsie portkami, donosiciel. :
26-08-2014
~do 007:
nie za wcześnie na kampanię wyborczą?? czyżbyś zarejestrował już komitet wyborczy?? żałosny jesteś człowieku!! Myślę, że powinieneś iść do doktora Walewskiego na wizytę, aby zaczął cię leczyć na nogi, bo na głowę już za późno.
26-08-2014
~toff:
Sport w szkołach, klubach ok. ale pomysł siłowni na świeżym powietrzu na terenach wiejskich uważam za nieprzemyślany, oczywiście będzie tam zbierała się młodzież tylko kto pozbiera puste puszki i pety.!? Place zabaw dla dzieci to popieram.
26-08-2014
~Walki na brzuchy to nowa dyscyplina sportu.:
26-08-2014
~Psychiatra z Tworek:
do 007 Jak mogę ci pomóc skoro tak zawzięcie unikasz spotkań ze mną?
26-08-2014
~Ulubiona a nawet sztafeta 4x100:
Grzyb z Muchalskim.
26-08-2014
~OT pomyślał i powiedział:
Sport to zdrowie, nawet Grzyb to powie, a Muchalski ci przygani, sport to zdrowie dla pani Ani.
26-08-2014
~008:
@007 szeroko pojęta kultura fizyczna to min. lekcje wychowania fizycznego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum. Więc pytam cię wielce przenikiwy umyśle o kryptonimie fikcyjnego super szpiega - czy według tajnie pozyskanych informacji ta bardzo zła opozycja zamierza również zniszczyć wychowanie fizyczne w szkołach podstawowych i w gimnazjum? 007 wymyślił już jehowych, deweloperów z turystycznej, a teraz wpadł na pomysł, że to niszczyciele sportu. No nie wiem Jarku/Tomaszu/Pawle/Doroto/Żaneto czy się śmiać, czy płakać...  więcej
26-08-2014
~Mieszkania socjalne rozdano swojakom a nie ludziom mlodym.:
Skandal.
26-08-2014
~do: 007:
Czlowieku, czys ty sie z glupim przez sciane macal ? Mlodzi juz maja wyrobiona opoinie na wasz temat. Zobacz jak leca glosowac na ciebie, malo nog sobie nie polamali.
26-08-2014
~007:
Gdyby się tak zdarzyło, że jakiś oszołom z tej nie normalnej opozycji wygra wybory to zniszczą cały dorobek obecnej ekipy, np. sport, który w Nadarzynie rozwija się bardzo dobrze a "naszej opozycji" sport, czy szeroko pojęta kultura fizyczna do niczego nie jest potrzebna. Udowodnili to wielokrotnie krytykując powstałą w Gminie infrastrukturę sportową. Mam nadzieję, że młodzi ludzie, którym "leży na sercu" rozwój sportu, który co tu dużo mówić w Nadarzynie jest na bardzo wysokim poziomie, do tego nie dopuszczą i będą wiedzieli na kogo głosować w najbliższych wyborach. Pozdrawiam  więcej
26-08-2014
~Bedziemy glosowac na Toffa:
Tylko toff. Przez wiele miesiecy dal sie poznac, dzielnie walczyl o grzyba i muchalskiego.
26-08-2014
~Wojciech:
Przychodzi zawsze wierny Roman do Tomka i mówi: " mieszkam na tej cholernej Turystycznej a tam smród jest nie do zniesienia, normalnie wali jak z czarnej d.., ja wiem, że referendarze są be, ale smród z sortowni też jest be a ja tam już nie mogę, żyć" na to Roman usłyszał " Sortownia zawsze będzie śmierdzieć, bo śmieci śmierdzą i jak zajrzysz do swojego kosza to też będzie śmierdział. A jak ci powiedzą, że śmierdzi, to odpowiedz, że smród jest niemierzalny". Roman na to "ale to już powiedział prezes i go wyśmieli?" Na tym rozmowę zakończono.  więcej
26-08-2014
~Zagłosuj na Grzyba a Muchalskiego dostaniesz w pakiecie:
26-08-2014
~A wiecie, kto zyl ze skubania gęsi ?:
26-08-2014
~Doktor ESPERAL:
Pozdrowienia dla chorych w każdy poranek.
26-08-2014
~Muchalski na wójta ha ha ha .:
Muchalski to niech ostrzy sobie nożyk, do obierania kartofli.
26-08-2014
~Przeciez wiadomo o co chodzi.:
26-08-2014
~Odniśnie tej choroby:
Znzm człowieka dwa w jednym, który jest prokuratorem i doktorem.
26-08-2014
~Ludzie ich nie chcą po przez tą zachłanność i chamstwo:
STARE TRIO Z MŁOCHOWA czyli Grzyb , Muchalski, Kuźmińska, mają nie lada problem, no kogo z pośród siebie wystawić na wójta, a cała tójka jest umazana w HETMANIE po uszy.
26-08-2014
~toff:
Dziś przed głównym wejściem do nowej SP wymieniano kostke na nową, śmieliśmy się ze trzy palety starej bardziej przyda się w Dylewie.
26-08-2014
~Oj to leczenie bedzie dlugie , bolesne i kosztowne. :
26-08-2014
~Znam pana doktora który ich niedługo wyleczy:
26-08-2014
~Oni w każdy poranek chorzy:
Grzyb chory , Muchalski chory.
26-08-2014
~Oni są 14 lat i chyba wystarczy.:
Grzyb i Muchalski zniszczyli naszą gminę i musimy przerwać ich głupie rządy.
26-08-2014
~Chory to jest grzyb ( podobno na zwolnieniu lekarskim ):
Czyżby choroba dyplomatyczna.?
26-08-2014
~To jest po prostu chore:
Muchalski podpisywał zgodę na gigantyczny kombinat śmieciowy HETMANA w samym centrum Nadarzyna i ma czelność kandydowania do czgo kolwiek. A NA ŚMIETNIK HISTORII Z NIM.
26-08-2014
~Toff co Ty wypisujesz ?:
Na jakiego ciecia chcesz iść ? Facet o takim intelekcie nie może się marnować. Poparcie masz zapewnione. Ratuj gminę przed Muchalskim.
26-08-2014
~HA HA HA KUWA:
Muchalski na sołtysa w Woli Krakowiańskiej że pilnował ziemi panu Perzynie.
26-08-2014
~toff:
Wygram na batorówki posade ciecia. Wy tu gadu gadu........(nie będę się powtarzał) a w niedziele w Wolicy p. Tomasz będzie rozdawał podlaską w poniedziałek otwarcie nowej szkoły, wicewójt dziś nawet sprawdzał przygotowania, była ITV, kierownik biegał do UG....... we wtorek spotykamy się w Starej Wsi a 7 IX dostaniemy darmowe talony na browara i kaszanke. To wszystko od Tomka i Janusza   więcej
26-08-2014
~Muchalski sołtysem w Dylewie:
26-08-2014
~Wybierzmy Tofa na wójta a Muchalskiego na sołtysa.:
26-08-2014
~Toff wygra z nim w przedbiegach.:
26-08-2014
~Kraza sluchy, ze Muchalski wybiera sie na wojta ! ! ! ! ! ! ! ! ! !:
26-08-2014
~Grzyb z Muchalskim rządzą już 14 lat. Połóżmy temu kres. Koniec manipulacji i kłamstwa.:
Niegospodarność i kłamstwa.
26-08-2014
~Grzyb nie ujawnił w swoich oświadczeniach majątkowych kilku mlilinów i to jest fakt:
Grzyba w Nadarzynie nikt już nie chce, od wielu lat. To widać było w ostatnich wyborach 4 lata temu. Gdyby wtedy miał kontr kandydata, to by przegrał. Grzyb z Muchalskim będą robić wszystko , żeby zniechęcić każdego kandydata , który chciałby startować przeciw Grzybowi. Nie dajcie się niczym zastraszyć, to odniesiemy wielki sukces jako społeczeństwo, wywalając kłamcę i oszusta , obecnego wójta Grzyba.  więcej
26-08-2014
~Bezludna wyspa z mostkiem jest, ale brakuje jeszcze helikoptera.:
26-08-2014
~Ranczo wójta Grzyba jest tutaj:
https://maps.google.pl/maps?q=53.002757,21.315821&num=1&t=h&z=18
26-08-2014
~Rancho wójta Grzyba w Dylewie z lotu ptaka:
https://maps.google.pl/maps?hl=pl&gbv=2&um=1&ie=UTF-8&fb=1&gl=pl&sll=53.0145171,21.282915&sspn=5.0907629,11.2846975&q=Sypniewo&sa=X&ei=Zi78U6rOAs2M4gSMk4GIDA&ved=0CBMQ8gEoADAA
26-08-2014
~do: ponizej:
Ten wpis dotyczy ciebie ?
26-08-2014
~do 25-08-2014 ~Mój znajomy mieszka w gminie Nadarzyn i ma rodzinę w Sypniewie, a co widział i co sły:
Jak czytam, to nie tylko bywasz " regurarnie ", ale też piszesz z błędami " regurarnie ". Masz nieco fantazji, ale nie pisz już więcej bzdur, pozostań przy piciu, bo to ci lepiej wychodzi. Wymyślasz sam, czy ci coś mówią, no i nie staraj się używać słów, których nie rozumiesz, przeczytaj swój wpis, może jeszcze coś zauważysz?  więcej
26-08-2014
~Grzyb do wywalenia:
Dosyć już tej kompromitacji naszeej gminy .
26-08-2014
~toff:
zenada
25-08-2014
~Kompromitacja i hańba:
25-08-2014
~Mój znajomy mieszka w gminie Nadarzyn i ma rodzinę w Sypniewie, a co widział i co słyszał zaraz tu :
Jestem stałym klientem pewnej knajpy w Sypniewie i co dziennie zaglądam tam ragurarnie. Knajpa w Sypniewie jest bardzo fajna i jest po sąsiedzku, z osławionym Dylewem, wójta gminy Nadarzyn Janusza Grzyba, z partii rządzącej PSL. Podczas jednego z wielu nie kończących się baletów , piłem kilka razy brudzia, z różnymi osobami. Najbardziej zapadł mi w pamięci pewien osobnik płci męskiej, który pił wódkę szklanką ze wszystkimi i stawiał wódkę wszystkim, do samego rana, a wino to spożywał z gwinta. Pomyślałem sobie wtedy , hrabia czy co, no bo taki gruby i wypasiony, pod wąsem i w kapeluszu kuwa, hrabia na całego 100% pewności. Ale pomyliłem się bardzo, bo do rana ten osobnik, prezentował się na tym samym poziomie co ja, czyli był kompletnie pijany , totalnie zaszczany i co do grosza spłukany, typowy obszczaj murek jak ja.  więcej
25-08-2014
~Bravo nev eyg :
25-08-2014
~Nowy refren znanej piosenki:
Córko grzybiarza, kurpiarza z mazur, zobacz jaki na stawiku wody glazur , daj mi swe domy i smochody , niech ja poczuję, twoje miliony, w sposób nie wyjaśniony.
25-08-2014
~Orginalny inwestor jedyny w Polsce.:
Staw, mostek i plaza. A palmy tam są ?
25-08-2014
~Grzyb do wywalenia i rozliczenia:
Dzika plaża, morza szum, na wybory idzie tłum.
25-08-2014
~ha,ha, ha ! staw mostek i plaża !:
Czy nie poprzewracalo sie w glowie ?
25-08-2014
~toff:
Marzyciele czy wariaci.!? Zapraszam jutro do przenoszenia SP Rusiec do nowej siedziby, gmina biedna i każdy się przyda.
25-08-2014
~Chwila nieuwagi i jesteśmy na Ciupagi:
25-08-2014
~Jak dobrze sie policzy to splaci sie zadluzenie gminy.:
25-08-2014
~Teraz musi zapanować uczciwość:
Policzyć dokładnie, co da się udokumentować, a resztę przekazać na dobro naszej gminy.
25-08-2014
~Nawet duża dupę da się posadzić:
Oj mogą złapać za dupsko i nie będą patrzeć, że takie wielkie.
25-08-2014
~Jego majątek i rodziny a jeden koń w pługu.:
Mrcedesy , BMW , wypasine terenówki , hetary ziem , firmy , domów nie wiadomo ile. Cudotwórca kuwa.
25-08-2014
~Chciwosc gubi czlowieka.:
25-08-2014
~Mało się zarabia i żyje się jak hrabia:
Z urzędniczej pensji mogło by zabraknać na kieszonkowe dla dzieci.
25-08-2014
~Cudów nie ma.:
Z urzedniczych wynagrodzen nie ma mozliwosci zgromadzenia takiego majatku.
25-08-2014
~nie tylko Dylewo.:
25-08-2014
~Grube miliony to Dylewo:
Staw z mosteczkiem i plażą.
25-08-2014
~Premier Donald Tusk pomylil sie w swoim oświadczeniu majątkowym o ok. 200 zł i nie było łatwo.:
A tu chałupy wywalone jak stodoły, hehtary i staw z mosteczkiem nie za 200 zł.
25-08-2014
~Jak sie ma dobrze to widac na sesjach.:
Nie potrafi nawet sie wyslowic.
25-08-2014
~Mająteczek nieudokumentoway:
Czy to oznacza, że wójt Grzyb ma się dobrze.
25-08-2014
~To zle slyszales.:
25-08-2014
~Słyszałem że media boją się pisać nieudokumentowanym majątku Grzyba:
25-08-2014
~Oswiadczenia majątkowe wójta Grzyba z PSL są ewidętnie i celowo sfałszowane:
Prekurator może się pomylić, ale CBA się nie myli.
25-08-2014
~do: ponizej:
Jezeli jeden prokurator nie zauwazy, to zauwazy to drugi wypoczety i wszystkie media.
25-08-2014
~JAKIE JA JA . LUDZIE GDZIE MY ŻYJEMY.:
25-08-2014
~Ponoć Grzbowi włos z głowy nie spadnie bo Struzik i Piechociński to jego koledzy.:
Prokurator może przez przypadek nie zauważyć rozbieżności w oświadczeniu majątkowym a tym co jest faktycznie u wójta Grzyba. Nie miejmy za złe prkuratorowi, że czegoś się nie dopatrzy, bo on też cięzko pracuje i może być zmęczony.
25-08-2014
~nIE TRZEBA BYĆ PROKURATOREM ŻE ZOBACZYĆ NIEUDOKUMENTOWANY WIELOMILIONOWY MAJĄTEK WÓJTA GRZYBA:
Grzyb nie powinien kandydować, chćby ze zwykłej przyzwoitości , bo w oświadczeniu majątkowym nie pokazał wielu milionów zainwestowanych w nowo wybudowane domy w Młochowie jeszcze jeden a w Dylewie dwa nówki sztuki.
25-08-2014
~do ~do: to tylko kadencyjność:24-08-2014:
hm ciekawy tok myślenia właśnie po co
25-08-2014
~Narobili długów to muszą je zwrócić ! ! !:
Mieszkańcy nie mają zamiaru zwracać przebalowanych na SPA, wycieczki zagraniczne w niewiadomym celu, restauracje i przepłacane inwestycje pieniędzy. Ponadto prywatne inwestycje nie wykazane w oświadczeniach majątkowych budza wątpliwości.....
25-08-2014
~ICH NIE CHCEMY. Każdy inny będzie lepszy:
Grzyb z muchalskim i kuźmińską narobili długów i pozwolili na gigantyczny kombinat śmieciowy w centrum Nadarzyna.
25-08-2014
~P Y T A N I E:
W jaki sposób pożyczkobiorcy zamierzaja spłacać zadłyzenie gminy ? ? ?
25-08-2014
~taki jeden:
Jeszcze prościej aby zrozumieć.Pożyczka za pożyczką na spłacanie długów .Gmina wpadła w spiralę zadłużenia .
25-08-2014
~Oceniacz:
Do poniżej: Przestań się tak podniecać i tępo wklejać link, którego nie jesteś wstanie zrozumieć. Wyjaśnię ci troszkę i to za darmo, będziesz mądrzejszy!Ranking na który się powołujesz dotyczy dochodu z podatków per capita. A więc teoretycznie wskaźnik ten pokazuje poziom zamożności w poszczególnych miejscach kraju. Wyższe wpływy z podatków oznaczają więcej firm na terenie gminy, więcej inwestycji, więcej pracujących czy wyższe zarobki. Ale również może to oznaczać, że dochody podatkowe w lokalnym budżecie wzrosły, ale głównie dlatego, że gmina np. musiała zapłacić sama sobie sporą daninę bo do tej pory nie naliczała podatku od nieruchomości od gminnych dróg wewnętrznych. Czyli gmina sama sobie zapłaciła podatek - stąd ten wzrost wpływów z podatków...Dochody owszem zwiększyły się, ale tylko wirtualnie, bo jednocześnie gmina musiała pokryć wydatki z tego tytułu. Taka operacja księgowa może mieć i negatywne skutki w postaci obniżenia subwencji wyrównawczej dla najuboższych gmin (ale to nas nie dotyczy bo u nas bogactwo i dostatek). Także nie podniecałbym się tym rankingiem do, którego tak ochoczo wklejasz tutaj link.  więcej
25-08-2014
~do ~STARE TRIO Z MŁOCHOWA czyli Grzyb , Muchalski , Kuźmińska są winni temu::
A prawda jest taka że Nadarzyn w rankingu gmin jest na 15 pozycji, przed Lesznowolą na 24 i Podkową Leśną na 25 miejscu i daleko przed Raszynem który jest dopiero na 52 pozycji! info. wg Serwisu Samorządowego PAP z lutego 2014, http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/135028/Ranking-najbogatszych-i-najbiedniejszych-gmin   więcej
24-08-2014
~toff:
Może i chory ze nie becze jak reszta stada a może jestem tylko realistą i próbuje zrozumieć ludzi. Wy krzyczycie od roku, ja chciałem wywalić ich już 10 lat temu-przegraliśmy.
24-08-2014
~STARE TRIO Z MŁOCHOWA czyli Grzyb , Muchalski , Kuźmińska są winni temu:
Dług gminy kilkadziesiąt milionów, majątek gminy wyprzedany za bezcen, inwestycje rozsypujące się prawie w dniu odbioru, umorzenia podatków dla znajomych, skandaliczne wyjazdy do SPA, NA KAŻDYM KROKU WIELOMILIONOWE MARNOTRAWSTWO i podpisanie wszelkich pozwoleń, na gigantyczny kombinat śmieciowy w centrum Nadarzyna, o docelowej mocy przerobowej ponad 0,5 miliona ton rocznie.  więcej
24-08-2014
~BROŃMY NASZEJ GMINY PRZED GRZYBEM I MUCHALSKIM:
24-08-2014
~Czy to tak wiele:
Chcemy nowego uczciwego wójta.
24-08-2014
~14 lat temu Sąd unieważnił wybory ! ! !:
Ludzie już wtedy wiedzieli, że to będzie katastrofa. Czyż się nie sprawdziła ? ? ?
24-08-2014
~JUŻ 14 LAT TEMU MÓJ KOLEGA MÓWIŁ ŻE TEN FACET TO KATASTROFA I BANKRUCTWO GMINY:
toff ty jesteś naprawdę chory. Tu trzeba uczciwych ludzi i kontroli nad wszystkimi decyzjami, a nie Grzyba i kotleciarzy którzy wspólnie działają na naszą zgubę.
24-08-2014
~toff:
A może boją się ze przyjdzie nowa grupa głodomorów, dorwie się do koryta. Wiadomo ze każdy ma rodzine, przyjaciół............. Może stary układ lepszy, przecież przez 14 lat chyba już się nachapali.
24-08-2014
~ROZSĄDNY:
Ci obrońcy wójta przypominają mi parobków pana feudalnego, którzy po tak długim okresie jego panowania nie mogą bez jego smrodu żyć.
24-08-2014
~do: Andrzej:
Chalupa musi sie rozpasc jak z materiałów przeznaczonych na jeden buduje się dwa domy.
24-08-2014
~Ach te przetargi, ach te odbiory:
A może cel jest taki.......jak się szybko zawali, to znowu bedziem budowali. Tego sobie życzmy, mój ty nieodłączny zastępco, ha ha ha kuwa , ha ha ha kuwa.
24-08-2014
~Najwyższa jakość i nowe technologie u Grzyba i Muchalskiego:
A może ten fakt że nowa gmina budowana przez Grzyba i Muchalskiego za 16 milionów, rozpada się na cztery części, to takie novum , to taki majstersztyk bilding, tylko głupie ludzie się czepiają, bo nie rozumieją najnowszego tryndu w Europie.
24-08-2014
~do Andrzej:
Czy ta kochanka mieszka na Starej Wsi.
24-08-2014
~Andrzej:
Znajomy opowiadal, ze dom jego rodzicow sie rozwala,bo jego ojciec z materialow przeznaczonych na budowe rodzinnego domu po kryjomu budowal dom dla kochanki. Gorsze materialy przywozil zonie, w dobrym gatunku kochance.
24-08-2014
~Nasza ciotka to chyba naszego wója nie szanuje:
Moja ciotka to onegdaj mówili , że nasz wujo prowadzi wszystkie inwestycje po pijaku i są one wyjątkowo przepłacone , niedopilnowane , a odbiory inwestycji są robione pod stołem , choćby nawet dachu nie było.
24-08-2014
~To bylyby jajca jak budynek gminy spadnie im na glowy.:
24-08-2014
~Jakie to studia rolnicze ?:
24-08-2014
~Ponć kuwa studia kończyli:
Grzyb z Muckalskim do ukarania za nieudacznictwo inwestycyjne.
24-08-2014
~Nowa gmina i już pęka na cztery części:
Grzyb i Muchalski opuszczają gminę w niesławie i potwornym zadłużeniem kilkadziesiąt milionów długu a jakość tych wszystkich inwestycji jest marna i kary godna.
24-08-2014
~Janusz nie G:
To jednak nie tylko kadencyjność, ale niemal funkcja dożywotnia. Uświadommy sobie, że obecny wójt Gminy Nadarzyn, Janusz Grzyb "panuje" już 16 lat, 4 kadencje. To nie jest już tylko kadencyjność. Kadencyjność może trwać max. 2 kadencje. I wyciągnijmy wnioski. We wszystkich rankingach efektywności gospodarowania funduszami i jakością życia Gmina Nadarzyn wypada bardzo źle. To o czymś świadczy...   więcej
24-08-2014
~W Ejszyszkach poszukuja fachowcow.:
24-08-2014
~do: ponizej:
Ha, ha,ha juz wytrzezwiales ?
24-08-2014
~do 14:04:15 ~Takich fachowców to my kuwa nie chcemy. 14 lat ich marnotrawstwa wystarczy::
"Grzyb z Muchalskim wyprzedali majątek gminy za bezcen, nie dopilnowali żadnej inwestycji, doprowadzili gminę na skraj bankructwa." a Ty dalej swoje ! Zrozum w końcu że Nadarzyniacy już nie łykają tych kłamstw tak jak przed referendum , był czas żeby każdy na spokojnie mógł przeanalizować wszystkie hasła wypisywane na bilbordach wzdłuż Katowickiej i samemu ocenić jaka jest prawda :) to co piszesz o Nadarzynie to są totalne kłamstwa - Nadarzyn w rankingu gmin jest na 15 pozycji, przed Lesznowolą na 24 i Podkową Leśną na 25 miejscu i daleko przed Raszynem który jest dopiero na 52 pozycji! info. wg Serwisu Samorządowego PAP z lutego 2014, http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/135028/Ranking-najbogatszych-i-najbiedniejszych-gmin   więcej
24-08-2014
~do: Oceniacz:
Zapomnij o przyciaganiu nowych mieszkancow. Stad wiekszosc mieszkancow chce uciekac. Problem w tym, ze nie moga sprzedac swoich nieruchomosci. Ewentualni nabywcy jak uslysza ze chodzi o dom w Nadarzynie to nie chca nawet rozmawiac. Wszyscy wiedza o hetmanie i o wojtach.  więcej
24-08-2014
~do: to tylko kadencyjność:
Jak sie nie zamierzalo ucieczki z gminy to po co Dylewo ?
24-08-2014
~Oceniacz:
Uważam, że przede wszystkim powinien być to dobry menager, który zajmie się finansami gminy jak w dużym przedsiębiorstwie. Postawi na rozwój gminy (infrastruktura, komunikacja), która przyciągnie do siebie nowych mieszkańców, których zachęci się do płacenia podatków w miejscu zamieszkania. Tak w dużym skrócie.  więcej
24-08-2014
~to tylko kadencyjność:
Funkcje w samorządzie nie są dożywotnie ani dziedziczne. O tym każdy z włodarzy powinien pamiętać. A tym bardziej gdy jest pobudowany w swojej gminie i zależy mu żeby się nie przeprowadzać.
24-08-2014
~do: wyborca:
Poprzemy kazdego prawego i uczciwego Polaka.
24-08-2014
~wyborca:
Wybrać samorzadowcow, ktorzy wspolnie z mieszkancami beda uzgadniali funkcjonowanie gminy i wydatkowanie publicznych (naszych ) pieniedzy ???? Gdzie 2 Polaków tam 3 zdania :-) Powodzenia
24-08-2014
~wyborca:
Głosować na byle kogo byle nowy? To już moje podejście jest lepsze. Ja nie mam ochoty wybierać mniejszego zła. Chcę głosować na dobrego gospodarza a nie na nowych. Chcę rodowitego mieszkańca, którego znam od dziecka. Przez lata poznawało się go, jakim jest człowiekiem i sąsiadem. Tylko takiemu kandydatowi zaufam.  więcej
24-08-2014
~Pic na wodę fotomontaż z tymi programami wyborczymi.:
Jaki tu mozna miec program po 15 letach ........ Gmina jest zadluzona i trzeba znalezc srodki na splate dlugow i remonty spartolonych inwestycji. Ciezka praca czeka nastepcow. Moim zdaniem powinnismy wybrac samorzadowcow, ktorzy wspolnie z mieszkancami beda uzgadniali funkcjonowanie gminy i wydatkowanie publicznych (naszych ) pieniedzy. To powinny byc warunki powierzenia urzedu nowym wladzom. Pozdrawiam  więcej
24-08-2014
~wyborca:
Oczywiście, że program jest dla mnie ważny, ale to kandydat prezentuje program a nie wyborca! Więc mnie o program nie pytajcie. Zagłosuję na miejscowych, bo rodowici mieszkańcy gminy najlepiej zadbają o nasze.
24-08-2014
~marek:
kiełbasa wyborcza u sąsiadów :http://www.jaw.pl/2014/07/drogowa-kielbasa-wyborcza-poplynela/
24-08-2014
~lola:
Jakąkolwiek byśmy wybrali będzie lepsza niż ta obecna.
24-08-2014
~taki jeden:
Jedno jest pewne - MUSIMY ZMIENIĆ WŁADZĘ !!!
24-08-2014
~Oceniacz:
do wyborcy: No wiem, że dla Ciebie nie warzyny jest program wyborczy. Dla Ciebie istotne jest, że kogoś znasz...ale to chyba nie najlepsze podejście do kwestii wyborów i rzadzenia gminą.
24-08-2014
~wyborca:
Ja nie kandyduję, więc po co mi program wyborczy?
24-08-2014
~do: wyborca:
Zgadzam sie z toba. Ale, czy sa chetni objac urzad ?
24-08-2014
~wyborca:
Pamiętam jak gmina wyglądała 20-30 lat temu. Uważasz, że wszystko jest zasługą przyjezdnych? Że to jak gmina dziś wygląda zawdzięczamy właśnie im?
24-08-2014
~Oceniacz:
do wyborcy: Oświeć nas zatem jako miejscowy tj. nie obcy, co mieszkańcom gminy Nadarzyn jest potrzebne i jak rodowity nadarzynianin lepiej niż "obcy" zadba o to. Może być w punktach, proszę...
24-08-2014
~wyborca:
Wśród rodowitych mieszkańców są wykształceni, uczciwi i rozsądni, a przy okazji widać czy są dobrymi gospodarzami. Przyjezdni, w dużej mierze nawet meldunku nie mają, a gminę traktują jak sypialnię. Pracują w Warszawie a tu śpią i chcą mieć spokój, reszta im obojętna. Jeśli mam głosować na innego kandydata, to chcę go dobrze znać, od dziecka i tyle. Chcę mieć pewność, że wiem co wybieram a nie kota w worku.  więcej
24-08-2014
~Po co na odwyk ?:
Niech chleje i zapije sie na śmierć. Szkoda że święta ziemia coś takiego nosi.
24-08-2014
~Na odwyk go:
Nawet skacowany po wczorajszym pijaństwie tomek, coś tu napiał.
24-08-2014
~do: wyborcy:
Pochwalam Twoj lokalny patriotyzm. Ale to dzieki naplywowym mieszkancom gmina mogla sie wzbogacic. To nowi mieszkancy gminy Nadarzyn wniesli swoj kapital, dzieki ktoremu gmina mogla i moze sie rozwijac. Czy pamietasz jak gmina wygladala 20-30 lat temu. Musimy wybrac uczciwych i kompetentnych kandydatow. Jezeli jest to rodowity Nadarzynianin nie mam nic przeciwko temu. Tylko czy znajdzie sie ktos odpowiedni, kto podejmie sie kandydowania ? A moze Ty sie zdecydujesz ?  więcej
24-08-2014
~Takich fachowców to my kuwa nie chcemy. 14 lat ich marnotrawstwa wystarczy:
Grzyb z Muchalskim wyprzedali majątek gminy za bezcen, nie dopilnowali żadnej inwestycji, doprowadzili gminę na skraj bankructwa.
24-08-2014
~@wyborca:
Dziwne ze ten rodowity do tej pory siedział cicho.
24-08-2014
~wyborca:
Głosujmy na rodowitych mieszkańców gminy a nie przyjezdnych. Ten, kto tu dorastał, uczył się i pracował najlepiej wie co mieszkańcom gminy potrzebne, najlepiej zadba o swoje. Obcy jak chcą sobie porządzić niech wracają do siebie!
24-08-2014
~do: 008 i Tadeusza:
BRAWO, BRAWO, BRAWO ! ! ! ! !
24-08-2014
~008:
@Władza. Szanowny Panie/Pani skwitowanie walki mieszkańców Gminy Nadarzyn o uczciwą władzę, rzetelne zarządzanie i szanowanie ludzkiego zdrowia i życia mieszkańców - zdawkowym "włądza przyciąga" jest z waszej strony nadużyciem. W 2006 i 2010 roku Janusz Grzyb nie miał konkurenta na stanowisko wójta a część waszych radnych nie miała konkurencji w swoich okręgach na stanowiska radnych. Więć ta władza jak ją określacie ciągnęła - was. I ciągnie nadal, bo walczycie o nią ostro oficjalnie i znacznie ostrzej w zaciszu swoich gabinetów... . Referendum i walka w obecnych wyborach prowadzona przez mieszkańców wynika z tego, że Jasnusz Grzyb i jego grupa rządząca gminą od 16 lat po prostu się wypaliła, skompromitowała i nabrała "zwyczajów", których mieszkańcy nie akceptują. No i jeszcze sprawa tej sortowni odpadów w centrum Nadarzyna - to przelało czarę goryczy. Sądzę, że przegracie tą walkę z mieszkańcami. Mam nadzieję, że koniec waszej "władzy" w Nadarzynie będzie nauczką dla podobnym wam w całym kraju.  więcej
24-08-2014
~do: władza:
Ty tez lecisz do tego miodu ?
24-08-2014
~władza :
oj władza przyciąga, jak pszczoły do miodu wszyscy lecą
24-08-2014
~taki jeden:
do 11:28:53~o co chodzi w wyborach:chodzi o to aby nie oddać władzy za żadną cenę .
24-08-2014
~Bardzo zadowolony:
Mnie sie wszystko podoba w gminie Nadatzyn, szczegolnie p. wojt, radni i pomocnik zastepca. Odpowiedzcie z reka na sercu czy znajdziecie lepszych nieudacznikow, klamcow, gospodarzy od przeplacania inwestycji, zadluzania gminy, zabaw , uciech, wojazowania po swiecie , zastraszania i ciagania ludzi po sadach, lekcewazenia wyborcow, kompromitacji i wstydu ?   więcej
24-08-2014
~o co chodzi w wyborach:
według mnie w wyborach samorządowych chodzi o to by wybrać człowieka, który 1. potrafi zarządzać gminą, 2. ma po temu możliwości i zaplecze, 3. ma wiedzę, co się dzieje w każdej dziedzinie. Uważam, że zanim ktoś nowy to wszystko ogarnie, to kadencja mu minie. Mamy na to mnóstwo przykładow z "wielkiej" polityki. Każda nowa miotła najpierw narobiła bałaganu, tysiące sprzecznych decyzji,ustaw, rozporządzeń,co to jedno drugie wyklucza, szarpania ludzi. A tak z ciekawości czy swoją wiedzę czerpiesz ze źródel tak niebywale wiarygodnych jak paszkwile? To gratuluję łatwowierności. A co to znaczy "wrażliwy społecznie"? Uczciwy, to jasne, bo inaczej sobie nie wyobrażam władzy. A jeszcze mam pytanie a propos uczciwości, czy przypadkiem w naszym prawie nie istnieje tzw. domniemanie niewinności? Udowodnij, a potem oskarżaj. Dopóki nie udowodnione, to znaczy, że czysty? To, że ktoś coś sprawdza, to ok, ale czy "coś" znajdzie to druga strona tej sprawy? Nie jest tak? Jeśli o uczciwym podejściu mowa, oczywiście.   więcej
24-08-2014
~trochę zły :
to stary o ciebie nie dba? Może dlatego klepki ci się poprzesuwały ;;;
24-08-2014
~Wójt Grzyb to oszust i kłamca - grzecznie mówiąc:
Do "do wspaniały wpis itp:" W żadnym wypadku nie można się z Tobą zgodzić, bo najzwyczajniej w świecie próbujesz odwracać kota ogonem. 1. W wyborach na wójta Nadarzyna chodzi o to, żeby wybrać człowieka uczciwego, który jest wrażliwy społecznie. 2. Obrażanie wójta Grzyba? No no, jeśli trafisz do osoby, która czerpie tylko informacje z Wiadomości Nadarzyńskich to jest szansa, że nawet uroni łzę nad tym twoim biadoleniem nad losem Janusza Grzyba, ale jeśli ktokolwiek zainteresuje się sprawą obyczająów jakie panują za obecnej dynasty panów Grzyba i Muchalskiego w Gminie to ciebie po prostu wyśmieje. 3. Słowa "aparatczyk" jednak bardzo pasują do twojego idola, bo jeśli w początkach lat 80-tych ludzie wstępowali do solidarności, walczyli z systemem komunistycznym, byli za to zwalniani z pracy, szykanowani w miejscu zamieszkania, mieli poważne problemy z kupowaniem żywności na kartki - a za to tacy jak obecny wójt Gminy Nadarzyn, czyli Janusz Grzyb właśnie zapisali się do ZSL-u, żeby robić karierę w systemie komunistycznym, zajmować stanowiska, które zamieniały ich życie w rzekę miodem i mlekiem płynącą, mieli głęboko w tyłu ideę wolnej Polski, bo sami będąc aparatczykiem w systemie bez problemu dostali paszport, żeby tak jak twój wójt swobodnie jeździć sobie za granicę. Człowieku, więc o czym ty piszesz do jasnej cholery?!!! Kogo próbujesz robić z tego skompromitowanego wójta Grzyba? A teraz wracając do czasów obecnych. To co chcesz powiedzieć o jego uczciwości w obecnych czasach? No co chcesz powiedzieć? że jest uczciwy?!!   więcej
24-08-2014
~do powielacza:
To niedobrze, że jest dobrym ojcem? Nie jest dobrze jak dba o swoje dzieci i je broni? Ja bym tam chciała, żeby moj stary tak o mnie dbał i mnie bronił. A wogle to tu opisujecie jakieś straszne stare historie sprzed piętnastu czy dwudziestu lat.
24-08-2014
~powielacz:
do 09:44:56 - biedny atakowany Wójt 14:55:47~Czy Grzyb planował dynastię ze swoimi synami. To nieźle się zaprezentowali:Ojciec zabija psy i zwierzęta a synowie prawie człowieka:Skatowany chłopiec prawie nie umarł i do dziś jest okaleczony.
24-08-2014
~Popieram Tadeusza:
Normalnemu mieszkancowi nie podoba sie zarzadzanie gmina w taki sposob jak to sie dzialo przez ostatnich 14 lat. W cywilizowanym swiecie juz dawno poradzonoby sobie z usunieciem takich ludzi.Zgromadzone majatki ( oswiadczenia majatkowe )sa dowodem w czyim interesie sprawowano publiczny urzad. Gmina zostala doprowadzona niemalze do bankructwa. Publicznymi srodkami szastalo sie na lewo i prawo.  więcej
24-08-2014
~do wspaniały wpis itp:
Jeżeli miałam wątpliwości czy pójdę na wybory jesienią, to po przeczytaniu tych wpisów poniżej, już wiem na pewno, że pójdę i oddam głos na dotychczasowego wójta. Mam różne uwagi do jego pracy, ale patrzę na całokształt i oceniam może nie bardzo dobrze, ale dobrze. Ale przyznam, że trafiło mnie dzisiaj, jak czytam obrzydliwe wpisy obrażające przede wszystkim nas mieszkańców, nie tylko władze. Wybory na wójta to wybory piękności? Co to za nieprawdopodobna arogancja, żeby pisać: wybierzcie sobie wójta ładniejszego czyli jakiego? Łysego? Czy z włosami? W okularach? Czy bez? Mini wzrostu czy wysokiego? Grubego? Czy chudego? To istny cyrk! I dalej, że wstąpił do ludowców. Ja w tamtych czasach też żyłam i wiem jak to się odbywało. Ale człowiekiem można było być lub nie w każdych okolicznościach. Może zapytajcie zaprzyjaźnione z zielonych kręgów osoby jak się w tym czasie było aparatczykiem, jak się podstawiało nogę i pomagało wyrzucać ludzi z pracy? To rzeczywiście trzeba było być bydlakiem. A już całkiem mnie poraziło, żeby kogoś uważać za winnego, dlatego, że właśnie jemu zrobiono krzywdę. Przecież to na niego napadnięto, rzucano granaty. To on jest winny? Popieprzyło się wam ludzie kompletnie.   więcej
24-08-2014
~Mieszkanaka z ul. Komorowskiej:
Zastępca wójta - Tomasz Muchalski, który podpisał się pod decyzją środowiskową dla rozbudowy Hetmana wyrządził nam wielką krzywdę. Dziwię się Pani Wacławiak-radnej, że popiera tego człowieka!
23-08-2014
~Calły układ z pewnością osadzony będzie tam, gdzie jego miejsce.:
23-08-2014
~wspaniały wpis . tadeusz jesteś mocny i bezkompromisowy:
18:19:14~tadeusz:Rozumiem, że nie wszystkim musi przeszkadzać fakt, że naszą gminą rządzi gość o wyglądzie Neandertala. W porządku, człowiek ma ograniczony wpływ na swój wygląd zewnętrzny. Ale nie może być akceptacji dla złodzieja, pijaka i chuligana uwikłanego w kryminalne rozrachunki (wybuchy granatów na posesji, ciężkie pobicia, stosowanie gróźb karalnych, etc). Nie ma miejsca dla ludzi, wobec których toczą się postępowania prowadzone przez prokuraturę i CBA (o tych faktach publicznie wiadomo, inne tego typu przypadki okrywa póki co mrok tajemnicy). Jakim trzeba być w końcu bydlakiem (przepraszam, nie potrafię użyć innego określenia), aby zapisać się do ZSL w okresie, gdy Polską rządziła junta wojskowa a prawa obywatelskie i godność ludzka były nagminnie łamane i gwałcone (dla przypomnienia: był to czas stanu wojennego i okres po nim). Wówczas nasz obecny wójt postanowił rozpocząć swoją karierę polityczną. Wtedy gdy inni, porządni ludzie szli do więzienia a w najlepszym razie tracili pracę lub byli degradowani, ten postanowił zapisać się do partii!!! Chcemy, aby ktoś taki dalej sprawował władzę w naszym imieniu? Nie sądzę. Czas Pana Grzyba i jego pomagiera dobiega końca. Nie będziemy po nich płakać, wręcz przeciwnie.   więcej
23-08-2014
~Jak obejmował urzad wójta to miał tylko PGRowskie mieszkanie na wynajmie:
Skąd Grzyb wziął pieniądze na pierwszy dom. Może niech CBA zacznie od tego.
23-08-2014
~Oko prorka skierowane na grzyba może być ślepe:
23-08-2014
~NOWY PROROK:
Jeżeli Muchalski mówi, że Grzyb wygra wybory i cały układ ostanie się na zawsze, to znaczy że tak będzie.
23-08-2014
~Sfałszowane oświadczenia majatkowe to pechowa sprawa:
Majątek zdobyty nie legalnie , przejdzie na skarb państwa, a oszust do więzienia.
23-08-2014
~Utrata koryta jest niczym w porownaniu z 14 letnia dzialalnoscia i konsekwencjami.:
23-08-2014
~Coraz wiekszy strach zaglada w oczy.:
Jeszcze nie wiecie o najciekawszych sprawach.
23-08-2014
~Pycha i zarozumiałość zgubiła już nie jednego pewniaka:
23-08-2014
~Moze na fujarce wygra ! ! !:
23-08-2014
~To dobrze:
Że Muchalski jest pewien, że wygra wybory .
23-08-2014
~do: prostaka:
Prostaku, czy wiesz co to jest polityka ?
23-08-2014
~Kto wygra wybory to się okaże panie Muchalski:
23-08-2014
~do ~Pracownik z wieloletnim stażem + 20:34:03 ~Mówi łajdak do łajdaka:::
Czyli do tego samego ktosia i jego wyliniałej papugi - wiesz dlaczego przegraliście referendum ? za wasze prostactwo i kłamstwa ! a wiesz dlaczego znowu przegracie wybory ? Nadarzyniacy nadal nie lubią prostaków ! poziom Twoich i tobie podobnych autorów postów jest żenujący !! i nie ma nic wspólnego z polityką, nawet z tzw. brudną polityką .   więcej
23-08-2014
~toff:
A cio jeśli będzie trzech kandydatów- jeden z układu, jeden z SPGN i ten trzeci którego zadaniem było by zebrać głosy przeciwników wójta a nie popierających SPGN.!?
23-08-2014
~do aga:
Ta patologia trwa całymi latami i tam jest to wszysko uznane za normę. Zobacz co robią ich dzieci.
23-08-2014
~do zgaduj zgadula:
Ja obstawiam trzy flachy wódki 0,5l na ryj.
23-08-2014
~Oj można:
23-08-2014
~tomus sie uaktywnil ze swoja ortografia.:
23-08-2014
~Zgaduj zgadula:
Ile mozna wlać wutki w taki duży bemben na krutkich nużkach ważoncy około 150 kilo zanim sie spije jak śfynia.
23-08-2014
~aga:
a żona to niby o niczym nic nie wie? jak można żyć z takim łajdakiem. patologia i nic więcej. A kiedy będą listy kandydatów na radnych?
23-08-2014
~Mówi łajdak do łajdaka:
Ty, weś no kuwa i wytypuj, które pracownice będą dobre, żeby ich zabrać do SPA.
23-08-2014
~Pracownik z wieloletnim stażem:
Pracuję w gminie Nadarzyn od wielu lat i wiem dokładnie co tu się dzieje i jakie są relacje pommiędzy władzą a pracownikami. Nigdy nie zagłosuję na obecny układ, który jest bardzo chory.
23-08-2014
~Wyjazdy za publiczne srodki:
O tych wyjazdach opowiadaja ich uczestnicy. To faktycznie nie miesci sie w glowie. Skandal skansalem, skandal popedza. Tymi sprawami rowniez powinna zajac sie Prokuratura.
23-08-2014
~Nie obrazaj bydla.:
23-08-2014
~Ja bym nie darowała:
Jestem bardzo często na tym portalu i doskonale wiem, o czym się tu pisze. Ostatnio sotkałam sie z koleżanką zatrudnioną w gminie, która opowiedziała mi niebywale skandaliczną i ze wszech miar urągającą sytuację, w jakiej się znalazła jako młoda kobieta, będąc na tak zwanym szkoleniu z gminy Nadarzyn, z Grzybm i Muchalskim na czele. Ta opowieść w głowie się nie mieści, u normalnych ludzi. BYDŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  więcej
23-08-2014
~Wszędzie kompromitacja i skandale.:
Polslo - litewskie dziecko partycypuje w majatku i ma prawo do spadku.
23-08-2014
~Ha haha:
A swoją drogą, to fajną mu ksywkę daliście ; Litwin ;
23-08-2014
~Zerwać się z łańcucha i chulaj dusza:
Ja rozumiem że można się bratać z Litwą i miejscowością Ejszyszki, jak Polak z Litwinem, ale żeby od razu dzieci narobić. Co to za styl.
23-08-2014
~Wywalmy ich wspólnymi siłami:
Nie będę głosował na Grzyba i Muchalskiego w wyborach . Ich zachowania są hańbiące.
23-08-2014
~Co to byla za sprawa z trzema tatusiami od jednego dziecka ?:
Ludzie w sklepach pekaja ze smiechu a ja nie wiem o co chodzi.
23-08-2014
~Czego się jeszcze dowiemy:
łajdactwa i pijaństwo wychodzą do wierzchu.
23-08-2014
~ale jajca:
Ha ha ha tomek ma po tomka.
23-08-2014
~Co robil w Ejszyszkach ?:
Był tam służbowo, czy prywatnie ?
23-08-2014
~Moze wycieruch pracuje w hetmanie ?:
23-08-2014
~Sennie jak w Ejszyszkach:
Czy Litwin ma w Ejszyszkach po tomka?
23-08-2014
~Ten wycieruch :
To nie jest nadarzyniak, on tam tylko pracuje.
23-08-2014
~toff:
OK. Piszcie, piszcie, niedługo inni tez będą pisać o Was tez prawde? a wtedy podniesie się krzyk oburzenia. Przypomnijcie sobie jak to Alutka chciała być radną.
23-08-2014
~To sie nazywa szerzenie kultury polskiej w swiecie. !:
23-08-2014
~On ma żonę:
Co z tego że ma żonę, jak tam każdy wój, na swój strój.
23-08-2014
~Kto jest takim wycieruchem, czy z Nadarzyna ?:
23-08-2014
~Litwin co żeś zmajstrował w ejszyszkach:
23-08-2014
~On ma żonę ? :
Jeżeli tak to co ona na to ?
23-08-2014
~HA HA HA KUWA:
Litwin spiepszał do polski, aż się kurzyło.
23-08-2014
~Koniec przyjaźni:
A co się miało stać po skandalu, jak ten łajdak zrobił dziecko mężatce , a jej bracia chcieli go za to zlinczować.
23-08-2014
~Co sie stalo z przyjaznia nadarzynsko - ejszyszowska ?:
23-08-2014
~Będzie ciężko:
Żeby operator ujawnił ich rozmowy telefoniczne, to na coś takiego, musi być zgoda prokuratora.
23-08-2014
~Nie rzyczę ci żeby twoja żona lub córka pracowała u nich:
11:00:15~toff:Jestem przeciwnikiem ekipy p. Grzyba ale tez jestem harcerzem, ojcem i gdy czytam niektóre wpisy to krew mnie zalewa. Alkoholizm, zdrady małżeńskie, molestowanie podwładnych........ a czy te osoby jawnie na RG powtórzyły by te słowa.!!!!!????????? Pisałem ze mam praktykę w polityce i zawsze byłem przeciwny takiemu podejściu przeciwników. Ustawione przetargi, Hetman, Dylewo, kłamanie w oświadczeniach............. wystarczy by ich wykopać.!!!!!!! ............Panie toff ja mogę ci pewne rzeczy udowodnić, bo wystarczy poprosić operatora sieci komórkowych, o nagrania z rozmów telefonicznych Grzyba i Muchalskiego z godzin nocnych, to byś się wielu ciekawostek dowiedział.   więcej
23-08-2014
~Również dratuluję..........Marian:
23-08-2014
~Gratuluję za ten wpis i popieram.:
18:19:14~tadeusz:Rozumiem, że nie wszystkim musi przeszkadzać fakt, że naszą gminą rządzi gość o wyglądzie Neandertala. W porządku, człowiek ma ograniczony wpływ na swój wygląd zewnętrzny. Ale nie może być akceptacji dla złodzieja, pijaka i chuligana uwikłanego w kryminalne rozrachunki (wybuchy granatów na posesji, ciężkie pobicia, stosowanie gróźb karalnych, etc). Nie ma miejsca dla ludzi, wobec których toczą się postępowania prowadzone przez prokuraturę i CBA (o tych faktach publicznie wiadomo, inne tego typu przypadki okrywa póki co mrok tajemnicy). Jakim trzeba być w końcu bydlakiem (przepraszam, nie potrafię użyć innego określenia), aby zapisać się do ZSL w okresie, gdy Polską rządziła junta wojskowa a prawa obywatelskie i godność ludzka były nagminnie łamane i gwałcone (dla przypomnienia: był to czas stanu wojennego i okres po nim). Wówczas nasz obecny wójt postanowił rozpocząć swoją karierę polityczną. Wtedy gdy inni, porządni ludzie szli do więzienia a w najlepszym razie tracili pracę lub byli degradowani, ten postanowił zapisać się do partii!!! Chcemy, aby ktoś taki dalej sprawował władzę w naszym imieniu? Nie sądzę. Czas Pana Grzyba i jego pomagiera dobiega końca. Nie będziemy po nich płakać, wręcz przeciwnie.   więcej
23-08-2014
~LALA:
po co się kłócicie o jakiegoś tomcia , tomaszka itp. wiadomo przecież , że tomek pijanica i łajdak jest jeden.
23-08-2014
~Kto lubi ciągać się po sądach ?:
Ale sprawa jest otwarta.
23-08-2014
~gdyby mnie postraszył sądem to za to podam go do sądu:
23-08-2014
~Już lecimy mało nóg nie połamiemy !:
23-08-2014
~Zagłosuj na Grzyba a Muchalskiego dostaniesz w pakiecie:
23-08-2014
~literowka, pomylka pisarska:
wskaż i internautow
23-08-2014
~do: toff:
Jezeli zalewa ciebie krew, to po co czytasz ? Ludzie pisza to o czym wiedza i bardzo dobrze. Niestety jak sie chce byc funkcjonariuszem publicznym to trzeba miec twarda skore i byc przygotowanym na krytyke. Odnosnie pisania intrnauyow o zdradach malzenskich to twoj wymysl. Wskarz chociaz jeden wpis, ze pisze sie o zdradach malzenskich. Tu pisza odpowiedzialni ludzie i nie moga pozwolic sobie na pisanie nieprawdy. Trzeba byloby byc materacem zeby o tym pisac. Na przyszlosc zastanow sie o czym piszesz.  więcej
23-08-2014
~lepiej zagłosować w wyborach niż pytać:
Nawet gdyby ktoś odważny na sesji o coś zapytał /miało to miejsce/ to od razu straszony byłby pozwem do sądu /miało to miejsce/.
23-08-2014
~toff:
Jestem przeciwnikiem ekipy p. Grzyba ale tez jestem harcerzem, ojcem i gdy czytam niektóre wpisy to krew mnie zalewa. Alkoholizm, zdrady małżeńskie, molestowanie podwładnych........ a czy te osoby jawnie na RG powtórzyły by te słowa.!!!!!????????? Pisałem ze mam praktykę w polityce i zawsze byłem przeciwny takiemu podejściu przeciwników. Ustawione przetargi, Hetman, Dylewo, kłamanie w oświadczeniach............. wystarczy by ich wykopać.!!!!!!!  więcej
23-08-2014
~Kampania wybocza:
Jestem ciekawy, czy obecna skompromitowana ekipa będzie miała odwagę wystartować w wyborach ?
23-08-2014
~do pytano:
NEWS: Nieoficjalnie słyszałem że ma być kandydatem na wójta z dużego komitetu wyborczego.
23-08-2014
~do: poprzednika:
Jestes mieszkancem Nadarzyna jak ja kosmita. Mieszkancy Nadarzyna nie upijaja sie denaturatem. Tylko margines spoleczny wypija wszystko co zawiera procenty.
23-08-2014
~pytanko:
Czy Darek Nowak z Beliny będzie kandydował , ktoś coś wie?
23-08-2014
~do Tomuś !:
Pimpuś, jeśli do mnie piszesz, to mylisz się, nie jestem ani Tomkiem, ani Tomusiem. Jestem mieszkańcem Nadarzyna od urodzenia, więc nie pij już tyle ( lub nie pij denaturatu ), bo albo nie rozumiesz co czytasz, albo nie rozumiesz co piszesz. Kiedyś się przedstawiałem, ale Tobie i Twoim kolegom ( o ile nie piszesz sam pod wieloma nickami ), nie wchodzi do główek, że piszący ma inne imię. A że jestem ciekaw, kto chce być radnym, czy to dziwne, myślę że wiele osób też chce wiedzieć. Miłego dnia i nie pij już.  więcej
23-08-2014
~Tomuś !:
Już ciekawość ciebie zżera ? Nie możesz się doczekać, kiedy poznasz nowe władze. Jaki ty biedny jesteś. Korytko się kończy i co przyjdzie ci robić ? Do żadnej roboty z taką opinia nikt ciebie nie przyjmie. Zreszta, co ty potrafisz robić ?
23-08-2014
~do toff:
Tomaszu zgadzam się z Tobą. Tylko, że i po wyborach pewnie nie zobaczymy tych kandydatów. Kiedyś zwracałem Ci uwagę na ortografię, ale wolę już czytać Twoje wpisy, bo w innych są okropne błędy. Ty przynajmniej przeprosiłeś za błędy, a ci tutaj będą wyzywać, jak zwykle. Do dzieła.  więcej
23-08-2014
~do Czy święte krowy so tylko u indjanów:
Jak czytam, to już pierwszy kandydat na radnego się wpisał. Czy pozostali też piszą tak poprawnie w j. polskim?
23-08-2014
~toff:
Ktoś pytał się kiedy poznamy kandydatów i tu jest problem tak jak z UFO- każdy o nim słyszał ale nikt nie widział. Co do podziękowania za odwage Tadeusza to ja tez bym go pochwalił ja by się podpisał pod swoim wpisem a tak to tylko jeden z setek takich wpisów.  więcej
22-08-2014
~Słyszałem że jeden z dziennikarzy śledczych zajął się tą sprawą:
22-08-2014
~Grzyb nie ujawnił w swoich oświadczeniach majątkowych kilku mlilinów i to jest fakt:
22-08-2014
~Czy Grzyb jest nietykalny i ważniejszy od ministra.:
Ranczo w Dylewie o wartości około 2 milionów i drugi dom w Młochowie o wartości około 2 milionów , to daje około 4 miliny , a ministra Nowaka z Platformy, sądzą za jakiś tam marny zegarek, wart 12 tysięcy. Czy jest jakaś odważna prokuratura w tym kraju , która zajmie się sfałszowanymi oświadczeniami wójta gminy Nadarzyn pana Janusza Grzyba.   więcej
22-08-2014
~Okazuje się że grzyb ma co najmniej dwie mordy:
22-08-2014
~Popieram wpis tadeusza:
18:19:14~tadeusz:Rozumiem, że nie wszystkim musi przeszkadzać fakt, że naszą gminą rządzi gość o wyglądzie Neandertala. W porządku, człowiek ma ograniczony wpływ na swój wygląd zewnętrzny. Ale nie może być akceptacji dla złodzieja, pijaka i chuligana uwikłanego w kryminalne rozrachunki (wybuchy granatów na posesji, ciężkie pobicia, stosowanie gróźb karalnych, etc). Nie ma miejsca dla ludzi, wobec których toczą się postępowania prowadzone przez prokuraturę i CBA (o tych faktach publicznie wiadomo, inne tego typu przypadki okrywa póki co mrok tajemnicy). Jakim trzeba być w końcu bydlakiem (przepraszam, nie potrafię użyć innego określenia), aby zapisać się do ZSL w okresie, gdy Polską rządziła junta wojskowa a prawa obywatelskie i godność ludzka były nagminnie łamane i gwałcone (dla przypomnienia: był to czas stanu wojennego i okres po nim). Wówczas nasz obecny wójt postanowił rozpocząć swoją karierę polityczną. Wtedy gdy inni, porządni ludzie szli do więzienia a w najlepszym razie tracili pracę lub byli degradowani, ten postanowił zapisać się do partii!!! Chcemy, aby ktoś taki dalej sprawował władzę w naszym imieniu? Nie sądzę. Czas Pana Grzyba i jego pomagiera dobiega końca. Nie będziemy po nich płakać, wręcz przeciwnie.   więcej
22-08-2014
~Czy CBA lub jakiś prokurator odważą się sprawdzić majątek wójta Janusza Grzyba z PSL:
Grzyb się chwali, że Struzik i Piechociński to jego koledzy i nigdy nie pozwolą, żeby jemu Grzybowi, zrobić krzywdę przez kogokolwiek.
22-08-2014
~Czy święte krowy so tylko u indjanów:
Grzyb nie ujawnił pieniędzy niewiadomego pochodzenia, na swoje prywatne inwestycje, a jest to kilka miljonów. Czy urzędnik morze tak se nie ujawniać wielu miljonów przeznaczonych na swe inwestycje. Samowolka kuwa czy co.
22-08-2014
~Notariusz:
Grzyb z Muchalskim muszą odejść i odpowiedzieć na pytania najlepiej u prokuratora.
22-08-2014
~Popieram 18:19:14:
tadeusz dziękuję ci za odwagę , że nazwałeś rzeczy po imieniu.
22-08-2014
~Popieram tadeusza i jego wpis:
Takich oszustów, delikatnie mówiąc, nam nie potrzeba. Wwalić to na bruk.
22-08-2014
~do 18:40:00 ~pytanie do Tadeusza:+ do Staśka:
Stasiek i Tadek w jednej osobie mieszkali i tylko postami się porozumiewali ale wspólny mózg posiadali i tak sobie między drinkami korespondowali ... hi,hi,hi
22-08-2014
~?:
Aha, czyli jak rozumiem, to portal tylko dla "specjalnej" części społeczeństwa. Odrealnionej. Jako przeciętny mieszkaniec się tu nie mieszczę? No to plujcie sobie dalej, szkalujcie, piszcie każdą bzdurę jaka wam przyjdzie do głowy. I koniecznie w to wierzcie.   więcej
22-08-2014
~do: ponizej 21:46 :52:
Jak tobie przeszkadza to po co czytasz ? Czytaj gadzinowke. Z ciekawosci owsiki wygryzaja ci pewna czesc ciala i musisz wiedziec co spoleczenstwo mysli o tobie. A ciekawosc to pierwszy stopien do piekla.
22-08-2014
~do tadeusza:
rozumiem, że nie każdemu przeszkadza używanie swoich niewątpliwych zdolności intelektualnych do złośliwego szydzenia i podjudzania. Mnie przeszkadza. Czytając pana wpis dochodzę do wniosku, że mrok okrywa przede wszystkim pana zdrowy rozsądek.
22-08-2014
~do: Stasiek:
Czy to prawda, ze doprowadzil PGR do upadku i zostal zwolniony. Z jazda na rowerze to chyba zart. Trudno w to uwierzyc. Ale po nim wszystkiego mozna sie spodziewac.
22-08-2014
~Stasiek:
To jest prawda ze wójt pracował w PGR i nie tylko nawet mieszkał
22-08-2014
~pytanie do Tadeusza:
Czy jest to prawda co bylo opisane w paszkwilach, ze p. Grzyb pracowal w PGR i to co pozostawil po sobie ?
22-08-2014
~Kiedy poznamy nowych kandydatow na radnych i wójta. ?:
22-08-2014
~rozayt:
Do wywalenia bezradni radni bajerska,perzyna i spółka.
22-08-2014
~Tony:
Dishonesty does not pay.
22-08-2014
~Jndigation is rising among citizens.:
As many here have already said, we are right to be oufraged.
22-08-2014
~" Oświadczenia majątkowe wójta pod lupą CBA ":
22-08-2014
~do: pytanie:
Kaskiem nadarzynskim zajmuje sie prokuratura.
22-08-2014
~do: pytanie:
Kto skatowal chlopca z Rusca ?
22-08-2014
~pytanie:
z tego co przeczytałem Nadarzyn jest bardzo lakomym kąskiem a to heca!-kij w mrowisko wlożyli oszołomy z Naszego Zielonego Nadarzyna ---ii moga być przegran niestety-wpuścili do swojego kręgu wojtowe dzieci
22-08-2014
~The time come...........,:
for constructive engagement with democratic in Nadarzyn.
22-08-2014
~Czego tu było zazdrościć ?:
Tego wstddu i kompromitacji ?
22-08-2014
~Bóg jest nie rychliwy, ale sprawiedliwy.:
22-08-2014
~Kara boska spadła już za wszystkie podłości.:
Teraz czeka kara ziemska.
22-08-2014
~Zwolnienie lekarskie czy choroba dyplomatyczna ?:
a badania prokuratorskie czekaja.
22-08-2014
~toff:
Na zwolnieniu na razie tylko lekarskim.
22-08-2014
~wojt:
Człowiek tak bardzo chory pcha się dalej na stołek wójta.Ostatnio to chyba krótko przebywa w UG nie wiadomo czy ma urlop a może zwolnienie lekarskie.
21-08-2014
~Nie widzisz proroku, że nadarzyniacy się jednoczą i rosną w siłę.:
21-08-2014
~Wynik wyborów jest przewidywalny od 14 lat:
I tak Grzyb wygra wybory, bo Nadarzyn jest pod jego butem. Nadarzyn jest spacyfikowany i zastraszony . Nie ma tam jedności i głosy są rozbite. Grzyb będzie rządził tak długo, jak będzie sam chciał.
21-08-2014
~Skąd u Wójta Grzyba z PSL biorą się nieudokumentowane MILIONY na jego prywatne inwestycje:
Zagłosuję na każdą , osobę byle nie na obecnego wójta Grzyba, który zdefraudował miliony.
21-08-2014
~do: 22 : 11 : 03:
Bądz spokojny. Wy już szans nie macie.
21-08-2014
~ do 20:20:08 ~antykumoter: i 20:46:16 ~taki jeden::
Wow ! skąd taki spadek formy ? to już referendyści poprzestają na radnych ? a gdzie Ci którzy byli chętni na Wójta w gminie Nadarzyn, plasującej się w pierwszej dwudziestce Gmin Polski ?
21-08-2014
~taki jeden:
Tylko tak możemy postawić na nogi naszą gminę .
21-08-2014
~Absolutnie popieram !:
21-08-2014
~antykumoter:
Wybrać niezależnych radnych, wykształconych lokalnych patriotów nie wchodzących w kumoterskie układy PSL-owskie to zadanie dla nas wszystkich. A będą to ci, co reprezentują niezależne zawody, mają mocne stanowiska gdzieś poza gminą, mają własne firmy czy dochodowe gospodarki nie uzależnione od urzędu gminy. Trzeba ich zachęcić do działań dla odzyskania pozycji gminy światłej i zadowolonych mieszkańców. Precz z kumoterskimi krętaczami z PSL.   więcej
21-08-2014
~do toff:
Zielone ludki to już gdzieś buszowały :)
21-08-2014
~toff:
To już wiadomo ze 16 XI BÓJ BEDZIE NAS OSTATNI. Do pracy Ludkowie, do ciężkiej pracy pora.
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU