25 listopada 2024, imieniny obchodzą: Erazma, Katarzyny, Beaty

~Zdolniacha w samochodzie na koszt podatnika,
11:45 25-11-2024
No tak on dotarl, a reszta to h.j obchodzi.... więcej »
~Sympatyk PO
07:32 24-11-2024
Umiemy się promować, uśmiechać i klepać po plecach, także to powinni... więcej »
~Bezpieczeństwo w gminie
08:09 23-11-2024
Taka uwaga na marginesie. Piątkowy poranek 22 listopada 2024 r. na drogach... więcej »

Złota dla zuchwałych?

Komentarzy (292)
28-05-2014

Wola Krakowiańska to jedno z mniejszych sołectw w Gminie Nadarzyn. W około 60 domach zamieszkuje 220 mieszkańców. Jest szkoła podstawowa i niewielki sklep. Poza tym większość terenu pokrywają ziemie orne,  łąki i lasy.

W tej oazie ciszy i spokoju, od dłuższego czasu kontrowersje budzi ulica Złota. To około 1,5 kilometrowym odcinek drogi, który ciągnie się wśród pól.

Nie było by w tym może nic dziwnego gdyby nie pewne fakty.

Po pierwsze, w 2009 roku dług Gminy Nadarzyn przekroczył dopuszczalny wskaźnik zadłużenia w stosunku do dochodu, o prawie 3% (62,44%), a nasza gmina w rankingu portalu Wspólnota zajmowała 5 miejsce wśród najbardziej zadłużonych gmin w POLSCE (!). Taka sytuacja nie przeszkadzała urzędnikom na ogłoszenie przetargu i w efekcie wyasfaltowania 526 metrowego odcinka drogi, przy której na całej jej długości (ok 1500m) stało w owym czasie 5 domów. 

Jakim bodźcem była zatem modernizacja tej drogi wśród pól i łąk?

Nasza redakcja dotarła do informacji, że właścicielem ziem na tych terenach jest między innymi wójt Gminy Nadarzyn Janusz Grzyb.
Po sprawdzeniu okazało się, że wójt tereny w okolicach ulicy Złotej nabywał już od 2006 roku. Właśnie w tym roku nabył działkę nr 13/4, (0.5533 ha), oraz działkę nr 10 (1.7 ha). Rok później dołożył do tego działkę nr 13/2 (0.6156 ha), a na początku 2011 roku kolejne działki nr 11 i 12 (0.27 ha). Pod koniec 2011 roku, wójt ze swoim zastępcą kupili jeszcze na spółkę działkę nr 17/2 (2.045 ha), natomiast już w 2008, również na spółkę w miejscowości Przypki, ale również niedaleko wymienianej ulicy jeszcze działki 89/2 i 90 (3,2688 ha).

Co mogło być takiego intratnego w tych zakupach, przecież każdy może inwestować swoje pieniądze gdzie chce, czy samo położenie terenu?

I tu dochodzimy do kolejnej kontrowersji.

Pod koniec 2012 roku Uchwałą Nr XXVII/279/2012 Rady Gminy Nadarzyn z dnia 28 listopada 2012 r. na terenach tych, typowo rolnych, zmienił się Plan Zagospodarowania Przestrzennego.
Zmienił się plan, który dopuszcza między innymi, minimalny obszar działek dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej od 1500m2, czy dla zabudowy szeregowej (jeden segment) od 300m2.

Zdziwienie jest tym większe, gdy dowiadujemy się, że tereny w okolicach ulicy Złotej, a także sąsiadujące tereny już w Krakowianach na których również zmieniono PZP (Nr XXVII/278/2012), kupowały także inne osoby z kręgów bliżej wójtowych. Jest nią między innymi wice starosta powiatu pruszkowskiego, czy syn radnego.

Co zatem skłaniało do zakupów ziemi w jednym miejscu te wszystkie osoby? Czy tylko położenie, cisza i spokój, czy może coś więcej? 
A może to jest tak jak śpiewał zespół Golec uOrkiestra "Tu na razie jest ściernisko, ale będzie San Francisco"?

Komentarze:
21-10-2016
~Robert F.:
dziennikarz@obywatelski.hub.pl - zbieram materiał o właścicielach gruntów rolnych w miejscowości Urzut w bezpośrednim sąsiedztwie planowanej ul. Krańcowej. Po sąsiedzku jest Urszulin i Książenice. Powyżej ulicy Olszowej w Książenicach ale już w granicach administracyjnych wsi Nadarzyn ma powstać Akademia Piłkarska Legii. Z Porozumienia p. Mioduskiego i Grzegorza Benedykcińskiego (PSL) oraz Skarbnika Gminy Grodzisk Maz. wynika, że będą prowadzone rozmowy o budowie ul. Krańcowej w m. Urzut aż do ul Grodziskiej w Starej Wsi. Ceny tych nieruchomości pójdą znacznie w górę. Czy w gronie beneficjentów będą obecni lub byli radni, posłowie, samorządowcy gminni bądź powiatowi,funkcyjni partyjni PSL lub PO? Kto coś wie konkretnie z podaniem numeru księgi wieczystej lub numeru działki , to proszę dać znać.  więcej
19-06-2014
~do: mezczyzny lat 49:
Czy znasz takiego menela, ktory jest zasyfialy, belgoczacy, niechlujny i ciagle smierdzacy alkoholem ? Jakim prawem obrazasz ludzi ? Chyba, ze miales na mysli samego siebie.
18-06-2014
~ Do mężczyzna lat 49, wykształcenie wyższe::
Panie radny z Ruśca. Przestań Pan wypisywać te głupoty.
18-06-2014
~menel antywójtowy, który tu pisze:
Mam 52 lata. Szkołę skończyłem średnią, żyję z żoną w zgodzie i miłości. Wychowałem dwóch synów, żaden z nich nigdy nikogo nie skopał, nie wysłał do szpitala, nie handlował narkotykami i nie prowadzał się całymi nocami po lokalach. Moi synowie szanują mnie i nawet w głowie im by nie powstało, żeby na ojca podnieść rękę. Jeden pracuje w korporacji a drugi prowadzi własną działalność. Rozumien, że według ciebie nawet do stup nie dorastam Twojemu ukochanemu wójciowi...  więcej
18-06-2014
~menel:
do tej pory podawaliście że piszą tu 3 osoby pod różnymi NICKAMI to teraz jakaś zmiana a czym spowodowana mogę spytać ? Wykształcenie wyższe a słoma z butów wyłazi - człowiek ze wsi może wyjść ale wieś z człowieka nie mimo wyższego wykształcenia .
18-06-2014
~mężczyzna lat 49, wykształcenie wyższe:
Może dwie trzy osoby z piszących tu fundamentalistów anty wójtowych ma pojęcie o czym pisze. Reszta to menele, którzy za kasę wszystko mogą napisać.
18-06-2014
~do: obserwator 2:
Prostaku do kopania rowow to ty sie nadajesz. Widac co soba reprezenyujesz.
18-06-2014
~obserwator 2:
Tak czytam te wpisy i zauważyłem po stylu pisania że 80% wpisów jest od osób które chyba są tylko po podstawówce . Powinni nie przerywać kopania rowów. Weźcie się ludzie za prace , a nie narzekacie . Wypisujecie że p. Tomek ma to , a p. Janusz ma tamto. Żal wam ... . Myślicie że jak się zmieni wójt to będzie lepiej! Przyjdzie nowy i co zrobi? Popatrzcie w sąsiednich gminach też jest nie za ciekawie (też są zadłużone). Na nowego wójta też będziecie zaraz narzekać ze coś...? Pamietajcie że nie można każdemu dogodzić . Dużo można pisać , lecz zostawiam Wam ...  więcej
10-06-2014
~Jakie sa kryteria przydzialu mieszkan socjalnych ?:
Czy w tym wypadku nie zlamano prawa ?
10-06-2014
~Zwrocic koszty budowy mieszkan socjalnych ! ! ! ! ! :
Chce sie wygodnie zyc. to trzeba za to zaplacic. Z jakiego tytulu mieszkania socjalne rozdano za darmo swojakom a nie rodzinom w potrzebie ? ? ? Wstyd i hanba. ! ! !
09-06-2014
~Robin Hood bogatym zabieral i dawal biednym:
W Nadarzynie odwrotnie. Mieszkania socjalne dano tym, ktorym sie nie nalezaly ( nie sa to ubogie rodziny ). Osoby te powinny zwrocic koszty budowy i dzialki.
07-06-2014
~Szczęściarze kuwa:
Grzybowi i Muchalskiemu, to budują prawie za darmo i sprzedają prawie za darmo.
07-06-2014
~Wielki prywaciarz się znalazł:
ble ble ble. a dlaczego ble ble. a dlatego ble ble.
07-06-2014
~do 13:10:02 ~ Do ~do 10:49:00 ~@ 10:37:10::::
Zakładasz, że ja ukradłem jakieś wielomilionowe majątki? Pewnie zubożyłem dochody skarbówki nie płacąc akcyzy w takiej kwocie jak założyli. Ale cóż ja nie piję i nie palę, a o już tysiące oszczędzone. Pracuję posześc dni w tygodniu, a nie jestem w pracy po osiem godz. tygodniowo. Czasem muszę być w pracy i w niedzielę, ale jako "prywatny" to przecież tak ma być wg niektórych. To, że nie mam takigo urlopu jak inni, to nic zachciało się firmy. To, że trzeba pilnować, żeby pewne " drobiazgi " nie zmieniły właściciela, no cóż inni też potrzebują.Ale skoro wg Ciebie ukradłem miliony to zgłoś to do organów ścigania. A czy kiedykolwiek Starałaś się coś zmienić na lepsze w swoim życiu, podnieść kwalifikacje? Mieszkałem w nienajlepszych warunkach ( no na głowę się nie lało ), ale nigdy o nic nie prosiłem, doszedłem do tego co mam ciężką pracą. Czy wieszile kosztuje pobudowanie domu i jego utrzymanie? Wiele sami zrobiliśmy w domy i koło niego, no ale teraz przyjdzie ktoś, popatrzy i powie, ale ten taki syn się dorobił, bo wymyśli sobie jakąś wartość mojego domu, chyba, że będzie to urzędnik liczący jaki można wziąć z tą nieruchomość podatek katastralny. Nie wójt, pozdrawiam.  więcej
07-06-2014
~U Nowaka z Platformy dopatrzyli się zegarka a u wójta Grzyba z PSL MILIONY NIE ZGŁOSZONE:
05-06-2014~U Nowaka z Platformy dopatrzyli się zegarka a u wójta Grzyba z PSL MILIONY NIE ZGŁOSZONE:A ja wierzę w system prawa w tym kraju i wiem że wójt Grzyb będzie się musiał wytłumaczyć, z milionowych nadwyżek swojego majątku prywatnego, nieudokumentowanego w oświadczeniach majątkowych, składanych na koniec roku, skoro wiceministra Nowaka z Platformy Obywatelskiej, rozliczają za jakiś marny zegarek, wart kilkanaście tysięcy. Wobec tych kilkunastu tysięcy, za ten lichy zegarek, jak zakwalifikować nie ujawnione miliony, wójta gminy Nadarzyn Janusza Grzyba z PSL. No kuwa jak, ja się tyko pytam.   więcej
07-06-2014
~ Do ~do 10:49:00 ~@ 10:37:10:::
Może i nic nie dałam społeczeństwu po za swoją uczciwą pracą, ale i nie okradłam społeczeństwa z pieniędzy, tak jak co niektórzy. Proszą udokumentować w sposób uczciwy wielomilionowe majątki.
07-06-2014
~do 10:49:00 ~@ 10:37:10::
To może pospaceruj i popatrz ile osób mieszka w tych mieszkaniach i ile lat (niekoniecznie otrzymali je za kadencji tego wójta). Popatrz co z niekorych mieszjań zrobili jego lokatorzy. Jak myślisz za czyje pieniądze oni tam mieszkają? Chyba, że jesteś jednym z tych co tylko żądają, a jak nie dostaną wszystkiego co chcą to piszą donosy , wyzywają. A za uczciwą pracę to się wziąć nie chcą. Latwo powiedzieć mi się należy, a czemu nie należy się wszystkim? Nigdy nie chodziłem po żadne zapomogi, choć było ciężko, pracowałem po kilkanaście godzin dziennie, żeby coś mieć, a teraz jak czytam to się innym nalęzy. A może trzeba popracować, żeby coś mieć. Płacę duże podatki, ale nie zgadzam się , żeby pieniądze z nich rozdawać. Nigdy nie występowałem o żadne zwolnienia, ale może zlikwiduję firmę i pójdę na zasiłek, a przy okazji dostanę mieszkanie socjalne, dom mogę sprzedać, to z odsetek od wkładu ze sprzedaży da się żyć. Jak łatwo wyzywać innych, a Ty co dakesz temu Społeczeństwu od siebie?  więcej
07-06-2014
~@ 10:37:10:
Tupetu i chamstwa to ci nie brakuje. Mieszkania socjalne sa dla mieszkancow a nie swojakow.
07-06-2014
~do 06-06-2014 ~Ja jestem biedna to mieszkania socjalnego nie dostałam::
Ale masz czas na siedzenie w necie i pisanie. To może poszukaj sobie jakiejś pracy. Bo jak czytam to Ci się należy mieszkanie. To mieszkanie to pewnie powinno być wyposażone w meble i sprzęt RTV i AGD? Ktos inny za to musi tyrać, budowac, utrzymywać dom i płacić podatki (niemałe). No ale innym się należybo żyją. Załóż może sobie działalność gospodarczą, bo zaraz przeczytam, że pracy nie ma. Praca jest tylko trzeba chcieć pracować i poszukać nieco. Pozdrawiam podatnik.  więcej
06-06-2014
~ISKRA NIE JEDNO MA IMIĘ:
Ja czytałem o pewnej gazecie o iskrze, którą pewien ksiądz próbował zaszczepić, u młodych chłopców na wyspie Haiti.
06-06-2014
~Ja jestem biedna to mieszkania socjalnego nie dostałam:
Iskrę miłosierdzia dał mu ksiądz , a ja nie dostałam mieszkania socjalnego , bo Grzyb przydzielił je swojej bliskiej rodzinie co mają super zarobki.
06-06-2014
~kiedy kolej na wójta? :
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114875,16110014,Prokuratura_wszczela_sledztwo_ws__oswiadczen_majatkowych.html
06-06-2014
~" Iskre milosierdzia ":
" z rak ks. Jaroslawa Kusmierczyka odebral Wojt Gminy Janusz Grzyb " ..........................Czy to nie sa kpiny ?
06-06-2014
~Z Wydzialem Skarbowym nie ma zartow !:
05-06-2014
~U Nowaka z Platformy dopatrzyli się zegarka a u wójta Grzyba z PSL MILIONY NIE ZGŁOSZONE:
A ja wierzę w system prawa w tym kraju i wiem że wójt Grzyb będzie się musiał wytłumaczyć, z milionowych nadwyżek swojego majątku prywatnego, nieudokumentowanego w oświadczeniach majątkowych, składanych na koniec roku, skoro wiceministra Nowaka z Platformy Obywatelskiej, rozliczają za jakiś marny zegarek, wart kilkanaście tysięcy. Wobec tych kilkunastu tysięcy, za ten lichy zegarek, jak zakwalifikować nie ujawnione miliony, wójta gminy Nadarzyn Janusza Grzyba z PSL. No kuwa jak, ja się tyko pytam.   więcej
05-06-2014
~A ja słyszałem,że :
czas wolny pracowników UG i to co robią za swoje pieniądze i gdzie w piątkowe wieczory to jest informacja publiczna. Quo vadis oszołomie?
05-06-2014
~pytanie do kosztorysanta:
Czy ktos wie ile zaplacono publicznych srodkow na infrastrukture trechniczna i budowe drogi na ul. Zlotej w Krakowianach ? i jak wzrosnie cena dzialek po zmianie planu zagospodarowania przestrzennego i wybudowaniu drogi do przyleglych posesji ?
05-06-2014
~co tu tak cicho jak w kościole ? ? ?:
Powiedzenie z fllmu " Sami swoi "
05-06-2014
~" Zatajenie w oswiadczeniu majatkowym.....:
danych o liczbie posiadanych nieruchomosci, czy wartosciowych przeedmiotach jest przestepstwem. Grozi za nie do pieciu lat wiezienia. "
05-06-2014
~Wywiad Skarbowy zakuwa w kajdanki.:
Zwalcza przestepczosc i podejrzenia o korupcje. I to nawet po anonimowym zawiadomieniu.
04-06-2014
~Czy jakiś urząd zajntresuje się tą sprawą:
A może wójt Grzyb opowie nam, skąd wziął te milionowe nadwyżki w majątku prywatnym , o których nie wspomniał w zeznaniu majątkowym.
04-06-2014
~HA HA HA KUWA:
A na dachu basen.
04-06-2014
~do: godz. 23 : 27 : 34:
Mnie takie doswiadczenia nie interesuja. Dla mnie majatkiem jest spokojny sen, brak obawy, ze prokurator i inne instytucje zapukaja do moich drzwi i zakuja w kajdanki. Nikt nie nazwie mnie zlodziejem i pijakiem. Wole zjeść chleb ze smalcem, albo nawet suchy ale uczciwie na niego zarobilem.  więcej
04-06-2014
~Biznes łumen:
Możesz ale tylko z garażem podziemnym.
04-06-2014
~HA HA HA KUWA:
Czy jeżeli ja i moja żona mamy hektar pod inwestycje, to możemy wybudować sobie blok kilkupiętrowy.
04-06-2014
~Z cala pewnoscia dojdzie do rozliczen.:
04-06-2014
~Jak to się robi, pokaż innym . Podziel się doświadczeniem.:
Ja też jestem ciekaw, jak zdobył te miliony nadwyżki, po za zeznaniem majątkowym.
04-06-2014
~W sądzie Grzyb kłamał to dlaczego by nie mógł kłamać w swoim oświadczeniu majątkowym. Taki jest mocn:
A ja wierzę w system prawa w tym kraju i wiem że wójt Grzyb będzie się musiał wytłumaczyć, z milionowych nadwyżek swojego majątku prywatnego, nieudokumentowanego w oświadczeniach majątkowych, składanych na koniec roku, skoro wiceministra Nowaka z Platformy Obywatelskiej, rozliczają za jakiś marny zegarek, wart kilkanaście tysięcy. Wobec tych kilkunastu tysięcy, za ten lichy zegarek, jak zakwalifikować nie ujawnione miliony, wójta gminy Nadarzyn Janusza Grzyba z PSL. No kuwa jak, ja się tyko pytam.  więcej
04-06-2014
~pytanie do ajenta nieruchomosci:
Ile moze kosztowac w Polsce 86.000 m kw gruntow rolnych i 13 ha gruntow pod zabudowe mieszkalna ?
04-06-2014
~Badz spokojny pocaluja go nie tylko w kapelusz.:
ale, kto go bedzie calowal na pewno nie mieszkancy. ha, ha, ha !
04-06-2014
~grzyb się tak zakorzenił że go nikt nie ruszy:
Koledzy z PSL nie dadzą ruszyć grzyba, możecie co najwyżej, w kapelusz go pocałować.
04-06-2014
~Wójt Grzyb z PSL do rozliczenia:
Niech powie skąd ma ten prywatny gigantyczny wielomilionowy i nieudokumentowany majątek. Jak pozyskał wielomilionową prywatę. Ile na tym, stracił majątek naszej gminy.
04-06-2014
~Zdjęcia wójta z naszymi dziećmi są nie smaczne:
Niech się rozliczy z tego wielomilionowego majątku przed nami, a nie łazi po szkołach i sobie zdjęcia robi z naszymi dziećmi. Nasze dzieci nie chcą go widzieć.
04-06-2014
~Luksusowe samochody , duże luksusowe domy i dziesiątki hektarów pod inwestycje:
Jak to możliwe, że majątek wójta Janusza Grzyba z PSL jest kilkumilionowy, a ze swojej pensji urzędniczej, przez 14 lat zarobił w gminie niecałe dwa miliony. Skąd wziął resztę milionów. Gdy obejmował urząd wójta to nic nie miał i mieszkał na wynajmie w PGRowskim bloku. Skąd wójcie Grzyb wzięliście te miliny nadwyżki. Pokaż pan jakieś kwity na to.  więcej
04-06-2014
~Mieszkańcy czekaja latami na chodnik o asfalcie nawet nie marzą:
Takie działania STAREGO TRIO Z MŁOCHOWA , czyli tak zwanej grupy kapitałowej SAMI SWOI, mają charakter prywaty urzędniczej, tzn. wykorzystywania funkcji publicznej, do załatwiania swojego prywatnego interesu.
04-06-2014
~Grunt to rzadzenie sie publicznymi srodkami ::
Najwieksza zwyzka ceny ziemi wystepuje w lokalizacjach, gdzie poprawia sie infrastrukture techniczna i buduje drogi asfaltowe z kraweznikami. Tak sie sklada, ze w Krakowianach trio z Mlochowa zakupilo ziemie rolna, szybciutko zmieniono plan zagospodarowania przestrzennego z mozliwoscia podzialu na areal po 1500 m kw. i mozliwoscia zabudowy mieszkalnej. Niech mi ktos odpowie, czy jest to w interesie publicznym, czy prywatnym urzednikow publicznych ? Czy nie jest to wykorzystywanie funkcji publicznej do osiagania korzysci majatkowych kosztem mieszkancow, ktorzy latami czekaja chociazby na naprawe drogi dojazdowej do swoich posesji. Czy postepowanie takie jest zgodne z prawem i zasadami moralnymi ?  więcej
04-06-2014
~abstynent:
http://www.nadarzyn.pl/127,itv-nadarzyn.html?flash=163
04-06-2014
~Hektar ziemi 23 000 zl, a zadaszenie bud. OSP 350000 zl.:
ha, ha, ha ! Pomalowanie laweczki prawie 1000 zl. ha, ha, ha !
04-06-2014
~Co na to Urzad Skarbowy ?:
04-06-2014
~Ciekawostka:
Według oświadczeń majątkowych tych panów to te 5,3 hektara kupione na spółkę ma wartość 140 tys. zł. To wychodzi za hektar ok. 26 tys. zł
04-06-2014
~Czy ktos slyszal, zeby wojtowie polskich gmin ciagali bezzasadnie mieszkancow po sadach ?:
04-06-2014
~Czy Sad slyszal, ze ulotki drukowano noca dla znajomych ? ? ?:
03-06-2014
~do 23:08:44 ~Chyba najpier do CBA::
Czy biegły był na terenie firmy Hetman, czy tylko widział ją na zdjęciach lotniczych?
03-06-2014
~alegro okazja:
Przy zakupie dwóch par kajdanek , trzecia para gratis.
03-06-2014
~Na alegro zawsze najtaniej:
Sprzedam taczkę dwuosobową , na krzywym kółku .
03-06-2014
~do 22:58:39 ~ja tylko przypomnę::
Mylisz się, Hmmm nie ma na imię Tomek ( ja tylko przypomnę, imiona piszemy z dużej litery ). A poziom kultury żenujący, a w zasadzie żaden. Mylisz, że jak ktoś się z wami nie zgadza, to już jest czyimś człowiekiem tak jak wy? A może chce nie tylko bicia piany anonimowo, ale konkretów. Pewnie z gratulacjami do Grzyba biegałeś pierwszy po wygranych wyborach? Pozdrawiam. (_._)  więcej
03-06-2014
~JAJA KOBYŁY WÓJT:
03-06-2014
~Chyba najpier do CBA:
Żądamy, żeby osoby odważne ,złożyły w trybie pilnym, zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa , polegającego na poświadczeniu nieprawdy w dokumentach, które były podstawą wydania decyzji administracyjnej. Karta informacyjna, którą przygotował właściciel Hetmana, a którą zaakceptował zastępca Wójta Gminy Nadarzyn Tomasz Muchalski, zawierała nieprawdziwe i sfałszowane dane , co udowodniła ekspertyza wykonana na zlecenie strony społecznej, przez wyspecjalizowanego biegłego. Pozwolenie na lokalizację zakładu Hetmana, wydane zostało z rażącym naruszeniem istniejących przepisów, czego pełną świadomość miała osoba wnioskująca (właściciel Hetmana) jak i organ decyzyjny (wójt Gminy Nadarzyn), stąd obydwie te osoby powinny zostać pociągnięte do odpowiedzialności. Jeśli zależy nam na obronie Nadarzyna przed barbarzyńcami, wykorzystajmy wszystkie możliwe kroki i środki działania.   więcej
03-06-2014
~Ptaszek który zna pewną wiewiórkę:
Ponoć Grzyb jest na wylocie.
03-06-2014
~ja tylko przypomnę:
29-05-2014~do hmmm vel tomek:Tak często wzywasz prokoratora, już nie raz, wypisując, jak coś macie to zakarżajcie. Pewniaczek się znalazł, co to już wszystkie rozumy pozjadał. My nie musimy nikogo zaskarżać, bo przyjdzie czas, kiedy sami was za dupę wezmą. Tylko Grzyb kłamca, skarży i ciaga mieszkańców po sądach, płacąc gminnymi pieniędzmi prawnikom.   więcej
03-06-2014
~Luksusowe samochody , duże luksusowe domy i dziesiątki hektarów pod inwestycje:
Samochody mają luksusowe , domy budują po kilka , tereny pod inwestycje kupują w hektarach i wszystko to za urzędnika pensję.
03-06-2014
~10 LAT BEZ WYROKU:
JANEK MORDO TY MOJA.
03-06-2014
~JUŻ 14 LAT TEMU MÓJ KOLEGA MÓWIŁ ŻE TEN FACET TO KATASTROFA I BANKRUCTWO GMINY:
Za ten widok oddał bym wiele.
03-06-2014
~Nosił wilk...:
"...Wójt najbogatszej gminy wyprowadzony w kajdankach przez funkcjonariuszy w godzinach pracy urzędu"
03-06-2014
~Ponoć kiedyś pewien pan o pseudonimie persing też miał szufladkę:
A może to osiedle na Krakowianach kuwa , nazwać imieniem żony, która wspólnie z mężem i kolegą męża i żoną kolegi męża, kupiła za oszczędności, ha ha ha za oszczędności z małej szufladki, wiele hektarów pod inwestycje.
03-06-2014
~Przepraszam , szczegól pisze sie przez ó ( pomylka literowa ):
03-06-2014
~A która to żona będzie główną bizns łumenką od budowania bloków na Krakowianach:
Wartość grupy kapitałowej ..SAMI SWOI..idzie w dziesiątki milionów:Grupa kapitałowa ; SAMI SWOI ; nabywająca hektary ziem obok siebie to, urzędujący wójt gminy Nadarzyn Janusz Grzyb , jego zastępca wicewójt Muchalski Tomasz, była długoletnia sekretarzowa wójta Grzyba, pani Agnieszka Kuźmińska, która teraz jest wicestarostą w Pruszkowie, pan doktor Chustecki dyrektor ZOZ w Nadarzynie, długoletni współpracownik wójta Grzyba i syn radnego Perzyny z Woli Krakowiańskiej.   więcej
03-06-2014
~" CBA szczegulowo sprawdzi oswiadczenia majatkowe 71 poslow i senatorow ":
" Prezydeny Żor uslyszal w prokuraturze siedem zarzutow poswiadczenia " nieprawdy " w oswiadczeniu majatkowym "........................ " Wojt najbogatszej gminy zostal zatrzymany przez CBA ".
03-06-2014
~aldd:
Niech grupa kapitałowa SAMI SWOI wybuduje sobie rondo na UL. SŁONECZNEJ koło swoich domów
03-06-2014
~zobacz - ciekawe .....:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/56,114871,16087850,Sprawdzamy_zarobki_i_majatki_ministrow__Zobacz__ktory.html
03-06-2014
~kasia:
budowane rondo blisko rezerwatu? chyba ich cos pogibalo. Czasami tamtedy przejezdzam rowerem. cisza spokoj,dzika zwierzyna
03-06-2014
~Qrczak:
Kto by pomyślał, że urzędnicy mają takie duże nadwyżki finansowe, że kupują hektary pod inwestycje?? Ja prowadzę firmę związaną z nowymi technologiami. Tak średnio miesięcznie wychodzi mi jakieś 11 tysi., ale nawet ja nie myślę o inwestycjach z takim rozmachem.   więcej
03-06-2014
~Tak się kaszle:
Jeżeli ja i mój kolega i nasze żony, kupimy po kilka hektarów pod inwestycje, to my jako mężowie naszych żon, możemy się nazwać biznes menami , a nasze żony biznes łumenami.
03-06-2014
~Dzisiaj mozna byc milionerem a jutro dziadem.:
a moze byc jeszcze gorzej.
03-06-2014
~ręka w rękę:
Za stajnią od asfatu na kresach mma ze dwa hektary była sekretarzowa Grzyba , a obecnie wicestarościna Pruszkowska pani Agnieszka Kuźmińska i terz przez zupełny przypadek ma tam być budowane rondo przez powiat pruszkowski
03-06-2014
~Milionerzy z Młochowa:
Około 10 hektarów, ale któż to wie.
03-06-2014
~adas:
a tylko tam grzyb posiada działki? bo ja słyszałem, ze ktos z gminy posiada działki na Krakowianach po prawej stronie gdzieś za stadniną.
03-06-2014
~ile hektarow Trio z Mlochowa zakupilo w Krakowianach we wspolwlasnosci z zonami ?:
Czy kyos wie ?
03-06-2014
~Niesamowite:
Działki 17/2 w Woli Krakowiańskiej, 89/2 i 90 w Przypkach należą po połowie do wcewójta Muchalskiego i wójta Grzyba? Przecież to prawie 6 hektarów. Skąd oni mieli kasę na takie wielkie zakupy ziemi? To z pensji urzędnika można tyle odłożyć?
03-06-2014
~toff:
4tys..!? to już 600zł mało, toć jak udowadniał pewien poseł można wyzyć za 500zł. Zawsze 100zł zostaje na przyjemności lub na konto. Poseł jeśli jest pracowity może zarobić nawet 50tys. X 12 ty daje nam 600tys. w roku X 4lata to daje 2milony 400tys. Wiekszość Polaków przez całe zycie tyle nie zarobi. B|K  więcej
03-06-2014
~partia świadomych rolników:
"Po jednej kadencji to jeszcze poseł znajdzie pracę, ale po dwóch czy trzech kadencjach, kto zatrudni takiego posła?" - pyta Łuczak i od razu proponuje sposób na zmianę tej sytuacji. "Wystarczyłby zasiłek w wysokości średniej krajowej. Wszyscy o tym szepczą, ale oficjalnie nikt się do tego nie przyzna. Bo żeby to wprowadzić, to trzeba mieć trochę odwagi" - mówi parlamentarzysta w rozmowie z "Faktem". Podkreśla też, że bogactwo polskich posłów to "medialne mity", a pensja i dieta to "śmieszne pieniądze"  więcej
03-06-2014
~toff:
Hmm.!? Hmm.!?...... Teraz już wiem dlaczego tak broni wójta i PSL-u.
03-06-2014
~partia świadomych rolników:
Poseł Polskiego Stronnictwa Ludowego Mieczysław Łuczak wpadł na pomysł najwyższego świadczenia dla bezrobotnych w historii - informuje "Fakt". Jego zdaniem parlamentarzyści, którzy po wyborach nie wejdą do Sejmu i będą mieli problemy ze znalezieniem pracy, powinni dostawać 4 tysiące złotych zasiłku.  więcej
03-06-2014
~Swojaki:
Obecnie zawsze wierna teresa zajmuje już dwa lokale za weterynarzem. A tu okazuje się, że mając dom można /ludzie to wszystko wiedzą / jeszcze u wójta dwa mieszkania użytkować. No ale: Wiveprezes PSL, skarbnik OSP, Pierwsze ucho u wuja, rodzinka zatrudniona w ZUK-u  więcej
03-06-2014
~toff:
Tereska ma socjal.!? Albo mowa o innej osobie albo cisik mnie nie jestem na bieżąco. Moja ma lokum za weterynarzem.
03-06-2014
~do: toff:
Czy to ta pani Teresa, ktora korzysta z mieszkania socjalnego podobno posiadajaca dom ?
03-06-2014
~toff:
A cio Wy Ludkowie chcecie od pani Teresy.!? Zawsze była wierna władzy i oddana partii chłopskiej.
03-06-2014
~Ewa:
Zatrudnilo sie tylu urzedasow i trwonilo publiczne srodki, to na wyplate trzeba bedzie pieniadze przynosic z domu.
02-06-2014
~Czy coś jest na rzeczy:
Bo niektóre wiewiórki donoszą, że następną wypłatę będzie wypłacał komisarz.
02-06-2014
~W księgowości też mamy swoją wiewiórkę:
Wiewiórki gminne donoszą, że kasa gminy ponoć jest pusta i ledwo na tą ostatnią wypłatę starczyło. Grzyb ponoć kroi wszystkie inwestycje zdejmując po kilkaset tysięcy z każdej, żeby uciułać na następną wypłatę.
02-06-2014
~Stasiek z osiedla NSM w Nadarzynie:
Mam pytanie do grupy kapitałowej SAMI SWOI , jaka będzie cena metra kwadratowego, w nowo budowanych blokach na terenie Krakowian.
02-06-2014
~do do 200:
W końcu jest skarbnikiem czy sekretarzem w OSP. Hahaha śmiechu warte.....
02-06-2014
~do: ~ 200:
jaka wladza ?
02-06-2014
~200:
A Teresa z czrniakowa boi się stracić władzę bo tylko to jej pozostało.Przyjacół i kolegów już sprzedała za posadkę.
02-06-2014
~do ? ? ? ? 18:02:39:
Zadna wladzy jest nocna drukarenka. Puknij sie w swoja lepetyne! Nie osmieszaj sie, juz dostatecznie jestescie skompromitowani.
02-06-2014
~ripok:
Cos czuje,ze ktos bedzie mial zalozone srebne bransoletki, szykuj sie ,tak ty grubasie !!!
02-06-2014
~Kto przebiera kopytkami ?:
Odpowiedz: ten co noca pisal ulotki dla znajomych na malej drukarence.
02-06-2014
~do ??? :
Bo jak nie to pewnie wpisy małej grupki za to z wieloma nickami i za to bardzo żądnej władzy!!Oj jak się boisz, że utracisz korytko,miałeś przykład małej grupki 1800 osób ,wkrótce będziesz miał więcej ...
02-06-2014
~do18:36:30 ~do ????::
Bo ja nie mam działki. Mylisz mnie z kimś innym. No i czy jest tylko jeden prokurator w Polsce?
02-06-2014
~do ????:
A skąd mam mieć pewność, że prokurator nie kupił działki obok Ciebie...?
02-06-2014
~????:
Czytam tu o wielu zarzutach. Więc pytam czemu nie zgłaszacie ( skoro macie dowody ) sprawy do Prokuratury? Brak dowodów, czy odważnego? A może chodzi, aby zamącić w głowach takim osobom jak np. ja? I kolejna sprawa, czy mam się spodziewać opłat adiacenckich i czy chcecie podatku katastralnego? To chyba Mieszkańcy Nadarzyna nie będą tym zachwyceni ( chyba, że liczycie na niewiedzę Mieszkańców w sprawie opłat adiacenckich, a zwłaszcza ich wysokości. A zakładam, że ruch jest spory, skoro tyle osób tam jeździ, tak często są tu wpisy. Bo jak nie to pewnie wpisy małej grupki za to z wieloma nickami i za to bardzo żądnej władzy!!  więcej
02-06-2014
~do: ? ? ? ?:
Na zamieszczonym powyzej zdjeciu widac, ze na ul. Zlotej w Krakowianach ruch jest wiekszy niz na Marszalkowskiej w Warszawie.
02-06-2014
~Hela:
Ul. Złotą w Krakowianach przejeżdża dziennie między 15 a 30 pojazdów w tym syn radnego Perzyny 9 razy...
02-06-2014
~do ???:
Czy mógłbyś podać skąd czerpałeś informację, że "na ul. Złotej jest duży ruch"? Może jakieś badania natężenia ruchu pojazdów? Jeżeli mieszkają tam ludzie, to droga jest pewnie potrzebna, jednak jest wiele miejsc w naszej gminie, gdzie potrzeba taka jest o wiele bardziej wyraźna i głośno podnoszona od lat. Każdy, kto ma odrobinę przyzwoitości i rozumu, na podstawie podanych faktów wyrobi sobie zdanie na temat działalności Wójtów i Rady Gminy przy PROCEDERZE wykupu działek rolnych, a następnie wykorzystywania zależności zawodowej przy wyjątkowo korzystnej dla nich zmianie planu miejscowego zagospodarowania. Droga jest zgniłą wisienką na tym śmierdzącym torcie.  więcej
02-06-2014
~????:
Z tego co tu czytam, to na ul. Złotej jest duży ruch. W takim razie chyba była potrzebna?
02-06-2014
~T/Romek:
Drogę asfaltową w Krakowianach ul. Złota została wybudowana z podatków od mieszkańców gminy.
02-06-2014
~Z jakich srodkow wybudowano drogr w Krakowianach w szcaerym polu ?:
Kto bedzie splacal zadluzenie gminy ?
02-06-2014
~Pytanie do Prokuratury:
Dlaczego Prokuratura nie zajmuje sie dzialalnoscia funkcjonariuszy publicznych urzedu gminy Nadarzyn ? Jakich jeszcze dowodow potrzeba ?
02-06-2014
~Dlaczego w PGR nie zakłożono grupy kapitałowej ?:
01-06-2014
~Niezły numer grupa kapitalowa...SAMI SWOI.:
Czytałem i słyszałem wiele złego o różnych gminach i wójtach w kraju, ale to co się dzieje w gminie Nadarzyn, za panowania wójta Grzyba, to łamię wszelkie kanony .
01-06-2014
~Żeby nie było niedomówień to osoby z grupy kapitałowej są ogólnie znane:
Dlatego ja jerzy i moja papuga, nie boimy się zamawiać tak wcześnie mieszkania w blokach, prawdopodobnie budowanych przez nich w przyszłości i gotowi jesteśmy uiścić stosowną przedpłatę. Wiemy też że,wartość grupy kapitałowej ..SAMI SWOI..idzie w dziesiątki milionów.Grupa kapitałowa ; SAMI SWOI ; nabywająca hektary ziem obok siebie to, urzędujący wójt gminy Nadarzyn Janusz Grzyb , jego zastępca wicewójt Muchalski Tomasz, była długoletnia sekretarzowa wójta Grzyba, pani Agnieszka Kuźmińska, która teraz jest wicestarostą w Pruszkowie, pan doktor Chustecki dyrektor ZOZ w Nadarzynie, długoletni współpracownik wójta Grzyba i syn radnego Perzyny z Woli Krakowiańskiej. Ja jerzy i moja papuga prosimy grupę kapitałową o podanie numeru konta na które można dokonać przedpłaty na małe M-2 na parterze.  więcej
01-06-2014
~Strażak:
Ciekawe za ile wójt będzie budowała dachy na tych swoich blokach. Pytam się bo ten u nas w Nadarzynie nad tarasem do najtańszych nie należał. 1,6 tys.zł z metra kwadratowego
01-06-2014
~Właściciel małego kundelka zamawia najwyższe piętro z balkonem w bloku budowanym przez grupę kapitał:
Pewnie zapytacie, dlaczego tak wysoko zamawiam mieszkanie, ano dlatego, żeby nikt mi na parterze nie zabił z fuzji mojego kundelka.
01-06-2014
~jerzy z osiedla i ta jego papuga zamawiają parter:
Czy grupa kapitałowa - SAMI SWOI - przyjmuje zapisy na mieszkania w blokach, które pewnie będzie budowała w niedługim czasie.
01-06-2014
~Proste jak 1+1=2:
Stare Trio z Młochowa = Grupa kapitałowa SAMI SWOI. Stare trio z młochowa wsparło rozbudowę sortowni odpadów w Nadarzynie do statusu RIPOK a grupa Kapitałowa SAMI SWOI wybuduje nowe osiedle w Woli Krakowiańskiej i w Krakowianach dla tych, których smród, hałas i szczury wypędzą z Nadarzyna.  więcej
01-06-2014
~do: Ha Ha:
Prywatna wlasnosc jest pojeciem wzglednym. Zawsze moze byc utracona.
01-06-2014
~Przeciez widzisz, ze rolnik robi sobie jajca.:
Xzytaj ze zrozumieniem .....Pozdeawiam
01-06-2014
~rolnik:
z ciebie taki rolnik z Krakowian jak ze mnie banderowiec z Doniecka
01-06-2014
~HA HA HA ALE CYRK:
Nie wierzę żeby grupa kapitałowa SAMI SWOI miała na celu spłatę zadłużenia gminy. Oni jak nic więcej nie wyszarpią , to na pewno nic nie dołorzą.
01-06-2014
~Moze ta spolke zalozono w celu splaty zadluzenia gminy.:
01-06-2014
~obszarnicy:
Ale cyrk,,,SAMI SWOI,, grupa kapitałowa w gminie Nadarzyn, z wójtem na czele. Czym nas wójt jeszcze zaskoczy.
01-06-2014
~Wartość grupy kapitałowej ..SAMI SWOI..idzie w dziesiątki milionów:
Grupa kapitałowa ; SAMI SWOI ; nabywająca hektary ziem obok siebie to, urzędujący wójt gminy Nadarzyn Janusz Grzyb , jego zastępca wicewójt Muchalski Tomasz, była długoletnia sekretarzowa wójta Grzyba, pani Agnieszka Kuźmińska, która teraz jest wicestarostą w Pruszkowie, pan doktor Chustecki dyrektor ZOZ w Nadarzynie, długoletni współpracownik wójta Grzyba i syn radnego Perzyny z Woli Krakowiańskiej.   więcej
01-06-2014
~rolnik z Krakowian:
Hektar mogę wnieść jako aport i mam jeszcze dwa hektary, w pobliżu działek Grzyba i Muchalskiego. Grupa kapitałowa ; SAMI SWOI ; to mój cel.
01-06-2014
~do: rolnik z Krakowian:
Jakim kapitalem dysponujesz?
01-06-2014
~rolnik z Krakowian:
Czy ja mogę dołączyć do grupy kapitałowej SAMI SWOI i liczyc na takie same pozwolenia jak owa grupa kapitałowa.
01-06-2014
~Prezydent Kwasniewski z zona maja rozdaielnosc majatkowa.:
Mowila o tym publicznie w telewizji. Przeciez wiadomo o co chodzi.
01-06-2014
~Prywata:
Czy nie jest to wykorzystywanie funkcji publicznej do celow prywatnych ?
01-06-2014
~o co chodzi z tymi żonami?:
Jeśli nie ma się intercyzy to wszystko co kupujemy to kupujemy z żonami. Intercyza - rozdzielczość majątkowa.
01-06-2014
~HORROR:
Właśnie jem obiad i czytam to wszystko i prawie udusiłbym się kartoflem.
01-06-2014
~Piękna rzecz:
Grupa kapitałowa....SAMI SWOI....takie ciemne interesy to tylko w gminie Nadarzyn z wójtem Grzybem.
01-06-2014
~Wartość grupy kapitałowej ;SAMI SWOI; idzie w dziesiątki milionów:
Grupa kapitałowa ; SAMI SWOI ; nabywająca hektary ziem obok siebie to, urzędujący wójt gminy Nadarzyn Janusz Grzyb , jego zastępca wicewójt Muchalski Tomasz, była długoletnia sekretarzowa wójta Grzyba, pani Agnieszka Kuźmińska, która teraz jest wicestarostą w Pruszkowie, pan doktor Chustecki dyrektor ZOZ w Nadarzynie, długoletni współpracownik wójta Grzyba i syn radnego Perzyny z Woli Krakowiańskiej.  więcej
01-06-2014
~nie inwestor:
A ja chciałbym się zapytać, czy pan doktor Chustecki kupował te grunty we współwłasności z żoną, no bo Grzyb z Muchalskim kupowali z żonami.
01-06-2014
~Grono wspólnych znajomych inwestorów się powiększa.Ręka w rękę.:
Ponoć w Krakowianach , nabył też hektary pan doktor Chustecki , dyrektor Ndarzyńskiego ZOZ , na przeciwko działek wójta Janusz Grzyba. Czy w krakowianach pan doktor będzie budował prywatny ośrodek zdrowia.
01-06-2014
~Te grunty kupili wspólnie z żonami.Szykują się nowe biznes łumen.:
Wójt Grzyb i jego zastępca Muchalski, wspólnie kupują wiele hektarów pod wspólne inwestycje, a później robią takie przekształcenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, żeby wartość wspólnie zakupionych ziem, wzrosła setki razy.
01-06-2014
~14 lat marnotrawienia publicznych pieniędzy + kłamstwo. Raport NIK nie zostawia suchej nitki.:
Wybierzmy nowego uczciwego wójta.
01-06-2014
~Grzyb z Muchalskim rządzą już 14 lat. Połóżmy temu kres. Koniec manipulacji i kłamstwa.:
Gminę doprowadzili na skraj bankructwa.
01-06-2014
~Jak oni pozyskali te wielomilionowe majątki:
Grzyb z Muchalskim pilnują tyko swojego interesu a nie interesu naszej gminy .
01-06-2014
~za nasze podatki chcą sie wzbogacić:
grzyb z muchalskim za nasze pieniądze wybudowali drogę asfaltową do swoich działek że by tym samym podnieść wartość tych działek a później sprzedać je z zyskiem.
01-06-2014
~do taki jeden:
wszyscy to wiedzą, nudzi ci się?
01-06-2014
~taki jeden:
warto wiedzieć... 39,34% wpływów z podatku PIT, który każdy pracujący płaci do US ląduje w rękach wójta - od tego momentu NASZE pieniądze są do jego dyspozycji ...
01-06-2014
~taki jeden:
warto wiedzieć... 39,34% wpływów z podatku PIT, który każdy pracujący płaci do US ląduje w rękach wójta - od tego momentu pieniądze są do jego dyspozycji ...
31-05-2014
~Janusz nie G:
@do do sąsiada------oczywiście każdy może kupić. I co każdy może sobie ustalić nowy korzystny plan zagospodarowania przestrzennego i za publiczne pieniądze zbudować drogę i pozostałą infrastrukturę ? Tak owszem, kupili prywatnie, jako ziemię orną. Wg. podanych tu informacji, korzystając ze sprawowanej funkcji publicznej zmienili plan zagospodarowania przestrzennego na swoją korzyść i za publiczne pieniądze zbudowali tam infrastrukturę. Jeśli wg. Pani/ Pana to się nazywa przedsiębiorczość - to gratuluję. Czy Pani/ Pan też jest taka/i przedsiębiorcza/ y ?  więcej
31-05-2014
~JANOSIK:
w polach asfalt bo ich ziemia a za warusam 10 taczek kamienia sypneli banda sk.....w.
31-05-2014
~Amanita ~do sąsiada:
Nie zauważasz konfliktu interesów?Szkoda że władza swoją wiedzą, że w Woli Krakowiańskiej takie atrakcyjne tereny można kupić, nie podzieliła się z ludźmi, którzy nabyli ziemię w okolicy Hetmana.Ale cóż takie czasy, o cwaniaku mówi się że jest przedsiębiorczy, o tym który działa legalnie że jest naiwniakiem. ehhhh  więcej
31-05-2014
~Turystyczna:
koniec okradania gminy panowie .
31-05-2014
~Wielce bezinteresowny Pan M.:
Przyglądam się człowiekowi od kilku lat i zawsze coś mi w nm nie grało. Ten brak szczerości w oczach. Teraz się dowiaduję, że pan zastępca wójta, który jest odpowiedzialny za to gdzie i jak gmina inwestuje pieniądze z podatków - zainwestował nadwyżkę posiadanej gotówki w grunty, których wartość wzrosła po wybudowaniu drogi przez gminę i po bardzo korzystnej zmianie planu zagospodarowania.   więcej
31-05-2014
~marian:
Faktycznie wszystko zgodnie z prawem i nie ma o czym gadać. A to,ze w tym samym miejscu kupił wójt, vice, wójt na spółkez vice i pani starosta, że pojawił się za społeczną kaseę na polu transformator, wodociąg, asfalcik i przypadkowo zmienił plan zagospodarowania przestrzennego to przecież nie jest ich wina. Po prostu mieli farta.  więcej
31-05-2014
~dora:
oczywiście kupić tanio a potem zacząć inwestowac nie swoje pieniadze w infrastrukture swoich działek to dopiero uczciwe, ale to już nie długo potrwa.
31-05-2014
~do sąsiada:
Ale co tu skrywać, każdy może kupić i nie ma tu nic nadzwyczajnego. Tylko tak się dziwnie składa, że wytyka się wybiórczo. Ja zaglądam na ten portal bardzo rzadko, bo szkoda mi czasu na czytanie bzdur. I właśnie dziś przeczytałem te "sensacje". To, że kupili te działki to raczej świadczy o ich przedsiębiorczości. Jeśli nabyliby te nieruchomości w dziwnych okolicznościach, to można wtedy mieć zastrzeżenia, kupili od prywatnych właścicieli, legalnie, każdy może tak zrobić, i co w tym dziwnego lub bulwersujacego?   więcej
31-05-2014
~Sąsiad:
Daj spokój Wiktorowi, jak wiesz kto tam ma działki to dlaczego wcześniej nie powiedziałeś. Co wszystkich ma lustrować. Ja wiem, że tam działki ma też jeden pan od traktorów co to w pierwszej kolejności mu drogę w Ruścu zrobili, ale co myślisz że to takie hop siup i wszyscy ci tak od razu wyjdą, jak to przez tyle lat było skrywane.  więcej
31-05-2014
~medyk:
Panie Wiktorze taki Pan śledczy, a jakoś uszło Pana uwadze, że działki na tym terenie ma również pewien pan doktor laryngolog dyrektor ZOZ-u. Oj wybiórczo Pan sprawdzał, czy to przypadek, że uszło to pańskiej uwadze?
30-05-2014
~prawnik:
Tak a co nabroiłeś?
30-05-2014
~do: Wójta oceniamy jednak niesprawiedliwie:
Nie zrozumiałem tego zdania"Pytam się jak jeszcze możemy głębiej w tą fikcję o nazwie Grzyb i Muchalski???"
30-05-2014
~Pytanie do prawnika:
Czy w Polsce Sady orzekaja konfiskate mienia ?
30-05-2014
~Emerytka do: Zona Janusza wpis 13; 47: 14:
Zgadzam sie z Twoim wpisem.
30-05-2014
~Wójta oceniamy jednak niesprawiedliwie:
Wójta dom jest tani a gminne inwestycje drogie - to oznacza, że wójt swoje domy buduje za byle czego a gminne inwestycje są na najwyższym poziomie i z najlepszych czyli najdroższych materiałów. Wójt kupuje ciągle hektary ziemi - to dobrze, że kupuje ziemie od polskiego rolnika zanim kupi ją jakiś niemiec. A pozatym lepiej, że pieniądze inwestuje w polska ziemię a nie w zagranicznym banku trzyma np. w Lichtensztajnie. Wójt wchodzi w spółki - to dobrze, że wchodzi, bo to oznacza, że ma dobry kontakt z ludźmi i potrafi z innymi współdziałać. Wójt wybudował drogę asfaltową w szczerym polu do swoich hektarów - to dobrze, bo nie jest powiedziane, że jak budował to myślał akurat o sobie, ale przeciez mógł myśleć o wszystkich mieszkańcach gminy, którzy dzięki tej wyasfaltowanej drodze wśród pól i łąk będą mogli jeżdzić rowerami po niezapylonej drodze, czyli unikną pylicy płuc. Pytam się jak jeszcze możemy głębiej w tą fikcję o nazwie Grzyb i Muchalski???  więcej
30-05-2014
~do: ul. Komorowska w Nadarzynie:
spółkowanie też jest be?
30-05-2014
~do żona janusz::
Co to jest "boshe"?
30-05-2014
~ul. Komorowska w Nadarzynie:
Czy ci Panowie wójtowie uczestniczą jeszcze w jakiś innych dotąd nieujawnionych spółkach?
30-05-2014
~do żona janusz:
Fakt, twój język nie jest zbyt giętki ale to nie moja sprawa. Zastanawia mnie dlaczego trzeba się wstydzić z powodu kupowania ziemi?
30-05-2014
~Stare Trio z Młochowa:
Grzyb, Muchalski, Kuźmińska. Kupują grunty na hektary, odralniają za gminne pieniądze (zmiana planu miejscowego zagospodarowania to ok 250 tys. zł), budują do nich drogi za gminne pieniądze (ul. Złota kosztowała podatnika Nadarzyńskiego kilkaset tysdięcy zł) i w nosie mają mieszkańców i ich problemy z drogami, z wodociągiem, czy z brakiem kanalizacji, bo ciągną do siebie.  więcej
30-05-2014
~Powiedzialy jaskolki, ze najgorsze sa spolki.:
Przyslowia sa madroscia narodu. Poczekamy, zobaczymy ! ! ! .... Oj bedzie sie dzialo. ! ! !
30-05-2014
~Ula:
Z tego co tutaj czytam w artykule to pojawia mi się przed oczamo bardzo nieciekawy obraz wójtów, którzy urządzili sobie z gminy prywatny folwark. Teraz też widzę, że nawet spółki ze sobą zakładają. Niesłychane te ich związki!
30-05-2014
~do: wpisu z godz 14:56 ; 44:
Ja tobie gratuluje glupoty, ze musisz tkwic w tym bagnie. Widac, co soba reprezentujesz.
30-05-2014
~do 00:30:16 ~Zorro::
Cześć to ja tak wczoraj tak pędziłem, żeby odwieźć Teściową na dworzec. Chciałem mieć 100 proc. pewność, że wyjechała. A za mną pędził jej syn, bo obiecała dać mu kasę, ale zapomniała zostawić. Na szczęście zdążyliśmy, Teściowa uboższa, ale wyjechała. ;-)))) Pozdrawiam libed.  więcej
30-05-2014
~do 13:47:14 ~Żona janusz::
Gratuluję wyjątkowej znajomości j. polskiego, czy pozostałą wiedzę też udało Ci się tak dobrze opanować?
30-05-2014
~Żona janusz:
Mnie to zastanawia żona Janusza. Była moja nauczycielka biologii. Teraz żonka skupuje ziemie w gminie Nadarzyn z mezusiem a pózniej przeszkstalcaja z rolnej na budowlana wykorzystując stanowisko w urzędzie. Jaki ci kobieto nie wstyd jesteś pedagogiem a jaki dajesz przykład dzieciakom wstyd i hańba powinnaś zrezygnować ze swojej pracy, ciekawe jakie pani petagog od biologii ma zdanie na temat wysypiska śmieci na ul turystycznej które umieścił je tam jej mezus ?! Maź i żona przekręty dwulicowe synkowie bandziory co kopia leżącego boshe co to za rodzina.. Kto nami w ogóle rządzi?!   więcej
30-05-2014
~mieszkanka:
a czy właściciel opłaca podatek katastralny od tych nieruchomości?
30-05-2014
~pyton:
mnie bardzo zastanawia jak od paru lat wójt wogóle egzystuje? prawie całą pensje zjada mu kredyt a żona pracuje w szkole chyba - a tam kokosów nie ma. A dom do utrzymania duży! Z drugiej strony nasuwa się pytanie - po co brać taki ogromny kredyt na ziemię która jest mu obecnie do niczego nie potrzebna? I co się stanie gdy straci pracę? 11 tysi na miesiąc przecież z rękawa nie wytrzepie? A może jednak??? Jak na mój gust starego cwaniaka - kredyt to przykrywka dla US i innych organów żeby się nie czepiali. Prawdziwe pieniążki pewnie gdzieś sobie spokojnie leżą z dala od wścibskich oczu i uszu.   więcej
30-05-2014
~Kajetany :
Jak się wpompuje nie swoje pieniądze to każda iwestycja w ściernisko pozwoli zbudować San Fransico. Skala tego co zrobili Grzyb z Muchalskim jest porażająca i bulwersuje tym bardziej, że nie budowali asfaltów w drogach, gdzie mieszkają ludzie od 20 - 30 lat, tylko budowali do siebie asfaltując ugory w szczerych polach, bo tam mieli swój interes!  więcej
30-05-2014
~Jola:
Tak się urzędnicy nadarzyńscy dorobili, że zaczeli ostro inwestować w nieruchomości. Wójt, zastępca, była pani sekretarz gminy a obecnie wicestarosta, syn radnego! Ciekawe kto jeszcze z wtajemniczonych szybkich bogaczy skorzystał na korzystnych odrolnieniach i drogach budowanych w szczerych polach do działek tych Państwa. A to, że człowiek, który tak pozuje na ostoję wszelkiej uczciwości jak pan zastępca, który zarządza inwestycjami gminy - i jednocześnie buduje ul. Złotą w sąsiedztwie kupionych przez siebie działek na spółkę z wójtem to sprawa podwójnie śmierdząca.   więcej
30-05-2014
~do: zorro:
Oby po tej naradzie kopytka nie byly polamane.
30-05-2014
~Zorro:
Wczoraj widziałem jak jeden pan pędził do domu, a za nim pędził syn innego pana. Czyżby była narada?
30-05-2014
~Agentos:
A skąd wiesz czy już nie jest zgłoszone?? Myślisz że co już jutro przyjdą i zakują ich w dyby? Spoko spoko. A poza tym dlaczego ty nie jesteś tym odważnym?
30-05-2014
~Agent nr 1:
Czy znajdzie się w tym towarzystwie jeden odważny i zgłosi to do CBA???? Czy tak będziecie się święcie oburzać do usranej śmierci? Chyba że tak czy owak zgłosi Nowak.
29-05-2014
~Już to kiedyś pisałem:
To chyba Pershing się chyba tak tłumaczył w sądzie: Sędzina - skąd pan brał pieniądze? P - z szufladki. S - jak to z szufladki, a skąd się pieniądze brały w szufladce? P - żona tam je wkładała. S - no a skąd miała pieniądze żona? P - odemnie. S - no to właśnie się pana pytałam, skąd pan miał te pieniądze? P - no przecież już mówiłem z szufladki!  więcej
29-05-2014
~Promień:
Szkoda, że wójt z zastępcą nie kupili kilku hektarów w Nadarzynie przy Komorowskiej, bo w tedy sortownia odpadów by tu nie powstała....
29-05-2014
~dodajcie do tego:
Dodajcie tartak i mieszkania własnościowe.
29-05-2014
~Grzyb zarobił w gminie około 1,6 miliona a Muchalski okolo 1,2 miliona:
Hektar na Woli Krakowiańskiej kosztuje około 0,5 miliona, a Grzyb z Muchalskim i swoimi żonam, kupują wspólnie około 6 hektarów. 6 ha x 0,5 miliona równa się 3 miliony. Pytam się skąd na to wzięli, bo w między czasie tak zwanym , musieli coś jeść i pić i jeszcze wybudowali kilka domów i kupili kilkanaście samochodów, w tym też luksusowe. Po za tym wydawali kasę na utrzymanie dzieci, na gaz, na prąd, telefony , meblowali swoje domy , sprzęt RTV i AGD, kosztowne hobby myśliwskie, paliwo do kilku samochodów, AC , OC , ubrania, kosmetyki, buty, wesela w ekskluzywnych i wystawnych pałacach, częste wycieczki zagraniczne do krajów egzotycznych, to wszystko w skali 14 lat kosztuje następne miliny. Jak widać u nich miliony się kocą.  więcej
29-05-2014
~do: Plawy:
o0swiadczenie majatkowe......12,48 ha - 450000 zl 450000zl : 12.48 ha = 36.057 zl...............Czyli 1 ha kosztyje ok. 36000 zl.Prosty rachunek.
29-05-2014
~Pławy:
Pan P. (biuro nieruchomości w Nadarzynie) płaci po 20tys. za działki po tysiąc metrów kwadratowych jak ktoś chce sprzedać to jak można pisać, że 36 tys. kosztuje hektar. No ludzie - miejcie trochę rozumu. 36 tys. za hektar to zwykła ściema!
29-05-2014
~Krakovia:
Ta sprawa na odległość brzydko pachnie. Nikt mi nie powie, że ta droga asfaltowa powstała przypadkiem obok ziemi wójta. Nikt też mi nie powie, że plan zagospodarowania się zmienił przypadkiem akurat pod developerkę na ziemi wójta. A najlepiej to pojedź jeden z drugim tam gdzie to zdjęcie jest zrobione i zobacz ile tam jest tej ziemi. I nie gadajcie, że kredyt, że spłaca, bo nikt na tych wioskach ziemi za bezcen nie sprzedaje i jak ktoś chce kupić to płaci konkretną stawkę min 400 tys. za hektar albo więcej!!! A nie 36 tys. jak tu pisze ktoś.  więcej
29-05-2014
~do: mieszkaniec:
Zgadza sie.! ! 1
29-05-2014
~mieszkaniec:
do poniżej: widzę, że jesteś bardzo spostrzegawczy. Żadna nowość, że jak się spłaca kredyt to najpierw należało go wziąć. Jednak jakbyś spojrzał na oświadczenia majątkowe to zobaczyłbyś, że wójt spłaca kilka kredytów i stąd taka kwota. Jednak pomimo tego, że dochód niektórych mieszkańców gminy jest podobny to jednak nie stać ich na zgromadzenie takiego majątku jak jego.  więcej
29-05-2014
~do poprzednika:
ja tu nie jestem od oceny, stwierdziłem tylko, że jeśli miesięcznie spłaca się ponad 11 tys. to kredyt musiał być duży i nie mam bladego pojęcia na co, czy na działki czy na coś innego ale ewidentnie był skoro o tym piszecie
29-05-2014
~do: do mieszkaniec:
Prawie 12,5 ha ziemi rolnej za 450000 zl. Remoncik tarasiku OSP 350000zl. Jak sie maja te relacje do cen, logiki i zdrowego rozsadku. Za 1 ha zaplacono w.g oswiadczenia majatkowego 36000 zl. Gdzie mozna znalezc takie oferty ? Droga i infrastruktura techniczna wykonana za publiczne srodki.Zmieniono plan zagospodarowania przestrzennego na mozliwosc zabudowy mieszkalnej na pow. 1500 m kw. Jak na dloni widac majstersztyk planow na przyszlosc.  więcej
29-05-2014
~do 19:05:35 ~do hmmm vel tomek::
Mylisz mnie z kimś innym. Nie rozumiesz, że ja jako mieszkaniec Nadarzyna od urodzenia, mam dość czytania i słuchania bzdur. Powtarzacie to samo od miesięcy, na zasadzie, że plotka powtarzana setki razy może stać się prawdą. Ciągle te same wPiSy. A jak was zapytać o konkrety, to uciekacie jak pies z podkulonym ogonem. Zaraz pojawiają się wyzwiska i nawet nie potraficie poprawnie napisać nic w języku polskim. Popatrz na wasze wpisy, a twój zwłaszcza, masa błędów. Przeczytaj wpis z 19:36:27~do mieszkaniec: to może da ci co nieco do myślenia. (_!_)  więcej
29-05-2014
~kredytobiorca sie znalazł:
w sądzie się bedziesz tłumaczył kuwa.
29-05-2014
~do mieszkaniec:
Nie przyszło ci do głowy, że te 11 tyś miesięcznie, co są spłacane to właśnie w związku z zakupem tych działek? Działki nie musiały być kupowane za gotówkę tylko na kredyt a kredyty trzeba spłacać. To takie trudne do zrozumienia? Z tego co tu piszą to działki były kupowane dość dawno a jeśli było ich dużo to i duża jest rata prawda?  więcej
29-05-2014
~do hmmm vel tomek:
Tak często wzywasz prokoratora, już nie raz, wypisując, jak coś macie to zakarżajcie. Pewniaczek się znalazł, co to już wszystkie rozumy pozjadał. My nie musimy nikogo zaskarżać, bo przyjdzie czas, kiedy sami was za dupę wezmą. Tylko Grzyb kłamca, skarży i ciaga mieszkańców po sądach, płacąc gminnymi pieniędzmi prawnikom.  więcej
29-05-2014
~mieszkaniec:
Tak sobie delikatnie policzyłem i na podstawie oświadczeń majątkowych za rok 2012 i 2013 wyszło, że wójt zarabia miesięcznie około 13985 zł natomiast na same kredyty zaciągnięte w BS Nadarzyn płaci miesięcznie 11125 zł. Tak więc reasumując zostaje mu na drobne wydatki ok. 2860 zł. Załóżmy, że jego żona ma podobny dochód to daje ok 6000 zł, skąd więc stać go na zakup takiej ilości ziemi? To jest sprawa dla prokuratury i US.  więcej
29-05-2014
~|Wyborca:
Ładne rzeczy wychodzą o naszym wójcie. O jego zastępcy też ciekawie jest poczytać....
29-05-2014
~Prośba do Pana Tomasza:
Panie Tomaszu. Prawda wyszła na jaw. Nie ma się co oszukiwać, więc przestań Pan kombinować i zacznij Pan wyjaśniać mieszkańcom dlaczego będąc odpowiedzialny za inwestycje w naszej Gminie budujesz Pan drogę w szczere pola przypadkowo obok swoich działek???  więcej
29-05-2014
~do: 16:52:21:
Pyknij sie w swoj pusty glupi lep. Czego jest tu zazdroscic ? ( tego wstydu i kompromitacji )?
29-05-2014
~hmmm:
Tyle tu krzyku o pewnych dokumentach w sprawie " przekrętów ". to czemu nie zgłosicie ich do Prokuratury? Bo ich nie ma, jest tylko bicie piany przez dyżurnych opluwaczy. Myślący niekoniecznie z obraną na tym portalu drogą.
29-05-2014
~Prawda jest taka:,:
że gryza sie miedzy soba ? " Paszkwili " nie napisal nikt spoza ich towarzystwa. Wesolo dopiero bedzie jak odpowiednie sluzby wszystkim sie zajma.
29-05-2014
~Stara Wieś nie da się oszukać!:
Tak się dwóch panów dorabia na naszej krzywdzie. My płacimy podatki, oni u nas dróg i kanalizacji nie budują a z naszych pieniędzy budują sobie piękną drogę asfaltową w szczerych ppolach gdzieś, dzie akurat hektary ziemi pod developerkę kupili.
29-05-2014
~do 16:39:06 ~hahaha !!!::
Jak widzę główny elektorat przeciwników wójta to wyjątkowo kulturalni i elokwentni wyborcy jak np. piszący o 16:39:06~hahaha !!!: Jak do tego dorzucimy jeszcze wasz poprawny j. polski to będziemy mieli świetnych kandydatów na radnych i wójta. A z wpisów większośći tu piszących to wychodzi głównie zawiść. Tak trzymajcie, a większość Mieszkańców gminy wyrobi sobie o was właściwą opinię, o portalu też. Dokładnie prowadzony zgodnie z wytycznymi jedynej " słusznej " partii. Tlko czemu partia ta przegrywa wszystkie wybory i referenda? (_!_)  więcej
29-05-2014
~Kłamca Grzyb to skandal:
Grzyb przegra z każdym kto wystartuje. Ludzie ninawidzą chamstwa i pieniactwa które wniósł do naszej gminy , o zdobytym majatku w pokrętnych okolicznościach nie wspomnę.
29-05-2014
~hahaha !!!:
ale jesteś już usrany aż zaczeliście się jąkać i bełkotać
29-05-2014
~???:
Do tych dziwnych przypadków przypadków dodaj: wybuck granatu, płonące samochody przy posesji, pożar na działce, na której mieszka kandydat w najbliższych wyborach. Bo tak to jakoś niepełna ta informacja. (_!_)
29-05-2014
~Dziwne przypadki chodzą po kandydatach:
Wiesz, jednej pani co się wcześniej ujawniła, przypadkiem w dziwnych okolicznościach zapłonął dom, a innemu kandydatowi na wójta w 2002 ktoś przypadkiem porysował auto. Tak że spokojnie, nie trzeba kusić złego za w czasu.
29-05-2014
~do: pyton:
Jak to nie ma kontrkandydata ? Jest juz taki jeden,co przebiera kopytkami. Inni ujawnia sie w odpowiednim czasie. Kopytkarz nie ma zadnych szans. Mieszkancy chca normalnosci.
29-05-2014
~Inaczej tego nazwac nie mozna......,:
Dranstwo, dranstwo, dranstwo. Od 15 lat domagamy sie naprawy naszej ( gminnej ) drogi dojazdowej do naszych domow. Urzad odpisuje ciagle, ze nie ma srodkow na te cele. Natomiast droge na ul Zlotej w Krakowianach przylegajaca do prywatnych posesji samorzadowcow w szczerym polu buduje sie i asfaltuje. Pieniadze na te cele sa, nie ma ich natomiast dla mieszkancow. Czy nie jest to wykorzystywanie publicznych funkcji i srodkow we wlasnym interesie.?  więcej
29-05-2014
~pyton:
psy szczekają a karawana jedzie dalej... czas ucieka a kontrkandydata na wójta jak nie było tak nie ma! Już teraz powinien wyłonić się lider który zjednoczy i poprowadzi opozycję do wyborów! Już teraz powinien być opracowany program wyborczy i powołany sztab. Za chwilę wakacje i potem na to nie będzie czasu - bo sądze że chętnych może być kilku i czas kampanii może być zmarnotrawiony na wewnętrzne przepychanki... a wtedy po wyborach może się okazać że: ... psy dalej szczekają a ta sama karawana wciąż jedzie...  więcej
29-05-2014
~konowrot:
Przypki lubią Grzybki
29-05-2014
~ali:
zamiast teraz biadolić trzeba było iść na referendum
29-05-2014
~do: jak to latwo mnozyc wlasny majatek............:
Czyli jak mozna nazwac takie postepowanie ?
29-05-2014
~Jak to łóatwo mnożyć własny majątek przy pomocy naszych podatków...:
Droga w szczerych polach, na końcu gminy, gdzie mieszkają tylko krety, zające i wrony. Tam sięga wodociąg gminny, tak postawiono nowy transformator. Ciekawe czy kanalizacja gminna, budowana za nasze pieniądze również tam zostanie wybudowana? Miliony inwestowane w szczerych polach gdzie władza sobie urządziła tereny pod inwestycje prywatne. Ciekae co jeszcze skrywa nasza władza?  więcej
29-05-2014
~Czy urzednika publicznego stac jest na takie inwestycje ?:
Kto w to uwierzy ?
29-05-2014
~Czy nie jest to prywata i wykorzystywanie funkcji publicznej do celow prywatnych ?:
Jakich dowodow jeszcze żąda Prokuratura ?
29-05-2014
~Skandal, kompromitacja i prywata Panie Grzyb i Panie Muchalski!:
Budował drogę do swoich działek za pieniądze gminne gdy gmina przekroczyła dopuszczalne poziomy zadłużenia? Przecież wiadomo, że te poziomy zadłużenia pokazją kiedy gmina staje na skraju bankructwa. Co to za kretyńska polityka? A najgorsze jest to, że inweswtował pieniądze z naszych podatków, żeby podnieść wartość swoich działek. Nasze podatki wójt zainewstowałw drogę obok swoich działek i w sąsiedztwie terenów zakupionych na spółkę z wicewójtem. Pamiętajmy, że wicewójt jest odpowiedzialny w Gminie za inwestycje. A budowa drogi asfaltowej ul. Złota w szczerych polach jest inwestycją. Skandal, kompromitacja i prywata Panie Grzyb i Panie Muchalski!  więcej
29-05-2014
~Krakowianka:
Tereny zakupione przez na spółkę wójta Grzyba i jego zastępcę w Przypkach ( dz. nr 89/2 i 90)to na tym zdjęciu znajdują sie po prawej stronie jak ten młodnik w oddali.
29-05-2014
~To jest prywata rządzących:
Panie Wiktorze. Gratuluję, bo rzeczywiście to co Pan znalazł to bardzo ważny materiał dowodowy.
29-05-2014
~Wanda:
nie dziwi was, że kilka osób, które rządzą gminą kupuje grunty w szczerych polach a następnie budując tam drogi, wodociągi i zmieniając plan zagospodarowania podnosi ich wartośc kilkusetkrotnie???
29-05-2014
~Król jest nagi!:
Wczoraj na sesji rady gminy liczyłam, że może Pan wójt, lub pan zastępca wójta wytłumaczą te swoje wspólne investycje developerskie w Woli Krakowiańskiej. Jakież było moje zdziwienie, gdy się okazało, że milczą jak zaklęci , tylko jakby ciśnienie mieli podwyższone. Chyba zamurowało ich, że wszystko wyszło na światło dzienne.  więcej
29-05-2014
~niestety:
Formalnie prokuratura NIC wojtowi za to nie zrobi :-( On tych dzialek nie ukradl. Zmiana przeznaczenia terenu na budowlany wynikała z analizy potrzeb i stało sie to decyzja Rady Gminy a nie Wojta do tego wiele lat po zakupie dzialek, w kolejnej kadencji. A jeszcze jesli On n tym polu ziemniaki przez pare lat sadzil, to wogole po sprawie. Bo to przeciez pole bylo. Tam kupil bo to koniec gminy, tanio i pusto. Bardzo trudno bedzie udowodnic, ze uzyskal korzysci majatkowe wykorzystujac stanowisko. Kupil 8 lat temu, czasy sie zmienily i zminil sie MPZP. Zbudowanie drogi w polu tez przestepstwem nie jest. Jedyna metoda to SPRAWNE i MADRE wykorzystnie tego ze se de facto zbudował droge na cele kampanii wyborczej. Wsio. Idealnie by bylo znalezc twarde dowody na jakies inne "przekrety". Prywata udowodniona wyborcom w kilku roznych aspektach i po wojcie.   więcej
29-05-2014
~do toff:
A w jakim mieście jest ulica Nowogrocka? Bo jeśli myślisz o Nowogrodzkiej, to naucz się pisać poprawnie po polsku. Życzę owocnej lekturu SŁOWNIKÓW ORTOGRAFICZNEGO I POPRAWNEJ POLSZCZYZNY.
29-05-2014
~Rolniku uważaj:
Grzyb z żoną i Muchalski z żoną, kupują ziemię w Woli Krakowiańskiej.
28-05-2014
~@toff:
prokurator powinien myśleć o swojej karierze, a stawianie na konia ze zwichniętą nogą może być problematyczne dla prokuratora.
28-05-2014
~rolnik sezononowy:
Wynajmę dwie taczki , lub wóz konny załadowany gnojem.
28-05-2014
~toff:
Dorka i co ten biedny prokurator ma zrobić z tymi rewelacjami.!? Pewnie omówi je z wójtem na ambonie przy jarzębiaku.
28-05-2014
~Nicolae Ceausescu tez bul persona nie do ruszenia.:
28-05-2014
~toff:
Wiktor powaliło CIE Z TYMI ZABEZPIECZENIAMI.!?
28-05-2014
~zajączek:
NOSIŁ WILK RAZY KILKA, AŻ PONIEŚLI KIEDYŚ WILKA.
28-05-2014
~Persona nie do ruszenia:
Grzyb w sądzie kłamał i nikt go nie ruszył. Nawet z tej ziemi co ją kupił, to się w jakiś sposób wyłga. Możecie mu skoczyć. Nie z takich opresji wychodził.
28-05-2014
~Nie z takich glow wlosy spadaly.:
28-05-2014
~Kolega kolegi brata syn szwagier szwagra dzieci znajomych i inna rodzina ze świata kuwa:
Grzybowi włos z głowy nie spadnie , bo do niego przyjeżdża wicepremier Piechociński z PSL.
28-05-2014
~Muzyk nie z Wietnamu:
Czy ktoś wie, jaki dźwięk wydają kajdanki. Czy to jest ...dzyń, dzyń, dzyń, dzyń, a może tylko głuchy trrrrzask.
28-05-2014
~do: dora:
chyba zartujesz ?
28-05-2014
~Klakier:
Brawo Wiktor!!!! Tylko czy oni jakiś zbójów nie wynajmą? Załatwiłeś ich bez mydła. Wielki szacun dla niezależnych mediów.
28-05-2014
~dora:
W gminie w ktorej działa rada po takich informacja przewodniczaca rady sama powinna zgłosic do prokuratury zawiadomienie o pdejrzeniu popełnienia przestepstwa. Pania Wacławiak do boju do boju ole ole ole!!!!!
28-05-2014
~Grzyb zabił małego pieska z broni myśliwskiej niedaleko swich ziem:
Ja też bym się przeniósł z Nadarzyna do Woli Krakowiańskiej, bo mi dokucza smród ze śmieciowiska , ale boję się bo ponoć w tych okolicach, można spotkać wójta Grzyba zapalonego myśliwego , który zabija nawet małe kundelki, które są na spacerze z właścicielem, a nie ukrywam, że jestem właścicielem małego kundelka, który lubi spacery ze mną.  więcej
28-05-2014
~Prokuratura żada dowodów.:
Musi byc zgloszone oficjalne zawiadomienie.
28-05-2014
~wójek Janusz:
Ale wiocha Panowie i Panie, jeśli to prawda co ten artykuł mówi, to mamy poważną sytuację, uważam że conajmniej do prokuratury. To może być wykorzystywanie funkcji wójta do prywatnych celów. Pozdrawiam ul. Złotą;-)
28-05-2014
~jerzy z osiedla i ta jego papuga kupią tanio działkę w Woli Krakowiańskiej:
Dzisiaj moja papuga , zaraz po ukazaniu się tego artykułu, poleciała na Wolę Krakowiańską obejrzeć działki Grzyba i Muchalskiego. Po powrocie była w wielkiej euforii, że tam tak pięknie i czysto , że tam nie dociera smród ze śmieciowiska i nie ma wałęsających się szczurów całymi rodzinami. Zażądała ode mnie kategorycznie, żebym sprzedał mieszkanie na osiedlu i kupił działkę koło grzyba i muchalskiego w Woli Krakowiańskiej. Mówiła, że tam nawet jest asfalt bez dziur , a nie takie dziadostwo dziurawe jak u nas. Ja jerzy mam problem bo papuga nie żartuje a i ja nie chcę mieszkać w Nadarzynie tak blisko śmieciowiska.  więcej
28-05-2014
~Złodzieje !!!:
I gdzie tu prawo, gdzie organy ścigania?!! Złodziejstwo w biały dzień wrrrrr
28-05-2014
~Luksusowe samochody , duże luksusowe domy i dziesiątki hektarów pod inwestycje:
Grzyb z Muchalskim wspólnie kupują tereny pod inwestycje. Skąd mają na to pieniądze. A może jakiś głupi rolnik dał im te ziemie.
28-05-2014
~KIilka lat temu Sad uniewaznil wybory samorzadowe w Nadarzynie.:
Czy ktos wie dlaczego ?
28-05-2014
~toff:
udaj się pane do W-wy na ul.Nawogrocka84\86, tam p. Antoni Ci powie po co wynosili te wory.
28-05-2014
~Z komisji wyborczej wywozono w workach karty do glosowania.:
Moze ktos wie w jakim celu ?
28-05-2014
~Wybory do Eurolandu:
250.000 glosow niewaznych.
28-05-2014
~Włos się jeży:
Tu potrzeba nadzwyczajnego śledztwa w swprawie tych wielomilionowych majątków zgrmadzonych przez nich nie wiadomo skąd.
28-05-2014
~ekspres:
Mieszkancy latami czekaja na naprawe drog gruntowych a tu funkcjonariusze publiczni (co stwierdzaja inni internauci) expresowo buduja, asfaltuja i doprowadzaja media za publiczne srodki do swoich posesji. Skandal.
28-05-2014
~i czy nie jest to prywatny folwark ?:
28-05-2014
~Usta pełne pięknych słów a za plecami ciągną do siebie!:
Oni kupili ziemię na końcu świata a teraz sobie poodralniali i będą sprzedawać. A żeby podnieść wartośc gruntów to za pieniądze gminne zbudowali od podstaw drogę w szczerych polach. Ostatnio okazyjnie tamtędy właśnie jechałam i widziałam nowy transformator, i wodociąg. A w naszych miejscowościach w gęstej zabudowie drogi mamy gruntowe a wodociąg często nie sięga 100 metrów od drogi głównej. Wstyd panowie wójtowie.  więcej
28-05-2014
~do: to trzeba wiedziec:
tylko glupek moze nie wiedziec.
28-05-2014
~To trzeba wyjaśnić:
W jaki sposób zgromadzili takie majątki i skąd wzięli na to pieniądze.
28-05-2014
~rolnik:
Sprzedam kilka hektarów w Woli Krakowiańskiej ale tylko wójtowi i jego zastępcy.
28-05-2014
~Jaja jajami ale::
trzeba zajac sie sprawa. Prokuratura nie podejmie czynnosci jezeli nie otrzyma oficjalnego zawiadomienia. W gminie sa stowarzyszenia, zapewne w swoim gronie maja prawnika i on powinien wiedziec jak to zalatwic.
28-05-2014
~A CO MI TAM:
Sprzedam działkę rolną wójtowi Grzybowi i jego zastępcy Muchalskiemu.
28-05-2014
~do: mario,:
moze Ty bys wystartowal w wyborach samorzadowych ?
28-05-2014
~mario:
Fajnie się czyta komentarze. Wszyscy chcą zmian a wyboru już blisko. Tylko żeby je wygrać i zmienić wójta trzeba wystawić jednego kontr kandydata. Potrzebna jest zgodna i jednomyślność wszystkich niezadowolonych z obecnej władzy, a z tym będzie ciężko.  więcej
28-05-2014
~JAJA W GMINIE JAK BERETY:
A może to jest tak jak śpiewał zespół Golec uOrkiestra "Tu na razie jest ściernisko, ale będzie San Francisco"?A tam gdzie jest kretowisko, będzie stał mój bank........HA HA HA KUWA...HA HA HA KUWA.
28-05-2014
~Żona:
A mój mąż to kupuje hektary, jak ciepłe bułeczki.
28-05-2014
~aga:
Mieszkam w gm. Nadarzyn od roku, zastanawia mnie jedna rzecz dlaczego w Woli Krakowiańskiej i Krakowianach ulice nie mają nazw? no oprócz słynnej ulicy Złotej? kiedy się dowiadywałam to okazało się ze muszę zebrać podpisy od mieszkańców danej ulicy i dać propozycje nazwy. No ok, w takim razie czemu w gm.Tarczyn każda droga asfaltowa czy polna ma nadaną nazwe? jadąc w stronę Przypek jest droga w polu z nadaną nazwą przy której nikt nie mieszka.   więcej
28-05-2014
~Nieruchomości:
Kupię od milionera Grzyba i od milionera Muchalskiego ich domy z działkami po cenie która podają w oświdczeniu majątkowym.
28-05-2014
~Wola Krakowiańska:
Sprzedam tanio pod inwestycje kilka hektarów, najchętniaj dwum mężom i ich dwum żonom. Niech żyje współwłasność.
28-05-2014
~Bogacze ziemscy:
Grzyby z Muchalskimi to wspólniki od hektarów.
28-05-2014
~do: Milionerzy z Mlochowa:
Ten sie smieje, kto smieje sie ostatni.
28-05-2014
~hahaha kuwa:
Mówi żona do żony. Mój mąż kupił parę hektarów, a twój. A mój to twojego wspólnik.
28-05-2014
~Odwaga:
Musze przyznac, ze trzeba miec odwage takie rzeczy robic. Normalny czlowiek ze wstydu i strachu spalilby sie.
28-05-2014
~Wstyd i hanba ! ! !:
28-05-2014
~Pięknie:
Ale się obłowili.
28-05-2014
~do: Milionrrzy z Mlochowa:
Dobre pytanie.
28-05-2014
~Milionerzy z Młochowa:
Grzyb z Muchalskim mają miliony i śmieją się ze wszystkich mieszkańców.
28-05-2014
~skompromitowana spółka:
grzyb+żona+muchalski+żona=ładnych parę hektarów pod inwestycje.
28-05-2014
~Mało zarabiają a dużo mają:
Samochody mają luksusowe , domy budują po kilka , tereny pod inwestycje kupują w hektarach i wszystko to za urzędnika pensję.
28-05-2014
~Na alegro zawsze najtaniej:
Przy zakupie dwóch par kajdanek , trzecia para gratis.
28-05-2014
~ALE SPÓŁKA GESZEFCIARSKA:
Grzyb z Muchalskim i swoimi żonami hahaha kuwa wspólnie kupuwali ziemię tak napisane w księgach wieczystych.
28-05-2014
~ sprostowanie oplaty adiacenckiej ( literowka):
do ha, ha, ha.........
28-05-2014
~ha, ha, ha synowi uma sie podatki , ( to sobie naliczy oplaty adiacencjie ? ), :
28-05-2014
~czy wójt:
nie powinien sobie naliczyc .... opłaty adiacenciej?
28-05-2014
~no w koncu!!:
I w koncu ktos sie za tą sprawę wział i sypnął konkretami (numery działek)! Teraz trzeba upublicznić numery ksiąg wieczystych. W anonimowego paszkwila rozrzucanego noca można nie wierzyć. Ale numery ksiąg wieczystych to już twarde sprawdzalne przez każdego fakty. Pytanie czemu to tyle trwało, czemu tego nikt nie zrobił przed referendum?? Powtarzanych do znudzenia sformułowania o milionach na inwestycje mało kto czytał. Konkrety to co innego. Sprawdziłem sobie osobiscie pierwsza podana działke: 13/4 - faktycznie nalezy do wójta i jego żony.  więcej
28-05-2014
~Czy nabywcy bgruntow przy ul. Zlotej w Krakowianach koszt budowy drogi pokryli ze swoich prywatnych:
28-05-2014
~" Kurier Poludniowy " nr. 12(431) /2012/ W2:
" _ Urzad z nas kpi - stwierdza mieszkanka ul. Rolnej.- Na wyjazdy zagraniczne i integracyjne pieniedzy nie zaluja. Jak to mozliwe, ze od kilkunastu lat nie sa w stanie zrobic asfaltowej drogi na tak krotkim odcinku- pyta retorycznie "
28-05-2014
~do strzał:
W zeznaniu za 2012 rok mógł sobie jeszcze tak pisać. Ciekawe co napisał w zeznaniu za 2013 rok. § 23. Na obszarze objętym planem tracą moc ustalenia „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Krakowiany i Wola Krakowiańska w Gminie Nadarzyn”, uchwalonego Uchwałą Nr XXXV/630/2005 Rady Gminy Nadarzyn z dnia 13 kwietnia 2005r. W zeznaniu za 2013 powinien już wykazać działki mieszkaniowe.  więcej
28-05-2014
~plus:
Plus oczywiscie krotka instrukcja jak sobie sprawdzic on-line wlasciciela dzialki po numerze KW.
28-05-2014
~" Kurier Poludniowy " nr. 12(431) /2012/ W2:
" Kilkanascie lat czekaja na asfalt "........." Mieszkancy ul. Rolnej od kilkunastu lat domagaja sie gruntowego remontu krotkiego siegacza. Urzad gminy nie widzi jednak sensu inwestowania w uliczke, bedaca dojazdem do zaledwie kilku poseji."....................."uliczka o dlugosci ok. 150 metrow." " Prosze zobaczyc co tu sie dzieje, bez kaloszy, nie da sie przejsc, a nie jeden samochod utknal w tym blocie. Sasiedzi prowadza dzialalnosc gospodarcza , w zwiazku z tym ruch samochodow ciezarowych jest wzmozony.Czesto wywozone sa smieci i dowozony olej opalowy. Za siegacz odpowiada urzad gminy Nadarzyn."  więcej
28-05-2014
~no to sie wojt ucieszy:
Popularnosci to posuniecie wojtowi nie przyspozy. Z 80% mieszkancow gminy mieszka przy szutrowych ciulowych drogach przy ciut gestszej zabudowie niz na Zlotej. Ludzi z drugiego konca gminy sprawa Hetmana zwisala. Ale za twarde dowody ze droge zbudowal sam sobie w polu, wszyscy mu odplaca we wyborach bo to wiekszosc mieszkancow zaboli. Teraz czas na 1 stronicowego "paszkwila bis" z numerami ksiag wieczistych tych dzialek, z mapka, ktore dzialki sa wojtowe a gdzie jest rowniutki asfalt. Zeby sie kazdy mogl sam przekonac. Gwozdz do trumny wyborczej.  więcej
28-05-2014
~@strzał:
Masz racje ale są aspekty moralne i jak może spojrzeć w oczy ludziom, którzy borykają sie latami dziurawymi ulicami.
28-05-2014
~strzał:
Prokuratura mu nic niestety nie zrobi. Dzialki sa formalnie rolne. A wojt w zeznaniu majatkowym gospodarstwo rolne zamiescil. Wiec formalnie jest OK. Do tego od zakupu do przeksztalcenia minelo pare lat wiec nie jest takie proste i oczywiste ze se kupil a potem przeksztalcil. Po za tym glosowala rada, pewnie bylo duzo arumentow za przeksztalceniem (np zanik produkcji rolnej itd itp)  więcej
28-05-2014
~wywalić całe to towarzystwo:
Czyli Rada Gminy - radni zupełnie przypadkiem zamienili "tanie"grunty orne wójtów w tereny pod developerkę a wójt tam właśnie wybudował drogę asfaltową? a my tyle lat czekamy w zwartej zabudowie na kawałeczek asfaltu na drogach. Wstyd wójcie. Prawda wyszła na jaw!!!  więcej
28-05-2014
~Luksusowe samochody , duże luksusowe domy i dziesiątki hektarów pod inwestycje:
A jednak to prawda!!!!
28-05-2014
~Pan wójt z Panem wice wójtem kupują na spółkę grunty:
No No No. Jaka ciekawa spółka.... Fiu Fiu....
28-05-2014
~m.k.:
Kupować działki - ok. To jeszcze rozumiem, jak jest klika, to wykorzystuje okazje i przepływ informacji co i gdzie można dobrze kupić. Ale.. ROBIĆ DROGĘ by mieć a) samemu potem wygodnie, b) podnieść wartość działek to skandal. Niestety żyjemy w takiej mentalności, że przykład idzie z góry i potem nie ma co się dziwić, że zwykli zjadacze chleba też kombinują. Panie wójcie, kto jest dla Pana autorytetem, że nie ma Pan skrupułów nadużywać swojej pozycji?  więcej
28-05-2014
~Urzędnik z wieloletnim starzem:
Skąd na to wszystko wzioł?
28-05-2014
~To wszystko ze skromnej pensji urzędnika?:
Proszę Państwa po lewej stronie działki przylegają do ul. Złotej a te kupione na spółkę to są dalej na wprost jakieś 150 m.
28-05-2014
~info:
Myślę , że radni powinni odpowiedzieć czym były motywowane przekształcenia tych działek i dlaczego głosowali za?
28-05-2014
~info:
Jak to jest wójtowie kupują na spółkę działki, a potem je przekształcają, to jest sprawa dla prokuratury. Może pani wice starosta odpowie dlaczego kupiła działkę w Krakowianach? A może odezwą się osoby , których nie ma na razie na tej liście ?
28-05-2014
~antek:
czy te rewelacje potwierdzone są w zeznaniach majatkowych tych osób?
28-05-2014
~mieszkaniec Ruśca:
To jest po prostu nieprawdopodobne , szkoda słów, Panowie włodarze miejcie resztki honoru i podajcie się do dymisji !!!
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU