23 listopada 2024, imieniny obchodzą: Adeli, Klemensa, Orestesa

~Bezpieczeństwo w gminie
08:09 23-11-2024
Taka uwaga na marginesie. Piątkowy poranek 22 listopada 2024 r. na drogach... więcej »
~Uczciwy. Przepraszam wszystkich.
23:22 22-11-2024
Oby sie na nim przejechali.... więcej »
~Uczciwość gminna
21:39 22-11-2024
Jak zaczyna się prace z łajdakami to można stracić 6 mln. Mam nadzieję... więcej »

Mieć, czy nie mieć utwardzoną drogę? Oto jest pytanie

Komentarzy (66)
05-05-2017

Gmina Nadarzyn jedna z najbogatszych gmin na Mazowszu, można tak powtarzać do znudzenia, tylko co z tego wynika?
Mamy XXI wiek, a spora część mieszkańców, aby dotrzeć do swoich domów potrzebuje samochodów terenowych lub nawet kajaków. I to chyba z myślą o tych drugich w 2014 roku powstały zewnętrzne siłownie, aby wiosłowanie nie sprawiało trudności, lub mieli gdzie wyładować związane z tym frustracje.

Dość często argumentem o wspaniałości zarządzania przez wójta Janusza Grzyba naszą gminą jest to, że że jeszcze 20 lat temu była ona "drewniana, a teraz jest murowana", tylko czy tego samego nie mogą powiedzieć np. sąsiedzi z Gminy Michałowice. Jest jednak mała różnica, oni tam z niewiele większym budżetem mają już dodatkowo wybudowaną ścieżkę rowerową i prawie 100% dróg utwardzonych, a miejsce w rankingu 13 oczek za Gminą Nadarzyn.
Czy w takim razie wszelkie wyróżnienia, nagrody, rankingi mają sens, jeżeli mieszkańcy toną w błocie?

Jest też druga strona medalu. Kiedy jedni psioczą, narzekają, wrzucają zdjęcia na swoich dróg na portale społecznościowe, nie mogąc się doczekać, aby chociaż to co nazywa się ulicą zostało wyrównane, inni piszą pisma, żeby im dróg nie utwardzać. I jak tu ludziom dogodzić.

Taką kością niezgody w ostatnim czasie stała się ulica Wschodnia w Szamotach. Rozmowy na temat jej utwardzenia, rozpoczęły się z powiatem jeszcze w 2013 roku i prowadzili je zarówno mieszkańcy, jak i Urząd Gminy w Nadarzynie. W tym roku Powiat postanowił w końcu przeznaczyć na jej modernizację 250 tys zł, i spowodowało to rozłam wśród mieszkańców.
Rada sołecka Kajetan (bez wsparcia nowej sołtys, która ma odmienne zdanie), w związku z coraz większymi korkami na ulicy Rolnej i prawdopodobnie jeszcze większymi po rozpoczęciu budowy węzła Nadarzyn na trasie S8, prosi starostwo o jak najszybsze przystąpienie do realizacji tego zadania. Jak informują, w tej sprawie zbierane były podpisy i większość mieszkańców na takie rozwiązanie wyraziła aprobatę, tym bardziej że pozwoliłoby ono szybciej dostać się się do domów nie tylko mieszkańcom, Szamot, Kajetan, ale także Ruśca, czy Nadarzyna.

Na utwardzenie ulicy Wschodniej, jak i Wiatrakowej nie zgadza się sołtys Krzysztof Burakowski, który w piśmie do starostwa wnioskuje, aby powiat odstąpił od tej inwestycji, a środki przeznaczył na budowę chodnika przy ulicy Nad Utratą oraz osiedlu Ventana. Miałoby to być odpowiednio przyjęte przez mieszkańców i zapamiętane w przyszłych wyborach samorządowych.
Sołtys nie zgadza się na tę inwestycje ponieważ zwiększyłaby ona ruch tranzytowy przez ulicę Nad Utratą, a to miałoby skutkować uciążliwością życia i zagrożeniem bezpieczeństwa mieszkańców wsi Walendów. Twierdzi, że utwardzenie tej drogi jest odbierane przez sołectwo z oburzeniem i niezrozumiale.

Jak więc wszystkim dogodzić?
Na pewno podczas budowy węzła Nadarzyn, ruch samochodów przez Walendów będzie zwiększony i z tym nie ma co dyskutować, ale będą to te same samochody, które teraz jeżdżą ulicą Rolną w Kajetanach. Czy można więc powiedzieć, że mieszkający przy Rolnej, czy innych drogach powiatowych, wojewódzkich, borykają się z uciążliwością życia i są narażeni na niebezpieczeństwo?

Z jednej strony postawa mieszkańców Walendowa jest zrozumiała, każdy chciałby mieć spokój, ciszę, poczucie bezpieczeństwa, ale z drugiej strony odcinanie się od innych, tworzenie małej autonomii, zróbcie nam dobrze, a może w wyborach na was zagłosujemy, jest trochę egoistyczne.

Komentarze:
14-05-2017
~wkopać,i na taczkę,nakarmić krowy,może nie bo krowy padną:
12-05-2017
~Wykopać buraka natychmiast. Ograniczać jego wzrost w przyszłości.:
Burak to nawet w drodze wyrośnie, ta roślina jest prawie jak chwast i może zaśmiecić każdy rodzaj gruntu.
09-05-2017
~Dla zwolenników:
Oj nie kuście, nie kuście! !
09-05-2017
~Pewnie, ze radna Kajetan jest zła. :
Pijana nie szlaja sie po wsi, nie tanczy pijana przed sklepem z flacha pode pacha. Nie urzadza awantur i bije mieszkancow. Nie jezdzi pijana traktorem. Nie pasuje do naszego towarzystwa i dlatego jej nie tolerujemy.
09-05-2017
~też z kajetan:
do -~Do niezależny mieszkaniec: ja i wiele osób mi znanych z Brzozowej i przyległych ulic popiera radną ,podaj swoje dane to ja ci na piśmie napiszę co dobrego zrobiła dla Kajetan skoro twierdzisz inaczej ,ale wątpię abyś się ujawnił bo lepiej anonimowo oczerniać osobę która dla ciebie jest niewygodna ,bo działa dla mieszkańców i umie postawić się gminie i jej wójtowi i przez to te ataki osób anonimowych które tylko umieją szczekać za plecami innych   więcej
09-05-2017
~do 14.11:
No całkiem nie jesteś w temacie. Popytaj ludzi z Rozalina i Parol jak są uszczęśliwieni linią czerwoniaka. A jak było kiedyś jak jeździł do nich PKS co godzinę. Jak jeżdżą, gdzie się przesiadają.
09-05-2017
~Zaciekawiona mieszkanka Kajetan:
A kto pyta o uczciwość obecnej radnej Kajetan? Były sołtys, który stracił prawo jazdy, czy Były radny, który bez przetargu kupił od gminy budynek po mleczarni (obecnie pizzeria przy mszczonowskiej).
09-05-2017
~do do niezależny mieszkaniec:
aby komuś zarzucić nieuczciwość trzeba mieć na to dowody, gdybyś na mnie to napisał to byśmy się znależli w sądzie, ja od ciebie oczekuję wiarygodnych dowodów , jeżeli takowych nie masz to nie pisz głupot.
09-05-2017
~ODEZWAŁ SIĘ UCZCIWY I DYNAMICZNY HA HA HA:
09-05-2017
~Do niezależny mieszkaniec:
W kwestii radnej z Kajetan nic się nie zmieniło ,popiera ją mężuś i rodzinka . Nikt z okolicznych mieszkańców jej nie chwali. Jeśli mówicie że drugiej takiej radnej nie będziemy mieli to dajcie nam to na piśmie . Ani ona uczciwa ani dynamiczna !!
09-05-2017
~jak miałaby ulica Wschodnia skrócić drogę:
mieszkańcom Ruśca? :D
09-05-2017
~Walendowianka czy nie jesteś przypadkiem podłączona do tej oczyszczani?:
09-05-2017
~do Walendowianka od urodzenia:
Może nie jestem od urodzenie Walendowianka,ale mieszkam bardzo długo,i jestem za utwardzeniem ul Wschodniej.Co dotyczy oczyszczalni ścieków,to prawda nieraz jest fetor że czuć w mieszkaniu,ale ko ma się tym zająć?
09-05-2017
~Walendowianka od urodzenia:
Polityka prowadzona przez część mieszkańców Walendowa blokująca utwardzenie ul. Wschodniej jest dla mnie niezrozumiała. Całę życie trzeba było z buta chodzić do czerwoniaków, żeby dostać się do Warszawy a gdyby droga Wschodnia była przelotowa to można byłoby zawalczyć żeby przez Walendów jeździły czerwoniaki tak jak przez większość małych miejscowości gminy Nadarzyn, ale niestety wiocha zawsze będzie wiochą. Tylko ciekawa jestem czym developer budujący bloki na ul. Stawowej zachęci ludzi żeby w takiej dziurze kupowali mieszania. komunikacji brak, sklepu brak,tylko komary jak wróble i smród z oczyszczalni. ha ha ha   więcej
09-05-2017
~mieszkaniec Kajetan:
ja się zgadzam z poprzednikiem===zacznijcie współpracować z obecną radną , bo takiej radnej jak ta Pani mieć już nie będziemy, zniechęcacie Ją do działania, a powinniśmy Ją wszyscy wspierać w działaniu , bo Ona robi dużo dobrego nie tylko dla Kajetan---jest bardzo dobrą radną. Zgoda buduje.....  więcej
09-05-2017
~Niezależny mieszkaniec Kajetan:
A ja patrzę na wszystko z boku już wiele lat. To co widzę teraz jeśli chodzi o radną Panią Katarzynę i wspierających Ją mieszkańców, to oceniam dobrze. Natomiast jeśli chodzi o byłego radnego Wiśniewskiego, jego "kuzynkę" obecną sołtysową, byłego sołtysa Mirosława , właścicieli sklepu, gdzie można wziąć co nieco na borg, to mi się to wcale, ale to wcale nie podoba. Kajetany potrzebują uczciwego i dynamicznego reprezentanta by się dobrze rozwijać a nie bandy sługusów na dworze aferzysty. Panie Wiśniewski - ludzie z jakiegoś powodu Panu już podziękowali, więc nie pchaj się Pan tam gdzie nie potrzeba... I nie judź przeciwko obecnej radnej, bo szkodzisz Kajetanom.   więcej
09-05-2017
~do: "Radana Kajetan jest beznadziejna i nie zrobila nic dobrego":
Za cto byly przez wiele kadencji radny Wisniewski narobil duzo. Tylko co on zrobil ?
09-05-2017
~A gdzie jest Utrata, w Szamotach !! :
09-05-2017
~gdzie wKajetanach jest mostek nad rzeką?:
09-05-2017
~Do z walendowa:
Radna z Kajetan nie ma nic wspólnego z zakazem wjazdu tirów. Zakaz ten jest z powodu mostka na Utracie od wielu, wielu lat. Poza tym nie zrobiła ona nic dobrego.Jest beznadziejna!
09-05-2017
~nie warto pisać:
I tak tu nic nie dociera do żadnej głowy. Od dziś będę patrzeć jaka to gromada "leci " rano na Wólkę do pracy.
08-05-2017
~ui Kaczeńców:
Dojeżdżam do pracy,do Wólki Kosowskiej,też chciałbym jeździć asfaltem,a takimi wybojami.Popieram tych co są za zrobieniem drogi Wschodniej,jestem mieszkańcem,nie od dzisiaj czy od wczoraj,jestem od zawsze.
08-05-2017
~zmienić sołtyso-radnego!!!:
08-05-2017
~mieszkanka:
Obca,nie obca,ale mieszkanka Walendowa,właściciele jak sprzedawali swoje działki,zdawali sobie z tego sprawę że nowi właściciele wybudują sobie domy,żeby zamieszkać w Walendowie.To zrozumiałe że chcemy mieć dobre drogi dojazdowe,nawet Wschodnią.
08-05-2017
~zgadzam się z obcą:
kupując działkę pod dom zapłaciłam tyle ile chciał właściciel, nic nie dostałam za darmo, może nawet tą działkę kupiłam od twoich rodziców , pieniądze właściciel za sprzedaż mi działki może przeznaczył dla ciebie młody człowieku, czyli pieniądze właściciel działki wziął a teraz, kiedy ja tam mam dom to nic nie mam do gadania, bo jestem obca -----zrozum człowieku tu jest moje miejsce na ziemi tu jest mój Dom i mój głos też będzie się liczył--.  więcej
08-05-2017
~obca:
czegoś tu nie rozumiem---nie chcecie lepiej żyć tzn w lepszym otoczeniu, nie chcecie bezpiecznej i równej drogi, tylko dlatego, że ktoś mieszka od urodzenia lub od niedawna ludzie co z wami idzcie do przodu, a nie cofacie się w rozwoju
08-05-2017
~do Walendów:
Radny Nowak,sam nic nie zrobi,jeśli Burakowski napisze pismo i będzie zbierał podpisy mieszkańców,że nie chcą utwardzenia drogi Wschodniej.To nie liczni mieszkańcy nic nie zrobią,Burakowski podpisów zbierze dużo,wystarczy że pójdzie na osiedle Walendia.   więcej
08-05-2017
~Walendów:
Wybraliśmy też Nowaka na radnego powiatowego i postaramy się, żeby Pan Nowak jednak ten asfalt załatwił na wschodnią. A Burakowski niech dalej spiskuje z Muchalskim to zobaczy jak mu mieszkańcy "podziękują" na wyborach. A o wdzięczności mieszkańców to niech się lepiej nie wypowiada i gęby sobie nie wyciera.  więcej
08-05-2017
~Wybraliście takiego radnego,to macie:
Trzeba było ruszyć się z domu i wybrać,takiego radnego jak w Kajetanach.Pan Burakowski jest sołtysem i radnym.
08-05-2017
~Mieszkaniec Walendowa:
do niby mieszkańca Walendowa. Możesz mieć inne zdanie niż ja. Ale musisz przyznać, że wieś Kajetany mając jedną radną w Gminie sprytnie poradziła sobie z Tirami,które przejeżdżały przez jej wieś. Wystarczyło umieścić na początku i na końcu Kajetan-zakaz wjazdu samochodom ciężarowym (więcej niż 10 ton) umieścić wysepki zwalniające i światła, które nie pozwalają rozwijać większej prędkości, niż 60km. Poinformować policję Pruszkowską, by łapała piratów drogowych i samochody ciężarowe rozjeżdżające drogi. Obecnie nie widać by przez Kajetany jeździły Tiry, bo kierowcom nie opłaca się ryzykować. Tak robią ludzie mądrzy, a u nas? Dziki Zachód nie ma nic. Pan Burakowski uważa, że skoro nie ma drogi utwardzonej, to nie ma u nas zwiększonego ruchu samochodów. A prawda jest taka.Niech pan wyjdzie o 17.00 przed swój dom i pan zobaczy jaki obecnie panuje ruch, gdy jest koniec pracy na Wólce. Mimo, że nie ma drogi utwardzonej to i tak Chinole i inni po niej jeżdżą i będą jeździć czy to się panu Burakowskiemu podoba czy też nie. Wiec albo coś z tym zrobimy, albo będziemy się dalej oszukiwali, że mamy wieś bez wylotu z małym lokalnym ruchem.  więcej
08-05-2017
~tiry robią zawrotkę na ul Stawowej,ul zapadła się pod ich ciężarem.:
08-05-2017
~Mieszkaniec Stawowej:
Przecież to jest jakiś cyrk. Sołtys nie chce by przez wieś jeździły samochody i Tiry, ale jak Tiry jadą do jego kumpla to jest cacy "bo to są dobre tiry" :) hahahahahah
08-05-2017
~do poniżej:
Może myślisz że jestem kosmitą?to Cię rozczaruję,moi rodzice mieszkają w Walendowie od wieku,a ja od uwodzenia.
08-05-2017
~w życiu zakład że się nie przedstawisz, taki z cebie i mieszkaniec:
07-05-2017
~już zaczynam się bać:
Dlatego że jestem mieszkańcem Walendowa,to nie mam prawa jeździć do pracy po drodze nie gubiąc kół od samochodu.
07-05-2017
~droga jest po to żeby była przejezdna:
07-05-2017
~A ja napiszę do powiatu że się nie zgadzam no i co? Tylko że się podpiszę:
07-05-2017
~tylko cichcem anonimmowo:
Ciekawe że nikt ze zwolenników tej drogi nie ujawnił się nigdy publicznie przed innymi mieszkańcami. Bo pewnie by go roznieśli.
07-05-2017
~loli:
do -poznaj wójta- tak masz rację ale jeszcze trzeba dodać jaki był majatek gminy w ziemi działkach budynkach ile z tego wojt sprzedał i dlczego sprzedaje dalej nasz gminny majatek i co robi z tymi pieniędzmi skoro jak nastał na to stanowisko gmina nie była wcale zadłużona   więcej
07-05-2017
~do powiem tak:
Też pracuję w Wólce Kosowskiej i zgadzam się, że należy w końcu utwardzić drogę Wschodnią. Aktualnie przejazd do Wólki bez uszkodzenia zawieszenia w samochodzie graniczy z cudem. Prawdą jest to co napisał Majewski, że inni starają się całymi siłami, proszą by powiat lub gmina utwardziła drogi, a u nas: są pieniądze jest wykonawca, a przez grupkę kolesiów inwestycja jest wstrzymywana. "Sołtys nie zgadza się na tę inwestycje ponieważ zwiększyłaby ona ruch tranzytowy przez ulicę Nad Utratą" i to mówi osoba, którego znajomy prowadzi w tej wsi naprawę pojazdów ponad 10tonowych i TIRÓW. Hipokryzja poziom Master :)  więcej
07-05-2017
~powiem tak:
Panie Burakowski,zapewne panu wiadomo że są mieszkańcy Walendowa co do pracy dojeżdżają do Wólki Kosowskiej,i muszą przejechać Wschodnią, no chyba że okrężną drogą przez Kajetany albo Łazy,tylko pytam po co jak mam przez Walendów bliżej.JESTEM MIESZKAŃCEM WALENDOWA,POZDRAWIAM.   więcej
07-05-2017
~mieszkaniec:
Pan Burakowski musi zabiegać o chodnik do osiedla Ventana,z uwagi że ma dwóch członków w radzie sołeckiej,może z obawy,że następnym razem może nie wygrać wyborów.dlaczego do tej pory nie zadbał o chodnik do Ventany?na tym osiedlu mieszka więcej ludzi,niż na osiedlu Walendia,a chodnik będzie już w tym roku,następna sprawa chodniki robi gmina,nie starostwo powiatowe,   więcej
07-05-2017
~Mieszkaniec Walendowa:
Przez paru kolegów pana Burakowskiego może być wstrzymana ważna dla naszej wsi inwestycja. Pieniądze w powiecie są na ten cel zagospodarowane, wystarczy dobra wola by zrobić dobre połączenie z Wólką. Nie można pozwolić by kilka osób decydowało o tym czego mieszkańcom aktualnie potrzeba. W poniedziałek napiszę list do powiatu w imieniu swoim i jak widzę na tym portalu-innych, że nie zgadzamy się, by pan Burakowski nie konsultując z mieszkańcami decydował jaka ma być komunikacja. Tak na marginesie,to chodnik do Ventany panie Burakowski może poczekać, bo wiadome jest, że na tym osiedlu mieszka bogata Warszawka, która ma po 1-2 samochody i bardzo rzadko korzysta z chodników. Tutaj chodzi o starych mieszkańców, którzy mieszkają przy ulicy.  więcej
07-05-2017
~czy są jakieś zebrania,bo ja nigdy takiej informacji nie miałam :
07-05-2017
~do 9.44:
widać że nie chodzisz na zebrania i nie masz pojęcia czego chcą mieszkańcy
07-05-2017
~niby mieszkańcu Walendowa:
Ja mieszkam w Walendowie i mam inne zdanie niż ty. Nie uważaj się za wyrocznię i że wszyscy tak myślą jak ty. Jak chcesz mieć natężony ruch samochodowy to się przeprowadź tam gdzie z bramy nie wyjedziesz przez godzinę. Powodzenia. I nie pisz w moim imieniu bo ci zabraniam.  więcej
07-05-2017
~do mieszkaniec Walendowa:
Panu Burakowskiemu,trzeba powiedzieć prosto w oczy,bo podobno nie zagląda na ten portal,bo to portal oszołomów.Najlepiej jeszcze nagrywać rozmowę żeby się nie wyparł że taka rozmowa miała miejsce.
07-05-2017
~Mieszkaniec Walendowa:
Panie Burakowski!!!!!, dlaczego Pan w moim imieniu wypowiada się na temat uciążliwości mojej miejscowości nie komunikując się z mieszkańcami???? Każda wieś rozwija się by poprawić komunikację dla mieszkańców, a pan Burakowski co robi? specjalnie nie zgadza się na utwardzenie ulicy Wschodniej. Argumentacja, że wzmoże to ruch jest wyssana z palca. Ten temat był już tutaj poruszany. Większość mieszkańców Walendowa zrozumiała, że perspektywa "Wsi bez wylotu" jest głupotą i nijak ma się do obecnej sytuacji. Tiry pędzą ile fabryka dała, Chinole by nadrobić czas po pokonaniu Wschodniej pędzą ile fabryka dała. Panie Burakowski! nie bądź pan Burak i niech pan wyjdzie na swoją ulicę i niech pan pomyśli przez chwilę. To naprawdę nie boli.Podpowiem Panu. A może tak pomyśleć i uporządkować sprawę ulicy Wschodniej. Najpierw ją utwardzić za pieniądze powiatu, a później wzorem Kajetan postarać się o dofinansowanie świateł zwalniających z wysepkami. Wie pan,że w Kajetanach często stacjonuje teraz policja i łapie piratów drogowych przejeżdżających na czerwonych światłach??? A niech mi pan powie kiedy(albo) w którym roku ostatnio stała policja na naszej drodze i łapała szaleńców prędkości? Jeszcze raz powtarzam to co usłyszałem od funkcjonariuszy, że skoro wieś jest bez wylotu to nie u nas potrzeby kontroli prędkości. No i co pan na to panie Burakowski? Przez Pana zaściankowe podejście doprowadzi pan kiedyś do tragedii.  więcej
07-05-2017
~Poznaj wójta swego po długach jego.:
Kotleciarze grzybowi opowiadają, że Grzyb zastał gminę drewniana a zostawił murowaną. Po pierwsze zapytajcie Grzyba w jakim stanie zastał gospodarstwo w Pszczelinie i w Żabieńcu a w jakim stanie je zostawił. A po drugie gdy Grzyb obejmował zarządzanie gminą to była wielomilionowa nadwyżka w budżecie gminy a teraz macie 50 milionów długu, którego gmina nie może się w żadem sposób pozbyć.  więcej
07-05-2017
~gminny tłuczeń:
06-05-2017
~Ciekawe :
Co na tym podwórku leży ?
06-05-2017
~Żeby było jasne:
Chodniki i oświetlenia robi gmina,nawet przy drogach powiatowych,Panie Burakowski proszę nie mieszać mieszkańcom w głowach.
06-05-2017
~mieszkaniec:
Zapytajcie właściciela firmy naprawczej samochodów ciężarowych,ile w ciągu dnia przejeżdża tą ulicą TIR,to jest dopiero duża uciążliwość dla mieszkańców Walendowa,tego nie widzicie.Ja mieszkam przy samej ulicy,jak przejeżdża taki TIR z prędkością ile ma na liczniku,to nie tylko szyby w oknach drżą ale i ściany się trzęsą.Co mam zrobić,wyprowadzić się skoro mieszkam od urodzenia,a firma działa parę lat,i też mi to przeszkadza.   więcej
06-05-2017
~nie pisz jak nie wiesz:
Widać że poprzedni wpis nie jest od mieszkańca Walendowa. Mieszkańcom nie trzeba mieszać w głowach. Sami wiedzą najlepiej jak wygląda ruch uliczny. A chińczycy jeżdżą dalej.
06-05-2017
~Powiat buduje - zastępca wójta z Burakowskim mieszają ludziom w głowach:
Ci tzw. Chińczycy i skośnoocy już od dawna omijają Walendów bo mają lepszy wyjazd przez Parole. Dyskusja o nagle wzmożonym ruchu w Walendowie, który spowoduje wyasfaltowanie istniejącej drogi jest oparta na nieprawdziwych informacjach. Co do bliskości domostw przy drodze to uciążliwe drgania powodują samochody ciężarowe, na które nałożony jest zakaz poruszania się przez Walendów. No może poza ciężarówkami należącymi do mieszkańców i do rodziny Pana Burakowskiego...  więcej
06-05-2017
~gwoli ścisłości:
Budynki w Walendowie są położone blisko jezdni, taki był od lat sposób budowy. I też mieszkńcy a nie tylko sołtys nie chcą tego połączenia. Dawali temu wyraz od zawsze i na wszystkich zebraniach. A z komentarza wynka że tylko sołtys. To nieprawda.
06-05-2017
~ulica wschodnia jest potrzebna chińczykom tylko i wyłącznie:
06-05-2017
~czy wszyscy upadli na głowę?:
Na zebraniu Kajetan o ile nie macie sklerozy była mowa o ulicy Ogrody Walendów.To dla Kajetan połączenie do Brzozowej najkrótsze. Nie trzeba tułać się po Szamotach i Walendowie. Czy trzeba każdemu z osobna to wykładać łopatą do głowy?
06-05-2017
~burak zawsze będzie burakiem.:
Zaorać tą drogę i nasadzić buraków.
06-05-2017
~Jak się na coś do ukrycia to nawet można robić z siebie idiotę i odmawiać asfaltowania drogi:
A może Pan Burakowski obawia się, że jak będzie wschodnia wyasfaltowana to więcej osób zobaczy co się dzieje na terenie Jego posesji? No bo wiecie nawet w nocy będą tamtędy jeździć i będą widzieli co się tam dzieje.
06-05-2017
~mieszkaniec:
Ważne że sołtys ma wysypaną tłuczniem ul Romantyczną,część prywatną,czy ma fakturę na tłuczeń?a może tłuczeń był przeznaczony na drogę gminną?
06-05-2017
~Panie Burakowski ile lat jest pan sołtysem w Walendowie?:
Dlaczego wcześniej nie wnioskował pan o chodnik i oświetlenie w kierunku osiedla Ventana.Co teraz tak pana to zainteresowało?mieszkańcy tego osiedla chodnik powinni mieć od paru ładnych lat,ale cóż inwestycje kręciły się tylko dla Walendi,co o głosowania,i na kogo,proszę mówić za siebie,a mieszkańcy sami będą wiedzieli na kogo mają oddać swój głos.W większości Walendowa ma pana już dość.  więcej
06-05-2017
~SZ:
Przemawia przez was zazdrość i pycha . Droga jest potrzebna nie dla was to dla waszych dzieci . Zapominacie o czym jest ten post i wypowiadacie się nie na temat . Niby inteligentni ludzie a głupki . Wójt chce dla chińczyków Robić chodniki a zwykłym ludziom ogranicza możliwość dojazdu do pracy normalna droga . Apeluje , aby każdy przeciwny tej inwestycji codzień przejechał się ta droga i poczuł ten dyskomfort na własnej d... to może zrozumie .   więcej
06-05-2017
~Piotrek:
Rozumiem, że pan sołtys posiada koncesje na wydobycie torfu i dlatego mam się nie interesować?
06-05-2017
~jj:
Jeżeli choć za grosz poczuwa się Pan za mieszkańca Walendowa to nie interesowałby Pana torf sołtysa który jest zapewne jego własnością i leży na jego posesji, tylko ogół mieszkańców dla których jest to REALNE zagrozenie, dla dzieci starszych ludzi rolników czy choćby osób które prowadzą aktywny tryb życia na tej jeszcze spokojnej Wiosce. Więc niech Pan szanowny zachowa prywatne obiekcje do sołtysa dla siebie albo wróci z powrotem na Marszalkowską gdzie ruch pędzących samochodów przywrócą wspomnienia...  więcej
05-05-2017
~Piotrek:
Dlaczego pan Burakowski wypowiada się w miom imieniu. Za przeproszeniem ..j go interesuje na kogo ja w wyborach będę głosował. Może niech się ktoś tym torfem pana Burakowskiego ktoś zajmie.
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU