21 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Tomasza, Piotra, Tomisława

~Stevenacems
01:32 21-12-2024
Thanks for designing such helpful & enjoyable web space. I really look ahead... więcej »
~Raymondheath
04:24 19-12-2024
Eye Movement Desensitization and Reprocessing Therapy: Clarifying Common... więcej »
~Eric
06:25 18-12-2024
Hello Nadarzyn Owner,My name’s Eric and I just found your site Nadarzyn... więcej »

Czystki w OSP Nadarzyn

Komentarzy (123)
03-04-2015

Masz własne zdanie, zwracasz uwagę na nieprawidłowości, to znaczy jesteś krzykaczem, oszołomem, albo co najmniej z PiS-u. Tak już od jakiegoś czasu utrwala się obraz demokracji w Polsce.

Nie inaczej jest na naszym rodzimym podwórku. Wydawałoby się, że mamy 25 lat wolności, a cenzura która pilnowała, aby o władzy mówić tylko dobrze, albo wcale, umarła razem z zakończeniem PRL-u. Niestety mylą się ci co w to wierzą. Teraz mamy inne standardy i inne metody, teraz ludzi którzy za dużo mówią się ośmiesza, albo wyrzuca.

Nie podoba ci się władza, chcesz ją odwołać przewidywanymi do tego narzędziami demokratycznymi, jesteś oszołomem bo za wcześnie, bo za późno, bo nie teraz. Nie ważne, że ta władza nie podoba się jeszcze 1800-set osobom. Okazuje się, że według przeciwników, połowa z tych co poszła do referendum jest zmanipulowana, a druga to wariaci, albo mający własne aspiracje polityczne.

Zauważyłeś nieprawidłowości w wyborach, chcesz aby sprawdził je sąd, no cóż, według ośmieszaczy nie pogodziłeś się z przegraną.
Nikt nie zwraca na to uwagi, że skargę sąd przyjął i ją rozpatruje, przecież już na na pierwszej sprawie mógł ją odrzucić, uznając za bezzasadną.

W najgorzej sytuacji są osoby zatrudnione w jednostkach podległych samorządowi, lub w jakiś sposób z nimi związanymi. Cenzury nie ma, ale przekaz jest krótki i jasny "...morda w kubeł, albo nie chcemy cię w naszym lukratywnym środowisku".  Tak w naszej gminie postąpiono już z wieloma osobami. Nie boimy się o tym mówić, bo to jest fakt niezaprzeczalny, a dowodów i osób które to potwierdzą jest mnóstwo.

Co ciekawe takie osoby zwalniane są w białych rękawiczkach. Przecież to, że kuzynem pracownicy biura rady jest radny z opozycji nie ma większego znaczenia, to jest tylko likwidacja stanowiska pracy. To, że doktor Walewski dużo głośno mówił, też niewiele ma wspólnego z jego zwolnieniem, przecież decyzję o nie przedłużeniu kontraktu podjął dyrektor Chustecki.

Teraz przyszła kolej na strażaków, którzy nie dość, że nie schlebiają władzy gminnej, to jeszcze ośmielili się głośno zwrócić uwagę na nieprawidłowości jakie według nich pojawiły się w stowarzyszeniu. Zamiast sprawę wyjaśnić, prezes Chilmanowicz dodajmy muzyk, wyrzuca około 10 strażaków podziału bojowego, którzy przez kilkanaście lat ratowali mienie i życie ludzkie. Jednym z powodów jest niepłacenie składek, ale jest też nienależyte zachowanie jak w przypadku Mariusza Szczygła, druha z wieloletnim stażem, który wielokrotnie dowodził podczas wszelakich interwencji:

 

Absurdem sytuacji jest już w ogóle fakt, że jednym z wyrzucanych jest Arkadiusz Kiliński, który przez ostatnie lata pełnił funkcję naczelnika i wiceprezesa, a który dwadzieścia parę dni wcześniej otrzymuje Krzyż Koronny za zasługi dla bezpieczeństwa w powiecie pruszkowskim. Jak zatem traktować uzasadnienie podpisane przez prezesa, że działa on destrukcyjnie na stowarzyszenie.
Dodajmy, że żaden z wyrzuconych strażaków nie otrzymał wcześniej, żadnego upomnienia, czy pisemnej nagany jakie w takich przypadkach powinno być zastosowane.

Na szczęście, nad takimi stowarzyszeniami jak OSP, nadzór ma starosta, a w tym przypadku starosta pruszkowski.
Z tego co wiemy, do powiatu już wpłynął wniosek o kontrolę stowarzyszenia i pewnie już niedługo będziemy mieli jasność, czy mamy do czynienia z krzykaczami, czy z uzasadnionym zgłoszeniem problemu, którego najlepszym rozwiązaniem było wyrzucenie osób go podnoszących.

Get Flash to see this player.

Komentarze:
13-04-2015
~czytelniczka :
Mario ciekawa jestem dlaczego ten prezes nie napisał jakie lokalne media prywatne miał na myśli,czy te same co mu gratis bez wyciągania łapki nagrywały za fri jego musztry jego strażaków ??????? na dożynkach i innych z tego co pamiętam to ten portal mu nagrywał bo tutaj można było to oglądać czy ich miał na myśli??   więcej
11-04-2015
~do Mario:
Jeśli to oficjalne stanowisko to wypada podpisać się imieniem i nazwiskiem. Styl wypowiedzi (długa, wnosząca niewiele konkretów) przypomina wypowiedzi zastępcy, czy przygotował dla Państwa tę wypowiedź? Już było sporo takich sytuacji w przeszłości.
11-04-2015
~Mario:
Nadarzyn, 08.04.2015r.Prezes Zarządu Oddziału GminnegoZOSP RP w NadarzynieW związku z pojawiającymi się w lokalnych, prywatnych mediach internetowych oraz na portalach społecznościowych, nieprawdziwymi informacjami na temat działalności OSP Nadarzyn, Zarząd wyraża swoje stanowisko w przedmiotowej sprawie.W dniu 01. marca 2015 roku odbyło się Walne Zebranie Sprawozdawcze w naszej jednostce. Podczas zebrania Naczelnik OSP Nadarzyn w sposób demonstracyjny złożył rezygnację z funkcji Naczelnika oraz Członka Zarządu. (w dniu 3 marca br. Zarząd przyjął rezygnację).W dalszej części zebrania, kilku druhów przedstawiając swoje racje i argumenty zachowywało się nie zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami, a nawet arogancko, wywołując oburzenie wśród uczestniczących w zebraniu członków OSP Nadarzyn oraz zaproszonych gości.Zrozumiałym jest, że odrębność stanowisk stron, jest demokratyczną formą polemiki, jednakże sposób w jaki prezentowano argumenty, świadczył o z góry przyjętych złych intencjach, a także braku chęci porozumienia i dialogu w spornych kwestiach.W ocenie Zarządu od dłuższego czasu zachowanie kilku członków OSP wpływało destrukcyjne na działanie całej jednostki.W związku z powyższym, na posiedzeniu Zarządu OSP Nadarzyn w dniu 26 marca 2015r. Zarząd przyjął uchwałę dotyczącą wykluczenia dwóch druhów, uzasadniając to w jednym przypadku: ”Zachowaniem wpływającym negatywnie na stosunki interpersonalne w OSP, powodującym dezintegrację środowiska. Zachowania te godziły w dobre imię Związku OSP”. W drugim przypadku: „Zachowaniami nieetycznymi i lekceważącymi podczas oficjalnych uroczystości strażackich. Druh ten swoim zachowaniem dawał zły przykład członkom Młodzieżowej Drużyny Pożarniczej, szkodził wizerunkowi OSP, prowadził działalność dezintegrującą środowisko strażackie”.W obu przypadkach takie zachowania dyskwalifikowały druhów jako członków OSP RP.Zgodnie ze statutem przysługuję im prawo do odwołania się do Walnego Zebrania OSP Nadarzyn.Ponadto, w związku z zaległymi, nieopłaconymi składkami członkowskimi za okres 2 lat, na tym samym posiedzeniu Zarząd zgodnie z zapisami w statucie, podjął uchwałę o skreśleniu z listy członków OSP dziesięciu druhów (w tym trzech czynnie biorących udział w akcjach operacyjno-bojowych). Skreśleni członkowie mają możliwość odwołania się do Walnego Zebrania w terminie 14 dni.Zarząd OSP Nadarzyn zapewnia, że zaistniała sytuacja nie ma wpływu na poziom gotowości operacyjno-bojowej jednostki OSP w Nadarzynie. Wszystkie bieżące zadania wykonywane są zgodnie z procedurami obowiązującymi w Ochotniczej Straży Pożarnej. Z przykrością odnosimy się do faktu, że niewielka część druhów w imię swoich partykularnych interesów postanowiła sprawy wewnętrzne jednostki upublicznić w sposób, który jest krzywdzący dla większości druhów w pełni zaangażowanych w działania na rzecz bezpieczeństwa lokalnej społeczności.Zarząd OSP Nadarzyn  więcej
09-04-2015
~do ~nie wiem czy to ważne ale:::
przecież już tutaj jeden ze strażaków opisał ,że składki popłacili i mają na to KP to o co Ci chodzi przecież ochotnik zawsze zostanie ochotnikiem i jak mnie uczono w szkole jeszcze za czasów oj dawnych wiek XX to ochotników nie zwalnia się oni sami mogą odejść   więcej
09-04-2015
~mieszkanka do poniżej :
przeczytałam uważnie jak i również to co ten Pan napisał co według Ciebie jest ta :prowadzi działalność destrukcyjną i dezintegracyjną środowiska strażackiego" bo dla mnie to nic nie mówi dla mnie to rozgrywka polityczna bo wiem ,że ma inne poglądy polityczne ,a to prezesowi się nie podobało i jak dla mnie zwalnianie ochotnika !! za poglądy inne niż jego przełożony pachnie czasami komunistycznymi cytat z tamtych lat :kto nie z nami ten wróg i trzeba go zniszczyć za wszelka cenę : koniec cytatu   więcej
09-04-2015
~Mieszkaniec do mieszkanki:
"OCHOTNIK czyli ktoś kto działa ochotniczo z wolnej stopy w wolnym swoim czasie służy ludziom i ich ratuje" Proszę cię uważnie o przeczytanie powodu usunięcia ich z OSP. "Mariusz Szczygieł swoim zachowaniem szkodzi wizerunkowi OSP, prowadzi działalność destrukcyjną i dezintegracyjną środowiska strażackiego" Pomimo działalności ochotniczej i społecznej działalność Szczygła działa na NIEKORZYŚĆ Straży. Jest to według zarządu i prezesa zachowanie demoralizujące dla MDP. Więc usunięcie go było jak najbardziej uzasadnione pomimo jego wcześniejszych zasług.  więcej
08-04-2015
~co powinni zrobić lekarze gdy dyrektor szpitala nie jest lekarzem?:
A co ma zrobić żołnierz gdy ministrem ON nie jest wojskowy tylko cywil? Mam pisać dalej?
08-04-2015
~nie wiem czy to ważne ale::
słyszałem, że każdy może się zapisać do OSP np. były strażak więc do boju Panowie, zapisać się ponownie, zapłacić składki i jest OK.
08-04-2015
~irma:
czy wracamy do czasów komunizmu??,że za poglądy polityczne inne niż ma przełożony ludzie byli prześladowani i zwalniani z pracy ??
08-04-2015
~mieszkanka:
jeżeli OSP czyli ochotnicza Straż !!!wstępują do niej ochotnicy to pytam się dlaczego OCHOTNIK czyli ktoś kto działa ochotniczo z wolnej stopy w wolnym swoim czasie służy ludziom i ich ratuje ,zostaje zwolniony przez dyrygenta członka orkiestry ????
08-04-2015
~do do mieszkaniec 2:
Do wypadku pojadą wyszkoleni specjaliści, czyli nasi Strażacy Bojowi, z których jesteśmy dumni, a na Mistrzostwa Polski Orkiestr Dętych OSP pojadą nasi równie wyszkoleni specjaliści, czyli Strażacy Muzycy. Proponuje zamknąć tę dyskusję.Straż była, jest i będzie. Amen.  więcej
08-04-2015
~do mieszkaniec2:
W takim razie przy następnym pożarze strażacy wezmą dwa bębny i talerze, a jak trzeba będzie rozciąć samochód na katowickiej to świetnie poradzą sobie za pomocą dwóch puzonów i czterech ustników a na wsparcie pojedzie klarnecista - do boju druhowie!! Do boju!!!  więcej
08-04-2015
~gosc:
ok rozumiem
08-04-2015
~do gość:
Poprzedni post był wulgarny i obraźliwy skierowany bezpośrednio do Szczygła, wiec Wiktor słusznie go usunął.
08-04-2015
~Naczelnik:
800 Orkiestr Dętych w Polsce działa wspólnie z bojówkami OSP. Mają ten sam budynek, wspólny Zarząd i wspólne władze członkowskie. Tylko w Nadarzynie 3 osobom nie podoba się by Orkiestra działała przy OSP. Na poprzednim walnym w głosowaniu tylko 3 osoby opowiedziały się by rozdzielić Bojówkę i Orkiestrę.Reszta czyli koło 50 Strażaków była za tym by Straż działała wspólnie. Więc nie dajcie się zwariować. Ktoś sieje ferment,puścił smród, a wy szukacie sensacji. Powiat nie ma czasu zajmować się takimi bzdurami, Jak chcecie władzy? to nie tędy droga!!!  więcej
08-04-2015
~gosc:
Ciekawe, dlaczego znikają niektóre wypowiedzi. Dla kogoś są niewygodne
08-04-2015
~Mieszkaniec2:
Proszę nie oskarżać działalności Orkiestry o nieprawidłowości finansowe.Akurat z finansami nie mają oni nic wspólnego. 1.Muzycy Strażacy nie otrzymują ŻADNYCH korzyści finansowych. Nikt nie otrzymuje wynagrodzenia za koncerty, przemarsze, uroczystości itp. Muzycy działają na pożytek Gminy Nadarzyn czysto społecznie. To jest ich hobby i to sprawia im największą przyjemność. Można powiedzieć, że Strażacy Muzycy to wolontariusze, którzy za swój trud i pracę oczekują przynajmniej szacunku ze strony innych strażaków. Oczywiście, by móc grać na wysokim poziomie należy liczyć się z wydatkami np. na nowe ustniki, nowe instrumenty itp. Od tego jest zarząd, który powinien odpowiednio dbać o finanse. Chciałbym tylko nadmienić, że w naszej straży NIE BRAKUJE NICZEGO. Jesteśmy wyposażeni w sprzęt bojowy najwyższej klasy, muzycy mają profesjonalne instrumenty itp. OSP Nadarzyn zajmuje wysokie miejsca w konkursach bojowych jak i festiwalach muzycznych.Jeszcze raz powtarzam, OSP Nadarzyn ma wszystko zapewnione. To sprawa dobrze działającego Zarządu i Druh Prezesa Chilmanowicza. Na poprzednim zabraniu walnym Wójt Muchalski, Prezes Powiatowy również, potwierdzili, że OSP Nadarzyn jest prężnie działającą Strażą, wyposażoną w najnowocześniejszy sprzęt Ratowniczo-Gaśniczy i Muzyczny.   więcej
08-04-2015
~KOLOMBO:
Krowy i świnie też ktoś hodować musi, bo inaczej nie miałbyś mleka i mięsa. Chociaż na tyle ile wiem, tego nie robi się w Młochowie. Jeżeli opisany incydent ze strażakami z Młochowa jest prawdą, to rzeczywiście nie powinien mieć miejsca i nie przynosi on chluby OSP. Wracając do Nadarzyna może jednak należałoby rozdzielić straż od orkiestry. Niech nadal nazywa się Orkiestrą Dętą OSP Nadarzyn, niech ćwiczy w remizie, ale niech ma swój zarząd, a strażacy niech mają swój. Każdy będzie za siebie odpowiadać i realizować zadania, do których jest przygotowany i powołany. Nie można umniejszać roli orkiestry, ale i nie można niszczyć podziału bojowego. Bo zwolnienie tylu strażaków na raz na pewno obniżyło gotowość bojową jednostki. Nie można również rządać od artysty gaszenia pożarów. Jeżeli należy kogoś usunąć ze struktur OSP, to trzeba to zrobić, ale każda decyzja powinna być przemyślana. Natomiast nie liczcie na jakąś kotrolę z Starostwa Pruszkowskiego, bo niby z jakiej racji? Nie mają żadnych uprawnień do prowadzenia tego tylu kontroli, a ochotnicze straże pożarne im nie podlegają. Taka jest prawda, więc nie piszcie głupot.   więcej
07-04-2015
~PGR Młochów :
tak mi się kojarzy z hodowla krów i świń
07-04-2015
~OSP Młochów:
niezła zatem drużyna OSP w Młochowie ?
07-04-2015
~zwalniają rękoma innych:
a pana dra Szymona Walewskiego wójtowie zwolnili także nie swoimi rączkami ?
06-04-2015
~Gzyb, Muhalski i Chilmanowicz to wspólna klika.:
Popieram Arka i jemu podobnych.
06-04-2015
~DO TOFF. Bierz się za robotę a nie za krytykę ty leniu śmierdzący.:
Tak często wymieniasz ilość głosów na sołtysów już wybranych i twierdzisz że jest za mało informacji dla obywateli. A bierz się za robotę ty leniwy doradco i idź od domu do domu i proś obywateli żeby przyszli na wybory sołtysa. Pierdzisz w stołek w domu i udzielasz mądrych porad nie angażując się indywidualnie. Obejdź przynajmniej kilka adresów i przekonaj ludzi żeby wyszli z domu.  więcej
06-04-2015
~do przekonanie vel Muchalski:
Grzyb , Muchalski , Chilmanowicz, pozbyli sie niewygodnego uczciwego Arka Kilinskiego. On patrzył im na ręce i nie mogli kręcić, tak jak chcieli, dlatego go wywalili.
06-04-2015
~Zwolnieni strażacy to ci którzy zapytali Grzyba o uczciwość. No i wylecieli.:
Arek i Michał, wraz z kilkoma kolegami, to ludzie honoru i prawdziwi ratownicy życia ludzkiego , nie patrzący na setki tysięcy wynagrodzenia, a taki Chilmanowicz na usługach Grzyba i Muchaskiego zrobi wszystko, żeby tylko zostać sowicie wynagrodzonym.  więcej
06-04-2015
~U Grzyba chodzi wiele osób na tzw. krótkim pasku.:
Tylko nieliczni ludzie, odznaczający się silną osobowością, oraz wyjątkową uczciwością, tak jak strażacy z OSP Nadarzyn, są w stanie, przeciwstawić się, wszechobecnej i podstępnej intrygi wójta Grzyba. Strażacy z Nadarzyna mają honor i zasady, i nie tolerują defraudacji wielu milionów, przez fałszerza oświadczeń majątkowych, wójta Grzyba z PSL , który z kasy gminy Nadarzyn, czyli naszych pieniędzy, WYPROWADZA MILIONY NIE WIADOMO GDZIE .  więcej
06-04-2015
~fiud fiuda nie wyfiuda, kuwa kuwie łba nie ułwie:
Człowiek ma swój honor i nie może opuścić takiemu Chilmanowiczowi, chodzącemu na pasku u Gryba.
06-04-2015
~.:
W oczy przyjaciele a za plecami skur****e
06-04-2015
~Mariusz do przekonanie:
Czy w końcu ktoś napiszę tu prawdę o tym co dzieje się w OSP czy tylko liczy się na Kilińskiego i Szczygła żeby można było sobie później nimi twarz wycierać?Ma ktoś cywilną odwagę? Komentują tu strażacy z Nadarzyna ale nie mają cywilnej odwagi się przyznać masakrycznie żałośni jesteście brak honoru i odwagi, Chce przypomnieć również że ten artykuł nie dotyczy OSP Młochów więc po co tu jakieś zdanie o nich   więcej
06-04-2015
~do przekonanie:
witaj mam wrażenie że nie wiesz o co chodzi poczekaj na kontrole ze starostwa Pruszków
06-04-2015
~przekonanie:
Znam dość dobrze pana Chilmanowicza, również dość dobrze znam pana Kilińskiego. I co prawda nie wiem dokładnie co się wydarzyło w OSP i dlaczego pan Kiliński postanowił "rzucić" naczelnikostwo, ale znając obu panów jestem PRZEKONANA, że pan Chilmanowicz tak długo jak to możliwe nie zrobiłby nic przeciwko nikomu, a tym bardziej przeciwko Kilińskiemu, gdyby sam p.Kiliński go do tego nie zmusił swoją postawą. Panie Kiliński miał pan wszystko co tylko pan chciał mieć. Władzę, decyzyjność, poparcie. Mam wrażenie, że pan lubi mącić, ma pan już taki niespokojny charakter. Teraz przekroczył pan wszystkie granice i stracił pan to co było. Szkoda. Ale może już teraz czas odpuścić?   więcej
06-04-2015
~Wtedy Grzyb was nie wyrzuci:
Strażacy z Nadarzyna, bierzcie przykład z Młochowskich.
06-04-2015
~Czepiają sie kuwa normalnych ludzi:
Kiełbachy gryz, wódeczki łyk, puszka piwa w łapę i dalej na baczność pełnić honory.
06-04-2015
~Obiektywny Chimanowicz na posyłki Grzyba.:
Jeżeli Chilmanowicz wywala ze straży Arka i Mariusza za nie etykę , to niech się może odniesie do czynu strażaków z Młochowa, którzy pełniąc służbę czuwania przy Grobie Pańskim w Kościele w Młochowie, wyjeżdżali w Wielką Sobotę na stację benzynową po kiełbasę , wódkę i piwo. Przypominam że w straży młochowskiej są dwaj synowie wójta Grzyba.  więcej
06-04-2015
~Znalazłem ciekawy wpis:
04-04-2015~Oni mieszkają w Młochowie i resztę gminy mają za nic.:Mam około 60 lat i pamiętam Nadarzyn zmieniający się przez dziesięciolecia i kulturę tych zmian. Nigdy, powiadam wam nigdy, nie spotkaliśmy się z takim upodleniem historii, obyczajów, finansów i zwykłego codziennego życia, jak za czasów rządów wójta Grzyba i jego zastępcy Muchalskiego.   więcej
06-04-2015
~Kazimiero:
"Nie sądźcie , a nie będziecie sądzeni .
06-04-2015
~J:
Jakim trzeba być bydlakiem, żeby się nachlać , iść do kościoła i pełnić wartę honorową, przed grobem pana Jezusa.
06-04-2015
~I po spożyciu takich zakupów pelnili wartę w Kościele Młochowskim:
04-04-2015~przypadkowe spotkanie :A ja dzisiaj przypadkiem spotykałem dwoch druchów w mundurach osp Młochów - jeden miał nawet trzy medale (jeden taki jak na zdjeciu powyżej) na stacji benzynowej i cóż oni robili - raczyli się hod dogami ( chyba mamy post) i robili zakupy bo ksiądz ponoć nie daje im wina, więc na czuwanie kupowali butelkę wodki i 2 czteropaki piwa i jedną acetea. Brawo druchowie tak trzymac!!!   więcej
06-04-2015
~Ongiś:
Nowego naczelika znam osobiscie. To burak i chamisko wielkiej maści
05-04-2015
~Co się czepiacie:
W może w domu tylko wódkę widział.
05-04-2015
~I znów Krzysio dał dupy:
Wódka w wielką sobotę.
05-04-2015
~ali:
Grzyb z Muchalskim rękoma Chilmanowicza wyrzucają zasłużonych nadarzyńskich strażaków.
05-04-2015
~Gdzie tu szacunek do religi i kościoła:
Jeżeli druhowie kupowali wódkę i kiełbasę na stacji benzynowej i później pojechali jak rozumiem do kościoła, pełnić wartę przy grobie, to czy to może znaczyć, że druhowie byli piani na honorowej warcie.
05-04-2015
~Warta honorowa na dwóch gazach:
Wódka i hot dogi w Wielką Sobotę, a później warta strażacka w kościele przy grobie Pana Jezusa.
05-04-2015
~Jemu wszysko wolno bo ojciec moze załatwić nawet dyspenze.:
Czy to nie był przypadkiem druh Krzystof syn pewnego pana kuwa.
04-04-2015
~przypadkowe spotkanie :
A ja dzisiaj przypadkiem spotykałem dwoch druchów w mundurach osp Młochów - jeden miał nawet trzy medale (jeden taki jak na zdjeciu powyżej) na stacji benzynowej i cóż oni robili - raczyli się hod dogami ( chyba mamy post) i robili zakupy bo ksiądz ponoć nie daje im wina, więc na czuwanie kupowali butelkę wodki i 2 czteropaki piwa i jedną acetea. Brawo druchowie tak trzymac!!!  więcej
04-04-2015
~Chilmanowicz kim ty dzisiaj jesteś.:
Grzyb z Muchalskim są skończeni w samorządzie a ty im się tak podkładasz jak nie powiem co bo to dziś Wielka Sobota.
04-04-2015
~Do Mirosława Chilmanowicza:
Mirek, w co ty chłopie wdepnąłeś. Znam ciebie dobrze i wiem, że sam w życiu byś nigdy człowiekowi z tej samej służby krzywdy nie robił. A Ty wyrzucasz ze służby czynnych i jak tu widzę dobrych strażaków. Dodatkowo jeszcze z oddziału bojowego. Mirek wiem, że ktoś ci kazał to zrobić, ale znam ciebie i wiem, że kiedyś miałeś kręgosłup i takie mendy od siebie odrzucałeś. Więc wróć do człowieczeństwa i kopnij te mendy w d.. co ci karzą tych niewinnych i uczciwych strażaków wyrzucać ze straży. Przyjaciel (emeryt) z przeszłości. Pamiętaj, że później ten smród będzie się za Tobą ciągnął. Jeszcze raz pozdrawiam.  więcej
04-04-2015
~do mieszkaniec:
10 000 zł zarobiłeś na jaki cel dowiemy się
04-04-2015
~Aleksander:
Do ~Michał Szczygieł do mieszkaniecKilka pytań1. Jaka jest norma zużycia paliwa dla poszczególnych pojazdów i urządzeń w OSP Nadarzyn?2. Gdzie jest tankowane paliwo na potrzeby OSP i w jaki sposób straż rozlicza się ze stacją benzynową?3. Podana kwota 1465,03 to jest za ile godzin?4. W jaki sposób zorganizowana jest slużba w podziale bojowym, wyjazdy w ciągu 5 minut to wynik rewelacyjny, rzadko osiągany w osp, albo wszyscy mieszkają blisko, albo pełnią dyżury.  więcej
04-04-2015
~Czy Orkiestra OSP otrzymuje wynagrodzenie za wystepy ?:
Jezeli tak, czy jest to zgodne z prawem ?
04-04-2015
~Realista:
To jest właśnie wymysł PSLowców, bo przecież złego słowa na orkiestrę nikt nie powie, a jak już ma jakieś sukcesy to już w ogóle. Orkiestra umila dożynki, 11 listopada, Owsiaka i jeszcze kilka imprez, ale jak by jej nie było na tych imprezach to pewnie niewiele osób by to zauważyło a w kolejnym roku pewnie już nikt. W wielu miejscowościach sąsiednich orkiestry nie ma i nikt nie rwie sobie z tego powodu włosów z głowy. Orkiestra ma też inne zadanie, usprawiedliwić wojaże zagraniczne wójta i nadwornych sługusów. Bo to zawsze można powiedzieć że przy okazji. W tym roku budżet gminy przewiduje na strażaków z bojówki 200 tys zł z czego mają utrzymać budynek - media, samochody - paliwo i ekwiwalent dla strażaków ratujących mienie i życie ludzkie, czasami narażając własne życie. Jaki ma budżet orkiestra? Ano ponad 600 tys zł tylko po to żeby istnieć i latać po świecie. Obłuda goni obłudę. Myli się ten kto pomyśli, że sukcesy orkiestry to cała zasługa prezesa Chilmanowicza, bo taki zdolny dyrygent. Gdyby nie ściągnął do orkiestry instruktorów z reprezentacji wojska polskiego, to już tak wspaniale by nie było, ale niestety, tych żeby tu grali trzeba sowicie opłacać. Ich opłaty przez wiele lat ukryte były w budżecie NOK-u, gdy wyszło to na jaw zwiększono budżet orkiestry i niby z niego są opłacani, ale pewności nie ma, czy pod jakąś kulturą gdzieś indziej nie ukrywają się pieniądze przeznaczone jeszcze na orkiestrę. No cóż na Titanicu orkiestra też grała do końca.  więcej
04-04-2015
~Naczelnik z Mazowsza:
Życzę powodzenia chłopaki w walce. Nie dajcie się ....
04-04-2015
~Naczelnik z Mazowsza :
W wielu miejscowościach gdzie działają orkiestry dęte jest ten sam problem. Ludzie z orkiestry "Muzycy" uważają się za strażaków, którymi tak naprawdę nie byli, nie są i nigdy raczej nie będą. Choć nie powiem zdarzają się wyjątki. I tu SZACUN.Natomiast wszędzie te same lub podobne zagrywki i mieszania ze strony orkiestry. Nie płacą składek nie uczestniczą w życiu jednostki, grają tam gdzie mają kasę za to lub kapelmistrz jakieś układy czy profity. Wszędzie to samo. Podstawa nie wolno dopuszczać takich osób do władzy w OSP. Niech się ubierają jak chcą w mundury niech sobie grają ale wara od czynnej działalności OSP "ludzie bez pojęcia"dobrze skomentowane :~orkiestra w OSP :nazwa Orkiestra Dęta w OSP ........ lub Orkiestra Dęta ........... tak było dobrze~do prawda :Spytaj się człowieku kogokolwiek z orkiestry kiedy składkę członkowską zapłacił i komu. Orkiestra zarabia grubą kasę za granie, duża cześć tych pieniędzy nigdy nie wpłynęła i nie wpłynie na oficjalne konto, i z tej kasy opłaca składki członkowskie, wyłącznie członkom orkiestry. Oni nawet nie wiedzą za kogo opłacają te składki, liczą nie wiadomo na jakiej podstawie ilu członków ma orkiestra mnożą to przez wysokość składki i robią przelew. Niech ci pan skarbnik przedstawi potwierdzenie którego dnia miesiąca jaka osoba z orkiestry opłaciła składkę członkowską. Po opłacanie składki członkowskiej każdy członek OSP otrzymać powinien potwierdzenie KP. Skarbnik może ci pokazać wydruk z subkonta o przeksięgowaniu ogólnej kwoty za składki. Teraz sam odpowiedz sobie na pytanie czemu opłacają składki wyłącznie członkom orkiestry skoro jesteśmy jedną wielką rodziną, jak to podkreśla pan prezes.....Tak jest w wielu OSP gdzie jest orkiestra...Niestety ... a szkoda.  więcej
04-04-2015
~toff :
Polska podstępnie zaatakowała terytorium III Rzeszy, od godziny 4.45 odpowiadamy ogniem............. (z pamięci)
03-04-2015
~panie Michale:
To ich stała metoda działania. Krzywdzić ludzi i potem zwalać na nich winę pomawiając o swoje grzechy. Już faszyści ją stosowali, zatem metoda sprawdzona.Kto rozsądny pozna się na ich manipulacjach.
03-04-2015
~Michał Szczygieł do mieszkaniec :
Do OSP Nadarzyn należę od 18 lat, ale skąd możesz to wiedzieć skoro nie masz pojęcia o jakiejkolwiek działalności związanej z funkcjonowaniem straży. Od ponad 13 lat (po ukończeniu 18 lat) biorę czynny udział w życiu straży oraz w akcjach ratowniczo-gaśniczych, co możesz sobie potwierdzić w ewidencji straży dotyczącej jej działalności oraz w Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie, która również to ewidencjonuje. Posiadam wszystkie dokumenty które uprawniają do ratowania życia i mienia ludzkiego oraz zaświadczenia uprawniające mnie do korzystania ze sprzętu, który jest na wyposażeniu OSP. Za uczestnictwo w akcjach ratowniczo-gaśniczych w roku 2014 w dniu 14.01.2015r. z Urzędu Gminy Nadarzyn otrzymałem ekwiwalent w wysokości 1465,03 zł-co możesz sobie potwierdzić w Urzędzie Gminy. Jest to ekwiwalent za cały rok, żeby zaraz ktoś nie pomyślał, że to ekwiwalent miesięczny. W ciągu tych 18 lat byłem wielokrotnie nagradzany i odznaczany. Najwyższym odznaczeniem jakie do tej pory otrzymałem jest srebrny medal za zasługi dla pożarnictwa. Medal który otrzymałem za swoją ciężką pracę i niejednokrotne narażanie własnego zdrowia i życia w celu ratowania mienia i życia innych osób. Takie same odznaczenia posiadają członkowie orkiestry, którzy swoją wiedzą i stażem do pięt nie dorastają strażakom uczestniczącym w akcjach ratowniczo-gaśniczych. Większość z tych ludzi nie posiada nawet jednego dokumentu uprawniającego do dotknięcia sprzętu znajdującego się na samochodach gaśniczych. Ludzie którzy narażają swoje życie i zdrowie dla ratowania mienia i życia innych posiadający wieloletni staż nie otrzymują odznaczeń ponieważ są na nie limity i w pierwszej kolejności, nie wiem według jakiego klucza, odznaczenia przyznawane są członkom Orkiestry dętej. Strażacy odznaczenia dostają z ochłapów które zostaną, dla zamydlenia oczu. Muzycy otrzymują wyższe odznaczenia niż strażacy, a odznaczenia te są to odznaczenia za zasługi dla pożarnictwa. W straży dla odznaczenia narażać musisz własne życie i zdrowie, w orkiestrze żeby być odznaczanym wystarczy być. Komentarz który został przez ciebie umieszczony jest totalną bzdurą. Szum wokół zarządu zaczął się już długo przed walnym zebraniem które odbyło się na początku roku 2014, a na walnym zebraniu w roku 2014 po raz pierwszy członkowie straży oficjalnie zwrócili uwagę na nieprawidłowości w pracy zarządu, w tym między innymi na fakt, iż zarząd liczy niewłaściwą liczbę osób, ponieważ walne zebranie z roku 2011 przegłosowało zarząd 9 osobowy. Walne zebranie w roku 2014 zobowiązało również zarząd między innymi do uzupełnienia członków zarządu do ilości ustalonej przez ten sam organ w roku 2011. Zarząd ze zobowiązaniem tym nie zrobił NIC. Na dzień 01.03.2015r. (dzień walnego zebrania) zarząd w dalszym ciągu liczył 8 osób, czyli tyle samo ile rok wcześniej, w takim razie pytam co ze zobowiązaniem walnego zebrania nakazującym uzupełnienie składu do 9 osób??? Nie realizujemy bo jest niewygodne, czy co??? Ja nie znajduje żadnego logicznego wytłumaczenia. Zgodnie ze statutem najwyższą władzą w OSP Nadarzyn jest walne zebranie, następny według hierarchii jest zarząd. Więc wytłumacz sobie sam, jakim cudem organ niższego rzędu (zarząd) zmienia decyzję organu rzędu wyższego (walnego zebrania) lub dlaczego nie wykonuje decyzji organu rzędu wyższego. Zarząd sam sobie podjął uchwałę, że będzie liczył 8 osób. Dziwne co??? To tak jakby urzędnik zmieniał decyzję wójta i robił nie tak jak wójt ustali tylko tak jak jemu się podoba, co zrobiłby wójt??? Wywaliłby urzędnika z roboty. Wracając do twojego komentarza. Wyobraź sobie, że w dniu 01.03.2015r. skarbnik w trakcie walnego zebrania poinformował mnie i kilka innych osób, że zalegamy z płatnością składek, ja ponad 2 lata. Było to dla mnie bardzo dziwne bo rok wcześniej ten sam skarbnik osobiście przed walnym zebraniem powiedział mi, że składki opłacone mam na bieżąco. Dodatkowo w trakcie wyczytywania nazwisk osób, które niby miały zalegać z płatnością składek skarbnik wyczytał imię i nazwisko osoby która nigdy nie wstąpiła w szeregi straży pod nazwiskiem które padło. W pierwszej kolejności wyczytał tą osobę pod nazwiskiem panieńskim następnie po kilku innych nazwiskach pod nazwiskiem obecnym, świadczy to tylko i wyłącznie o "burdelu" w dokumentacji jaką prowadzi to stowarzyszenie. Skarbnik nie wiedział, że to jedna i ta sama osoba. Nasuwa się w takim razie pytanie skąd wytrzasnął tą drugą osobę, myśląc, że to dwie inne osoby wyczytał, że składek nie opłaciła osoba która nigdy nie wstępowała w szeregi tego stowarzyszenia. Fakt, domniemanego nie opłacania składek nie przeszkodził nikomu z członków zarządu w tym abyśmy mogli uczestniczyli w zebraniu i nikt nie zwrócił uwagi na to, iż bierzemy udział w głosowaniach które odbyły się w trakcie zebrania. Na dzień 01.03.2015r. mimo podobno nieopłaconych składek byliśmy pełnoprawnymi członkami OSP Nadarzyn. Z uwagi na informację uzyskaną na walnym zebraniu w dniu 24.03.2015r. nie chcąc bić się z wiatrakami na konto straży wpłaciłem kwotę 96 zł (składki za 4 lata, roczna składka wynosi 24 zł), pieniądze te zaksięgowane zostały na koncie OSP w dniu 25.03.2015r. nie przeszkodziło to aby dzień później zarząd podjął uchwałę o skreśleniu mnie i kilku innych osób z listy członków tego stowarzyszenia. W uzasadnieniu decyzji którą otrzymałem, czytam, że zostałem wykluczony ze względu na nie opłacenie składek w sytuacji gdy pieniądze od 2 dni znajdowały się na koncie OSP, co najlepsze z nadwyżką. Teraz czytaj uważnie bo ja przedstawię ci prawdę, byłem jednym z ludzi którzy zarówno w roku 2014 jak i 2015 odezwali się na temat nieprawidłowości związanych z pracą zarządu i nawet jeśli na poczet składek wpłaciłbym 1000 zł dzień po walnym zebraniu to i tak zostałbym wykluczony bo STAŁEM SIĘ NIEWYGODNY. W twoim komentarzu czytam, że "Największy "krzyk" podniosły osoby które robiły gigantyczne WAŁKI i PRZEKRĘTY narażając Straż na gigantyczne straty finansowe - chodzi i paliwo do wozów bojowych" BYŁEM W ŚRÓD TYCH OSÓB, KTÓRE PODNIOSŁY KRZYK I OSTRZEGAM CIĘ, ŻE JEŻELI JESZCZE RAZ PRZECZYTAM, ŻE ROBIŁEM JAKIEŚ WAŁY TO SPRAWĘ ZGŁASZAM NA POLICJĘ A TOBIE Z OSKARŻENIA PRYWATNEGO WYTOCZĘ PROCES O ZNIESŁAWIENIE, A WYOBRAŹ SOBIE ŻE MAM DO TEGO KONKRETNE PODSTAWY. JAK NIE WIESZ DLACZEGO TO NIECH CI DONIOSĄ CI KTÓRZY TYCH GŁUPOT O KTÓRYCH PISZESZ CI NAOPOWIADALI I MNIE ZNAJĄ ALBO OSOBIŚCIE DOWIESZ SIĘ NA SALI SĄDOWEJ!!!!!!!!! Jeżeli chcesz oskarżać to oskarżaj konkretnych ludzi Z IMIENIA I NAZWISKA ja nie życzę sobie, żeby ktokolwiek nawet przez chwilę pomyślał, że mogłem uczestniczyć w jakichkolwiek przekrętach, a twój komentarz na to wskazuje. Jeżeli miałbym cokolwiek na sumieniu to nigdy bym się nie odezwał bo bałbym się konsekwencji, wyobraź sobie, że niczego się nie obawiam bo jestem czysty jak łza. Zastanów się więc następnym razem dobrze zanim napiszesz cokolwiek co może wiązać się z moją osobą. Możesz sobie oskarżać wszystkich innych jak masz jakieś dowody, a odemnie WARA. Czytałem te komentarze i się z nich śmiałem ale twój wyprowadził mnie z równowagi dlatego odważyłem się to wszystko napisać, więcej pouczał cię nie będę, jeszcze jedna sugestia mojego uczestnictwa w jakichkolwiek przekrętach i masz poważny problem, po kieszeni też odczujesz co znaczy publiczne fałszywe oskarżanie osób niewinnych. Pozdrawiam   więcej
03-04-2015
~jarek:
Powinno być 1800 osobOM :)
03-04-2015
~.:
Chla z dzieciakami
03-04-2015
~obłuda prezia:
Nieetyczne zachowanie, zły przyklad...pękajcie ze śmiechu narody! Większosć dorosłych z orkiestry chla na wyjazdach, na oczach dzieciaków. Ale wywalił bojowych strażaków i to odznaczonych!
03-04-2015
~Alarm:
Mam nadzieję, że jeśli w ogóle zawita prokurator do OSP Nadarzyn to nie będzie to ten sam prokurator, który rozmawiał z Panem Muchalskim 2 godziny w "cztery oczy" czasie przyjęcia dla zagranicznej delegacji w Dylewie.
03-04-2015
~hańba:
Mieszanie w straży przez Grzyba i Muchalskiego skutkuje destrukcją.
03-04-2015
~ do 18:59:42 ~Mieszkaniec: vel tomek:
To jest typowy wpis dla tomka oskarżającego uczciwych ludzi. tomku opowiedz o swoich przekrętach i o przekrętach swojego kolegi kuwa na wiele milionów.
03-04-2015
~eloo:
Dla wszystkich jeżeli prokurator znajdzie coś ciekawego to na pierwszy ogień idzie prezes i pyania czemu? Poco? jak? dlaczego? a strażacy w sraży to sa pionki.Jeżeli chodzi o paliwo prezes sie rozlicza a strażacy moga powiedziec "My my nie on coś poprzekręcał i tak wyszło" i z kozłów ofiarnych stana sie poszkodowanymi...Witajcie w Polsce  więcej
03-04-2015
~do baśka:
Prezes i zarząd są czyści bo usunęli osoby już po dowiedzeniu się o ich nieprawidłowościach więc nikt im nie zarzuci, że zatajali coś podejrzanego.
03-04-2015
~Do mieszkaniec:
Głąbie jeden, zastanów sie co piszesz , paliwo rozliczał i rozlicza obecny naczelnik Pan Krzysztof Hamernik. Ładnie go pajacu pan prezes przykrócił skoro naczelnikiem został. Zarzuty odnośnie nieprawidłowości do paliwa dotyczyły samochodu który pod konserwacja ma pan gospodarz. Dlatego Ci krzykacze co zastali wyrzuceni doprowadzili do plombowania baku tego samochodu. Nie masz pojęcia co tam się dzieje to powstrzymaj się od komentrzy w tym temacie  więcej
03-04-2015
~Super Ex:
A może tu chodzi o kolejny wyjazd orkiestry we wrześniu z tego co słyszałem do Chin? Może ktoś się przestraszył, że znowu będzie ktoś krzyczał i trzeba było usunąć zbyt odważne osoby.
03-04-2015
~baśka:
No i o to chodzi, jeżeli były wałki to pewnie teraz wyjdą i powinni się bać ci co są w nie zamieszani. Nie dociera do mnie natomiast taka informacja, że jak ktoś ma brud za paznokciami to głośno krzyczy, w takich wypadkach takie osoby siedzą cicho i nie zależy im aby wychodziły jakiekolwiek sprawy dalej. Faktem jest, że za wszystko odpowiada prezes i on powinien ogarniać to co dzieje się w stowarzyszeniu. Teraz co by nie wyszło i kto by nie był w to zamieszany, odpowiedzialność spada na prezesa, jego ktoś wybrał i on świadomie zgodził się być najważniejszą osobą w tej organizacji.A jeżeli wiedział wcześniej o nieprawidłowościach tym gorzej dla niego.  więcej
03-04-2015
~polon:
Dobrze zrobili, najpierw usunięcie ze Straży, później prokuratorska procedura wyjaśniająca kradzież paliwa. Na kolegów druhów nie nasyła się psiarskich ale teraz można :)
03-04-2015
~polon:
No błąd zrobili że najpierw usuneli strażaków.Jak teraz wpadnie do remizy prokurator to będzie szum na całą Polskę...
03-04-2015
~Mieszkaniec:
Gdy Zarząd dowiedział się o tym precedensie postanowił natychmiast ukrócić ten proces odsuwając niektórych od sprawowanych funkcji.Wtedy pojawili się krzykacze. Nie wiem, czy Zarząd dobrze zrobił nie powiadamiając Policji nie moje to zmartwienie. Ale spokojnie wszystkie teraz wałki wyjdą, sami nasłali na siebie kontrolę :)  więcej
03-04-2015
~Wkurzony:
Do mieszkańca. Prezes wiedząc, że dzieją się jakieś nieprawidłowości lub nawet kradzież powinien powiadomić odpowiednie organy, jeżeli tego nie zrobił, a nie ma tego też w uzasadnieniu wykluczenia to ukręcił na swoją dupę bat. Zatajenie przestępstwa jest przestępstwem. W tej chwili nawet jakby poszedł na policję narazi się na śmieszność bo mleko się już rozlało.  więcej
03-04-2015
~Do Mieszkaniec:
Pani Wacławiak powinna się podpisywać pod swoimi wpisami a nie rzucać kłamliwe oskarżenia na ludzi uczciwych i szlachetnych, którzy mają odwagę pokazywać naruszenia i niegospodarność w nadarzyńskiej straży.
03-04-2015
~Widz:
Mieszkaniec i tu pokazujesz jakim jesteś ch....m, to jest szantaż, jeżeli masz dowody, albo ma je prezes, do dlaczego nie zgłosił tego na policje. Bo co chciał być dobrym wujkiem, i właśnie pokazujesz swoim wpisem patologie pana prezesa, jeżeli ma dowody, dlaczego jeszcze nie zajęła się tym prokuratura, bo co jak wejdzie prokurator to będzie trzeba pokazać wszystkie dokumenty??? hahahah bardzo bym chciał to widzieć   więcej
03-04-2015
~Do mieszkaniec:
A skąd u ciebie pewność, że to co pokazał kiedykolwiek działało...?
03-04-2015
~oloooo:
no to Panie Druhu Prezesie...Jeszcze chwila i samochody PSP Wycofa bo nie będzie pełnej obsady,potem jednostka zostanie zawieszona i niewiadomo co by sie działo nie może uczestniczyć w działaniach a potem powoli powoli ku upadłości...
03-04-2015
~Do krzyż koronny:
Starszy syn wójta zrobił prawo jazdy na pojazdy ciężarowe za swoje czy za strażackie?
03-04-2015
~nie rozumiem:
Można kochać władzę może dwie kadencje, ale kochać 17 rok to zboczenie. I tyle.
03-04-2015
~Mieszkaniec:
Nareszcie Prezes pokazał Jaja i zrobił porządek!!! Może wtrącę swoje 3 grosze i dla osób które czytają i nie znają prawdziwych realiów z życia OSP-pokaże teraz prawdziwą stronę byłych już druhów oraz powód ich zasadnego usunięcia z rodziny Strażaków. Po pierwsze proszę się zastanowić dlaczego nagle wokół Zarządu nagle zaczął się szum??? Hmm? Proszę bardzo oto odpowiedź: Największy "krzyk" podniosły osoby które robiły gigantyczne WAŁKI i PRZEKRĘTY narażając Straż na gigantyczne straty finansowe - chodzi i paliwo do wozów bojowych. Zarząd dowiedział się o tym i odsunął te osoby. To właśnie te osoby zaczęły wylewać pomyje na Drh Prezesa i na cały zarząd. A teraz planują złożyć skargę do powiatowego???? Oj panie Szczygieł i panie Kiliński zobaczycie wtedy jakie wasze brudy wypłyną przez te wszystkie lata. Cieszę się jak i większość strażaków z bojowej, że nie będziecie skłócać naszą jedną rodzinę OSP.   więcej
03-04-2015
~Prezes jest pożałowania godny:
Na wyjeździe w Australii osoby dorosłe piły alkohol a młodzież nieletnia była wysyłana po flaszkę. Gdzie był w tedy pan Prezes?
03-04-2015
~Bartłomiej Malinowski :
Mnie wyrzucono za brak składek, które wapłaciłem. Fakt późno ale jednak, wpłaciłem. Problem polegał na tym ze po śmierci Ś.P. Drucha Olosia nie wiedziałem komu te składki należy uiścić. W końcu ustaliłem konto i zrobiłem przelew. A co do odwołania, to mimo, że skreślono mnie nie prawnie, odwołać mogę się do Zebrania Walnego za rok, w którym większość ma orkiestra więc kiepsko to widzę. Ale skoro w straży nie potrzebni są strażacy-ratownicy to cóż. Boże chroń Nadarzyn.   więcej
03-04-2015
~chimba:
Dotychczas wydawało się, że na działalności orkiestry prawdziwa Straż nie ucierpi. Aliści dzięki knajackiej atmosferze w gminie- stało się!Rozumiem, że teraz wylecą z Orkiestry ci, co na oczach młodzieżowej drużyny muzycznej chlali, rzygali itp
03-04-2015
~Święta prawda.:
14:21:44~Grzyb z Muchalskim to pomawiacze i podpie..alacze.:Grzyb z Muchalskim wypowiedzieli cicha wojnę rodzinie Kilińskich i rozpuszczają fałszywe treści na temat tej rodziny, do swoich pomawiaczy.
03-04-2015
~do: Glosowaliscie........:
Tak w pierwszym rzedzie place zabaw, restauracyjki, SPA, wojaze po calym swiecie, a mieszkancy niech czekaja na naprawy i budowe drog do ( za przeproszeniem ) usranej smierci.
03-04-2015
~Doktora Chusteckiego też wywalił Grzyb z Muchalskim:
Ta cała rozpierducha w straży, te konflikty, to rozbijanie jedności strażackiej, to wypróbowany styl rządów Grzyba i Muchalskiego.
03-04-2015
~Głosowaliście na plac zabaw?:
W naszej gminie mogą powstać dwa place zabaw z pieniędzy firmy Nivea w Nadarzynie albo w Wolicy, jeśli będziemy oddawać głosy na te lokalizacje. Ja już glosowałam. Zachęcam, bo fajnie, żeby powstały nowe place zabaw. Tylko trzeba głosować codziennie. No i oczywiście musi głosować CAŁA GMINA, a nie pojedyncze osoby. Ciekawe czy umiemy się zmobilizować. Panie Wiktorze, a może artykuł by Pan zrobił o tych placach, żeby zachęcić ludzi do glosowania? To przecież temat apolityczny - a place zabaw dla wszystkich dzieci.  więcej
03-04-2015
~To ich polityka od lat. Skłócić największe rodziny w Nadarzynie.:
Dwóch pomawiaczy z Mszczonowskiej 24, zaszczuwa rodziny z Nadarzyna, napuszczając je na siebie.
03-04-2015
~Grzyb na celowniku CBA i prokuratury:
03-04-2015
~Grzyb z Muchalskim to pomawiacze i podpie..alacze.:
Grzyb z Muchalskim wypowiedzieli cicha wojnę rodzinie Kilińskich i rozpuszczają fałszywe treści na temat tej rodziny, do swoich pomawiaczy.
03-04-2015
~KOLOMBO:
Jedno jest pewne, to że źle dzieje się w OSP Nadarzyn. Przepisy na podstawie, których działają wszystkie OSP na pewno powinny być egzekwowane, działanie na szkodę macierzystej jednostki eliminowane od tego jest właśnie zarząd. Jednak do każdej osoby i do każdego zarzutu należy podejść indywidualnie i dużą rozwagą. Obawiam się, że skreślenie z listy tylu strażaków było decyzją pochopną. Ci ludzie mają wieloletnie doświadczenie, wymagane przeszkolenia pożarnicze oraz medyczne. Myślę, że każdy powinien mieć możliwość przestawienia swoich argumentów. Nawet oskarżony w sądzie dopuki nie ma prawomocnego wyroku jest niewinnym i ma prawo do obrony oraz odwołania się do sądu wyższej instancji.  więcej
03-04-2015
~do prawda :
Spytaj się człowieku kogokolwiek z orkiestry kiedy składkę członkowską zapłacił i komu. Orkiestra zarabia grubą kasę za granie, duża cześć tych pieniędzy nigdy nie wpłynęła i nie wpłynie na oficjalne konto, i z tej kasy opłaca składki członkowskie, wyłącznie członkom orkiestry. Oni nawet nie wiedzą za kogo opłacają te składki, liczą nie wiadomo na jakiej podstawie ilu członków ma orkiestra mnożą to przez wysokość składki i robią przelew. Niech ci pan skarbnik przedstawi potwierdzenie którego dnia miesiąca jaka osoba z orkiestry opłaciła składkę członkowską. Po opłacanie składki członkowskiej każdy członek OSP otrzymać powinien potwierdzenie KP. Skarbnik może ci pokazać wydruk z subkonta o przeksięgowaniu ogólnej kwoty za składki. Teraz sam odpowiedz sobie na pytanie czemu opłacają składki wyłącznie członkom orkiestry skoro jesteśmy jedną wielką rodziną, jak to podkreśla pan prezes Chilmanowicz. Ojciec Chilmanowicz różne dzieci ma skoro nie równo je dzieli i docenia :-P  więcej
03-04-2015
~Mariusz:
Bzdury które wypisujecie na nasz temat są pokazem waszej inteligencji. Ja składki miałem opłacone a wyrzucony zostałem za krytykowanie obecnego Zarządu.Osoby które zostały wyrzucone za składki zrobiły przelewy 25 marca a zarząd 26 usunął ich z szeregów, pytam się gdzie jakieś powiadomienie że nie zapłacili składek?( nie dociera do mnie tłumaczenie że mieli informację zawartą w zawiadomieniu o walnym zebraniu ponieważ była to informacja ogólna a nie informacja dotycząca właściwej osoby nie wszyscy muszą pamięta że mają nie zapłacone składki od tego jest zarząd aby tych ludzi poinformować to po pierwsze a po drugie czemu orkiestra ma opłacone składki a strażakom się ich nie opłaca przecież to jedno stowarzyszenie) Nikt nie pluje na straż i mundur więc o czym ty piszesz. Najpierw zapytaj Pana Prezesa jakie miały miejsce sytuacje w młodzieżowej drużynie pożarniczej i o czym informowany była zarząd a później się tu wypowiadaj.Bzdurą jest to że braliśmy po kilkanaście tysięcy złotych za wyjazdy ( jestem w stanie udostępnić publicznie przelew który otrzymałem na swoje konto). Ludzie zastanówcie się co wy piszecie bo ja swoje racje mogę udowodnić poprzez kopie dokumentów a wy co udowodnicie? To że co by się nie działo to dla was i tak będzie dobrze? Proponuje trochę pokory i poczekanie na ewentualną kontrolę a wtedy okaże się kto tu miał rację. Pozdrawiam   więcej
03-04-2015
~dziadek:
Człowiecze pie....sz takie farmazony że się czytać nie chce wiesz że gdzieś dzwonią tylko nie wiesz w którym kościele
03-04-2015
~prawda cd..:
Jak nie wiadomo o co chodz, to wiadomo , że chodzi o pieniądze.Czy to nie w OSP Nadarzyn uchwalony jest najwyższy w Polsce ekwiwalent za akcje gaśnicze i ratownicze?Czy to nie jedna i ta sama ekipa wyjeżdżała do akcji, nie dopuszczając innych?Czy to nie Ci druhowie w ciągu roku osiągnęli dochody za akcje po kilkanaście tysięcy złotych?  więcej
03-04-2015
~Prawda:
Prawda jest taka, że wydaleni panowie druhowie zapomnieli, że oprócz praw mają i obowiązki.Dlaczego nie oplacali składek członkowskich?Jak można być w jakiej organizacji i nie utożsamiać się z nią? Jak można nosić mundur i pluć na niego oraz pozwalać opluwać? Żaden ptak nie kala swojego gniazda. Druhowie gdzie wasz honor, gdzie szacunek do munduru?  więcej
03-04-2015
~Za Pan Brat:
Mówiły jaskółki że najlepsze są spółki a więc jak Pan Prezes może się odezwać przecież to ludzie z Orkiestry zasiadający we władzach OSP. Szczególną uwagę trzeba zwrócić na fakt braku pouczenia gdzie Ci strażacy mogą się odwołać od tych decyzji czyżby ktoś tu nie umiał pisać pism i nie ma tu drogi odwoławczej ?  więcej
03-04-2015
~Z patologią na Ty:
Panie prezesie, a bębniste tego co nie mogliście znaleźć na jednym z wyjazdów, tego co to się tak tym wyjazdem zmęczył, też już pan wyrzuciłeś, czy jeszcze gra. A ta pani co to po jakieś imprezie odpoczywała w rowie w galowym mundurze to dobry przykład dla młodzieży, czy zły? A przepraszam oni się nie odzywają.   więcej
03-04-2015
~XYZ:
Jako mieszkaniec Nadarzyna w tym momencie nie czuje się bezpiecznie. Panie Prezesie widzę, że prawda Pana zabolała to teraz proponuje zrobić kurs i jeździć na wypadki, pożary..Tyle lat co się poświęcali tak im Pan podziękował, gratuluje, a Wy Strażacy się nie poddawajcie tylko działajcie!   więcej
03-04-2015
~Walenrod:
Nie szczekaj znaczek, prokuratura umorzy ponownie sprawę :) Pozdrawiam
03-04-2015
~~~:
Ida i idą i idą i dojść nie mogą........Kiedyś było takie przysłowie: "Nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka .... " Tak myślę, że jak dobiorą się do d .... py wypisującym tu te steki oszczerstw to aktywność komentujących wyraźnie spadnie.... pozdrawiam świątecznie.....  więcej
03-04-2015
~krab:
Panie Chilmanowicz tak pięknie uzasadniasz wydalenie z OSP. a co powiesz jak niedługo będzie piękny filmik jak zachowujecie się na wyjazdach z orkiestra co wtedy robiliście i jaki przykład z waszego zachowania mogli brać młodzi adepci ?
03-04-2015
~Prezes:
Panie Prezesie idą już po Pana i tą całą ekipę hahahahaha
03-04-2015
~orkiestra w OSP :
nazwa Orkiestra Dęta w OSP Nadarzyn lub Orkiestra Dęta Nadarzyn.. tak było dobrze
03-04-2015
~Ocalony :
około 2 lat temu 3 z 10 wydalonych Stażaków udzielali pomocy przy wypadku samochodowym w którym byłem poszkodowanym nie byli oni wtedy ma służbie tylko w pracy jestem Ciekaw czy gdyby teraz miał ten sam wypadek to przeżył bym bez takiej pomocy ale no cóż pieniądze i polityka zamykania ust jest ważniejsza !   więcej
03-04-2015
~Ania:
To nowy naczelnik jest pijakiem drogowym ? Boże i to tacy teraz w Straży funkcje sprawują O)))
03-04-2015
~do krzyż koronny :
kontynuując moją wypowiedź dodam Ci jeszcze jedno, gdyby nie Kiliński to Hamernik nie miał by juz prawa jazdy które zdał o ile się nie mylę na Ukrainie za pół litra wódki, za jego kurs zapłaciła gmina, a on nawet nie umiał prawa jazdy zdać w Polsce. Słyszałem, że po % rozbił strażacki samachód, i że, to podobno właśnie Kiliński wziął to na siebie żeby dupę mu uratować   więcej
03-04-2015
~do krzyż koronny :
Kiliński nie robił prawa jazdy za pieniądze gminne, jak wójt postanowił zasponsorowac prawa jazdy dla strażaków to Kiliński był dawno po egzeminie i prawo jazdy miał od kilku lat w portfelu. Za gminne pieniążki zrobił prawo jazdy między innymi obecny naczelnik Pan Krzysztof Hamernik i o ile się nie mylę jego obecny zastepca oraz jeszcze jedna osoba. Więc jak nie masz właściwych informacji to nie pisz głupot chłopcze   więcej
03-04-2015
~zniesmaczony:
Panie Chilmanowicz... Zastanawiam się czy Panu nie jest wstyd wyrzucać ludzi którzy innym ratują życie? Wyrzucać tylko za poglądy polityczne i inne zdanie. Wielkością Stowarzyszeń a w szczególności takich jak OSP powinna być apolityczność i możliwość wyrażania swoich poglądów... Szkoda Szanowny Panie, że Pan nie mieszka w Nadarzynie. Bo jak będzie się Panu tyłek palił to może Ci co Pana inspirują do takich decyzji by go ugasili. Panie Prezesie, życzę powodzenia i trochę własnego niezależnego zdania.   więcej
03-04-2015
~Do :):
Jak nie ma. Struktury PSL są proste- wójt-sołtys-syn (w tym wypadku zięć)naczelnikiem OSP.
03-04-2015
~Witek:
uważam , że trzeba zgłosić do prokuratury, prezesa ponieważ swoimi ostatnimi decyzjami spowodował obniżenie bezpieczeństwa NAS mieszkańców. Panie Ch. Czy ma pan świadomość co pan zrobił kto będzie odpowiadał za tragedie jeśli takowa się wydarzy ?
03-04-2015
~:):
Szanowny Rebus do twojej wiadomosci tesc obecnego naczelnika czy kim on tam jest nie ma nic wspolnego z wasza piepszona Straza i z tym kto na jakim stoleczku tam zasiada. Uwazam, ze bardzo zle sie dzieje i ze chyba Straz jest potrzebna ludzia po to zeby ratowac a nie zajmowac sie sprawami rzedu drugiego. Tylko jak ona ma dzialac jak tam jest walka o stolki.  więcej
03-04-2015
~Z tego Co wiem:
Z tego co wiem i rozmawiałem z Arkiem kilka minut temu o tych bredniach co tu na jego temat jedna osoba pisze podkreślam jedna bo dwa wpisy są od jednej osoby te brudy to Wiktor wiedział o wyjazdach z od Strażaków którzy zgłaszali się na selektywne wywołanie z Lekarzem Walewskim Szymonem nie pracuje każdy z nich gdzie indziej świadczy swoje usługi a prawo Jazdy robił w Polsce i to bardzo dawno temu a nie jak nie którzy Strażacy w innym Państwie tak jak tu już przedmówcy wspominali pierwszy uderz się w pierś zanim zaczniesz kogoś oczerniać  więcej
03-04-2015
~do znaczka:
Jesteście najlepsi i niezastąpieni widać to właśnie po sesjach rady gminy
03-04-2015
~Rebus - zagatka:
Do jakiej partii należy obecny naczelnik OSP Nadarzyn. Podpowiem zaczyna się P a kończy na L. A a jaką pełni funkcję teść obecnego naczelnika? Podpowiedź zaczyna się na S........s. = Schemat organizacyjny pewnej partii.
03-04-2015
~~~:
Chcecie zmiany władzy ? bardzo dobrze. Tylko na kogo????? I jakimi metodami ????? to co tu prezentujecie jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. A poziom proponowanych "zmienników" pożal się Boże........"kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem ....... "  więcej
03-04-2015
~do: zniesmaczony:
Zgadzam sie z toba. Jadna i druga pani sporzadzala wojtowi oswiadczenia majatkowe. Dylewo i inne nieruchomosci naleza do tych pan a nie do niewinnego i uczciwego czlowieka. To przeciwko tym paniom prokuratura prowadzi dochodzenie.
03-04-2015
~Zniesmaczony:
Myślałem że Wiktor przed Świętami Wielkiej Nocy uspokoił nerwy i stara się wyciszyć nie wrzucając paszkwili na swoją stronę a tu klops. Mimo wszystko życzę wszystkim którzy piszą obraźliwe komentarze nie mając żadnych dowodów tylko jedna pani drugiej pani coś powiedziała spokojnych oraz Błogosławionych Świąt Wielkanocnych. Jak powiedział Nasz Pan Jezus Chrystus "kochajmy swoich nieprzyjaciół"  więcej
03-04-2015
~Witek:
mam nadzieje , że sąd rozwali ten wybryk natury , czyli OSP połączone z orkiestrą i zostanie stworzone nowe stowarzyszenie na przejrzystych zasadach. Ten z pałeczką, który tak chętnie zwolnił będzie się grubo tłumaczył. Pamiętaj Grzyb może CI nie pomóc !!!  więcej
03-04-2015
~krzyż koronny:
Czy Kilinski oddał kasę , że z naszych pieniedzy prawo jazdy sobie zrobił?!
03-04-2015
~zjeść ciastko i mieć ciastko:
Oj boli Wiktora wyrzucenie dhKilinskiego. Kto teraz będzie wysyłał smsy z informacjami o interwencjach , wyjazdach. Kilinski od Wiktorka już nie przytuli parę złotych. Również kasa z OSP za konserwacje sprzętu się skończyła.Jak jest się menda to tak się kończy!Nie można mieć wszystkiego.P.S.Podobno Kilinski i Walewski jeżdżą w jednej obsadzie w pogotowiu.Ludzie zejdzcie z drogi, bo ambulans jedzie...  więcej
03-04-2015
~Spoko, kropla drąży kamień :
Nerwy puszczają. Niezła jatka była na ostatniej sesji. Grzyb dyplomatycznie uciekł po godzinie.
03-04-2015
~:):
Wszyscy teraz widzą w Pruszkowie ratunek i zobaczą wielkie gó.. no!!!!!!!
03-04-2015
~kinia:
...bo za wcześnie... władza nie podoba się osobom...
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU