16 kwietnia 2024, imieniny obchodzą: Bernadetty, Cecyliana, Kseni

~Mieszkaniec
14:51 14-04-2024
Uważam że wybory na radnego powinny się odbyć,nie z automatu. Dopiero... więcej »
~Do nieprawda
21:28 11-04-2024
Jest tylko jeden radny, który nie jest z KW Zwolińskiego.... więcej »

Ponad 600 osób podpisało się pod kolejnym protestem skierowanym do UG

Komentarzy (44)
15-10-2013

Dzisiaj do Urzędu Gminy Nadarzyn oraz Rady Gminy Nadarzyn wpłynął kolejny protest mieszkańców, którzy nie zgadzają się na powstawanie na terenie gminy inwestycji związanych z przetwarzaniem śmieci.
Mieszkańcy protestują przeciwko powstawaniu kolejnej sortowni oraz obecnej, która uzyskała pozwolenia na przerób 550 tys ton śmieci rocznie.
Mieszkańcy nie zgadzają się, aby powstające inwestycje w Gminie Nadarzyn wpływały na warunki życia całej społeczności poprzez rozprzestrzenianie się smrodu, zakorkowania dróg oraz utraty wartości nieruchomości.
Żądają, aby wójt przeprowadził konsultacje społeczne, których celem będzie zapoznanie wszystkich z zagrożeniami jakie pojawiają się przy przeprowadzaniu takich inwestycji.

Obecnie do Urzędu Gminy trafiło 437 podpisów. Wcześniej, w oddzielnym wniosku swoje 200 podpisów złożyli mieszkańcy sołectwa Stara Wieś.

Protest - Stop Śmieciom

To już drugi protest związany z sortowniami przy ulicy Turystycznej w Nadarzynie. W lipcu tego roku mieszkańcy zebrali 1500 podpisów pod petycją, wnoszącą o wyeliminowanie ruchu pojazdów ciężarowych przez ulicę Turystyczną, jako element koniecznej strategii wyprowadzenia tranzytu i ruchu ciężkiego poza tereny mieszkalne.

Poprzedni artykuł: Prawie 1500 osób podpisało się pod petycją wysłana do UG

Komentarze:
21-10-2013
~brabanmajster:
Najważniejsze, że na pikniku był vice, on wszystkim wytłumaczy jaka jest najprawdziwsza prawda
21-10-2013
~Daniel&Artur itd:
I tak będziesz sobie pisał i odpisywał i myślisz, że to ludzie kupią
21-10-2013
~Walen:
Było tych ludzi nie za wiele jak na tak rozgłośniony piknik :)
21-10-2013
~do~Artur::
masz racje, po tym jak hetman pokazał w sobotę sortownię ludziom otworzyły się oczy, teraz to nawet Ci którzy się podpisali widzą jak zostali wkręceni w politykę .
21-10-2013
~Artur:
Daniel w 100% popieram Cię. Nie dajmy się zmanipulować.Brawo za odwagę. Przecież jesteś wśród stada wilków.Wiadomo inne zdanie nich ich = opluwanie , obrażanie etc..
18-10-2013
~do zielonego tria:
No to skąd znalazły się te dotychczasowe ilości popisów już wystarczające dla Komisarza? Tych ludzi zbierających podpisy ja podziwiam. Oni tego nie robią za pieniądze tylko w swoim wolnym czasie gdy mogliby odpoczywać z nogami na poduszkach. Im nikt nie płaci ani się nie odwdzięcza tak jak to jest w grupie Wójta. I nikogo nie oszukują tak jak to jest w grupie Wójta.   więcej
18-10-2013
~do mdz:
Mirosław , Daniel , zielona kpina = trio z Młochowa
18-10-2013
~gregor do Daniela:
Z całym szacunkiem, ale to co Pan pisze to kompletna bzdura. Przykro mi, ale ten sposób rozumowania jest podyktowany albo złą wolą (ma na celu skłócenie ludzi i zniechęcenie ich do udziału w referendum), albo wynika z braku zrozumienia sensu i zasad działania mechanizmów demokratycznych. Co to znaczy, że wszystkie stanowiska w Gminie zostały już podzielone? Przecież zarówno wójt jak i radni wybierani są w wyborach bezpośrednich, tzn. mandat zdobywa ten, kto uzyska wystarczającą ilość głosów od wyborców, czyli mieszkańców gminy Nadarzyn. Nie można więc twierdzić, że ktoś inny poza nami, mieszkańcami naszej Gminy, zdecyduje o tym, kto zostanie przyszłym wójtem, i kto wejdzie w skład Rady. Jeśli chodzi natomiast o przyszła lokalizację Hetmana, to twierdzenie, że śmieciowisko zostanie przeniesione do Kajetan ma tyle samo wspólnego z prawdą co pogląd, że pan wójt Grzyb zgodził się umieścić je u siebie na podwórku w Młochowie. Naprawdę, sam o tym słyszałem, a pan Muchalski za swoim domem zgodził się zorganizować kompostownię na 200 tys. ton odpadów. Toż to śp. Mrożek w czystej postaci!   więcej
18-10-2013
~Nadarzynianin:
Co za bezczelność i brak samokrytyki! Gdyby do tego doszło - mielibyśmy tutaj niezły folwark zwierzęcy, ale przykro mi, że traktują ludzi jak.... Bydło, Nierozumne bydło! Mylicie się jednak szanowne Trio - my, ludzie myślący nie dopuścimy do tego cyrku!  więcej
18-10-2013
~Daniel:
do gregora i reszty:na jakim Świecie Ty żyjesz?przecież już wiadomo, wyszło część ich planów powyborczych:1.Hetman w Kajetanach.2.Radny Krupiński na Wójta.3.Karpiński na z-ce.4.Jakubowski na przewodniczącego rady.Oni już rozdzielili Gminę pod siebie.Każdy ma prawo do własnej opinii, ja nie zamierzam nikogo przekonywać , ale im mówię nie.  więcej
17-10-2013
~do Mirka i Daniela:
Brawo jesteście za śmieciowiskiem może zabiorą was do SPA w nagrodę, Za rok, to i was będzie miał w d......wójcio
17-10-2013
~Mirosław:
Daniel masz 100% racji,mieszkam w Ruścu i widziałem jak ci ludzie błąkali się od domu do domu i nikt ich nie wpuszczał.Ja również nie złożyłem podpisu no bo niby po co?,po diabła ma kręcić na siebie bat w gminie?,teraz wam się referendum zachciewa ale poprzednie wybory jednak Grzyb wygrał,czyli że ma więcej zwolenników niż przeciwników,teraz go odwołacie a on wróci za rok a wy zostaniecie z palcem w d...e  więcej
17-10-2013
~Paweł:
panowie może trochę faktów o tych przenosinach do Kajetan
17-10-2013
~gregor do Daniela:
W referendum chodzi nie o prywatne interesy, ale o dobro całej Gminy. Powinniśmy o wiele bardziej bać się pp. Grzyba i Muchalskiego, aniżeli inicjatorów referendum. Dlaczego? Dlatego, że pozostawienie na stanowiskach obecnego wójta i jego zastępcy (o radnych nie ma w tym miejscu co wspominać) umożliwi Hetmanowi dokończenie inwestycji w rozbudowę śmieciowiska, a to z kolei spowoduje trwałą i nieodwracalną degradację Nadarzyna, zamieniając Gminę w kloakę Warszawy i okolicy. Co może zrobić Karpiński czy Płuciennik? Żaden z nich nie ma szans na to, aby zostać wójtem, ani na to, aby kontrolować radnych, w takim stopniu, w jakim czyni to obecny wójt i jego zastępca. Co natomiast zrobią Grzyb i Muchalski, jeśli pozwoli się im pozostać na stanowiskach jeszcze przez rok. W dalszym ciągu będą wspierać Hetmana, gwarantując ochronę jego interesów i blokując na wszelkie możliwe sposoby jakiekolwiek inicjatywy zmierzające do wstrzymania śmieciowej inwestycji. Oprócz tego, dodatkowy rok pozwoli tym panom na 'złapanie oddechu' oraz ewentualne posprzątanie po sobie, na wypadek gdyby przyszło oddać władzę. Straszenie przeniesieniem śmieciowiska do Kajetan czy wstrzymaniem inwestycji jest tak samo absurdalne, jak twierdzenie, że Grzyb i Muchalski podejmując decyzję de facto zezwalającą na Hetmanowi na lokalizację w sercu Nadarzyna kompostowni o mocy przerobowej 100 tys. ton, kierowali się interesem lokalnej społeczności oraz zdrowiem i dobrem mieszkańców. Bądźmy poważni!  więcej
17-10-2013
~Zielona Kpina:
W temacie zapytania skierowanego do mnie o nowe znaki przy Pruszkowskiej - choć nie jestem drogowcem - odpowiedź jest trywialna: w okolicy zlokalizowane są firmy, sklepy mające dostawy, ludzie jeszcze budują domy i wożą materiały, wreszcie do każdego co 2 tyg. przyjeżdża śmieciarka, więc kto przy zdrowych zmysłach wprowadzi zakaz ruchu ciężarówek?   więcej
17-10-2013
~Zielona Kpina:
Daniel masz rację, cieszę się, że coraz więcej osób jest w stanie trzeźwo na to popatrzeć i nie pozwala się zmanipulować tej garstce niespełnionych pieniaczy. Myślę, nawet że można kiedyś spotkać się i wymienić spostrzeżenia i poglądy - a mam o czym opowiadać.  więcej
17-10-2013
~Do Tomek:
Popieram twe stanowisko, trzeba jak najszybciej wyrzucic szkodnikow ktorzy wspieraja siebie , Hetmana i ich pomocnikow w postaci sołtysow radnych i kolesiostwa szkodzacego wiekszosci mieszkancom gminy. Inwestowanie w hetmanie to zly znak dla mieszkancow bo przy wyrzucenou Hetmana przez nowa ekipe trzeba zaplacic za poniesione koszty w Hetmanie a to co miesiac jest wiecej i nieważne jakie koszty policzy biegły, szkodnicy musza odejsc.W Widaomosciach nadarzynskich jest lista popieraczy radnych i soltysow poza krytykami obecnej wladzy. Dbaja o mniejszosc mieszkancow gminy to od lat ta sama sitwa zmiany sa minimalne albo nieistotne, mieli bronic mieszkancow pzred zlymi decyzjami w wojta a dbaja zeby mieszkancow zniszczyc.Referendum konieczne bo klika opluwa i osmiesza wyborcow nic sobie nie robiac ze slow krytyki.Klakierzy wojta krytykuja grupe incjatywna ale to normalne przy korycie chca tkwic.Czepiaja sie PIS Ruchu Palikota i kazdego kto wspiera referendum.  więcej
17-10-2013
~Daniel:
Przecież już od dawna wiadomo o co chodzi.Cała ta grupa manipulująca opinią "Komitet Organizujący Referendum", ma na celu swoje prywatno -polityczne interesy.Wiemy co kieruję Panem Jakubowskim , Panem Karpińskim, Panem Walewskim - ich nie spełnione ambicje polityczne.Pani Bernatowicz i Pan Płuciennik to właściciele działek w pobliżu Turystycznej, wciągnęli w to Pana Zalewskiego, aby mieć odrobinę wizerunku moralnego, ale niestety, raczej dla Mieszkańców "Stety", wyszły ich plany dość szybko.. przeniesienie Hetmana do Kajetan, kandydat na Wójta etc..W sobotę jeździli po Ruścu na dwa samochody( żaden z samochodów nie miał tablic rejestracyjnych z naszego powiatu), 8 osób zbierało podpisy i srogo się zawiedli, poza garstką zmanipulowanych mieszkańców nikt im nie podpisał, jeszcze usłyszeli co nieco od mieszkańców, słów prawdy, dlaczego, nie pochwalą się publicznie tym...Nawet próbowali tak zmanipulować ludźmi , że później wymieniali się składami i po raz drugi chodzili po ulicach i znowu usłyszeli co ludzie o tym wszystkim myślą.Politycznym awanturnikom, którzy działają w imię sowich interesów -NIE.  więcej
16-10-2013
~koszt zatrudnienia biegłego:
W Częstochowie władze zapłaciły biegłemu 3500 zł za jego ekspertyzę. Na pewno nasze władze też byłoby stać na niezależnego biegłego. Ekspert Hetmana nigdy nie wyda innej opinii niż na korzyść swojego chlebodawcy. Za inną opinię nie dostałby przecież ani złotówki.   więcej
16-10-2013
~Tomek:
Referendum jest przeciw obecnym władzom i ma ono dać szansę na wymianę przynajmniej radnych, a mam nadzieję że i Wójta z zastępcą. Też część z nich poznałem oraz ich decyzje i rozczarowanie to najdelikatniejsze ze słów jakich bym użył. W ostatnich latach, a szczególnie ostatnim roku, Wójt przy braku sprzeciwu radnych zrobił po cichu bardzo wiele aby ułatwić rozwój Hetmana. Dlatego rok (a niektórzy piszą o 17 miesiącach z powodu zatwierdzania budżetu, świąt itp.) to bardzo długo. Hetman ciągle inwestuje. To trzeba powstrzymać, żeby nie narazić mieszkańców na ponoszenie rosnących kosztów ewentualnego odszkodowania. Jest też szansa, że Komisarz dotrze do dokumentów, które ułatwią naszą walkę, bo na współpracę w tym zakresie z obecnymi władzami nie można liczyć. Pojawił się ciekawy artykuł o podobnej instalacji w Częstochowie. Tam Burmistrz wystąpił o opinię biegłego. Była ona miażdżąca dla firmy śmieciowej. Liczę, że po wejściu Komisarza, na wniosek mieszkańców lub sam z siebie w trosce o dobro Gminy, wystąpi on o taką opinię. Inną ścieżką jest zmiana planu zagospodarowania (który jest niezgodny z dokumentem wyższej "instancji", czyli studium - poprawcie mnie jeżeli się mylę), którą może przeprowadzić tylko nowa Rada Gminy. Gwarancji nie ma ale to jedyne realne działania jakie możemy podejmować, poza oprotestowaniem decyzji, które chyba badane są tylko w kontekście zgodności z procedurą administracyjną. A wiemy, że Wójt prawa nie złamał tylko wykorzystał je aby pomóc Hetmanowi, a utrudnić walkę mieszkańcom. Za rok będziesz mówił, że nie stać nas na odszkodowanie, bo tyle już wybudowano. Teraz jest czas walki. Sprawa jest bardzo prosta, a Ty stawiasz się w jednej linii z Wójtem i Hetmanem. Możesz mówić, że jesteś przeciwko śmieciowiskom. Wójtowie też to mówią... Wierzę im tak samo jak Tobie.  więcej
16-10-2013
~do zielonej kpiny:
Wytłumacz mi racjonalnie taką jedną malutką rzecz.Na tej stronie wczoraj zamieszczony został taki art. o zamianie znaków przy Pruszkowskiej. Trzy miesiące temu do gminy została złożona petycja podpisana przez 1500 mieszkańców o wyeliminowanie z naszych dróg ciężkich samochodów ciężarowych. Zmiana tabliczki pozwala praktycznie bezkarnie wjeżdżać wszystkim samochodom ciężarowym jadącym do Hetmana bo oni będą mieli dokumenty że waśnie tam muszą dotrzeć. Powiedz mi dla kogo została zmieniona ta tabliczka dla mieszkańców, którzy chcieli wyeliminować ciężki ruch z naszych ulic, czy dla Hetmana. Wymijająca odpowiedź że to nie wójt wydał tylko starosta mnie nie interesuje, bo to wójt musiał jako przedstawiciel naszej gminy wnioskować o taką zmianę.   więcej
16-10-2013
~Zielona Kpina:
Referendum nie dotyczy śmieciowiska, tylko władz gminy, mijasz się z prawdą pisząc, że to jedyna opcja pozbycia się smieciowiska, nie dajesz gwarancji co zrobi nowa władza i czy coś zrobi w temacie Hetmana... Bo jak wiemy często na obietnicach wyborczych się kończy. Jeśli tak ma być - jestem przeciw, za rok będą wybory. Jeśli jest gwarantowana ścieżka, że nowa władza zamknie Hetmana u nas, to chętnie zmienie zdanie. Natomiast nie ufam obietnicom bez pokrycia tym bardziej od osób, które miałem okazję poznać i byłem mocno rozczarowany...  więcej
16-10-2013
~Tomek:
A mi po lekturze Twoich wcześniejszych wpisów coś mówi, że jesteś kolejną odsłoną naszych przeciwników, którzy merytoryczną dyskusję już dawno przegrali i teraz ich taktyka to tworzenie podziałów, wciskanie mieszkańcom kłamstw o tym, że to kolejna pisowska awantura aby wykorzystać niechęć do PiS-u. To akurat już słyszeliśmy. Są sprawy ważne i ważniejsze. Walka z sortowniami na Turystycznej to walka o przetrwanie Nadarzyna takiego jaki znamy. Zdecyduj - albo jesteś po stronie referendum, które jest na razie jedyną realną opcją pozbycia się śmieciowisk albo je oczerniasz.  więcej
16-10-2013
~Zielona Kpina:
Wszystko ładnie i pięknie, tylko czy oni aby walczą o wspólny interes gminy? Coś mi mówi, że jednak o swój prywatny interesik
16-10-2013
~Tomek:
do Zielonej Kpiny - obelżywych słów nie użyłeś. Użyłeś za to obraźliwych słów - "najgorsi zabrali się za referendum", "zadymiarze won do Zamościa" itp. Ja nie miałbym tyle skrupułów, co Gregor i nazwałbym Cię o wiele dosadniej. Znam kilka osób z grona podpisanych pod referendum i obecne władze nie dorastają im do pięt pod względem uczciwości, prawdomówności i troski o naszą Gminę. I dla wyjaśnienia - jestem przeciwnikiem PiS-u ale na szczeblu lokalnym nie ma gorszych od naszych obecnych PSL-owskich włodarzy, którzy fundują nam degradację miejscowości. To są fakty i działania, z którymi trzeba walczyć wspólnie, choćby pod szyldem PiS-u (choć wolałbym Twój Ruch). Ty wolisz wracać do wojny polsko-polskiej, która do niczego nie prowadzi. Jeżeli faktycznie zależy Ci na pozbyciu się śmieciowiska, to przede wszystkim zmień nick, a później wypowiadaj się konstruktywnie, nie obrażając ludzi, którzy odważyli się pod swoim nazwiskiem walczyć o interesy mieszkańców Gminy.  więcej
16-10-2013
~gregor do mieszkaniec:
Nie zgadzam się z Pani/a konkluzją. Nasze nadarzyńskie referendum nie jest inicjatywą partyjną, ale społeczną. Fakt, że znajduje ona bardzo szerokie poparcie (także przedstawicieli stowarzyszeń i partii politycznych) świadczy o tym, że chodzi nam wszystkim o odwołanie ludzi, którzy sprzeniewierzyli się swojej przysiędze działania na rzecz i w interesie społeczności lokalnej. Inicjatorzy referendum, bez względu na to, czy akceptujemy ich poglądy czy nie, wykazali się odwagą cywilną firmując wniosek o przeprowadzenie referendum swoim nazwiskiem. Nie dajmy się zniechęcić do wzięcia w nim udziału, ani nie pozwólmy się podzielić. Chodzi w tej chwili o odwołanie wójta i radnych i każdy, kto zechce nam w tym pomóc powinien być traktowany jako nasz naturalny sprzymierzeniec. Czas skończyć z patologią, która ma miejsce w naszej Gminie. Odsuńmy ludzi, którzy nie reprezentują nas, nie działają w naszym interesie, ani nie liczą się z naszym zdaniem.   więcej
16-10-2013
~Zielona Kpina:
A i żebym nie był źle zrozumiany - też mi się śmieciowisko nie podoba i chciałbym, żeby go nie było. Ale uważam, że "pewna grupa zadymiarzy" chce na jednym wózku wstawić się do Urzędu Gminy, a na to nie pozwolę, bo nie uważam ich ani za społeczników, ani za ludzi nadających się do sprawowania władzy.  więcej
16-10-2013
~Zielona Kpina:
Gregor - użyłeś wobec mnie zwrotu "kajacki język", a jak przeczytasz moją wypowiedź nie znajdziesz żadnego obelżywego słowa, czego nie można powiedzieć o rozmówcach, którzy wnet mnie zaatakowali w charakterystyczny dla pewnej grupy ludzi sposób. Taki właśnie sposób rozmowy mają zwolennicy referendum (jak zauważyłem): gdy brakuje argumentów i prawda w oczy kole - to zakrzyczeć, naubliżać i dobra nasza. Prawdą jest, że w Nadarzynie i miejscowościach przyległych mieszka dużo inteligentnych ludzi, którzy wyprowadzili się z wielkiego miasta dla chwili spokoju i nie pozwolą na terror kilku krzykaczy, którym marzy się kariera polityczna! Takie zagrywki wiejskich cwaniaczków są dobre, ale tam, skąd przybyli! Tutaj w dużym mieście - niech spróbują zachować się raczej jak na Warszawiaka przystało. A jak nie - to lepiej, żeby nie przynosili nam wstydu.  więcej
16-10-2013
~Mieszkaniec:
Święte słowa Zielona kpina i Gregor - macie rację - to nie może być walka polityczna, tylko społeczna. Inicjatywa wiele traci na tym, że zajmują się nią nieodpowiedni ludzie, którzy raczej nia mają społecznego poparcia... a wtedy każdy, nawet najbardziej szczytny cel spali na panewce  więcej
16-10-2013
~Wojtek:
Tak się zastanawiam czemu nadarzyn.tv nie informuje o dniach otwartych w Hetmanie. To informacja niezgodna z linią programową?
16-10-2013
~do zielonego kpiarza:
Jak zabierasz głos w sprawie referendum w Warszawie to pilicz sobie: wszystkie jednostki samorządowe i podległe im placówki. Ile osób jest tam zatrudnionych oraz ich rodziny. Oni nie mogli pójść zagłosować z obawy o utratę pracy. Przecież sam Premier i Prezydent w sposób zawoalowany im to zasugerował. Iść na grzyby a nie na głosowanie. To jest właśnie nasza wspaniała demokracja.  więcej
16-10-2013
~do zielonego kpiarza:
Zielony to ty jesteś i niewiadomą czy masz choć źdzbło rozumu. Jak cię nic nie obchodzi to po co piszesz takie bzdury. Nie segreguj szufladkowo ludzi. Pewnie nie wiesz, że z uczciwych i dobrych ludzi jak nie ma się innych argumentów to robi się z nich głupców bo jest to wygodne.  więcej
16-10-2013
~gregor do zielona kpina:
Przy wszystkich zastrzeżeniach do Pani/a poglądów oraz knajackiego języka, z jednym zasadniczym wnioskiem, który płynie z Pani/a wypowiedzi trzeba się zgodzić. W naszej Gminie wójtem powinien być człowiek, która nie jest członkiem żadnej partii politycznej. Przykład obecnego wójta, wieloletniego działacza ZSL/PSL, swoimi korzeniami tkwiącego głęboko w starym systemie, dobitnie dowodzi, że upartyjnienie szczebla samorządowego prowadzi do patologii i wynaturzeń. Referendum nie jest inicjatywą partyjną a społeczną, której celem jest odwołanie wójta i radnych, ponieważ ich działalność jest działalnością szkodliwą dla lokalnej społeczności.  więcej
16-10-2013
~do zielonego kpiarza:
więcej luzu, zamiast leczenia żółcią swoich frustracji i opowiadania bajek, proponuje zapisać się do specjalisty, mamy w ośrodku dobrych lekarzy, napewno coś przepiszą .... na nogi, bo na głowe już widać za póżno.
16-10-2013
~Paweł:
do zielona kpina czy według ciebie normalni ludzie to ci co popierają wójta. Czy mógłbyś napisać co rozpowiada i kto bo z twoich wypowiedzi widzę , że bijesz tylko pianę poproszę o jakieś konkrety to wtedy zobaczę czy jesteś mądrym człowiekiem po po odzywkach typu " won do Źamościa " to świadczy o twoiej nietolerancji a to cecha głupców. PS. A kto ma przeprowadzić to referendum PSL, PO bo mi się wydaje ,że to inicjatywa społeczna a o partiach rozmawiajcie przed wyborami bo ja politykom z żadnej strony nie ufam.  więcej
16-10-2013
~Zielona Kpina:
Cel jest szczytny, wiadomo, ale - nie z tymi ludźmi! Referendum w Warszawie nie przeszło, bo skompromitowani ludzie do niego nawoływali, PIS nie ma poparcia wśród normalnych ludzi, a tacy także mieszkają w Nadarzynie, gdzie chyba najgorsi zabrali się za nawoływanie do referendum, oszukując przy tym niemiłosiernie, a jeden z nich już rozpowiada, co zrobi jak dojdzie do władzy, ale nie dojdzie. PIS nie będzie rządził w tym mieście, zadymiarze won do Zamościa, daj nam człowieku spokój! Nie chcemy twoich spotkań z byłymi ministrami, prezesa Kaczyńskiego też nam nie zapraszaj, prawda Smoleńska także nas nie interesuje. Te twoje dzialania maja jedynie na celu wypromowanie cię. Chcesz, aby taki "spolecznik" byl znany, majac nadzieje na tych kilka glosow poparcia na radnego i ładną pensyjkę, ale nic z tego. Nadarzyn, czy śmieci cie nie interesuje, masz inny cel - rozwalić władzę i podporządkować PIS - owi  więcej
15-10-2013
~As:
A stary Zajazd Nadarzyński ??? Jeśli ktoś z nas miał by taką ruderę i bajzel na swoim podwórku to kolegium na bank . A tu tyle lat taka wizytówka Nadarzyna straszy podróżnych i jest OK.
15-10-2013
~gdzie jest gospodarz:
Kupione od gminy budynki po GS i dawny urząd nie mają gospodarza. Widać gołym okiem jak wszystko porastają chaszcze, nikt nie dba o przyległy teren i nie uprząta. Gdzie to nasza straż wiejska dbająca o porządek? Dlaczego nie reaguje? Przecież to centrum Nadarzyna. Wizytówka wątpliwej jakości. Czy tak to miało wyglądać?   więcej
15-10-2013
~Janusz nie G.:
do Helmut Witam, Poradzę Panu, aby nie zabierać głosu publicznie na takim poziomie. I dodam, aby nie mierzyć wszystkich ludzi tę samą miarą. Niegospodarność wójta Grzyba jest udowodniona przez raporty NIK oraz dowody na wyjazdy integracyjne, etc. Ale poza tym dochodzi coś jeszcze - brak szacunku wobec mieszkańców gminy, a dalej brak dialogu. Owszem jest w gminie infrastruktura, ale nie realizuje się jej tylko za pieniądze z budżetu gminy ! Wiem, bo sam składałem się na budowę dróg i plany. A gmina dopłaciła tylko część, za to przypisuje sobie całość sukcesów ! I kolejne sprawy, kto wydaje tak dużo pieniędzy na budynek urzędu gminy, kto sprzedaje działki gminne w nie do końca jawny sposób po niższej wartości ? To nie jest dalej akceptowalne ! Proszę się zwrócić do urzędu gminy o rozstrzygnięcia przetargów na sprzedaż działek gminnych w ostatnich 5 latach. To powinny być dokumenty jawne. Jak ja Pan pokaże, to możemy dalej dyskutować.   więcej
15-10-2013
~ty helmut ckemie:
Naucz się pisać poprawnie, prawdziwy z ciebie hhheeelllmmmuuuttt !!!!
15-10-2013
~do Helmunt:
Jak by nasi dziadkowie tak do sprawy podchodzili to by Polskę oddali bez walki, a oficerów w Katyniu by nadal niemcy zabili. Może ty lubisz w tyłek całować to twoja sprawa ale nie wymagaj tego od innych. Pozdrawiam miejscowy patryiota.
15-10-2013
~Helmunt:
A wiecie co ja wam wszystkim napisze . Nie jedna gmina chciała by mieć tak jak nasza . Jeżeli chodzi o wójta po co pieprzyć jakieś głupoty i mówić oszczerstwa na jego osobe , bo dowodów na jego przekręty jak nie było tak nie ma i nie będzie mniejsza z tym , stara się dla każdej z wsi robi sporo ,a to że się dorobił bardzo dobrze każdy z nas by lody kręcił jak mógł i możecie myśleć sobie czytając to gdzie ja nigdy bym tak nie zrobił . Na pewno nie ja . Ale wiem że jest wiele lisów którzy tylko czekają na potknięcie zwierzyny żeby tylko ją dopaść i zjeść . Ja mam takie ładne hasło na następne referendum o ile będzie {Pocałujta w dupe Wójta } Tyle w temacie .  więcej
15-10-2013
~Paweł:
Około 10 tys. zł za referendum w sprawie odwołania wójta zapłaciła gmina Rejowiec (woj. lubelskie). Gmina Przywidz z Pomorza na podobne referendum wydała ok. 8 tys. zł, a gmina Filipów z województwa podlaskiego - 5,3 tys. zł.
15-10-2013
~gregor:
Mieszkańcy protestują, proszą o pomoc, apelują o podjęcie leżących w gestii Gminy działań, a wójt i radni mają to wszystko w nosie. Zamiast tego stają po stronie firmy śmieciowej, robią wiele, aby zapewnić Hetmanowi możliwość dokończenie inwestycji. Tak jak ZSL, jako 'przystawka' PZPR, przez lata niszczył Polskę i Polaków, tak teraz pan wójt i jego 'przystawka' w osobie zastępcy, niszczą Nadarzyn i jego mieszkańców. Czy grupka ZSL/PSL-owskich działaczy partyjnych, kierując się własnymi szemranymi interesami, może niszczyć nam życie? Przecież dopuszczenie do działalności firm śmieciowych w centrum Nadarzyna spowoduje nieodwracalną degradację Gminy, zamieniając ją w kompostownię i kloakę Warszawy.   więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU