21 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Tomasza, Piotra, Tomisława

~Stevenacems
01:32 21-12-2024
Thanks for designing such helpful & enjoyable web space. I really look ahead... więcej »
~Raymondheath
04:24 19-12-2024
Eye Movement Desensitization and Reprocessing Therapy: Clarifying Common... więcej »
~Eric
06:25 18-12-2024
Hello Nadarzyn Owner,My name’s Eric and I just found your site Nadarzyn... więcej »

Biedronka w Nadarzynie - otwarcie 15 grudnia 2012r.

Komentarzy (76)
14-11-2012

15 grudnia 2012r. zaplanowane jest otwarcie na terenie Gminy Nadarzyn, dyskontu Biedronka, której właścicielem jest grupa kapitałowa Jeronimo Martins z Portugalii.

Fot.:nadarzyn.tv

Trwają już prace wykończeniowe, a sklep mieścić się będzie w hali A Centrum Handlowego Maximus. Biedronka swoje główne wejście będzie miała od zewnątrz tuż na przeciwko McDonalda.
Również wjazd, tak jak w przypadku stacji benzynowej i McDonalda, odbywać się będzie poprzez bramki wjazdowe do Centrum Handlowego Maximus.

Z powodu poszerzenia oferty, głównie dla detalistów, od 1 grudnia, Centrum Handlowe będzie otwarte do godziny 20.00.
Jak powiedziała pani Dorota Biała, Marketing Manager Sybil Maximus Sp. z o.o., Obecnie w centrum znajduje się 700 butików polskich i zagranicznych producentów, które przyciągają coraz więcej klientów detalicznych. Wydłużając godziny otwarcia naszego centrum, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom właśnie tej grupy. Teraz na modne zakupy będzie można wybrać się także po pracy.

Komentarze:
03-01-2013
~olo:
w ich jednej spółce już jest upadłość ogłoszona, tylko że oni mają kilka spółek i najczęściej jest tak ogłasza się upadłość spółki która ma płacić a nie tej której się płaci
03-01-2013
~max:
biedronki nie będzie gdyż zarząd maximusa nie ma kasy na opłacenie firmy wykonującej prace dla sklepu biedronki . Łatwo to sprawdzić w krajowym rejestrze dłużników . Lada moment jak centrum handlowe maximus ogłosi upadłość . pozdrawiam
02-01-2013
~Setek:
A może jednej będzie Lidl? Chodzą słuchy, że ma być na terenie byłego UG i GS. Ktoś coś wie ?
02-01-2013
~wiosenka:
Czy ktoś wie co z tą biedronką? Wygląda na to że się wycofują...
20-12-2012
~coś wiedzący:
z tego co się słyszy to chodzi jak zwykle o kasę. Wykonawca zszedł z budowy bo podobno Maximus nie płaci, poza tym, tam albo bank trzyma nad czymś łapę albo komornik, więc coś i biedronka nie wie w sumie komu będzie płaciła, bankowi, komornikowi, czy Maximusowi. PS. Do Wacka - nie uogólniaj, jeżeli ktoś opuścił lekcję biologi i myli geny z hormonami, to nie znaczy że wszyscy są ciemni na wsi, bo mnie denerwują tacy miastowi co to jeszcze słomy z butów nie wyjęli a już się wywyższają.  więcej
20-12-2012
~wacek:
No i co z tą Biedronką ? Chyba coś się nie powiodło bo nadal zamknięte. P.S. A swoją drogą to lud u nas we wsi ciemny. Jak czytam twerdzenie, że GMO z hormony to rączki opadają do ziemi.
30-11-2012
~ahs:
jak by otworzyli to blisko na zakupy bylo a tak to lipaaaaaaaaa
30-11-2012
~a:
w tym roku napewno nie otwoza
26-11-2012
~szymon:
nie tak szybko sie otworzy bo maximus nie placi pieniedzy wykonawcom biedronki i budowa staneła
24-11-2012
~bimber:
Czy na otwarciu biedronki pojawi się wójt grzyb i jego zastępca muchalski.
24-11-2012
~iutiu:
do anqome: Bo kuwa mieli za wysokie ceny. Kuwa!
24-11-2012
~anqome:
a jak skomentujecie powstanie warusa w nadarzynie?
22-11-2012
~jjj:
http://www.alert-box.org/petycja/rozporzadzenie-zakazujace-gmo/ czytajcie i podpisujcie
22-11-2012
~pola:
GMO jest bardzo szkodliwe dla kobiet w ciąży i dzieci i właśnie dla tego jest zakazane na zachodzie, bo krótko mówiąc są to hormony ,a chyba wszyscy wiedzą jak one działają i dlaczego ich nadmiar jest szkodliwy
21-11-2012
~smakosz:
A niech będzie to żarcie trujące. A co tam. Ważne, że tanio!
21-11-2012
~specjalista:
A jakie sieci rozprowadzają produkty z GMO.Pewnie te najtańsze no bo co robi tak małą cenę.Może to celowe trucie polaków.Wiele krajów nie pozwoliło na GMO a nas pewnie trują te najtańsze sieci.
21-11-2012
~malarz:
Dlaczego tylko sklepikarze nadarzyńscy mają się przebranżowić? Jeśli to takie proste, to może nasz wójt zacznie to przebranżawianie od siebie i od swoich najbliższych pomocników? Czekam na to jak pustynia na deszcz:)
20-11-2012
~jjj:
"Koalicja rządząca przegłosowała 9 listopada 2012 r. w ustawę dopuszczającą obrót żywnością GMO w Polsce. Mimo tego, iż zdecydowana większość społeczeństwa uważa tą żywność za szkodliwą dla zdrowia. Mało tego ustawa nie narzuca obowiązku znakowania żywności GMO. Nie będziemy wiedzieć, czy kupowana żywność jest GMO, czy też nie. Wiele krajów Unii Europejskiej (m.in. Francja, Austria, Węgry, Włochy, Luksemburg, Grecja, Niemcy, Bułgaria) oraz Szwajcaria zabroniło, na podstawie odpowiedniego uzasadnienia, upraw roślin genetycznie zmodyfikowanych. Jedno jest pewne, raz dopuszczona uprawa żywności GMO w Polsce, będzie nieodwracalna ze względu na skażenia transgeniczne pomiędzy roślinami GMO, a ekologicznymi. Nie da rady zakazać pszczołom zapylania między sąsiadującymi polami GMO i EKO, w efekcie rolnicy uprawiający żywność EKO, stracą certyfikaty i będą zmuszeni do upraw GMO. Co ciekawe ustawa jakże ważna dla wszystkich Polaków przeszła w sejmie, praktycznie bez specjalnego rozgłosu w mediach. Jeżeli zależy Ci na tym co jesz Ty i Twoje dzieci - udostępnij tą informację dalej"  więcej
20-11-2012
~pytalski:
Jakie mądre słowo[korupcjogenne].A CO NA TO SŁOWO ODPOWIE WŁADZA W GMINIE.
18-11-2012
~Oceniacz:
BEZ PRZESADY! To, że w Maximusie otwiera się Biedronka nie oznacza automatycznie bankructwa wszystkich małych sklepików w całej gminie. Jeśli ktoś mieszka blisko rynku w Nadarzynie i nie ma samochodu to nie sądzę, żeby robił sobie wycieczkę 4 km w jedną stronę do Maximusa i wracał z siatami zakupów. Jeśli ktoś ma samochód to i tak pewnie dziś jeździ na zakupy do dyskontów w Pruszkowie lub do sklepu wielkopowierzchniowego w Jankach lub robi zakupy będąc w Warszawie. Jeśli Biedrona powstałaby blisko rynku to jeszcze bym zrozumiał tą histerię sklepikarzy z rynku. Poza tym mi osobiście z różnych względów nie odpowiada Biedronka wogóle. Czy powstanie 1 km od mojego domu czy 5 km to nie ma to dla mnie znaczenie. I tak tam nie będę robił zakupów i już. Natomiast niepokojąca byłaby sytuacja, jakby władze Nadarzyna blokowały konkurencję i broniły interesu kilkunastu sklepikarzy z gminy bo to by było bardzo podejrzane i korupcjogenne i również spotkałoby się z krytyką mieszkańców. Żyjemy w realiach gospodarki wolnorynkowej i każdy z nas powinien mieć swobody wybór gdzie ma wydawać swoje ciężko zarobione pieniądze.   więcej
17-11-2012
~bocian:
Zmienić to za delikatnie powiedziane. Trzeba ich przepędzić. Pan Zalewski to Nadarzyniak i człowiek z zasadami - popieram go na wójta Nadarzyna.
17-11-2012
~okey:
Władzę trzeba zmienić.Pan Ryszard Zalewski jest dobrym kandydatem na wójta gminy Nadarzyn.
17-11-2012
~miki:
do nadarzyniakachłopie ja cię popieram a 100% wójt i reszta w swej głupocie i krótkowzroczności nie mają sobie równych.i mam szczerą nadzieję że może w końcu się coś w tej pseudogminie zmieni na lepsze (czytaj władza),to nie zmienia faktu że próba ratowania mini handlu przez zakaz otwarcia biedronki w maximusie jest jak próba zatrzymaia pociągu strzałem z wiatrówki.markety są w całej okolicy i każdy kto w nich robi zakupy ,w tym ,ja ,może do nich podjechać .oczywiście robię też zakupy w okolicznych sklepikach i wiem że są takie które są niezłe i podupadają ze względu na otaczającą je sieć np.biedronek ,ale są i takie których właściciele rąbią marżę na towarze wyższą niż reszta a sami jadą do stonki. można o tym debatować długo i namiętnie ,za stan malego handlu odpowiada pseudowładza gminy a nie dyskont któremu zależy tylko na kasie i nie ma nic dziwnego że wykorzystuje każdą okazję aby zarobić. mam nadzieję że wyjaśniłem iż nie jestem przeciwny ani kupcom ani stonce ,gdyż uważam że mogą dalej współistnieć.co do władz gminy to szkoda klawiatury aby o niej pisać.   więcej
17-11-2012
~sklepik:
Najlepiej zły kupiec nadarzyński w podatkach
16-11-2012
~mucha:
Za to chlanie i żarcie musi ktoś przecież zapłacić?
16-11-2012
~nadarzynianka:
Najlepiej i najprościej uczestniczyć w otwarciu dużych sklepów,nażreć się i nachlać za darmo.
16-11-2012
~nadarzyniak V:
do miki. Poziom twojej wiedzy na temat organizacji, handlu, kosztów działalności, struktury produkcji towarów, własności marek produktów i wielkich korporacji przemysłowych i finansowych jest miniaturowy w porównaniu z twoją fantazją i ideowością wypowiedzi. Wielkie przedsiębiorstwa produkujące samochody czy odzież zawsze były w rękach państwa a później przeszły do wielkich korporacji, lub zostały rozkradzione w wyniku tzw. polityki przekształceń własnościowych i kolejnych reform. To o czym mówimy to drobny handel i drobna produkcja, która jeśli ie została zaduszona jeszcze przez głupotę urzędników to z ich pomocą zostanie zniszczona przez wielkie sieci handlowe. Spójrz zdroworozsądkowo na otaczający cię świat i zmieniaj to na co masz wpływ. Tak się składa, że na obecność sieci handlowych w Nadarzynie mają wpływ urzędnicy i radni. Ale oni nic nie robią, żeby powstrzymać te sieci a wręcz im pomagają np. podczas uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Powiedz miki po co pozwalać na tworzenie większych sklepów w Nadarzynie niż 200 m.kw. skoro lidle i biedronki już i tak są w okolicy a ludzie spokojnie sobie do nich dojada na większe zakupy? Ano robi się to po to, żeby taki duży sklep wykończył 20 małych sklepików w Nadarzynie, które żyją głównie z tego co mieszkańcy tylko w nich dokupią w tygodniu. Zadaj sobie lepiej pytanie czy Władze Gminy Nadarzyn w tym wielce i wszechstronnie wyedukowany wójt, zastępca i sekretarz zrobili cokolwiek, żeby pobudzić małą przedsiębiorczość w tej gminie? Nic nie zrobili przez te wszystkie lata, nic. Zadaj sobie pytanie czy były jakieś szkolenia z wypełniania wniosków o wnioski do unii o dotacje na uruchomienie małych i średnich firm? Zadaj sobie pytanie jak wygląda przekształcanie terenów pod produkcję i usługi w tej gminie. Nasze mądre i wszechwiedzące władze w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego sztywno prowadzą kur i wyznaczają działki inwestycyjne pod taką działalność na działkach nie mniejszych niż 3 tysiące m.kw. To powiedz kogo stać na założenie własnej firmy jak musi najpierw wydać majątek na tak dużą działkę? Taka władza samorządowa jak obecnie to porażka, wielka porażka. Zajmują się tylko zwykłym zarządzaniem pieniędzmi, które i tak do nich spływają w formie podatków a jak coś zrobią większego z "musu" to zaraz się chwalą, że to bóg wie co. Bazują na niewiedzy i naiwności swoich wyborców.  więcej
16-11-2012
~dociekliwy:
Czy ta władza jak stonka obsiadła nas wiele lat temu i się pasie na nas bezlitośnie?
16-11-2012
~miki:
co wam stonka przeszkadza ? jak wam tak szkoda pieniędzy z podatków które wypływają za granicę to porównajcie je do tych które wypływają z urzędów lewą stroną .jak już pisałem wcześniej kupcy nadarzyńscy to wielcy patrioci którzy kupują tylko polskie artykuły ze znaczkiem eko, jeżdżą polskimi środkami lokomocji ,ubierają się w polską markową odzież (min 95% bawełny a nie chińskie ciury z maximusa ) czy tak NIKT WAM NIE KARZE SKLEPÓW PROWADZIĆ .jak by zamiast stonki dziesięć osób z polski rodem chciało otworzyć sklepy w nadarzynie i sprzedawać w nich polskie porządne produkty to co byście na to powiedzieli ?  więcej
16-11-2012
~praktyk:
Po co te dyskusje i kłótnie.Trzeba zmienić władzę w gminie.Bez tego nic nie zdziałamy.
16-11-2012
~kupiec:
do klienta. Jestem w Tarczynie przynajmniej raz w tygodniu a z kilkoma sklepikarzami spotykam się trzy razy w tygodniu. To co mówisz o dobrze pojętej i zgodnej konkurencji to kłamstwo. Taka sielanka była tam dopóki nie pojawił się market sieć. Teraz ci sklepikarze mają poważne problemy i zarabiają jedynie na pokrycie kosztów. Zapamiętaj kimkolwiek jesteś kliencie: sklepy sieciowe tworzą nieuczciwą konkurencję. Wstawianie sklepów sieciowych do Nadarzyna to początek końca drobnego handlu nie tylko w rynku, ale i na obrzeżach. Niektórzy zyskają na likwidacji tych małych sklepików. Zyskają ci, którzy boją się, że w tych sklepach ludzie mogą usłyszeć krytyczne opinie o samorządowcach. Teraz jedynym źródłem informacji i opinii o samorządowcach nadarzyńskich będą "Wiadomości Nadarzyńskie". Tam spotkasz tylko dobre opinie niezależnie od tego jak naprawdę jest.  więcej
16-11-2012
~Starszy:
Tak tak kłóćmy się tak dalej, robiąc to Polskie piekiełko zawiści, nienawiści i kto mądrzejszy. Już teraz mamy efekty lekceważenia polskiego handlu i przedsiębiorstw ,którego z resztą już prawie nie ma, nie popierajmy się wzajemnie, to będziemy mieli efekty jeszcze gorsze niż teraz w których młodzi muszą wyjeżdzać za chlebem za granice. Wszyscy są patriotami jak telewizja przyjedzie a już w życiu to patriotyzm wszyscy mają w głębokim poważaniu. Powiedzcie mi dlaczego Anglicy grają w strojach Umbro, w których gra jeszcze tylko 6 drużyn na świecie, dlaczego Anglicy nie dadzą złego słowa powiedzieć o Land Roverze, czy też nie dawali o Rolls-Royce dopóki był ich, dlaczego Niemcy nie kupią nic chińskiego (nie mylić z wyprodukowanym w Chinach). To są tylko przykłady bo ciężko w Polsce popierać coś co tylko z nazwy jest polskie, ale chodzi o sam fakt że coś co oni popierają utrzymuje się u nich na rynku ale także staje się towarem luksusowym i marzeniem innych konsumentów na świecie. A u nas już od dołu się wszystko niszczy zakładając że będzie złe nie dobre albo sąsiad na tym za dużo zarobi  więcej
16-11-2012
~klient:
Kupcy z rynku zapraszam do Tarczyna.Sklep przy sklepie, dyskont, market ale potrafia cenami przyciągnąc klientów. Tez płacą podatki, maja nie zawsze lubianych radnych..... ale wiedzą co to konkurencja
16-11-2012
~Księgowy:
MądrzejszyodPoli powiedz mi czy ty o tym VACie to z autopsji wiesz prowadzisz jakąś firmę czy na studiach wam tak powiedzieli bo z tego co ja wiem to niemożliwe to jest wywinąć hełm na lewą stronę a z podatkami i w dodatku gdy się prowadzi tak wielką firmę z tyloma oddziałami w Polsce i buduje następne to można robić cuda niewidy czyli był podatek i go nima  więcej
16-11-2012
~MądrzejszyodPoli:
znowu cytuje: "do bronek nie klepie głupot Vat jest podatkiem ale market kupuje dany towar- wtedy ten vat sobie odpisuje ,robi inwestycje to wtedy ma eldorado bo wszystko co kupuje odlicza sobie vat " ---- wow ale Pola błysnęła wiedzą szkoda, że znowu nie do końca rozumie o czym pisze... sprzedaje się chyba drożej niż zaopatruje w towar więc chyba tu powstaje różnica od której trzeba odprowadzić VAT zgadza się???????? Skoro to taki wspaniały biznes to czemu Pola nie otwierasz sklepu? Będziesz wszystko wrzucać w koszta a jak Ci zostanie jakiś podatek do zapłacenia to sobie wtedy coś nowego pobudujesz i wyjdziesz na swoje, przecież to takie proste wg. ciebie.... Jeszcze raz powtórze: gówno wiesz to się nie odzywaj w ogóle - aczkolwiek jak człowiek jest upartym betonem który zawsze uważa, że ma rację to do niego i tak to nie dotrze.....  więcej
16-11-2012
~Stasia:
Tola, Pola, mmm - zdecyduj się w końcu pod jakim nickiem chcesz pisać? I tak wiem jak masz naprawdę na imię i nie musisz podszywać się pod kobietę i nabijać komentarzy...
16-11-2012
~mmm:
właśnie kupiec to niech sobie poczytają co ich czeka jak upadnie rodzimy handel gdzie im przyjdzie pracować a niech szczególnie czyta to Bronek http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/bialystok/to-byl-oboz-pracy-musieli-obrac-minimum-po-200-kil,1,5306424,region-wiadomosc.html  więcej
16-11-2012
~kupiec:
Najgorzej w tym kraju traktowany jest rodziny przedsiębiorca. Czy to handlowiec, czy to producent. Ponosi największe obciążenia finansowe i jest najbardziej nękany przez wszelkie możliwe służby państwowe/ sanepid skarbówkę,urząd celny, pip / W najlepszej sytuacji sa przedsiębiorcy i spółki zagraniczne, bo te z niewiadomych powodów są zwolnione z wielu opłat a sprawy kontroli załatwiają odpowiednie kancelarie prawnicze. W najlepszej sytuacji w tym kraju są ci, którzy nic nie produkują i nie powiększają dochodu narodowego czyli urzędnicy. Według badań to sektor urzędniczy generuje najwięcej nowych miejsc pracy. Za te miejsca pracy płacimy wszyscy w naszych podatkach, opłatach za energię elektryczną itd. Polecam te przemyślenia wszystkim mądralom krytykujących małe sklepy, małych rodzimych usługodawców. Największe spustoszenia tworzą właśnie urzędnicy. Ludzie, którzy nie mają kwalifikacji do wykonywania swojej pracy i nie ponoszą żadnej, powtarzam żadnej odpowiedzialności za swoją pracę. Mam tu na myśli tworzenie głupich przepisów i bezduszne ich egzekwowanie. Urzędnicy i samorządowcy nadarzyńscy nie są tu wyjątkiem. Największa krytyka kupców nadarzyńskich wypływa właśnie z tego środowiska. Jest to smutne, niesprawiedliwe i przytłaczające.  więcej
16-11-2012
~lola:
do bronek załóż własny interes sklep itp u nas zatrudniaj mieszkańców płać po kilka tysiaka i miej niższe ceny niż w marketach CO TY NA TO ????
16-11-2012
~tola:
ja tez kupuje u rodzimych kupców u jednego chleb i mleko u drugiego bo taniej ma masło i mąkę a u trzeciego cukier i wodę ,rozgraniczyć to można, można by tu polemizować wiele ale i kupcy mogliby troszeczkę z cen zejść bo lepiej sprzedać więcej towaru taniej i zdobyć klienta aby go utrzymać ,a co potem wiadomo dyskont niech spada na szczaw ale i kupujący też powinni trochę pomyśleć gdzie idą ich podatki czy wracają w inwestycjach krajowych ,czy wypływają za granice i POLSKA ubożeje ,czy nie zrobi u nas się niedługo 2 GRECJA   więcej
16-11-2012
~mm:
do bronka a czy wiesz ,że zagraniczny handlowiec otwierając u nas taki market jest ZWOLNIONY na KILKA lat z opłat ??????gdy kończy mu się karencja to zmieniają nazwę prezes jest zastępcą a zastępcą dyrektorem i znowu maja kolejne kilka lat nie płacenia podatków ,poczytaj w necie troszkę a nie potem ganisz innych ludzi dlaczego teraz jest w Jankach real anie geant jak kiedyś???mmmm  więcej
16-11-2012
~pola:
do bronek nie klepie głupot Vat jest podatkiem ale market kupuje dany towar- wtedy ten vat sobie odpisuje ,robi inwestycje to wtedy ma eldorado bo wszystko co kupuje odlicza sobie vat (wszystkie straty w to wliczają, księgowi już nad tym dobrze siedzą ,żeby na koniec roku wyszła strata .W ubiegłym roku w serwisie gospodarczym czytałam jakie straty osiągnęły markety POLSCE i o dziwo dalej u nas inwestują mimo strat dlaczego...???)czyli de fakto go nie płaci !! każdy zakup czy inwestycja to kolejne odpisy vat mi chodzi o PODATEK DOCHODOWY !!!!!!od zysku a jak już wspomniałam w necie czytałam obszerny o nich art.i z podatkami uciekli ze swego kraju do HOLANDII bo tam są jeszcze mniejsze podatki niż w ich rodzimym kraju a u nas co płacą ??ktoś tu tez dał lin jak biedronka oszukuje dostawców i pracowników i ty to popierasz ???ja nie bronie kupców z Nadarzyna tylko wo gule POLSKI HANDEL rodzimych producentów i małych sklepikarzy (którzy nie maja takich odpisów jak supermarkety w POLSCE)bo jakby tak policzył procentowo ile POLAK zapłaci podatków a ile % market to dopiero byś zdębiał kto płaci % więcej kto ma więcej odliczeń .....poczytaj trochę fachowych pism z gospodarki naszego kraju .Ja kupuje w Nadarzynie w tym sklepie który ma dany produkt dobry i wiem ,że vat i podatek dochodowy zapłacą w POLSCE   więcej
16-11-2012
~doKtosia:
Rozejrzyj się wkoło, wszędzie tak jest a Tyś się uczepił marketów akurat.
16-11-2012
~ktoś:
Zniechęcamy bo do dla dobra Polski a nie tylko kupców nadarzyńskich. Jak widzicie te wszystkie supermarkety za nadgodziny dla pracowników też powinny płacić a od tego ZUS i podatki i co też nie płacą i mają wszystko w d... to i z Vatem też sobie poradzą. Sie fiziologom nie śniło jak sobie można poradzić z podatkami, a już co to od nich czosnkiem zalatuje są mistrzami nad mistrzami w takich sprawa i nie daj Boże powiedzieć o nich złego słowa   więcej
16-11-2012
~sklepik:
Ciekawe czy na otwarciu Biedronki będą Grzyb z Muchalskim. Bo prawdopodobnie, jak doniosły wiewiórki, na imprezie okolicznościowej w związku z otwarciem Warusa byli i bawili się dobrze a nawet świetnie.Ciekawe czy wśród wznoszonych toastów były takie....ŻEBY SZLAK TRAFIŁ KUPCÓW NADARZYŃSKICH ...,a może tylko takie.  więcej
16-11-2012
~Bronek cd:
Dziwie się jeszcze, że wybuchła tutaj dyskusja na temat "jakie kanały powinno się oglądać? TVP czy komercyjne?". Każdy robi to co chce a jak ktoś mnie uważa za idiotę bo wolę robić tańsze zakupy w lidlu czy biedronce to sam jest chyba skończonym kretynem.   więcej
16-11-2012
~Bronek:
a co nasi sklepikarze to może wszyscy płacą podatki? przypominam, że wójt gminy ma prawo umorzyć podatek i z tego co widziałem tą listę to parę sklepów też na niej było... Zgadzam się z przedmówcą i nie rozumiem po co tak usilnie staracie się zniechęcać ludzi do biedronki lidla itd. Wasze argumenty okazuje się nie mają racji bytu bo doskonale pasują i do naszych sklepów nadarzyńskich. Pisaliście o nieświeżym jedzeniu w biedronce a wiele osób trafiło na nieświeże jedzenie na rynku czy w innym sklepie, pisaliście o uchylaniu się od płacenia podatków (już pomijam idiotyczną wypowiedź Poli o tym, że biedronka nie płaci WOGÓLE podatków która jest chorym wymysłem jej wyobraźni - Mądrzejszy jej dobrze zripostował). Lobby drogich i dziadowskich sklepów nadarzyńskich mówimy DO WI DZE NIA!  więcej
16-11-2012
~MądrzejszyodPodatnika:
Oczywiście, że wiedzą i z tego korzystają ale nie doszukujmy się na siłę w jaki sposób "właściciele biedronki próbują robić nasz kraj w h*****a" bo to bez sensu. Każdy kto ma firmę kombinuje co by tu zrobić żeby zapłacić mniejszy podatek (małe sklepy tym bardziej!) ale każdy (włącznie z biedronką) zazwyczaj jakiś ten podatek musi odprowadzić.   więcej
16-11-2012
~Podatnik:
Nie zapomnij że budując kolejne sklepy podatek Vat można zminimalizować do minimum. A oni już dokładne wiedzą jak to zrobić
16-11-2012
~MądrzejszyodPoli:
Pola ale z Ciebie kłamczucha niedobra. Po raz kolejny proszę: Ludzie najpierw się dokształćcie a dopiero potem się wypowiadajcie na dany temat. Cytuje Polę "i ani grosza podatku nie płaci w POLSCE !!!", Kochana Polu a podatek VAT to co to jest? nie podatek? I co może nie płacą go tak???  więcej
16-11-2012
~pola:
właśnie w necie czytałam ,że właściciel Biedronki czyli Portugalczyk przeniósł swoją siedzibę do Holadni bo tam płaci mniejsze podatki czym PORTUGALCZYCY są oburzeni (bo mniejsze wpływy są do kasy państwa co wiadomo z czym sie je ale on tam w swoim rodzimym kraju ma pozwolenie tylko na 400 sklepów!!!!!!!!!!!a u nas juz ponad 2 tysiące i ani grosza podatku nie płaci w POLSCE !!!!!a wam co niektórym to widzę bardzo sie podoba co???   więcej
16-11-2012
~Smutny Kaloryfer:
Polak, może i obracają milionami dolarów, bo leniwym Nadarzyniakom nie chce się jeździć do stolicy po normalne ubrania :P Sie ************** osadzili w korzystnym miejscu i mają
15-11-2012
~Polak:
No i macie swoje tanio, bardzo dobry artykuł na wp.pl http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Biedronka-nadal-winna-250-mln-zl,wid,15096532,wiadomosc.html?ticaid=1f887 ale was to pewnie nie obchodzi byle było taniej
15-11-2012
~Nadarzyniak:
A czy ktoś wie co otworzą w starej gminie , którą prawdopodobnie tak korzystnie Grzyb z Muchalskim sprzedali.Bizmesmeni kuwa.
15-11-2012
~Polak:
Może według ciebie g... wiem o gospodarce, ale pierwszy przykład z brzegu, Chińczyki w Wólce Kosowskiej, obracają milionami dolarów, w dodatku na podrobionym towarze, czy ktoś tam widział kasę fiskalną, prosząc o fakturę zrobią wszystko żeby jej nie wypisać. I to uważasz że jest super dla gospodarki. A do oburzonej, czy w tym kraju nie wolno napisać już słowa Żyd, czy w jakiś sposób obraziłem w ten sposób kogoś, napisałem, że Żyd u Goya nie kupi co jest standardem i chyba w Koranie nawet jest jakiś werset na ten temat. Więc nie rozumiem oburzenia. Ale tak to już jest na świecie, napisz Żyd, a od razu jakieś nożyce się odezwą.   więcej
15-11-2012
~Smutny Kaloryfer:
~Polak, powiedz mi, czy Ty jesteś jakiś tępy?Co Ci przeszkadza, że taki sobie Turas ma kebaba na rogu? Nie musisz w nim kupować. Jeżeli Ty sam jesteś biedny, to i owszem, stołujesz się w śmietnikach, albo u Turasów, u których wcale nie jest tak tanio. Gówno wiesz o gospodarce. Możesz emigrować gdzieś do Rosji, tam masz mniejszy 'rozbiór bez użycia broni'. pozdro & poćwicz ~Pola & Pola2 Trzeba wiedzieć gdzie to mięso kupić :P Ale racja, w większości sklepów nie jest ono zbyt dużej jakościI ja się wypowiem, że Lidl jest lepszy niż Biedronka.  więcej
15-11-2012
~pola:
do Pola2 dlatego trzeba nauczyć się rozpoznawać wędliny szpikowane chemicznie bo to gołym okiem można poznać albo kupować surowe mieso i samemu piec jest wtedy lepsze i zdrowsze
15-11-2012
~mm:
sa sklepy co kupują w makro a są i takie co u Polskich masaży
15-11-2012
~pralinka:
pracowałam kilka lat temu u zagraniczniaka po 1 kazał mi zapłacić za strój który dostałam do pracy zapłaciłam po odebraniu go okazała się ,że jest używany (gdy odchodziłam z pracy musiałam go zwrócić lecz kasy za niego nie oddali mi )musiałam zapłacić za przepustkę którą również potem musiałam oddać nie uszkodzona w innym wypadku ponownie musiałabym za nia zapłacić.Praca trwała 8 godzin płatna i 1 godzina nie płatna lanczu w czasie którego też musiałam pracować czyli już był wyzysk,za obiady byliśmy zmuszeni płacić nawet wtedy gdy nie chcieliśmy ich -bo to nie nadawało się do jedzenia stare co nie zeszło i przeterminowane(wyniesione od pracowników z kuchni którzy też nie jedli tego) raz talerz zupy innym razem jakieś kluski czym polane a cena była taka jak w restauracji za zupę i 2 danie danie - kolejny wyzysk. praca zaczynała się na zmiany lecz przed swoja zmiana rano trzeba było przyjść przynajmniej 40 min aby przygotować swoje stanowisko pracy za te dodatkowe 40 min też nam nie płacili .Ja odeszłam po 3 czy 2 miesiącach.Kiedyś w luźnej rozmowie z szefem zapytał nas czy wszystkie Polki sa takie krnąbrne im to imponuje bo u nich kobieta musi się słuchach mężczyzny i nie powinna tak jak Polki mieć własnego zdania......   więcej
15-11-2012
~Jan:
BUahahahahahah ludzie jacy Wy jesteście naiwni... przecież większość wędlin w rynkowych sklepach pochodzi z makro... to nie market???
15-11-2012
~Pola2:
Pola zgadzam się z Tobą! Najlepsze mięso to takie które pochodzi prosto z domowej masarni. Niestety u nas w sklepikach na rynku mięso nie dość, że stare bo nie schodzi to jeszcze więcej wody niż mięsa...
15-11-2012
~Ja:
Polak Twoja wiedza o ekonomii jest taka znikoma, że powinieneś siedzieć cicho a nie mądrzyć się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia. Zresztą, 99% społeczeństwa to "ekonomiczne matoły" którzy nie rozumieją jak działa gospodarka więc co tu się dziwić. Ale do mądrzenia się to każdy pierwszy.   więcej
15-11-2012
~pola:
tańsze to nie znaczy zdrowe jedzenie coś za coś szynka od małego Polskiego masarza ma 95-100% mięsa a szynka w markecie zaledwie 40% mięsa reszta to czysta chemia + woda+zagęstniki, chyba lepiej wydać 50 zł więcej na jedzenie bez chemii niż potem leczyć cukrzycę RAKA alergie...ostatnio coraz więcej jest w TV takich programów pokazujących jakie jedzenie sprzedają w marketach co w nim się znajduje wypowiedzi lekarzy jak to nam szkodzi co takie dodatki powodują w naszym organiźmie .Wczoraj na WP pokazali filmik jak w Tesko jest sprzedawane jedzenie z robakami ciasta zafoliowane a w środku łaziły muchy i larwy polecam wszystkim tym to obejrzeć co tam kupują ......  więcej
15-11-2012
~mm:
ja tak kupuję w Nadarzynie chlebek droższy niz w markecie ale z Polskiej piekarni i na naturalnych składnikach czyli maka drożdże lub zakwas a nie w markecie na chemii całym układzie Mendelejewa na ulepszaczach ,poprawiaczach i konserwantach
15-11-2012
~etno:
Dlaczego moderatorzy nie wykasują wpisu tego bałwana o Żydach.Ciekawe czy chociaż widział Żyda na oczy?łatwo wytłumaczyć swoją nieporadność i głupote - stwierdzeniem, bo mnie okradli.
15-11-2012
~Polak:
Oj ludzie, ludzie dymają nas ze wszystkich stron, a kolejny rozbiór Polski nie dopiero będzie tylko już trwa od 20 lat i to bez użycia broni. Czy ktoś widział jeszcze Polską firmę dobrze prosperującą i płacącą podatki w Polsce. Każdy dobrze zorientowany wie, że żaden żyd nie kupi nic u Polaka, a my do nich lecimy jak mucha do g.... Pierwsze pytanie dlaczego musimy kupować tam gdzie taniej, proste bo jesteśmy biedni, a dlaczego jesteśmy biedni bo kupujemy u chińczyków, żydów, i innych cwaniaków, z których Polska ma tylko ochłapy, żeby nikt nie mówił że nie mamy nic. A z takimi mądrościami, że zatrudniają Polaków i dają im zarobić, to weź się schowaj, jak jest taka polityka naszego Państwa że wszystko sprzedać to co mają ludzie zrobić gdzieś trzeba pracować żeby przeżyć.   więcej
15-11-2012
~klient:
Przynajmniej ludzie będą mogli zrobić tańsze zakupy. Biedronka też ma niektóre produkty dobrej jakości. Bardzo dobrze że powstanie.
15-11-2012
~kitch:
zastanawiam się czy wszyscy Ci którzy tak bronią sklepików i polskiego handlu idąc do sklepu wybierają tylko polskie produkty, polskich firm bez zagranicznego kapitału....
15-11-2012
~pola:
niedługo nastapi kolejny i ostatni rozbiór Polski jak widnieje w przepowiedniach ....
15-11-2012
~mała:
tak pracuja Polacy ale właścicielem jest firma zagraniczna i cały zysk idzie za granice tak samo jak rozliczenia podatkowe wszystkie markety rozliczaja sie w swoim kraju aby u nas kasy nie zostawiać ale wywozić naszą ciężko zarobioną
15-11-2012
~prove:
no i damy zarobić bo przecież w tych biedronkach pracują Polacy.
15-11-2012
~Angel:
A po co te Biedronki,wspierajmy polskie sklepiki,dajmy zarobić naszym rodakom.
14-11-2012
~bagietka:
Gdyby Biedronka przejęła zarządzaniem naszą gminą to byłyby tańsze wszystkie podatki i opłaty, które ponosimy. Jakość rządzenia mamy i tak taką samą jak ceny w Biedronce - czyli niską...
14-11-2012
~off:
Toff słabe masz info.
14-11-2012
~wiedzący:
toff skąd taka wiedza, masz na to jakieś dowody, bo z tego co ja wiem to są plotki rozpowiadane przez osoby, którym na tym zależy. A po za tym 21 grudnia koniec świata to co mnie obchodzi co będzie w 2013
14-11-2012
~toff:
w 2013r bedzie otwarcie drugiej Biedronki, tym razem w centrum Nadarzyna.
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU