3 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Franciszka, Ksawerego, Lucjusza

~Stefan z Nadarzyna.
09:55 01-12-2024
Masz rację. To jedyna skuteczna droga.... więcej »
~Do sądu ich.
11:16 30-11-2024
Obiekt wykonany a oni blokują wykonawcy tyle milionów.... więcej »
~Nieudacznicy.
18:08 29-11-2024
Znów wykańczają przedsiębiorcę.... więcej »

Na wariackich papierach

Komentarzy (130)
04-02-2017

Przewodnicząca Rady Gminy w Nadarzynie Danuta Wacławiak zwołała na poniedziałek "nadzwyczajną" sesję RG.

Sesja nadzwyczajna różni się od sesji zwyczajnej sposobem zwoływania, a także szczególnym przedmiotem obrad. Przedmiotem sesji nadzwyczajnej są sprawy pilne, które nie mogą być załatwione w trybie sesji zwyczajnej"

Według ekspertów sesję nadzwyczajną zwołuje się przede wszystkim w celu podjęcia ważnych z punktu widzenia danej jednostki samorządu terytorialnego uchwał, np. zaciągnięcia kredytu. Często również nadzwyczajna sesja zwoływana jest w celu zmian osobowych w organach rady czy jednostki samorządu terytorialnego. Zmiany porządku obrad sesji zwołanej w trybie nadzwyczajnym konieczne jest uzyskanie bezwzględnej liczby głosów ustawowego składu rady, z tym że dodatkowo wymagana jest zgoda wnioskodawcy.

Cóż się u nas takiego stało?

Rada Gminy ma wystąpić z apelem w sprawie wystąpienia o pilne wyrażenie przez Powiat Pruszkowski zgody na założenie i prowadzenie Liceum Ogólnokształcącego z siedzibą w Nadarzynie.

W obliczu reformy oświaty, lokalna społeczność Gminy Nadarzyn dostrzega realną i pilną potrzebę utworzenia Liceum Ogólnokształcącego w Nadarzynie od dnia 01 września 2017 r., którego istnienie umożliwi uczniom z terenu Gminy kontynuację nauki po ukończeniu szkoły podstawowej.

Samorząd Gminy Nadarzyn podejmuje się sfinansowania w całości wszelkich wydatków związanych z inicjatywą utworzenia i prowadzenia Liceum, popartą obecnie przez ponad 1000 mieszkańców. Aby jednak tak niezwykle oczekiwany projekt został zrealizowany, niezbędne jest podjęcie przez władze Powiatu Pruszkowskiego uzgadnianych od miesięcy przez Wójta Gminy Nadarzyn kroków formalno-prawnych. Rada Gminy Nadarzyn apeluje niniejszym o niezwłoczne i pozytywne dla mieszkańców Gminy Nadarzyn rozstrzygnięcia w tym zakresie.

Rada Gminy ma podjąć także uchwałę:

§ 1. Gmina Nadarzyn przyjmuje zadania z zakresu właściwości Powiatu Pruszkowskiego, polegające na założeniu i prowadzeniu od dnia 01 września 2017 r. Liceum Ogólnokształcącego z siedzibą w Nadarzynie przy ul. Żółwińskiej 41.
§ 2. Warunki przyjęcia zadania, o którym mowa w § 1, zostaną określone w drodze porozumienia pomiędzy Powiatem Pruszkowskim a Gminą Nadarzyn.
§ 3. Zawarte porozumienie podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Nadarzyn.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

A wszystko dlatego, że dzień później we wtorek jest sesja Rady Powiatu, na którym ma być podjęta uchwała w sprawie projektu dostosowania sieci szkół ponadgimnazjalnych i specjalnych do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą – Prawo oświatowe oraz ustalenia sieci szkół ponadpodstawowych i specjalnych.

Komentarze:
07-02-2017
~13:
panie mega nie wyciągam tak jak pan napisał ,podałam pana cytaty ,a to różnica, bez sensu jest przepisywać pana cały wpis po to wymyślili cytaty aby je cytować z długiego wpisu i to nie jest żadna manipulacja ,Ale skoro pan nie wie co to cytat ,a co manipulacja to proszę sie podszkolić ,A jeszcze jedno może by tak pan poczytał swoje wpisy i powiedział kto tu manipuluje ?,bo zapętlił się pan jak kot w kłębek włóczki .  więcej
06-02-2017
~mega do 13:
jak pani chce cytować prawdę - to proszę nie wyciągać zdań z kontekstu. Bo wtedy to nazywa się manipulacja! Wiem, że tego jest teraz bardzo dużo w tv publicznej, ale to nie znaczy, że ma być powszechnie używane. Jeśli to nie wyjaśnia sprawy to podam przykład w następnym wpisie.  więcej
06-02-2017
~13:
no mega wybacz ale czyż nie napisał pan prawdy ? przecież ja napisałam w sensem ,tak jak pan
06-02-2017
~mega do 13:02:03:
ja cały czas piszę z sensem - dlatego bardzo ale to bardzo proszę - odpowiadaj z sensem... a nie tak...
06-02-2017
~do mega :
no nie mogę wreszci mega sołtys napisał prawdę o ""że Nadarzyn to taka śmierdząca kupa śmieci! :"""" a ludzie mieszkają wokoło niej kolejna prawda """nie mamy dróg, kanalizacji, oświetlenia... nic nie mamy!"""" PRAWDA W CZYSTYM ZNACZENIU TEGO SŁOWA BRAWO MEGA WRESZCIE NAPISAŁEŚ COŚ Z SENSEM czyżbyś weselnej berbeluchy popróbował ,a może to po weekendowym co nieco ????? oj ktoś ci głowę za ten wpis zmyje aż będzie huczało na korytarzu  więcej
06-02-2017
~@mega sołtys:
Masz racje stać i bedzie ale w następnym roku po wysłuchaniu wszystkich mieszkańców którzy zdecydują po głębokiej ,wnikliwej debacie .Pozdrawiam :)
06-02-2017
~mega sołtys:
"Ta twoja dzieciak" musi być dumna z taty!!! Gdzie kończyła gimnazjum? U "tępaków" w Nadarzynie, czy u "tępaka" taty - w domowym nauczaniu?
06-02-2017
~Tata:
Mój dzieciak jeździ do liceum do Warszawy. Za nic nie dałbym jej w ręce tych tępaków z Gimnazjum u nas.
06-02-2017
~mega sołtys:
... aż mi się ciepło zrobiło na sercu czytając opis Nick'a o amerykańskiej Nowej Cannie Galilejskiej... U nas niestety rzeczywistość jest bardzo brutalna... część naszej społeczności (na szczęście mała) nie potrafi się zjednoczyć I poprzeć rozwojową inicjatywę w naszej gminie. Dopóki dzierżą władzę obecni wójtowie, nie poprą dosłownie NIC!!! Dlatego moja misja na tym portalu nie ma na celu przekonanie ich - prędzej bym proboszcza przechrzcił na islam - tylko dodania alternatywnego głosu dla tych czytających - którzy nie wyrobili sobie jeszcze zdania. Bo ktoś mało, bądź średnio obeznany z nadarzyńską rzeczywistością czytelnik mógłby czytając tutejsze wpisy odnieść wrażenie, że Nadarzyn to taka śmierdząca kupa śmieci! My mieszkamy w norach wokół tej kupy, nie mamy dróg, kanalizacji, oświetlenia... nic nie mamy! I jeszcze rządzą nami ludzie - którzy kradną wszystkie te pieniądze, dzięki którym byśmy byli pewnie co najmniej drugim Las Vegas!!! A przy tym chlają na potęgę gorzałę I deprawują żony uczciwym działaczon pis-u!!! Otóż NIE Proszę Państwa! Nadarzyn to gmina na tyle bogata, że stać ją na wiele ... bez problem na LO!!!   więcej
06-02-2017
~babo:
Tak nie można pisać. Ja mam dziecko w gimnazjum i zakładając, że LO w Nadarzynie miałoby sensowny poziom, chcę posłać je do tej szkoły.
06-02-2017
~baba:
Jestem ciekawa czy zrobiono sondaż wśród młodzieży. Ile jest osób chętnych-bo to głównie ich dotyczy na dalszą naukę w Nadarzynie? Ja nie słyszałam chęci nawet od jednej osoby! Skąd więc wójt napędzi uczniów? może gimbus z Grodziska ich przywiezie?
06-02-2017
~POPIERAM 008 !!!!:
tę wypowiedź w pełni popieram. Rozsądny wywód, na temat i z punktu widzenia mieszkańca w pełni popieram. 1. drogi i oświetlenie, 2. kanalizacja, żłobki, przedszkola. Jak to będzie, bo tym zajmować się gmina powinna, to można pomyśleć o czymś extra, ale na pewno nie o LO. Może basen...  więcej
05-02-2017
~Czy minister Sienkiewicz nie mial racji ? ? ?:
W cywilizowanym świecie funkcjonariusze publiczni jakich mamy w gminie Nadarzyn dawno przebywaliby w miejscu, gdzie powinni byc od wielu lat.
05-02-2017
~Rodzic.:
Najważniejsze żeby w nowym liceum, słynny na całą gminę " Paszkwil " , był lekturą obowiązkową dla klas pierwszych.
05-02-2017
~LO:
Takie będzie LO w Nadarzynie, jak drogi w Ruścu i kanalizacja w Wolicy. Ale co się dziwić, jak na wójta wybraliśmy Grzyba. Upadek i mizeria, a śmiać się nie ma z czego. Tragedia.....
05-02-2017
~Niestety dobro tu nie działa Panie Sułku:
Jak grochem o ścianę. W New Cannan na pewno jest miło i im po prostu zazdroszczę
05-02-2017
~@Nick:
Uważa Pan , że w New Caanan lokalna społecznośc jest traktowana przez władze po partnersku? Uważa Pan że podjęcie tam takich decyzji odbyłoby sie z debatą na ten temat czy w ten sam sposób jak w Nadarzynie ?
05-02-2017
~New Canaan czy New Cannan - coś kiepsko znasz nazwę tego Twojego Raju ... :):
05-02-2017
~Wyznanie:
Kocham Pana, Panie Sułku ( Nicku)
05-02-2017
~Nick:
Przez kilkanaście lat każdego roku mieszkałem większą część roku w Polsce i parę miesięcy w USA. Najpierw przez 2 lata w NY (we włoskiej dzielnicy Bay Ridge na Brooklynie) i przez pozostałe lata w New Canaan w st. Connecticut - małym urokliwym miasteczku wielkości Nadarzyna odległym godzinę jazdy takim ekspresowym WKD od Nowego Yorku (warto obejrzeć: http://www.newcanaan.info/). Ze statystyk wynikało, że New Cannan jest najzamożniejszym miasteczkiem w USA, jeśli wziąć pod uwagę średnią zamożności na 1 mieszkańca. I tu podobieństwa się kończą. Chciałbym, aby Nadarzyn choć w kilku procentach przypominał New Canaan - w pięknie domów (nawet tych "skromniejszych", elegancji oraz życzliwości mieszkańców i poczuciu wspólnoty, w tym wspólnych celów i interesów - mimo, że mieszkańcy byli różnych wyznań i chodzili do siedmiu różnych rozrzuconych po miasteczku kościołów. Podobnie, jak w Nadarzynie świetnie działa tam kilka lokalnych stowarzyszeń i organizacji (w tym charytatywnych) z tą tylko różnicą, że tam nikt nie opluwa nikogo, ani nie obrzuca błotem - wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że prowadzą one działalność społeczną dla dobra ogółu. Na marginesie muszę dodać, że Policja była NASZĄ Policją (tj. służyła nam), Straż Pożarna była naszą strażą (służyła wyłącznie mieszkańcom i nie brała udziału w rozgrywkach politycznych), urząd miejski był NASZYM urzędem i służył wyłącznie mieszkańcom, nie samemu sobie i swoim poplecznikom (a gdyby zaczął zwalczać którąkolwiek z ww. organizacji społecznych, to szybko została by przez mieszkańców wymieniona). Władza była dla ludzi - sprawowana naprawdę "zawsze uczciwie i ponad podziałami", więc ludzie tej władzy wierzyli (bo też i nigdy nie zawiodła ich zaufania). Jedyny problem był z miejskim architektem, który zawsze się przypieprzał do projektów, gdy ktoś się chciał rozbudować i z lokalną pocztą (US Post Office), która w całych Stanach jest taka sama i trąci nieco socjalizmem (jest wypisz wymaluj, jak obecnie Poczta Polska). Po tym nieco przydługim wstępie chciałem zaznaczyć jednak jedną b. ważną rzecz - miasteczko wraz z przyległościami (podobnie, jak inne okoliczne miasteczka) miało swoje ambicje. Dwa duże parki z jeziorami oddane do użytku mieszkańców, obiekty sportowe, kino, kilka restauracji, dwie pizzerie, dużo małych sklepów, sklepików i punktów usługowych, wielką bibliotekę publiczną oraz dom kultury i sztuki będący darem dla mieszkańców od zmarłego bezpotomnie multimilionera (wraz z jednym z ww. parków - Waveny Park). Pamiętam w tym domu piękne (zawsze darmowe) koncerty fortepianowe i równie piękne skrzypcowe na które w soboty wieczorem przychodzili mieszkańcy w sukniach i smokingach (a co najmniej w garsonkach i garniturach - koniecznie wieczorowych), pamiętam urządzane tam różne ciekawe imprezy tak publiczne, jak i prywatne (obiekt wraz z obsługą można było za stosunkowo tanie pieniądze wynająć, np. na 100 urodziny babci, albo zjazd rodzinny (warto zobaczyć: https://www.google.pl/search?q=waveny+park&biw=1400&bih=768&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiczJG2qfnRAhVHYZoKHUNxBdIQsAQIJQ). Cała infrastruktura miasta i okolic, poza prywatnymi domami, ogrodami i parkami miała służyć ludziom, tj. wszystkim mieszkańcom bez względu na pochodzenie i stan konta. Tylko klub golfowy i stadnina koni (ze względu na koszty utrzymania) były dla tych, którzy wykupili karty członkowskie (okresowe abonamenty). W New Canaan jest także kilka szkół podstawowych publicznych i chyba tylko jedna prywatna (te publiczne są jednymi z najlepszych w całym stanie). Jest także jedna szkoła średnia położona w Waveny Park (http://www.ncps-k12.org/Domain/9). Szkoła dumna ze swoich uczniów, którzy są świetni zarówno na polu naukowym, jak i sportowym nie tylko na tle innych szkół w stanie, lecz w całych USA. To jest także szkoła publiczna, do której dzieci posyłają wszyscy mieszkańcy, mimo, że mogliby posyłać je do szkół prywatnych np. w Nowym Jorku (godzina jazdy na Grand Central Station na Manhattanie).Najbogatsi ludzie w Stanach zjednoczonych a swoje dzieci posyłają do szkół publicznych - najpierw podstawówek a potem liceum (High School) - bo te właśnie szkoły są w gronie najlepszych. Powiem Wam, Moi Drodzy, że mieszkańcom New Canaan nawet nie przyszłoby do głowy, aby mogli nie mieć swojego liceum. Po pierwsze, bo jest b. dobre. Po drugie zaś, dla nich nie mieć szkoły średniej, to utrata prestiżu, który wyróżnia miasteczko z pośród innych okolicznych. Wokół szkoły dzieje się w miasteczku bardzo wiele - imprez sportowych i kulturalnych. Jest sporo imprez towarzyskich ale także spotkań, konferencji, sympozjów, konkursów naukowych - naprawdę dużo tam się dzieje. Nie ma w New Canaan uniwersytetu, bo 25 minut samochodem jest jeden najlepszych Stamford Uniwesrity, godzinę pociągiem University of NY a 2,5 godz. samochodem jest Boston z najlepszymi uniwersytetami świata, tj. Harvard i MIT. W innych miejscowościach (choćby stolicy hrabstwa: Fairfield) też są dobre szkoły średnie, ale New Canaan High School jest jedyna, BO JEST NASZA - tak rozumują mieszkańcy! Bardzo bym chciał, aby mieszkańcy Nadarzyna oczekiwali od władz oczywiście tego, co im się należy, jak psu micha (dobra i uczciwa władza, prawidłowa rozbudowa infrastruktury) ale także, by mieli nieco większe aspiracje oraz aby byli emocjonalnie (pozytywnie) związani ze swoją miejscowością i tak, jak mieszkańcy New Canaan tworzyli swoją miejscowość stając się z czasem częścią jej chlubnej historii. Pozdrawiam wszystkich Nadarzyniaków! Warto popatrzeć: https://www.google.pl/search?q=new+canaan&biw=1400&bih=768&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiRmrOZqvnRAhWFF5oKHel9CEEQsAQIQA&dpr=1.2  więcej
05-02-2017
~Do niezorientowanych :
Ktory nauczyciel zostanie zeby miec np 3-5 godzin tygodniowo? Np chemia, fizyka, geografia itd. Od wrzesnia beda musieli znaleźć prace na cały etat - trzeba umieć liczyć proszę państwa. Poza tym jak rozłożą dzieci do dwóch podstawówek to nauczanie początkowe tez straci godziny w obecnej SP na sitarskich. Nie znajdzie sie nagle wiecej dzieci niż to jest potwierdzone! Przeciez i tak wam nie chodzi o nauczycieli i niech tak bedzie. Tylko spróbujcie spojrzeć na to realnie. Przy LO wiecej nauczycieli dostanie prace niż przy nowej SP.   więcej
05-02-2017
~lol:
a potem można rozładować tą na Sitarskich i część klas przenieść według rejonizacji na Żółwińską i wszystko gra wszyscy mają pracę uczniowie nie muszą się gnieździć i mieć lekcje w bibliotece ,zrobić mniejsze klasy aby stopień nauczania zwiększyć ,bo mniejsza liczba uczniów w klasie to większy poziom i komfort nauczania   więcej
05-02-2017
~do14:01:23 ~Do 04.02.2017::
a co obecnych gimnazjalistów wyrzucisz ?? przecież oni też muszą szkolę skończyć,więc nauczyciele muszą zostać ,nie będą ich uczyć nauczyciele od nauczania początkowego
05-02-2017
~Bliska kolezanka nie pomoze ?:
05-02-2017
~ 11:21:24 ~Ja się zapisuję na ekspres do kawy::
Ciekawe czy Grzyb i Muchalski wezmą udział w licytacji swojego najbliższego kolegi. Może niech zapłacą za niego alimenty i fanty zostaną w domu.
05-02-2017
~Do 04.02.2017:
Jeżeli powstanie SP w obecnym gimnazjum to trzeba bedzie rozłożyć uczniow do klas 1. Czyli beda moze po trzy klasy. Czyli trzeba bedzie 3 nauczycieli do nauczania początkowego bo takie klasy maja tylko jednego nauczyciela. Do tego religia, jezyk i to wszystko. Razem moze 5 nauczycieli znajdzie zatrudnienie w SP na Zolwinskiej :).   więcej
05-02-2017
~qwerty:
Panie Zwoliński a jka LO nie wypali dzieciaki nie będą chciały tu chodzić to kto zwróci wydaną kasę pan?????
05-02-2017
~Szkoly podstawowej nie ma w Nadarzynie, ale jest ranczo w Dylewie.:
Cuda, cuda w Nadarzynie. Z urzedniczej pensji buduje sie imperium majatkowe. Jak to bylo mozliwe ?
05-02-2017
~mieszkanka:
7 lat temu wójt obiecywał rozbudowę szkoły podstawowej i do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło to raptem znowu to samo wymyślił i co ?? a kasa niby na gruszkach na wiosnę wyrośnie na budowę ?????
05-02-2017
~do04-02-2017 ~Fan Mega::
co ty za brednie klepiesz przecież ci nauczyciele co teraz w gim .ucza przeszli ze szkoły podstawowej i większość miała predyspozycje do nauczania początkowego a teraz uczą plastyki techniki itp to raczej w LO ich zwolnią ,bo jak wcześniej mieli wykształcenie do nauki w podstawówce ,potem przeszli do gimnazjum to raptem uważasz ,że nie mogą ponownie uczyć w podstawówce bo co ich wykształcenie zniknęło a pojawiło się do nauki w LO puknij sie w czoło .sam pan który walczy o LO w rozmowie to powiedział ,że jak powstanie LO to połowa nauczycieli zostanie zwolniona no chyba kto jakl kto to on wie dobrze tylko wmawiacie tym biednym nauczycielom ,że zostaną jak bedzie LO jak podstawowa to aut ,a oni ślepo wierzą .HM to sie chyba zawiodą   więcej
05-02-2017
~do poprzednika:
I ten rzekomo wyrzucony Dyrektor poszedł na stanowisko Dyrektora LO w Milanówku ?. Czyli w Nadarzynie nie chciał LO , a w Milanówku już chciał być Dyrektorem ogólniaka. To gdzie tu logika? . Po drugie zgadzam się co do analizy przyczyn poziomu , z tym ,żę dodam iż zdecydowanie wzrosłą świadomość społeczna o potrzebie kształcenia. I co do "będą i czy nie będą" chodzić do LO na miejscu. Po pierwsze i najważniejsze będą mieli wybór!!!, którego teraz nie ma. Po drugie w ogromnej liczbie absolwenci Gimnazjum to uczniowie średni ( ale pracowici) i to głównie do nich kierowany przynajmniej na początku będzie projekt LO w Nadarzynie. "Nie od razu Rzym zbudowano".  więcej
05-02-2017
~Ale jaja ! ! ! ! ! ! ! ! :
Tatus dyrektor ALIMENCIARZ. W S T Y D
05-02-2017
~Nauczyciel:
Co do poziomu szkół w naszej gminie to należy zauważyć, że kiedyś był bardzo niski a obecnie trochę się podniósł głównie w wyniku napływu dobrze wykształconych nowych mieszkańców, którzy stawiają wymagania. Tak się to zmieniło. Teraz jeśli ktoś w urzędzie gminy sobie wymyślił, że ci wymagający nowi osadnicy zdecydują się na średnie, lub słabsze LO w naszej gminie w sytuacji gdy są nadal wymagający, to muszę uprzedzić, że Ci bardziej wymagający rodzice będą kierowali swoje dzieci do możliwie najlepszego dla nich LO w Warszawie, lub w Pruszkowie. Co do dojazdu to dzieciaki i tak są dowożone na korki i inne zajęcia dodatkowe, więc rodzice są świadomi, że dziecko będzie dojeżdżać, lub będzie dowożone. Obawiam się, że LO w Nadarzynie nie będzie cieszyło się zainteresowaniem. W podobnym tonie wypowiedział się głośno pewien dyrektor szkoły z Nadarzyna, który dosyć szybko został "nakłoniony" do odejścia. Jeżeli polityka wójta jest taka, że "nakłania" do odejścia uznanych i zdolnych dyrektorów szkół to ja nie wierzę w powodzenie LO w Nadarzynie pod takimi rządami w Gminie. Ci ludzie zachowują się nieodpowiedzialnie.  więcej
05-02-2017
~Wika:
A ja nie jestem za powstaniem LO. Poziom szkół w gminie pozostawia dużo do życzenia szczególnie młochów SP w samym Nadarzynie. Stworzenie lokalnego LO to będzie zabójstwo bo już w ogóle nie trzeba się będzie starać by uczniowie coś w szkole osiągnęli. Komunikacja z Nadarzynem jest bardzo kiepska więc dla kogo będzie ta szkoła. Wyjście młodych ludzi do innych szkół daje im nowe możliwości rozwijania się i niejednokrotnie wspomaga w usamodzielnianiu i trochę odebraniu od lokalnej społeczności. Nowi ludzie nowe możliwości poznanie innych wymagań to proces dorastania i nie wolno TYCH młodych ludzi ograniczyć do 1 LO w Nadarzynie.   więcej
05-02-2017
~do Fan Mega:
Znasz się na śmieciach to pewnie jesteś od Hetmana.
05-02-2017
~piszcie sobie dalej:
Akurat jestem rodzicem ucznia. Mamy już upatrzoną szkołę i nie będzie to LO w Nadarzynie.
05-02-2017
~Niedługo będzie dyskusja w sądzie w sprawie zarzutow prokuratorskich:
05-02-2017
~Fan Mega :
Ta dyskusja to i tak jeden wielki śmietnik , oprócz oczywiscie mojego idola Mega :)
05-02-2017
~Do ten poniżej :
No to zes walnął argument z dupy. Wałkuje sie to od kilku dni a ty swoje. Czytaj uważniej albo nie zasmiecaj dyskusji
05-02-2017
~ważne będą decyzje uczniów:
Ktoś dobrze kombinuje że klasy III gimnazjum zostaną w I klasie LO /jeśli będzie utworzone/ i ilościowo wszyscy nauczyciele będą potrzebni. Tylko nie zwraca uwagi na to, że uczeń klasy III gimnazjum wybiera sobie szkołę średnią. Niekoniecznie LO i niekoniecznie w Nadarzynie. Dobry uczeń myślący o studiach wybierze renomowane liceum warszawskie. Słabszy pomyśli o zdobyciu dobrego zawodu. Ofert jest sporo. Forsowanie liceum może być tu niewypałem z całkiem innych przyczyn niż tu piszecie.   więcej
05-02-2017
~Yago. :
Durnota-tak z rosyjskiego sięgnęła apogeum na tym profilu.Wypowiadają się tzw Ujadacze , nic nie wiedzący o sprawie. Żałosne, możnaby rzec....ale po co ?Debilizm sięgnął tu dna. I tak trzymać Panowie. Sami strzelacie sobie w kolano. Więcej takich wpisów....proszę.   więcej
05-02-2017
~@mega:
Czyli przyznajesz defacto racje "łysemu" brawo dla ciebie, tylko zapominasz o czymś takim jak kuratorium i wprowadzasz w błąd jeśli chodzi o koszty przez ten rok. Czy uważasz że koszt zmiany na LO bez debaty , wyliczeń , konsultacji bedzie niski ? Za szybko chcecie to wprowadzić , a można było komitet zawiązać już 7 miesięcy, czasu a czasu było.  więcej
05-02-2017
~Do mini sołtysika:
Rozumiem że fakturke wystawiłeś ? Wiesz dobrze że LO w tym roku nie bedzie :) i możesz sobie pisać, wójt może zwoływać radę , były prezes LGD chować faktury;) Zawalił sprawę wójt ze swoim alkocholikiem oczywiscie nie można zapomnieć o mianowanym dyr całego zamieszania:)  więcej
05-02-2017
~mega do poniżej:
Bardzo serdecznie dziękuję za ten głos Szanownego Pana. Zgadzam się z Panem w zupełności z małym zastrzeżeniem. Taki projekt należałoby przeanalizować od góry do dołu, wzdłuż i wszerz - by potem nie wyszło coś brzydkiego w praniu. W tym wypadku jednak nie ma na to czasu! Nie można tego odłożyć na ... za jakiś czas - bo już w tym roku będą poniesione konkretne wydatki! Jak już poniżej pisałem zmiana gimnazjum w podstawówkę to duży koszt. Kto zatem podłoży głowę pod publiczny topór - namawiając mieszkańców za rok czy dwa by uznali że te publiczne pieniądze poszły na marne???  więcej
04-02-2017
~mega do Ha ha:
nie jestem dzięciołem żeby pukać! Ale skoro tylko tak potrafisz - to współczuje. Nie tobie - tylko (dziewczynie, chłopakowi, zwierzynie domowej bądź dziekiej)* .... *niepotrzebne skreślić... Szczerze.
04-02-2017
~do Pana "mega" :
Szanowny komentatorze, piszesz: cyt. W PROJEKCIE LO NADARZYN, NIE PLANUJE SIĘ DWUZMIANOWOŚCI W PODSTAWÓWCE NA SITARSKICH!!!! i zarzucasz, że nikt nie rozumie tego co chcesz przekazać... Nie dziw się że ludzie od jakiegoś czasu mają swoje zdanie, jak władza w gminie tak się zachowuje-po prostu nie wierzą władzy!! Wiem, powiesz że to inicjatywa obywatelska. Przypomina mi się jak PIS mówił że projekt ustawy o aborcji też był inicjatywą obywatelską. Tu jest tak samo: to jest inicjatywa gminna!! A Pan Zwoliński udaje, że jest społecznikiem, a robi świetny deal dla gminy, nie wspomnę o Panu Rybickim, który mało facebooka nie rozwali wrzucając posty. Liceum to świetny pomysł (przyda się w gminie) i niech pomysłodawcą będzie i Pan Zwoliński - ale na litość boską spokojnie i z rozwagą i konsultacjami i wyliczeniami. Co nagle to po diable. Pozdrawiam  więcej
04-02-2017
~mega do 008:
w ten sposób to każdą inwestycję uwalisz! Tylko usiąść i płakać! Rachunek ekonomiczny jest w tym wypadku bardzo prosty i przejrzysty. I o żaden PR tu nie chodzi tylko o racjonalne podejście do problemu! A pani Bogusiewicz nie jest dla mnpiie wyrocznią. Żeby zapełnić trzy duże podstawówki to PIS musiałby dać po 5 tys. na dziecko a nie marne 500 srebrników! Jeżeli Nadarzyn ma się rozwijać - to oferta szkolnictwa też powinna nadążać, a nie tworzyć "sypialnię" Warszawy. Do boju Nadarzyn! No i dorobiłem się już Fana!!! Szczęka opadła pisiaczki??  więcej
04-02-2017
~Sąsiadka:
Żancia to chyba w nocha dała.
04-02-2017
~do Żani W:
DLA MNIE TO TY JESTEŚ GŁUPIA GÓWNIARA,,
04-02-2017
~Mega klopoty Grzyba i Muchalskiego:
Zarzuty prokuratorskie, pijanstwo, zabrane prawo jazdy i najgorsze rozliczenia majatkowe.
04-02-2017
~Fan Mega:
Do 008: mnie tam wójt nie interesuje tylko dzieci. Uważam ze zmiany sa potrzebne i to w gminie i to w szkole. I myśle ze LO nie wymaga tyle kasy co nowa podstawówka. A inne inwestycje sa bardzo potrzebne i trzeba je robić a na to trzeba pieniędzy.
04-02-2017
~008:
Ilość dzieci będzie szybko rosła a szkoły przy Sitarskich nie można rozbudowywać bez końca. Gmina będzie musiała w przeciągu następnych 7-9 lat wybudować kolejną szkołę podstawową dla Nadarzyna i okolic za kwotę 30-40 mionów złotych. A gdzie publiczne przedszkola, drogi rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej? Gdzie budowa świetlic w Starej Wsi i w Kajetanach o Strzeniówce , Walendowie i Wolicy nawet nie mówię. W Woalicy za 6 lat najpóźniej tez powinna pojawić się nowa szkoła, bo Wolica jako jedna z pierwszych "wystrzeli" po włączeniu do Warszawy. Wspomnicie jeszcze moje słowa. A budżet gminy jest fatalny. Ogromne zadłużenie , brak realizacji inwestycji drogowych (poza wójtowskim Młochowem), rosnące koszty stałe - LO też trzeba utrzymać i do niego bardzo dużo dopłacić. LO to piękna idea, ale nie ma warunków lokalowych na nie. Posłuchajcie uważnie sprzeciwu dyrektor Bogusiewicz ze szkoły przy Sitarskich i zacznijcie myśleć mając na uwadze dobro naszych dzieci a nie potrzeby PR-owe skompromitowanego wójta i zastępcy, którzy sterują tą "oddolną inicjatywą". I jeszcze jedno, świat PSL-owski się powoli kończy. Kończą się układziki w RIO w Warszawie i przymykanie oczu przez NIK. Na dłuższą metę nie da się ściemniać, że jest wszystko ok. Ktoś w końcu beknie za fałszowanie sprawozdań finansowych gminy i będzie wielka wsypa.  więcej
04-02-2017
~Fan Mega:
Mega : uwielbiam Cię! Dobrze, ze to wszystko jasno i prosto mówisz ( może dotrze w koncu do tego w peruce:)1. Ile to kasy trzeba, zeby wymienić ławki, książki w bibliotece , sanitariaty, krzesła , zakupić materiały dydaktyczne dla maluchów i wiele innych rzeczy. W tej chwili gdyby LO sie pojawiło nie trzeba tego zmieniać ( czyli oszczędność)2. Podstawówka zaczyna sie od nauczania początkowego - kto bedzie uczył? Pani od geografii? Pan od polskiego? To musza byc nauczyciele nauczania początkowego wiec trzeba bedzie takich zatrudnić ( jeden na jedna klasę bo konkretne przedmioty wchodzą w klasie 5 wg nowej ' dobrej' reformy). Nauczyciele zatem zostają zwolnieni wszyscy!3. Podstawówka z nowa dobudowana częścią rusza we wrześniu 2018. Do tego ogromna podstawówka w Ruscu!I gdzie tu sens by blokować LO które moze dawać możliwości dzięcioła jeszcze zaoszczędzić pieniadze. Myślmy logicznie.   więcej
04-02-2017
~mega do 008:
czemu powtarzasz kłamliwe informacje??? Wy wszyscy widzę nie próbujecie zrozumieć co przekazuje wam w sprawie LO - tylko czepiacie się mojego grubiaństwa... Fakt - panem hrabią nie jestem, ale chyba każdy na moim miejscu by się wściekał jakby mówił i mówił a adwersarze swoje! W PROJEKCIE LO NADARZYN, NIE PLANUJE SIĘ DWUZMIANOWOŚCI W PODSTAWÓWCE NA SITARSKICH!!!! Do czasu dobudowania w podstawówce sal dla siódmo- i ósmoklasistów te klasy uczyłyby się PRZEJŚCIOWO w liceum! Tak trudno to zrozumieć?!?! Żeby w gimnazjum była podstawówka - to trzeba wydać dużo kasy na przerobienie sal, łazienek etc... Jak to się zrobi - to co? za rok czy dwa lata abarot przerabiać szkołę??? Uważam że na takie marnowanie kasy naszej gminy nie stać! Nikogo rozsądnego nie stać!!! A żeby w gimnazjum powstało liceum - to środki na dostosowanie byłyby minimalne...  więcej
04-02-2017
~008:
@mega sołtys. Po co Ty takie głupoty opowiadasz? Po raz setny chyba powtarzam Ci, że nikt nie czepia się LO w Nadarzynie jako idei, ale w obecnej sytuacji lokalowej realizacja tego LO jest na szkodę dzieci szkół podstawowych. Jest na tyle szkodliwa, że wprowadza od razu dwuzmianowość w SP przy sitarskich. Dzieciaki ze Strzeniówki, Wolicy, Walendowa, Kajetan, Szamot i Nadarzyna będą miały szkołę na dwie zmiany, bo na jedną zmianę po dojściu klasy 7 i licznych pierwszych klas (szacuję, że mamy przynajmniej 56 dzieciaków na już w pierwszych klasach od września 2017 r.). Wszyscy chcemy, by Nadarzyn się rozwijał, ale róbmy to mądrze, by nie powodować poważnych szkód np. edukacji szkolnej u dzieci. Co do wójta to moje zdanie jest niezmienne to człowiek, który nas wszystkich kompromituje i szkodzi gminie. Jeśli Cię uraziłem, bo Go lubisz, lub dla niego pracujesz to masz psztyczka za swoje grubiaństwo :))  więcej
04-02-2017
~ada:
ty sołtys ty masz jaką schizę na punkcie łysego boisz się go czy co? że tak każdy kto tu napisze wmawiasz ,że to on człowieku weź może leki ,napij się ziółek bo czepiasz się wszystkich i wszystkiego
04-02-2017
~do mega-sołtysa:
jesteś Wielkii mądry jak Czerepach w Wilkowyjach, kandyduj na sołtysa w Kajetanach, a ja cię poprę, bo lubię takie ...przewrotne dusze...
04-02-2017
~mega sołtys:
najpierw nadajecie że pomysł LO to pomysł nauczycieli... teraz piszecie że nauczyciele będą zwalniani!!! Zdecydujcie się w końcu na właściwą wersję. Mam dziwne wrażenie że po drugiej stronie siedzi sobie "pewien" pan pisze jako rodzic, potem zakłada perukę i pisze jako 008, potem zakłada długą blond perukę i pisze jako ada.... każdy taki wpis można podsumować jednako - nie dla liceum bo nie było konsultacji, bo to pomysł skompromitowanego wójta ( i tu niechcący przyznajecie - że LO w Nadarzynie to przedsięwzięcie prestiżowe)! Teraz dołożyliście że wójt nie rozbuduje podstawówki przy sitarskich - bo gmina zbyt zadłużona.... Nie chcecie przyjść na sesję rady gminy żeby się do końca nie ośmieszyć... Nie musicie nic mówić - wasza liczba by powiedziała dużo ... ale że to byłaby mała liczba - bo wstyd się pokazać i przyznać do takiej zaściankowości i krótkowzrocznego myślenia!!! Bo PIS wygrał ostatnie wybory - a ja nikogo nie spotkałem żeby się do głosowania na pis przyznał!!   więcej
04-02-2017
~RODZIC @:
zostawcie nauczycieli w spokoju- myślcie o swoich dzieciach-róbcie to co jest dobre dla dzieci, to jest Wasz obowiązek.
04-02-2017
~do poniżej:
wiele jest za tylko niektórym nie można przetłumaczyć ,że top rozwiązanie jest lepsze dla tych nauczycieli z gimnazjum bo wtedy zachowają wszyscy posady ,ale skoro chcą popierać pomysł wójta to potem nie nie płaczą ,że zostali w ręką w nocniku
04-02-2017
~RODZIC@:
ja jestem za 15.33.11
04-02-2017
~dooo~do poprzednika::
mam dziecko w 1 kl.gimanzum zapytałam dziecko czy ich ktoś pytał o to czy będą uczęszczać do nadarzyńskiego LO powiedział ,że nikt u nich nie był i nikt się nie pytał .Natomiast pan który zbiera podpisy zapytany czy przeprowadzali konsultacje w śród gimnazjalistów odpowiedział ,że tylko w 3 klasach bo młodsi to jeszcze nie wiedzą co chcą więc po co ich pytać .Wie co to za konsultacje ???????? ja osobiście jestem za przeniesieniem do gimn.szkoły podstawowej i zrobienie klas przynajmniej 20 osobowych nie większych ,wtedy wszyscy nauczyciele będą mieć zagwarantowaną pracę ,a nie połowę zostanie zwolnionych .Prawa strona Nadarzyna niech chodzi do szkoły nr 1 a lewa do szkoły nr.2 czy to nie lepsze rozwiązanie ????nauczyciele zachowają posady i wszyscy bedą zadowoleni ,a jak gmina upora się z długami to można by pomyśleć o zespole szkół aby wtedy ściągnąć uczniów i z innych gmin  więcej
04-02-2017
~też rodzic :
ja nie mam nic przeciw LO ale są bardziej potrzebne inwestycje ,gdy moje dziecko zaczynało szkołę podstawową w klasie było 26 uczniów ścisk hałas dam przykład szkoła pod lodzą w 1 klasie zrobiono 15 uczniów ten sam rocznik w Warszawie około 20 uczniów we wszystkich tych szkołach dzieci miały raz w tygodniu zagwarantowany BASEN u nas w Nadarzynie przez 6 lat było to obiecywane i jakość wójt nie wywiązał się z tego .obiecana nam wtedy była też rozbudowa szkoły ,na świetlicy dzieci nie mieściły się ,ze względu ,że nie było warunków i dzieci zamiast mieć odrobione lekcje to wałęsały się po całej szkole ,sporo nas rodziców wtedy zmuszone było do rezygnacji ze świetlicy .Miała być rozbudowana ,zatrudnieni wychowawcy ,rozbudowana stołówka i co wójt pięknie wtedy obiecywał malował wizję ,gdy przychodziły wybory ,a po nich cisza .dyrekcja siedziała cicho trzymana w garści jak widać po tych 6 latach teraz odważyła się coś o tym wspomnieć to co ci co wyskoczyli z tym LO kity wam wciskają .Nie zrozumie tego ten kto nie miał w ostatnich latach dziecka w SP Dziwię się tym nauczycielom że twardo wierzą ,że jak powstanie LO to wszyscy zachowają pracę .Ostatnio rozmawiałam z panem co jest za utworzeniem LO i przyznał mi rację ,że niestety wielu zostanie zwolnionych a na ich miejsce zatrudnieni nowi z odpowiednim wykształceniem .Wiec kto komu wciska kity ????  więcej
04-02-2017
~a myślicie że tym rodzicom nikt nie podpowiedzial?????:
04-02-2017
~do poprzednika:
te 200 podpisów to od rodziców z 1,2,3 klasy gimnazjum, dziwię sie tylko, że rodzice są tacy pewni swoich dzieci. że na pewno chcą chodzić do LO i to wszyscy
04-02-2017
~RODZIC @:
to dobrze dla Nadarzyna, że tyle dzieci chce uczęszczać do LO, to od razu powstanie co najmniej 7 klas kochani musicie się z tym pogodzić, że tylu młodych ludzi chce uczęszczać do LO Nadarzyn, choć to dziwne , że wszyscy uczniowie idą do LO---ale ten rocznik tak ma sami mądrzy uczniowie.  więcej
04-02-2017
~~~:
Rodzice ze Szkoły przy Sitarskich złożyli ponad 200 podpisów popierających inicjatywę powstania L.O. Więc to nie jest tak że wszyscy są przeciw ....
04-02-2017
~008 do mega sołtys:
To nie ma nic wspólnego z czymś takim jak "inicjatywa oddolna". Bo w sprawie LO inicjatywa oddolna wychodziłaby tylko od grupy bezpośrednio zainteresowanej czyli rodziców i dzieci z gimnazjum i ewentualnie rodziców i ich dzieci ze szkoły podstawowej przy Sitarskich w Nadarzynie. Tak naprawdę pomysł się narodził w lipcu w pokoju wójta u pani ówczesnej Rosińskiej a obecnie Aksińskiej - dyrektora gminnej oświaty. Prowadzenie LO w Nadarzynie to przede wszystkim prestiż dla skompromitowanego wójta i zastępcy - taka propagandowa kontra. Konsekwencje powołania LO w gmachu likwidowanego gimnazjum przy Żółwińskiej będą takie, że wprowadzona zostanie dwuzmianowe nauczanie w SP przy Sitarskich. Obiecanki deklarowane na szybko przez wójta o ekspresowej rozbudowie szkoły po krytycznej wypowiedzi dyrektor Bogusiewicz (SP przy Sitarskich) co do najbliższych dwóch lat w szkole, gdzie już stan krytyczny w liczebności uczniów zostanie przekroczony w roku szkolnym 2017/2018 - te obiecanki wójta to lipa. Na taką rozbudowę podstawówki trzeba mieć min 5-6 milionów zł (min. 6 nowych klas, plus nowy blok żywieniowy na 750 dzieci, plus 2-4 sale zapasowe)a w budżecie gminy jest długu na 65 milionów zł przy niepewnych dochodach na 112 mln. zł. Jaki to sens robić dodatkowy wydatek wielu mionów złotych gdy jest tyle dróg do budowania i oświetlania??? Ciągle wulgaryzujesz tę dyskusję o LO. Obrażasz rodziców dzieci z SP przy Sitarskich, który protestują. Wracaj lepiej do swoich zajęć zamiast mącić wodę.  więcej
04-02-2017
~ada:
sołtys a gdzie ta odgórna nas rodziców dzieci uczących się w szkole podstawowej ??????dlaczego nikt z was nie słucha tego co my rodzice mówimy i chcemy ????? panie Darku czy to pan jest tym sołtysem???? bo te wpisy dokładnie są takie jak gdy rozmawiałam z panem ,no chyba że sołtys nauczył się pana wypowiedzi i jak mantrę ją wypisuje ?????????  więcej
04-02-2017
~do13:16:30 ~do mega-sołtysa::
nie możemy iść na sesje i powiedzieć o co nam chodzi co chcemy i czy my rodzic zgadzamy się na LO z prostego powody PONIEWAŻ PRZEWODNICZĄCA RAZEM Z WÓJTAMI ZAGRALI GŁOS MIESZKAŃCOM ,NIE POZWALAJĄ SIĘ NA SESJACH WYPOWIEDZIEĆ W PROST .mimo to sami pojechali do starostwa i wymusili jak można było przeczytać na ich FB forach swoje zadanie tam można bo jest demokracja a u nas GDZIE TA DEMOKRACJA JAK WACŁAWIAKOWA NIE POZWALA SIĘ mieszkańcom wypowiadać wszak mieszkańcy jej płaca ze swojej kieszeni   więcej
04-02-2017
~do13:16:30 ~do mega-sołtysa::
nie możemy iść na sesje i powiedzieć o co nam chodzi co chcemy i czy my rodzic zgadzamy się na LO z prostego powody PONIEWAŻ PRZEWODNICZĄCA RAZEM Z WÓJTAMI ZAGRALI GŁOS MIESZKAŃCOM ,NIE POZWALAJĄ SIĘ NA SESJACH WYPOWIEDZIEĆ W PROST .mimo to sami pojechali do starostwa i wymusili jak można było przeczytać na ich FB forach swoje zadanie tam można bo jest demokracja a u nas GDZIE TA DEMOKRACJA JAK WACŁAWIAKOWA NIE POZWALA SIĘ mieszkańcom wypowiadać wszak mieszkańcy jej płaca ze swojej kieszeni   więcej
04-02-2017
~Leszek:
Co ty pieprzysz jaka inicjatywa oddolna, żeby taką zaproponować to trzeba mieć kręgosłup. Jakby wójt tupną nogą to nikt z was nawet by nosa nie wysunął
04-02-2017
~do mega-sołtysa:
nic mądrego z twego wpisu nie wynika,tylko straszysz ludzi/a to już za daleko zaszło/. Czy ty myślisz ,że tobie wolno obrażać ludzi ,że można straszyć?? A jak policzysz to co z tym zrobisz??Jeżeli mieszkańcy , czyli rodzice dzieci uczących się w szkole podstawowej nie chcą dla swoich dzieci LO, to się z ich zdaniem licz, a nie wyzywasz od pisiorów itd. Jesteś mocny w;gębie, ale słyszałem,że można ustalić kim jesteś.?  więcej
04-02-2017
~mega sołtys:
...na razie ujawnił się jeden "pułkownik"... nieźle... ale popieram głos poniżej - przyjdźcie na sesję rady - to was wtedy policzymy!!! Palców wystarczy!!! I nie pieprzcie głupot - że ktoś gdzieś słyszał że wójt kazał - bo takie bajki to swoim wnuczkom możecie opowiadać - i nie ma gwarancji że uwierzą! Cała akcja powstania LO to w gruncie rzeczy inicjatywa oddolna - wychodząca na przeciw i rozwiązująca problem powstały z chorej inicjatywy chorych ludzi czyli tzw. "reformy oświaty".   więcej
04-02-2017
~do mega-sołtysa:
nie oświeciłeś mnie nic a nic tylko powtarzasz się i siejesz ferment w śród ludzi- skończ z tym, a Wy rodzice , którzy nie mogliście być na zebraniu powinniście iść do gminy na sesje i powiedzieć co chcecie mieć od 1 września. Koniec dyskusji . Pan Majewski , ani Pan Nowak tego problemu za Was nie rozwiąże.  więcej
04-02-2017
~Jak to jest?:
500+ załatwił PiS. Pani Wójtowicz bierze 500+ na młodszego syna i zawzięcie plują z mężem na PiS?
04-02-2017
~Do mega mendy.:
Ten tzw . "szeroki "ruch społeczny za LO to tak naprawdę ruch dwóch - Zwolińskiego i Rybickiego - obydwaj na smyczy u Muchalskiego. Nie ściemniaj i nie obrażaj tu ludzi.
04-02-2017
~wer:
przecież zebrania było w godzinach popołudniowych późnych większość ludzi była już po pracy ,mnie dziwi ,że pracownicy gminny w godzinach pracy nagabują na podpisywanie list za LO
04-02-2017
~Do bałaganiarza wjta:
Chcesz poklasku i sławy? To zrób liceum za dwa lata jak rozbudujesz podstawówkę. A teraz wytłumacz się prokuratorowi z nielegalnego majątku i sfałszowanych oświadczeń majątkowych.
04-02-2017
~mieszkaniec:
U moich rodziców był sołtys po te podpisy pod liceum. Powiedział, żeby podpisać bo wójt tak każe.
04-02-2017
~do ~garstka rodziców byla na zebraniach w tej sprawie::
Nie przyszło ci do głowy, że to byli przedstawiciele innych, nie każdy ma czas, najważniejsza jest praca
04-02-2017
~mega sołtys:
a coście się tak do mojej potencji przy..bali??? Czyżby uaktywnił się tu pułk tzw. facetów którym żony na gminnych wyjazdach wystrugały pokaźne poroże??? Sorki panowie nie maczałem w tym... i palców też. Stare dobre czasy... A dziś się muszę z wami użerać i tłumaczyć jak chłopu na miedzy - To jest najwłaściwszy z KAŻDEGO punktu widzenia czas na powstanie LO w Nadarzynie. A jeśli to pisiaki zjebi...cie to przez najbliższe 100 lat w Urzedzie Gminy będziecie mogli obsadzić stanowiska... tylko na poczcie.  więcej
04-02-2017
~garstka rodziców byla na zebraniach w tej sprawie:
04-02-2017
~A gdzie tam PiS ?:
Lepiej PO i PSL. Bedzie wiecej afer. PiS jest nudny bo nikogo nie sciga CBA i Prokuratura.
04-02-2017
~prawdziwy sondaż:
To byłaby lista zdeklarowanych rodzicow z ich adresami i czytelnymi podpisami. Psu na budę inne sondaże gdzie każdy może tysiąc razy się zdeklarować.
04-02-2017
~do mega-sołtysa:
zwracam się do ciebie z pytaniem, ponieważ stwarzasz takie wrażenie, że wszystko wiesz;;oświeć mnie jak to w praktyce będzie z LO i jak to się ma do doli dzieci z podstawówki , nie interesuje mnie los nauczycieli, bo to jest inny temat, z art P Majewskiego wynika, że on i rodzice dzieci w wieku szkolnym mają rację, więc oświeć mnie ,zaskocz mnie swoimi argumentami.  więcej
04-02-2017
~do ~oczywiście że to wariackie papiery ::
jaką metodologię zastosowałeś, że to jest garstka bo mam informację o tysiącach?
04-02-2017
~sprawowanie władzy dla samej władzy:
PiS
04-02-2017
~oczywiście że to wariackie papiery :
Starosta musi się dowiedzieć że tylko garstka rodziców była zainteresowana. Prośba do radnego powiatowego aby o tym powiadomił starostę przed sesją Rady Powiatu.
04-02-2017
~do tej co pisała:
że pracownicy UG zbierają podpisy. Ile uzbierałaś dzido?
04-02-2017
~do ~qwerty::
zwłaszcza powiatowe
04-02-2017
~Zorientowany:
Najpierw niech się psychiatra wypowie
04-02-2017
~Zarządzanie masami polega na wpływaniu na ich emocje:
Czy nowym metropolitą warszawskim będzie sasin czy płaszczak?
04-02-2017
~Jak brak swojego to :
Zawsze można wziąć na wychowanie.
04-02-2017
~Elektryk:
Co po wtyczce w kontakcie jak w sieci prądu nie ma?
04-02-2017
~ Do 11:59:44 ~do mega sołtys::
ale wolnotariusz się znalazł co dzieciaka po tylu latach się nie dorobił. niech idzie do dziecioroba na naukę.
04-02-2017
~Sam Sąsiad tam nie pomoże:
Najpierw zwołajcie lekarza od głowy
04-02-2017
~Braveran:
Czasami można za pomocą elektrowstrząsów
04-02-2017
~Wałęsa miał przynajmniej śrubokręt na chodzie:
04-02-2017
~do Pan Redaktor !:
Panie Redaktorze, mam prośbę. Czy może Pan pokazywać inne zdjęcia z sesji Rady Gminy ?. BO na te 3 gęby już patrzeć nie mogę ....
04-02-2017
~Tomek:
Może niech pomoże ktoś z lokalnej grupy działania Ejszyszki-Stara Wieś?
04-02-2017
~Prawie ostatnie miejsca w rankingach szkół:
04-02-2017
~do Radni !:
Apel do garstki mądrych i niezgrzybiałych radnych, nie dla liceum w Nadarzynie.
04-02-2017
~Alimenciarze do roboty !:
04-02-2017
~Wystarczy dać sygnał.:
Jest w gminie dzieciorób, który nie tylko swojej żonie zrobił dziecko.
04-02-2017
~Dobra rada.:
Zawsze można poprosić o pomoc sąsiada.
04-02-2017
~Powietrze w torbie.:
Jak on może posłać swoje dziecko do szkoły, jak on nie umie go zrobić.
04-02-2017
~do mega sołtys:
Panie Rybicki a Pan poślesz swoje dziecko do tego LO w Nadarzynie?
04-02-2017
~greda:
a czy jeden z tych panów to nie ten z co na FB tak się teraz produkuje ? czyżby nie pracował i tyle wolnego czasu miał ???? czy może dostał nowa fuchę w gminie --gminny pisarz i zbieracz podpisów ????
04-02-2017
~doo11:21:04 ~mega do sisi::
hehe dobre wiesz o liście ale nie wiesz o dwóch facetach co mieli ta listę .to ładnie ich wkopałeś ,skoro nie sa facetami to kim?????mnie też zaczepili jak szłam na pocztę ,jednak ich argumenty mnie nie przekonały gdy zadałam niewinne pytanie usłyszałam odpowiedz nie na nie ,więc podziękowałam i odeszłam .Stoją w kolejne na poczcie widziałam jak każdego kto wchodził nagabywali tłumaczyli ,według mnie to było zbyt natarczywe,niektórzy z nimi dyskutowali ,inni przechodzili nawet nie zatrzymując się .Soro można było zaobserwować gdy na poczcie są tylko 2 okienka i spora kolejka .A miało być tak dobrze rozładowane kolejki na poczcie jak ją przeniosą do gminy i co ??? może tym by się zajęli w starej poczcie przynajmniej były 3 okienka a tu Nadarzyn się rozrasta a okienka zrobili 2 !!!!!!! MEGA SOŁTYS MOŻE TYM SIE ZAJMIESZ aby rozładować kolejki na poczcie bo my mieszkańcy mamy dość stania po 20 -30 minut w kolejce ,Zagracili pocztę już nawet art tekstylne i spożywcze sprzedają ,nawet przed okienkiem torebki na parapecie położyć nie ma gdzie aby dokumenty wyjąć .ani jak podpisać odbiór przesyłki bo trzeba uważać aby łokciem czegoś nie zrzucić   więcej
04-02-2017
~Oby jak najszybciej do kazdej gminy komisarz.:
Nowa ustawa o Warszawie, przetrąci gminnych nieudaczników.
04-02-2017
~mega do sisi:
nie wiem nic o "dwóch facetach" ale moge się domyślać - że byli tam po to, by objaśniać pisiakom - jak należy się poprawnie podpisać! Bo to taki typ człowieka - któremu "wgrano do głowy" pewne hasła i ma potężny problem z podjęciem samodzielnej decyzji (patrz: prezydent, premier, piposłowie)... Ale powiem wam, że na tym polu osiągnęliśmy sukces na miarę całego kraju!!! Kilku pisiaków samodzielnie, bez pomocy podpisało się na listach poparcia dla LO!!! Są świadkowie!  więcej
04-02-2017
~qwerty:
k....mać zajęli się w gminie tym LO zamiast drogami nieodśnieżone ,nie posypane jak co roku a oni ludzi zaczepiają każdego nie pytając nawet czy jest mieszkańcem gminy ,a my przechodnie nogi sobie połamiemy chodząc ulicą nieposypaną lud przykryty śniegiem ,brak chodnika ,trzeba uważać na samochody .Zajmijcie się tym co ważne dla ludzi a nie [podpisami listy .Druga podstawówka jest potrzebna .2 przedszkole bo to tego jednego państwowego nie można się dostać ,jak się nie ma znajomości a nie każdego stać na prywatne za 800-1000 zł TO SĄ PRIORYTETY DLA NAS MŁODYCH MIESZKAŃCÓW GMINY   więcej
04-02-2017
~ala:
a ja pap pomysł dla starostwa aby tą listę zweryfikować czy ci ludzie tam podpisami mają dzieci i czy deklarują wysłanie ich do LO .Zobaczycie co wtedy będzie się działo ciekawe co te osoby wtedy powiedzą
04-02-2017
~sisi:
a może mega sołtys to ty byłeś tym jednym z tych facetów przed pocztą??
04-02-2017
~sisi:
mega sołtys a co powiesz na to ,jak w urzędzie gminy przed pocztą stało 2 facetów i nagabywało każdego kto wchodził ""proszę podpisać listę" BARDZO ALE TO BARDZO mi się taka sprawa nie podoba ,to powinni podpisać się rodzice dzieci gimnazjum i ostatnich klas szkoły podst. i oświadczyć ,że skoro chcą LO to ich dzieci będą tam uczęszczać.A nie każdego bez względu na wiek aby tylko mieć podpis .Gdy to zobaczyłam to teraz doszłam do wniosku ,że nie podoba mi się ten szybki pomysł z LO .Mojego dziecka w gimnazjum nikt nie pytał ,nikt im nic nie mówił w szkole .TO WYGLĄDA NA WALKĘ POLICZYZNĄ ABY ZNOWU WSZYSTKO ZWALIĆ NA POWIAT,BO zmieniła się tam gruba polityczna i pewna gróbka robi wszystko co im jest na rękę ,a nie co mieszkańcy chcą .Kilku osobowa gruba wypowiada się w imieniu nas wszystkich niby jakim prawem .Teraz po takiej akcji to ja zmieniłam zdanie i jestem przeciwna LO gdzie jest inna lista chętnie razem z całą rodziną się podpiszemy   więcej
04-02-2017
~i to wszystko pomimo braku zainteresowania rodziców:
Po co to wszystko to się okaże
04-02-2017
~Zdziwiony:
sołtysi i radni wójta pragną się uczyć i będzie jeszcze kilka stanowisk do obsadzenia. brawo1
04-02-2017
~panie sasin:
widziałem w necie globus Polski, cz pisdzielce mają w planie globus Warszawy?
04-02-2017
~jk:
a już myślałam że Danuta zmądrzała i wójtów wreszcie odwołają
04-02-2017
~Nawet tego nie wiesz:
"Jak chłop krowie na miedzy" - durniu
04-02-2017
~Warszawa kuwa od morza do morza:
04-02-2017
~mega sołtys:
znów zaczynacie swoją propagandową śpiewkę!!! Zwłaszcza "rodzic dziecka..." Mówi się wam jak chłopu na miedzy - że nie będzie dwuzmianowości na Sitarskich - a wy dalej swoje!!! A to dlatego, że Łysy wam kazał - żeby potem na radzie powiatu móc powiedzieć ... "aaaa są głosy rodziców przeciwne LO" czepiacie się terminów - a to przecież pisiarski pomiot narobił z terminami takiego bałaganu -- prawie wszystko uchwalają w nocy i w ostatniej chwili!!! Pytam - po co było robić konsultacje w lipcu - jak ustawę podpisał duda-notariusz miesiąc temu??? Zastanówcie się ludzie zanim głupoty zaczniecie pisać!!!   więcej
04-02-2017
~Specjalista od oswiadczen majatkowych:
Tak sie specjalizowal, ze teraz CBA depcze mu po pietach a Prokuratura postawila zarzuty.
04-02-2017
~Grzyb to spoecjalista od załatwiania spraw byle jak!:
Ciekawe ile osób z gminy podpisałoby listę - deklarację, że na pewno poślą swoje dzieci do tego LO w Nadarzynie.... 10 -15? LO organizowane teraz na siłę to realne wprowadzenie dwuzmianowości w SP w Nadarzynie przy ul. Sitarskich. Lepiej poczekać na rozbudowę podstawówki o kilka potrzebnych klas i LO powołać najwcześniej za rok!  więcej
04-02-2017
~Rodzic dziecka z podstawówki przy Sitarskich:
Nasza szkoła jest przewidziana na prawie 500 dzieci. Już teraz panuje u nas niesamowity ścisk. Kiedy dojdą nowe roczniki z pierwszych klas i pojawi się klasa 7 od września to będzie przeładowanie. Na razie tylko dyrekcja i rada rodziców o tym wiedza a rodzice dzieci przecierają oczy ze zdziwienia. Wielu z nas podpisało tę listę za LO bo popieramy ideę LO, ale nie mieliśmy świadomości jak to pogorszy naukę naszych dzieci. Realne są dwie zmiany już od przyszłego roku. Robi się wokół sprawy coraz większe zamieszanie a nikt z gminy nie informuje rodziców, że nie mam odpowiednich warunków lokalowych. W zeszłym roku byliśmy przekonani, że nawet jak reforma edukacji wypali to będą dwie szkoły podstawowe - liczyliśmy na poluźnienie w naszej szkole i poprawę warunków nauki naszych dzieci. Teraz znowu okazuje się, że nic nie jest przygotowane przez gminę i coraz większy robi się bałagan. Wczoraj znajomi powiedzieli, że krąży lista z podpisami po Nadarzynie i wpisują nawet emerytów i osoby bezdzietne, by tylko przepchnąć to LO. Okazuje się, że z nami rodzicami dzieci ze szkoły podstawowej w Nadarzynie nikt z gminy się nie liczy. Dlaczego robicie to LO kosztem naszych dzieci? Najpierw rozbudujcie naszą szkołę anie za dwa, albo trzy lata!!!  więcej
04-02-2017
~hahaha popegeerowskie magistry i doktory:
Jak sie sprowadziło Radę Gminy do roli kundla przy nodze , to nic dziwnego, że ten niedouk nie wie kto powinien takie pismo wysłać do Starostwa
04-02-2017
~Raczej niedouczony bałaganiarz:
04-02-2017
~008:
W naszej gminie z tym LO zaczyna się robić coraz większe zamieszanie. Dlaczego Rada Gminy takiego stanowiska nie podjęła w lipcu zeszłego roku, ani przynajmniej na początku stycznia 2017r.? W końcu wychodzi na to, że wójta pisma nie są żadną podstawą do jakichkolwiek działań ze strony Starostwa, bo to Rada Gminy Nadarzyn stanowi prawo na terenie gminy a dopiero wójt ma je wykonywać (realizować). Coraz większy bałagan się robi, no ale przecież Grzyb to bałaganiarz.  więcej
04-02-2017
~Zdziwiony:
A dlaczego Rada Gminy tak późno podejmuje takie stanowisko? Coś mi tu pachnie kompletnym chaosem decyzyjnym w gminie.
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU