21 grudnia 2024, imieniny obchodzą: Tomasza, Piotra, Tomisława

~Stevenacems
01:32 21-12-2024
Thanks for designing such helpful & enjoyable web space. I really look ahead... więcej »
~Raymondheath
04:24 19-12-2024
Eye Movement Desensitization and Reprocessing Therapy: Clarifying Common... więcej »
~Eric
06:25 18-12-2024
Hello Nadarzyn Owner,My name’s Eric and I just found your site Nadarzyn... więcej »

P.U.Hetman do wstrzymania?

Komentarzy (179)
16-01-2017

Ten rok chyba nie najlepiej zaczął się dla Przedsiębiorstwa Usługowego Hetman. Wydawać by się mogło, że firma budząca wiele emocji wśród Nadarzyniaków, a w szczególności najbliższych jego sąsiadów, działa w najlepsze i nic nie może jej zagrozić.

Tymczasem prezes tej firmy chyba powinien mieć powody do zmartwienia. W Sądzie Rejonowym w Pruszkowie toczą się dwie sprawy o zakłócanie spokoju mieszkańcom - jedna z nich będzie miała swój finał już 25 stycznia, a wnioski skierowane do marszałka, o czym kilka dni temu pisaliśmy również, sugerują że firma ta na terenie przy Turystycznej nie powinna działać.

Teraz doszła kolejna sprawa o czym poinformował na swoim fanpage radny powiatowy Dariusz Nowak.
Główny Inspektor Ochrony Środowiska w Warszawie, wszczął z urzędu postępowanie w sprawie unieważnienia decyzji WIOŚ (fot.).

To oznacza, że w niedługim czasie może zostać wszczęte postępowanie w sprawie wstrzymania użytkowania instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych firmy P.U.Hetman w Nadarzynie z powodu braku wymaganego pozwolenia zintegrowanego.

Komentarze:
22-02-2021
~Adam z Osiedla.:
Szok. Czytam te wpisy od początku. Wiem że ludzie zagrożeni śmierdzącymi śmieciami, piszą tu całą prawdę o decydentach.
22-02-2021
~Sprawa jak sprawa ale jak na dłoni.:
Widać doskonale zmowę w śmierdzącej sprawie .
22-02-2021
~Kruk krukowi oka nie wykole.:
Przeczytałem wszystkie wpisy i dokładnie widzę, w jakim gównie taplała się wtedy panująca władza, już nawet wtedy pojawiał się Marek.
22-02-2021
~Zobaczmy co w trawie piszczało za dawnych lat.:
Oceńmy wspomagaczy tego procesu.
04-02-2017
~powielacz:
do Polska firma hetman:Śmieciarzu! Ty nie jesteś żadną polską firmą. Wystarczy na ciebie popatrzeć i wszystko jasne. Nie jesteś również żadnym uczciwym przedsiębiorcą, tylko zwyczajnym zdeprawowanym oszustem, który dzięki takim osobnikom jak ty sam, próbuje dorobić się na krzywdzie i nieszczęściu ludzkim. Suma podatków, które tu od początków swojej działalności wpłaciłeś jest zwyczajnie śmieszna i po prostu niewspółmierna do szkód, które systematycznie powodujesz. Dogadałeś się ze złodziejem i pijakiem, żeby ci sprzedali teren a później załatwili 'pod stołem' zgody. Gdzie, bydlaku jeden, płacisz podatki dochodowe? Tam, gdzie masz zarejestrowaną firmę. Nie jest to na pewno Nadarzyn. W Nadarzynie jest wyłącznie smród i choroby, które dotykają okolicznych mieszkańców. Won z Nadarzyna!   więcej
02-02-2017
~Polska firma Hetman:
Hetman to polska firma, która płaci podatki zasilające budżet gminy Nadarzyn - tylko od nieruchomości to przeszło 100 tys rocznie do kasy gminnej, a ponadto podatek dochodowy, który wspiera polska gospodarkę (i również gminny budżet). Polską firmą jest ta, która ma polski kapitał, siedzibę w Polsce i tu płaci podatki, które są jednym z najważniejszych źródeł przychodu dla budżetu państwa. Hetman jest też pracodawcą dla kilkudziesięciu osób, a przez najniższe ceny odbioru odpadów pozostawił w kieszeniach mieszkańców łącznie kilka milionów złotych.   więcej
27-01-2017
~powielacz:
25-01-2017~do Polska firma hetman:Śmieciarzu! Ty nie jesteś żadną polską firmą. Wystarczy na ciebie popatrzeć i wszystko jasne. Nie jesteś również żadnym uczciwym przedsiębiorcą, tylko zwyczajnym zdeprawowanym oszustem, który dzięki takim osobnikom jak ty sam, próbuje dorobić się na krzywdzie i nieszczęściu ludzkim. Suma podatków, które tu od początków swojej działalności wpłaciłeś jest zwyczajnie śmieszna i po prostu niewspółmierna do szkód, które systematycznie powodujesz. Dogadałeś się ze złodziejem i pijakiem, żeby ci sprzedali teren a później załatwili 'pod stołem' zgody. Gdzie, bydlaku jeden, płacisz podatki dochodowe? Tam, gdzie masz zarejestrowaną firmę. Nie jest to na pewno Nadarzyn. W Nadarzynie jest wyłącznie smród i choroby, które dotykają okolicznych mieszkańców. Won z Nadarzyna!   więcej
27-01-2017
~Polska firma Hetman:
Choć nie każdy lubi prawdę to jest ona taka: Polska Firma Hetman płaci podatki, które zasilają kasę gminy Nadarzyn. Dodajmy – duże podatki (czy ta wiedza jest wygodna czy nie) Podatek od nieruchomości to przeszło 100 tys.rocznie (tak było w poprzednich latach, jeszcze przed oddaniem nowej hali, teraz będzie jeszcze więcej), do tego z płaconego do skarbowego podatku dochodowego także zgodnie z przepisami (i wypełnianym formularzem)kasa idzie do gminy (w miejscu, gdzie prowadzona jest działalność). Nadarzyn w rankingu najbogatszych gmin w Polsce w 2016 był na czołowych miejscach (w jednych rankingach na 6,w innym na 10 pozycji (!!) – między innymi dzięki takim podatnikom jak Hetman. Hetman to w 100 % Polska firma, która działa legalnie, jest podatnikiem i pracodawcą zatrudniającym blisko 80 osób. Od 2000 roku (a nie, jak tu można przeczytać od 3 lat, kiedy nagle firma zaczęła komuś „przeszkadzać”).   więcej
27-01-2017
~powielacz:
25-01-2017~do Polska firma hetman:Śmieciarzu! Ty nie jesteś żadną polską firmą. Wystarczy na ciebie popatrzeć i wszystko jasne. Nie jesteś również żadnym uczciwym przedsiębiorcą, tylko zwyczajnym zdeprawowanym oszustem, który dzięki takim osobnikom jak ty sam, próbuje dorobić się na krzywdzie i nieszczęściu ludzkim. Suma podatków, które tu od początków swojej działalności wpłaciłeś jest zwyczajnie śmieszna i po prostu niewspółmierna do szkód, które systematycznie powodujesz. Dogadałeś się ze złodziejem i pijakiem, żeby ci sprzedali teren a później załatwili 'pod stołem' zgody. Gdzie, bydlaku jeden, płacisz podatki dochodowe? Tam, gdzie masz zarejestrowaną firmę. Nie jest to na pewno Nadarzyn. W Nadarzynie jest wyłącznie smród i choroby, które dotykają okolicznych mieszkańców. Won z Nadarzyna!   więcej
26-01-2017
~Polska firma Hetman:
Polska Firma Hetman płaci podatki, które zasilają kasę gminy Nadarzyn. Dodajmy – duże podatki (czy ta wiedza jest wygodna czy nie) Podatek od nieruchomości to przeszło 100 tys.rocznie (tak było w poprzednich latach, jeszcze przed oddaniem nowej hali, teraz będzie jeszcze więcej), do tego z płaconego do skarbowego podatku dochodowego także zgodnie z przepisami (i wypełnianym formularzem)kasa idzie do gminy (w miejscu, gdzie prowadzona jest działalność). Nadarzyn w rankingu najbogatszych gmin w Polsce w 2016 był na czołowych miejscach (w jednych rankingach na 6,w innym na 10 pozycji (!!) – między innymi dzięki takim podatnikom jak Hetman. Hetman to w 100 % Polska firma, która działa legalnie, jest podatnikiem i pracodawcą zatrudniającym blisko 80 osób. Od 2000 roku (a nie, jak tu można przeczytać od 3 lat, kiedy nagle firma zaczęła komuś „przeszkadzać”).   więcej
26-01-2017
~do wyślij do redakcji skan pitu hetmana ... pitu,pitu i pitu pitu ! :
25-01-2017
~do24-01-2017 ~do Nie rozumiem::
a co nas interesują firmy w których pracują byli radni oni sami są zameldowani w Nadarzynie i tu płacą podatki a ty piszesz takie brednie bo co ci kazali czy zapłacili ??? wyślij do redakcji skan pitu hetmana i pokarz nam na oczy co nam wpierasz ,,aa ale tego nie zrobisz bo to zwykła ściema ,a nuż ktoś uwierzy jak kiedyś wice mówił kłamstwo powtarzane setki razy ..........pamietacie   więcej
25-01-2017
~do jaki tam jest...:
a dokąd jechałeś Turystyczną obok Hetmana?(może "przechodziłeś z tragarzami"?) haha ha
25-01-2017
~Zagłoba:
Potop czasem i potrzebny jest bo trochę paskudztwa wymyje.
25-01-2017
~Holender jasny.:
Ale Mnietek ma pecha, a taki był układny i dobrze zapowiadający i powódź go zabrała.
25-01-2017
~Chmielnicki też miał buławę hetmańską:
A zdradził Rzeczpospolitą z turkami, których do ataku z kozakami zaporoskimi podjudzali Holendrzy.
25-01-2017
~do poniżej:
Taka jest prawda .
25-01-2017
~W końcu powiatem pruszkowskim kierują mądrzy ludzie.:
Hetman wybudował swoje obiekty na terenie powodziowym i musi to wszystko rozebrać. Dziękujemy radnemu powiatowemu pan Dariuszowi Nowakowi, że zajął się ta mocno śmierdzącą sprawą i jak widać radny powiatowy chce ją doprowadzić do końca, likwidując to wielkie śmieciowisko, znajdujące się w centrum Nadarzyna, w bezpośrednim sąsiedztwie siedzib ludzkich.   więcej
25-01-2017
~Jaki tam jest straszliwy smród.:
Dzisiaj jechałem Turystyczną kolo Hetmana.
25-01-2017
~Niebezpieczne związki.:
Grzyb Muchalski i Kuźmińska, poczęli niechciane dziecko w Nadarzynie, któremu nadali imię Hetman.
25-01-2017
~On:
Hetman w Nadarzynie płaci tylko podatek od powierzchni hali śmieciowej. Czyli 23 zł razy 2000 rocznie - 46 tys.zł Hala istnieje od 2010 r. więc do tej pory wniósł do gminy 276 tys.zł. Dla Porównania Sam wójt w tym czasie (6 lat) z pensji zarobił 750 tys.z ł  więcej
24-01-2017
~Gaweł:
To widać że nie rozumiesz. Hetman swoją siedzibę ma zarejestrowaną w Warszawie i tam odprowadza podatki, a były radny jest zameldowany w Nadarzynie i jego podatki są trafiają do puli z której część wraca do Nadarzyna. PrzestaĶń mącić
24-01-2017
~Poniżej :
Uwaga! ten poniżej nadaje z Turystycznej 50 lub Mszczonowskiej 24
24-01-2017
~do Nie rozumiem:
Hetman płaci podatki w Nadarzynie! a firmy jednego z czołowych działaczy sławnego stowarzyszenia przyjaciół - w ostatnich wyborach prawie już radnego - gdzie płacą podatki? To nie on przypadkiem tak doskonale się orientuje jakie maszyny pracują w hetmanie (z zagranicy) bo sam je hetmanowi sprzedawał ???   więcej
23-01-2017
~Logiczne? No!:
Przedsiębiorca mieszka w Raszynie i z pieniędzy, które zarobi w Nadarzynie wspiera organizacje polityków PSL z Raszyna.
23-01-2017
~kol:
a czy podatek płaci u nas ten przedsiębiorca czy tam gdzie jest zameldowany i mieszka cooooo
23-01-2017
~lol:
a pracownicy są z Nadarzyna? czy z gdzieś z Polski
23-01-2017
~Nie rozumiem:
Co to za dyskusja o 100% polskiego kapitału jak maszyny są z zagranicy i kupione za środki pomocowe z UE a 80% firmy zadłużone w banku zagranicznym.
23-01-2017
~czytelniczka:
tak PiS broni Polskie firmy ale działające zgodnie z prawem i zgodnie z prawem były zakładane ,a ci co próbowali omijać przepisy,aby zakładać firmy teraz lamentują i powołują sie właśnie na to co PiS powiedział ,że będzie bronił ,ale nie oszukańców proszę jegomościa z w obronie Hetmana   więcej
23-01-2017
~Grzyb i Muchalski tez zastraszali mieszkancow:
W koncu sami maja postawione zarzuty prokuratorskie.
23-01-2017
~do w obronie Hetmana:
Śmieciarzu! Próbujesz zastraszyć ludzi, a sam masz już kilka spraw sądowych, które zakończą się wyrokami skazującymi. Ilość skarg na śmieciowisko liczona jest już w setkach. Kilkaset zgłoszeń na policję i do straży w sprawie smrodu, hałasu oraz pracy zakładu w dni wolne od pracy i w godzinach ciszy nocnej. Już dostałeś kilka mandatów a kolejne w drodze. Won z Nadarzyna!  więcej
23-01-2017
~do poniżej :
I znowu zastraszanie : Hetman zapewne niebawem wystąpi o numery IP ..............Nadajesz z Turystycznej nr 50 czy z Mszczonowskiej nr 24 ?
23-01-2017
~w obronie Hetmana:
Niestety! piszący tutaj wyraźnie mijają się z programem i poglądami PiS. Z wpisów wynika jednoznacznie, że w ten sposób starają się jak zwykle załatwić jakieś własne interesy. PiS nigdy nie występował przeciwko polskim przedsiębiorcom, a wręcz przeciwnie – zawsze i w kampanii i już po wygranych wyborach - deklarował dla nich wsparcie i pomoc. Hetman jest firmą w 100 procentach z polskim kapitałem, tutaj płacącą podatki (oraz zatrudniającą blisko 80-ciu pracowników). Prawdziwi politycy PiS mówili wyraźnie o zapewnieniu ochrony dla polskich firmom, które były i są przejmowane przez obcy kapitał, a tak w dużej mierze dzieje się w przypadku firm śmieciowych. Dlatego Hetman zapewne niebawem wystąpi o numery IP piszących tutaj osób i wtedy się okaże , kto uprawia tu samowolę, powołując się na poglądy, które nie pokrywają się z prawdą.   więcej
22-01-2017
~Do mieszkanka:
Wójt i radni z wójtowskiego wybiegu mieli już wiele szans by hetmana spakować i wywalić. Nie zrobili tego a wręcz przeciwnie - pomagali mu. Teraz gdy sprawą zajął się Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , Starostwo i Główny Inspektor Ochrony Środowiska sprawa zostanie załatwiona z korzyścią dla mieszkańców. Dziękuję też Radnemu Nowakowi za pomoc - charakterny facet.  więcej
22-01-2017
~mieszkanka:
a zobaczcie jak wójty z przewodnicząca i swoimi radnymi wspierają hetmana co kto pierwszy wydał wszystkie pozwolenia ??? to pasowało wam a teraz żądacie od zielonych aby go w tri mi ga zamknęli widać nie czytacie jak łatwo jest dać zezwolenia a jak trudno potem je unieważnić ,aby do tego doszło POTRZEBNA TEŻ JEST WOLA I DZIAŁANIE GMINY   więcej
22-01-2017
~to zabierze inne przedsiębiorstwo:
co tylko hetman jeden w wojewódzctwie ???
22-01-2017
~do marek:
Likwidacja Hetmana jest w toku i gwarantujemy ci że za rządów PIS zostanie on zlikwidowany. Jego dni są już policzone. Żaden Grzyb , Muchalski, Kuźmińska i Struzik, nie są mu w stanie pomóc.
22-01-2017
~Xxl:
ci co mieszkają na turystycznej i przy niej to powini się wyprowadzić jak im śmierdzi ciekawe jak im hetman nie zabierze śmieci to co z nimi zrobią może do lasu wywiozą
22-01-2017
~taki sobie mieszkaniec:
Ale gadanie, PiS da, PO nie dało, PSL ma, albo nie ma, Pani Ewa `super` kandydat, Pan Darek `załatwił` albo nie, Grzyb to czy tamto, Muchalski pił ale nie pił, itd...... Aby coś `załatwić` to sprawa Hetmana musi zakończyć się pozytywnie - czytajcie - Hetman musi zniknąć i uporządkować teren. Aby Grzyba nie było niech ludzie idą glosować a nie siedzą przed telewizorem, Muchalski jak pił to niech straci posadę - ale tutaj sąd musi działać, a w Pruszkowie łeb ukręcą, itd.....Co do kandydata na wójta, super kandydatem będzie osoba (być może partia oby nie) która będzie miała pomysł na gminę na rozwiązanie problemów w gminie i radykalne podejście do skasowania zadłużenia i problemów np. z ZUK, Hetmanem, Szkolnictwem, rozwojem gminy, skończeniem układzików od najmniejszych jednostek gminnych po samą górę i na styku z biznesem.A odnośnie v-ce wójta - jak będzie skazany to nie będzie mógł pełnić funkcji publicznej, ale uwaga - zawsze może `doradzać` nie będąc na etacie a zarabiać, itd......Także najpierw niech coś się zakończy a nie jeszcze nie ma zakończenia a co nie którzy szampana otwierają.  więcej
22-01-2017
~Aby dobrze przygotować się na wybory samorządowe już dzisiaj należy podjąć działania !!:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,139078,title,Kaczynski-przygotowanie-do-wyborow-samorzadowych-wymaga-dzialan-juz-dzis,wid,18682160,wiadomosc.html?ticaid=1187dc&_ticrsn=3
22-01-2017
~Zielony do marka:
Ale żeś się namęczył. Pis ma naprawdę sporo zasług jeśli chodzi o walkę z hetmanem i obronę mieszkańców i nieeleganckie jest to co piszesz. Co do obecnej sytuacji hetmana i w latach poprzednich to wszystko jest w rękach marszałka województwa Struzika, który zarządza tematem śmieci na Mazowszu wspólnie z koalicją radnych z PSLiPO.   więcej
22-01-2017
~Rychu :
To zagłosuj na grzyba i niech hetman sie rozwija albo na inny h którzy olewają nas totalnie
22-01-2017
~marek:
Szukacie usprawiedliwienia dla niemożności pokonania Grzyba. Jasne, że jest to zagrała i łobuz, który wykorzystuje swoją pozycję po to, żeby jak najdłużej utrzymać się przy żłobie. Ale czy ktokolwiek myśli, że wyrwanie władzy że zlodziejskich łap PSL będzie rzeczą lekką, łatwą i przyjemną. Piszecie o różnych tzw. obiektywnych przeszkodach, ale w gruncie rzeczy, kogo z wyborców to obchodzi. Jeśli PIS i jego ludzie tutaj w terenie myślą poważnie o przejęciu władzy, to muszą udowodnić ludziom, że potrafią być skuteczni na przekór wszystkim tym grzybom i innym plagom. Powtarzam po raz kolejny: chcecie wygrać wybory, załatwcie Hetmana. Załatwcie go w sposób zgodny z literą prawa lub w każdy inny, byle to było skuteczne, byle ludzie, czyli wasi potencjalni wyborcy zobaczyli, że jesteście w stanie działać skutecznie i z korzyścią dla mieszkańców. Te wymówki, że się nie da, że jest PSL i Strusiem, pokazują jedynie, że PIS i jego działacze są słabi i nie radzą sobie nawet w sytuacji, gdy praktycznie cała władza jest w jednych rękach (rząd, województwa, powiat). Czego jeszcze chcecie? Gdyby to budlaki z PSL byli w takiej komfortowej sytuacji, potrafiłby uporać się z problemem w pół roku. Wy natomiast rozkladacie ręce i mówicie, że się nie da, bo Strusiem wam przeszkadza. Przecież to śmieszne i świadczy o tym, że jesteście nieudolni. A na nieudolnych ludzie nie zagłosują.  więcej
22-01-2017
~Gromosław:
od 2002 roku w rejestrze wyborczym są dopisane martwe dusze. Jest to około 800 osób. Dopóki ten rejestr nie zostanie wyczyszczony dopóty PSL będzie wygrywał. W ostatnich wyborach było podobnie. Do rejestru były dopisywane osoby, których zamieszkanie potwierdzał sołtys, a zarazem startujący w wyborach ranny ze stajni, znaczy się obory Grzyba. Albo zarządca osiedla taj jak w przypadku Walendowa. Już do kanonów przeszła historia, jak to nasz astronauta Hermaszewski, przypadkiem przejeżdżał przez Nadarzyn i postanowił zagłosować w wyborach. Można to byłoby jeszcze zrozumieć, gdyby to były wybory do parlamentu, na prezydenta, ale w wyborach samorządowych głosuje facet który nie ma nic wspólnego z Gminą Nadarzyn, a jedyną rzeczą z jaką można go połączyć to polowania i biesiady myśliwskie z Grzybem.   więcej
22-01-2017
~bezpartyjna :
właśnie Pis dobrze się przygotowuje pokazuje jak poprzednia władza PO z PSL robiła nas w bambuko jak prała ludziom mózgi jak lokalne samorządy zjednywały sobie wyborców przykłady robienie hucznych imprez niejednokrotnie zakrapianych alkoholem bo lud upity łatwy do manipulowania ,umarzanie podatków tym co wiadomo ,że będzie można nimi manipulować i maja wielkie rodziny ,wyjazdy integracyjne dla personelu wakacje dla rodzin z 50% upustem (tylko jak by te rodziny popatrzyły na ten sam wyjazd z biura podróży to według tego za co zapłaciły rzekome 50% mniej to suma summarum wyszło ich by w biurze podróży taniej --ale co robi manipulacja i wciskanie propagandy) tak 20 lat rządził poprzedni układ i trudno w ciągu roku wszystkie manipulacje ludziom ukazać a jeszcze trudniej aby to zrozumieli tak --marku co niektórzy dadzą się pokroić za swoich panów i władców ale jak to w końcu doświadczą na swojej skórze to będzie już za późno   więcej
22-01-2017
~do marka :
a dlaczego co kadencję jest wybierany Grzyb ,przed każdą kadencją tyle obiecuje co on nie zrobi nam mieszkańcom ,potem mija 4 lata i co dupa blada i znowu go wybierają mimo ,że nie wywiązał się z tego co obiecał .Wytłumacz mi to
22-01-2017
~mieszkanka:
marku nie pieprz głupot poczytaj ile lokalny pis już walczy z hetmanem ile to się ciągnie było by dano po sprawie gdyby nie władze tam na górze z PSL które zajadle bronią tego hetm,ana i dlaczego należny zadać pytanie. dlaczego wszystkie pozytywne pisma sa wydawane przez władze PSL ???  więcej
22-01-2017
~marek:
Prezes Kaczyński mówi o tym, że PIS musi się dobrze przygotować do wyborów samorządowych. A co na to Nadarzyn? A, no sprawa jest w gruncie rzeczy bardzo prosta. Albo lokalni działacze PIS 'zalatwia' tzw. problem Hetmana, albo PIS poniesie tu kolejną spektakularną porażkę. Nie można obiecywać ludziom czegoś, czego się nie dotrzymuje, a później liczyć na to, że dostanie się głosy konieczne do tego, żeby przejąć władzę. Sprawa prosta: chcecie wygrać w Nadarzynie, załatwcie Hetmana.  więcej
21-01-2017
~do Wszystkich:
A jak się do tego mają decyzje Starostwa z grudnia 2015r i z listopada 2016r o dalszej rozbudowie sortowni śmieci ... A gdzie są obiecanki co poniektórych osób sprzed wyborów samorządowych z 2014 ....
20-01-2017
~Precz z Grzybem i z sortownią śmieci !!:
20-01-2017
~Stowarzyszenie powinno zając sie pitem cichomskiego ! W imię obrony ekologii i motyla włochatego !:
20-01-2017
~do 10:16:24 ~do "do pytam się"::
to niech przedstawi PIT .gdzie płaci podatki ,a może płaci tam gdzie mieszka bo przeważnie tak wszyscy płaca w miejscu zameldowania
20-01-2017
~Menel:
Co prawda dwa razy nie chodzi się do tej samej rzeki, ale jeśli chodzi o rynsztok to wystarczy tylko raz tam dać nura.
20-01-2017
~Spod Płocka do ziemi Nadarzyńskiej:
A nie lepiej było zostać i kontynuować dzieło tatusia?
20-01-2017
~Chyba jakiś pijak w gminie w padł w delirkę i się miota :
20-01-2017
~Pewność:
Z cala pewnoscia wódka odbiera rozum.
20-01-2017
~Podobno przez hetmana włosy wypadają garściami i w Nadarzynie są łysi przez to ?:
20-01-2017
~do "do pytam się":
w 2013 Hetman wygrał przetarg w naszej gminie na 2 278 146 zł, wychodzi na to że rocznie płaci podatki w wysokości 1% licząc od przychodu tylko z tego przetargu - jak widać niektórzy mają Bahamy z optymalizacją podatkową na miejscu:-/
20-01-2017
~Szef pijak jest posmiewiskiem bez autorytetu:
20-01-2017
~Sekretarka:
Czy człowiek z chorobą alkoholową powinien zajmować kierownicze stanowisko?
20-01-2017
~Dom alkoholika jest piekłem na ziemi:
20-01-2017
~Kazdy alkoholik jest nieodpowiedzialny i niebezpieczny:
20-01-2017
~Czy zastępca wójta wie co to jest honor???:
20-01-2017
~Do 06:48:14 ~W każdym domu mamy śmieci i one powodują choroby domowników !!::
Czy chorobę alkoholową u urzędników również?
20-01-2017
~do~Nad Nadarzynem unosi się różowa chmura z kompostowników i pada deszcz o smaku amoniaku ! ::
Stężenie amoniaku w wydychanym powietrzu wynosi 3,18.
20-01-2017
~Polis.:
Ciekawe czy pijak będzie dzisiaj w robocie i kto go podwiezie.
20-01-2017
~Nad Nadarzynem czuwa CBA i Prokuratura !:
20-01-2017
~Nad Nadarzynem unosi się różowa chmura z kompostowników i pada deszcz o smaku amoniaku ! :
20-01-2017
~W każdym domu mamy śmieci i one powodują choroby domowników !!:
19-01-2017
~Turystyczna.:
Śmieci wpływają chorobotwórczo na ludzi.
19-01-2017
~Mam dziecko w szkole przy Sitarskich:
Od trzech lat nie możemy sobie poradzić z alergiami i infekcjami górnych dróg oddechowych.
19-01-2017
~Ludzie są osłabieni i w zimę są bardziej podatni.:
To są efekty trucia mieszkańców wyziewami kompostowymi od lat.
19-01-2017
~Co się dzieje?:
Ogromna liczba zachorowań w Nadarzynie. Nie można dostać się do lekarza!
19-01-2017
~do pytam się:
248 tys. w zaokrągleniu
19-01-2017
~PYTAM SIĘ:
Ciekawe byłoby zestawienie wszystkich podatków jakie HETMAN do tej pory zapłacił na rzecz gminy Nadarzyn. Takie zestawienie z 10 lat.
19-01-2017
~PYTAM SIĘ:
Nie dość że smog, autostrada to jeszcze w gminie są ludzie którzy głosują na osoby które sprowadziły HETMANA... Lepiej wam od tego że trujecie własne rodziny i siebie? Lepiej wam od tego że dziesiątki śmieciarek rozjeżdża gminę? Chcecie żyć w syfie?
19-01-2017
~Do Zenka:
Nowak ich wyleczy z tej fantazii
19-01-2017
~Zenon W.:
Już wiadomo - pracuje w urzędzie Marszałkowskim - Hetman będzie dalej działał - powołują się na szczególne okoliczności mające na celu ochronę środowiska - tzn.: lepiej zniszczyć mały kawałek niż duży ... zatem wszystko zostaje po staremu :-)
19-01-2017
~NIE !:
PANIE CIECHOMSKI !Tysiące ton śmieci zwożonych ze sąsiednich gmin w środku Nadarzyna pośród naszych domów - NIE !
19-01-2017
~RIPOK do likwidacj:
Instalacja RIPOK w Nadarzynie, na ul. Turystycznej powinna być zlikwidowana.
18-01-2017
~STARE TRIO Z MŁOCHOWA pod sąd za degradację gminy.:
18-01-2017
~dino:
do Rozal chwila chwila jakie gmina odszkodowanie niby by płaciła ,gdy hetman kupował działki kilka lat temu to co nie sprawdzał co to za działki co można tam budować i jakie usługi prowadzić ,jak widać nie ,a skro urz∂nicy gminni czyli państwo Kuźmińska Grzyb czy Muchalski wydali jakiekolwiek decyzje potem w starostwie jakieś osoby za poprzedniego rządu to niech sobie hetman ich pozywa ,przecież jak być tyle razy było pokazane ,że wydawane decyzje nie są jakoś cos ta zgodne i tyle w temacie .Wtedy jeszcze gmina wystąpi o odszkodowanie i wszyscy ludzie którzy z tego powodu cierpią ,więc niech lepiej ta firma czmycha z Nadarzyna jak najszybciej   więcej
18-01-2017
~Pijakowi zbrali prawko.:
Chyba jeszcze nie, bo widziałam jak go dowożą.
18-01-2017
~Komprmitacja na całe mazowieckie.:
Czy pijak kierowca, który został skazany przez sąd, za jazdę po pijaku swoim samochodem, mając około 4 promili alkoholu we krwi , został już zwolniony z roboty, żeby nie kompromitował swoich współpracowników.
18-01-2017
~Dziękujemy panie Darku.:
My i znajomi wystawiliśmy swoje domy na sprzedaż ale natychmiast się wycofujemy ze sprzedaży. Dzięki radnemu Nowakowi uratowaliśmy się przed karkołomną wyprowadzką.
18-01-2017
~Koleżanka pewnej urzędniczki.:
Muchalski w żałobie po Hetmanie, on już wie że przegrali śmieci w Nadarzynie.
18-01-2017
~Rozal:
Nie, nie jestem sceptycznie nastawiony, wręcz przeciwnie podpisuję się wszystkimi rękoma i nogami za zatrzymaniem pracy tego miejsca w postaci `konfekcjinowania odpadów` czy innej nazwie, mniej lub bardziej formalnej. Batalia na pewno będzie długa i to nie ma co mówić, czy będzie to 2, 3, czy 10 lat. Czy da się zatrzymać pracę ich do czasu roztrzygnięcia sporu w tej kwestii który się pojawi - tak, ale nie wiem czy będzie można, wg mnie będzie ciężko.Co do odszkodowań - być może jak piszesz i oby tak było. Ale jak okręt tonie to jest różnie, z jednej strony Gmina/Powiat (wydawali pozwolenia) z drugiej firma (Hetman) który zawsze będzie wykazywał, stratę z inwestycji jaką poczynił itd......... Ale zgadzam się wszystko może się wydarzyć i oby najkorzystniej dla gminy.   więcej
18-01-2017
~Do Rozal:
Widzę, że masz trochę sceptycyzmu do sprawy. Z jednej strony wiadomo, że nie ma co się goraczkowac, że sortownia z Turystycznej w jednym dniu zniknie. Ale z drugiej strony wystarczy, że przestanie przerabiać śmieci, kompostować bioodpady i zwozić śmieci z całej okolicy. Bo to właśnie powoduje, że jest uciążliwa dla mieszkańców. A batalia firmy w sądach gdy jej działalność będzie zawieszona może sobie trwać i 10 lat. Co do odszkodowań to odradzam ostrzenie sobie ząbków na mega sumy, bo finał może wszystkich zaskoczyć.   więcej
18-01-2017
~Lena:
Ale RIPOKa straci od razu, więc uciążliwość będzie mniejsza i mniej samochodów nie wiadomo skąd
18-01-2017
~Rozal:
Spokojnie, nie podniecajcie się ludzie, że już od tak ktoś coś zrobić. Zanim do tego dojdzie - jesli by nawet dziś zapadła decyzja o cofnięciu zgody, to przyjdzie jeszcze popatrzeć na walkę w sądzie - tzn. firma Hetman zrobi wszystko by unieważnić taką decyzję. W sądzie zapewne pierwszej i drugiej instancji. A świadkowie jakimi będą osoby udzielające pierwotnego pozwolenia będzą tego broniły - przecież nie przyznają się do błędu. Do tego należy dołożyć kwestie czasu - wg mojej oceny minimum 3-4 lata jak nie dłużej. A nawet jeśli decyzja zapadnie na niekorzyść firmy Hetman to Gmina musi szykować wielomilionowe odszkodowanie - sądzę, że nawet może być to rzędu klikunastu milionów. Czy gminę będzie stać na to - zapewne tak - najwyżej będzie już zadłużona po uszy. Ale to może być przyczyną np. do przejęcia ZUKu - a układa się to w logiczną całość działań.A czemu tak można sądzić - wystarczy popatrzeć na to jakie newsy były już podawane - co do powstania nielegalnych zabudowań, podniesienia terenu, itd...... minęło dużo czasu i nic się formalnie nie wydarzyło, zarówno z nakazem rozbiórki jak i kwestiami podnoszenia terenu. Niby były wizje lokalne, zapdały decyzje, a biznesik dalej się kręci.  więcej
18-01-2017
~Kto odsnieza drogi:
Panie darku .lipa. Radna kapral i siwek nic nie robia.Podobnie prezes zuk.
18-01-2017
~Panie Darku - tak trzymać:
Niech Pan robi porządek w tej nadarzyńskiej stajni Augiasza
17-01-2017
~do spokojnie:
kłopoty to mało powiedziane patrząc na nerwowe zachowanie pewnych osób na Mszczonowskiej i na turystycznej. Ja tam widzę początki paniki.
17-01-2017
~Spokojnie:
Widzę, że wiele osób naprawdę zobaczyło światełko w tunelu, ale pamiętajmy, że to dopiero początek trudnej drogi. Pan Nowak dobrze to zaczął, ale do całkowitego zwycięstwa jeszcze trochę potrzeba. Fakt, że dla sortowni i władz gminy, które patrzą na nią przychylnym okiem zaczęły się poważne kłopoty.   więcej
17-01-2017
~Grzyb, Muchalski i Kuźmińska powinni podziękować Nowakowi:
Bo Nowak sprząta rudy, które tamci narobili.
17-01-2017
~Nareszcie przestaną przywozić do nas śmieci z całej okolicy:
17-01-2017
~Nadarzyniak:
A więc jednak! Udało się! Brawo radny powiatowy Dariusz Nowak! Tak trzymać panie Radny!
17-01-2017
~My tu gadu gadu a radny Siwa nadal nic nie robi w sprawie sortowni śmieci:
Panie radny głowa w piasek i do przodu, chociaż w Pana przypadku to " klapki na oczy i do przodu"...
17-01-2017
~Dlaczego Pan Muchalski tak bardzo bronił Hetmana do tej pory?:
Nawet na pikniku ekologicznym pierwszy ruszył z grupą zwiedzających zakład. W tej grupie przeważali: sołtysi, radni i urzędnicy gminni
17-01-2017
~Jak nie będzie zgnilizny to i grzyby nie będą maiły na czym wyrosnąć:
17-01-2017
~Same plusy.:
Nie będzie śmierdzących śmieci to i muchy nie będzie.
17-01-2017
~Jak zamkną sortownię to będzie mniej śmieci w Nadarzynie:
Logiczne i sensowne. W końcu gmina na śmieciach nie zarabia, to po co jej tyle śmieci...
17-01-2017
~A jednak Nowak zamknie hetmana:
Muchalski w żałobie
17-01-2017
~Tzn. że Radny z urzędu zawiesił postępowanie ...:
... to Ci dopiero jest dowcip miesiąca !! Uśmiałam się do łez :), ale niektórzy rzeczywiście łykają to jak bocian żaby :( i to jest dopiero straszne !
17-01-2017
~JASIO:
JESZCZE JEDNA OSOBA PRACUJE W HETMANIE Z RASZYNA, BO BRAT ZA POPARCIE JA WCISNAŁ
17-01-2017
~ul, Turystyczna,:
Dziękujemy radnemu powiatowemu panu Nowakowi, że się zajął tak skutecznie sprawą Hetmana i życzymy by jak najszybciej doprowadził do jego likwidacji.
17-01-2017
~Super rok.:
Koniec Hetmana w Nadarzynie.
17-01-2017
~Nadarzyn już dziekuje Pani Kuźmińskiej Panu Grzybowi i Panu Muchalskiemu:
Dziękuje za sortownię śmieci w środku miasta!!!!
17-01-2017
~lol:
do16:03:08~walka o stołki ??:kto tu walczy o stołki ja jako zwykły mieszkaniec widzę i wyciągam wnioski ,że to o stołki walczy cały czas obecna władza ,aby jak najdłużej sie na nich utrzymać.Te setki niby mieszkańców które tylko na wybory sie ujawniają ,te wydawane pozwolenia gigantycznym firmom mimo sprzeciwu mieszkańców to dla Ciebie nie jest walka o pozostanie na stołku?? kto oczernia cięgle opozycję która coś robi dla ludzi ,kto wmawia ludziom ,że to jehowi ,kto zaszczuwał dzieci opozycji ?? no kto ,no kto wypisuje w WN czy na FB oczerniające artykuły ?? no kto?? dlaczego wszystkie pomysły radnych z opozycji są od razu wyrzucane do koszy nie informuje się o nich mieszkańców a wychwala radnych podległych wójtowi no kto ???dlaczego zabiera się pieniądze i nie daje na inwestycje na tereny w których radni i sołtysi są z opozycji no kto??? Proszę wytłumacz mi to   więcej
17-01-2017
~do Pytanie:
Alergeny, kancerogeny, amoniak i para wodna - bioaerozol chorobotwórczy
17-01-2017
~A jednak prawda:
Firmę Hetman wspierała Pani Dorota Betko ze Stowarzyszenia Projekt Raszyn, które współpracuje z Firmą Hetman w zakresie działań proekologicznych, będących jednym z zadań statutowych Stowarzyszenia. http://www.puhetman.pl/edukujemy-ekologicznie-pu-hetman-w-szkole-w-ruscu  więcej
17-01-2017
~Pytanie:
Co się tak mocno dymi z tych pryzm na zdjęciu, czy to jest pod jakąś kontrolą sanitarną?
17-01-2017
~Warto wiedzieć :
PROJEKT RASZYN (KRS: 0000352319, NIP: 5342442979, REGON: 142294879 Członkowie reprezentacji:Nazwisko i imię Funkcja lub stanowisko Betko Dorota Elżbieta - Prezes Zarządu Sawicki Emil Krzysztof - Sekretarz Grzegorzewska Grażyna Wiktoria - Skarbnik
17-01-2017
~do walka o stołki:
Co wstydzisz się, że siedzisz w śmieciach po uszy i należysz do PSL-u? Nie wypominaj nikomu tu polityki, czy nie wiadomo czego. Fakt jest taki, że organizacja "Projekt Raszyn", której sekretarzem jest Emil Krzysztof Sawicki (PSL i kandydat tej partii do parlamentu )wspiera Hetmana - zdaje się, że też członkowie tej organizacji redagują gazetkę Hetmana. A Pani Kuźmińska z PSL i Pan Grzyb z PSL pomagają mu od lat. Może Pan Emil zabierze sobie sortownię śmieci do Raszyna?  więcej
17-01-2017
~@:
Grzyb defraudował miliony z kasy gminy. Kumple go kryli przez lata ale teraz przyszła sprawiedliwość i Grzyba czas osądzić.
17-01-2017
~PSLowski wójt do wymiany:
To Grzyb narobił tego bałaganu w gminie.
17-01-2017
~walka o stołki ??:
Teoria spisku godna najlepszych wzorców. Panowie, czy chodzi wam o śmieci ? środowisko i mieszkańców? czy o politykę i interesy? W poprzednich wyborach pani deweloper i działki w tle, a w tych poprawna lub nie przynależność polityczna - tyle wam zależy na mieszkańcach ? czy tak naprawdę znowu na stołkach?   więcej
17-01-2017
~PSLowcy niszczą zdrowie nadarzyńskiej ludności.:
Hetman i oni to jedna łapa.
17-01-2017
~Pytanie:
Ciekawe czy to prawda? Czy stowarzyszenie z Raszyna które zostało stroną w postępowaniu o przyznanie pozwolenia zintegrowanego dla firmy Hetman ma Prezesa Panią która pracuje dla firmy Hetman? A członkiem zarządu jest przedstawiciel PSL w Raszynie ? Jeśli to prawda to PSL śmieciami stoi :)))))  więcej
17-01-2017
~Hetman już wyleczony teraz kolej na urzędników gminy Nadarzyn.:
Chore rządy w gminie Nadarzyn.
17-01-2017
~Pijana gmina 2017:
Pijak kierowca skazany przez sąd pracuje w gminie jako zastępca wójta. Ponoć jaki pan taki kram.
17-01-2017
~Do Pana Emila Krzysztofa Sawickiego z Raszyna - członka PSL:
Jeśli Pańska organizacja tak bardzo broni Sortowni śmieci w Nadarzynie to może niech Pan sobie tę sortownię weźmie do siebie do Raszyna. Wstyd! Kolejny Polityk PSL-u podkłada innym kukułcze jajo.
17-01-2017
~Jada po pijanemu samochodem to dla Muchalskiego kompromitacja:
Ale jeszcze większa dla naszej gminy, że taki gostek jeszcze nie wyleciał za to na bruk.
17-01-2017
~hihihi to są związki.:
Muchalski tak bardzo pił ze szczęścia że Hetman się rozwija że aż go policja złapała po pijaku w samochodzie.
17-01-2017
~PSLowska siepaczka.:
To ona załatwiała Hetmanowi kwity na rozbudowę.
17-01-2017
~Pani Kuźmińska i Pan Grzyb są z PSL-u:
Co z waszym sztandarowym hasłem "Blisko ludzkich spraw"? A może bliżej wam do czego innego? Wstyd!!!
17-01-2017
~Mieszkaniec:
Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska, którzy ma w swoich zadaniach kontrolę czy takie sortownie nie szkodzą środowisku był i chyba nadal jest siedliskiem układu PSL-owskich działaczy. Nic dziwnego, że nic nie robił w sprawie Nadarzyna. Może teraz ktoś zrobi porządek w WIOŚ? Bo zaczynają wyłazić brudy i śmierdzi coraz bardziej  więcej
17-01-2017
~Dobrze że ją wywalili.:
Była wicestarościna Kuźmińska robiła Hetmanowi na rękę.
17-01-2017
~co za nikczemność.:
Kuźmińska na swoim fb obraza ludzi odbierających 500 plus.
17-01-2017
~Popieram niech Kuźmińska pła ze swoich pieniędzy.:
Rachunek za naprawienie połamanej drogi przez tiry od Hetmana wystawić byłej vicestarościnie Kuźmińskiej. Tyle szkody narobiła jak się do rządzenia dorwała oczywiście łamiąc prawo.
17-01-2017
~PiS i tylko PiS:
17-01-2017
~mieszkanka:
nawet znak drogowy zmienili aby ciężkie samochody mogły dowozić śmieci do hetmana pani Kuźmińska gdy pracowała w starostwie to wydała zgodę na zmianę znaku mimo ,że drogi nie zrobiła aby mogły jeździć po niej te ciężkie samochody patrzeć jak niedługo pruszkowska sie zacznie rozsypywać Teraz Panie Nowak trzeba przywrócić poprzedni znak i poinformować policję aby stanęła na Pruszkowskiej i zawracała te tiry z przyczepami i wlepiali mandaty,a ludzi którzy wydali zgodę na zmianę znaku pociągnąć do odpowiedzialności i wystawić im rachunek na kilka milionów zł za remont ul,Pruszkowskiej ,to dopiero będzie się działo ,nawet tym co już pouciekali ze starostwa gdy nowa władza doszła co działania  więcej
17-01-2017
~STARE TRIO Z MŁOCHOWA czyli Grzyb , Muchalski , Kuźmińska załatwili wszystkie pozwolenia Hetmanowi n:
To oni są wini za częste alergie u naszych dzieci.
17-01-2017
~do wątpliwe osiągnięcia:
WIOŚ wszczął postępowanie wygaszające na początku lipca 2015r. po tym gdy dowiedział się, że do 1 lipca 2015r. zgodnie z ustawą o odpadach Sortownia Hetmana nie dostała pozwolenia zintegrowanego. Po czym WIOŚ zamiast zawiesić działanie instalacji w Nadarzynie - zawiesił to postępowanie kierując się tylko sobie wiadomymi powodami... Do tej pory WIOŚ (minęło 1,5 roku) nie odwiesił tego postępowania a sortownia sobie działał w najlepsze nie mając pozwolenia zintegrowanego. To, że GIOŚ odwiesza to postępowanie oznacza tylko jedno - "Marszałku Struziku z PSL skończyła się taryfa ulgowa, czas kończyć tę farsę". Pewnie GIOŚ już się dowiedział, że sortownia działa na terenie powodziowym bez zgody i nie może pozwolić na taką sytuację, więc w związku z niekompetencją WIOŚ sam się wziął za porządki w Nadarzynie, na które od lat czekają mieszkańcy. Uznanie dla Nowaka  więcej
17-01-2017
~do mieszkaniec:
nie wiem, co ma do tego pani z Raszyna detektywie, ale pożyjemy, zobaczymy. A nadzieję, warto mieć choć ta - jak ktoś kiedyś powiedział - jest matką...no kogo ? :)
17-01-2017
~Wspieramy dobrym słowem radnego powiatowego.:
Grzybowcy uczepieni na pasku u Hetmana, kpią sobie z sukcesów, odnoszonych przez radnego Nowaka, który krok po kroku, doprowadza do zamknięcia działalności trującej firmy Hetmana.
17-01-2017
~Mieszkaniec :
A ja bym przestał mącić proszę Pani ze stowarzyszenia z Raszyna ;) GIOŚ wszczął procedurę i bardzo dobrze , tylko trzeba zwrócić uwagę na jedno, jakby to miało byc tak z klucza jak pani pisze to zrobiłby to WIOŚ i by odwiesił postępowanie :) mam nadzieje że Hetmana czas w Nadarzynie pomału dobiega końca.  więcej
17-01-2017
~do wątpliwe osiągnięcia:
I ty myślisz, że jak się nie podpisałaś to nikt się nie domyśla, że klikasz z gminy hahahahahahahahahahah.
17-01-2017
~Do poniżej:
Czytać to trzeba ze zrozumieniem:) a jak Struzik z PSL kolega Grzyba i Kuźminskiej z jednej partii to pomimo takich argumentów i społecznych protestów wyda te pozwolenie to wszystko bedzie jasne jaki układ w tym jest. Poczekamy zobaczymy zachwilę będziemy widzieć kto stoi po stronie śmieciarza a kto po stronie mieszkańców !!!!  więcej
17-01-2017
~wątpliwe osiągnięcia:
czytam ten dokument i tak kombinuję; ten jakiś radny Dariusz, poinformował gdzieś na swoim wallu, że zostało wszczęte postępowanie z urzędu. Tyle tylko, że takie postępowanie wszczęte z urzędu na podstawie postępowania w sprawie stwierdzenia nieważności postanowienia zawieszającego z urzędu... jest postępowaniem wynikającym z procedur i zmierza właśnie chyba do wydania pozwolenia Hetmanowi   więcej
17-01-2017
~nowak???:
taaa ;) normalnie nius roku, a wyjdzie jak zwykle... a w ogóle, to kto to jest ten Nowak? wcześniej była jakaś na Be, też zamykała hetmana i miała na to kwity
17-01-2017
~Nowak musi być mocniejszy od Grzyba:
Skoro Grzyb tyle lat załatwiał w różny sposób by ta sortownia usadowiła się w Nadarzynie i nikt nie mógł jej ruszyć a Nowak mimo to jest skuteczny i systematycznie doprowadza do jej zamknięcia.
17-01-2017
~Maria z Osiedla NSM.:
Cieszę się że mamy skutecznego radnego w powiecie. Panie Darku wierzymy w pańską determinację w walce z nielegalnie działającym śmieciowiskiem.
17-01-2017
~Amba.:
To już jest koniec układu śmieciowego Hetman-grzyb-muchalski-kuźmińska.
17-01-2017
~Smutek w Gminie i u Marszałka Struzika:
Wójt , zastępca i podwładna Marszałka Struzika Kuźmińska są bardzo zasmuceni. Teraz ich śmieciowe oczko w głowie ma poważny problem nie do rozwiązania.
17-01-2017
~Pewnie Struzik z PSL usłucha błagania PSLu z Nadarzyna:
17-01-2017
~Walka trwa:
Myślicie że oni tak odpuszczą ??? Nie po to tyle kasy w to wrzucili aby odpuścić , panie Nowak niech Pan trzyma rękę na pulsie bo to nie koniec.
17-01-2017
~Nowak obiecał i Nowak załatwił:
Teraz to już pójdzie z górki. Nadarzyn w końcu odetchnie. Dziękujemy panie Darku! Pewnie teraz Grzyb, Muchalski i Kuźmińska są w żałobie.
17-01-2017
~Chyba, że wcześniej Sąd położy łapę na Dylewie...:
Nie wpisał rancza na 4 ha do oświadczenia majątkowego, więc wszystko możliwe...
17-01-2017
~Do Grzyba:
Zawsze możesz tego śmierdziela przenieść na swoje włości do Dylewa :))
17-01-2017
~Hetman pa pa już sie pożegnamy :):
17-01-2017
~Nadarzyn:
Panie Siwa nie wstyd Panu, jest Pan radnym jest Pan w radzie sołeckiej. Dlaczego nie poinformował Pan mieszkańców o możliwości wnoszenia uwag do marszałka w sprawie firmy Hetman ??? To tak sie wypełnia mandat radnego ?? Przecież w Pana okręgu bardzo dużo osób protestuje w tej sprawie. Ktoś niżej napisał o żonie pracującej w gminie, chyba coś na rzeczy jest.  więcej
17-01-2017
~Jeśli hetman zostanie to będę chodził w peruce, w takiej afro ! Obiecuje !!!:
17-01-2017
~ Do mieszkanka/:
Jakim trzeba byc bezmyslnym zevy wybierac i popierac na radnego czlowieka ktorego zona pracuje w urzedzie gminy. Tytlko bezmyslni wyborcy wspieraja a reszta olewa wybory i nie chodza bo i po co ale zmiany pozniej chca, choc juz a pozno o 4 lata. Wszyscy ci kandyduja na radnych a sa uwiklani albo uzaleznieni od gminy sa glosami starconymi od poczatku. Takich radnych p[otzrebuje szkodnik jak najwiecej. Czy to tak trudno zrozumiec. Ile razy mam wpisywac ta oczywista prawde ciemni wyborcy?  więcej
17-01-2017
~Uwaga na Struzika :
Trzeba jeszcze trochę z chłodzeniem szampana poczekać , w sejmiku jest kumpel grzyba i kuzminskiej
17-01-2017
~~xyz:
Czy mogę powoli szampana chłodzić?
16-01-2017
~Hetman do likwidacji to nadzień dzisiejszy proste.:
Radny Nowak pan Dariusz z PIS pozwoli nam na dalsze życie, a nie niechybną wegetację w obliczu truciciela, który ma nas za,śmieci.
16-01-2017
~Cieszę się.:
Że projekt starego trio zMłochowa wziął w łeb i że jego pełnomocnicy w osobach wójta Grzyba z PSL i MUCHLSKIEGO RAZEM Z KUŹMIŃSKĄ I ICH WSPOMOŻYCIELKĄ OBECNĄ TZW. ORDYNUSKOM BIERZE W ŁEB PRZY WSPOMAGANIU OWEJ twz.ORDYNUSKI.
16-01-2017
~Brawo zieloni, Brawo Nowak!:
16-01-2017
~Zbyszek z Nadarzyna:
Najwyższy czas zakończyć temat sortowni śmieci z 1/6 Mazowsza i warszawy w Nadarzynie. Mam nadzieję, że ten rok przyniesie rozstrzygnięcie ostateczne w tej kwestii.
16-01-2017
~Kuźma i reszta jest winna ale wolą się nie odzywać.:
16-01-2017
~Kuwa ja jestem po za,:
Panie Siwa, kiedyś jakiś internauta prosił pana, właśnie pana panie radny Siwa, który został wybrany całkiem legalnie, żeby pan panie radny Siwa, pokazał numer buta, ale pan jest taki tajemniczy, że pan nie pokazałeś, dlatego mamy propozycję, to może pan pokaż numer buta swojego teścia, jak pan swojego nie chcesz pokazać, w końcu jesteście po rodzinie cappo di tutsi capni, to może macie cuś wspólnego, bo a sąsiedzi nam donieśli, że oboje jesteście wysocy i po rodzinie, i opiewacie za wójtem Grzybem po intensuaoninie co dziennie i po amf......minie.  więcej
16-01-2017
~Co na to wszystko Kuźmińska , Muchalski i Grzyb:
Projekt ich życia wziął w łeb a na dodatek mają rozwścieczonego biznesmena, który nie lubi przegrywać. Ktoś go tu ściągnął, ktoś naobiecywał, ktoś pomógł załatwić pozwolenia i ktoś go chronił przed mieszkańcami. a teraz wszystko się rypło...
16-01-2017
~Nowak mało mówi a robi porządek, że aż miło:
Brawo!Brawo!Brawo!
16-01-2017
~lol:
to może teraz wreszcie przywrócą znak który zabraniał wjazdu w ul,Pruszkowską tym ciężkim pojazdom ,który jak hetman powstał pani Kuźmińska w starostwie zmieniła na większy tylko drogi zapomniała poprawić na tonaż przystosowany do zmienionego znaku
16-01-2017
~jerzy z osiedla i ta jego papuga, z tym się nie zgadzają.:
ONI WE WŁASNE GNIAZDO SRAJĄ. ŚMIECI OD GRZYBA LĄDUJĄ W NADARZYNIE, OD MUCHALSKIEGO I KUŹMIŃSKIEJ TEŻ A POWIEDZIAŁ MNIE PAPUDZE, O TYM FAKCIE JEŻ.
16-01-2017
~STARE TRIO Z MŁOCHOWA czyli Grzyb , Muchalski , Kuźmińska załatwili wszystkie pozwolenia Hetmanowi n:
To oni są winni, za chorobotwórczą działalność tego śmieciowiska w centrum Nadarzyna. Sami mieszkają w Młochowie po za 5 kilometrową strefą skażenia i resztę mieszkańców mają w du.ie.
16-01-2017
~Panie radny Siwa szy ma pan to coś co reklamują w pewnwj reklamie męskich kosmetyków.:
16-01-2017
~werty:
no i kolejny urzędnik będzie miał przechlapane skoro wydał coś niezgodnego z prawem ,to tak jest jak kryje się szefa i robi to co on karze ,a potem nie szef odpowiada tylko pracownik
16-01-2017
~Nowy rok z likwidacją Hetmana to dobry rok dla gminy i mieszkańców.:
Pamiętam jak Muchalski robił za ku...ę w dzień otwarty u Hetmana i wszystko poszło na hej. Hetman do likwidacji i Grzyb z Muchalskim oraz Kuźmińską nic mu nie pomogą swym bezgranicznym wsparciem.
16-01-2017
~mieszkanka:
radny Siwa z tego co widać na FB to popiera tylko i wyłącznie wójta i wszystkich co maja z nim coś wspólnego ,tutaj nie odpowiada swoim wyborcom ,a gdzie indziej się udziela ,teraz to już widać jaki z niego niezależny kolejny który nabrał swoich wyborców .Miał być dla nas a popiera wszystko co w gminie wymyślą Panie radny widać moc internetu tu się nic nie ukryje i widać komu Pan sprzyja .  więcej
16-01-2017
~Napisał, ale zapomniał wysłać:
Wyśle jak się zmieni przełożony żony, teścia i szwagra w gminie
16-01-2017
~Mieszkaniec z ul. Pruszkowskiej:
Mam pytanie czy radny Siwa schował głowę w piasek czy może też napisał protest do Marszałka Struzika przeciwko sortowni w Nadarzynie? Proszę o odpowiedź Panie radny!
16-01-2017
~ważne info:
W Nadarzyńskich szkołach chyba nastał jakiś pomór??? Mnóstwo dzieciaków choruje!!!
16-01-2017
~Wyrazy współczucia dla prezesa hetmana i zastępcy wójta Tomasza Muchalskiego:
No i nie udało się - jaka szkoda...
16-01-2017
~008:
Panie Darku dziękujemy i prosimy o więcej!
16-01-2017
~Brawo panie Darku.:
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU