24 listopada 2024, imieniny obchodzą: Emmy, Flory, Jana

~Sympatyk PO
07:32 24-11-2024
Umiemy się promować, uśmiechać i klepać po plecach, także to powinni... więcej »
~Bezpieczeństwo w gminie
08:09 23-11-2024
Taka uwaga na marginesie. Piątkowy poranek 22 listopada 2024 r. na drogach... więcej »
~Uczciwy. Przepraszam wszystkich.
23:22 22-11-2024
Oby sie na nim przejechali.... więcej »

Miejsce na gruzowisko wskazał wójt Gminy Nadarzyn

Komentarzy (94)
25-11-2015

Kilka dni temu zastanawialiśmy się czy zachowanie zastępcy wójta Tomasza Muchalskiego nie są Himalajami hipokryzji, teraz już wiemy, że nie są. Są niebytem hipokryzji. Okazało się, że miejsce na hałdę piachu zwożoną na działkę w Młochowie, nazwaną gruzowiskiem, która wprowadziła zastępce i urzędników referatu promocji w wielkie obawy, a nawet chęć skierowania sprawy do prokuratury, wskazał wójt Gminy Nadarzyn Janusz Grzyb. I tu chyba zastępca ma rację, tę sprawę należałoby skierować do prokuratury.

Przypomnijmy, Tomasza Muchalskiego zbulwersowała decyzja jaką wydało starostwo powiatowe, w której zezwoliło spółce Fel-Car sp. z o.o. z Sierpca na zbieranie odpadów na działce (nr ew. 159/2) w Młochowie (na przeciwko Schenkera). Głównie ma być to ziemia i gruz betonowo ceglany, a okres pozwolenia na zwożenie tych odpadów ma wygasnąć 31 grudnia 2016 roku.

Temat ten pojawił się na fanpage społecznościowym gminy, na głównej stronie portalu gminnego oraz innym lokalnym serwisie informacyjnym siejąc wręcz grozą, w których zastępca wójta Tomasz Muchalski odpowiedzialnością za zaistniałą sytuację obarcza Starostwo Powiatowe w Pruszkowie i sugeruje, że zwożona ziemia może być zagrożeniem: "Szkoda, że starostwo nie pomyślało o bezpieczeństwie i zdrowiu dzieci". 
Szkoda to raczej jest, że pan zastępca nie pomyślał o tym, kiedy podpisywał pozytywną opinię dla firmy P.U. Hetman, zwożącą odpady znacznie różniące się od ziemi i gruzu, a nawet niebezpieczne dla zdrowia.

Po zamieszaniu z artykułami i sprowadzeniu sprawy przez Tomasza Muchalskiego do rangi prawie powołania sztabu kryzysowego na poziomie wojewódzkim, starosta Zdzisław Sipiera przeprowadził w "swoim" urzędzie szybki audyt, który potwierdził, że wszystko jest zgodne z prawem i nie ma mowy o jakimkolwiek zagrożeniu ponieważ wymienione w decyzji odpady w żaden sposób nie są niebezpieczne.
Starosta dodał również, że dzierżawca terenu w oświadczeniu jakie podpisał, podał jako osobę która wskazała grunt na którym można składować odpady, wójta Gminy Nadarzyn Janusza Grzyba. 

Do obejrzenia także na YouTube: KLIKNIJ TU

Get Flash to see this player.

Komentarze:
29-11-2015
~Dyskusja:
W naszym urzedzie dyskusja polega na tym, ze jezeli mieszkancy podejmuja dyskusje to sa zastraszani sadami i ciagani po sadach.
29-11-2015
~Z kim tu dyskutowac ?:
Widzimy jak wyglada dyskusja na sesjach Rady Gminy. Radna Waclawiak wymachuje raczkami nie pozwala wypowiedziec sie mieszkancom a wojt Grzyb pozywa do walki na brzuchu.
29-11-2015
~do lola:
Masz rację, że mądrzy ludzie powinni nauczyć się sztuki dyskusji. Podpisuję się pod tym stwierdzeniem. Rzecz w tym, że żyję już dość długo na tym świecie, znam różne środowiska. I ciągle nie mogę przejść obojętnie jak widzę rozlewanie zła. Łatwo jest psuć. Trudno budować. I to budować mądrze. Uważam, że władza w Nadarzynie powinna np. korzystać z doświadczeń chociażby "zielonych", bo dlaczego nie. Uważam, że wazne są rożne spojrzenia, a gmina to wspólne dobro. Ale nie zbudujemy nic, gdy będziemy przekreślać doświadczenia, dobrą przeszłość, to co było budowane przez dziesiątki lat i jest wspólnym dobrem. Kontestowanie i to przez czarną hejterkę, przez czarny PR, poprzez manipulowanie, zaciemnianie, atakowanie wszystkich i wszystkiego to wielki błąd - bo to burzenie tego co wspólne. Dlatego nie podoba mi się jak się pisze tutaj to co się pisze w dziesiątkach mejli - powtarzane w różnych wariantach te same wątpliwej wartości argumenty, które maja co prawda wpływ na burzenie spokoju duchu mieszkańców, ale w znacznej mierze mijaja się z faktami. Wiele razy zadałam sobie trud, by sprawdzić rózne rzeczy tu opisywane i wiesz co - na prawdę w 90% to bujdy, wyolbrzymione kretyńskie ploty, jakieś kalumnie. I wkurza mnie, gdy pan Wiktor robi za boga i uważa, że wolno mu zamieszczać co tylko chce, pozwalać na artykuły czasami oparte na ziarenku jakiegoś faktu, ale wokół tego rosną "himalaje". Admin pozwala na lżenie ludzi, po nazwiskach. Pozwala na pisanie oszczerstw, wulgaryzmów i uważa, że jest ok. No chyba że to dotyczy np. jego żony, to jest wielkie halo, że ktoś śmiał coś tam napisać na żonę. Lolu i to jest ok? Lolu, wierzysz w to co tutaj na tym portalu czytasz i - jak myślę -uważasz, że oburzona masz prawo reagować pisząc jakie to potwory sa w tej gminie. Ale tak z ręką na sercu - masz pewność? Czy tylko uważasz, że jak piszą, to wiedzą co piszą? No właśnie - ty tylko domniemujesz. A ja rzadko tutaj na ten portal zaglądam, ale czasami czytam co tu się pisze. I czasami też odpisuję, bo lubię to miejsce gdzie mieszkam i czarny hejt wywołuje u mnie silny sprzeciw. Bo widzisz dyskutowanie jest ok. Wymiana poglądów to cecha ludzi na poziomie. Ale wylewanie pomyi, to nie jest dyskusja.  więcej
28-11-2015
~lola:
erystyko niema we mnie tyle złości i nienawiści jak sądzisz ,rozmowa między ludźmi różnych poglądów jest sztuką prowadzenia danych sporów ,niektórym ludziom trzeba wskazać drogę wybrukowaną którą da się przejść nie grzęznąc w błocie.Są ludzie którzy uważają tylko jedną słuszną rację i właśnie owa erystyka jest po to aby im pokazać ,że nie wszyscy na pewnych stanowiskach są po to aby osiągać korzyści materialne ,ta rozmowa jest po to aby im uświadomić ,że trzeba posłuchać też innych i wyciągać SAMEMU wnioski ,a nie wierzyć tylko i wyłącznie tej jednej osobie .Ja uważam ,że mądrzy ludzie powinni nauczyć się sztuki rozmawiania i dyskusji.Posługujesz się nickiem erystyka jednak chyba nie dokładnie wiesz co ono oznacza nie za wszelka cenę mieć własna racje lecz umieć dyskutować.Idąc twoim tokiem myślenia wnioskuję ,że to właśnie TY za wszelką cenę chcą bezwzględnie postawić na swoim,uważasz ,że tylko Ty masz rację ???a inni są czarnymi hejterami .Rozszerzając twoją wypowiedz można uznać to na atak względem mojej osoby ponieważ zadałam sobie trochę trudu aby porównać pewne wypowiedzi ,a to jak widać nie spodobało się osobie broniącej władzy .Widać ,że łatwiej jest zaatakować niż poprowadzić sensowną dyskusję. Spróbowałeś mnie pojęciem erystycznym wyprowadzić z równowagi?? tak aby inni się nie połapali, hmm wyobraź sobie ,że nie udało Ci się,ja dalej będę obserwowała wypowiedzi wielu ,a nie tylko tej jednej osoby która chce pod płaszczykiem ochronnym ukryć swoje pewne grzeszki ,kosztem innych ,nie patrząc nawet na to ,że te grzeszki można w łatwy sposób udowodnić .  więcej
27-11-2015
~erystyka!:
Erystyka droga Lolu to pasjonująca sztuka. Jak się nie da udowodnić swojej racji logicznie, jak się nie da siłą, to można pseudo teoriami. Aby tylko znaleźć usprawiedliwienie dla swojej nienawiści i złości. Czujesz się rozgrzeszona/y z występowania w roli czarnego hejtera tylko dlatego, że doczytałaś/eś się o antynomii kłamcy. To cię nie usprawiedliwia! Nie czyni cię lepszym i wybielonym! Mimo wszystko - dla wszystkich - dobrej nocy.  więcej
27-11-2015
~?:
a pan starosta walnął kolejnego bąka, a wszyscy się cieszą, że tak dobrze rządzi. I to nie paradoks?
27-11-2015
~lola:
pewna władza jest jak dyktator stosuje represje, które z czasem zwiększają tylko niezadowolenie i opór społeczny, aż w końcu i tak jest obalany, przez stosowanie terroru, który stosuje żeby się utrzymać przy władzy
27-11-2015
~obronca wladzy:
Ale do jakiej roboty oni sie nadaja ? Do czego sie dotkna wszystko sknocą.
27-11-2015
~Widac juz Grzyba I Muchalskiego jak trzesa robota.:
A jaki dochod osiagneli ?
27-11-2015
~Wladza niech zakasa rekawy i wezmie sie do roboty.:
Spoleczenstwo teraz przejdzie na utrzymanie wladzy, zacznie podrozowac po swiecie, plawic sie w SPA. Niech wladza pokaze co potrafi.
27-11-2015
~do poniżej obrońcy:
wiem ,że weekendzik się dopiero zaczyna ,ale z % to już dzisiaj zastopuj
27-11-2015
~obronca wladzy:
Drodzy moi wladza jest uczciwa i dobra. Spoleczenstwo jest podle i zle. To wladza utrzymuje spoleczenstwo a nie odwrotnie.
27-11-2015
~lola:
i tu na obrońcy władzy zastosowano Paradoks gdzie trzeba zagiąć czymś motłoch i zawsze móc mu udowodnić, że się mylili inni nie oni ,a jemu wmawia się tylko swoja słuszną rację.Bo lud ciemny uwierzy w to co władza im powie ,a reszta to wymysł tych co są przeciw tej władzy   więcej
27-11-2015
~do obrońcy władzy:
to gdzie według ciebie mieszka P.Grzyb ? skoro twierdzisz ,że domy w Młochowie to wymysł złych mieszkańców
27-11-2015
~obronca wladzy:
Wierze w prawdziwosc oswiadczen majatkowych p. Grzyba. Dylewo, Kobylniki, domy w Mlochowie, hektary ziemi pod inwestycje z wykonana infrastruktura techniczna i wyasfaltowana droga przy ul Zlotej za publiczne pieniaqdze to sa wymysly zlych mieszkancow. Wojt zawsze dziala zgodnie z prawem a ze Prokuratura prowadzi sledztwo to jak wyjasnil zainteresowany w sprawie a nie przeciwko niemu. Przeciez widac, ze nie mija sie z prawda.  więcej
27-11-2015
~wanda:
Podobno sesji nie będzie bo po co, jak Starosta z Nowakiem wystarczy.
27-11-2015
~do obrońcy władzy:
idąc rozumowaniem tutejszego anonimowego obrońcy wójta i krytykanta starostwa trzeba by się zastanowić dlaczego tak wierzy ten obrońca wójtów w to wszystko co powiedzą ,a to co mówi starostwo jak i pisze ten portal ,to według tego osobnika jest nieprawdą .To podam ci przykład zrozumiesz go ??Paradoks Curry'ego – jeden z paradoksów logicznych, podobnych do paradoksu kłamcy. Został nazwany na cześć amerykańskiego logika Haskela Curry'ego.Rozważmy zdanie X: "jeśli to zdanie jest prawdziwe, to Słońce jest czarne".Zastanówmy się, czy zdanie to jest prawdziwe, czy nie. Jeśli jest, to wtedy słońce jest czarne, ale to nieprawda. A więc zdanie nie jest prawdziwe. Ale wówczas po lewej stronie implikacji mamy fałsz, a taka implikacja jest zawsze prawdziwa. A więc zdanie jest prawdziwe... itd.  więcej
27-11-2015
~lola :
odpowiadam ci argumentem wywnioskuj,tyczy się naszej władzy którą tak żarliwie bronisz Paradoks kłamcy zwany także paradoksem Eubulidesa lub antynomią kłamcy, mówi o niemożliwości zdefiniowania pojęcia prawdy w obrębie języka, do którego to pojęcie się odnosi.Paradoks (pozbawiony historycznych kontekstów) brzmi następująco: Pewien człowiek twierdzi: "ja teraz kłamię". Jeśli zadamy sobie pytanie, czy jest on kłamcą czy też twierdzi prawdę dojdziemy niechybnie do sprzeczności. Jeśli kłamie, to stwierdzając "ja teraz kłamię" wypowiada prawdę, a więc nie jest kłamcą. Jeśli natomiast twierdzi prawdę, to znaczy, że kłamie, bo to oznacza wypowiadane przez niego zdanie.Należy rozróżnić kłamstwo od fałszu (jednego ze stanów logicznych). Fałsz, to brak prawdy (obiektywnej). Natomiast kłamstwo to zdanie niezgodne z przekonaniami osoby je wypowiadającej – kłamstwo zatem jest przedmiotem zainteresowania pragmatyki. W powyższym przykładzie pojęcie "kłamać" użyte jest w znaczeniu "mówić nieprawdę". Zdanie skonstruowane tak, że nie można z niego wywnioskować żadnej prawdy (obiektywnej), jest w oczywisty sposób fałszywe.Źródłem paradoksu jest więc fakt, że kłamca usiłuje wypowiedzieć zdanie na temat języka, w którym to zdanie wypowiada.  więcej
27-11-2015
~elektorat:
Chciałem się zapytać pana Starosty i pana Nowaka czy następna sesja Rady Powiatu na pewno odbędzie się w nocy, bo takie plotki krążą?
27-11-2015
~info:
Właśnie wcześniej był szefem prokuratorów pruszkowskich a teraz szefem jest Iwona Ilcewicz - Kołodziejczyk
27-11-2015
~info:
Ale przecież jest szeregowym prokuratorem :) tak się schował i liczy ze nikt go nie widzi.
27-11-2015
~info:
Prokuratura Rejonowa w PruszkowieDane teleadresowe:ul. Stalowa 3305–800 Pruszkówtel. (22) 217–58–00fax. (22) 217–58–09Obszar działania: miasta Piastów i Pruszków oraz gminy: Brwinów, Michałowice, Nadarzyn, Ożarów Mazowiecki, Raszyn i Stare BabicePrzyjęcia interesantów:Prokurator Rejonowy: poniedziałek godz. 9.00 – 13.00Z-ca Prokuratora Rejonowego: po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznymProkuratorzy: po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznymSekretariaty: poniedziałek – piątek godz. 8.30 – 16.00 StanowiskoImię i nazwiskoTelefonProkurator Rejonowy w Pruszkowie Iwona Ilcewicz - Kołodziejczyk 22 21 75 801 Z-ca Prokuratora Rejonowego w Pruszkowie Andrzej Zwoliński 22 21 75 801 Kierownik Sekretariatu Hanna Staniaszek 22 21 75 801   więcej
27-11-2015
~walek:
Odszedł z szefa ale został w prokuraturze. Co to info ?
27-11-2015
~info:
Zmiana w pruszkowskiej prokuraturze - prokurator rejonowy w Pruszkowie Piotr Romaniuk odchodziOdchodzi szef pruszkowskich prokuratorów. Decyzją Prokuratora Generalnego z dniem 9 stycznia 2014 r. powołana została do pełnienia funkcji Prokuratora Rejonowego w Pruszkowie - prokurator Iwona Ilcewicz - Kołodziejczyk.  więcej
27-11-2015
~info:
Muchalski nic nie wytłumaczył tylko się pogrążył .
27-11-2015
~mecenas:
A w którym miejscu kłamie p. Nowak ;)
27-11-2015
~staroscina :
Ciekawe czy Muchalski poda się do dymisji jeśli się okaże że jest kłamcą bo Grzyb wiadomo ze juz zachorował do sprawy :)
27-11-2015
~elektorat:
Zastanawiam się czy pan Starosta i pan Nowak podadzą się do dymisji jeśli okaże się, że delikatnie mówiąc ohydnie kłamią?
27-11-2015
~do loli, mieszkańca, 008:
Wiem, że szkoda mojej fatygi, ale spróbuję. Ciekawi mnie czy jesteście w stanie zaprzeczać KAŻDEJ informacji z urzędu gminy i wierzyć KAŻDEJ informacji rozpowszechnianej za pośrednictwem tego portalu? Zdumiewacie mnie! Wasze wpisy świadczą o inteligencji. Jesteście co prawda przesiąknięci żółcią i złośliwością - nie chcę używać mocniejszych słów, ale proces myślenia w Waszych głowach wydawałoby się jest. I mam takie pytanie, z czystej ciekawości czy po wyjaśnieniach Muchalskiego podczas ostatniej sesji, że panu staroście coś się - no nazwijmy to delikatnie - pomyliło z tym, że niby wójt wskazał miejsce na gruzowisko - czy nadal trzymacie się twardo wersji - pan starosta cacy? Bo jeśli tak, to chyba należy się wycofać z wersji, że jednak jakieś procesy myślowe samodzielnie w Waszych głowach powstają. Pan starosta nieudacznie próbował się wybielić, ale biedakowi nie wyszło... Chociaż dzielnie próbował winę zrzucać na Nadarzyn kryjąc swoją niekompetencję i społecznie szkodliwe decyzje. I taka jest prawda w tej sprawie.  więcej
27-11-2015
~lola:
a dla mnie to Muchalski cierpi na PARADOKS MENONA- nie można zdobyć nowej władzy ,więc to co mówi uważa za PARADOKS Curry'ego
27-11-2015
~do do:
stara dobra zasada się wciąż sprawdza - dobry policjant (grzybek) - zły policjant (insekt)... i w ten sposób za jedno pozwolenie można dwa razy skasować.Proste? Można?
27-11-2015
~ZNAJOMA URZĘDNICZKI:
Muchalski jest wichrzycielem i to co się tu dzieje też uknuł. A właściciel tego terenu w Żabieńcu to jest kolega wójta i dostaje zlecenia od wykonawców gminnych budów na pomiary geodezyjne, wytyczanie dróg, parkingów etc.
27-11-2015
~To do Pana Panie Muchalski i do pańskiego kolegi z zarzutami o nielegalny majątek:
Zajmuję się biznesem od kilkunastu lat. Gminę Nadarzyn omijam szerokim łukiem, bo tu biznes prowadzi się ciężko a właściwie można się pośliznąć na nieswoim g....e i sporo na tym stracić. Przykład sprawy z tą hałdą piachu potwierdza tylko to co tu się dzieje od lat. Wójt wskazuje lokalizację zwałki, przedsiębiorca płaci za plac, załatwia wymaganą decyzję i płaci za prawnika a na końcu się okazuje, że wójt zmienił zdanie i jest afera. Wójt chyba postradał zmysły, ale moim zdaniem szybko by je odzyskał, gdyby musiał ze swojej kieszeni pokryć straty przedsiębiorcy.  więcej
27-11-2015
~lola - x:
Jakie korzyści przynosi sortownia i kompostownia odpadów (PU Hetman) w tym niebezpiecznych dla Gminy Nadarzyn i dla jej mieszkańców ?
26-11-2015
~Co da gminie Nadarzyn wojna podjazdowa przeciw staroście pruszkowskiemu?:
26-11-2015
~wiedzący:
Stary chwyt wójtów , zawsze po cichu, zawsze czyimiś rękami.A jak trzeba komuś smrodu narobić to wystarczy puścić plotkę-jednak to działa tylko chwilę.Teraz lepiej wszystko sprawdzić bo prawda to tylko przez przypadek wycieknie
26-11-2015
~do 19:26:46:
to co napisałeś łysolu w służbach mundurowych było kiedyś popularne ale teraz już nie modne. psychol-og
26-11-2015
~do 18:55:39 ~do pan::
Po takim panu jak ty, to mój dziadek na konia wsiadał.
26-11-2015
~008:
Do 18:55:39~do pan: Zamelduj to koniowi. Koń ma wielkie serce to cię wysłucha.
26-11-2015
~do pan:
PiSlamiści to ludzie prości bez wykształcenia, apatyczni i ponoć religijni ale bardziej to fundamentaliści religijni - dewoci. Nie rozumiejący co to prawo, homofobii i ksenofobi. Nie uznają demokracji ani władzy sądowniczej. Wierzą ślepo pewnemu panu z Żoliborza a także ministrowi od parówek, które wybuchają. Co można z tym zrobić? Wielu z nas zaczyna to wkurwiać i zrobimy z tym porządek!  więcej
26-11-2015
~Pan:
W tej gminie to jest jeden wielki przypadek. Mam nadzieje że tych dwóch łobuzów dosięgnie ręka sprawiedliwości, chociaż dla mnie to może być nawet ręka Prawa i Sprawiedliwości.
26-11-2015
~Czy to zbieg okoliczności?:
Firma geodezyjna właściciela działki nr 159/2 w Żabieńcu ( Młochów) wykonywała całokształt dokumentacji geodezyjnej jako podwykonawca firmy Flisbud - budowniczego obecnego budynku Urzędu Gminy Nadarzyn.
26-11-2015
~John:
Panie Muchalski proszę się wypowiedzieć, w jaki sposób walczył pan z nielegalnym wysypiskiem w Szamotach. Chodzi o polną drogę prowadzącą do Marysina. Jak gruzowisko śmieci było, tak jest. Aż strach przejechać tam samochodem.
26-11-2015
~Niezły blamaż panie wójcie :(:
26-11-2015
~do 008:
Darku, ciekawy wywód ale fakty są inne :) i jak to się mówi, fakty nie kłamią. Miłego dnia!
26-11-2015
~Synonimy do słowa wichrzyciel::
aferzysta, anarchista, antagonista, antydemokrata, antypaństwowiec, arogant, awanturnik, bojownik, buntownik, burzyciel, chuligan, demagog, destruktor, dewastator, dysydent, działacz rewolucyjny, ekstremista, fanatyk, fundamentalista, gorączka, grandziarz, gwałtownik, hucpiarz, impertynent, inspirator, insynuator, intrygant, jastrząb, jątrzyciel, judziciel, kłótnik, knajak, kombinator, kontestator, kret, krzykacz, krzykała, łobuz, łobuziak, matacz, mąciciel, mąciwoda, nawiedzony, niekonformista, niespokojny duch, nihilista, niszczyciel, nonkonformista, obrazoburca, obsesjonat, obsesjonista, oponent, oporny, opozycjonista, ortodoks, ortodoksa, paliwoda, piekielnik, pieniacz, pociąg pospieszny, podgryzacz, podjudzacz, podszczuwacz, podżegacz, populista, powstaniec, prowodyr, prowok, prowokator, przeciwnik, psuj, puczysta, pyskacz, radykalista, radykał, rebeliant, rewolucjonista, rokoszanin, rozrabiacz, rozrabiaka, sabotażysta, skandalista, spiskowiec, szczekacz, szkodnik, światoburca, truciciel, tuistone, twardogłowy, uczestnik ruchu rewolucyjnego, ultras, wandal, warchoł, wywrotowiec, zadymiarz, zadziora, zakapior, żul,   więcej
26-11-2015
~008:
@dr. To już chyba desperacja Cię oślepiła. Zrozum mleko się wylało i oświadczenie firmy Fel-Car sp. z o.o. z Sierpca odsłoniło cały spisek wójta i zastępcy w sprawie tej hałdy ziemi. Wójt wskazał lokalizację zwałki piachu na działce nr 159/2 za zgodą właściciela tej działki firma wystapiła do starostwa o pozwolenia na zwałkę piachu, betonu i cegieł i ją otrzymało, bo takie jest prawo. Gmina powiadomiona 7 dni wcześniej, gmina nie złożyła, żadnych uwag negatywnych w terminie (mieli na to 7 dni i tyle starostwo czekało) i firma dostała pozwolenie. Następnie wójt z zastępcą rozpoczęli dezinformację społeczeństwa, nakręcili atmosferę zagrożenia i w tradycyjny sposób postanowili obrzucić własnym błotem starostwo i dodatkowo radnego powiatowego Nowaka. Dziwne, że błoto ominęło drugą radną powiatową z PSL Kuźmińską :)? - osobom słabo zorientowanym , ale myślącym ta info. powinna pokazać, ze to nie przypadek. Suma Summarum , wójt i zastępca tak się kiwali, że się "zakiwali" i wyszło na to, że hałdy w Żabieńcu (a właściwie w Młochowie obok szkoły w Ruścu) by nie było, gdyby nie szkodliwa działalność wójta i gdyby nie knucie spisku przez Muchalskiego. A może ta hałda byłaby w innym miejscu bliżej rozbudowywanej trasy do Katowic gdyby wójt nie pomagał robić interesów swojemu przyjacielowi z Ruśca i nie wskazał jego działki jako najwłaściwszego miejsca składowania piachu na budowę wiaduktów i podsypek pod drogi serwisowe? Może. Nie o hałdę mi chodzi - bo przy budowie trasy te materiały muszą być gdzieś składowane, ale o to, że dwóch cwaniaczków robi ludziom wodę z mózgów za publiczne pieniądze , by załatwiać swoje ciemne sprawki.   więcej
26-11-2015
~promocja oszustw :
Ha ha ale macie dużo w portach panie pomagier. A jeśli chodzi o tę kartkę co Pan Majewski dostał od zastępcy to niech leży w kiblu bo do tego tylko się przyda.
26-11-2015
~do dr:
Powinieneś podpisać się gminny gamoń a nie dr, albo jeszcze lepiej gamoniowa
26-11-2015
~dr:
Wszystko widać jak na dłoni, jest film z sesji na fb gminy. Nowak ładnie nas załatwił. Mina Majewskiego bezcenna
26-11-2015
~PZPR:
Gościu słowo jest ważniejsze od pieniędzy. Ale widzę ze jesteś starym komuchem lub dzieckiem bez wiedzy historycznej bo ojciec był starym ZSLowcem i na wszystko chce papieru.
26-11-2015
~mieszkaniec:
A ja wierzę Staroście , dzierżawca podpisał dokument w którym stwierdził że Grzyb wskazał mu gdzie może składować odpady :) Muchalski jak jesteś taki mądry to pozwij staroste. A nie jak zwykle chcesz obarczyć odpowiedzialnością jedyne wolne media w tej gminie. Trochę to śmieszne ze Muchalski pozywa redaktora , który zamieścił relacje z sesji powiatu. No cóż jesteście poprostu do wymiany ha ha ha. A i jeśli można to Muchalski odniesieniu się do ostatniego wyroku sądu w sprawie Hetmana bo coś cicho w tej waszej publicystyce gminnej.  więcej
26-11-2015
~do poniżej :
Nie odwracaj kota ogonem, poproś swojego guru starostę, żeby umieścił oświadczenie Grzyba o wskazaniu terenu pod gruzowisko. I jeszcze jedno nie jestem urzędnikiem gminnym
26-11-2015
~do gościa:
Nie kłam że jesteś tu gościem. Od śledzenia tego portalu to już wam tam w urzędzie logo nadarzyn.tv wypaliło się na monitorach
26-11-2015
~czy wójt Grzyb jest chory ?:
Czy radni mogą to sprawdzić, czy wójtowi w czasie zwolnienia przysługuje prawo korzystania z samochodu służbowego ?
26-11-2015
~gość:
A czy dzierżawca tego terenu może zamieścić na tym portalu pismo wójta wskazujące, że wójt ten teren wskazał, ten rzetelny portal powinien to zrobić.Panie starosto to wstyd tak kłamać, my mieszkańcy prosimy niech pan ujawni oświadczenie Grzyba o wskazaniu tego terenu, bo nie wierzymy.To co wymyśliło Starostwo o tzw. Teraźniejszym oświadczeniu dzierżawcy to dopiero hipokryzja.  więcej
26-11-2015
~Warto wiedzieć:
Z A S A D Y W Y K O N Y W A N I A Z A W O D U Prokurator powinien wykonywać zawód rzetelnie, konsekwentnie i sprawnie. Przestrzegać i chronić praw człowieka. Unikać dyskryminacji zarówno podejrzanych jak i ofiar przestępstw ze względów politycznych, społecznych, religijnych, narodowościowych, rasowych, kulturowych, płciowych i wieku. Wypełniać swe zadania bezstronnie i obiektywnie, uwzględniając istotne okoliczności sprawy, szczególnie dotyczące ofiary i podejrzanego. Poświęcać naleŜytą uwagęściganiu przestępstw popełnionych przez funkcjonariuszy publicznych, w szczególności korupcji, naduŜyć władzy, powaŜnego naruszenia praw człowieka oraz innych czynów uznanych przez prawo międzynarodowe za powaŜne przestępstwa. Czynności wykonywać zgodnie ze swoim sumieniem i honorem zawodowym, nie ulegać wpływom zewnętrznym, odrzucać jakiekolwiek interwencje w tym polityczne oraz prośby, nie ulegać wpływowi kampanii medialnych. Zachowywać poufność posiadanych materiałów chyba, Ŝe za ich ujawnieniem przemawiają wymagania wymiaru sprawiedliwości, wykonywanie obowiązków lub interes społeczny. Pogłębiać kwalifikacje zawodowe poprzez samokształcenie oraz drogąuczestniczenia w zorganizowanych formach dokształcania. W czasie wykonywania pracy zachować trzeźwość i nie podlegać działaniu jakichkolwiek środków odurzających. KaŜdy prokurator obowiązany jest współdziałać w strzeŜeniu powagi i godności zawodu, bronić jego toŜsamości i właściwego systemu przekonań. Immunitet prokuratorski nie moŜe usprawiedliwiać zachowania sprzecznego z prawem.   więcej
26-11-2015
~maks: czy kłamca przeprosi Starostę Pruszkowskiego:
No, dalej pomagier, załóż włosiennicę i błagaj o przebaczenie. Mówiąc językiem Sienkiewicza: 'na kolana, ty psie'. Osobiście na miejscu Pana Starosty, to bym zastosował w stosunku do pomagiera taki sam manewr, jaki Krzyżacy użyli w odniesieniu do Juranda ze Spychowa. A mianowicie: niech pomagier przybędzie pod Starostwo dzień wcześniej i tam na mrozie, w samych gaciach poczeka aż, go Pan Starosta łaskawie przyjmie na audiencji w obecności radnych. Oczywiście, trudno jest wykluczyć, że ci ostatni (tj. radni) nie sponiewierają pokutnika-pomagiera poprzez obrzucenie go nieczystościami i innym ścierwem. Całe szczęście, że żyjemy w cywilizowanych czasach, bo gdybyśmy żyli w czasach jurandowych, to należałoby pomagierowi co najmniej wyrwać obcęgami język, żeby więcej nie plugawił swoją mową przestrzeni publicznej.  więcej
26-11-2015
~Czy kłamca Muchalski przeprosi Pana Starostę za swoje Kłamstwa?:
Na osobistej wojnie Muchalskiego i Grzyba ze starostwem traci cała gmina. Powinni to zrobić w czasie kolejnej sesji Rady Powiatu, lub Rady Gminy
26-11-2015
~roman:
Pewnie kuwa że wie :)
26-11-2015
~Adwokat:
Czy może jakiś prokurator z Pruszkowa o tym wie?
26-11-2015
~Po kryjomu:
Może KIA jest w Dylewie - On tam wszystko zwozi, żeby ludzkie oczy nie widziały.
26-11-2015
~ktokolwiek widzial, ktokolwiek slyszal:
Gdzie jest KIA?
25-11-2015
~I to zje..ł.:
Grzyba w gminie nie ma bo chory, a gdzie jest samochód gminny KIA.
25-11-2015
~Czy wójt Grzyb był dziś na sesji? :
25-11-2015
~Grzyb z Muchalskim to wichrzyciele:
skłócają ludzi poprzez własne wymyślone kłamstwa. Sprawa z hałdą ziemi to przykład.
25-11-2015
~ Tytka do 18:56:36 ~oj tytka tytka::
Szwindel ziemią to ich specjalność.
25-11-2015
~Kombinowalo sie a teraz CBA i Prokuratura na karku.:
25-11-2015
~Przyjaciel juz nie pomoze.:
Odpowiedzialnosci za oswiadczenia majatkowy sie nie uniknie.
25-11-2015
~PiSlamiści już kombinują z "500zeta na dziecko":
25-11-2015
~oj tytka tytka:
weź koło i pierdolnij się w czoło
25-11-2015
~Tytka:
Grzyb z Muchalskim jak zwykle robią po cichu szwindel z ziemią.
25-11-2015
~szczególna troska ...:
Polecam szczególnej uwadze gminnym urzędnikom drogę do szkoły dla dzieci w Ruścu - brak chodników!!! Taka sztandarowa inwestycja a dzieci chodników nie mają!!! WSTYD!!!
25-11-2015
~roman:
Jak to który prokurator ? O Ciebie chodzi gamoniu; )
25-11-2015
~Panie Muchalski !:
Panie Muchalski a pomyślał Pan o zdrowiu i bezpieczeństwie dzieci i i dorosłych, którzy cierpią z powodu tego, że z firmy Hetman bardzo często śmierdzi ? To Pan wydał decyzję korzystną dla P.U Hetman bez potrzeby oceny oddziaływania na środowisko. Dlaczego Pan to zrobił ? Jakby miał Pan choć trochę klasy, albo wstydu to by Pan tego nie zrobił. Pytam zatem, dlaczego Pan to zrobił ???   więcej
25-11-2015
~a który to prokurator ?:
a który to prokurator ?
25-11-2015
~Panie Muchalski a co z naszymi dziećmi w szkole w Ruścu?:
Wójt kieruje piach i gruz 200 metrów od szkoły a Pan krzyczy od miesiąca, że to obok szkoły w Ruścu?
25-11-2015
~Świństwo to mało powiedziane:
Czyli było tak. Grzyb skierował spółkę Fel-Car sp. z o.o. z Sierpca by składował piach na terenie działki swojego kolegi i patrona - pana P. ,Pan P. zainkasował za udostępnienie placu kaskę. Następnie wójt świadomie nie wziął udziału w uzgadnianiu warunków pozwolenia na gromadzenie piachu, gruzu i cegieł, bo przecież wcześniej sam tam skierował spółkę Fel-Car sp. z o.o. z Sierpca. Na koniec Wójt rozpętał festiwal fałszywych oskarżeń, by zdyskredytować tych, którzy omówili wójtowi zainwestowania publicznych pieniędzy w podniesienie wartości wójtowskich gruntów deweloperskich w Woli Krakowiańskiej.  więcej
25-11-2015
~Muchalski to kłamca:
Kłamał w sprawie Hetmana w Nadarzynie. Kłamał w sprawie hałdy piachu w Młochowie.
25-11-2015
~Szczyt Chamstwa:
Narobić komuś na wycieraczkę i poprosić o papier toaletowy
25-11-2015
~ M = Hipokryta:
''Szkoda, że starostwo nie pomyślało o bezpieczeństwie i zdrowiu dzieci". Panie Muchalski a pomyślał Pan o zdrowiu i bezpieczeństwie dzieci które cierpią z powodu tego truciciela Hetmanem lokując go tutaj ?
25-11-2015
~Szczyt chamstwa !!:
Ściągnąć do pięknej , zielonej , najbogatszej gminy na Mazowszu truciciela jakim jest Hetman i umieść go pośród domów mieszkalnych , broniąc go zaciekle i atakując mieszkańców którzy z tego powodu cierpią i udawać ekologa , krytykując skład ziemi i gruzu który tu będzie tylko tymczasowo nie mając żądnego wpływu na zdrowie mieszkańców .  więcej
25-11-2015
~vvv:
Zameldowany generał Hermaszewski, ,,miał swój pokój ''
25-11-2015
~Trochę historii :
Działka którą wskazał wójt należy do córki byłego radnego Henryka P. Henryk P. Swojego czasu zainwestował w wiele działek na terenie GN dodajmy rolnych działek które dziwnym trafem zmieniły swoje przeznaczenie zyskując wielokrotnie na wartości. Tak też jest z działką w Żabieńcu która w studium ma zakres hal magazynowych, a do tego zajętą ma ochronę konserwatora zabytków. Syn Henryka P. ma przy ulicy Głównej firmę do której jeżdżą ciężkie TIR dlatego postanowiono za pieniądze gminne przebudować ją do standardów co najmniej powiatowych. Smaczku dodaje fakt że w 2002 roku w czasie swałszowanych wyborów pod adresem tej rodziny dopisano kilkanaście osób do list wyborczych.  więcej
25-11-2015
~do maks:
Ale się ładnie przedstawiłeś hihihi.
25-11-2015
~maks:
Tych zakłamanych gminnych bydlaków powinno się zamknąć w metalowej klatce, załadować na wóz i objeżdżać okoliczne miejscowości w celach demonstracyjnych. Każdemu takiemu pokazowi towarzyszyłby komentarz z megafonów: "Proszę Państwa, proszę się dokładnie przyjrzeć, tak wyglądają śmierdzący, zdeprawowani kłamcy".  więcej
25-11-2015
~008:
To dobrze, że Pan Muchalski zaczyna mówić o prokuraturze. Ważne jest również to by skoro już zaczął, to niech powie wszystko co wie... :))
25-11-2015
~Ile było tych spotkań w Dylewie i o czym rozmawiano?:
25-11-2015
~mecenas:
Jeżeli Pan Muchalski nadal pragnie skierować sprawę hałdy piachu do prokuratury, to moja prośba jest taka, żeby tym doniesieniem zajął się uczciwy prokurator a nie ten co spotkał się z Panem Muchalskim na terenie nielegalnego rancza wójta w Dylewie.
25-11-2015
~Grzyb z Muchalskim knuja na Nowaka i na starostę:
A wszystko przez to, że starosta postanowił nie marnotrawić kasy publicznej na gigantyczne rondo w małych Krakowianach, tylko wybuduje tam normalne rondo przejazdowe jak wszędzie. Tylko, że rondo gigant zachęciłoby deweloperów by kupić od spółki wójta i zastępcy ich hektary pod osiedla.  więcej
25-11-2015
~Muchalski jest Wichrzycielem:
Najpierw z Grzybem wskazują lokalizację na hałdę piachu do budowy wiaduktu, a później nazywają to miejscem składowiskiem odpadów i napuszczają ludzi na starostę z innej opcji niż Muchalskowo-Grzybowo-Kuźmińskowy PSL i niewygodnego radnego Nowaka. Muchalski ty kłamco. Muchalski ty wichrzycielu!!!!!!!!  więcej
25-11-2015
~ciekawe :
Przedsiębiorca z firmy zworzącej ziemię do Młochowa podpisał oświadczenie w którym stwierdził że wójt polecił miejsce do składowania odpadów, to dlaczego zastępca wprowadził w błąd mieszkańców ?
25-11-2015
~jak można tak manipulować mieszkańcami !!!:
Hańba! !!! A czy Muchalski tez brał udział w skazywaniu tej działki dla przedsiębiorcy? Trzeba zgłosić do prokuratury tego typu działanie przez władze gminy.
25-11-2015
~toff:
Tak tylko pewnie gdy wójt składał podpis na tym dokumencie powiatem rządził PSL.
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU