19 kwietnia 2024, imieniny obchodzą: Adolfa, Tymona, Pafnucego

~NSA
20:42 17-04-2024
NSA wróciło sprawę do WSA , takie mamy Sądy!... więcej »
~myślący
13:48 17-04-2024
Przepisy nie mówią, że jeden radny podejmuje decyzję za RG. Zatem... więcej »
~qwerty
09:01 17-04-2024
kiedy posiedzenie NSA?... więcej »

Wśród badanych uczniów szkoły podstawowej w Ruścu, 40 procent nie lubi swoich wychowawców

Komentarzy (219)
17-04-2019

Trwa 10 dzień strajku nauczycieli, którzy walczą o godność i wyższe pensje. Niektórzy z nich nie będą jednak dumni z opinii, jaką wystawiają ich wychowankowie. A to na pewno rzutuje na autorytet i zaufanie do całego grona pedagogicznego.

Taki przykład mamy w szkole podstawowej w Ruścu, w której jakiś czas temu doszło do incydentu z udziałem uczniów. Sprawa trafiła do rodziców, a ci złożyli skargę na placówkę do kuratorium, które w efekcie przeprowadziło w szkole kontrolę. Dotyczyła ona przestrzegania praw dziecka i ucznia, w zakresie zapewnienia uczniom bezpieczeństwa w czasie zajęć organizowanych przez szkołę oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Niestety, treść protokołu dotyczy spraw indywidualnych i kuratorium dla dobra dzieci, i ich rodziców uznało, że nie może być to informacją publiczną. 
Otrzymaliśmy natomiast ankietę, jaka została przeprowadzona anonimowo wśród 75 uczniów klas V, VI, VII I VIII, a ta nie napawa zbytnim optymizmem. 

Okazuje się, że aż około 40% z nich nie lubi swojego wychowawcy.  Ten sam odsetek widzi problem faworyzowania przez nauczycieli uczniów, a 30% z nich uznało niesprawiedliwość w ocenach. 25% ankietowanych, w razie kłopotów miałaby problem zwrócenia się o pomoc. 
Ogólnie większość uczniów w szkole czuje się bezpieczna, jednak aż 60 % z nich doznaje różnorakiej przemocy ze strony innych uczniów.

W posumowaniu, kontrolujący zalecili przypomnienie nauczycielom o zasadach oceniania oraz uznali, że działania szkoły w pełni nie zapewniają uczniom bezpieczeństwa zarówno fizycznego, jak i psychicznego, a relacje między wszystkimi członkami społeczności szkolnej nie są oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.  

Odpowiedź z Kuratorium oraz cała ankieta do przeczytania w poniższych załącznikach:

Odpowiedź z Kuratorium

Wyniki ankiety wraz z zaleceniami

Komentarze:
28-06-2022
~Precz z wójtem i koooordynatorem.:
Bałagan i kumoterstwo to dwa elementy które systematycznie rujnują nasza gminę.
27-06-2022
~Brak kwalifikacji i samooceny.:
Biedna gmina, bo głupie rządy w samorządzie.
27-06-2022
~ech i och.:
Takie dwa niedoroby.
26-06-2022
~Te dyrcio to też były wuefista tao jak wujt.:
Mają derektora z nadania to i poziom do dupy.
26-06-2022
~Wow:
Moja córka też nie wszystkich lubi bo niczego ich nie uczą
25-04-2019
~do warto pomyśleć:
Szanowna Pani Nauczycielko,mam nadzieję,że po takiej porażce jaką był strajk wrócisz do pracy i zaczniesz gorliwiej pracować,aby niepochlebnych artykułów na temat Twojej szkoły i większości nauczycieli ,którzy w niej pracują było jak najmniej.Mam też nadzieję,że nie otrzymasz wynagrodzenia za Twoje lenistwo i pazerność,choć sądzę, że w naszej uczciwej i prawdomównej gminie jest to raczej niemożliwe.  więcej
24-04-2019
~do rodzic:
Pan z brodą jak 90 % nauczycieli tej szkoły do niczego się nie nadaje a nie przepraszam do brania dni wolnych się nadają
23-04-2019
~rodzic:
To,że angielski ma najwyższy wynik wcale mnie nie dziwi.Nauczyciel tego języka jest the best i nie piszę tu o Panu z brodą.
23-04-2019
~Warto pomyśleć:
Dla tych, którzy cenią fakty.Wyniki uczniów Szkoły Podstawowej w Ruścu na sprawdzianie po klasie VI w roku 2016:język angielski - 81,40%język polski - 76,80 (najlepszy wynik w gminie)matematyka - 70% (najlepszy wynik w gminie).https://www.nadarzyn.pl/409,maj  więcej
23-04-2019
~Warto pomyśleć:
Przyzwoici ludzie z przyjemnością spędzają święta z rodziną:) i do tego nikt nie musi ich zmuszać.
21-04-2019
~Och zaczyna się :
21-04-2019
~Ocho, zaczyna się trolowanko:-):
Nie ma to jak obniżyć poziom, a potem na fb o tym podyskutować.
21-04-2019
~Rusiecki większość :
Uczniowie nie popierają komunistycznego strajku
21-04-2019
~Ameno:
Czy to prawda że janek nie żyje kurna
21-04-2019
~Kuw :
Zgłosić się do hetmana
21-04-2019
~Teraz na topie są tematy ochrony:
środowiska. Ogólnie, przemysł jest szodliwy, ale firmy: śmieciarska i stolarska naszych znajomych ....ciiii....nie jest szkodliwa. Dwubiegunowość? Tępić manipulantów, ale nielegalność i oszustwa naszych znajomych.......ciiii...nie są godne potępienia. Rozdwojenie jaźni?  więcej
21-04-2019
~do nauczyciela:
Bardzo brakuje mnie ,,WARTO POMYŚLEĆ,, czyżby zabroniono już ci pisać czy sama się poddałaś?
20-04-2019
~Władza była chora :
Takie wydarzenia tylko w gminie Nadarzyn.
20-04-2019
~Dla mnie to szok. Kogo my tu mamy.:
20-04-2019
~ Jezeli piszesz o rekoczynach na przerwie to mamy przykład 08:58:56 ~Wieś śpiewa i tańczy::
~Kopali leżącego w głowę i szczękę łamiąc ją w wielu miejscach.:.~http://www.aferyprawa.eu/Afery/Warszawa-Policyjny-gang-komendantow-1787:21 kwietnia 2003 r. na czterech młodych mężczyzn z Nadarzyna napadło kilkudziesięciu mieszkańców sąsiedniej wsi. Jeden z napadniętych odniósł cięższe obrażenia i spędził w szpitalu 38 dni. Wszyscy poszkodowani bezbłędnie rozpoznali czterech najbardziej agresywnych napastników, a wśród nich dwóch synów ówczesnego wójta Gminy Nadarzyn – Janusza Grzyba, znajomego komendanta Szlędaka z Koła Łowieckiego. Dopiero w sierpniu akta sprawy trafiły do Komendy Powiatowej w Pruszkowie, a później do Prokuratury Rejonowej. W tym czasie ani policjanci z Nadarzyna, ani z Pruszkowa nie przesłuchali sprawców napadu, choć wszyscy poszkodowani w swoich zeznaniach wskazywali ich z nazwiska. Kilka miesięcy później, gdy sprawa trafiła do sądu, wójt Jan Grzyb i jego znajomy (ojciec jednego ze sprawców napadu) zastraszali pokrzywdzonego, żądając, aby odstąpił od sprawy. Napadnięci nie ulegli i doszło do rozprawy. Proces obfitował w przedziwne wydarzenia: sędzia najpierw poprosił do sali tylko oskarżonych i adwokata broniącego synów wójta, nie wpuścił poszkodowanych i prokuratora. – Takie postępowanie jest niedopuszczalne – mówi sędzia Mirosław Przybylski, prezes Sądu Rejonowego w Pruszkowie. – Jeżeli odbywa się rozprawa w trybie zwyczajnym, obecność prokuratora na sali jest obowiązkowa. Może trzeba zaczekać aż kogoś zabiją.   więcej
20-04-2019
~do wieś śpiewa i tańczy:
Szczególnie na W-F u młodej ,blond długowłosej
20-04-2019
~do 08:09:43 ~Patrząc na te was:
może i nielotni ale czytać teks KURATORIUM ze zrozumieniem umiemy i nie wciskamy innym ,że to pisał inny człowiek jak to kilka osób na FB robi czym hejtuje i podburza ludzi
20-04-2019
~Wieś śpiewa i tańczy:
Szkoła osiągnęła najwyższy poziom na Mazowszu w rękodziele na zajęciach WF-u z siatkówki i rękoczynach uczniów na przerwach.
20-04-2019
~Burak pisze list:
Kochani, nie mam wam nic do powiedzenia i nigdy nie miałem, ale teraz chcę wam powiedzieć, że sprzeciwiam się. Sprzeciwiam się i nie zgadzam się. I mam apel do was wszystkich, żebyście też się sprzeciwili tak jak ja.
20-04-2019
~Parafianianin do 08:36:58 ~Gmina ruszyła z kopyta.: Ileż to może zmienić jedna nagła śmierć.:
Dzięki ci panie.
20-04-2019
~Bagno.:
Nie dziwcie się budynek szkoły posadowiony jest na działce z terenem bagiennym.
20-04-2019
~Gmina ruszyła z kopyta.:
Ileż to może zmienić jedna nagła śmierć.
20-04-2019
~Rankingi szkół - Gmina Nadarzyn jest w ogonie:
http://www.miastopociech.pl/artykul/ranking-wszystkich-mazowieckich-szkol-podstawowych-2016SP Wola Krakowiańska - 567 miejsce na Mazowszu. Ruśca nie znalazłem  więcej
20-04-2019
~Oszukany:
Tak zwani "pożyteczni idioci" piszą listy a pijaczek robi kasę na boku i się śmieje.
20-04-2019
~Patrząc na te wasze wypociny i błędy:
Od razu widać, że nie jesteście zbyt lotni umysłowo.
19-04-2019
~Antek policmajster z gminy.:
Złapany pijak samochodowy miał ponad 3 promile we krwi.
19-04-2019
~20 lat marnotrawnych rządów.:
Opowieści o gminie która zeszła na psy.
19-04-2019
~Do wyswiechtanej glazury z fb:
Puszczm pawia.
19-04-2019
~Były kolega.:
Że starej wsi pisze dwuch starych zdrajców
19-04-2019
~Kakao. :
Na fejsie królują lizodupy oby pypcia dostały.
19-04-2019
~Na pochybel wrogom naszych tradycji i korzeni.:
PO może wygrać na fujarze gorzkie żale oni z LGTB I BIEDRONAMI dążą ponoć do likwidacji naszego kościoła. Dopiekła .
19-04-2019
~qwerty:
Jak się nie umie czytać teksu pisanego ze zrozumieniem ,to potem takie głupoty na FB wypisują i hejtują i podburzają ludzi ,Ale co się dziwić pewne osoby już tym słyną, tym swoim hejtowaniem na FB i obarczaniem za swoje niepowodzenia życiowe portal
19-04-2019
~Rodzic:
Ale niedługo wygra PO i jak zapowiedzieli zamknął FB w naszym kraju ,wiec skończy się to hejtowanie przez małą grupkę osób ,nie będa wylewać swoich frustracji jaki to portal niedobry nie czytamy go ale art.komentujemy co?? jasnowidze na tym FB jacyś czy cuś takiego ,albo nowy dopalacz się pojawił ??Mamy tu prosty przykład wkurzeni rodzice wzywają kuratorium ,które przeprowadza dochodzenie i ankietę którą zamieszcza portal.Ale to już portal zły nie kuratorium i rodzice co ich wezwali .Zły jest ten co to zamieścił .EE chyba wykasuję FB bo tam tylko hejtowanie obrażanie ,wyzywanie ,reklamy ,głupoty ,nic konkretnego i bijatyka kto lepiej zabłyśnie kto komu lepiej nawciska obłuda aby dostać się do koryta   więcej
19-04-2019
~Kraj :
Szkoły w gminie Nadarzyn to prawie najgorszy ranking w bloku wschodnim
19-04-2019
~rodzic:
a pewna pani Iza co wielokrotnie podkreśla na FB ,że nie czyta tego portalu ponownie pokazała swoją hipokryzję ,nie wchodzi nie czyta ale wie ,że ten artykuł jest zmanipulowany .Kobieto co ty palisz ?? dlaczego tak hejtujesz i podjudzasz innych ?? zajmij się swoja pracą bo można to samo o tobie napisać jak manipulujesz swoimi wpisami ,przeinaczasz fakty,mi jako mieszkańcowi bardzo się nie podoba twoja postawa do ludzi co maja inne zdanie i mają prawo je wyrazić.Jednak przez ciebie są opluwani i wyszydzani w każdym wpisie jaki czytam ,który zamieszczasz .Kolejny raz tak jak i inni powtórzę załużcie swój portal płaćcie za to i piszcie prawdę skoro uważacie ,że tylko wy ma piszecie .Zamieście to co kuratorium napisało hmm tylko jak to zrobicie skoro tutaj jest skan od kuratorium ,A wy na FB piszecie ,że to kłamstwo .Co wy tam palicie wszyscy ?? bo na to wygląda jak pałacie nienawiścią do nadarzyn.tv To tak jak PO do Pisu pała jadem i robi wszystko na złość babci odmrożę sobie uszy   więcej
19-04-2019
~rodzic:
I kolejny hejt na FB pan Konrad P .widać nie umie czytać ze zrozumieniem nadarzyn.tv pokazało to co przeprowadziło kuratorium ,a nie to co sugeruje ten pan na FB i oczernia ten portal.Nie ładnie panie Konradzie czas do szkoły uczyć się czytania ze zrozumieniem .Takie badania powinno kuratorium przeprowadzić we wszystkich szkołach abyśmy wiedzieli co dzieci myślą na temat tych szkół ,a nie paraliżuje je strach jak odą do szkoły czy znowu kartkówka i co znowu jakieś podchwytliwe pytania i cała klasa dostanie 1   więcej
19-04-2019
~do wolę Po:
jak wolisz PO to pracuj do 67 lat oddaj 500+.13, wyprawkę szkolną,płać więcej za ich politykę , na ich biura,na kariery,na walki polityczne,daj z własnych oszczędności za strajki podburzane .Twoja wola ,ja nie chce takich ludzi wspierać co dla własnej korzyści materialnej walczą nawet z dziećmi   więcej
19-04-2019
~wolę PO niż PiS:
19-04-2019
~Rodzic:
A Broniarz teraz chce unieważnić egzaminy CO CI PEOWCY jeszcze wymyśla aby dostać się do tego żłoba
19-04-2019
~rodzic do 20:58:48 ~Taaa... ::
przecież kuratorium podało na ilu uczniach przeprowadzono ankietę.A dlaczego reszta nie przystąpiła to tylko domniemania.widać tylko prawie 80 miała odwagę
19-04-2019
~przepraszam cię,moje dzieci same odrabiają lekcje i się dobrze uczą. :
19-04-2019
~do ~do poprzedniczki::
mylisz się to nauczyciele u nas nie umieją nauczyć dzieci ,mam znajomych w innych miastach w innym województwie i ten sam program ,a tam nauczyciele dotąd wałkują program aż dzieci nauczą .Bo sa Nauczyciele i nauczyciele,To nie podstawa programowa ,tylko chęć nauki wystarczyło wybrać (jak sie w ogóle orientujesz) inne podręczniki z inna podstawa ,a nie tak jak u nas im więcej tym mniej dla nauczyciela ,a więcej dla ucznia .Podam 1 przykład klasa 1 SZP u nas było 10 książek i 10 ćwiczeć + jeszcze jakieś atlasa , w innej szkole tylko 3 książki .I można było ?ale tam gdzie wybrano 3 książki więcej nauczyciel musiał się nagimnastykować w uczeniu i przekazaniu wiedzy niż u nas ( u nas tylko zadawali ,a my rodzice do 22 siedzieliśmy z dzieckiem i uczyliśmy )więc nie pitol mi tu farmazonów   więcej
19-04-2019
~Taaa... :
W szczególności, że dzieci w podstawówce już zaczynają dojrzewać i każdy, kto wprowadza jakiekolwiek zasady, zakazy i nakazy (czy to rodzic, nauczyciel, babcia, ciocia, brat lub siostra) jest zły. Z resztą, ankiety zawsze podaję się na X badanych, czyli np. Na 1000 badanych 60% było na NIE, 40% na TAK. I może to być 10 osób, które udzielił odpowiedzi, bo reszta się wstrzymała od odpowiedzi, to i tak tego nie powiedzą.   więcej
19-04-2019
~do poprzedniczki:
kobieto kiedy to było? przed reformą czy po? Jak ja chodziłam do szkoły to klasówki były 2 w tygodniu, a dzisiaj jak nie kartkówka to sprawdzian to jest gonitwa z programem i to nie jest wina nauczycieli, tylko tak jest przeładowany program i dlatego musisz pomagać dziecku.   więcej
19-04-2019
~do godz.20.27:
BRAWO,BRAWO,POPIERAM
19-04-2019
~do godz.20.14.:
Jak podejrzewam ,to wpis ten jest od mało zarabiającego,wykształconego i przepracowanego nauczyciela.Lepiej to Ty skończ z tym strajkiem i weż się za robotę,bo konsekwencje twojego nieróbstwa będą zatrważające.Póki co spokojnych świąt Ci życzę
19-04-2019
~miało być do 20:14:09 ~do poprzedniczek::
19-04-2019
~do poniżej:
skoro tak uważasz ? ja uczę swoje dziecko wszystkich przedmiotów bo w szkole tego nauczyciele nie potrafią ,czyli pensja mi się tak samo należy co madralko ?po co są ci nauczyciele bo większość to poszła na łatwiznę 2 miesiące urlopu w lato 2 tygodnie ferii ,wolne między świętami 3 lata PŁATNEGO URLOPU!!!! aja teraz muszę siedzieć z dzieckiem w domu bo tym karierowiczom ,i tym co zostali w trąbę ze strajkiem zrobieni nie chce się uczyć tylko strajkują ,Gdy moje dziecko przychodzi ze szkoły to muszę mu wytłumaczyć wszystkie lekcje bo co nauczyciel tego nie potrafił????,Gdy ja chodziłam do szkoły stare pokolenie nauczycieli to byli z powołania ,a nie jak teraz brylować na FB ,kłócić się,wyzywać od debili innych bo maja inne poglądy   więcej
19-04-2019
~Ale dlaczego mają uczyć, to :
szkoła od czego jest?
19-04-2019
~do poprzedniczek:
przestańcie tokować nadaremno , weżcie sie za robotę albo zajmijcie się swoimi dziećmi ,bo jak wynika z waszych wpisów to macie same problemy , zacznijcie same uczyć wasze dzieci choć jednego przedmiotu to zostanie wam trochę grosza. Każda z was chyba skończyła te 8 klas to powinna sama sobie dać radę. wesołych świąt.   więcej
19-04-2019
~Strajkuje czy nie strajkuje:
ale korepetycje są."Tajne komplety".
19-04-2019
~Czy nauczyciel powinien udzielać korepetycji w czasie gdy strakuje?:
19-04-2019
~6 zarzutów od prokuratora dla byłego wójta Grzyba i sprawa w sądzie.:
13:49:08~REGULAMIN KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH :Na tym portalu chętnie oczernia się ludzi, ale bez podawania faktów, konkretów.
19-04-2019
~do 13.39:
A mnie to wyglądało na zwykłą,, spychankę,, problemu,od jednego do drugiego i do trzeciego nauczyciela.Czyż tak nie było?
19-04-2019
~REGULAMIN KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH :
19-04-2019
~REGULAMIN KONKURSÓW PRZEDMIOTOWYCH :
Na tym portalu chętnie oczernia się ludzi, ale bez podawania faktów, konkretów. Chętnie używa się słów, które przyciągają uwagę typu "incydent". Jednak, kiedy druga strona próbuje coś wyjaśnić, podaje konkrety, powołuje się na fakty, to wtedy brakuje argumentów. I tak jest chyba w przypadku przepisów, czy te też są zmanipulowane, wyidealizowane, itp.? Poniżej przepisy dotyczące trybu odwoławczego w przypadku konkursu kuratoryjnego. Odwołanie może złożyć tylko rodzic lub uczeń. Nauczyciel nie może tego zrobić. "Jeżeli uczeń lub jego rodzice lub prawni opiekunowie uznają, że praca została ocenionaniezgodnie z modelem odpowiedzi i schematem punktowania, mogą złożyć na każdymetapie konkursu pisemne odwołanie od wyników oceny."  więcej
19-04-2019
~rodzic:
To nie jest prawda, gdy zabrakło punktu nauczycielka przeanalizowała pracę dziecka i pomogła w napisaniu odwołania. Jeśli nie masz o czymś pojęcia, to po prostu o tym nie pisz.
19-04-2019
~mieszkanka:
Jak jest tak wspaniale ,to skąd te wiadro wylanych pomyj.Rusiec -Nadarzyn,Nadarzyn -Rusiec.Dlaczego nikt nie skarży się na Młochów ,Kostowiec czy Wólkę.Hej do WARTO POMYŚLEĆ może warto o tym pomyśleć
19-04-2019
~do 9.47:
Słyszałem,że jednej z tych uczennic zabrakło 1-go punktu,nikt jej wówczas nie pomógł,ani dyrektor,ani nauczyciel od polskiego,ani wychowawca.Sama wraz z rodzicami musiała pisać odwołania.Zostawiono ją losowi,a teraz się nią szczycą.Żenada i kompromis
19-04-2019
~oburzona strajkiem:
od początku strajku nauczycieli siedzę z dzieckiem w domu ,bo z kim musi zostać skoro szkoła nie zapewnia dzieciom nauki i opieki bo strajk. Odmówiłam nauczycielowi korepetycji arg dzieci nie chodzą do szkoły nie przerabiają materiału to nie ma co robić na tej korepetycji .Oj jaki był zawiedziony .Tera pytanie do tych co tak bronią strajku KTO MI ZAPŁACI ZA TO ,ŻE NIE MOGĘ PRACOWAĆ I ZARABIAĆ BO MUSZĘ SIEDZIEĆ Z DZIECKIEM W DOMU????  więcej
19-04-2019
~Czyli co?:
Oceny za nazwisko.Skąd ja to znam?
19-04-2019
~Już gdzieś:
czytałem,że jeżeli nie odbędą się matury,rodzic pozywa szkołę.
19-04-2019
~apel rodzica do GZO i do wójta:
Dajcie nam do wiadomości co będzie działo się po świętach. A nie życzenia bo to nie nastrój do życzeń.
19-04-2019
~1.+1= 3:
W gimnazjum dzieci zrobiły taki mały experyment napisali dokładnie tak samo klasówkę kopia w kopie i jeden dostaje 4 a drugi 2 i to konsensus sprawy ten co dostał 4 jego rodzić pracuje w gminie ,a drugiego rodzic nie ukrywa na FB ,że popiera obecny rząd .Wyciągnijcie sami wnioski ,bo dzieci są mądrzejsze niz je niektóre osoby przedstawiają na FB ( powiedziały że to typowa walka polityczna oceny w naszej liceum dostaje się za popieranie danych partii i służenie w gminie .Ot cała prawda o gminnym szkolnictwie .pomijam szkołę podstawową bo tu sa inni nauczyciele politykę zostawiają za drzwiami i z tego co słyszałam nie popierają oficjalnie bo boją się o robotę tego wójta   więcej
19-04-2019
~rodzic:
Mam nadzieję, że posypią się pozwy,a wtedy odechce im się strajkować.
19-04-2019
~do nauczycieli:
Gdyby rząd nie dał 500+ to nauczyciele tyle korepetycji by nie dawali bo teraz rodziców stac na te korepetycje czyli dobry korepetytor ,a słaby nauczyciel do pensji dorobi powyżej 2 tysięcy na miesiąc czyli to źle ,Jak zabierze sie 500+ to tych biednych rodziców nie bedzie stać i taki nauczyciel ponad 2 tysiące straci NAUCZYCIELU czy uważasz że 500+ to źle dla ciebie ? a jak masz dzieci to jeszcze dodatkowe 500 wpada   więcej
19-04-2019
~żenada:
Szkoda tylko,że RR wypisuje jakieś bzdurne oświadczenia a nie przekazuje informacji odnośnie postępowania i zakończenia tej farsy jaką urządzili sobie pseudonauczyciele,jeśli taka ilość dzieci twierdzi,że nie lubią swojego wychowawcy to coś to oznacza i może warto się przyjrzeć sprawie a nie wypisywać oświadczenia,żeby się jakiś leń nie obraził.  więcej
19-04-2019
~mama ucznia gimnazjum:
Jak czytam niektórych osób wypowiedzi na FB zabrać 50++ i dać nauczycielom !!! pytam a sama bierzesz 50++ ?? masz dzieci to pokarz ,że nie bierzesz tych 50++ .MI się przydają i jestem zła ,że zamiast na wakacje ,kolonie i ferie dla dziecka w zębach oddaję je nauczycielowi na korepetycje   więcej
19-04-2019
~Korepetycje to teraz normalka.:
O czym to świadczy?Proszę mi wierzyć jak chodziłam do podst.mieliśmy b.dobrą matematyczkę.,która nas nauczyła.W szkole średniej nikt nie miał problemów.Jak nie masz dobrych podstaw,to tych braków nie nadrobisz,to się już za tobą ciągnie.
19-04-2019
~Doskonale pamiętam:
jaka nagonka była z powodu wizyty p.A.Dudy,bo to .....Nowak.Teraz okazuje się,że to wielki sukces.Zastanówcie się wreszcie jak to w końcu jest.Nie jestem ani rodzicem,ani nauczycielem .Jestem mieszkańcem tej gminy i coraz bardziej widzę czyste manipulacje,sterowanie,ogłupianie.Ludzie czy Wy naprawdę nie zauważacie tego.Dlaczego piszecie brednie pod wpływem jakichś ludzi,kórzy w ten sposób załatwiają SWOJE,SWOJE i tylko SWOJE interesy.  więcej
19-04-2019
~Rodzic:
podam przykład korepetycje z matematyki najwięcej kasy biorą nauczyciele bo od 45-75 zł raz lub 2 razy w tygodniu tam gdzie chodzi moje dziecko codziennie ten nauczyciel ma po kilkoro dzieciaków jeden po drugim czyli ile dodatkowo dorobi to pensji?? i czy odprowadza podatki? czyli tak mu źle dorobienie nieopodatkowanych kilku tysiaków w miesiącu do pensji .A na matematyce się nie kończy z kim bym nie rozmawiała w naszej gminie rodzice posyłają dzieci na przynajmniej 2 lub 3 przedmioty z korepetycji i w dodatku wcale nie łatwo o zapisanie się na korepetycje takie jest oblężenie o czym to świadczy w naszej gminie ?   więcej
19-04-2019
~rodzic:
Nie rozumiem ludzi co na FB krzyczą zabrać 500+ 13 dla emerytów i dać nauczycielom ,Ja ich pytam dlaczego ma się zabierać dzieciom ??ja 500+ wydaje na korepetycje z matematyki + kolejne pieniądze na korepetycje z y przedmiotów angielski fizyka chemia .Bo nauczyciele nie umieją tak nauczyć na lekcji aby dzieci zrozumiały dana lekcję.Gdy ja chodziłam do szkoły 30 lat temu nie było do pomyślenia aby ktoś musiał iść na korepetycje (chyba że chorował 2 tygodnie i miał zaległości ale to były wyjątki)nauczyciel dotąd wałkował dany temat aż wszyscy w klasie zrozumieli ,co przekładało się na klasówkach (4 i 5) a teraz same 2 i 1 ,a na półrocze 80% klasy dostaje 1 na półrocze potem musi zaliczać .Czy to świadczy o dzieciach czy nauczycielach jak podchodzą do własnego nauczania   więcej
19-04-2019
~ciekawe jak przerobią nieroby materiał:
A czego oczekujecie od pseudonauczycieli, którzy piją w dzień nauczyciela coś z butelek z akcyzą a nie wiedzą co to było.
19-04-2019
~panie Konradzie P:
proszę wskazać gdzie tu jest manipulowany teks?? bo to ze art został zamieszczony od kuratorium to ja nie rozumiem pana wypowiedzi na FB ma pan pretensję do redaktora ,a nie do kuratorium ?? przecież to oni podali te wyniki ,a redaktor tylko zamieścił .Czy prawda w oczy kole????  więcej
19-04-2019
~rodzic:
Jak prezydentowa była w szkole to krzyczeliście propaganda!!to Nowak sobie załatwia wybory ,jak było pisane ,że to co innego to nie to Pi itp ,a teraz zmieniacie zdanie ,że to dyrektor ,a jaki on dobry bo zaprosił prezydentowa .Ludzie zdecydujcie się wreszcie ,a nie jak chorągiewka na wietrze ,co wam wójt z pamagierem karzą to o tym piszecie .Nie macie własnego zdania i rozumu .To się nazywa syndrom sztokholmski. Zacznijcie wreszcie samodzielnie myśleć ,a nie patrzeć co gminna władza wam karze bo jak nie to z roboty wywali   więcej
19-04-2019
~do 07:57:32 ~do ~Warto pomyśleć:::
słyszałam ,że w wielkim tygodniu znowu pozwał portal do sądu i co nic się nie chwali na swoim FB czyżby znowu wójt przegrał?? bo jak wygrywa to od razu wrzuca na FB i rozpętuje hejt ,a jak przegrywa to cisza
19-04-2019
~rodzic:
Pani PREZYDENTOWA w szkole była i jest to wielki zaszczyt,ale już dawno temu opuściła placówkę,a wiele problemów zostało i zapewniam wszystkich,że one same nie znikną ,a wręcz przeciwnie,będą coraz większe.Trzy wygrane konkursy kuratoryjne z kolei, na sześćdziesięcioro dzieci klas ósmych to nie jest wynik ,którym należy się tak szczycić.Te dwie dziewczynki,które wygrały z polskiego to dzieci ,które zawsze były wzorowe i to nie tylko w polskim.Sumując ,czy jest to naprawdę do WARTO POMYŚLEĆ taki sukces, o którym będziesz teraz się rozpisywać? Napisz lepiej o kłopotach w szkole,których jest stokroć więcej i podziękuj tym trzem uczniom,że możesz się nimi tak szczycić,ale na pewno to nie jest twoja zasługa ani szkoły ,tylko ciężka praca tych dzieci i ich rodziców.  więcej
19-04-2019
~do 18-04-2019 ~do apel::
Piszesz inteligentny?? dla ciebie to inteligencja gdy nauczyciel z nadarzyńskiego gimnazjum liceum pisze do innych osób co maja inne poglądy wy jesteście bydło .prezydent to dno ,szlam i pomyje ,tumany itp dla ciebie to jest inteligentne zachowanie i godne naśladowania. ???   więcej
19-04-2019
~do ~Warto pomyśleć::
to napisz to wójtowi bo to co piszesz to do niego powinno być skierowane ,kto wywala z pracy za inne poglądy ? kto pozywa do sadu ludzi bo maja własne zdanie ? kto ?? kto wyzywa ludzi na FB ??? kto? kto oczernia opozycje w WN kto?? kto buntuje ludzi bo jak nie to wont z roboty no kto?? czyje dzieci w szkole są prześladowane przez nauczycieli czyje ???  więcej
19-04-2019
~Waldek:
Trzeba zapytać w gminie bo to oni tym dyrygują.
19-04-2019
~rodzic:
Co dalej ze strajkiem? Co będzie po przerwie świątecznej. Czy będą normalne zajęcia. Co mam robić, czy dalej wynajmować opiekę. Chyba do diabła powinniśmy zawczasu to wiedzieć.
19-04-2019
~Najwyższa pora zrewidować :
średnia krajową około 4,5 tys (?) Jest tak wielu nauczycieli, pielęgniarek i ludzi, którzy porównują swoje zarobki z nimi, uznając swoje zarobki na o wiele niższym poziomie...rządzący troszkę sami sobie zaszkodzili, zawyżając średnią. Kto tyle zarabia? Trudno się dziwić, iż ludzie uważają swoje zarobki za żebracze.  więcej
19-04-2019
~CZYTAJCIE WPIS Z 14.04 GŁOS NAUCZYCIELA Z POLSKI:
Pod hasłem Strajk a przywileje nauczycieli.
19-04-2019
~Jeśli wg ankiety, zachodzi "faworyzowanie":
uczniów, to nie dziwi fakt, że te dzieciaczki, dla których nauczyciel ma więcej czasu, być może udziela mu korepetycji (faworyzowanie zwykle wynika ze stosunku do rodziców: ich wpływy, bogactwo, romanse, wykazanie, że skoro ja mu daję korki, to muszą być wyniki, itp.) - mają wyniki i wygrywają olimpiady. To żaden argument, też znam osoby "gnębione" w szkole (głównie przez polonistki) a na polibudach wysokie wyniki ponad normę, stypendia, doktoraty.   więcej
19-04-2019
~Wizyta Małżonki Prezydenta w Szkole Podstawowej w Ruścu:
to właśnie dzięki niemu takie rzeczy dzieją się w tej szkole, wcześniejsza pani dyrektor też miała swoich zwolenników i przeciwników, również wśród rodziców
19-04-2019
~Oooo, w nocy to przeszedł jakiś:
"atak propagandowy", to przygotowanie przed sesją rady gminy i skargą na dyrektora? Ktoś tu dobrze napisał, zrezygnować z dodatków i tą uzyskaną kwotę rozłożyć na 12 mies i dołożyć do podstawy. Fantastyczna myśl. A potem dopiero sprawdzić, u których nauczycieli ta pensja jest za niska, relatywnie do wniesionego wkładu w nauczanie.   więcej
19-04-2019
~Wizyta Małżonki Prezydenta w Szkole Podstawowej w Ruścu:
jakoś wtedy dyrektor był dobry
19-04-2019
~Wizyta Małżonki Prezydenta w Szkole Podstawowej w Ruścu:
Od udziału w wyjątkowej lekcji języka polskiego Małżonka Prezydenta RP rozpoczęła wizytę w Szkole Podstawowej w Ruścu w województwie mazowieckim. Podczas zajęć uczniowie klasy siódmej przedstawili wybrane sceny „Zemsty” Aleksandra Fredry. Samodzielnie opracowali ruch sceniczny i scenografię, zaprojektowali stroje oraz przygotowali rekwizyty. Zajęcia teatralne mają w placówce już kilkudziesięcioletnią tradycję. Wpływają na wszechstronny rozwój młodzieży, która realizując obowiązkowy program szkolny, bawi się, pobudza swoją kreatywność i wrażliwość oraz potrzebę kontaktu ze sztuką. Głównym celem lekcji nie jest jednak prezentacja sceniczna, ale poznawanie utworów literackich oraz proces tworzenia spektaklu. Jak przyznała Pierwsza Dama, taka droga pracy nad szkolnymi lekturami jest niezwykle cenna, ponieważ w przyjemny dla uczniów sposób kształci ich kompetencje osobiste i społeczne.Następnie Małżonka Prezydenta przeczytała dzieciom fragmenty mitu „Bellerofont i Pegaz” w trakcie cyklicznej lekcji bibliotecznej zorganizowanej w ramach edukacji wczesnoszkolnej. Podczas wizyty uczniowie trzeciej klasy razem z Pierwszą Damą wymyślali bajkę oraz rozmawiali o ulubionych lekturach. Agata Kornhauser-Duda gościła także u przedszkolaków w różnych grupach wiekowych, z którymi rozmawiała o ich ulubionych bajkach, wymarzonych zawodach czy bezpieczeństwie w ruchu ulicznym. Czterolatkowie opowiedzieli Małżonce Prezydenta o tygodniu naukowca, podczas którego dzieci aranżowały wędrującą wodę, wulkan oraz cukierkową tęczę.Agata Kornhauser-Duda dołączyła także do uczestników lekcji języka niemieckiego w charakterze gościa specjalnego. Młodzież ćwicząc umiejętność zadawania pytań z użyciem form grzecznościowych, rozmawiała z Panią Prezydentową o jej codziennych obowiązkach i harmonogramie dnia. Pierwsza Dama z radością założyła naszyjnik wykonany dla niej przez uczennice siódmej klasy. Szkoła Podstawowa w Ruścu jest placówką, która z dumą edukuje kolejne pokolenia mieszkańców w duchu szacunku dla lokalnej tradycji i wspólnoty. Jej uczniowie chętnie angażują się w działalność dobroczynną, wspierając m.in. podopiecznych Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Osób Niepełnosprawnych „Szlakiem Tęczy", którego siedziba mieści się w budynku szkoły. (KS)  więcej
19-04-2019
~do ~Warto pomyśleć::
zgadza się, wójt bez przerwy skarży ten portal...coś w tym jest. Myślisz, że to z frustracji? Pozorna siła i demonstracja?
19-04-2019
~Pierwsza dama w Ruścu:
byla zaproszona przez dyrekcję bo była w budynku szkoły w siedzibie szlakiem tęczy. I po xSie przyjechała do szkoły, a na FB teorie spiskowe były że dlatego że komisarz był z PIS. Oj ludzie, ludzie
19-04-2019
~A kiedyś tak chętnie chwaliliście się szkołą w Ruścu:
To może teraz artykuł o sukcesach uczniów i nauczycieli ze szkoły w Ruścu??? O tym jakoś nie chcecie pisać??? A jest o czym. Czyżby to był niewygodny temat???
19-04-2019
~Na Szkolnej w Ruścu:
to był Dyrektor, który dbał o to żeby żadnemu dziecku nie działa się krzywda, nie było głodne bo obiad był za grosze. I przede wszystko umiał i dbał o dzieci. Ktoś pamięta wyniki, czy ktoś posyłał dzieci na korki? Takiego dyrektora teraz potrzeba
19-04-2019
~A kiedyś tak chętnie chwaliliście się szkołą w Ruścu:
A kiedyś tak chętnie chwaliliście się szkołą w Ruścu...Aż dziwne - dyrektor ten sam, nauczyciele ci sami. https://www.prezydent.pl/pierwsza-dama/aktywnosc/art,359,wizyta-malzonki-prezydenta-w-szkole-podstawowej-w-ruscu.html  więcej
19-04-2019
~Czy na Szkolnej też tak było?:
Zdecydowaną zaletą dyrektora w Ruścu jest świetny dobór kadry. Czy w każdej polskiej szkole muzyki uczy znana piosenkarka? Czy w każdej polskiej szkole są takie sukcesy w konkursach i zawodach sportowych? Czy w każdej polskiej szkole odbywa się tyle ciekawych uroczystości? Czy każdą odwiedzają znani sportowcy albo podróżnicy?  więcej
18-04-2019
~rodzic:
Wymagających nauczycieli docenia się niestety po latach.
18-04-2019
~do rodzic:
Ci wspaniali i wymagający nauczyciele z Ruśca zostawili swoich uczniów podczas egzaminów i strajkowali, nie wystarczy napisać transparent i trzymać kciuki za swoich wychowanków.
18-04-2019
~do apel:
a konkretnie to co przeżywają, przecież do egzaminów uczyli się od :0: i wiedzieli co ich czeka. Przestańcie wylewać swoje żale i frustracje i nie powodzenia w wychowaniu swoich dzieci na nauczycieli, dość tych głupich wpisów, po strajku, a daj Boże , żeby nauczyciele odnieśli sukces, wasze dzieci wrócą do szkoły bogatsi o doświadczenie: że warto walczyć aż do skutku nie tylko o pieniądze, ale i o godność, że warto się uczyć i należeć do rodziny ludzi inteligentnych i mądrych.  więcej
18-04-2019
~rodzic:
Nauczyciele w Ruścu są wymagający ale to dobrze.
18-04-2019
~Obserwator:
Skargi rodziców są zjawiskiem powszechnym we wszystkich szkołach, Rusiec nie jest w tej kwestii oryginalny.
18-04-2019
~APEL:
Do nauczycieli i wyborców PO. Przecież na jesieni wygracie z PiS wybory i PO wam da to o co teraz walczycie. Zostawcie dzieci w spokoju! Nie niszczcie życia im i ich rodzinom. Do nauczycieli z Nadarzyna WSTYD przynosicie! Na jesieni PO z PSL wam da te pieniądze. Uczniowie to przeżywają. DOŚĆ!  więcej
18-04-2019
~Warto pomyśleć:
Niestety, w naszym społeczeństwie coraz częściej występuje tendencja pisania skarg do każdej instytucji i na każdego. Bo jest to najprostszy sposób wyładowania frustracji, jest to też sposób na zaistnienie, na zademonstrowanie pozornej siły i przewagi nad innymi ludźmi. Najłatwiej napisać pismo do "wszystkich świętych", trudniej przyjść i porozmawiać, bo może dyrektor lub nauczyciel zaproponowałby działania, które są niewygodne albo wymagają wspólnej aktywności.   więcej
18-04-2019
~Warto pomyśleć:
Gdyby w szkole działo się naprawdę źle, to nie byłoby takich wyników. Trzech laureatów konkursów kuratoryjnych w jednym roku, to o czymś świadczy. (Czy inna szkoła w gminie może pochwalić się takimi wynikami? I czy takie wyniki były, kiedy szkołą kierowała poprzednia pani dyrektor? Odpowiedź jest prosta - NIE). Może więc warto pomyśleć i zamiast obrażać dyrektora i nauczycieli, podziękować im za ich ciężką pracę albo chociaż powstrzymać się od fałszywych oskarżeń.   więcej
18-04-2019
~do rodzica:
kulturalny, zdolny i chcący się uczyć uczeń nie będzie narzekał, bo chce się uczyć , a obibok i leń będzie narzekał na nauczycieli, a rodzic bezmyślnie będzie go w tym wspierał. Rodzice powinni sami zrobić ze sobą porządek i przestać narzekać na nauczycieli , bo to , że dziecko nie chce się uczyć to jest też wasza wina za dużo gadacie złego przy dzieciach a za mało od dzieci wymagacie,,,najlepiej dać tablet lub telefon i z głowy.  więcej
18-04-2019
~rodzic:
Wymagający nauczyciele oczywiście
18-04-2019
~rodzic:
Na poziom nauczania w szkole w Ruścu nie można narzekać. W tym roku jest trzech laureatów olimpiad kuratoryjnych: 2 z polskiego i 1 z fizyki. Jak pamiętam, to wymagający uczniowie nie są lubiani przez uczniów. Ja jestem zadowolona.
18-04-2019
~do poprzednika:
opamiętaj się człowieku, tobie nikt do portfela nie zagląda to i ty tego nie rób. Popieram strajk nauczycieli, bo powinni godziwie zarabiać, bo po to się kształci, poprzedniku jaki ty masz zawód i jakie wykształcenie? Ludzie po 8 klasach pracujący u w Wólce Kosowskiej u chińczyków więcej zarabiają niż nauczyciele, a to już jest niedopuszczalne. Tak , tak zaraz mnie zakrzyczycie, ale nie macie racji, bo nauczyciel może być sprzedawcą, sprzątaczką, robotnikiem, ale sprzedawca, sprzątaczka czy robotnik nie może być nauczycielem, bo nie ma wyższych studiów i to uszanujcie.  więcej
18-04-2019
~głodowa pensja:
Podobał mi się jeden nauczyciel którego w reportażu redaktorzy pytali o strajk. Walczył o godność bo zarabia tylko 1920 zł na rękę i jak zaznaczył - ALE BEZ DODATKÓW. Dla nauczycieli dodatki już się kuźwa nie liczą, dla nich liczy się tylko podstawa. To może zrezygnujcie z tych dodatków motywacyjnych, jubileuszy, wczasów pod gruszą, mieszkań nauczycielskich, to i podstawa będzie miała z czego wzrosnąć!   więcej
18-04-2019
~Beata:
Piszecie, że fatalnie w szkole w Ruścu ale LO Nadarzyn to jest dopiero porazka... wypowiedzi tych nauczycieli na FB, ciągle kłótnie, nagabywanie i straszenie świadczą o poziomie tych ludzi. To jakieś Państwo w państwie
18-04-2019
~to już konniec nauczyciele :(:
18-04-2019
~do rodzica1:
Zgadzam się ,nie wrzucajmy wszystkich nauczycieli do jednego wora,co nie zmienia faktu,że w szkole nie dzieje się najlepiej.Kuratorium nie kontroluje placówek bez konkretnych powodów.
18-04-2019
~Rodzic1:
W tej szkole mamy bardzo dobrych Nauczycieli. Zaangażowanych i przyjaźnie nastawionych do dzieci. Nuestety z dziecmi jest różnie, ale to wynika z kultury, a raczej jej braku, jaką wnieśli z domu.. Jest to ogromna klęska dzisiejszego systemu w naszym kraju i tego że dzieci nie wynoszą żadnych wartości z domu...  więcej
18-04-2019
~do nauczyciela:
W szkole miały miejsce skandaliczne sytuacje ,włącznie z policją na początku roku szkolnego 2018 .Ty nauczycielu możesz nawet nie wiedzieć o problemach,które skrzętnie wydawało by się są ukrywane przez dyrekcję.Sądzę,że o wielu sprawach nie jesteś nawet informowany na radach,dla swojego dobra nie pisz więcej głupot.  więcej
18-04-2019
~Krystyna:
18-04-2019
~Szkoła kryształ:
to po co strajkujesz?Dla dobra dzieci ?Po co? Skoro jest tak super.Szkoda,że nie wspomniałeś o pewnych bulwersujących sutuacjach,które miały miejsce w tej szkole.Wiesz doskonale o czym piszę,nie mogę tego tego upubliczniać ze względu na dobro niektórych uczniów.  więcej
18-04-2019
~Do Nauczyciela:
nie wierzę.....kolejne manipulacje,wstyd!!!Tego uczycie dzieci?
18-04-2019
~do kolega:
ale nie miał 3,18 Promila ,a podobno 0,02 a to robi różnice( wystarczy być po wczorajszym ,wsiąść leki,które czasami dają taki efekt,zjeść cukierki co zawierają alkohol,lub kilka jabłek co również czasami u niektórych osób powodują fermentacje w żołądku ) ale jak wiem to nie wypierał się jak 3,18 i poniósł karę A ten 3,18 został w gminie i czerpie kase z gminy   więcej
18-04-2019
~rodzic:
Wystarczy poczytać na FB wpisy nauczycieli jakie mają poglądy polityczne,jak odnoszą się do ludzi co maja inne zdanie na dany temat niż oni i ich święty wójt.Co oni robią na FB w czasie pracy? zamiast uczyć,a najbardziej mnie wku....ta rosjanka co nikomu nie przepuści ,każdego obraża nawet prezydenta czym dała o sobie wyrobić zdanie ,Ja na miejscu dyrektora takiego pracownika zwolniła bym dyscyplinarnie .To co powiedziała gimnazjalistom ,że jak nie zapiszą sie do tego liceum to popamiętają   więcej
18-04-2019
~do nauczyciela:
Normalnie chyba się wzruszę i będę wam współczuł.
18-04-2019
~Kolega redaktora, to jednak "kolega":
i nie wierzę, że w takim przypadku, nie poniósł konsekwencji. Pytanie: czy zarządza gminnym majątkiem, opłacany jest z podatków i czy mamy tu przekaz typu - patrz, jeździsz po pijaku a nic nie tracisz, wręcz przeciwnie. Co to zatem za porównanie? Uważasz, że redaktor poklepał kolegę po ramieniu i dał mu lizaka? Wątpię.  więcej
18-04-2019
~rodzic:
Sprawiedliwy człowieku ,mimo,że szkoła wszystkie brudy zamiata pod dywan i udaje, że problemów nie ma,to większość rodziców zna te problemy,a jeśli chodzi o uczniów,to wystarczy uważniej przeczytać ankietę w ich wykonaniu i sprawa jest jasna.
18-04-2019
~do 17.00:
Bo pewnie P. Dyrektor wolała pojść zamiast tego do teatru lub na koncert. Nie wszyscy bowiem preferują ten typ rozrywki jaki nauczycielom serwował wójt Grzyb.
18-04-2019
~do Nauczyciela:
sprytne, odwrócić kota ogonem i przenieść adres rozważań z nauczycieli na "waszych uczniów"...przepraszam, a gdzie uczą takiej taktyki? Jeszcze ze 2 takie wpisy i okaże się, że redaktor znęca się nad dziećmi...sprytne, ale jednak słabe to było.
18-04-2019
~Do Nauczyciela....:
Pana wpis jest typowym wpisem książkowym.Skoro jest tak idealnie,to dlaczego pojawia się krytyka w rozmowach rodziców i nie koniecznie na NTV.Pana wypowiedż jest wyidealizowana, pisana "pod publiczkę".W każdej szkole jest bardzo dużo do zrobienia,nie dotyczy to tylko Ruśca.  więcej
18-04-2019
~do Sprawiedliwy:
ilu jest tych z powołaniem?
18-04-2019
~Nauczyciel Szkoły Podstawowej w Ruścu:
Nie mogę zgodzić się z opiniami wyrażanymi przez Państwa. Nasi Uczniowie to wspaniali młodzi ludzie, chętni do nauki, kreatywni, uśmiechnięci. Nie są degeneratami, stosującymi przemoc na lewo i prawo, tak jak staracie się ich przedstawić. Ci, którzy opisują ich w ten sposób i ci, którzy tak źle wypowiadają się o naszej szkole i o naszej pracy, nigdy w niej nie byli i nie mają pojęcia, jak wiele wspaniałych przedsięwzięć się w niej odbywa. Proszę, nie próbujcie zniszczyć tego, co przez kilka lat z wielką radością, ale i poświęceniem budowaliśmy wspólnie z naszymi Uczniami. Zastanówcie się, jak wielką krzywdę robicie właśnie tym konkretnym Dzieciom. My dorośli, zrozumiemy, że chodzi o grę polityczną, ale Młodzież może wziąć sobie do serca te okrutne i jakże nieprawdziwe słowa. Kochani Uczniowie, pamiętajcie, my - Wasi nauczyciele zawsze jesteśmy z Wami i myślę, że udowodniliśmy to wielokrotnie. I mimo takich artykułów, które są wymierzone zarówno w Was Uczniów, jak i nas nauczycieli nie da się zniszczyć więzi, która nas łączy. Myślę, że pokazaliśmy to doskonale podczas egzaminu ósmoklasisty. Pamiętajcie, będziemy Was wspierać dalej, bo zależy nam na Waszej przyszłości, bo chcemy, żebyście zawsze byli tak wartościowymi osobami, jakimi jesteście teraz.  więcej
18-04-2019
~Sprawiedliwy:
Nie wiem, jak można w tak okropny sposób oczerniać ludzi z powołaniem? Jak można szkalować człowieka, który tak bardzo poświęcił się dla szkoły? Trzeba chyba być bardzo nieszczęśliwą osobą albo do granic zepsutą.
18-04-2019
~rodzic:
Zmieniać szkołę ,a niby dlaczego? Wystarczy zmienić dyrektora i wymienić paru nauczycieli,którzy nauczycielami są tylko z nazwy
18-04-2019
~do warto pomyśleć:
Jak taka wspaniała szkoła ,wspaniały dyrektor i wspaniałe wyniki, to skąd tyle skarg do rady gminy czy kuratorium oświaty,czyżby kłamali zarówno rodzice jak i uczniowie?Warto pomyśleć droga nauczycielko
18-04-2019
~Dlaczego mam posyłć swoje dziecko do prywatnej szkoły :
Za darmo nie uczucie nasze dzieci, otrzymujecie pensję.Jak zarabianie mało to nic nie stoi na przeszkodzie, źebyście udzielali prywatnych korepetycji,chyba źe nie macie takiej wiedzy?
18-04-2019
~nadarzynianka :) :
Jeżeli Wam tak bardzo nie pasują szkoły w gminie Nadarzyn, to po co do nich posyłacie swoje dzieci?? Jest tyle innych szkół: społecznych, prywatnych w okolicy. Dajcie tam dzieci, zapłacicie i będzie po problemie. Z tego co mi wiadomo, to ankieta była przeprowadzana w wybranych klasach, a nie ogólnie we wszystkich.  więcej
18-04-2019
~rodzic:
Panią Dyrektor Grzyb zmusił do odejścia między innymi za to ,że nie brała udziału w pijackich imprezach z okazji dnia nauczyciela.
18-04-2019
~plotka, albo nie?:
chodzą słuch, że wielu nauczycieli zwalnia sie po wakacjach będą wolne miejsca, ale słuchy mówią, że ich miejsca zajmą ci co byli przy egzaminach , księża, zakonnice i inni co to mają wykształcenie pedagogiczne, dotyczy to nauczycieli w całej Polsce, to nie wiem czy zachodzi takie zjawisko w naszej gminie, choć po poprzednich negatywnych wpisach o nauczycielach wcale bym się nie zdziwiła. Pada pytanie czy tego jako rodzice chcecie dla waszych dzieci?  więcej
18-04-2019
~rodzic:
Kiedyś z panią dyrektor rozmawiałam i mówiła ,że będzie pracowała ,że nie ma zamiaru odchodzić na emeryturę ,a potem czytam i słyszę rach ciach i dyrektorem został nauczyciel WF ,dlaczego czy ja zmuszono do odejścia bo tak słyszałam .A za jej sprawowania szkoła miała renomę jako super szkoła z dobrymi wynikami w nauce   więcej
18-04-2019
~rodzic:
Renoma dobrej ,sprawiedliwej i bezpiecznej szkoły wypracowana przez wiele lat przez poprzednią Panią Dyrektor pękła jak bańka mydlana.Szkoda,że Jej wysiłek poszedł na marne.
18-04-2019
~Prawie 4 promile we krwi.:
Za takie promile chyba powinien siedzieć w więzieniu
18-04-2019
~mieszkanka:
Jak to jest z tą sprawiedliwością jeden złapany za 2 Promile dostaje prawie 3 lata odsiadki w więzieniu ,a tak jak u nas byłego zastępce co ma 3,18% pod szkoła złapanego wypuszczają, w dodatku wójt w kampanii aby wygrać obiecuje ,że go nie zatrudni ,a po wyborach zatrudnia go w gminie z wysoka pensją, w dodatku OD STYCZNIA GO WIDAĆ JAK JEŹDZI AUTEM CZYLI CO MA ODDANE PRAWKO ??? JAKIM CUDEM? a teraz oficjalnie wójt śmieje się wyborcom w oczy i fotografuje się z nim i wrzuca na FB   więcej
18-04-2019
~qwert:
Moje dziecko powiedziało mi ,że jak by taka ankieta była przeprowadzona w gimnazjum w Nadarzynie to cała klasa 100% by przystąpiła ,tu nikt nie boi się już wyrazić negatywnych opinii o nauczycielach .A w Ruścu szkoda ,że tylko taki % przystąpił do ankiety jak podało kuratorium ,czego obawiają się tamci uczniowie ?  więcej
18-04-2019
~Koniec kariery się zbliża.:
Nie długo będzie wójtem nie długo.
18-04-2019
~z gminnego korytarza:
Podobno wójt znowu pozwał portal do sądu i się cieszą że go umoczą ktoś coś wie .Wójt może nas mieszkańców bezkarnie na FB obrażać?? mam nadzieję ,że tego wójta wreszcie ktoś skarze za te ciągłe pozwy i szastanie gminnymi pieniędzmi .
18-04-2019
~Panie wójcie:
sugeruje pan,że p.Majewski sam wymyśla ankiety?HAHAHA
18-04-2019
~Do Sąsiad:
ma sąsiad rację,z tą miską to coś nie tak.
18-04-2019
~do Uczeń szkoły:
sugerujesz,że kuratorium okłamało p.Majewskiego i nas wszystkich.Czy miałeś polecenie,żeby napisać,że nie była przeprowadzona ankieta.?
18-04-2019
~Do czutelniczki:
pan P.O z Ruśca umieszcza takie posty,że już nikt nie komentuje.Jest b."wrażliwy"zwłaszcza na tematy religijne.Chce koniecznie zaistnieć,ale nie bardzo mu to wychodzi.
18-04-2019
~zagadka:
Poprzednia pani Dyrektor tej szkoły mogła jeszcze pracować. Tym bardziej że to też jej zasługa polepszenie warunków uczniom z Ruśca. Dlaczego tak się stało? Dlaczego dobrzy w tym co robią odchodzą?
18-04-2019
~CZYTAJCIE WPIS Z 14.04 GŁOS NAUCZYCIELA Z POLSKI:
Pod hasłem: Strajk, a przywileje nauczycieli
18-04-2019
~do kierowca:
a to, jak pijany kolega pana "redaktora" rozjechał motocyklistę pod Rossmanem to nie jest tragedia? Ogarnijcie się ludzie w końcu!
18-04-2019
~Kierowca:
Dużo nie brakowało do tragedii gdy w sierpniu 2016r. policja złapała pod szkołą zamroczonego wódkę kierowcę, który mógł nawet rozjechać tuzin dzieci i tego nie zauważyć w zamroczeniu alkoholowym. Ktoś z tego wyciągnął wnioski???
18-04-2019
~Cyrk:
W tej szkole musi dojść do tragedii, żeby ludzie przejrzeli wreszcie na oczy.
18-04-2019
~PO i PSL chcą rozdziału Państwa od Kościoła. Na to nie ma zgody społeczeństwa.:
To jest strajk polityczny żeby podzielić społeczeństwo.
18-04-2019
~ 10:48:55 ~Wolski::
Prawo jazdy już ci oddali.
18-04-2019
~Czy to oznacza, że problemu nie ma?:
Pewna ilość uczniów skarży się na zachowania antysemickie w SP w Ruścu.
18-04-2019
~Do osoby z 00:29:10:
Przecież obecne podręczniki wdrożyła „dojna zmiana”
18-04-2019
~Po czym można poznać, ze to ankieta z SP Rusiec:
18-04-2019
~Uczeń szkoły:
Przepraszam wszystkich, ale nie przypominam sobie, żeby była robiona jakaś ankieta w ciągu 3 miesięcy w szkole. Jedyna jaka była robiona to o naszej patronce szkoły, Pani Marii Skłodowskiej-Curie.
18-04-2019
~lol do Wolski:
a jak można inaczej zrobić błąd ortograficzny w jednym wyrazie np.stół ???wydaje mi się ,że każdy zrobi to tak samo Ty uważasz ,że inaczej ? i wtedy każdy kto zrobi taki błąd to dla Ciebie jest jedna i ta sama osobą ?
18-04-2019
~do sąsiad:
tak ma Pan rację ,co ci ludzie na tym FB wypisuja ,pn Majewski zamieścił dane które uzyskał z kuratorium ,co wyraźnie jest napisane ,on tych badań nie przeprowadzał jak prubuja to na FB wcisnąć co niektórzy .Do mamy której dziecko nie pisało ankiety do Kogo masz pretensje do Majewskiego?? zapytaj swoje dziecko dlaczego nie przystąpiło do ankiety? może się bało ? może nie chciało? może brak mu było odwagi??,a nie wina obarczasz Majewskiego .Przeczytaj mamo dziecka ze zrozumieniem artykuł   więcej
18-04-2019
~Wolski:
przepraszam - "uczeń licealny" ... choć pewnie edukacje skończył już na gimnazjum.
18-04-2019
~Wolski:
"uczeń gimnazjalny" i "matka pracująca u peowca" to ta sama osoba! Popełnia te same błędy ortograficzne! Żenujące są te pisowskie trolle. A przy tym hejtowanie nauczycieli zakrawa na kiepski żart.
18-04-2019
~Rodzic:
oglądam ten strajk uważnie i bardzo mnie zaniepokoił fakt ,że chcą koalicjanci z Brzoniarzem i nauczycielami aby zabrać 500+ i dać je nauczycielom .A ostatnio PO wiec tak się wypowiadał jak wygramy to zlikwidujemy 500+ i damy te pieniądze nauczycielom ,bo im są bardziej potrzebne niż dzieciom !!!!! SKANDAL właśnie te 500+ idzie na korepetycje i jeszcze brakuje ,wiec i tak nauczyciele je dostają i w dodatku nieodprowadzaja podatku .Głosuję na każda inna partie tylko nie na PO PSL koalicje nigdy na tych oszustów   więcej
18-04-2019
~Sąsiad:
Po przeczytania komentarza na FB, który zamieścił przewodniczący Rady Rodziców załamałem ręce. Konrad, przecież artykuł zawiera odniesienie do dokumentów uzyskanych z Kuratorium. Każdy może te dane przeczytać. Te 40% niezadowolonych uczniów to tylko wierzchołek góry lodowej. Zobacz na pozostałe dane związane z poczuciem bezpieczeństwa, przemocą czy obawą dzieci przez zwróceniem się o pomoc w problemach do osoby odpowiedzialnej za opiekę pedagogiczno-psychologiczną. Kaśce i grupie rodziców udało się wywalić kiepski catering, ale czy teraz gdy jedzenie jest ok i dzieciakom smakuje to czy naprawdę inne sprawy są ok? Tak to już jest w tej pokręconej gminie, gdzie siatka układów i układzików jest sztywna, że jeśli nie napisze o tym Majewski to problem jest zamiatany pod dywan? W szkole, każdej szkole są nauczyciele lepsi i gorsi, ale jeśli nie będziemy jako rodzice wymagać od władz szkolnych i od samych nauczycieli jakości to stracą na tym nasze dzieci, bo nie zostaną nauczone właściwie, lub ich wiedza będzie zawierała luki. do Pawła O. nawet nie próbuję dotrzeć z komentarzem bo tu zdaje się poprawa "stanu miski" załatwiła wszystkie roszczenia wsteczne i przyszłe. Słowa swoje kieruję do rodziców wymagających.  więcej
18-04-2019
~Co to za poziom.:
Dramat w szkołach gminy Nadarzyn trwa.
18-04-2019
~W naszym gimnazjum (obecnie liceum) nauczyciele aż 4-ech przedmiotów (a więc to nie wyjątek):
uczyli dzieci takich bzdur, że sięgnąłem po podręczniki a potem pomyszkowałem w internecie i potwierdziło się, że dobrze pamiętam lekcje ze szkoły. A oni "uczyli" dzieci podając im informacje niezgodne z rzeczywistą wiedzą. Tragedia!
18-04-2019
~A jak mają lubić, skoro nauczyciele sprawiają wrażenie, jakby sama obecność uczniów:
przeszkadzała im w pracy. Niestety nie tylko w Ruścu tak jest. Stosunek nauczycieli do obowiązku jest tragiczny - wręcz stanowią przykład, jak nie powinien postępować ich uczeń, gdy dorośnie i sam będzie pracował.
18-04-2019
~Tragiczna szkoła.:
18-04-2019
~40 to latek plus. Cała wina jest po stronie i wójta gminy.:
40 PROCENT DZIECI NIE LUBI SWOICH WYCHOWAWCÓW A NIE ZBADANO JESZCZE NAJMŁODSZYCH KLAS gdzie jest kolejne 40 procent wszystko możliwe że nie zadowolonych.
18-04-2019
~NAUCZYCIEL.:
Cienka sprawa z tymi strajakmi, to typowa przepychanka kosztem ludzi z zasadami.
17-04-2019
~Warto pomyśleć:
Najgorsza szkoła w gminie? Z najlepszymi wynikami! Jak to możliwe? Czy dla malkontenta nawet liczby kłamią i mają podtekst polityczny?
17-04-2019
~Sylwia.:
To dobrze ze mają swoje zdanie. Ciekawa wypowiedź szkoda tylko , że reagują po latach stagnacji.
17-04-2019
~Tak ponoć mówią:
Najgorsza szkoła w gminie Nadarzyn
17-04-2019
~Komisarz ujawni przekręty w gminie.:
Czekamy na to.
17-04-2019
~uczeń licealny.:
Strajki w okresie egzaminów są niepotrzebne i szkodzą nam uczniom. Mogli wybrać termin po egzaminach i nic by się nie stało, tylko miało by większy sens. Ale nie Broniarz i spółka chcieli zaszkodzić nam dzieciom zdającym egzaminy. Podłość ludzi związanych z Platformą i Psl nie ma granic . Może w końcu zwykli ludzie zatrzymają ten trend nienawiści ukrywający się pod znamionem dobra.  więcej
17-04-2019
~Straj polityczny wspierający ledwo dyszących :
17-04-2019
~Matka pracująca u peowca.:
Moje dziecko siedzi samo w domu, bo jak bym wzięła urlop, to mogę pożegnać się z pracą. Nie zostawił mi Broniarz wyboru i dlatego wybieram PIS.
17-04-2019
~POwiem i POpieram.:
Ten strajk ma POdłoże ze wszech miar POlityczne.
17-04-2019
~Strajk w gminie Nadarzyn jest nie jednolity, a może tendencyjnie nakręcony.:
Nawet w tym marnym gimnazjum nadarzyńskim, też nie wszyscy strajkują , tam nie ma jedności. Kicha strajkowa funkcjonuje jak znalazł. A ja się temu nie dziwię, bo strajk się wydaje być typowo polityczny .
17-04-2019
~ponoć:
W szkole rusieckiej strajkują ale nie wszyscy.
17-04-2019
~Rusiec.:
Moje dziecko zasługuje na normalną szkołę. Zabieram je do Warszawy.
17-04-2019
~Sodoma i gomora.:
17-04-2019
~20 lat rządzili kumple Zwolińskiego. Efekty zbieramy po latach. :
Poziom nauczania w szkołach gminy Nadarzyn systematycznie spadał i to już jest pewne, bo dwudziestoletnie rządy PSLowskiego dygnitarza, byłego wójta Grzyba, były masakryczne i beznadziejne i ten poziom nauczania systematycznie spadał a teraz jest ponoć najgorszy w od lat. KATASTROFA.  więcej
17-04-2019
~Warto pomyśleć:
Może warto jednak przeanalizować wyniki osiągane przez uczniów Szkoły Podstawowej w Ruścu w sprawdzianach zewnętrznych (chociażby ostatni sprawdzian szóstoklasisty) albo w konkursach ogólnopolskich lub wojewódzkich (chociażby tegoroczne konkursy kuratoryjne), a dopiero posiadając tę wiedzę, oceniać dyrektora i nauczycieli tej szkoły. Należałoby też zastanowić się, ile ciekawych zajęć odbywa się w TEJ szkole, jakie możliwości dała TA szkoła dzieciom (spotkania z ciekawymi ludźmi, świadkami historii, sportowcami, pisarzami). Niestety, nie jest to standard w polskich szkołach. I właśnie to wszystko jest zasługą TYCH NAUCZYCIELI, którzy każdego dnia starają się nauczyć swoich uczniów czegoś pięknego, mądrego i dobrego.   więcej
17-04-2019
~Rusiec ulica Żwirowa.:
Ta szkoła to porażka. Układs działa, dzieci tracą. Poziom fatalny. Zabieram stąd swoje dziecko, od nowego roku szkolnego.
17-04-2019
~Dwaj koledzy z boiska.:
Dołęga to zły dyrektor, on nie zna się na tej profesji, wcześniej był zwykłym wuefistą, ale zrobili go dyrciem to jest , podobnie jak ze Zwolińskim , też był zwykłym wuefistą, ale zrobili go wójciem to jest. W tej gminie to nic mnie nie zdziwi.
17-04-2019
~Popieram radę rodziców.:
Szykuje się strajk rozwojowy.
17-04-2019
~Nieźle.:
17-04-2019
~Rodzic ze Starej Wsi.:
Dobre popieram ja mogę pełnić dyżur strajkowy przed szkołą przeciwko dyrektorowi rusieckiej szkoły.
17-04-2019
~Kuratorium powinno zgłosić sprawę do prokuratorium.:
Bez tego derektora było by lepiej, wywalmy go i już. My rada rodziców mamy dużo do powiedzenia. Oflagujmy tren przed szkołą i zastrajkujmy przeciw złemu derektorowi.
17-04-2019
~Gmina rządzi.:
W tej szkole dyrektor, to jak dawniej polityczny, po linii z władzą, nie ważne czy się nadaje , najważniejsze ze z władzą.
17-04-2019
~rodzic:
Do też rodzic BRAWO.BRAWO,BRAWO nikt lepiej nie mógł tego ująć ,wszystko jest prawdą tylko co my możemy zrobić?
17-04-2019
~obserwator :
Tak sobie myślę ,że w tej szkole nie długo pojawią się nie tylko dopalacze,bo elektryki już są .Pięciu pedagogów i dwunastu psychologów wówczas nie pomoże
17-04-2019
~też rodzic:
Szkoła to nie zabawa, więc nie o sympatię powinno chodzić. Nie ma się czego spodziewać po osobach które wyszły z klapek i białych skarpet frotte w garnitury. Na każdym zebraniu jest powtarzane że szkoła nie wychowuje, stąd pewnie wspomniane w poprzednich komentarzach rozpasanie dzieci. Nauszycielom SP Rusiec powinno się te wynagrodzenia jeszcze obciąć - nauczyciele-widma bedacy na zwolnieniach którymi powinien zająć się ZUS, marne podrobki nauczycieli po zaocznych pseudo-studiach (kiedyś nawet uczyła w młodszych klasach PEDIKIURZYSTKA), nauczycielki-dna intelektualne - wystarczy przejrzeć kilka profili na FB. Ta szkoła to dno, a większość nauczycieli nadaje się do wycierania podłóg w toaletach. Ja byłam uczennica szkoły przy Szkolnej, to była klasa, to był poziom. Polonistke (wspaniały czlowiek) ze starej szkoły umieszczono w bibliotece a zatrudniono jakies nieudacznice, które nie mają pojęcia o nauczaniu. Zawsze miałam zdanie że 90% studentów pedagogiki to mentalne zera które nie wiedzą co ze sobą zrobić, więc idą tam, gdzie przejdzie każdy młot. Fikcyjnie się uczą i fikcyjnie nauczaja, a SP Rusiec to akurat miejsce zatrudnienia calego tego odpadu.  więcej
17-04-2019
~Zbych:
W takim wypadku każda ankieta nie miałaby sensu. Sondaże np. partyjne są robione na grupie reprezentatywnej w ilości około 1000 osób, a w wyborach głosuje zazwyczaj kilka milionów osób.
17-04-2019
~rodzic:
Strajkowicze dostaną pieniądze na pewno, legalnie albo pod stołem ,ciekawe tylko czy zdążą z materiałem do końca roku ,którego trochę jeszcze zostało i jak poradzą sobie dzieci ,którym idzie słabiej.Przepchnie się je jakoś i problem z głowy.Żenada i wstyd  więcej
17-04-2019
~Rodzic Sp Rusiec:
Ta ankieta nie ma sensu, w szkole jest grubo ponad 300 dzieci a badanie zrobiono na 75 dzieci. To nie oddaje sytuacji jaka jest w szkole, ponieważ nie wiadomo jak pozostałe klasy by zagłosowały. Moje dziecko ma świetne relacje zarówno z wychowawcą jak i innymi nauczycielami.  więcej
17-04-2019
~qwerty:
w gimnazjum to samo jeden uczeń za to samo dostaje 4 ,a jego kola 2 inny 3 ,tak samo oceniają po uważaniu n,w liceum to samo najgorzej jest z matematyką nawet rodzice z liceum do kuratorium poszli
17-04-2019
~czytelniczka:
Właśnie przeczytałam sobie jak pewien pan P.O. został opieprzony przez kobitkę to ma przysłowiowe jaja ,bo miała odwagę napisać ,że nie przeczytała całego tekstu bo jest za długi To ten przemądrzały pan co wie wszystko i na wszystkie tematy odpowiada ,nie raczej wcina się swoje mądrości wtrąca.Przeszkadza mu ,że się wypowiedziała ,a nie doczytała . Jednak temu samemu panu P.O. nie przeszkadza jak wójt pisze ,że nie czytał art.Pana Wiktora ,ale się do niego odnosi i wypowiada na jego temat w elaboracie .To już mu nie przeszkadza tylko go chwali .A kobietę zganił   więcej
17-04-2019
~Pęsja wyniesie 0.:
17-04-2019
~to teraz mają dylemat:
skoro tak mało zarabiają i odejdzie jakaś kwota za strajk to jak tu żyć?Oczywiście nie wierzę w to,że nie dostaną pieniędzy.W pewnej szkole zapewniano ich,żeby o finanse się nie martwili.
17-04-2019
~Uczeń:
Nauczyciele kiedyś za czasów opozycji nie strajkowali jak nie dostawali wcale premii itp. Za te strajki nie należą im się wypłaty, bo wcale nie pracują. Za wakacje ,gdzie nie uczą niczego młodych ludzi też dostają pieniądze. Mam nadzieję,że strajk nic nie dostaną pieniędzy   więcej
17-04-2019
~do Paweł:
A po co ? Czyż nie lepiej zlecić badanie Pani sekretarzowej gminy? Ona wie jak zrobić by wyszło, że wszyscy są zadowolenie. Rozda ankietę i każe się każdemu pod nią podpisać.... Tak jak zrobiła "anonimową" ankietę z kontroli zarządczej HeHeHe.
17-04-2019
~rodzic:
to samo powinno być z gimnazjum ups z liceum tu wynik byłby dużo gorszy ( jak traktuje tu się dzieci ?? po uważaniu)
17-04-2019
~rodzic:
Ankieta wypełniona przez dzieci mówi sama za siebie,może warto byłoby zastanowić się Panie dyrektorze nad zmianą stanowiska aby nie pogrążać szkoły jeszcze bardziej?Dzieci w tej kwestii są z pewnością całkowicie prawdomówne.
17-04-2019
~do 18:56:49 ~Nie poznaję tej szkoły::
tak tylko wtedy była dyrektorem Pani która liczyła się z szacunkiem uczniów i nauczycieli ,była szanowana ,apolityczna i raptem na jej miejsce wskoczył nauczyciel od WF i dalej to juz wiemy jest jak jest
17-04-2019
~ do 18:52:10 ~Rodzic::
Niech w butelkę po ciemku zagrają.
17-04-2019
~do poniżej:
wypełniły te dzieci które widać sie nie bały
17-04-2019
~Róża :
Niech zrobią ankietę w nadarzynskim Lo okaże się że tam nie lubi nauczycieli 99% uczniów
17-04-2019
~Paweł:
jaki procent uczniow wypelnil ankiete?zeby to mialo rece i nogi to trzeba by zadac to pytanie rowniez klasom 1-4.
17-04-2019
~Macie to co sami wybraliście:
Dyrektor - WFista. Wójt - WFista.
17-04-2019
~Nie poznaję tej szkoły:
Gdy byliśmy w poprzednim małym i lichym budynku przy ul. Szkolnej to dzieci były zdyscyplinowane i szczęśliwe. Teraz to kompletne rozprężenie. Zachowanie, ubiory, maniery to wszystko jak z jakiegoś dworca autobusowego. Nikt nad tą młodzieżą nie panuje. Nauczyciele dyżurujący na korytarzach odwracają głowy gdy widzą bójki i szarpaniny pomiędzy uczniami. Udają, że nie słyszą przekleństw swoich podopiecznych. To co się tu dzieje niedługo będzie można określić jednym słowem - SAMOWOLKA.  więcej
17-04-2019
~Rodzic:
Czy to w tej placówce strajkujący zachowują się najbardziej agresywnie? Może warto byłoby zagrać w jakąś grupową grę rozluźniającą?
17-04-2019
~Jaki Pan taki kram:
17-04-2019
~008:
Wyniki badania na poziomie poprawczaka.
17-04-2019
~W razie potrzeby:
mogę zwrócić się o pomoc....i tu najmniej % otrzymał dyrektor szkoły.Co do sprawiedliwych ocen z j.Polskiego.....pamiętam z lat szkolnych jak moja córka za napisanie rozprawki otrzymała dost,a za tą samą pracę przepisaną przez kolegę inny nauczyciel ocenił na dobry plus.  więcej
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU