24 kwietnia 2024, imieniny obchodzą: Aleksandra, Horacego, Grzegorza

~sprawiedliwość
15:51 23-04-2024
tak, że tak, wszystko dobrze dla porządnych ludzi... więcej »
~będzie dobrze
15:50 23-04-2024
wyjaśniając to NSA zdaje się uchyliło wyrok do ponownego rozpatrzenia.... więcej »
~Sądy sprawiedliwe
15:47 23-04-2024
Sąd jest od tego, żeby brać pod uwagę najbardziej dobro mieszkańców i na... więcej »

Jak Janusz Grzyb wszedł w posiadanie działek gminnych

Komentarzy (95)
01-03-2016

Fot.: Geoportal

Aż 60 dni musieliśmy czekać na odpowiedź, na zapytanie o dostępie do informacji publicznej, ale w końcu ją otrzymaliśmy i możemy zaprezentować Państwu na jednym z przykładów, jak w różny sposób odbywa się sprzedaż majątku gminnego.

Podczas analizy oświadczeń majątkowych wójta Gminy Nadarzyn Janusza Grzyba i jego rzeczywistego majątku zauważyliśmy, że wszedł on w posiadanie działek należących wcześniej do Gminy Nadarzyn.
Sprawa dość ciekawa, ponieważ leżały one w Woli Krakowiańskiej obok działek już wcześniej kupionych przez Janusza Grzyba od osób prywatnych.
Zwróciliśmy się więc do wójta z prośbą o udostępnienie informacji i dokumentów na temat sprzedaży tych nieruchomości.
Ponieważ sprzedaż odbyła się w 2007 roku, wszystkie umowy i akty notarialne znalazły się w archiwum gminnym, a to już wyższa szkoła jazdy, i dwa tygodnie na ich odnalezienie to było za mało. Krótkim czasem okazał się także miesiąc. Gdy przyszedł termin udostępnienia informacji, tym razem rozchorował się archiwista, co wydłużyło czas otrzymania dokumentów o kolejny miesiąc. Ale w końcu przyszły.

Można się z nich dowiedzieć, że na przełomie roku 2007 został ogłoszony przetarg na sprzedaż działek należących do Gminy Nadarzyn o numerach 4, 11 i 12 w Woli Krakowiańskiej. Mimo kilkukrotnego przewertowania archiwów BIP Nadarzyn udało się nam znaleźć tylko i wyłącznie zarządzenie 53/2007 powołujące komisję przetargową z przewodniczącą Agnieszką Kuźmińską do przeprowadzenia tego przetargu.

6 września 2007 roku działki te zostały sprzedane. Działka nr 4 o powierzchni 1500 m2 została sprzedana Rafałowi M za kwotę 49 288 zł, natomiast działki 11 i 12 o łącznej powierzchni 2700 m2, kupił za kwotę 29 570 zł, obecny radny senior RG Nadarzyn (desygnowany na te stanowisko przez wójta) Jerzy Januszewski z małżonką.
Jakimi kryteriami kierowano się przy cenach sprzedaży działek oddalonych od siebie zaledwie o 200 m, niestety nie potrafimy powiedzieć. Gdyby przyjąć przelicznik m2, to albo za mniejszą działkę nabywca powinien zapłacić około 16 tys zł, albo nabywca większej działki ponad 80 tys zł.

W kwietniu 2009 roku, pan Januszewski odsprzedał zakupione 1,5 roku wcześniej działki Januszowi Grzybowi, a ponieważ transakcja ta była już prywatna, prywatne są na jej temat także informacje.

Biorąc pod uwagę ten zakup, ciężko połapać się w oświadczeniach majątkowych wójta za ten okres.
W oświadczeniu za rok 2008 złożonym 28 kwietnia 2009 roku czytamy, że Janusz Grzyb posiada gospodarstwo rolne o powierzchni 12,40 ha warte 400 tys zł, natomiast rok później w oświadczeniu z 20 kwietnia 2010 roku, mamy już 12,48 ha, a wartość nieruchomości to 450 tys zł. Gdzie jest zatem kupione 1900 m2 i jaką stanowi wartość?

Wszystkie te rozbieżności dziwią, ale to tylko nasza interpretacja na podstawie posiadanych dokumentów, wójt Janusz Grzyb na pewno posiada własne wytłumaczenie.

Komentarze:
09-03-2016
~ha.ha.ha:
nie nie zazdroszczę chodzi tylko o styl przejęcia ,i zobowiązanie się .i tak nigdy nie będzie miala więcej ode mnie .bo dla mnie liczy się przede wszystkim zdrowie i słowo dane raz.
08-03-2016
~Skandal co chwila w szpitalu :
Do szpitala pojechał, a za robotę niech się bierze, zamiast na koju się wylegiwać. Jak by miał zapłacić z własnej kieszeni to pewnie by nie pojechał. Chorzy ludzie w kolejkach latami czekają choćby na wizytę u lekarza a ten po szpitalach jeździ jak na srake.  więcej
08-03-2016
~ do 07-03-2016 ~Czasami przrzuty zbieraja podwójne żniwo.::
Idź zamelduj to Andrzejowi z Nadarzyn on ma wielkie serce to cię wysłucha.
07-03-2016
~007:
Nie pisze się oboje, tylko oldboje.
07-03-2016
~Czasami przrzuty zbieraja podwójne żniwo.:
Troszkę kultury i szacunku proszę, nasza ciotka już nie żyje, bo jak pielęgnowała naszego wója, to się od niego przerzuciło na nią i oboje już są razem.
07-03-2016
~Ty ciotka.:
A tobie to się na mózg nie rzuciło.
07-03-2016
~Nasza ciotka mówiła,:
A wasz wójek poszedł do szpitala z pięcioma przerzutami mówiła ciotka, a później to już tylko płakała.
07-03-2016
~Kajdanki dzwonią dryn, dryn coraz blizej dlatego trzeba uciekać w chorobę ha, ha, ha:
07-03-2016
~Jest poważnie:
poszedł do szpitala z sześcioma zarzutami
07-03-2016
~Nadarzyniak.:
Ha ha ha jak mi go bardzo szkoda.
07-03-2016
~Ponoć chory biedaczek.:
07-03-2016
~Przechwaliłeś, bo znów go nie ma w robocie.:
~Cosik na rzeczy.:Jakoś cosik wójt Grzyb, chyba kwitnie w zdrowiu i nie choruje i na zwolnienia nie chodzi, nawet jest w robocie, cosik tu jest nie tak.
07-03-2016
~@:
Fantazje to miał Januszewski z Grzybem żeby gminę wydymać na przetargu.
06-03-2016
~piotr:
cały obraz zagryziakowej Polski.jeden drugiego w łyżce wody by utopił.Napijcie się wody i puknijcie w te głupie głowy.Fantazje i zmyślenia ,to wasz chleb codzienny.
06-03-2016
~jerzy z osiedla i ta jego papuga:
A to ci przypadek, że miał miejsce taki wypadek, że obecny radny senior RG Nadarzyn (desygnowany na te stanowisko przez wójta) Jerzy Januszewski z małżonką, sprzedali przez zupełny przypadek, wójtowi Januszowi Grzybowi, to co kupili od niego przez przypadek.  więcej
06-03-2016
~Cosik na rzeczy.:
Jakoś cosik wójt Grzyb, chyba kwitnie w zdrowiu i nie choruje i na zwolnienia nie chodzi, nawet jest w robocie, cosik tu jest nie tak.
06-03-2016
~Na gminna ziemię za bezcen sprzedaną wręcz kumotersko.:
Przewodniczącą przetargu Agnieszką Kuźmińską, z ramienia ograbianej przetargami gminy, a po drugiej stronie bardzo bliski znajomy wójta Grzyba, ha ha ha Jerzy Januszewski, jako kupujący za bezcen ziemię od gminy, którą później owy Januszewski odsprzedaje wójtowi Grzybowi. Majątek gminy Nadarzyn wyprzedawany na przetargach przez Grzyba, przechodzi z rak do rąk, tworzy się łańcuszek sczęśliwców i znajomi tak się obławiają, a mieszkańcy są robieni w jajo.  więcej
05-03-2016
~milony :
05-03-2016
~Zagadka:
Ile potrafił ukraść "dobry gospodarz" ?
05-03-2016
~dobry gospodarz !:
Proszę o przykłady tej gospodarności:- o ponad 20% wyższe koszty budowy nowego urzędu gminy- astronomiczne koszty, także o blisko 30% większy niż w przetargu na odnowienie parku w Młochowie,a przy tym błotne drogi w Ruścu i Starej Wsi, że przejść się nie da.Zastanów się co piszesz popleczniku i ile za to wziąłeś, albo dali Ci zarobić ?   więcej
05-03-2016
~mieszkanka:
Nowy ze wsi dobry gospodarz by nie dostał 6!!!!!!! zarzutów od prokuratora
05-03-2016
~do ~NOWY ZE WSI::
nie jestem z zadnej partii i uważam wójta za najgorszego gospodarza który sprawuje u nas ten urząd do tej pory od kiedy nastał tu gdzie aktualnie mieszkam obiecywał co wybory ,że zrobi mieszkańcom drogę asfaltową i co tyle lat i nawet porzadnego utwardzenia .Jak mieszkańcy upominaja sie to ze 2 wywrotki jakiegoś gruzowatego nam rzuca jako ochłap po deszczu to robi sie jakaś mazia na drodze i kruszy się to na puasek to ma być dobry gospodarz według ciebie ?zawsze obiecanki a po wyborach napiszę ładnie figa z makiem   więcej
04-03-2016
~Luzak:
Do nowy ze wsi, widać że na co dzień lubisz kakao.
04-03-2016
~@ Nowy ze wsi:
Frajerze widać, że jesteś ze wsi.
04-03-2016
~NOWY ZE WSI:
Aż żal patrzyć jak pisiorom przeszkadza dobry gospodarz jakim jest nasz wójt . Boli i myślą , że wysadzą wójta z fotela i w końcu uda im się dorwać do fotela w gminie . ŻAL MI WAS .
03-03-2016
~Profesor Miodek:
Drodzy internauci a teraz dla was zagadka. Jak byście Państwo napisali? 1. Janiszewski z WSI czy 2. Janiszewski z wsi?
03-03-2016
~do sicz rusiecka:
Piszesz że Januszewski ratował honor WSI. To ciekawe stwierdzenie.
03-03-2016
~ania:
Info z ONET. Urzędnik z Ostródy za wydanie decyzji niezgodnej z prawem / pozwolenie na budowę / beknie 45 000 zł. No to u nas będą żniwa.
03-03-2016
~Też tak sądzę:
02-03-2016~Co ich łączy i za ile.:Januszewskich i Tarachulskich trzeba prześwietlić pod katem kupna za bezcen, wyprzedawanego majątku gminy Nadarzyn, przez Grzyba i Muchalskiego.
03-03-2016
~czytelniczka:
oj oj coraz wiecej wychodzi szfindli a słupy podstawione widać nie maja rozumu bo koniec z końcem to oni też bekną w tych interesach bo na nich są kupowane i sprzedawane .....,widać pewne osoby nie wiedzą ,że takie interesy szemrane to ich pociągną ,a nie zleceniodawcę ,no chyba że wybronią się zamiast być ukaranymi wszystko wyśpiewają i kar finansowych i # tym unikną ,ale to ich wybór co teraz zrobią .Tak jest w całej Polsce ci ci nie chcą #wydają swoich mocodawców i unikają kary  więcej
03-03-2016
~pytajnik:
komu komu masz rację to jest bardzo dziwne i zastanawiające kupują dziwni ludzie za bezcen ,a kiedy i gdzie te przetargi miejscowi nie wiedzą ,a raptem dowiadują sie jacyś ludzie z Polski to jest zastanawiające ktoś temu powinien sie przyjrzeć
03-03-2016
~a może tak?:
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/nieruchomosci/urzednik-z-ostrody-ma-zaplacic-ponad-45-tys-zl-za-bledna-decyzje/m4r891
03-03-2016
~doo sicz...:
Często grzyb działa za piśrednictwem swoich kompli. Kilka lat temu robili drogę Maciejki w Nadarzynie. Mieszkańcy finansowali 50% kosztów. Składkę zbierał kumpel grzyba Jerzy Lewandowski(ten, którego nazwisko firmowało komitet obrony wójta przed referendum). Przez kilka lat nie rozliczył składek, a gdy po referendum mieszkańcy zaczęli się upominać to załatwili, że reszta pieniędzy pokryje plan oświetlenia ulicy. Ręka rękę myje- w szerokim strumieniu gminnej kasy.  więcej
03-03-2016
~do idioty "sicz rusiecka":
Matole niewydarzony! Na Majowej to była taka sytuacja, że gmina nie zaplanowała wjazdów na posesje do ludzi jak budowali drogę do Pana Januszewskiego. Głupi sąsiedzi dali kasę na zrobienie im zjazdów z budowanej drogi w kierunku posesji, czyli za to co gmina powinna sama zrobić. O jaki ty bęcwale honorze wsi mówisz? Durniu jeden.  więcej
03-03-2016
~sicz - czyli gówno:
03-03-2016
~Do rusiecka sicz:
Czy ty człowieku jesteś normalny? od kiedy mieszkańcy, którzy płaca podatki do gminy są dodatkowo zobowiązani by płacić coś jeszcze wykonawcy za drogę gminną? Chyba cię mocno piorun strzelił w tą pustą łepetynę? Jaki honor wsi ratował ten Twój Pan Jurek? A tak na marginesie to widziałeś może pokwitowanie od wykonawcy ul. Majowej za przyjęcie tej zebranej kasy? Mnie trafiło jak przeczytałem Twój debilski wpis.  więcej
02-03-2016
~Ernest:
Chciałbym przypomnieć że w Ruścu chyba jako pierwsza z ulic pięknie wybrukowanych została ta przy której mieszka wyżej wymieniony pan. Przypadek?
02-03-2016
~Za cichym wsparciem.:
Sprzedam tanio działkę w łańcuszku kilku osobowym.
02-03-2016
~Sprawdzić lewy majątek Grzyba dokładnie.:
Dylewo jest nielegalne i domy są nie legalne.
02-03-2016
~Grzyb ma nielegalny i wielomilionowy majatek.:
02-03-2016
~Prawo i Spawiedliwość.:
Powinno rozliczyć złodziei i ich nielegalne majątki zdobyte w ostatnich latach, a złodziejskich urzędników, wykorzystujących swoje stanowiska do złodziejstwa, powinni karać podwójnie i odbierać im nielegalne majątki.
02-03-2016
~Prawo i Sprawiedliwość szuka różnych możliwości, by spłacić swoje długi wyborcze:
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/kolejne-pieniadze-dla-ojca-rydzyka-tym-razem,189,0,2030781.html
02-03-2016
~Co ich łączy i za ile.:
Januszewskich i Tarachulskich trzeba prześwietlić pod katem kupna za bezcen, wyprzedawanego majątku gminy Nadarzyn, przez Grzyba i Muchalskiego.
02-03-2016
~Cel historyczny.:
Kupię działkę bolszewicką, lub od bolszewika.
02-03-2016
~turystyczna:
A na turystycznej tylko jednemu koledze ziemie tanio sprzedaje. Pod smeciowisko
02-03-2016
~Ta rada seniorów to same rodzynki:
Oprócz Jerzego Januszewskiego w radzie seniorów znalazł się z nadania wójta innych ciekawy człowiek. Chodzi o Pana Tarachulskiego. Syn tego Pana kupił za 42% pierwotnej wyceny budynek Gminy i teren pod dzisiejszym lidlem. Warto by się przyjrzeć pozostałym osobom z wójtowskiej rady seniorów.  więcej
02-03-2016
~Komu komu bo idę do domu:
Nie wiem czy to też zauważyliście, ale na przestrzeni ostatnich lat jak się spojrzy na przetargi gminne na sprzedaż ziemi to normalnie nie ma chętnych i dopiero po kilku obniżkach jak już jest tania jak barszcz to się trafia "jakiś" zabłąkany amator i kupuje okazyjnie. To już obrosło jakąś regułą  więcej
02-03-2016
~Jurek:
Kupię tanio ziemię na przetargu gminnym.
02-03-2016
~Myśliwy.:
Obaj polują w tych samych kołach łowieckich, ale chyba się nie znają.
02-03-2016
~To tak jak trafić w lotto.:
Ha ha ha sprzedał ciągnik Grzybowi do gminy, ale miał szczęście, toż to kuwa zwykły przypadek.
02-03-2016
~Boszewicy.:
Tak tak Jureczku, nie przejmuj się i trzymaj się ramy, bo odjeżdżamy.
02-03-2016
~prawda:
Podoba mi się ta Polska. W końcu biorą się za te swinie z PSL. Przekręt goni przekręt i to jest w każdej gminie w Polsce niestety
02-03-2016
~do poniżej:
wstydź się za siebie
02-03-2016
~sąsiad:
Jurek trzymaj się i nie przejmuj sie tymi bzdurnymi wpisami. To co czasami czytam na tv jest po prostu obrzydliwe.Wstyd mi za te osoby.
02-03-2016
~Uderz w stół...:
Rusiczanin sam złapałeś się we własne sidła. A pokaż mi w którym miejscu w artykule jest pomawiany pan Januszewski. Jest napisane że on kupił gminną działkę i odsprzedał ją wójtowi resztę dopowiedziała ci twoja chora wyobraźnia, a że dopowiedziała ci pomawianie to może jest w tym coś na rzeczy. Ja w artykule widzę przedstawienie faktów, chyba właściciel strony nie pokusiłby się na przedstawienie czegoś nieprawdziwego, a że umieszczone jest tam całe imię i nazwisko to po pierwsze nie każdy pies się Burek wabi, a po drugie pan Januszewski jest radnym seniorem, a wiec jego nazwisko nie jest żadną tajemnicą. A poza tym to znam jednego Rusiczanina ze Żwirowej, jeżeli to pan do daj pan spokój i nie ośmieszaj się pan.  więcej
02-03-2016
~Justynka z Konstancjewa obwód łowiecki ;Bór;.:
Pozdrowienia dla Jerzego i Janusza.
02-03-2016
~Staszek:
Czy Januszewski kupywał jakieś ine działki od gminy.
02-03-2016
~do sicz rusiecka:
To znaczy ty durny pacanie, że razem z nim otarłeś się o bolszewizm a może i tarzałeś się w bolszewiźmie.
02-03-2016
~Sicz rusiecka:
Mieszkam w Ruścu już dosyć długo i o Panu Jurku Januszewskim mogę tylko powiedzieć dobre słowa. Ma firmę i owszem, budował ją przez wiele lat i zajmuje się sprzedażą ciągników do Indii razem z firmą Bumar. Ma super hobby , bo jest myśliwym i zna bardzo wielu ważnych ludzi z koła łowieckiego i są to i wysocy policjanci i prokuratorzy. Spotyka się też z innymi ważnymi urzędnikami państwowymi, ale się tym nie przechwala i ja go za to wysoko cenie. Co tam się czepiacie jednego ciągnika dla gminy, przecież wygrał przetarg a firm było kilka a on nie jest chytry na pieniądze i sprzedał najtaniej. A to, że zna wójta, to co z tego, razem polują to się i znają. Macie pretensję, że został seniorem? A to dla mnie akurat dobra informacja, bo Pan Jurek bardzo się udzielał dla wsi w ostatnich latach. I jak porządkowano krzaki pod kościół i robiono drogę do kościoła, to On przy tym był i nadzorował w imieniu wsi. A i rozumie się z wykonawcami jak przychodzą drogi budować w Ruścu i jak majową budowali a wykonawcy za mało z gminy wypłacili to uratował honor wsi i sam zbierał składkę od mieszkańców dla wykonawcy by mu wyrównać straty. To człowiek dusza dla innych i kompan i charakternik jest. A to nie można już z synami wójta biznesów prowadzić? A co oni gorsi jacyś? Jak chłopak młody ma chęć do pracy to dlaczego Pan Jurek ma z nim nie współpracować. Młodym w biznesie też trzeba pomóc by stanęli na nogi i dali pracę innym. Ja Pana Jurka popieram.  więcej
02-03-2016
~do: ruszczanin:
Tu zarzutow nikt nie stawia. STAWIA JE PROKURATURA !
02-03-2016
~ania:
Nikt zarzutów nie stawia bo wszystko jest uczciwie , ponad podziałami. Każdy kolega wójta może tanio od gminy kupić a potem odsprzedać. Każy może też sprzedać traktor po uzgodnionej cenie. Też uczciwie ,ponad podziałami. Cóż, strzelanie do zwierząt bardzo zbliża ludzi.Ale są ludzie z honorem i bez. Życie to weryfikuje na bieżąco.  więcej
02-03-2016
~Hej ty ruśszczanin.:
Przecież ten pan doskonale pamięta czasy perelowsko - bolszewickie i chyba otarł się trochę o bolszewizm , pełniąc ciekawe funkcje w naszym państwie. Czasy bolszewicki nie są mu obce.
02-03-2016
~Do Ruśczanin:
Czy Pan Januszewski (używam pełnego nazwiska bo jest w radzie seniorów i przez wiele lat był członkiem rady sołeckiej) Kupił od Gminy Nadarzyn działki nr 11 i 12 a następnie w krótkim czasie odsprzedał je wójtowi? Czy jest wspólnikiem w spółce, która w 2011-2012 sprzedała gminnej spółce (dawniejszy ZUK)traktor za 204 tys. zł? Czy Należy wraz z Januszem Grzybem od co najmniej 16 lat do kół łowickich "Ostoja" i "Bór"? Czy panowie żyją w przyjaźni i wielkiej zażyłości? Nie pytam o powiązania biznesowe Pana Januszewskiego z synem wójta, ale warto by sam zainteresowany wypowiedział się czy to prawda czy fałsz.  więcej
02-03-2016
~ruśczanin:
Gwoli ścisłości nie jestem członkiem i sympatykiem PSL,nie pracuję w UG Nadarzyn i nie otrzymuje od niej zleceń ,niczego też nie nabyłem w przetargu ogłaszanym przez Gminę Nadarzyn.Nie jestem też krewnym, powinowatym lub zaprzyjaźnionym z Panem Januszewskim.Ad rem - uważam ,że jest skandalem publiczne pomawianie z imienia i nazwiska człowieka ,któremu nikt nie postawił jakichkolwiek zarzutów.Jest to bolszewicko - faszystowska maniera opluwania człowieka i niech się broni.Z przykrością obserwuję ,że jest to część działania ludzi z obozu partii rządzącej . Jest to ta sama bolszewicka szkołą jak wypowiedź doradcy Prezydenta Pana Zybertowicza że KOD to być może element rosyjskiej wojny hybrydowej i jak wypowiedź Pana Kaczyńskiego na temat ludzi uczestniczących w manifestacjach KOD  więcej
02-03-2016
~Prokurator !:
Niezły przekręt !!!! Jak to prawda to gratuluję dociekliwości pany Redaktorowi. Taka transakcja wygląda na niezłe cwaniactwo !!! Czego jeszcze się dowiemy o wójcie Grzybie i jego pomocnikach ?
01-03-2016
~pożar:
Tak dobrze gospodarzył, że tylko pożar chlewni pozwolił zatuszować "gospodarność"
01-03-2016
~Lady Stark:
Obcy ludzie w knajpie - kiedyś był bardzo dobrym godpodarzem w technikum rolniczym... ale tak długi czas pozostawania przy korycie uczy bezczelności, wydłuża ryj i zawęża horyzont....cały ksiąze Grzyb
01-03-2016
~Myśliwy.:
Janusz jak opowiadał o tym, to mówił że tylko, dyndająca obroża została po nim na krzaku, rechocząc przy tym rubasznie.
01-03-2016
~Granaty i spalony samochod:
Nikomu uczciwemu ganksterzy nie rzucaja na posesje w nocy granatow i podpalaja samochod.
01-03-2016
~Normalny:
Normalne , zabił pieska bo zbliżał się do jego działki.
01-03-2016
~W pobiżu tych działek wójt Grzyb zabił z boni myśliwskiej małego kundelka; BOLCIA;:
18:03:46~GRUPA KAPITAŁOWA SAMI SWOI.:Kuźmińska ma swoje działki, w pobliżu działek Grzyba, Muchalskiego, Chusteckiego, Januszewskiego i Perzyny.
01-03-2016
~GRUPA KAPITAŁOWA SAMI SWOI.:
Kuźmińska ma swoje działki, w pobliżu działek Grzyba, Muchalskiego, Chusteckiego, Januszewskiego i Perzyny.
01-03-2016
~A komu potrzebna ta cała rada seniorów?:
01-03-2016
~Do 6 września 2007 roku działki te zostały sprzedane.::
Nie wiem dlaczego Pani Kuźmińska dała taniej Panu Jurkowi, ale można ją o to zapytać. A może wójt na sesji powie dlaczego pan Jurek dostał taniej od Pani Agnieszki? Może dla tego, że jest seniorem?, lub że jest kolegom pana wójta.
01-03-2016
~Kryminalne gierki przy sprzedarzy państwowego majątku .:
01-03-2016
~Popieram ten wpis. To trzeba zbadać.:
08:41:09~Jakie interesy łączą rodzinę wójta Grzyba i Jerzego Januszewskiego.:Jurek Januszewski i Krzysztof Grzyb handlowali ciągnikami rolniczymi. Krzysztof Grzyb sprzedał ciągniki rolnicze w Kobylnikch tam gdzie miał tartak.
01-03-2016
~Tak się robi kumoterskie interesy że skarb państwa traci a gawiedź się bogaci.:
Koleżanka Grzyba Kuźmińska, sprzedała w imieniu gminy ziemię gminną koledze Grzyba Januszewskiemu, sprzedała ją za pół darmo, czyli tanio, a Januszewski sprzedał im ciągnik dla gminy, ale bardzo drogo.
01-03-2016
~ do Prokurator może mieć sporo pytań.:
Myślę że najpierw ten śmierdzący przetarg, powinno zbadać CBA i przesłuchać wszystkie osoby uczestniczące w tym jawnym przekręcie.
01-03-2016
~Oceniacz:
Pijak i złodziej bo każdy pijak to złodziej :-)
01-03-2016
~6 września 2007 roku działki te zostały sprzedane.:
Dlaczego przewodnicząca Kuźmińska, dała taniej Jerzemu Januszewskiemu, niż Rafałowi M.
01-03-2016
~Prokurator może mieć sporo pytań.:
To znaczy że najpierw na przetargu podstawiono tzw. słupa Jerzego Januszewskiego bliskiego kolegę wójta Grzyba i powołano bliska znajomą do komisji przetargowej jako przewodniczącą Agnieszkę Kuźmińską i za bezcen sprzedano tzw. słupowi majatek gminny i później od tzw. słupa odkupił to wójt Grzyb za bezcen. To sprawa dla CBA, to pachnie kryminałem.  więcej
01-03-2016
~Zulu Gula:
Może pani prokurator powinna rozpatrzyć sprawę pod kontem zorganizowanej zbrojnej (wójt ma szczelbę;)))) grupy przestępczej
01-03-2016
~towarzysz Szmaciak i jego pomagier:
Szmaciak, ty złodzieju!!!
01-03-2016
~wacek:
Nic dziwnego, że p. Jerzy J.był wykorzystany za słupa. Jest on od wielu lat najwierniejszych popleczników p. wójta.Bierze udział we wszystkich imprezach organizowanych przez gminę łącznie z wycieczkami orkiestry nadarzyńskiej.
01-03-2016
~Koryto:
Teraz widac, ze nie chodzilo o dobro spoleczne a o wlasne koryto.
01-03-2016
~Mieszkaniec gminy:
Ja pie....le!!!!!!Panie Wiktorze - SZACUN, to co tu się dzieje w tej gminie to jest jakiś film o dobrze zorganizowanej grupie......
01-03-2016
~Ciekawe jakie były przyczyny sprzedazy tartaku ?:
01-03-2016
~Grzyb zaniżał wartści kupowanej ziemi celowo.:
Jest to typowe zaniżanie wartości kupno - sprzedaż, celem ukrycia lewych pieniędzy i oszustwu w podatkach, że zapłacić jak najmniej do Urzędu Skarbowego.
01-03-2016
~Wychodzą związki wójta Grzyba z prywatnym biznesem syna i kolegów:
Nie tylko ciągnikami handlowali w Kobylnikach, ale wszelkimi maszynami rolniczymi.
01-03-2016
~Jakie interesy łaczą rodzinę wójta Grzyba i Jerzego Januszewskiego.:
Jurek Januszewski i Krzysztof Grzyb handlowali ciągnikami rolniczymi. Krzysztof Grzyb sprzedał ciągniki rolnicze w Kobylnikch tam gdzie miał tartak.
01-03-2016
~Czy to spółka Pana Jurka seniora sprzedała gminie drogi traktor?:
Nadarzyn, dnia 16.01.2012r.ZUK.271. 4 .2011OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIAINFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zakład Usług Komunalnych w Nadarzynie uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKAzostała wybrana oferta najkorzystniejsza:AUTOPOLMOZBYT Sp. z o.o.ul. Niegodziców 2 m.2703-188 Warszawacena oferty brutto 204.258,72 zł  więcej
01-03-2016
~Mieszkaniec Wolicy:
CBA powinno zrobić kipisz we wszystkich nieruchomościach Grzyba, wzorem posła Biernata
01-03-2016
~Słup :
No to jeden słup ujawniony. A tych słupów to cały las by się znalazł. Powoli machloje wychodzą. Co jeszcze sprywatyzowaliscie ? Tacy ludzie to gangrena na zdrowej tkance narodu. Przed wojną za coś takiego urzędnik publiczny dostawał czapę.
01-03-2016
~Brawo Wiktor:
Jak oni muszą Cię kochać za dociekliwość. Obawiam się, że to dopiero wierzchołek góry lodowej. Ile jeszcze takich numerów zrobiono "ponad podziałami".
01-03-2016
~Do prokuratury i CBA:
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU