23 kwietnia 2024, imieniny obchodzą: Jerzego, Wojciecha, Adalberta

~NSA
20:42 17-04-2024
NSA wróciło sprawę do WSA , takie mamy Sądy!... więcej »
~myślący
13:48 17-04-2024
Przepisy nie mówią, że jeden radny podejmuje decyzję za RG. Zatem... więcej »
~qwerty
09:01 17-04-2024
kiedy posiedzenie NSA?... więcej »

Stadko dzików już po raz drugi na Plantowej w tym tygodniu

Komentarzy (86)
23-01-2016

To już drugi raz w tym tygodniu stadko dzików przespacerowało się ulicą Plantową w Nadarzynie. Chyba mają wytyczony jakiś szlak, ponieważ w środę jak i wczoraj (piątek) przespacerowały się tą samą trasą;)).
Niestety, nie zdążyliśmy nagrać ich w pełnej krasie.

Get Flash to see this player.

Komentarze:
26-01-2016
~ZIMA:
a ja chciałam donieść (skoro i tak nie trzymacie się Państwo tematu dzików), że wstydem i hańbą jest to, że w tak bogatej gminie nie ma nawet lodowiska dla mieszkańców. Basen też byłby super, no ale wiadomo - ogromny koszt i zero szans na zwrot takiej inwestycji. Ale lodowisko? W okolicy prawie wszystkie miasteczka mają w tej chwili lodowiska - tylko my nie mamy. Jak to jest, że inni chcą i potrafią - kawałek ziemi, banda dookoła, nawet namiot stawiają i jest kryte, muza z głośnika i radocha na całego. Można? Można ! Za chwilę ferie - gdzie można zgłosić taki wniosek?   więcej
26-01-2016
~mieszkaniec:
Zasada jest taka, że w normalnych warunkach dzikie zwierzę boi się człowieka bo człowiek to ból i śmierć. Jednak to właśnie dzięki bezmyślności ludzkiej wszystko się odmieniło. Dziki zwierz przestał się bać człowieka bo nauczyliśmy go, że człowiek to jedzenie zdobyte w sposób nienaturalny bez wysiłku, bez kopania lasu i walki - brak tylko obrusa i zastawy. Doszło do tego, że dzik ŻĄDA jedzenia, a jak nie dostaje to atakuje !!! Kto wie jak działają szable dzika, ten wie, że jest to śmiertelne zagrożenie i nigdy nie powie, że nie ma się czego bać. Na dodatek dobre dokarmianie przez miłych ludzi poskutkowało niekontrolowanym rozrodem. To jest horror, który sobie uszykowaliśmy i teraz trwoga. Co nam z tych pięknych lasów dookoła jak strach pójść na spacer? Trzeba odstrzelić albo powywozić w puszczę. A jak komuś tak żal tych biednych niegroźnych pluszaczków to bardzo proszę przygarnąć i trzymać w domu pod kluczem, żeby pozostali znów mogli czuć się bezpiecznie.   więcej
26-01-2016
~tom 09 do Jerzy:
Nie zrozumiałeś mnie nie odbieram wam prawa do realizacji w ramach zwycięstwa wyborczego. Nie mogę się zgodzić na to ,że obrażacie wszystkich myślących inaczej i uzurpujecie sobie wyłączność na patriotyzm i polskość.Powiedz mi na czym polegało zniewolenie twoich poglądów - czy nie mogłeś ich w sposób wolny wyrażać ? czy wyrzucano Cię z pracy tylko dlatego ,że nie popierasz "dobrej zmiany"?? A tak na marginesie co myślisz o Waszej ustawie o służbie cywilnej która pozwwala pozbawiać pracy kobiety w ciąży - to takie prawdziwie katolickie ???Czy grzebanie w cudzych komputerach i przechwytywanie takiej jak nasza korespondencji bez kontroli sądowej to demokracja ?? czy też próba zastraszania inaczej myślących ?? Ciekaw jestem Twojej opinii w tych sprawach  więcej
26-01-2016
~Panie Krzysztofie:
Czy Pan, podobnie jak Pańscy byli koledzy z TR, też przeniósł się do PSL? Przykro patrzeć jak ludzie się zaprzedają, szczególnie, jeśli dotyczyłoby to ludzi cieszących się szacunkiem.
25-01-2016
~Jerzy:
Mówisz PiSowcy tego nie rozumieją i już narzucasz w tej chwili swoją wolę, a może to niepisowcy niczego nie rozumieją dlaczego to akurat Wy macie mieć monopol na władzę i patriotyzm, który nigdy tak naprawdę nie był patriotyzmem. Jeżeli zgadzałeś się na grabież Polski i przejście spod kurateli radzieckiej na niemiecką, to nie masz prawa mówić o patriotyzmie, chyba że nie rozumiesz tego słowa. Jeżeli moje poglądy były zniewolone przez kilkanaście lat to było ok, ale jak twoje są zniewolone przez 2,5 miesiąca to rwanie włosów z głowy. Kilka pytań. Czy Twoje życie przez te 2,5 miesiąca się w jakiś sposób zmieniło? Czy zostałeś w jakiś sposób zniewolony? Odebrani ci demokrację? Nie możesz się swobodnie wypowiadać? Czy przed 22.00 musisz wracać do domu? Nie masz na razie żadnego pojęcia co będzie dalej, bo to co twierdzisz to są tylko twoje przypuszczenia, podgrzewane propagandą tych którzy na poprzednim układzie dużo zyskiwali wysysając do resztek to co z Polski jeszcze zostało. Ty mówisz co będzie, a ja mówię co było, gdyby nie złodziej na złodzieju Polska była by całkowicie w innym punkcie niż jest. Nie wiadomo czy właśnie nie bylibyśmy tą drugą Japonią, Irlandią, a może po prostu silną Polską. Wiem że zaraz napiszesz że się z tym nie zgadzasz, ale na tym polega demokracja że możesz to napisać, ale daj człowieku mieć demokrację też innym których większość zadecydowała o tym w wyborach  więcej
25-01-2016
~tom09 do Sebastian:
przepraszam ,ale nie podzielam twojej wiedzy i rozumienia demokracji. Demokracja to rzezcywiście rządy wybranych przez większość , ale dyktat wiekszości to autorytaryzm. Demokracja liberalna to tka , która szanuje prawa mniejszości , a przede wszystkim prawo. W dojrzałych demokracjach liczy się przede wszystkim człowiek i jego prawa .Człowiek i jego wolność ograniczona tylko wolnością innego człowieka. Zwolennicy PiS tego nie roumieją , albowiem wierzą ,że mają monopol na prawdę milość do Polski i patriotyzm . Polska jest tez moim krajem i mam prawo mówić i robić co chcę .Wierzę głeboko ,że wasze rządy są tylko epizodem - przeminiecie jak bolszewizm i inne autorytaryzmy.   więcej
25-01-2016
~Sebastian:
Demokracja – system rządów i forma sprawowania władzy, w których źródło władzy stanowi wola większości obywateli. Czy PiS został wybrany wolą większości, czy nie? Jeżeli ktoś nie idzie na wybory znaczy że ma je w dupie i daje znak, że jest mu wszystko jedno kto będzie rządził krajem. A wiec jesteś w mniejszości, a mniejszość w demokratycznym kraju NIE stanowi woli. I trzeba to tylko zrozumieć.   więcej
25-01-2016
~tom09 do "do tom09":
Manifestacje przeciwko polityce rządu można robić każdego dnia gdy chce się wyrazić sprzeciw przeciwko jego działaniu.To jest kanon demokracji.Nie deligitymizujemy tego rządu bo ma demokratyczny mandat do rządzenia - protestujemy przeciwko burzeniu fundamentów demokracji liberalnej ponieważ wierzym ,że żaden rząd ni ma do tego prawa bez większości konstytucyjnej.Żeby uprzedzić pana zarut nie jestem zwolennikiem PO i uważam ,że niegodnie zrobiła zmieniając ustawę o TK.Irytujące w waszy sprawowaniu władzy jest nachalna retoryka ,że reprezentujecie naród - to nadużycie bo ja też jestem fragmentem narodu, wypowiadacie się o ludziach mających inne poglądy z lekceważeniem vide komuniści i złodzieje, macie manichejskie widzenie świata , a jednocześnie legitymizuecie rozmaite mętne postacie jeśli tylko są z wami zwiazane np.Piotrowicz czy Jasiński ( prokurator PRL i aparatczyk PZPR).   więcej
25-01-2016
~do 18:21:34:
Jak to po co. Zaniesie te zdjęcia w zębach prezesowi to może jakiś ochłap z pańskiego stołu mu prezio żuci w na podłogę.
25-01-2016
~do: WITAM z czym się kojarzy KOD:
Żona wie, że jesteś stałym bywalcem? A może tam pracujesz skoro tak dobrze to wiesz?
25-01-2016
~Po co Nowak z PIS i w jakim celu robił zdjęcia uczestnikom demonstracji KOD ???:
25-01-2016
~do: 18:21:34:
A ty spytaj swojego guru uczciwego, czy juz wyjasnil w prokuraturze roznice interpretacyjne w oswiadczeniach majatkowych. Interpretator ha, ha ha !
25-01-2016
~do toff:
Zapytaj się swojego kumpla z PiS Nowaka . Największego pisiora wśród pisiórow . I zapytaj się go dlaczego i w jakim celu widziano go na demonstracji KOD robiącego zdjęcia po co i dla kogo ?
25-01-2016
~toff :
Kto normalny wyprowadza po wyborach ludzi na ulice pod hasłami poparcia dla rządu.!?
25-01-2016
~Do tom09:
Ale właśnie to robicie. Nikt normalny nie urządza demonstracji antyrządowych 2 i pół miesiąca od wyborów? No niech się pan zastanowi chwilę... Przez całe poprzednie osiem lat Ci którzy teraz protestują zaszczuwali opozycję, wyzywali od faszystów, brunatnych koszul, inwigilowali dziennikarzy manipulowali w mediach, kłamali... A teraz panie Środy, Halickie, Pomaski, Kopaczowe, Giertychy, Lisy wynaleźli sobie nową formułę pod szyldem KOD i udają demokratów. 2 i pół miesiąca po wyborach, kiedy obecny rząd i prezydent tak naprawdę jeszcze nie zaczęli realizować swoich programów wyborczych... Na które zagłosowała większość. Jesteście chorzy, odreagowujecie przegrane (słusznie z resztą) wybory, robicie sobie psychoterapię na społeczeństwie. Tak jak kiedyś PO się bawiła społeczeństwem podczas zbierania podpisów na "4razy TAK" i tym podobnych akcjach. Wynaleźliście jakiegoś kolejnego "Owsiako- Palikoto-Kijowskiego" do kolejnego politycznego eksperymentu... To że pan nie zna sondaży to nie znaczy że nie istnieją. Proszę poszukać, są gwarantuję. To jest chore co wy robicie.   więcej
25-01-2016
~tom09 do " Do tom09":
Nie dyskutuję z wynikami wyborów.Żadne wybory nie dają prawa do obrażania oponentów politycznych i przypisywania sobie prawa do jedynie słusznej interpretacji rzeczywistości. Radze też szerzej zapoznawać się z badaniami opinii publicznej tzn nie tylko w mediach podporządkowanych rządowi - nie spotkałem się z 40 % poparciem .Nie zamierzam się też wyprowadzać z Polski ponieważ tutaj jest mój dom i nie zamierzam też zaprzestać oceny władzy bo mam do tego prawo. Kocham Polskę jako dom wolnych ludzi z których każdy może mieć inne poglądy , a granicą wolności jest tylko wolność innych ludzi. Dla mnie Polska jest zbiorem obywateli , a nie jakimś abstrakcyjnym bytem i w tym zbiorze każdemu i tym przy władzy i tym w opozycji należy się wolność w każdym tego słowa znaczeniu  więcej
25-01-2016
~KOD Grzyba:
Krakowiańska Oraz Dylewo
25-01-2016
~KOD to skrót.:
Kuźmińska, Muchalski, Grzyb.
25-01-2016
~Do tom09:
Proszę pana, nikt nikogo nie zakrzykuje. Społeczeństwo wypełniło swój obywatelski obowiązek i zagłosowało w wyborach. W czym problem? To panu i podobnym nie podobają się wyniki demokratycznych wyborów. To pan i podobni próbujecie narzucać innym swój patriotyzm i swoją wizję Polski, mimo że nikogo to nie interesuje... Ja wypełniłem swój obywatelski obowiązek i zagłosowałem. Obecna władza ma mandat do rządzenia i wypełnia swój program - który wg. sondaży popiera 40% Polaków. Nie podoba się demokracja? Proszę się przeprowadzić na Białoruś albo do Rosji .  więcej
25-01-2016
~do Palikota :
Zanim przegrały mijały dziesięciolecia ha ha ha
25-01-2016
~tom09:
Do wszelkiej maści zwolenników jedynie słusznej ideologii PiS mam informacje - nie macie monopolu na polskość , są ludzie dla których wolność przekonań swoboda wyrażania poglądów ( własnych , anie najmądrzejszego Polaka z Żoliborza ) są najważniejsze i my też jesteśmy Polakami i mamy prawo do poczucia patriotyzmu i biało-czerwonej flagi.Nie pozwolimy Wam zakrzyczeć rzeczywistości ,że w Polsce żyją ludzie o różnych poglądach i co Was zapewne dziwi mają do tego prawo. Państwa gdzie dozwolona była jedynie słuszna ideologia zawsze przegrywały ( na szczęście )  więcej
25-01-2016
~WITAM z czym się kojarzy KOD:
mi kojarzy sie z domem publicznym
25-01-2016
~Polska dla wszystkich Polakow:
Oczywiscie tak, ale uczciwi Polacy nie zgadzaja sie z lamaniem prawa przez nieuczciwych Polakow. Cwaniacy, zlodzieje i innej masci przestepcy powinni byc izolowani.
25-01-2016
~KOD :
komunizm obłuda dupa ,blada
25-01-2016
~MARSZ KOD:
https://www.youtube.com/watch?v=7lmkLYLfUVI
25-01-2016
~do racjonalista z godz 01.19.41:
dużo napisałeś ale gdzie są buraki czerwone świnie kablarze sprzedawczyki hu..zy Polska jest dla wszystkich Polaków
25-01-2016
~tom09 do chimba:
Uważasz ,ze każdy kto myśli inaczej od Was nie jest chrześcijaninem, Palakiem i patriotą. Przypisujecie sobie na wyłączność cechy polskości , anie macie do tego żadnego prawa. Uświadomcie sobie ,że można być Polakiem i chrześcijaninem i jednocześnie np.socjalistą można po prostu myśleć inaczej od Was i mieć takie samo prawo do życia i zabierania głosu tutakj w Polsce  więcej
25-01-2016
~chimba:
KOD -Kompromitacja Obciach Demagogia! jedyne co was łączy, to organiczna niechęć do patriotyzmu, Kościoła i do ludzi, którzy się do takich wartości przyznają! Najgorsze, że nie przyznacie tego wprost- w końcu jest wolność, nie każdy musi być patriotą i katolem, ale ubieracie się w obronę wartości...jakby nie było demokracji i wolności, to rząd Szydło robiłby z waszymi manifami to co rząd Tuska z naszymi na 11 listopada! A kogo z was okradł Kaczor? Bo mnie (i was też) Tusk z Rostowskim normalnie obrabowali a Rzepliński, Petru ani tym bardziej Kijowski nie pisnęli! Chcecie powrotu Tuska, gajowego i dr archeolog antyszczepionkowej? Obudźcie się! Pamiętajcie też, że PO poparło Grzyba, choć nie musiało, bo nie występował jako koalicjant z PSL! Obudźcie się!  więcej
25-01-2016
~Racjonalista:
Chroń nas Panie Boże od wszystkich lewaków. Przecież nie trzeba być elektrykiem żeby wiedzieć, że z połączenia dwóch minusów, albo dwóch plusów prądu nie będzie. Dlaczego próbujecie nam wciskać taki kit, że to coś normalnego. Wasza ideologia prowadzi donikąd. Nienawiść do PiS, czy do samego Kaczyńskiego tym bardziej. Jak widać oprócz szczucia na PiS, Kukiza, czy narodowościowców nie macie nic innego do zaproponowania. Mówicie trzeba rozmawiać. Do rozmów trzeba dwóch rozsądnych stron, a jak mi ktoś wciska że geje, lesbijki, gender, multikulti to coś normalnego, że ci kradną to następni też będą kraść, to nie nie ma o czym rozmawiać. Nie mam nic przeciwko gejom i lesbijkom, są to są, ale niech nikt nie mówi że to coś normalnego. Zostawiasz dwóch facetów, albo dwie panie na bezludnej wyspie i po jakimś czasie jest koniec świata. Jeżeli na początku były by dwie Ewy, albo dwóch Adamów, czy jak kto chce dwie małpy o tej samej płci, to było świata do jakiego doszliśmy. Lewacy dążą swymi pomysłami do jego zniszczenia, więc wolę Kaczyńskiego, Kukiza, czy narodościowców bo przynajmniej mają wartości które nie zmierzają ku przepaści, a wręcz odwrotnie. To że ktoś krzyczy że za Kaczyńskiego BĘDZIEMY MIELI to jest czas przyszły. Jakoś jak na razie każdy może się swobodnie wypowiadać, na ulicach nie ma łapanek, można demonstrować i jakoś nie kończy się to podpaleniem budki pod ambasadą rosyjską. To że wymieniają ludzi na swoich, może nie do końca jest w porządku, ale znowu mamy słowo przeciw słowu. To dziennikarze z przeciwnej strony krzyczą że ten czy tamten nie ma kompetencji do objęcia danego stanowiska, a my stojąc w zależności po której strony barykady albo się z tym zgadzamy albo krzyczymy razem z dziennikarzami. Ale czy ktoś prześledził szczegółowo karierę danej osoby. Dostajemy wycinki z życiorysu albo te dobre, albo te złe, najgorsze i stajemy po jednej stronie. Kiedyś miałem nauczyciela od przedmiotu technicznego, zawodowego, jakby ktoś na niego popatrzył i zamówiłby z nim chwilę rozmowy pomyślałby że totalny świr, pojeb jakich mało, ale facet nie dość że prowadził przedmiot techniczny to jeszcze wysyłali go dość często na zastępstwa i to na takie przedmioty jak polski, historia, rosyjski, geografia i to nie było tego typu że weźcie się czymś zajmijcie a ja was tylko tu przypilnuje, ale facet prowadził lekcje praktycznie zgodnie z programem, albo powtarzaliśmy poprzednią lekcję. Nie dość że miał niesamowitą wiedzę z różnych dziedzin to był niesamowicie inteligentny, a to nie zawsze idzie w parze. Ale i tak niektórzy oceniali tylko tą jego wizualną stronę uznając że jest pojebem bo tak było wygodnie. Staram się zawsze wyważać poglądy i czerpać informacje ze źródła i doszedłem do wniosku z pierwszych linijek tego komentarza nie daj Boże rządzić lewactwu. Liberałowie dobrze gadają, ale w działaniu idą tam gdzie kasa, więc nie pozostaje nic innego jak prawica z jej ułomnościami. Wytrzymaliśmy 25 lat to pewnie wytrzymamy jeszcze te 4. Jak się okaże że po raz kolejny zostaliśmy zrobieni w berło to wtedy naprawdę nie pozostanie nic innego jak wyjść na ulicę i zrobić grubą kreskę odsuwając ich wszystkich w pień. Z resztą powoli to już natura za nas zrobi, ale nie możemy stawiać na takie coś jak Petru którego matką jest Balcerowicz, a ojcem Olechowski bo to nie b®dzie żadna gruba kreska  więcej
24-01-2016
~toff :
Przez dwa lata miałem całe stado za płotem a czasami i na podwórku i jakoś nikomu nic się nie stało. Miło było na nie popatrzyć przy porannej kawie. W tym roku mało żołędzi to się wyprowadziły.
24-01-2016
~Dźiki lubiejom kompost z kompostownikuw !:
24-01-2016
~andy:
toff to Ty te dziki pasasz
24-01-2016
~Skontaktowac sie z mlochowskim mysliwym:
zastrzelil malego pieska Bolcia to moze wystrzelac dziki.
24-01-2016
~toff :
Te dziki bardziej boją się Twojego dziecka niż one ich.
24-01-2016
~Jak mam zabezpieczyć dziecko przed dzikami ? proszę o pomoc ...:
24-01-2016
~do KOD Nadarzyn:
jesteś zakłamany i obłudny --popierasz ich , bo się boisz zmian na lepsze . Do końca i w całości nie popieram PiS, ale uważam, że lepszy PiS niż PSL i otoczka. Osobiście uważam, że ludzie pokroju naszych wójtów powinni odejść i ponieść odpowiedzialność za te 18 lat złych działań .  więcej
24-01-2016
~KOD _Nadarzyn :
Trzeba rozmawiać z naszymi władzami bo to dzięki nim np. PU HETMAN modernizuje się nam i staje się przyjazny dla otoczenia. Trzeba rozmawiać z panem Ciechomski jesteśmy za rozmową.
24-01-2016
~No to nadarzynski KOMITET OBRONY DUP jazda na Plac Poniatowskiego pomaszerowac,:
ha, ha, ha !
24-01-2016
~do KOD Nadarzyn:
mam uczucie,że bardzo się boisz zmian, że to ty utracisz pracę i wielu nieudaczników z naszej gminy?
24-01-2016
~KOD Nadarzyn :
Jesteśmy za Muchalskim i Grzybem nienawidzimy PISu, Grzyb z wyrokiem będzie lepszy niż PiSiaki z Nadarzyna . KOD gwarantuje pozostawienie na stanowisku w urzędzie wszystkich. Urzędnicy w naszej gminie są świetni. Czy sobie wyobrażacie co zrobi PiS jakby np jeden z nich wygrał wybory? Tylko KOD Nadarzyn razem z władzami przeciwstawić się PiSowym Kukizowym i Narodowcom.  więcej
24-01-2016
~doKOD-Nadarzyn:
kto ci bronił budować,,tą lepszą przyszłość 2lata, 5 lat , 10 lat temu, gdzie byłeś jak nam sie żle żyło a wójty sie bogaciły, a gmina popadała w długi????tobie chodzi o władzę, a nie o dobro ludzi--chyba zaliczasz się do wójtowej elity???
24-01-2016
~KOD_Nadarzyn:
Ponadto chcemy z odpowiedzialnymi ludźmi budować lepszą przyszłość dla Nadarzyna i mieszkańców gminy. Stawiamy na doświadczenie i otwarte serca. Nie jesteśmy rewolucjonistami, chcemy spokojnej ewolucji. Będziemy rozmawiać ze wszystkimi.
24-01-2016
~do do zadziwiona:
kłamstwo powtarzane wielokrotnie staje się prawdą- coś w tym jest, że w niektórych kręgach naszej gminy o tym się mówi!!!!
24-01-2016
~do: zdziwiona:
Przeciez internauci robia sobie jajca. Nie znasz sie na zartach ?
24-01-2016
~zadziwiona:
Jeżeli ktoś wymyślił sobie, że następcą Grzyba ma być Muchalski to chyba już nadchodzi koniec świata i okolicy, Ludzie myślcie, przecież to jeszcze gorsze niż było--on nawet nie słucha ludzi, on jest taki sam albo jeszcze gorszy niż Grzyb----to chyba komuś się poprzestawiało w głowie i myśli, że to 1 kwietnia!!!!  więcej
24-01-2016
~Tylko wojt Grzyb ma racje i znajdzie kwity na swoj urzedniczy majatek !:
24-01-2016
~Tylko PIS ma racje ! Udowodnimy zamach w Smoleńsku !!!:
24-01-2016
~UWAGA!!!!!!!!!:
Kod Nadarzyn współpracyuje z Muchalskim i Palikota mi UWAGA !!!
24-01-2016
~KOD_Nadarzyn:
KOD_Nadarzyn zgodnie z projektem statutu Komitetu Obrony Demokracji nie angażuje się w żadne spory lokalne. Proszę z rozwagą podchodzić do wszystkich fałszywek. Pojawienie się naszego postu w tym miejscu wynika tylko z chęci dotarcia do jak najszerszego kręgu mieszkańców Nadarzyna.   więcej
24-01-2016
~toff :
Jeśli KOD Nadarzyn istotnie stawia na Muchalskiego to już na początku strzela sobie w obydwa kolana.
24-01-2016
~Demonstracje KOD to żaden bunt społeczny !:
Biorą w nich udział babsztyle ubrane w futra z norek i szynszyli ! A do Kościoła nie chodzą !!
24-01-2016
~Jesteście chorzy :
był taki lekarz znachor w Nadarzynie który wasz wszystkich wyleczy z głupoty // szukaj w przychodni nazwiska Walewski i namiar tel/.
24-01-2016
~KOD Powiat Pruszkowski:
oraz nowocześni popierają Muchalskiego oraz zmodernizowanego Hetmana.
24-01-2016
~dwadzieściaosiemnaście:
Projekt KOD_Muchalski2018.
24-01-2016
~http://wyborcza.pl/magazyn/1,127528,12241363,Fundacja_na_ciezkie_czasy.html:
Warto przeczytać cały artykuł ...
24-01-2016
~KOD_Nadarzyn:
Do @Z Właśnie widać kto tu oczernia KOD. Skąd te wulgaryzmy? Skąd ta agresja?! Walczmy za wspólną sprawę, żeby PiS nie zabrał nam wolności. Pan Prezydent Komorowski miał rację, że trzeba ich zepchnąć na kompletny margines.   więcej
24-01-2016
~do: 8.39:
KOD czyli Komitet Odrywania Dup od stołków
24-01-2016
~Z:
Do KOD_NadarzynCzłowieku, przestań wreszcie pie...yć, oczerniać KOD i wypisywać te głupoty. Kto się na to złapie? Myślisz, że ludzie uczestniczący w manifestacjach KOD-u walczą o powrót poprzedniej, skompromitowanej ekipy?! O to, by było tak jak wcześniej ? Myślisz, że są to ludzie, którzy nie mogą pogodzić się z wynikami wyborów??? Kto Ci to wmówił??? Pewnie Jarosław Zawsze Dziewica, czyli ten, któremu nikt nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne...  więcej
24-01-2016
~KOD_Nadarzyn:
Otwieramy projekt Tomasz Muchalski dwadzieścia osiemnaście (2018). KOD_Muchalski2018, po dobrą zmianę dla Nadarzyna i mieszkańców! Razem z PSL "Odnowa", razem z Nowoczesna Ryszarda Petru i merytoryczną częścią Platformy... pod auspicjami pana Tomka! To co, damy radę?! KOD_Muchalski2018 i do przodu!  więcej
24-01-2016
~cytaty i pisaty:
"Rajmund Kaczyński zmarł w 2005 roku. Rok wcześniej w trakcie obchodów rocznicy wybuchu powstania warszawskiego to nie on, a jego żona odgrywała rolę bohaterki powstania. Nie wiadomo nawet, czy był na otwarciu Muzeum Powstania Warszawskiego. Kiedy rok przed śmiercią odwiedził swoją koleżankę sprzed lat, tak skomentował szanse PiS w nadchodzących wyborach: – Boże, uchroń Polskę przed moimi synami narwańcami."  więcej
24-01-2016
~wikipedia:
Za udział w powstaniu warszawskim został odznaczony Krzyżem Srebrnym Orderu Virtuti Militari z rozkazu nr 512 dowódcy AK Tadeusza Bora-Komorowskiego z 2 października 1944 (nr krzyża: 12798)[13]. Za szturm na tor wyścigów konnych Służewiec otrzymał również Krzyż Walecznych i został awansowany na stopień porucznika. To jest interesujące: "W latach siedemdziesiątych otrzymał Złoty Krzyż Zasługi."  więcej
24-01-2016
~do zagadki:
zagadko,przeczytaj sobie książkę "Obrączki" swietnej dziennikarki Anny Popek
24-01-2016
~nie wiem:
ten Akowiec został w czasie powstania dwukrotnie krzyz Virtuti MILITARI a potem przeszedł przez Dulag121 nastepnie wywieziony do obozu w Skierniewicach--bardzo poszukiwany przez Niemców,udało sie kolegom tego akowca wywieżć Go zobozu pod trupami i dzięki temu przeżył,poniewaz na Zoliborzu pewne małżeństwo poprosiło tego Akowca by pomógł im wyremontować dom po zniszczeniach wojennych umówili się,że ten Akowiec z żoną Marią z nimi zamieszka.Film ,wktórym gra Leszek iJarek jest super-oglądałam go w 60-tych latach-zreszta oparty na świetnym tekście Kornela Makuszyńskiego.Wiecie Leszek tez grywał w piłkę ręczną i był świetny na bramce.  więcej
24-01-2016
~O kim mowa ?:
Taki jeden przyszedl do Nadarzyna goly i wesoly a teraz sciga go CBA i Prokuratura ?
24-01-2016
~nie wiem czy to pawda ale dla mnie to zagadka:
Pewien AKowiec zaraz po wojnie dostał duże mieszkanie na Żoliborzu, później super pracę na Politechnice Warszawskiej. Jego synowie bliźniacy niebawem zagrali w filmie w reżimowej telewizji. 13 grudnia 1981 roku jeden z tych braci spał do południa a potem poszedł do kościoła. Nie miał pojęcia, że jest stan wojenny. Wielu opozycjonistów zostało internowanych ale nie ten bliźniak. O kim mowa?  więcej
24-01-2016
~Ciemność widzę, ciemność...:
Nie dziwię się, że ludzie mają dosyć sposobu sprawowania władzy przez PiS. Sam na nich głosowałem, żeby rozliczyć złodziei z poprzedniej koalicji, pozwalniać tych, którzy dzięki nepotyzmowi, kumpelskim układom obejmowali stanowiska, niekiedy bardzo wysokie. Ale przyszła Nowa Lepsza Zmiana i co mamy? Zakaz in vitro, doszukiwanie się w spocie reklamującym segregowanie odpadów promocji gender, Intronizację Chrystusa Króla, no i oczywiście słynne TKM-y (Teraz Ku.wa My), czyli przejmowanie władzy i stanowisk we wszystkich spółkach skarbu państwa, począwszy od stanowiska prezesa na sprzątaczce kończąc. Co ciekawe, w tych zmianach nie ma najmniejszego znaczenia to, że osoba zwalniana nie jest związana z PO czy PSL-me, że nie opowiada się za żadną partią, że jest fachowcem w swojej dziedzinie... Liczy się tylko to, że na jego stanowisko czeka wójek Stefan. Nie tego spodziewałem się po partii promującej szczytne idee  więcej
24-01-2016
~KOD czyli Komitet Odrywania Dup od koryta:
23-01-2016
~KOD_Nadarzyn:
KOD_Muchalski
23-01-2016
~Danka:
Już zadzieram kiecę i lecę. O Tomku jeszcze nie jednego się dowiesz. Tak, tak wystawcie Tomka. Hahaha było by super. Tydzień i zaorane
23-01-2016
~toff :
KOD-zik czy Cię pojeb.ło, Muchalski. !!?????
23-01-2016
~KOD_Nadarzyn:
Obronimy demokrację w tym kraju. Trzeba się przeobrazić i postawić na nowych nowoczesnych ludzi. Rządy PiSu to zamordyzm. A w gminie jest jeden człowiek który jest młody, wykształcony i super. Czas wójta Grzyba się skończył, teraz kolej na pana Tomasza Muchalskiego. KOD_Nadarzyn całym sercem popiera dobrą zmianę dla Nadarzyna. Trzeba iść do przodu. Zrzućmy PiSowskie kajdany i postawmy na pana Tomka Muchalskiego. Na dobrą nową zmianę. Pierwsze czytanie konstytucji jak wszyscy wrócą z nart! To jak?! Pomożecie?  więcej
23-01-2016
~@ 20:17:26:
Proponujemy spotkanie na wysepce z plaza i mosteczkiem w Dylewie.
23-01-2016
~do KOD Nadarzyn:
Wreszcie, myślałem, że w tej pięknej miejscowości nie ma mądrych ludzi. Popieram 100/100. Myślę, że powinniśmy się spotkać ale nie tutaj. Pomyśl jak możemy się spotkać poza tym portalem. Mam pomysły, pozdrawiam
23-01-2016
~do kodu:
Najlepiej jak byście jeszcze na tych rubikoniach wolności bronili
23-01-2016
~do kodu:
Weź jak to mówi Petru pieprznij się w łeb, albo łep. Nikt nie musi chodzić w obronie mojej wolności. Ja czuje się wolnym człowiekiem. Jestem uczciwy, więc nie mają za co mi wolności odebrać. Mi jest dobrze tak jak jest
23-01-2016
~do: KOD - Nadarzyn:
Masz racje organizujmy marsz i kierunek Ranczo w Dylewie.
23-01-2016
~KOD_Nadarzyn:
W obronie gwiazdorskich kontraktów Piotrka Kraśki, Tomka Lisa, Beatki Tadli, Hani Lis i Jarka Kulczyckiego. Nie może być takiego zamordyzmu jaki robi PiS. Chcemy wolności słowa, bezstronności i pluralizmu w mediach! Po feriach zapraszamy wszystkich chętnych którzy chcą walczyć o dobro tego kraju! Weźcie hipsterskie kurteczki, termosy z sojową late, śpiwory i egzemplarz konstytucji (będzie zbiorowe czytanie rozdziału VIII - Sądy i Trybunały. Będzie łączenie live z Jurkiem Owsiakiem i zastępcą Mateusza Kijowskiego. Walczmy o ten kraj!  więcej
23-01-2016
~do: KOD-Nadarzyn:
Maszerujcie, podskakujcie, wyjcie, krzyczcie a i tak nie unikniecie odpowiedzialnosci karnej. Sprawiedliwosci musi stac sie zadosc. Koryto sie konczy i panika jak jasna cholera.
23-01-2016
~KOD_Nadarzyn:
Dzisiaj w całej Polsce odbyły się marsze pod hasłem "W obronie Twojej Wolności" zorganizowane przez Komitet Obrony Demokracji. W Warszawie maszerowała liczna reprezentacja Nadarzyna. Po feriach organizujemy kolejne spotkanie KOD_Nadarzyn.
23-01-2016
~Myślałem że Grzyb, Muchalski, Pietrzak i Wacławiakowa.:
...
23-01-2016
~toff :
piękny widok :) :)
23-01-2016
~W ciągu dnia chodzą po kompostowni a nocą je wypuszczają na ludzi !:
23-01-2016
~Oceniacz:
Myśliwy teraz nie poluje. On głowi się nad różnicą w interpretacji oświadczenia majątkowego.
23-01-2016
~A co robi nasz mysliwy z flinta ?:
23-01-2016
~Chyba mają wytyczony jakiś szlag ... albo i dwa szlagi ...:
23-01-2016
~Te dziki wychodzą nocą od hetmana !:
pokaż więcej
 
Copyright © 2010 - 2024 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU