Imieniny
25 lipca 2014
Krzysztofa, Walentyny, Jakuba

Udzielam korepetycji i konwersacji z języka... »
Wczoraj około godziny 20.00 w Nadarzynie zaginął Nasz Ukochany Ciapek.... »
Wykonam usługi niezbędne do zakończenia budowy... »

W nocy posterunek policji będzie nieczynny

Komentarzy (25)
12-03-2013

Od dnia 10 marca 2013 r. planowane jest wejście w życie zmiany regulaminu Komisariatu Policji w Nadarzynie, powodujące przesunięcie policjantów służby dyżurnej do pełnienia służby zewnętrznej. Powyższe reorganizacja spowoduje, iż w godzinach od 20.00 do 8.00 dyżurni jednostki będą pełnić służbę patrolowo - interwencyjną na terenie Gminy Nadarzyn, zaś budynek komisariatu będzie pozostawał niedostępny dla interesantów. Wszelkie połączenia telefoniczne kierowane w tym czasie do naszej jednostki na nr tel. 22 729-81-77, będą odbierane przez Oficera Dyżurnego Komendy Powiatowej Policji w Pruszkowie, a informacje o interwencjach przekazywane do załogi patrolowej. Powyższe zmiany mają na celu skierowanie dodatkowych policjantów do służby zewnętrznej, na rzecz poprawy porządku i bezpieczeństwa publicznego mieszkańców naszej gminy.

asp. szt. Witold Gołyński

Komendant Komisariatu Policji w Nadarzynie

źródł: nadarzyn.pl

Komentarze:
28-03-2013
~zły:
kiedys polonez był wpr A107 teraz stilo szare i peugot 308
19-03-2013
~Król:
Iga, ty chyba z Ryśkiem powinnaś się zapisać do tej samej szkoły - szkoły rodzenia bo na inną formę nauki widzę, że już stanowczo za późno u was. Pozdrawiam
19-03-2013
~Iga:
Tolkien ty jesteś po prostu tłumokiem. żaden z ciebie myśliciel - z myśleniem i mądrością masz tyle samo wspólnego co osioł filharmonią. Na tzw. zachodzie nikt nie buduje sortowni w centrum miasta. Ty na głowę upadłeś. Nikt myślący nie popiera śmieciowiska w środku miasta, u ludzi wśród domów. Chyba że jest chamem z innej wsi.....
18-03-2013
~myśliwy:
Z posterunkiem nie trafił, ale ze śmietniskiem a centrum Nadarzyna to strzał w dziesiątkę.
18-03-2013
~Przewidujący budowniczy:
Za ile milionów Grzyb wybudował ten komisariat. Ma facet pecha znów nie trafił z inwestycją.
18-03-2013
~Tolkien:
Rejtan sam sie ratuj, sortowni w Nadarzynie nie bedzie. W szwecji i niemczech sortuje sie 70% smieci, u nas w Polsce niespelna 9%. w krajach zachodnich nie ma z tym problemow u nas jak w PRLu za komentarze biora sie ciemne masy i wynik mowi sam za siebie.
17-03-2013
~Rejtan:
Zamiast komisariatu, w Nadarzynie będzie sortownia śmieci otwarta całą dobę.Ratujmy Nadarzyn - bo to ewolucja w złą stronę!
15-03-2013
~mędrzec:
Policję zwijają, Donaldinio, złodziejom chce udogodnić wprowadzając przepis że do jednego tysiąca to można kraś, no wręcz super
15-03-2013
~Uwazny:
Likwidacja policji to sygnal dla elementu zlodziejskiego i kryminalnego. Bedzie mozna rabowac i nikt ich nie bedzie szukal bo i po co przeciez potrzeby sa a kasy brakuje, trzeba zabrac tym co maja.Straz gminna to tylko namistka porzadkowych nigdzie ich nie widac, moze za zimno moze nie maja kozuchow na mrozne dni. Kierunek oczywiscie zly najpierw jedna zmiana pozniej druga zmiana itd.Zwijanie bezpieczenstwa a rozwijanie zlodziejstwa zaczyna się.
14-03-2013
~koło:
Napad na konwój bankowy w Wólce Kosowskiej. Trwa obława1 godz. 36 minut temu Aktualizacja: 3 minuty temu Nieznani sprawcy ostrzelali przed jednym z banków w Wólce Kosowskiej konwojentów, po czym ukradli pieniądze i uciekli – dowiedział się nasz reporter Krzysztof Zasada. Mężczyzn szuka teraz policja.
14-03-2013
~kolo:
Tylko u nas -Złóż życzenia nowemu papieżowi! Przekażemy je w Waszym imieniu Ojcu Świętemu Pierwszy jezuita u steru Kościoła. Kim jest nowy papież?Franciszek, papież na czasy globalizacji [ANALIZA]Przeczytaj pierwsze przemówienie papieża Franciszka!Napad na konwój bankowy w Wólce Kosowskiej. Trwa obława1 godz. 36 minut temu Aktualizacja: 3 minuty temu Nieznani sprawcy ostrzelali przed jednym z banków w Wólce Kosowskiej konwojentów, po czym ukradli pieniądze i uciekli – dowiedział się nasz reporter Krzysztof Zasada. Mężczyzn szuka teraz policja.
12-03-2013
~kluki:
myślę że inteligenci nie mają nic do gadania, dostają wytyczne góry i muszą wykonać 300 procent normy ( niby nie ma statystyki )
12-03-2013
~info:
uważam ,ze to jest błąd, który zostanie naprawiony jak coś sie wydarzy, bo Pruszków nieznający sytuacji w gminie , pozyskaną informacje od mieszkanca potraktuje nie piorytetowo i tu bedzie problem , a straż? bedzie stac z fotoradarem
12-03-2013
~szpieg:
Widzę że powoli plotka zasłyszana już rok temu materializuje się. Podobno, posterunku policji w Nadarzynie ma w ogóle nie być. Dlatego tak szybko powstała straż gminna, która poniekąd ma przejąć obowiązki policji, ale oczywiście tego głośno powiedzieć nie można. Teraz likwiduje się nocki, a za chwilę jak się już ludzie przyzwyczają, zlikwidują cały posterunek, niby że patrole skuteczniejsze. No nie wiem czy to dobry pomysł na tak dużą gminę.
12-03-2013
~info:
do kluki -mysle że w polcji pracują inteligetni ludzie i z tym problemem sobie poradzą
12-03-2013
~kluki:
do info myślisz że śmietanka Nadarzyna nie zna cywilnych radiowozów a swoimi chyba nie będą jeździć a zresztą i tak je znają co zainteresowani
12-03-2013
~info:
do kluki często widziałem jak policjant w mundurze w cywilnym samochodzie podjezdzal do sklepu , wiec nie widze problemu aby w nocy poruszli się w ten sposób, a po drugie Fakt że najlepszą ochroną jest czujny i wscipski sąsiad.
12-03-2013
~admin:
to proszę odświeżyć stronę albo zresetować kompa ,może jakiś mały chochlik się wkradł (a czasami jest to wina przeglądarki)przedmioty martwe czasami płatają psikusa
12-03-2013
~info:
dzieki za szybką info zwrotna, poprostu niewidze żadnych wpisów tylko tekst.
12-03-2013
~admin:
do info wszystko działa być może ,że źle wpisałeś kod z obrazka
12-03-2013
~kluki:
jak jechać po policji to jest komu ale jak kradną mieszkania to nikt nic nie widzi, każdy myśli że złodzieje to debile i jadą na włamy bez obserwacji i rozpoznania,znakowany radiowóz omijają z daleka żeby niczego psy nie znalazły, więc trochę myślcie zanim coś napiszecie
12-03-2013
~info:
do admina- czy coś jest ze stroną o komisji alkoholowej bo nie można dodać postów
12-03-2013
~info:
Własnie i o to chodzi o niegospodarność, a tej policji w nocy jak zauważyłem nie przybyło.
12-03-2013
~do info:
Przeciez on tak dziala ze na nim nic nie widac. kiedy okradli kiosk w Rynku nadarzynskim o 2 w nocy nie mozna bylo rozpoznac samochodu ktory akurat jechal . Rozpoznanie numeru rejestracji takze niemozliwe,wiec po co wydane sa pieniadze chyba firmie zaprzyjaznionej z wladzami w gminie.Zmarnowane kilkadziesiat tysiecy zlotych tacy sa gospodarze obecni w gminie.Przeciez pieniadze nie ida z ich kieszeni wiec co to dla nich wydac czy zgubic czy przepic taki sam skutek.Wspominasz o przyszlym monitoringu ci spece nawet gdy zrobia 10 nastepnych dzialanie bedzie takie same.
12-03-2013
~info:
Ciekawe.A kto będzie obsługiwał super monitoring w gminie ten obecny i ten przyszły?
 
Copyright © 2010 - 2014 Nadarzyn.tv
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE. DALSZE ROZPOWSZECHNIANIE ARTYKUŁÓW, ZDJĘĆ, FILMÓW, TYLKO NA PODSTAWIE PISEMNEJ ZGODY WŁAŚCICIELA PORTALU